...
Die verkapte teamorder hoeft van mij niet!
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Hoe zie je een teamorder voor je tussen twee coureurs van verschillende teams?sanderb schreef op zondag 18 september 2016 @ 14:45:
Heerlijk dit. Laat ze het aub gewoon op de baan uitvechten. Max mag agressief verdedigen, dan mag Danii dat ook
Die verkapte teamorder hoeft van mij niet!
...
Misschien, maar voor ons niet anders was het maar een saaie optocht. Nu is de kijker winnaar!alwaysleft schreef op zondag 18 september 2016 @ 14:46:
Kvyat verpest Max zijn race helemaal.
"When you grow up your heart dies"
Ze drinken allebei dezelfde energy drankdcm360 schreef op zondag 18 september 2016 @ 14:46:
[...]
Hoe zie je een teamorder voor je tussen twee coureurs van verschillende teams?
Ik gok zomaar dat dat Kvyat aan z'n reet kan roestenLuxicon schreef op zondag 18 september 2016 @ 14:46:
Hier wint Kvyat trouwens geen populariteit mee, gezien het hoofdteam achter rijdt, en Ferrari voordeel heeft.
Dat heeft max zelf bij de start al gedaan. Dit is gewoon racen.alwaysleft schreef op zondag 18 september 2016 @ 14:46:
One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas
"Kvyat box box box" en dan een paar nieuwe banden eronder schroeven.dcm360 schreef op zondag 18 september 2016 @ 14:46:
[...]
Ah, het lag niet aan Max?alwaysleft schreef op zondag 18 september 2016 @ 14:47:
Het is niet dat Max dingen fout doet bij de start. Olav Mol. Jezus wat een niet objectief verslag.
Hoi Jos, alles goed?

Haters everywhere but I don’t really care
Maarjah iets met media...
[ Voor 13% gewijzigd door Vos op 18-09-2016 14:48 ]
De enige kans die hij heeft om te bewijzen dat hij in de F1 thuishoort. Beter dan dit krijgt KVY het niet.Luxicon schreef op zondag 18 september 2016 @ 14:46:
Hier wint Kvyat trouwens geen populariteit mee, gezien het hoofdteam achter rijdt, en Ferrari voordeel heeft.
In een direct duel met degene die er voor gezorgd heeft dat hij gedegradeerd werd.
Tegen degene die er om bekend staat op het randje te verdedigen.
Tegen degene die hier vorig jaar zelf keihard NO riep.
Wat verwacht je dan. Ga ervoor Danii.. Laat zien wat je kan.
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Max verpeste zijn eigen race al na 2 seconden zelf. Dit is het gevolg.alwaysleft schreef op zondag 18 september 2016 @ 14:46:
Val jij hem nu aan over niet objectief zijn.....alwaysleft schreef op zondag 18 september 2016 @ 14:47:
Het is niet dat Max dingen fout doet bij de start. Olav Mol. Jezus wat een niet objectief verslag.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Klopt. Hij zou toch winnen zeiden velen?Vos schreef op zondag 18 september 2016 @ 14:48:
We kunnen de verwachten de volgende keer beter temperen, want de GP's waar Max al bij voorbaat gaat shinen daar gaat hij goed de boot in.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Want dat ziet er totaal niet idioot uit met Kvyat die nota bene op nieuwere banden rijdt.__fred__ schreef op zondag 18 september 2016 @ 14:47:
[...]
"Kvyat box box box" en dan een paar nieuwe banden eronder schroeven.
iets wat ik gisteren ook al riep, iedereen verwacht dat de RB's het wel ff zouden doen, maar tis gewoon huilen met de pet op en Merc rijdt gewoon weer fier aan de leidingVos schreef op zondag 18 september 2016 @ 14:48:
We kunnen de verwachten de volgende keer beter temperen, want de GP's waar Max al bij voorbaat gaat shinen daar gaat hij goed de boot in.
Haha touché.wontcachme schreef op zondag 18 september 2016 @ 14:48:
[...]
Val jij hem nu aan over niet objectief zijn.....![]()
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Maar, maar... heb je Max dat ook horen zeggen?alwaysleft schreef op zondag 18 september 2016 @ 14:48:
[...]
Klopt. Hij zou toch winnen zeiden velen?
Dat durf ik niet zeggen, hij is in staat om de piloot die zijn zitje heeft afgenomen tegen te houden op een circuit waar de kracht van de wagen minder belangrijk is. Het feit dat VES nu zelf ook nog eens gaat klagen over tactieken die hij zelf toepast dankzij Kvyat doet bij mij vooral wat sympathie voor VES verdwijnenLuxicon schreef op zondag 18 september 2016 @ 14:46:
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Je bent RIC ergens kwijtgeraakt dan.The_Scarabial schreef op zondag 18 september 2016 @ 14:49:
[...]
iets wat ik gisteren ook al riep, iedereen verwacht dat de RB's het wel ff zouden doen, maar tis gewoon huilen met de pet op en Merc rijdt gewoon weer fier aan de leiding
Er zit een RB tussen.The_Scarabial schreef op zondag 18 september 2016 @ 14:49:
[...]
iets wat ik gisteren ook al riep, iedereen verwacht dat de RB's het wel ff zouden doen, maar tis gewoon huilen met de pet op en Merc rijdt gewoon weer fier aan de leiding
Ricciardo is nu in aan het lopen op Rosberg overigens. Nog maar 4.3 sec
Je kan het ook zo zeggen. Iedereen weet dat Red Bull sneller is (en het hoofd team is). En de strijd met Ferrari bijvoorbeeld belangrijk is. Ze mogen natuurlijk racen, maar hij heeft inmiddels laten zien hij z'n rondjes mooi kan rijden, maar is het duidelijk dat Max flink opgehouden wordt.sanderb schreef op zondag 18 september 2016 @ 14:48:
[...]
De enige kans die hij heeft om te bewijzen dat hij in de F1 thuishoort. Beter dan dit krijgt KVY het niet.
In een direct duel met degene die er voor gezorgd heeft dat hij gedegradeerd werd.
Tegen degene die er om bekend staat op het randje te verdedigen.
Tegen degene die hier vorig jaar zelf keihard NO riep.
Wat verwacht je dan. Ga ervoor Danii.. Laat zien wat je kan.
Dus zo zal iedereen er een andere mening over hebben. Puur qua racen gezien is het prima natuurlijk.
...
"We're fighting Alonso!"dcm360 schreef op zondag 18 september 2016 @ 14:46:
[...]
Dat is wat mij betreft een manier om te zeggen: Verspil niet teveel tijd aan Verstappen.
En dat kun je dus ook lezen als een manier om te zeggen: "Move over...big brother is behind us"
Als je team letterlijk neemt...dan heb je helemaal gelijk. "Sponsor order" dan?
Dit inderdaad. Als Max hierover gaan klagen zou dat zeer, zeer teleurstellend zijn. Hulde voor Kvyat.Blokker_1999 schreef op zondag 18 september 2016 @ 14:49:
[...]
Dat durf ik niet zeggen, hij is in staat om de piloot die zijn zitje heeft afgenomen tegen te houden op een circuit waar de kracht van de wagen minder belangrijk is. Het feit dat VES nu zelf ook nog eens gaat klagen over tactieken die hij zelf toepast dankzij Kvyat doet bij mij vooral wat sympathie voor VES verdwijnen
Ongelukkige autocorrectieDennism schreef op zondag 18 september 2016 @ 14:51:
Dadelijk gewoon softs eronder schroeven en uitrijden en dan maar zien waar je uitkomt. vernijn qua eventuele uitvallers e.d. kan hier maar zo weer in de start zitten.
"Als"?d0s schreef op zondag 18 september 2016 @ 14:51:
[...]
Dit inderdaad. Als Max hierover gaan klagen zou dat zeer, zeer teleurstellend zijn. Hulde voor Kvyat.
Hij was al aan het janken hoor
Het venijn zat hem inderdaad in de start.Dennism schreef op zondag 18 september 2016 @ 14:51:
Dadelijk gewoon softs eronder schroeven en uitrijden en dan maar zien waar je uitkomt. vernijn qua eventuele uitvallers e.d. kan hier maar zo weer in de start zitten.
[ Voor 6% gewijzigd door Shva op 18-09-2016 14:53 ]
VET man of the race? Zeker als de remmerij bij de mercedessen eraan gaat
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Bensimpel
Positieve meneer
Ham gaat ric nog inhalen denk ik. En dat is het wel.

😆 - Denk ook eens om ;)
Een keer Come on roepen is al janken bij jou?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Yep.Rivanov schreef op zondag 18 september 2016 @ 14:53:
[...]
Wel als je een koekje van eigen deeg krijgt.
Naja Ik denk eerder dat RAI HAM gaat inhalen, hij komt steeds dichterbijBensimpel schreef op zondag 18 september 2016 @ 14:53:
Ros 1e, Ham 2e, ric 3e
Are you a one or a zero
Denk dat Hamilton het drukker heeft met Kimi dan RicciardoBensimpel schreef op zondag 18 september 2016 @ 14:53:
Ros 1e, Ham 2e, ric 3e
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
[ Voor 19% gewijzigd door Luxicon op 18-09-2016 14:56 ]
...
tis maar hoe je het ziet denk ik, als het Rai was die Come On zou zeggen terwijl hij achter VES zou zitten zou dat ook zo opgevat worden, dan ga je ook zien dat dit bij VES ook zo gezien gaat worden als het hem eens overkomt.Rivanov schreef op zondag 18 september 2016 @ 14:53:
[...]
Realisten bedoel je?Luxicon schreef op zondag 18 september 2016 @ 14:55:
Altijd mooi, al die anti-nederlanders die enkel komen opduiken om ze af te zeiken, haha.
Denk eerder dat max uit de slipstream gaat rijden om te voorkomen dat ie zijn banden verbrandtStealthyPeanut schreef op zondag 18 september 2016 @ 14:54:
En nu loopt KVY gewoon nog uit ook omdat max zijn banden heeft verbrand.
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
NeeDennism schreef op zondag 18 september 2016 @ 14:55:
[...]
tis maar hoe je het ziet denk ik, als het Rai was die Come On zou zeggen terwijl hij achter VES zou zitten zou dat ook zo opgevat worden, dan ga je ook zien dat dit bij VES ook zo gezien gaat worden als het hem eens overkomt.
Nee, anti-Nederlanders op het moment ze het beter doen dan jij zelf en ze jaloers zijn.
...
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Lees het topic eens terug van die race.
Krijgen we dit weer. Mag er überhaupt weleens iets slechts gezegd worden over Max?Luxicon schreef op zondag 18 september 2016 @ 14:55:
Altijd mooi, al die anti-Nederlanders die enkel komen opduiken om ze af te zeiken, haha. Terwijl ze zelf Nederlanders zijn.
Hij zal nu z'n banden moeten sparen en afwachten tot hij weer ruimte heeft (Kvyat de pit in gaat).
Nee hoor, maar er komt altijd een groepje opduiken als het mis gaat, puur om het afzeiken. Die hoor je nooit als het goed gaat, al hebben ze dan ook graag kritiek te leveren.StealthyPeanut schreef op zondag 18 september 2016 @ 14:57:
[...]
Krijgen we dit weer. Mag er überhaupt weleens iets slechts gezegd worden over Max?
[ Voor 45% gewijzigd door Luxicon op 18-09-2016 14:58 ]
...
Flickr PSN ID= cheironnl
We do what we must because we can.
Dankzij de manier waarop de wagens en ook banden gemaakt worden krijg je enorme oververhittingsproblemen als je op minder dan een seconde van je voorligger blijft rijden. Max kan zijn wagen wat laten afkoelen en dan maar hopen dat hij zijn banden niet vernield heeft.
Liggen er ook onder toch?MikeyMan schreef op zondag 18 september 2016 @ 14:58:
Ze hadden er beter soft onder kunnen knallen. Hier gaat ie het niet mee redden tot het eind.
Dat mag best, maar tel even tot tien voordat je post en denk dan ook even na over hoe je je frustratie wilt verwoorden. Scheelt een hoop gedoe en je komt een stuk genuanceerder over. Onderbuikgevoelens worden online al meer dan genoeg geuit. Dit is niet persoonlijk bedoelt hoor, meer een algemene opmerking.StealthyPeanut schreef op zondag 18 september 2016 @ 14:57:
[...]
Krijgen we dit weer. Mag er überhaupt weleens iets slechts gezegd worden over Max?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Beter dan jij zelf? Kleuterargument en logisch aangezien hier geen F1 coureurs posten.Luxicon schreef op zondag 18 september 2016 @ 14:56:
[...]
Nee, anti-Nederlanders op het moment ze het beter doen dan jij zelf en ze jaloers zijn.
De gemiddelde vuilnisman haalt beter afvalbakken leeg dan Max en een bejaardenverzorger wast beter konten dan Max. Ieder zn vak
Ultra
I have no special talent. I am only passionately curious.
Waarom in hemelsnaam weer de supersoft? Als je toch niet lang kan rijden door verkeer, pak dan gewoon de ultra.. Onvoorstelbaar dit.Cubic X schreef op zondag 18 september 2016 @ 14:58:
Verstappen weer gepit....gefaalde race voor hem.
Alleen dan veels te vroeg.Computerfan321 schreef op zondag 18 september 2016 @ 14:59:
Gewoon een nette pit stop denk ik...
...
Verstappen zijn banden hadden hun beste tijd gehad, RBR heeft hem dus op de 3 stop gezet om hem propere lucht te geven en goede banden.Edd schreef op zondag 18 september 2016 @ 14:58:
Nu snap ik helemaal niets meer van de strategie bij RB...
- slechte starts
- flink bandenslijtage
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Hou het eens vriendelijk.matthijst schreef op zondag 18 september 2016 @ 14:59:
[...]
Beter dan jij zelf? Kleuterargument en logisch aangezien hier geen F1 coureurs posten.
De gemiddelde vuilnisman haalt beter afvalbakken leeg dan Max en een bejaardenverzorger wast beter konten dan Max. Ieder zn vak
[ Voor 13% gewijzigd door DaniëlWW2 op 18-09-2016 23:06 ]
...
Ik zie het idd. Dacht geel te hebben gezien
Kan het ook een bak probleem zijn? Hij heeft nu elke race hier last van. Misschien een versnellingsbak wisselen voor de volgende race?DaniëlWW2 schreef op zondag 18 september 2016 @ 14:59:
Max heeft denk ik nu wel een start complex...
PSN: IS_DJ
Snap dat ook niet echt, als Max goede dingen laat zien moet je positief zijn, doet ie het wat minder doet moet je ook negatief kunnen zijn. Niemand rijdt enkel goede races in de F1, dus zal Max dat ook niet doen en dus zal je ook regelmatig als het minder gaat wat kritiek zien, wat volkomen logisch is, behalve als je misschien echt alleen F1 kijkt voor Max en niet voor de sport zelf.StealthyPeanut schreef op zondag 18 september 2016 @ 14:57:
[...]
Vandaag lijkt Max er gewoon niet in te zitten, lap 29 gepit en al 2x gestopt met 2 sets banden waarmee ie bij normaal banden management toch zeker 40 laps op had moeten kunnen rijden.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Hij rijdt op de snelste band....nachtnet schreef op zondag 18 september 2016 @ 15:02:
vergeet niet dat Kubica in 2010 in de laatste 15 ronden nog 7 plaatsen heeft gewonnen op een snelle band..
In een Renaultnachtnet schreef op zondag 18 september 2016 @ 15:02:
vergeet niet dat Kubica in 2010 in de laatste 15 ronden nog 7 plaatsen heeft gewonnen op een snelle band..
Nee.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Maar dat gebeurt ook niet iedere dagnachtnet schreef op zondag 18 september 2016 @ 15:02:
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit de woensdag na de race. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 3 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1