evild schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 20:09:
[...]
Het zou makkelijk zijn als je er bij zet wat je vraagt,en wat die dan niet doet. dan kunnen we pas weten of dat idd zo is of dat je iets verkeerd doet.
En alarm kan je ook muziek laten afspelen (radio of spotify bv).
meesje schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 20:09:
[...]
Een Google Home werkt heel goed met home automation. B.v. ‘Turn on the living room lights’. Ook vragen naar het weer werkt goed (‘how is the weather?). Coaches van voetbalclubs kent ie ook.
Om je goed te helpen moet je denk ik meer info geven over wat je precies vraagt.
Het werkt trouwens ook goed met chromecast, netflix en spotify.
True, daarnet vroeg ik bijvoorbeeld hoe laat de F1 race morgen was (op verschillende manieren, enige dat ik eruit kon krijgen was dat het dit weekend was), maar heb t met meerdere dingen dat er gezegd wordt dat ze me niet kan helpen.
Ik wist niet dat hij een alarm met radio kon afspelen, hoe zit dit dan? Spotify heb ik niet, youtube kan hij niet. De volume controls zijn ook wat apart, zelfs als ik het naar beneden zet (set volume to 5 percent bijv.) klinkt die stem toch nog flink hard.
Het weer kent ie ook niet zo goed, want ik zat toch echt middenin een bui een uur nadat ie aangegeven had dat er geen regen zou komen
Mijn Mi lights werken er ook nog niet mee, moet nog eens uitzoeken hoe ik die eraan moet hangen, maar wordt volgens mij een geklooi met ITTT en niet alle functies.
[
Voor 5% gewijzigd door
mark-k op 29-04-2018 00:21
]