Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Dan ben ik bang dat je achteraan bent gezet....diotav schreef op woensdag 21 september 2016 @ 20:33:
De bevestigingsmail volgde later. Maar ik dacht dit voor iedereen zo was.
Ik wilde net mijn status van de bestelling bekijken, dat gaat nu dus niet...SpoekGTi schreef op woensdag 21 september 2016 @ 20:34:
[...]
Same here, maar CB heeft zijn eigen shit nu160 stores down
Verwijderd
Nou er zit wel verschil in een EU/NON-EU abbo, het scheelt op een contractduur van 2 jaar ongv. 6 tientjes in totaal (in het voordeel van het non-eu abbo).Miki schreef op woensdag 21 september 2016 @ 20:20:
[...]
Niet geheel offtopic omdat er mensen zijn die hier wellicht hun bestellingen willen wijzigen.
Ik heb mijn rekenmachine en de oude contracten er eens bij gepakt.
AlgemeenIn mijn ogen verlies je er dus nagenoeg niets mee.
- Als je nu gaat wijzigen sluit je achteraan in de rij van bestellingen
- Als je achteraan bijsluit loopt je huidige abbo door, de meeste van deze abonnementen zijn nog van de oude type waarbij je ook voor het toestel betaalt en dus doorlopen terwijl je je vorige telefoon hebt afbetaald.
- Het nieuwe EU abonnement kent een scheiding tussen abonnement en toestel afbetaling, na je looptijd betaal je dus alleen nog voor je abonnement.
- Vanaf de 26ste kun je al gebruik maken van 60 dagen roaming binnen de EU zoals je in nederland ook gewend bent. Een losse EU bundel is fors duurder om af te sluiten.
- De zorgeloos EU abbo's hebben onbeperkt bellen en sms'en, de oude abbo's hebben dat op de zorgeloos niet
En je betaalt nu dan indd voor een toestel die je al hebt afbetaald maar alleen als je contract nog niet is verlopen.. toch?
Volgens mij was het toestel ook goedkoper icm het oude abbonement maar dat weet ik ff niet meer 100% zeker
In mijn geval scheelt het in de looptijd van 24 maanden idd. 6 tientjes maar krijg ik er onbeperkt bellen bij ipv 200min voor terug. In in mijn geval is mijn abbo al verlopen en is achteraan aansluiten nadelig waardoor ik op die 6 tientjes inloopVerwijderd schreef op woensdag 21 september 2016 @ 20:38:
[...]
Nou er zit wel verschil in een EU/NON-EU abbo, het scheelt op een contractduur van 2 jaar ongv. 6 tientjes in totaal (in het voordeel van het non-eu abbo).
En je betaalt nu dan indd voor een toestel die je al hebt afbetaald maar alleen als je contract nog niet is verlopen.. toch?
Volgens mij was het toestel ook goedkoper icm het oude abbonement maar dat weet ik ff niet meer 100% zeker
Verder kan ik nog komende jaar heerlijk relaxed op vakantie, dat gaat dus niet als je een oud abbo type kiest. Die extra EU bundels die je erbij kunt kopen zijn schofterig duur en karig.
Klopt wel. Bij coolblue voor Kpn eu zou ik 315 kwijt zijn maar met vooral internet 290Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2016 @ 20:38:
[...]
22 september komt de koerier een 128 GB Black brengen.
Nu twijfelen of ik de telefoon ga weigeren omdat ik bij Typhone het verkeerde e-mail adres heb gebruikt. Ze willen mijn spaarsaldo niet verrekenen.
Typhone geeft aan dat ik het beste de telefoon kan weigeren en dan opnieuw de bestelling moet doen met het juiste e-mail adres. Ben benieuwd wat dit Typhone en Tele2 gaan kosten aan boekhoudkosten.
Op 9/9 om 9.00 uur besteld een i7 32gb icm verlenging Tele2 en die is op 16/9 om 13.30 uur ontvangen.SMRF schreef op woensdag 21 september 2016 @ 18:39:
Is er al iemand die van Typhone iets heeft ontvangen en zo ja wanneer en wat besteld? Na 13 sep niets meer gehoord behalve dat het niet op voorraad is: plus zwart 128GB
Oke goed om te horen, ze hebben dus wel iets binnengekregen. Wachten wachten. Niet erg maar hun gebrek aan communicatie zorgt ervoor dat ik steeds mijn mail aan het checken ben. Idioot maar zo werkt het.4POX schreef op woensdag 21 september 2016 @ 20:58:
14 september besteld bij een Typhone met een tele2 verlenging.
22 september komt de koerier een 128 GB Black brengen.
Nu twijfelen of ik de telefoon ga weigeren omdat ik bij Typhone het verkeerde e-mail adres heb gebruikt. Ze willen mijn spaarsaldo niet verrekenen.
Typhone geeft aan dat ik het beste de telefoon kan weigeren en dan opnieuw de bestelling moet doen met het juiste e-mail adres. Ben benieuwd wat dit Typhone en Tele2 gaan kosten aan boekhoudkosten.
[iPhone 7 & iPhone 7 Plus] Ervaringen & discussieVerwijderd schreef op woensdag 21 september 2016 @ 21:09:
Suggesties goede screenprotectors??
Ik ben ook klaar met Typhone en het bedrijf wat er achter zit... Online telecom services. Ik bel vanmiddag om een bestelling te annuleren. Wordt ontzettend bot te woord gestaan. Ik ga er vanuit dat e.e.a. is geannuleerd. Krijg ik een paar uur later een berichtje dat ze het abonnement maar alvast verlengd hebben... Nou ik denk het niet vriendjes.SMRF schreef op woensdag 21 september 2016 @ 21:04:
[...]
Oke goed om te horen, ze hebben dus wel iets binnengekregen. Wachten wachten. Niet erg maar hun gebrek aan communicatie zorgt ervoor dat ik steeds mijn mail aan het checken ben. Idioot maar zo werkt het.
Bah dat klinkt niet best. Maar een annulering kan in mijn voordeel zijn. Wat had je besteld?Koekenbakkertje schreef op woensdag 21 september 2016 @ 21:10:
[...]
Ik ben ook klaar met Typhone en het bedrijf wat er achter zit... Online telecom services. Ik bel vanmiddag om een bestelling te annuleren. Wordt ontzettend bot te woord gestaan. Ik ga er vanuit dat e.e.a. is geannuleerd. Krijg ik een paar uur later een berichtje dat ze het abonnement maar alvast verlengd hebben... Nou ik denk het niet vriendjes.
[ Voor 0% gewijzigd door SMRF op 21-09-2016 21:12 . Reden: Spelling ]
Na op 9 september de iphone 7 32gb black besteld te hebben had ik niks meer vernomen van KPN.
Vanavond heb ik contact met ze gezocht om er achter te komen of mijn order misschien kwijt is.
Na in de chat gezeten te hebben met een medewerker, wist deze mij te vertellen
dan mijn bestelde iphone 7 32gb op 19-9 al aangeboden is maar weer retour gestuurd is omdat er dus niemand thuis was
Nooit ook maar 1 mail (afgezien van de ordebevestiging) gehad van ze voor het maken van een afspraak.
Werd verwezen naar de telefonische klantenservice (waar ik redelijk snel doorheen kwam) maar ook die kwamen tot de conclusie dat weer een andere afdeling dit moet regelen, maar die zijn na 17:00 gesloten.
Het spreekwoordelijke "van het kastje naar de muur".
man, man, man......
Als ik het nog kan annuleren dan ga ik dat meteen doen en overstappen.
Wat een prutsers.
[ Voor 13% gewijzigd door Mon0lith op 21-09-2016 21:16 ]
PSN: Von_Smallhausn
[ Voor 15% gewijzigd door BlueTooth76 op 21-09-2016 21:15 ]
2x SE8K | 68x Talesun 300Wp | 16 oost, 16 west, 25 zuid, 11 noord | 20.400Wp | pvoutput.org | Mitsubishi Zubadan 14kW @ 50% vermogen
32gb zwart, heb een losse 128 gb zwart opgehaald in Den Haag eerder vandaag (met heel veel mazzelSMRF schreef op woensdag 21 september 2016 @ 21:11:
[...]
Bah dat klinkt niet best. Maar een annulering kan in mijn voordeel zijn. Wat had je besteld?
Ga ik mooi mijn bestelling bij TMobile annuleren, want daar schieten we ook niks mee op
Waar besteld?BlueTooth76 schreef op woensdag 21 september 2016 @ 21:13:
iPhone 7 Plus 256GB mat zwart is onderweg!
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
[ Voor 3% gewijzigd door Kethij op 21-09-2016 21:38 ]
Bij Apple, 9 september om ~ 9:25u
2x SE8K | 68x Talesun 300Wp | 16 oost, 16 west, 25 zuid, 11 noord | 20.400Wp | pvoutput.org | Mitsubishi Zubadan 14kW @ 50% vermogen
Verwijderd
Op 't mobile forum heeft iemand verzendbevestiging voor vrijdag voor je jb plus jet Black 128 gbKethij schreef op woensdag 21 september 2016 @ 21:31:
Iemand hier met een 7+ 128GB Jet Black al een verandering in de orderstatus? Mijn bestelling staat al sinds de preorder op levering tussen 3-7 oktober.
Verwijderd
Ja zag ik ook. De 7 plus 128g mat zwart word ook bij sommige geleverd zag ik. En dat bij bestellingen die later zijn gemaakt als de mijne....grrrrVerwijderd schreef op woensdag 21 september 2016 @ 21:35:
[...]
Op 't mobile forum heeft iemand verzendbevestiging voor vrijdag voor je jb plus jet Black 128 gb
Hopen op morgen maar weer.....
Denk rond december. Maar geen enkel concreet idee.pindab0ter schreef op woensdag 21 september 2016 @ 21:46:
Weet iemand wanneer de 6S 128GB goedkoper wordt bij T-Mobile?
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
In de Apple store heb ik wel ~20 minuten in de rij moeten staan wegens de drukte.
Hij is echt huge, maar wel heel blij mee
Morgen de reserveringpagina in de gaten houden en die preorder annuleren. Ik heb vandaag hetzelfde gedaan. Vandaag waren er veel 7+ 128 Black op voorraad in de verschillende stores. Zonde om nog twee weken te wachten op die preorder.Kethij schreef op woensdag 21 september 2016 @ 21:31:
Iemand hier met een 7+ 128GB Jet Black al een verandering in de orderstatus? Mijn bestelling bij Apple staat al sinds de preorder op levering tussen 3-7 oktober.
Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.
Verwijderd
Ik heb 9 september 8:05 besteld met nummerbehoud bij GSMwijzer, de iPhone 7 is vandaag verzonden (32GB Black met Vodafone abonnement). Morgen ontvang ik hem dus als alles goed gaat
[ Voor 5% gewijzigd door Dannydekr op 21-09-2016 22:16 ]
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.
Dat vind ik ergens ook wel.GAEvakYD schreef op woensdag 21 september 2016 @ 22:13:
Toch blijf ik het vreemd vinden van Apple. Waarom krijgen die mensen die een pre order hebben gedaan niet eerst de iPhones, voordat er store reserveringen worden gedaan. Die hele pre order kun je dus helemaal niets mee.
Daarom noemen ze het toch pre-order ...?
Werk eerst alles netjes op volgorde af en dan de rest.
Omdat ze je in de store accessoires kunnen verkopen, waar nog veel meer marge op zit.GAEvakYD schreef op woensdag 21 september 2016 @ 22:13:
Toch blijf ik het vreemd vinden van Apple. Waarom krijgen die mensen die een pre order hebben gedaan niet eerst de iPhones, voordat er store reserveringen worden gedaan. Die hele pre order kun je dus helemaal niets mee.
Misselijk idd.GAEvakYD schreef op woensdag 21 september 2016 @ 22:13:
Je hebt een punt maar het is een andere voorraadstroom. Bovendien kan ik me voorstellen dat ze het niet kunnen maken om de officiele stores weken/maanden niet te voorzien van een voorraad. Als je het zo stelt kan Apple zelfs de providers links laten liggen en ze niks leveren. Dat willen ze denk ik ook niet.GAEvakYD schreef op woensdag 21 september 2016 @ 22:13:
Ik moet ook nog wachten tot 3-7 oktober dus ik voel met je mee
[ Voor 5% gewijzigd door dcell op 21-09-2016 22:41 ]
Vanmiddag mailtje gekregen dat hij morgen wordt bezorgd. Vol verwachting klopt ons hart
Ik maak mijzelf maar wijs dat de kwaliteit van een latere batch beter is.
Wat ik me afvraag: je mag toch altijd je abonnement omzetten naar een duurder abonnement? Zou dit dan ook gelden voor een non-EU naar een EU. Bijvoorbeeld over een maandje?Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2016 @ 20:38:
[...]
Nou er zit wel verschil in een EU/NON-EU abbo, het scheelt op een contractduur van 2 jaar ongv. 6 tientjes in totaal (in het voordeel van het non-eu abbo).
...less is more
Waarschijnlijk een boze klant die op zijn iPhone aan het wachten isSpoekGTi schreef op woensdag 21 september 2016 @ 20:15:
OK Wie is Coolblue aan het DDoSsen????
Ik dacht ook al WTF?Remco V schreef op woensdag 21 september 2016 @ 23:32:
[...]
Waarschijnlijk een boze klant die op zijn iPhone aan het wachten is
It's All In The "Mix"
Verwijderd
Niemand, bestaat nog helemaal niet.. Heb hem ook besteld, gaat lang wachten worden.Dylannx3 schreef op woensdag 21 september 2016 @ 23:33:
iemand vandaag een iPhone+ JB 128GB weten te scoren?
Was het vragen waard haha!Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2016 @ 23:35:
[...]
Niemand, bestaat nog helemaal niet.. Heb hem ook besteld, gaat lang wachten worden.
Off topic: Je denkt toch niet dat KPN mensen met een zogeheten Non EU abonnement vanaf 1-6-2017 roaming mag weigeren onder het huidige voorstel? Dat EU abonnement is een slimme melkkoe van KPN.Miki schreef op woensdag 21 september 2016 @ 20:50:
[...]
In mijn geval scheelt het in de looptijd van 24 maanden idd. 6 tientjes maar krijg ik er onbeperkt bellen bij ipv 200min voor terug. In in mijn geval is mijn abbo al verlopen en is achteraan aansluiten nadelig waardoor ik op die 6 tientjes inloop![]()
Verder kan ik nog komende jaar heerlijk relaxed op vakantie, dat gaat dus niet als je een oud abbo type kiest. Die extra EU bundels die je erbij kunt kopen zijn schofterig duur en karig.
Er staat nergens in voorstel van EU commissie dat je een EU mobiel internet abbo moet hebben afgesloten, voor 1-6-17.
Verwijderd
Inderdaad, ik heb dan nu een bundel met onbeperkt bellen en 5GB wat met KPN compleet word verdubbeld naar 10GB, maar in jouw geval snap ik het zekers!Miki schreef op woensdag 21 september 2016 @ 20:50:
[...]
In mijn geval scheelt het in de looptijd van 24 maanden idd. 6 tientjes maar krijg ik er onbeperkt bellen bij ipv 200min voor terug. In in mijn geval is mijn abbo al verlopen en is achteraan aansluiten nadelig waardoor ik op die 6 tientjes inloop![]()
Verwijderd
Kun je bij de Apple store ook je t-mobile abbo verlengen?
Zucht, daar refereer ik toch ook nergens naar?Azqi schreef op woensdag 21 september 2016 @ 23:45:
[...]
Off topic: Je denkt toch niet dat KPN mensen met een zogeheten Non EU abonnement vanaf 1-6-2017 roaming mag weigeren onder het huidige voorstel? Dat EU abonnement is een slimme melkkoe van KPN.
Er staat nergens in voorstel van EU commissie dat je een EU mobiel internet abbo moet hebben afgesloten, voor 1-6-17.
Echter tot 01-06-2017 kun je al roamen zonder bijkomende kosten met een EU abbo. Als je tot die tijd in het buitenland wilt roamen zul je een dure extra EU bundel moeten afnemen. Per 01-06-2017 geldt voor iedere abonnee de Europese roaming afspraak ware het niet dat de oude abbo's nog een prijs opbouw hebben met toestelbetaling dus na looptijd zit je aan veel duurder abonnement tenzij je voor sim only hebt gekozen.
Ja!Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2016 @ 00:08:
Misschien een vraag die al eerder gesteld is maar kan het helaas niet tusse alle berichten terug vinden.
Voor mij is het ook ongeveer twee uur (met OV althans) om bij dichtstbijzijnde Apple Store te komen, en toch ga ik het doen. Althans, als ik op tijd ben met reserveren van een iPhone voor een tijd tussen 16:30-17:30. Heb dat er toch wel voor over, want al dat gedoe met die webwinkels als Typhone vind ik het niet waard..silvester6 schreef op woensdag 21 september 2016 @ 23:37:
Jammer dat de store meer dan 2 uur enkele reis rijden is.Ik wacht maar geduldig tot CB met het toestel 7+ 128GB mat zwart komt. Hoesje en screenprotector liggen ondertussen ook al klaar.
LG OLED55C9PLA | iPhone 15 Pro Max | 11-inch iPad Pro (2024) | Apple Watch Series 10
Verwijderd
Thanks voor je snelle reactie, dan hoop ik dat ik straks een beetje mazzel heb
Verwijderd
Het lijkt mij dat mensen met een EU anno nu een paar maanden voordeel hebben indien ze het buitenland bezoeken. Voor zover ik heb begrepen mogen de providers de kosten niet belasten.funk-e schreef op woensdag 21 september 2016 @ 23:14:
[...]
Wat ik me afvraag: je mag toch altijd je abonnement omzetten naar een duurder abonnement? Zou dit dan ook gelden voor een non-EU naar een EU. Bijvoorbeeld over een maandje?
Vraag me nu eingelijk af hoeveel nut zo'n EU abbo daadwerkelijk heeft. Kan me niet voorstellen dat KPN zich door de EU laat verrassen
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Gewoon een slim marketing trucjeVerwijderd schreef op donderdag 22 september 2016 @ 00:14:
[...]
Het lijkt mij dat mensen met een EU anno nu een paar maanden voordeel hebben indien ze het buitenland bezoeken. Voor zover ik heb begrepen mogen de providers de kosten niet belasten.
Vraag me nu eingelijk af hoeveel nut zo'n EU abbo daadwerkelijk heeft. Kan me niet voorstellen dat KPN zich door de EU laat verrassen
Verwijderd
Ben ik ff blij dat ik toch maar geannuleerd hebTakkUNL schreef op donderdag 22 september 2016 @ 00:19:
[...]
Gewoon een slim marketing trucjetoen bekend werd dat roaming zou verdwijnen hebben ze deze abo's geïntroduceerd onder het mom van 'kijk ons eens wij houden zo van onze klanten, we doen het gewoon nu al!' Terwijl ze de prijzen iets opvoeren en de oude abo's uitfaseren. En heel veel trappen er ook nog volop in ook!
Zijn er trouwens al mensen die een 7+ matzwart van KPN hebben ontvangen? (Na de pre order besteld)
Verwijderd
Yes, vandaag gedaan.Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2016 @ 00:08:
Misschien een vraag die al eerder gesteld is maar kan het helaas niet tusse alle berichten terug vinden.
Gewoon zelfde prijzen als t-mobile.
Je krijgt zelfs korting haha (de thuiskopieheffing van 4 euro nog iets)
Off-topic:
Kei tevreden met mijn iPhone 7+ Black 32GB.
Tip: hou de apple.nl goed in de gaten.
ik stond met 3 tweakers in de zelfde rij
Probeer via deze link: https://reserve.cdn-apple...ne/availability?channel=1Dennisweb schreef op donderdag 22 september 2016 @ 06:06:
Ik geef het op. Reserveren mislukt. Dan maar oktober.
Dennisweb schreef op donderdag 22 september 2016 @ 06:06:
Ik geef het op. Reserveren mislukt. Dan maar oktober.
Het is weer bijna September 2026 :)
Ga m'n mat zwarte inruilen voor de JetBlack. Heb AppleCare+ op mijn mat zwarte, dus die nog even laten overzetten naar mijn nieuwe JetBlack iPhone 7.
Living on the edge!
[ Voor 29% gewijzigd door _Bailey_ op 22-09-2016 06:39 ]
Goede keus hoorGeert1976 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 06:07:
Zo! 128Gb jetblack iPhone 7 gereserveerd Apple Store Den Haag!)
Ga m'n mat zwarte inruilen voor de JetBlack.
Living on the edge!
en een iPhone 7 128 GB Black.
Vandaag op te halen in de Apple Store in Den Haag.
[ Voor 45% gewijzigd door Brabant op 22-09-2016 07:24 ]
Verwijderd
Vanmiddag na school (goddank dat ik vandaag extra vroeg uit ben) direct naar Den Haag en ophalen. Heb 17:00-17:15 als tijdvak, maar ondanks lange reizen zal ik waarschijnlijk alsnog tot twee uur te vroeg zijn. Ach, liever te vroeg dan te laat zal ik maar zeggen.
LG OLED55C9PLA | iPhone 15 Pro Max | 11-inch iPad Pro (2024) | Apple Watch Series 10
Dan is het toestel alwee wegDennisweb schreef op donderdag 22 september 2016 @ 06:12:
Raar. Ik mocht niet reserveren 'in verband met de grote vraag naar dit toestel.'
Ja. Daarom is reserveren niet aan mij besteed. Ik moet gewoon wachten tot niemand er meer een koopt. Dan lukt het mij ook.
Ik moet namelijk de mijne tussen 17:00-17:15 ophalen, maar ben er 99% zeker van dat ik tot twee uur te vroeg zal zijn. Dit omdat ik om half 1 uit ben en meteen naar Den Haag wil. Zegmaar, voor het geval dat er vertraging is ik toch nog ruim op tijd ben. En ik zou er geen problemen mee hebben om te moeten wachten, maar vanzelfsprekend is het fijn als ik 'm eerder kan ophalen. Vandaar dus mijn vraag.
---
Overigens, aan de heren boven mij: ik was zelf ook wel extreem snel met reserveren. Heb om 06:00 precies de pagina vernieuwd, en zowat iedere 10 seconden opnieuw gedaan. Na ongeveer een minuutje kwam de pagina beschikbaar en heb dus meteen mijn reservering geplaatst. Bevestigingsmail om 06:04 ontvangen, dat zegt volgens mij toch wel wat (en dan heb ik nog even moeten bedenken wat voor mij de beste ophaaltijd was, want er was zoveel keus xD). Wel frappant dat reserveren nu weer niet mogelijk is. Zou het werkelijk zo druk zijn ineens, of is er iets anders aan de hand?
In ieder geval, ik heb de mijne gelukkig nog op tijd kunnen plaatsen. En het scheelde duidelijk heel weinig, want al toen ik de bevestigingsmail ontving en de pagina opnieuw probeerde te laden kwam er te staan dat reserveren niet meer mogelijk was. Heb dus nog geluk gehad wat dat betreft, denk ik.
Da's natuurlijk enorm balen voor de anderen die hebben getracht een iPhone te reserveren en daar hun wekker speciaal voor hebben gezet.Dennisweb schreef op donderdag 22 september 2016 @ 06:28:
Ik denk dat er inderdaad iets anders aan de hand is: Apple zet maar 1 toestel op voorraad en daar duikt iedereen bovenop. Zodra je dan probeert te reserveren, ben je te laat. Op die manier houdt Apple de hype hoog.
Aan de andere kant verwacht ik dat de pagina vrij snel weer online komt. Want ik weet nog dat ik gisteren tussen 10:00 en 11:00 gewoon de iPhone 7 128 GB in alle kleuren (m.u.v. van Jet Black natuurlijk) heb gezien. Uurtje of twee daarna weer een keer gekeken, idem dito. Echter was toen de mat zwarte iPhone niet meer beschikbaar, wel de Jet Black variant.
Apple heeft dus waarschijnlijk voldoende voorraad, maar inderdaad met het oog op het hypen kan ik me best indenken dat ze bewust de pagina om de zoveel tijd offline halen.
Wat klets je nou? De pagina is gewoon online en de i7 is in ongeveer alle kleuren te bestellen op dit moment. Apple voert gewoon simpelweg zijn voorraad in. Ik was er gisteren en de iphones vliegen daar weg als warme broodjes... Ik kon gisteren gewoon 2 toestellen reserveren zonder problemen...DutchTech schreef op donderdag 22 september 2016 @ 06:33:
[...]
Aan de andere kant verwacht ik dat de pagina vrij snel weer online komt. Want ik weet nog dat ik gisteren tussen 10:00 en 11:00 gewoon de iPhone 7 128 GB in alle kleuren (m.u.v. van Jet Black natuurlijk) heb gezien. Uurtje of twee daarna weer een keer gekeken, idem dito. Echter was toen de mat zwarte iPhone niet meer beschikbaar, wel de Jet Black variant.
Apple heeft dus waarschijnlijk voldoende voorraad, maar inderdaad met het oog op het hypen kan ik me best indenken dat ze bewust de pagina om de zoveel tijd offline halen.
Oh excuus, had geen idee dat dat de reden is.jmetselaars schreef op donderdag 22 september 2016 @ 06:49:
[...]
Wat klets je nou? De pagina is gewoon online en de i7 is in ongeveer alle kleuren te bestellen op dit moment. Apple voert gewoon simpelweg zijn voorraad in. Ik was er gisteren en de iphones vliegen daar weg als warme broodjes... Ik kon gisteren gewoon 2 toestellen reserveren zonder problemen...
Maar goed, maakt sowieso niet uit voor mij, aangezien ik al besteld had voordat ik die tekst te zien kreeg.
De kans dat ze je gaan helpen is aanwezig maar de kans dat ze dat niet doen is groter. Ik was daar gisteren rond hetzelfde tijdstip en het was best druk en niemand kon op dat moment meer iets kopen omdat alle medewerkers volgeboekt waren er werd gevraagd om morgen terug te komen. Er is dus weinig ruimte om dit soort dingen ergens anders tussen te passen.DutchTech schreef op donderdag 22 september 2016 @ 06:26:
Kan iemand mij toevallig vertellen wat er gebeurt als je te vroeg bent met het ophalen van je iPhone? Rare vraag misschien, I know. Maar ik zag dat sommigen hun toestel dan alsnog gewoon meekregen, terwijl anderen gevraagd worden terug te komen rond het door hun gekozen tijdvak.
Ik moet namelijk de mijne tussen 17:00-17:15 ophalen, maar ben er 99% zeker van dat ik tot twee uur te vroeg zal zijn. Dit omdat ik om half 1 uit ben en meteen naar Den Haag wil. Zegmaar, voor het geval dat er vertraging is ik toch nog ruim op tijd ben. En ik zou er geen problemen mee hebben om te moeten wachten, maar vanzelfsprekend is het fijn als ik 'm eerder kan ophalen. Vandaar dus mijn vraag.
---
Overigens, aan de heren boven mij: ik was zelf ook wel extreem snel met reserveren. Heb om 06:00 precies de pagina vernieuwd, en zowat iedere 10 seconden opnieuw gedaan. Na ongeveer een minuutje kwam de pagina beschikbaar en heb dus meteen mijn reservering geplaatst. Bevestigingsmail om 06:04 ontvangen, dat zegt volgens mij toch wel wat (en dan heb ik nog even moeten bedenken wat voor mij de beste ophaaltijd was, want er was zoveel keus xD). Wel frappant dat reserveren nu weer niet mogelijk is. Zou het werkelijk zo druk zijn ineens, of is er iets anders aan de hand?
In ieder geval, ik heb de mijne gelukkig nog op tijd kunnen plaatsen. En het scheelde duidelijk heel weinig, want al toen ik de bevestigingsmail ontving en de pagina opnieuw probeerde te laden kwam er te staan dat reserveren niet meer mogelijk was. Heb dus nog geluk gehad wat dat betreft, denk ik.
Verwijderd
Nee, ook nog niks van gehoord. Maar weer eens bellen?Timo schreef op donderdag 22 september 2016 @ 00:16:
Pfff mijn bestelling bij GSMWijzer staat ook nog altijd op 2-3 weken en dat terwijl ik de 7+ 128 black toch al om 9-9 8.35 had besteldzijn er mensen die al een 7 plus van GSMwijzer hebben gekregen?
[ Voor 75% gewijzigd door Daedalus op 22-09-2016 11:10 ]
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Doel je op het eerder aanwezig zijn? Want ik mag toch aannemen dat als je gereserveerd hebt, je überhaupt wel binnen dat tijdvak geholpen wordt, niet dan?Koekenbakkertje schreef op donderdag 22 september 2016 @ 06:52:
[...]
De kans dat ze je gaan helpen is aanwezig maar de kans dat ze dat niet doen is groter. Ik was daar gisteren rond hetzelfde tijdstip en het was best druk en niemand kon op dat moment meer iets kopen omdat alle medewerkers volgeboekt waren er werd gevraagd om morgen terug te komen. Er is dus weinig ruimte om dit soort dingen ergens anders tussen te passen.
Dat is wat ik bedoel. Je hebt een tijdvak dus dat zit goed. Als er eerder geen ruimte is kunnen ze niet helpenDutchTech schreef op donderdag 22 september 2016 @ 07:00:
[...]
Doel je op het eerder aanwezig zijn? Want ik mag toch aannemen dat als je gereserveerd hebt, je überhaupt wel binnen dat tijdvak geholpen wordt, niet dan?
Haha oke, op zich wel begrijpelijk natuurlijk. Dank voor de verduidelijking in ieder geval.Koekenbakkertje schreef op donderdag 22 september 2016 @ 07:16:
[...]
Dat is wat ik bedoel. Je hebt een tijdvak dus dat zit goed. Als er eerder geen ruimte is kunnen ze niet helpen
7+ 256GB Zilver, Rose, en Goud beschikbaar.
Te reserveren via:
https://reserve.cdn-apple...ne/availability?channel=1
[ Voor 32% gewijzigd door Mar.tin op 22-09-2016 07:41 ]
Ik heb vandaag om 14.15 en 14.30 een slot. Maar ik haal twee telefoons in 1 op, wellicht rond die tijd proberen?DutchTech schreef op donderdag 22 september 2016 @ 07:33:
[...]
Haha oke, op zich wel begrijpelijk natuurlijk. Dank voor de verduidelijking in ieder geval.
Niks tegen jou, maar al die doemscenario's die voorbij komen... zucht...DutchTech schreef op donderdag 22 september 2016 @ 06:51:
[...]
Oh excuus, had geen idee dat dat de reden is.
Maar goed, maakt sowieso niet uit voor mij, aangezien ik al besteld had voordat ik die tekst te zien kreeg.
Ze hebben over het algemeen in deze dagen bij de apple stores 2 kleine rijen wachtenden staan. Met en zonder reservering. Zonder kan je gemakkelijk weggestuurd worden. Als de rij met reserveringen niet te lang is kijken ze totaal niet naar je tijdvak. Als de rij langer is dan wel, want ze willen mensen met het juiste tijdvak niet onnodig lang laten wachten. Er zijn altijd 1 of 2 medewerkers die dat in goede banen leiden.
Je gewoon melden en zeggen dat je een reservering hebt. Waarschijnlijk wordt je direct de goede kant op begeleid en hoef je niet lang te wachten
Ik ben nou serieus mijn andere opties aan t overwegen.
Wachten en wachten en niks horen... man o man
0600 en 1000 zijn een beetje de geijkte momenten waarop de store bijgewerkt wordt?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Spoiler-2634/hero/28547946
Gister in elk geval wel, maar je hebt ook kans dat ze alleen op bepaalde dagen voorraad binnen krijgen, hoewel ik me dat bijna niet kan voorstellenSpoiler schreef op donderdag 22 september 2016 @ 08:05:
Vanmorgen ook in alle vroegte geprobeerd te reserveren, weliswaar bij oberhausen. Maar nadat ik de i7 plus black aangeklikt had en in moest loggen met mijn AppleId gaf de site aan dat deze niet te reserveren was?! Naja, straks om 10 uur maar weer eens proberen, anders morgenochtend maar weer.
0600 en 1000 zijn een beetje de geijkte momenten waarop de store bijgewerkt wordt?
We gaan het beleven vandaag F5 tot het einde ^_^
Bij welke site/shop proberen jullie het?Mar.tin schreef op donderdag 22 september 2016 @ 08:18:
[...]
Gister in elk geval wel, maar je hebt ook kans dat ze alleen op bepaalde dagen voorraad binnen krijgen, hoewel ik me dat bijna niet kan voorstellen.
Yet againMar.tin schreef op donderdag 22 september 2016 @ 08:18:
[...]
Gister in elk geval wel, maar je hebt ook kans dat ze alleen op bepaalde dagen voorraad binnen krijgen, hoewel ik me dat bijna niet kan voorstellen.
De Apple online store, om voorraad in een winkel te reserveren.Boost9898 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 08:19:
[...]
Bij welke site/shop proberen jullie het?![]()
https://reserve.cdn-apple...ne/availability?channel=1
De online shop in Germany gezien ik momenteel bij een klant aan de grens zit.Boost9898 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 08:19:
[...]
Bij welke site/shop proberen jullie het?![]()
Oh ik vind het wel leuk, zo is het voor de fanatiekelingen ook nog een beetje sport toch?Brabso schreef op donderdag 22 september 2016 @ 08:22:
Apple moet gewoon alle toestellen die ze hebben eerst naar de pre-order klanten sturen en de restjes dan maar in de eigen winkels, dan heb je deze frustratie (voor sommigen) ook niet elk jaar
[ Voor 14% gewijzigd door Mar.tin op 22-09-2016 08:24 ]
Dat is en blijft een moeilijk ding niet alleen bij de iPhone maar ook bij de Watch is het andersBoost9898 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 08:26:
Nouja wie het eerst besteld moet hem ook als eerste krijgen. Vind ik.
Verwijderd
Boost9898 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 08:26:
Nouja wie het eerst besteld moet hem ook als eerste krijgen. Vind ik.
Dit topic is gesloten.
![]()