• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07-11 18:05
xamirz schreef op woensdag 21 september 2016 @ 20:32:
even serieus, nog steeds niets gehoord van coolblue. Mijn geduld begint op te raken :(
Same here, maar CB heeft zijn eigen shit nu :P 160 stores down :D

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• JPM-Dokkie
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-10 13:44
diotav schreef op woensdag 21 september 2016 @ 20:33:
De bevestigingsmail volgde later. Maar ik dacht dit voor iedereen zo was.
Dan ben ik bang dat je achteraan bent gezet....

• Kjellzw
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 06-11 16:52
SpoekGTi schreef op woensdag 21 september 2016 @ 20:34:
[...]

Same here, maar CB heeft zijn eigen shit nu :P 160 stores down :D
Ik wilde net mijn status van de bestelling bekijken, dat gaat nu dus niet... :'(

Verwijderd

Miki schreef op woensdag 21 september 2016 @ 20:20:
[...]

Niet geheel offtopic omdat er mensen zijn die hier wellicht hun bestellingen willen wijzigen.

Ik heb mijn rekenmachine en de oude contracten er eens bij gepakt.

Algemeen
  • Als je nu gaat wijzigen sluit je achteraan in de rij van bestellingen
  • Als je achteraan bijsluit loopt je huidige abbo door, de meeste van deze abonnementen zijn nog van de oude type waarbij je ook voor het toestel betaalt en dus doorlopen terwijl je je vorige telefoon hebt afbetaald.
  • Het nieuwe EU abonnement kent een scheiding tussen abonnement en toestel afbetaling, na je looptijd betaal je dus alleen nog voor je abonnement.
  • Vanaf de 26ste kun je al gebruik maken van 60 dagen roaming binnen de EU zoals je in nederland ook gewend bent. Een losse EU bundel is fors duurder om af te sluiten.
  • De zorgeloos EU abbo's hebben onbeperkt bellen en sms'en, de oude abbo's hebben dat op de zorgeloos niet
In mijn ogen verlies je er dus nagenoeg niets mee.
Nou er zit wel verschil in een EU/NON-EU abbo, het scheelt op een contractduur van 2 jaar ongv. 6 tientjes in totaal (in het voordeel van het non-eu abbo).
En je betaalt nu dan indd voor een toestel die je al hebt afbetaald maar alleen als je contract nog niet is verlopen.. toch?
Volgens mij was het toestel ook goedkoper icm het oude abbonement maar dat weet ik ff niet meer 100% zeker

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:31
Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2016 @ 20:38:
[...]

Nou er zit wel verschil in een EU/NON-EU abbo, het scheelt op een contractduur van 2 jaar ongv. 6 tientjes in totaal (in het voordeel van het non-eu abbo).
En je betaalt nu dan indd voor een toestel die je al hebt afbetaald maar alleen als je contract nog niet is verlopen.. toch?
Volgens mij was het toestel ook goedkoper icm het oude abbonement maar dat weet ik ff niet meer 100% zeker
In mijn geval scheelt het in de looptijd van 24 maanden idd. 6 tientjes maar krijg ik er onbeperkt bellen bij ipv 200min voor terug. In in mijn geval is mijn abbo al verlopen en is achteraan aansluiten nadelig waardoor ik op die 6 tientjes inloop :)
Verder kan ik nog komende jaar heerlijk relaxed op vakantie, dat gaat dus niet als je een oud abbo type kiest. Die extra EU bundels die je erbij kunt kopen zijn schofterig duur en karig.

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-09 09:14
[...]

Klopt wel. Bij coolblue voor Kpn eu zou ik 315 kwijt zijn maar met vooral internet 290

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:40

4POX

Everybody is wired

14 september besteld bij een Typhone met een tele2 verlenging.

22 september komt de koerier een 128 GB Black brengen.

Nu twijfelen of ik de telefoon ga weigeren omdat ik bij Typhone het verkeerde e-mail adres heb gebruikt. Ze willen mijn spaarsaldo niet verrekenen.

Typhone geeft aan dat ik het beste de telefoon kan weigeren en dan opnieuw de bestelling moet doen met het juiste e-mail adres. Ben benieuwd wat dit Typhone en Tele2 gaan kosten aan boekhoudkosten.

AKA Rinkel weblog

• Chntl321
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 06-07-2023
SMRF schreef op woensdag 21 september 2016 @ 18:39:
Is er al iemand die van Typhone iets heeft ontvangen en zo ja wanneer en wat besteld? Na 13 sep niets meer gehoord behalve dat het niet op voorraad is: plus zwart 128GB
Op 9/9 om 9.00 uur besteld een i7 32gb icm verlenging Tele2 en die is op 16/9 om 13.30 uur ontvangen.

• MartyLooterKing
  • Laatst online: 24-10 13:50
Vanmorgen rond 09:30 uur reservering weten te maken van een iPhone 7 Plus 256GB matzwart bij filiaal Amsterdam. Op de heenweg in de auto wist mijn vriendin rond 13:30 uur nog een iPhone 7 Plus 128GB matzwart voor haarzelf te bemachtigen. Eenmaal aangekomen wel druk in de store maar gelukkig voor ons een korte wachtrij. Inpakken en wegwezen. Pre-order bij iCentre geannuleerd. Beide zijn we er super content mee momenteel :)

• SMRF
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-10 09:50
4POX schreef op woensdag 21 september 2016 @ 20:58:
14 september besteld bij een Typhone met een tele2 verlenging.

22 september komt de koerier een 128 GB Black brengen.

Nu twijfelen of ik de telefoon ga weigeren omdat ik bij Typhone het verkeerde e-mail adres heb gebruikt. Ze willen mijn spaarsaldo niet verrekenen.

Typhone geeft aan dat ik het beste de telefoon kan weigeren en dan opnieuw de bestelling moet doen met het juiste e-mail adres. Ben benieuwd wat dit Typhone en Tele2 gaan kosten aan boekhoudkosten.
Oke goed om te horen, ze hebben dus wel iets binnengekregen. Wachten wachten. Niet erg maar hun gebrek aan communicatie zorgt ervoor dat ik steeds mijn mail aan het checken ben. Idioot maar zo werkt het.

Verwijderd

Suggesties goede screenprotectors??

• Koekenbakkertje
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 11-03 20:36
SMRF schreef op woensdag 21 september 2016 @ 21:04:
[...]

Oke goed om te horen, ze hebben dus wel iets binnengekregen. Wachten wachten. Niet erg maar hun gebrek aan communicatie zorgt ervoor dat ik steeds mijn mail aan het checken ben. Idioot maar zo werkt het.
Ik ben ook klaar met Typhone en het bedrijf wat er achter zit... Online telecom services. Ik bel vanmiddag om een bestelling te annuleren. Wordt ontzettend bot te woord gestaan. Ik ga er vanuit dat e.e.a. is geannuleerd. Krijg ik een paar uur later een berichtje dat ze het abonnement maar alvast verlengd hebben... Nou ik denk het niet vriendjes.

• SMRF
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-10 09:50
Koekenbakkertje schreef op woensdag 21 september 2016 @ 21:10:
[...]

Ik ben ook klaar met Typhone en het bedrijf wat er achter zit... Online telecom services. Ik bel vanmiddag om een bestelling te annuleren. Wordt ontzettend bot te woord gestaan. Ik ga er vanuit dat e.e.a. is geannuleerd. Krijg ik een paar uur later een berichtje dat ze het abonnement maar alvast verlengd hebben... Nou ik denk het niet vriendjes.
Bah dat klinkt niet best. Maar een annulering kan in mijn voordeel zijn. Wat had je besteld? :+

[ Voor 0% gewijzigd door SMRF op 21-09-2016 21:12 . Reden: Spelling ]

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23-10 14:37

Mon0lith

Yes Herr Flick

Nieuw dieptepunt bereikt met KPN...

Na op 9 september de iphone 7 32gb black besteld te hebben had ik niks meer vernomen van KPN.

Vanavond heb ik contact met ze gezocht om er achter te komen of mijn order misschien kwijt is.

Na in de chat gezeten te hebben met een medewerker, wist deze mij te vertellen
dan mijn bestelde iphone 7 32gb op 19-9 al aangeboden is maar weer retour gestuurd is omdat er dus niemand thuis was :(

Nooit ook maar 1 mail (afgezien van de ordebevestiging) gehad van ze voor het maken van een afspraak.

Werd verwezen naar de telefonische klantenservice (waar ik redelijk snel doorheen kwam) maar ook die kwamen tot de conclusie dat weer een andere afdeling dit moet regelen, maar die zijn na 17:00 gesloten.
Het spreekwoordelijke "van het kastje naar de muur".

man, man, man...... |:(

Als ik het nog kan annuleren dan ga ik dat meteen doen en overstappen.
Wat een prutsers.

[ Voor 13% gewijzigd door Mon0lith op 21-09-2016 21:16 ]

PSN: Von_Smallhausn

• BlueTooth76
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-11 11:14

BlueTooth76

Let the sun shine!

iPhone 7 Plus 256GB mat zwart is onderweg!

[ Voor 15% gewijzigd door BlueTooth76 op 21-09-2016 21:15 ]

2x SE8K | 68x Talesun 300Wp | 16 oost, 16 west, 25 zuid, 11 noord | 20.400Wp | pvoutput.org | Mitsubishi Zubadan 14kW @ 50% vermogen

• Koekenbakkertje
SMRF schreef op woensdag 21 september 2016 @ 21:11:
[...]

Bah dat klinkt niet best. Maar een annulering kan in mijn voordeel zijn. Wat had je besteld? :+
32gb zwart, heb een losse 128 gb zwart opgehaald in Den Haag eerder vandaag (met heel veel mazzel :P)

• Joshoon
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-10 11:48

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

Ik ga kijken of ik bij de Phonehouse ook 1 kan bemachtigen, die hebben er namelijk behoorlijk wat liggen.
Ga ik mooi mijn bestelling bij TMobile annuleren, want daar schieten we ook niks mee op :9

• Scott10
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-02 08:41
Ik heb vandaag eindelijk de iPhone 7 Black 128GB kunnen ophalen bij de MM in Utrecht. Deze had ik op 8 september rond 16:00 gereserveerd in de winkel.

• Kethij
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-12-2021
Iemand hier met een 7+ 128GB Jet Black al een verandering in de orderstatus? Mijn bestelling bij Apple staat al sinds de preorder op levering tussen 3-7 oktober.

[ Voor 3% gewijzigd door Kethij op 21-09-2016 21:38 ]

• BlueTooth76
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-11 11:14

BlueTooth76

Let the sun shine!

Bij Apple, 9 september om ~ 9:25u

2x SE8K | 68x Talesun 300Wp | 16 oost, 16 west, 25 zuid, 11 noord | 20.400Wp | pvoutput.org | Mitsubishi Zubadan 14kW @ 50% vermogen

Verwijderd

Kethij schreef op woensdag 21 september 2016 @ 21:31:
Iemand hier met een 7+ 128GB Jet Black al een verandering in de orderstatus? Mijn bestelling staat al sinds de preorder op levering tussen 3-7 oktober.
Op 't mobile forum heeft iemand verzendbevestiging voor vrijdag voor je jb plus jet Black 128 gb

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2016 @ 21:35:
[...]

Op 't mobile forum heeft iemand verzendbevestiging voor vrijdag voor je jb plus jet Black 128 gb
Ja zag ik ook. De 7 plus 128g mat zwart word ook bij sommige geleverd zag ik. En dat bij bestellingen die later zijn gemaakt als de mijne....grrrr
Hopen op morgen maar weer..... |:(

• pindab0ter
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-08 14:13
Weet iemand wanneer de 6S 128GB goedkoper wordt bij T-Mobile?

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Topicstarter
pindab0ter schreef op woensdag 21 september 2016 @ 21:46:
Weet iemand wanneer de 6S 128GB goedkoper wordt bij T-Mobile?
Denk rond december. Maar geen enkel concreet idee.

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

• VeQVQUCjsxagUCH
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 23-06-2024
Ik heb mijn iPhone 7 Plus 128GB zwart inmiddels binnen (net opgehaald in Amsterdam). Ik had eigenlijk een bestelling gedaan op apple.com maar deze heb ik geannuleerd.

In de Apple store heb ik wel ~20 minuten in de rij moeten staan wegens de drukte.

Hij is echt huge, maar wel heel blij mee :)

• GAEvakYD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-11 10:42
Kethij schreef op woensdag 21 september 2016 @ 21:31:
Iemand hier met een 7+ 128GB Jet Black al een verandering in de orderstatus? Mijn bestelling bij Apple staat al sinds de preorder op levering tussen 3-7 oktober.
Morgen de reserveringpagina in de gaten houden en die preorder annuleren. Ik heb vandaag hetzelfde gedaan. Vandaag waren er veel 7+ 128 Black op voorraad in de verschillende stores. Zonde om nog twee weken te wachten op die preorder.

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

Verwijderd

Iedereen annuleert nu zijn bestellingen dus mensen die hem ge pre orderd hebben krijgen hem dan toch eerder zou je denken

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-10 08:49
Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2016 @ 15:37:
[...]

Welk toestel en wanneer besteld?
Ik heb 9 september 8:05 besteld met nummerbehoud bij GSMwijzer, de iPhone 7 is vandaag verzonden (32GB Black met Vodafone abonnement). Morgen ontvang ik hem dus als alles goed gaat :)

[ Voor 5% gewijzigd door Dannydekr op 21-09-2016 22:16 ]

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

• GAEvakYD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-11 10:42
Toch blijf ik het vreemd vinden van Apple. Waarom krijgen die mensen die een pre order hebben gedaan niet eerst de iPhones, voordat er store reserveringen worden gedaan. Die hele pre order kun je dus helemaal niets mee.

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

• Brabso
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12-10 10:53
GAEvakYD schreef op woensdag 21 september 2016 @ 22:13:
Toch blijf ik het vreemd vinden van Apple. Waarom krijgen die mensen die een pre order hebben gedaan niet eerst de iPhones, voordat er store reserveringen worden gedaan. Die hele pre order kun je dus helemaal niets mee.
Dat vind ik ergens ook wel.
Daarom noemen ze het toch pre-order ...?
Werk eerst alles netjes op volgorde af en dan de rest.

• Hoiz
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-08 08:20
Omdat ze je in de store accessoires kunnen verkopen, waar nog veel meer marge op zit.

• Robehr
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22-10 21:59
Misselijk idd.

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:12
Je hebt een punt maar het is een andere voorraadstroom. Bovendien kan ik me voorstellen dat ze het niet kunnen maken om de officiele stores weken/maanden niet te voorzien van een voorraad. Als je het zo stelt kan Apple zelfs de providers links laten liggen en ze niks leveren. Dat willen ze denk ik ook niet.

Ik moet ook nog wachten tot 3-7 oktober dus ik voel met je mee ;)

[ Voor 5% gewijzigd door dcell op 21-09-2016 22:41 ]

• marc0_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-11 17:14
9 sept 11:00u iPhone 7 32Gb mat zwart besteld bij vodafone.
Vanmiddag mailtje gekregen dat hij morgen wordt bezorgd. Vol verwachting klopt ons hart :P

• Stien
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-10 21:28
Hier hetzelfde, binnen een kwartier besteld. Levertijd rond 3 oktober.

Ik maak mijzelf maar wijs dat de kwaliteit van een latere batch beter is. }:O

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 06-11 23:00
Heb de gewone iPhone 7 32gb rosé-gold nu paar uur en ben er erg blij mee. Ik kom van iPhone se en vind dit scherm groot genoeg vooral als spel Mario straks uitkomt lijkt me makkelijker te spelen. 😊 Heb de iPhone om half 7 bij Apple store a'dam opgehaald. Had hem wel vantevoren gereserveerd. 👍

• RobPete89
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14-09-2022
Nou vandaag op de Apple site een 7 plus zwart 32gb kunnen reserveren voor afhalen in Amsterdam. Vervolgens telefonisch mijn preorder bij Vodafone geannuleerd. Daardoor kon ik meteen opnieuw verlengen. Net terug van Apple store. Uitstekend geholpen en zelfs betere deal gekregen dan van Vodafone. 50 minder voor eenmalige toestelkosten. Meteen maar mooie leren hoes erbij genomen. Thanks alle voor de hulp!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-10 11:50
[...]

Wat ik me afvraag: je mag toch altijd je abonnement omzetten naar een duurder abonnement? Zou dit dan ook gelden voor een non-EU naar een EU. Bijvoorbeeld over een maandje?

...less is more

• Wromsi
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 25-08 13:48
SpoekGTi schreef op woensdag 21 september 2016 @ 20:15:
OK Wie is Coolblue aan het DDoSsen????
Waarschijnlijk een boze klant die op zijn iPhone aan het wachten is :+

• Dylannx3
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-11-2024
iemand vandaag een iPhone+ JB 128GB weten te scoren?

• Mixpower
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-11 14:41
Remco V schreef op woensdag 21 september 2016 @ 23:32:
[...]

Waarschijnlijk een boze klant die op zijn iPhone aan het wachten is :+
Ik dacht ook al WTF? :+

It's All In The "Mix"

Verwijderd

Dylannx3 schreef op woensdag 21 september 2016 @ 23:33:
iemand vandaag een iPhone+ JB 128GB weten te scoren?
Niemand, bestaat nog helemaal niet.. Heb hem ook besteld, gaat lang wachten worden.

• Dylannx3
Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2016 @ 23:35:
[...]

Niemand, bestaat nog helemaal niet.. Heb hem ook besteld, gaat lang wachten worden.
Was het vragen waard haha!

• silvester6
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20:30
Jammer dat de store meer dan 2 uur enkele reis rijden is. :( Ik wacht maar geduldig tot CB met het toestel 7+ 128GB mat zwart komt. Hoesje en screenprotector liggen ondertussen ook al klaar.

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Miki schreef op woensdag 21 september 2016 @ 20:50:
[...]

In mijn geval scheelt het in de looptijd van 24 maanden idd. 6 tientjes maar krijg ik er onbeperkt bellen bij ipv 200min voor terug. In in mijn geval is mijn abbo al verlopen en is achteraan aansluiten nadelig waardoor ik op die 6 tientjes inloop :)
Verder kan ik nog komende jaar heerlijk relaxed op vakantie, dat gaat dus niet als je een oud abbo type kiest. Die extra EU bundels die je erbij kunt kopen zijn schofterig duur en karig.
Off topic: Je denkt toch niet dat KPN mensen met een zogeheten Non EU abonnement vanaf 1-6-2017 roaming mag weigeren onder het huidige voorstel? Dat EU abonnement is een slimme melkkoe van KPN.

Er staat nergens in voorstel van EU commissie dat je een EU mobiel internet abbo moet hebben afgesloten, voor 1-6-17.

Verwijderd

Miki schreef op woensdag 21 september 2016 @ 20:50:
[...]

Inderdaad, ik heb dan nu een bundel met onbeperkt bellen en 5GB wat met KPN compleet word verdubbeld naar 10GB, maar in jouw geval snap ik het zekers!

• slijkie
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19:27
Heel simpel, welk abbo dan ook. Volgende zomer geen roaming meer. Ook lopende abbos. Nu zie je KPN, maar Vodafone heeft ook al Black, nu nog even uitmelken.

Verwijderd

Misschien een vraag die al eerder gesteld is maar kan het helaas niet tusse alle berichten terug vinden.

Kun je bij de Apple store ook je t-mobile abbo verlengen?

• Miki
  • Laatst online: 00:31
Azqi schreef op woensdag 21 september 2016 @ 23:45:
[...]

Off topic: Je denkt toch niet dat KPN mensen met een zogeheten Non EU abonnement vanaf 1-6-2017 roaming mag weigeren onder het huidige voorstel? Dat EU abonnement is een slimme melkkoe van KPN.

Er staat nergens in voorstel van EU commissie dat je een EU mobiel internet abbo moet hebben afgesloten, voor 1-6-17.
Zucht, daar refereer ik toch ook nergens naar?

Echter tot 01-06-2017 kun je al roamen zonder bijkomende kosten met een EU abbo. Als je tot die tijd in het buitenland wilt roamen zul je een dure extra EU bundel moeten afnemen. Per 01-06-2017 geldt voor iedere abonnee de Europese roaming afspraak ware het niet dat de oude abbo's nog een prijs opbouw hebben met toestelbetaling dus na looptijd zit je aan veel duurder abonnement tenzij je voor sim only hebt gekozen.

• RobPete89
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14-09-2022
Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2016 @ 00:08:
Misschien een vraag die al eerder gesteld is maar kan het helaas niet tusse alle berichten terug vinden.

Ja!
silvester6 schreef op woensdag 21 september 2016 @ 23:37:
Jammer dat de store meer dan 2 uur enkele reis rijden is. :( Ik wacht maar geduldig tot CB met het toestel 7+ 128GB mat zwart komt. Hoesje en screenprotector liggen ondertussen ook al klaar.
Voor mij is het ook ongeveer twee uur (met OV althans) om bij dichtstbijzijnde Apple Store te komen, en toch ga ik het doen. Althans, als ik op tijd ben met reserveren van een iPhone voor een tijd tussen 16:30-17:30. Heb dat er toch wel voor over, want al dat gedoe met die webwinkels als Typhone vind ik het niet waard.. :P

LG OLED55C9PLA | iPhone 15 Pro Max | 11-inch iPad Pro (2024) | Apple Watch Series 10

Verwijderd

Thanks voor je snelle reactie, dan hoop ik dat ik straks een beetje mazzel heb :D hoef ik niet nog 2-4 wkn te wachten

Verwijderd

funk-e schreef op woensdag 21 september 2016 @ 23:14:
[...]

Wat ik me afvraag: je mag toch altijd je abonnement omzetten naar een duurder abonnement? Zou dit dan ook gelden voor een non-EU naar een EU. Bijvoorbeeld over een maandje?
Het lijkt mij dat mensen met een EU anno nu een paar maanden voordeel hebben indien ze het buitenland bezoeken. Voor zover ik heb begrepen mogen de providers de kosten niet belasten.

Vraag me nu eingelijk af hoeveel nut zo'n EU abbo daadwerkelijk heeft. Kan me niet voorstellen dat KPN zich door de EU laat verrassen 8)7

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Topicstarter
Ik kan als medewerker bestellen bij Apple met de Employee Purchase Program. Zou ik dan voorrang krijgen :')?

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

• Timo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-05 07:44
Pfff mijn bestelling bij GSMWijzer staat ook nog altijd op 2-3 weken en dat terwijl ik de 7+ 128 black toch al om 9-9 8.35 had besteld :'( zijn er mensen die al een 7 plus van GSMwijzer hebben gekregen?

• TakkUNL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-10 16:52
Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2016 @ 00:14:
[...]

Het lijkt mij dat mensen met een EU anno nu een paar maanden voordeel hebben indien ze het buitenland bezoeken. Voor zover ik heb begrepen mogen de providers de kosten niet belasten.

Vraag me nu eingelijk af hoeveel nut zo'n EU abbo daadwerkelijk heeft. Kan me niet voorstellen dat KPN zich door de EU laat verrassen 8)7
Gewoon een slim marketing trucje ;) toen bekend werd dat roaming zou verdwijnen hebben ze deze abo's geïntroduceerd onder het mom van 'kijk ons eens wij houden zo van onze klanten, we doen het gewoon nu al!' Terwijl ze de prijzen iets opvoeren en de oude abo's uitfaseren. En heel veel trappen er ook nog volop in ook!

Verwijderd

TakkUNL schreef op donderdag 22 september 2016 @ 00:19:
[...]

Gewoon een slim marketing trucje ;) toen bekend werd dat roaming zou verdwijnen hebben ze deze abo's geïntroduceerd onder het mom van 'kijk ons eens wij houden zo van onze klanten, we doen het gewoon nu al!' Terwijl ze de prijzen iets opvoeren en de oude abo's uitfaseren. En heel veel trappen er ook nog volop in ook!
Ben ik ff blij dat ik toch maar geannuleerd heb *O*

Zijn er trouwens al mensen die een 7+ matzwart van KPN hebben ontvangen? (Na de pre order besteld)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2016 @ 00:08:

Yes, vandaag gedaan.
Gewoon zelfde prijzen als t-mobile.
Je krijgt zelfs korting haha (de thuiskopieheffing van 4 euro nog iets)

Off-topic:
Kei tevreden met mijn iPhone 7+ Black 32GB.
Tip: hou de apple.nl goed in de gaten.
ik stond met 3 tweakers in de zelfde rij :*)

• Dylannx3
Wederom weer geen iP+ JB 128GB. Dan maar weer terug mijn bedje in :)

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:34
Ik geef het op. Reserveren mislukt. Dan maar oktober.

• Dylannx3
Dennisweb schreef op donderdag 22 september 2016 @ 06:06:
Probeer via deze link: https://reserve.cdn-apple...ne/availability?channel=1

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 10-10 20:30
Den Haag heeft nog
Dennisweb schreef op donderdag 22 september 2016 @ 06:06:

Het is weer bijna September 2026 :)

128Gb jetblack iPhone 7 gereserveerd Apple Store Den Haag! :) :) :)

Ga m'n mat zwarte inruilen voor de JetBlack. Heb AppleCare+ op mijn mat zwarte, dus die nog even laten overzetten naar mijn nieuwe JetBlack iPhone 7.

Living on the edge! :P

[ Voor 29% gewijzigd door _Bailey_ op 22-09-2016 06:39 ]

• Dylannx3
Geert1976 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 06:07:
Zo! 128Gb jetblack iPhone 7 gereserveerd Apple Store Den Haag! :))

Ga m'n mat zwarte inruilen voor de JetBlack.

Living on the edge! :P
Goede keus hoor :)

• Brabant
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07-02-2023
Jess reserveren eindelijk gelukt iPhone 7 plus128 GB Black
en een iPhone 7 128 GB Black.
Vandaag op te halen in de Apple Store in Den Haag. :*) :*)

[ Voor 45% gewijzigd door Brabant op 22-09-2016 07:24 ]

Verwijderd

Net reservering kunnen maken voor een iPhone 7+ mat zwart, oké het is niet de jet black die ik in eerste instantie wilde maar wat maakt het uit. Of 4 weken met een iPhone 4 met waterschade doen welk elk moment kan ontploffen of accepteren dat de kleur niet glimmend is....wordt toch nog eens verstandig.
Hoppa, iPhone 7 128 GB zwart gereserveerd bij Apple Store in Den Haag. :*)

Vanmiddag na school (goddank dat ik vandaag extra vroeg uit ben) direct naar Den Haag en ophalen. Heb 17:00-17:15 als tijdvak, maar ondanks lange reizen zal ik waarschijnlijk alsnog tot twee uur te vroeg zijn. Ach, liever te vroeg dan te laat zal ik maar zeggen. :P

LG OLED55C9PLA | iPhone 15 Pro Max | 11-inch iPad Pro (2024) | Apple Watch Series 10

• Dennisweb
Raar. Ik mocht niet reserveren 'in verband met de grote vraag naar dit toestel.'

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Dennisweb schreef op donderdag 22 september 2016 @ 06:12:
Raar. Ik mocht niet reserveren 'in verband met de grote vraag naar dit toestel.'
Dan is het toestel alwee weg :-(

• Dennisweb
Rub147 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 06:14:
[...]

Dan is het toestel alwee weg :-(
Ja. Daarom is reserveren niet aan mij besteed. Ik moet gewoon wachten tot niemand er meer een koopt. Dan lukt het mij ook. :P
Kan iemand mij toevallig vertellen wat er gebeurt als je te vroeg bent met het ophalen van je iPhone? Rare vraag misschien, I know. Maar ik zag dat sommigen hun toestel dan alsnog gewoon meekregen, terwijl anderen gevraagd worden terug te komen rond het door hun gekozen tijdvak.

Ik moet namelijk de mijne tussen 17:00-17:15 ophalen, maar ben er 99% zeker van dat ik tot twee uur te vroeg zal zijn. Dit omdat ik om half 1 uit ben en meteen naar Den Haag wil. Zegmaar, voor het geval dat er vertraging is ik toch nog ruim op tijd ben. En ik zou er geen problemen mee hebben om te moeten wachten, maar vanzelfsprekend is het fijn als ik 'm eerder kan ophalen. Vandaar dus mijn vraag. :P

---

Overigens, aan de heren boven mij: ik was zelf ook wel extreem snel met reserveren. Heb om 06:00 precies de pagina vernieuwd, en zowat iedere 10 seconden opnieuw gedaan. Na ongeveer een minuutje kwam de pagina beschikbaar en heb dus meteen mijn reservering geplaatst. Bevestigingsmail om 06:04 ontvangen, dat zegt volgens mij toch wel wat (en dan heb ik nog even moeten bedenken wat voor mij de beste ophaaltijd was, want er was zoveel keus xD). Wel frappant dat reserveren nu weer niet mogelijk is. Zou het werkelijk zo druk zijn ineens, of is er iets anders aan de hand?

In ieder geval, ik heb de mijne gelukkig nog op tijd kunnen plaatsen. En het scheelde duidelijk heel weinig, want al toen ik de bevestigingsmail ontving en de pagina opnieuw probeerde te laden kwam er te staan dat reserveren niet meer mogelijk was. Heb dus nog geluk gehad wat dat betreft, denk ik. :P

• Dennisweb
Ik denk dat er inderdaad iets anders aan de hand is: Apple zet maar 1 toestel op voorraad en daar duikt iedereen bovenop. Zodra je dan probeert te reserveren, ben je te laat. Op die manier houdt Apple de hype hoog.
Dennisweb schreef op donderdag 22 september 2016 @ 06:28:
Ik denk dat er inderdaad iets anders aan de hand is: Apple zet maar 1 toestel op voorraad en daar duikt iedereen bovenop. Zodra je dan probeert te reserveren, ben je te laat. Op die manier houdt Apple de hype hoog.
Da's natuurlijk enorm balen voor de anderen die hebben getracht een iPhone te reserveren en daar hun wekker speciaal voor hebben gezet.

Aan de andere kant verwacht ik dat de pagina vrij snel weer online komt. Want ik weet nog dat ik gisteren tussen 10:00 en 11:00 gewoon de iPhone 7 128 GB in alle kleuren (m.u.v. van Jet Black natuurlijk) heb gezien. Uurtje of twee daarna weer een keer gekeken, idem dito. Echter was toen de mat zwarte iPhone niet meer beschikbaar, wel de Jet Black variant.

Apple heeft dus waarschijnlijk voldoende voorraad, maar inderdaad met het oog op het hypen kan ik me best indenken dat ze bewust de pagina om de zoveel tijd offline halen.

• jmetselaars
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-09-2023
DutchTech schreef op donderdag 22 september 2016 @ 06:33:
[...]

Aan de andere kant verwacht ik dat de pagina vrij snel weer online komt. Want ik weet nog dat ik gisteren tussen 10:00 en 11:00 gewoon de iPhone 7 128 GB in alle kleuren (m.u.v. van Jet Black natuurlijk) heb gezien. Uurtje of twee daarna weer een keer gekeken, idem dito. Echter was toen de mat zwarte iPhone niet meer beschikbaar, wel de Jet Black variant.

Apple heeft dus waarschijnlijk voldoende voorraad, maar inderdaad met het oog op het hypen kan ik me best indenken dat ze bewust de pagina om de zoveel tijd offline halen.
Wat klets je nou? De pagina is gewoon online en de i7 is in ongeveer alle kleuren te bestellen op dit moment. Apple voert gewoon simpelweg zijn voorraad in. Ik was er gisteren en de iphones vliegen daar weg als warme broodjes... Ik kon gisteren gewoon 2 toestellen reserveren zonder problemen...
jmetselaars schreef op donderdag 22 september 2016 @ 06:49:
[...]

Wat klets je nou? De pagina is gewoon online en de i7 is in ongeveer alle kleuren te bestellen op dit moment. Apple voert gewoon simpelweg zijn voorraad in. Ik was er gisteren en de iphones vliegen daar weg als warme broodjes... Ik kon gisteren gewoon 2 toestellen reserveren zonder problemen...
Oh excuus, had geen idee dat dat de reden is. :P

Maar goed, maakt sowieso niet uit voor mij, aangezien ik al besteld had voordat ik die tekst te zien kreeg. :)

• Koekenbakkertje
DutchTech schreef op donderdag 22 september 2016 @ 06:26:
Kan iemand mij toevallig vertellen wat er gebeurt als je te vroeg bent met het ophalen van je iPhone? Rare vraag misschien, I know. Maar ik zag dat sommigen hun toestel dan alsnog gewoon meekregen, terwijl anderen gevraagd worden terug te komen rond het door hun gekozen tijdvak.

Ik moet namelijk de mijne tussen 17:00-17:15 ophalen, maar ben er 99% zeker van dat ik tot twee uur te vroeg zal zijn. Dit omdat ik om half 1 uit ben en meteen naar Den Haag wil. Zegmaar, voor het geval dat er vertraging is ik toch nog ruim op tijd ben. En ik zou er geen problemen mee hebben om te moeten wachten, maar vanzelfsprekend is het fijn als ik 'm eerder kan ophalen. Vandaar dus mijn vraag. :P

---

Overigens, aan de heren boven mij: ik was zelf ook wel extreem snel met reserveren. Heb om 06:00 precies de pagina vernieuwd, en zowat iedere 10 seconden opnieuw gedaan. Na ongeveer een minuutje kwam de pagina beschikbaar en heb dus meteen mijn reservering geplaatst. Bevestigingsmail om 06:04 ontvangen, dat zegt volgens mij toch wel wat (en dan heb ik nog even moeten bedenken wat voor mij de beste ophaaltijd was, want er was zoveel keus xD). Wel frappant dat reserveren nu weer niet mogelijk is. Zou het werkelijk zo druk zijn ineens, of is er iets anders aan de hand?

In ieder geval, ik heb de mijne gelukkig nog op tijd kunnen plaatsen. En het scheelde duidelijk heel weinig, want al toen ik de bevestigingsmail ontving en de pagina opnieuw probeerde te laden kwam er te staan dat reserveren niet meer mogelijk was. Heb dus nog geluk gehad wat dat betreft, denk ik. :P
De kans dat ze je gaan helpen is aanwezig maar de kans dat ze dat niet doen is groter. Ik was daar gisteren rond hetzelfde tijdstip en het was best druk en niemand kon op dat moment meer iets kopen omdat alle medewerkers volgeboekt waren er werd gevraagd om morgen terug te komen. Er is dus weinig ruimte om dit soort dingen ergens anders tussen te passen.

Verwijderd

Timo schreef op donderdag 22 september 2016 @ 00:16:
Pfff mijn bestelling bij GSMWijzer staat ook nog altijd op 2-3 weken en dat terwijl ik de 7+ 128 black toch al om 9-9 8.35 had besteld :'( zijn er mensen die al een 7 plus van GSMwijzer hebben gekregen?
Nee, ook nog niks van gehoord. Maar weer eens bellen?

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:43

Toppe

Oké ✅

*snip* dit is niet de HK

[ Voor 75% gewijzigd door Daedalus op 22-09-2016 11:10 ]

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Koekenbakkertje schreef op donderdag 22 september 2016 @ 06:52:
[...]

De kans dat ze je gaan helpen is aanwezig maar de kans dat ze dat niet doen is groter. Ik was daar gisteren rond hetzelfde tijdstip en het was best druk en niemand kon op dat moment meer iets kopen omdat alle medewerkers volgeboekt waren er werd gevraagd om morgen terug te komen. Er is dus weinig ruimte om dit soort dingen ergens anders tussen te passen.
Doel je op het eerder aanwezig zijn? Want ik mag toch aannemen dat als je gereserveerd hebt, je überhaupt wel binnen dat tijdvak geholpen wordt, niet dan?

• Koekenbakkertje
DutchTech schreef op donderdag 22 september 2016 @ 07:00:
[...]

Doel je op het eerder aanwezig zijn? Want ik mag toch aannemen dat als je gereserveerd hebt, je überhaupt wel binnen dat tijdvak geholpen wordt, niet dan?
Dat is wat ik bedoel. Je hebt een tijdvak dus dat zit goed. Als er eerder geen ruimte is kunnen ze niet helpen
Koekenbakkertje schreef op donderdag 22 september 2016 @ 07:16:
[...]
Dat is wat ik bedoel. Je hebt een tijdvak dus dat zit goed. Als er eerder geen ruimte is kunnen ze niet helpen
Haha oke, op zich wel begrijpelijk natuurlijk. Dank voor de verduidelijking in ieder geval. :)

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-11 17:40
Voor de liefhebbers zijn er in Den Haag, Haarlem en Amsterdam:

7+ 256GB Zilver, Rose, en Goud beschikbaar.

Te reserveren via:

https://reserve.cdn-apple...ne/availability?channel=1

[ Voor 32% gewijzigd door Mar.tin op 22-09-2016 07:41 ]

• Dennisweb
En weer mis! Sloom goor kut 3G internet.

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03:32
DutchTech schreef op donderdag 22 september 2016 @ 07:33:
[...]

Haha oke, op zich wel begrijpelijk natuurlijk. Dank voor de verduidelijking in ieder geval. :)
Ik heb vandaag om 14.15 en 14.30 een slot. Maar ik haal twee telefoons in 1 op, wellicht rond die tijd proberen? ;)

• jmetselaars
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-09-2023
DutchTech schreef op donderdag 22 september 2016 @ 06:51:
[...]

Oh excuus, had geen idee dat dat de reden is. :P

Maar goed, maakt sowieso niet uit voor mij, aangezien ik al besteld had voordat ik die tekst te zien kreeg. :)
Niks tegen jou, maar al die doemscenario's die voorbij komen... zucht...

Ze hebben over het algemeen in deze dagen bij de apple stores 2 kleine rijen wachtenden staan. Met en zonder reservering. Zonder kan je gemakkelijk weggestuurd worden. Als de rij met reserveringen niet te lang is kijken ze totaal niet naar je tijdvak. Als de rij langer is dan wel, want ze willen mensen met het juiste tijdvak niet onnodig lang laten wachten. Er zijn altijd 1 of 2 medewerkers die dat in goede banen leiden.

Je gewoon melden en zeggen dat je een reservering hebt. Waarschijnlijk wordt je direct de goede kant op begeleid en hoef je niet lang te wachten

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-09 09:14
Ik heb al sinds eergisteren een belafspraak staan bij de abonnementenafdeling coolblue, ben nog steeds niet terug gebeld.
Ik ben nou serieus mijn andere opties aan t overwegen.
Wachten en wachten en niks horen... man o man

• Boost9898
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 07-11 07:42

Boost9898

Software developer

Als de volgende batch geleverd is, wat zijn de verwachtingen? Zal die hele batch meteen op zijn aan openstaande bestellingen. Wat er voor zorgt dat ik op nog een batch moet wachten. Of zouden er toestellen overblijven die je kan ophalen in Apple Stores, Amac's, Mediamarkten etc? :)

• Spoiler
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-11 20:23
Vanmorgen ook in alle vroegte geprobeerd te reserveren, weliswaar bij oberhausen. Maar nadat ik de i7 plus black aangeklikt had en in moest loggen met mijn AppleId gaf de site aan dat deze niet te reserveren was?! Naja, straks om 10 uur maar weer eens proberen, anders morgenochtend maar weer.

0600 en 1000 zijn een beetje de geijkte momenten waarop de store bijgewerkt wordt?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Spoiler-2634/hero/28547946

• Mar.tin
Spoiler schreef op donderdag 22 september 2016 @ 08:05:
Vanmorgen ook in alle vroegte geprobeerd te reserveren, weliswaar bij oberhausen. Maar nadat ik de i7 plus black aangeklikt had en in moest loggen met mijn AppleId gaf de site aan dat deze niet te reserveren was?! Naja, straks om 10 uur maar weer eens proberen, anders morgenochtend maar weer.

0600 en 1000 zijn een beetje de geijkte momenten waarop de store bijgewerkt wordt?
Gister in elk geval wel, maar je hebt ook kans dat ze alleen op bepaalde dagen voorraad binnen krijgen, hoewel ik me dat bijna niet kan voorstellen :).

We gaan het beleven vandaag F5 tot het einde ^_^

• Boost9898

Boost9898

Software developer

Mar.tin schreef op donderdag 22 september 2016 @ 08:18:
[...]

Gister in elk geval wel, maar je hebt ook kans dat ze alleen op bepaalde dagen voorraad binnen krijgen, hoewel ik me dat bijna niet kan voorstellen :).

Bij welke site/shop proberen jullie het? :P :9

• Spoiler
Mar.tin schreef op donderdag 22 september 2016 @ 08:18:
[...]

Yet again :/

• Mar.tin
Boost9898 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 08:19:
[...]

De Apple online store, om voorraad in een winkel te reserveren.

https://reserve.cdn-apple...ne/availability?channel=1

• Spoiler
Boost9898 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 08:19:
[...]

De online shop in Germany gezien ik momenteel bij een klant aan de grens zit.

• Brabso
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12-10 10:53
Apple moet gewoon alle toestellen die ze hebben eerst naar de pre-order klanten sturen en de restjes dan maar in de eigen winkels, dan heb je deze frustratie (voor sommigen) ook niet elk jaar ;)

• Mar.tin
Brabso schreef op donderdag 22 september 2016 @ 08:22:
Apple moet gewoon alle toestellen die ze hebben eerst naar de pre-order klanten sturen en de restjes dan maar in de eigen winkels, dan heb je deze frustratie (voor sommigen) ook niet elk jaar ;)
Oh ik vind het wel leuk, zo is het voor de fanatiekelingen ook nog een beetje sport toch? :). Immers zijn er geen bergen voorraad bij de winkels, ten opzichte van het aantal dat er waarschijnlijk via post en partners uitgeleverd wordt.

[ Voor 14% gewijzigd door Mar.tin op 22-09-2016 08:24 ]

• Boost9898

Boost9898

Software developer

Nouja wie het eerst besteld moet hem ook als eerste krijgen. Vind ik.

• Steeffeh
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 04-03-2023
Boost9898 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 08:26:
Dat is en blijft een moeilijk ding niet alleen bij de iPhone maar ook bij de Watch is het anders :).

Verwijderd

Heb ik gedaan maar zal hem vermoedelijk als een van de laatste krijgen
Boost9898 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 08:26:
Pagina: 1 ... 50 ... 89 Laatste

Dit topic is gesloten.