Verwijderd

SpoekGTi schreef op woensdag 21 september 2016 @ 16:20:
[...]

Zie hier de gemiddelde consument tegenwoordig

Kijk ik snap dat je graag een nieuw toestel wilt vandaar ook deze steungroep genaamd Tweakers a.k.a. Mensen die continu CMD + R' en

Maar door een schaarste (wel of niet gecreëerd door Apple) in 2 dagen inderdaad 72 medewerkers en minimaal 10 uur hebben gebeld moet je wel enigszins ze gelijk geven dat ze zeggen dat je niet spoort.

Kijk we hebben allemaal het probleem dat we langer moeten wachten en dat is helaas nou maar zo. Compensatie zou op zijn plaats zijn, maar dreigen met een rechtszaak (voor de grap zeg dat nou zelf eens hardop tegen jezelf) of andere dreigingen brengen je denk ik alleen maar verderop in het wachtproces.

Ook wij zouden je in dit geval als klant liever kwijt zijn dan rijk overigens. no offence.
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Daarnaast zijn er alternatieve manieren om aan een Iphone te komen. Als eenzelfde energie daarin was gestoken had je al een toestel.

• edwardmp
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12:44
Werkt die link bij jou wel? Ik krijg continu bijgevoegde melding.
Afbeeldingslocatie: https://d17oy1vhnax1f7.cloudfront.net/items/0v3w1p3D2P1t333N0P2S/Schermafbeelding%202016-09-21%20om%2016.17.48.png?v=9e2552b1

[ Voor 17% gewijzigd door edwardmp op 21-09-2016 16:26 ]

• SirWInsalot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-11 01:43
Gestuntel en miscommunicatie van mobiel.nl & Vodafone -_-
Bestelling geannuleerd en nu op zoek naar een andere manier om z.s.m een 2 jarige abbo af te sluiten voor een iPhone 32GB Silver of Gold.

Tips anyone?

Alvast bedankt!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Apple store zelf?!

• edwardmp
[...]

Kijk ik snap dat je graag een nieuw toestel wilt vandaar ook deze steungroep genaamd Tweakers a.k.a. Mensen die continu CMD + R' en

Maar door een schaarste (wel of niet gecreëerd door Apple) in 2 dagen inderdaad 72 medewerkers en minimaal 10 uur hebben gebeld moet je wel enigszins ze gelijk geven dat ze zeggen dat je niet spoort.

Kijk we hebben allemaal het probleem dat we langer moeten wachten en dat is helaas nou maar zo. Compensatie zou op zijn plaats zijn, maar dreigen met een rechtszaak (voor de grap zeg dat nou zelf eens hardop tegen jezelf) of andere dreigingen brengen je denk ik alleen maar verderop in het wachtproces.

Ook wij zouden je in dit geval als klant liever kwijt zijn dan rijk overigens. no offence.
72 medewerkers gaat wel erg ver ja, maar na zelf 5 uur bellen ben ik ook wel klaar mee. Dan maar geen nieuwe telefoon. IIG ik koop nooit meer iets van T-Mobile

• koekjeh
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:25
pmdrawde schreef op woensdag 21 september 2016 @ 16:32:
[...]

72 medewerkers gaat wel erg ver ja, maar na zelf 5 uur bellen ben ik ook wel klaar mee. Dan maar geen nieuwe telefoon. IIG ik koop nooit meer iets van T-Mobile
Nou dat beloofd niets goeds... Ben benieuwd hoe de afhandeling van mijn zakelijke abo gaat lopen. Tot nu toe nog geen email van AMP.

M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-09 09:14
SirWInsalot schreef op woensdag 21 september 2016 @ 16:27:
Gestuntel en miscommunicatie van mobiel.nl & Vodafone -_-
Bestelling geannuleerd en nu op zoek naar een andere manier om z.s.m een 2 jarige abbo af te sluiten voor een iPhone 32GB Silver of Gold.

Tips anyone?

Alvast bedankt!
Beste kans maak je inderdaad met een reservering bij Apple en daarna in Apple store Vodafone abo af te sluiten.

• edwardmp
koekjeh schreef op woensdag 21 september 2016 @ 16:35:
[...]

Nou dat beloofd niets goeds... Ben benieuwd hoe de afhandeling van mijn zakelijke abo gaat lopen. Tot nu toe nog geen email van AMP.
Bereid je maar voor. Wellicht zit er ook eerst geen contract op/in je doos en mag je het zelf gaan uitzoeken waarbij AMP en T-Mobile elkaar de schuld geven.

Na excuus en toezegging dat nieuwe levering goed zal gaan en ze maken een vormfout waardoor je hele order wordt geannuleerd en je toestel naar een ander gaat. Gaan ze mij betichten dat ik iets fout zou hebben ingevuld terwijl het in hun eigen bevestiging per mail gewoon goed staat!! Omgekeerde wereld. Als ik jou was zou ik direct een alternative provider/leverancier vinden en niet op T-Mobile vertrouwen.

• xamirz
Nieuw update van Coolblue

Update 21 september:
Morgen komen er ook enkele iPhone 7-modellen ('gewone' iPhone 7, niet iPhone 7 Plus) binnen van T-Mobile.

• koekjeh
pmdrawde schreef op woensdag 21 september 2016 @ 16:37:
[...]

Bereid je maar voor. Wellicht zit er ook eerst geen contract op/in je doos en mag je het zelf gaan uitzoeken waarbij AMP en T-Mobile elkaar de schuld geven.

Na excuus en toezegging dat nieuwe levering goed zal gaan en ze maken een vormfout waardoor je hele order wordt geannuleerd en je toestel naar een ander gaat. Gaan ze mij betichten dat ik iets fout zou hebben ingevuld terwijl het in hun eigen bevestiging per mail gewoon goed staat!! Omgekeerde wereld. Als ik jou was zou ik direct een alternative provider/leverancier vinden en niet op T-Mobile vertrouwen.
Mijn contract bij vodafone loopt nog tot november. Moch t-mobile echt falen dan kan ik daar gewoon blijven.

• JustLookingBack
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 19-09-2021
Als je naar apple gaat met abbo van vodafone heb je dan de toestelprijs van vodafone of toestelprijs van apple en een sim only abbonement ? Want dit is redelijk onduidelijk....

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 29-10 16:08

Amiet01

Master_A

Als je al deze struggles niet wil hebben: ik heb ook een bestelling via mobiel.nl en belsimpel lopen welke ik ga opzeggen. Totaal geen duidelijkheid, wat wel een beetje de schuld van Apple is...

Maar zojuist een iPhone 7 Plus 128 GB matzwart in Amsterdam via reservering op de kop getikt. Ik keek toevallig voor het eerst vandaag op die reserveringssite en toen waren er best een tijdje de matzwarte op voorraad...

Ik wens iedereen succes en tot in het ervaringen topic!

Edit: ik ben met een Vodafone Red abbo uiteindelijk zelfs goedkoper uit dan bij VF zelf. Via VF zelf is het 60e per maand en 250 euro bijbetalen, maar via Apple betaal ik nu 56e per maand en 250e bijbetaald :-)

[ Voor 18% gewijzigd door Amiet01 op 21-09-2016 16:43 ]

Master_A

• edwardmp
koekjeh schreef op woensdag 21 september 2016 @ 16:39:
[...]

Mijn contract bij vodafone loopt nog tot november. Moch t-mobile echt falen dan kan ik daar gewoon blijven.
IMHO is het bij alle providers een zooitje maar wat T-Mobile doet gaat echt wel over alle grenzen heen

• edwardmp
Amiet01 schreef op woensdag 21 september 2016 @ 16:40:
Als je al deze struggles niet wil hebben: ik heb ook een bestelling via mobiel.nl en belsimpel lopen welke ik ga opzeggen. Totaal geen duidelijkheid, wat wel een beetje de schuld van Apple is...

Maar zojuist een iPhone 7 Plus 128 GB matzwart in Amsterdam via reservering op de kop getikt. Ik keek toevallig voor het eerst vandaag op die reserveringssite en toen waren er best een tijdje de matzwarte op voorraad...

Ik wens iedereen succes en tot in het ervaringen topic!
Ik lees dit her en der maar bij mij kan je nooit reserveren.. echt vreemd

• xamirz
pmdrawde schreef op woensdag 21 september 2016 @ 16:40:
[...]

IMHO is het bij alle providers een zooitje maar wat T-Mobile doet gaat echt wel over alle grenzen heen
T-mobile is helaas al paar jaar een zooitje. Daarom ben ik al 2 jaar bij ze weg

• koekjeh
pmdrawde schreef op woensdag 21 september 2016 @ 16:40:
[...]

Ja daar heb je een punt. Zo is een leverancier van vodafone wel eens een iphone van mij kwijt geraakt door hem bij het verkeerde huis af te leveren.....

Ik denk de beste optie is los kopen.

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Ik word steeds ongeduldiger naarmate het 26 september dichterbij komt. Erg benieuwd of CB zich aan haar woord houdt met de KPN EU abbo's en vroege bestellingen. Deze zouden worden achtergehouden... argh :P

• RobPete89
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14-09-2022
JustLookingBack schreef op woensdag 21 september 2016 @ 16:40:
Als je naar apple gaat met abbo van vodafone heb je dan de toestelprijs van vodafone of toestelprijs van apple en een sim only abbonement ? Want dit is redelijk onduidelijk....
Lijkt me niet aangezien je dan net zo goed toestel los kan bestellen. Zo ver ik weet kunnen ze bij Apple hetzelfde als bij Vodafone.

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 29-10 16:08

Amiet01

Master_A

JustLookingBack schreef op woensdag 21 september 2016 @ 16:40:
Zie mijn vorige bericht net onder jou ;-)

Master_A

• edwardmp
koekjeh schreef op woensdag 21 september 2016 @ 16:42:
[...]

Ja daar heb je een punt. Zo is een leverancier van vodafone wel eens een iphone van mij kwijt geraakt door hem bij het verkeerde huis af te leveren.....

Ik denk de beste optie is los kopen.
Beste optie is om zelf een nieuwe MVNO provider op te richten waar het geen zooitje is en waar je 1 aanspreekpunt hebt en ICT systemen die WEL werken

• xamirz
Miki schreef op woensdag 21 september 2016 @ 16:43:
Ik word steeds ongeduldiger naarmate het 26 september dichterbij komt. Erg benieuwd of CB zich aan haar woord houdt met de KPN EU abbo's en vroege bestellingen. Deze zouden worden achtergehouden... argh :P
Even off-topic
Vandaag werd het bekend dat vanaf volgende jaar zomer roaming gratis wordt. Wat is nut van KPN Eu nu?

• edwardmp
Waar is Youp van het Hek als je hem nodig hebt (Om te klagen over T-mobile)?
Deze Koefnoen persiflage van de T-Mobile klantenservice is ook zeer relevant, enkele teksten zoals "u bent helemaal geen klant" heb ik letterlijk gehoord
YouTube: Koefnoen T Mobile Klantenservice

[ Voor 8% gewijzigd door edwardmp op 21-09-2016 16:52 ]

pmdrawde schreef op woensdag 21 september 2016 @ 16:51:
Waar is Youp van het Hek als je hem nodig hebt (Om te klagen over T-mobile)?
Deze Koefnoen persiflage van de T-Mobile klantenservice is ook zeer relevant, enkele teksten zoals "u bent helemaal geen klant" heb ik letterlijk gehoord
YouTube: Koefnoen T Mobile Klantenservice
[video]
Youp zit bij KPN hoor dus waarom dat hij over T-Mobile moet gaan klagen is een raadsel.

Laten we enigszins nog terug on-topic gaan voor dat het escaleert naar fakkels en hooivorken om T-Mobile medewerkers te gaan lynchen.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:54

S2S

Mijn 32 GB, 7, black is overgedragen aan TNT, op 12 september rond 11.00 besteld via de KPN site. (Verlenging)

Valt mij nog mee, maar ik heb ze dan ook niet 10 uur lastig gevallen, geduld is een schone zaak, en ze zullen best hard hebben gewerkt, ik heb wel 2 keer even met ze online gechat, ging prima.

Iedereen nog veel geduld gewenst en succes, maar dan weten de mensen die rond en na de 12de hebben besteld hoe lang ze nog worden getest / geplaagd ;) :+

[ Voor 7% gewijzigd door S2S op 21-09-2016 17:08 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

• LorenzoG
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 18:29
Vandaag ineens updates vanuit KPN, en mijn 7 Plus 128 GB zwart is net aan PostNL gegeven om morgen geleverd te worden! 9 September om 9:20 besteld (toen kwam ik er eindelijk doorheen).

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:29

Toppe

Oké ✅

Iemand al een Update gehad omtrent 256Gb + zwart vanuit KPN?

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Verwijderd

Glazen screenprotector of plastic en waar kan ik de beste kopen. Welke gebruiken jullie voor je i7

• koekjeh
Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2016 @ 17:09:
Glazen screenprotector of plastic en waar kan ik de beste kopen. Welke gebruiken jullie voor je i7
Glazen screenprotector _/-\o_ appelhoes.nl

• ococ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-01-2022
Net mijn 7+ 256gb jetblack opgehaald in haarlem had ook een reservering voor de mat zwart maar die heb ik niet genomen dus er is er weer 1 extra vrij :-)

• bjonnie
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:07
Daarvoor zitten hier de experts: [iPhone 7 & iPhone 7 Plus] Ervaringen & discussie

• ococ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-01-2022
Die van belkin bij de apple store die worden er met een machine opgezet

• ajax4life123
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17-11-2022
Ik bestelde ze altijd op ebay of aliexpress, een glazen 3d screenprotector. Kosten vrij weinig en als je ze niet per direct nodig hebt zou ik daar voor gaan.

Duurt circa 1-2 weken meestal.

Mocht je ze nu nodig hebben zou ik in Nederland kijken.

• koekjeh
ococ schreef op woensdag 21 september 2016 @ 17:10:
[...]

Die van belkin bij de apple store die worden er met een machine opgezet
Ja klopt maar kun je net zo goed zelf doen. Bij glas heb je amper bubbels.

Maar goed even weer on-topic!

[ Voor 5% gewijzigd door koekjeh op 21-09-2016 17:11 ]

• Joshoon
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-10 11:48

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

Ik vraag mij echt af waar T-Mobile in godsnaam mee bezig is.
Kreeg net een SMS van T-Mobile met daarin het bericht dat Apple niet volledig aan de vraag kan voldoen en dat het nog wel even kan duren voor ik mijn iPhone 7 32GB zwart ontvang.
Op zo'n bericht kan ik niet bepaald op bouwen...

Inmiddels zijn er mensen die pas laat in de middag hebben besteld die al het toestel hebben binnen gekregen, terwijl er mensen zijn die in de ochtend hebben besteld en die het zelfde toestel nog lange niet hebben ontvangen.
Waar zijn ze dan mee bezig?

Daarnaast is het des betreffende toestel bij meerdere winkels al gewoon te verkrijgen, dus hoezo kan Apple niet aan de vraag voldoen?

Verwijderd

Kan iemand een linkje sturen van een dunne maar goede glazen screenprotector? Voor i7

• edwardmp
SpoekGTi schreef op woensdag 21 september 2016 @ 16:56:
[...]

Youp zit bij KPN hoor dus waarom dat hij over T-Mobile moet gaan klagen is een raadsel.

Laten we enigszins nog terug on-topic gaan voor dat het escaleert naar fakkels en hooivorken om T-Mobile medewerkers te gaan lynchen.
Dan heb je iets gemist, is destijds best wel een rel geweest. http://www.nu.nl/internet...oup-van-t-hek-gelijk.html. Ook leuk dat T-Mobile zakelijk nummer het bandje komt dat ze tot half 6 geopend zijn terwijl het nu 17:18 is en of ik tijdens de openingstijden terug wil bellen. Huh?

• Denman
  • Laatst online: 15:54
[...]

Dit inderdaad.

Allemachtig, als je zoveel tijd in zoiets onbenulligs steekt dan (maak een keuze):
  • Zit er een steekje bij je los
  • Heb je tijd teveel
  • Heb je geen (vaste) baan
  • Hoef je niet naar school
Het kan goed zijn dat de betreffende persoon voor alle 4 de keuzes gaat. Dan heb je echt niks te doen in je leven.

En inderdaad, als wij een dergelijke klant (of prospect) hebben, dan weet je al gauw dat de 80-20 regel op gaat en het niet rendabel is. Oftewel: :w

Join het GoT Pulse-Team!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01:31
ajax4life123 schreef op woensdag 21 september 2016 @ 17:11:
[...]

Ik bestelde ze altijd op ebay of aliexpress, een glazen 3d screenprotector. Kosten vrij weinig en als je ze niet per direct nodig hebt zou ik daar voor gaan.

Duurt circa 1-2 weken meestal.

Mocht je ze nu nodig hebben zou ik in Nederland kijken.
Amazon is beter! Ik heb twee bestellingen binnen drie dagen in huis gehad.

• ajax4life123
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17-11-2022
Dennisweb schreef op woensdag 21 september 2016 @ 17:20:
[...]

Ja, dat is denk ik wel waar. Maar denk ook dat ze een stuk duurder zijn. En verder heb ik nooit problemen gehad bij desbetreffende sites!

• SirWInsalot
xamirz schreef op woensdag 21 september 2016 @ 16:36:
[...]

Beste kans maak je inderdaad met een reservering bij Apple en daarna in Apple store Vodafone abo af te sluiten.
Krijg ik de telefoon dan gelijk mee?
Zit momenteel bij KPN en kan verlengen.

• bjonnie
SirWInsalot schreef op woensdag 21 september 2016 @ 17:26:
[...]

Zoals vaker genoemd in dit topic: Apple store doet momenteel niet aan KPN abbo's. Anders had ik vandaag ook in Amsterdam met een nieuwe 7+ naar buiten gelopen.

[ Voor 11% gewijzigd door bjonnie op 21-09-2016 17:28 ]

• xamirz
SirWInsalot schreef op woensdag 21 september 2016 @ 17:26:
[...]

Ja, je moet hem wel gereserveerd hebben. En let op, alleen Vodafone en tmobile kan je daar nemen

• Brabso
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12-10 10:53
Brabso schreef op woensdag 21 september 2016 @ 15:56:
Morgen 7+128 zwart geleverd door Vodafone, dikke meevaller dus.
Ik neem mijn woorden terug sjonge, sjonge wat een pippo's.
Ze hebben mijn 1e order niet goed geannuleerd en die komt morgen met de normale iPhone zwart 128gb.
En weer erachteraan tig minuten bellen, pff

• edwardmp
Brabso schreef op woensdag 21 september 2016 @ 17:28:
[...]

Ik neem mijn woorden terug sjonge, sjonge wat een pippo's.
Ze hebben mijn 1e order niet goed geannuleerd en die komt morgen met de normale iPhone zwart 128gb.
En weer erachteraan tig minuten bellen, pff
Ik bestel volgende keer gewoon weer los via Apple. Die halen tenminste niet dit soort fratsen uit.

Verwijderd

Schijnbaar geeft 't mobile 50% korting op airpods aan gedupeerden

• BCGraaf
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 15:32

BCGraaf

BC

Van morgen iPhone 7 plus 128 GB zwart gereserveerd en van middag opgehaald bij Apple store in Amsterdam met verlenging bij Vodafone.

MacBook, MacBook Pro 15, Mac Mini 2012, iPhone X,  Watch,  TV 4K

Verwijderd

Voor iedereen die een screen protector voor de 7+ zoekt: https://www.bol.com/nl/p/...uggestionType=typedsearch
heb hem er net zelf opgedaan, heerlijke screen protector en goede prijs

• Miki
  • Nu online
xamirz schreef op woensdag 21 september 2016 @ 16:47:
[...]

Even off-topic
Vandaag werd het bekend dat vanaf volgende jaar zomer roaming gratis wordt. Wat is nut van KPN Eu nu?
Geen idee, nieuws is nog vers. Weet ook niet wat KPN gaat doen :)

Net een tweet verzonden naar KPN webcare. Wordt vervolgd!

[ Voor 9% gewijzigd door Miki op 21-09-2016 17:55 ]

• SirWInsalot
Thanks voor de tips allemaal, maar klopt het dat het momenteel niet mogelijk is om te reserveren en ophalen via de Apple website ( Den Haag & A'dam hebben m''n voorkeur)?

Verwijderd

SirWInsalot schreef op woensdag 21 september 2016 @ 17:42:
Thanks voor de tips allemaal, maar klopt het dat het momenteel niet mogelijk is om te reserveren en ophalen via de Apple website ( Den Haag & A'dam hebben m''n voorkeur)?
Klopt, website sluit meestal rond een uur of 3. Morgen om 6:00 nieuwe kansen. :)

• Riderider
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Dennisweb schreef op woensdag 21 september 2016 @ 17:20:
[...]

Kan je bij amazon ook zonder creditcard bestellen? En wat zijn de verzendkosten? Kan het zo snel niet vinden

• symen89
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-11 12:30
Ik krijg nu een sms dat de koerier VANDAAG VÓÓR 18uur komt. Gek genoeg zegt de track and trace dat de chaffeur nu pas onderweg is met het pakket vanuit amsterdam. Tot hoelaat levert DHL eigenlijk?

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 06-11 23:00
Ben nu in Amsterdam bij Apple store en het is aardig druk. Heb gelukkig gereserveerd. 😊

Verwijderd

Panzer glass us toch een goede soort glas voor een screenprotector

• Rub147
  • Laatst online: 16:12
symen89 schreef op woensdag 21 september 2016 @ 17:55:
Ik krijg nu een sms dat de koerier VANDAAG VÓÓR 18uur komt. Gek genoeg zegt de track and trace dat de chaffeur nu pas onderweg is met het pakket vanuit amsterdam. Tot hoelaat levert DHL eigenlijk?
Tot een uur of 21.00
Dionlinn schreef op woensdag 21 september 2016 @ 17:54:
[...]

Kan je bij amazon ook zonder creditcard bestellen? En wat zijn de verzendkosten? Kan het zo snel niet vinden
Verzenden onder de 29 euro is meestal rond de 3 euro (boek erbij is gratis, zie bijvoorbeeld Pepper). Bestellen kan enkel met creditcard.

[ Voor 36% gewijzigd door Rub147 op 21-09-2016 18:08 ]

• SirWInsalot
Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2016 @ 17:43:
[...]

Klopt, website sluit meestal rond een uur of 3. Morgen om 6:00 nieuwe kansen. :)
Thanks!

** zet wekker om 5.59 **

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:29

Toppe

Oké ✅

Wat me trouwens opvalt is dat KPN alle vanaf levertijden op vrijdag zet, kan toeval zijn?

Overigens gaven ze bij KPN wel aan dat als ze vandaag de toestellen ontvangen deze pas vrijdag gaan versturen 'we hebben wel even de tijd nodig om alles te verwerken in het systeem'...

Denk dat ze extra de tijd nemen om het een en ander goed te regelen...:)

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

• Daantju
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 05-11 17:40
Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2016 @ 17:32:
Schijnbaar geeft 't mobile 50% korting op airpods aan gedupeerden
Bron?
Toppe schreef op woensdag 21 september 2016 @ 18:12:
Wat me trouwens opvalt is dat KPN alle vanaf levertijden op vrijdag zet, kan toeval zijn?

Overigens gaven ze bij KPN wel aan dat als ze vandaag de toestellen ontvangen deze pas vrijdag gaan versturen 'we hebben wel even de tijd nodig om alles te verwerken in het systeem'...

Nieuwsbrief van Coolblue zet ook doodleuk de iPhone 7 zilver 128GB via Vodafone op 23:59 besteld morgen in huis :P

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• bjonnie
SpoekGTi schreef op woensdag 21 september 2016 @ 18:18:
[...]

Nieuwsbrief van Coolblue zet ook doodleuk de iPhone 7 zilver 128GB via Vodafone op 23:59 besteld morgen in huis :P
Ik vind ook dat ze moeten stoppen met het sturen van nieuwsbrieven aan mensen die een pre-order hebben staan. Ik denk telkens YES VERZONDEN en dan krijg je die nieuwsbrief te zien :P

• meneer-de-uil
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-08 02:25
Ineens zeer verrast door een mailtje van AMP. Mijn T-Mobile (zakelijke) bestelling wordt vrijdag bezorgd. Betreft een nieuw abonnement (nieuwe klant bij TM).

Toestel: iPhone 7 128GB matzwart
Besteldatum: 9/9
Tijd: 14:16u

[ Voor 13% gewijzigd door meneer-de-uil op 21-09-2016 18:23 ]

Verwijderd

Dat staat in hun levertijden forum

• SMRF
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-10 09:50
Is er al iemand die van Typhone iets heeft ontvangen en zo ja wanneer en wat besteld? Na 13 sep niets meer gehoord behalve dat het niet op voorraad is: plus zwart 128GB

• Whatarethose
  • Laatst online: 06-11 21:35
Ik heb vanmiddag bij de Apple store in Amsterdam mijn vanochted gereserveerde iPhone 7+ 256gb Jet Black opgehaald. Zakelijk abonnement verlengen kon met geen mogelijkheid, dus de telefoon los gekocht en ga met een sim only verlengen.

Bij de Apple store een glazen screenprotector van Belkin er op gekregen die er inderdaad met een machine op wordt gezet, beter dan dit komt hij er niet op. (29,95 euro)

Tegelijk ook een stabilizer (DJI Osmo Mobile) gekocht in de stad, dus van de camera kan ik goed gebruik gaan maken nu :-)

Nu ik hem een aantal uur in gebruik heb geen spijt van de Jet Black kleur. Ontzettend gaaf, ligt goed in de hand en nog geen problemen met kleine krasjes!
SMRF schreef op woensdag 21 september 2016 @ 18:39:
Is er al iemand die van Typhone iets heeft ontvangen en zo ja wanneer en wat besteld? Na 13 sep niets meer gehoord behalve dat het niet op voorraad is: plus zwart 128GB
Ik had op 14 september besteld. Kreeg te horen dat hun eerste batch al niet naar verwachtingen was en ze dus sowieso gewoon weinig gaan leveren. Voor mij was dat de reden om maar te annuleren. Morgenvroeg ga ik een reservering plaatsen om een iPhone 7 128 GB mat zwart op te halen bij de Apple Store in Den Haag.

Heb eerder goede ervaringen gehad met Typhone, en dat is nu niet minder geworden. Althans, ze kunnen niets doen aan de slechte leveringen. Wel vind ik de communicatie slechter geworden t.o.v. voorgaande jaren, dat mag echt sneller en beter.

LG OLED55C9PLA | iPhone 15 Pro Max | 11-inch iPad Pro (2024) | Apple Watch Series 10

• xamirz
Whatarethose schreef op woensdag 21 september 2016 @ 18:50:
Ik heb vanmiddag bij de Apple store in Amsterdam mijn vanochted gereserveerde iPhone 7+ 256gb Jet Black opgehaald. Zakelijk abonnement verlengen kon met geen mogelijkheid, dus de telefoon los gekocht en ga met een sim only verlengen.

Bij de Apple store een glazen screenprotector van Belkin er op gekregen die er inderdaad met een machine op wordt gezet, beter dan dit komt hij er niet op. (29,95 euro)

Tegelijk ook een stabilizer (DJI Osmo Mobile) gekocht in de stad, dus van de camera kan ik goed gebruik gaan maken nu :-)

Nu ik hem een aantal uur in gebruik heb geen spijt van de Jet Black kleur. Ontzettend gaaf, ligt goed in de hand en nog geen problemen met kleine krasjes!
Op de ervaringen page van iPhone vroeg ik net of iemand met die belkin ultra ervaring had, nu lees ik dat jij dit hebt gedaan. Hoe voelt dat aan en is het aan te raden?

• MrV
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21-02 15:53

MrV

xamirz schreef op woensdag 21 september 2016 @ 18:57:
[...]

Op de ervaringen page van iPhone vroeg ik net of iemand met die belkin ultra ervaring had, nu lees ik dat jij dit hebt gedaan. Hoe voelt dat aan en is het aan te raden?
Ik heb hem ook.
Één woord. Geweldig. Echt waar! Geld meer dan waard!

Dikke doei!

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-11 14:39
Als je naar een Apple Store gaat, kan je dan ook een nieuw contract met nummerbehoud afsluiten? En kan die overname dan ook voor contracten die nog lopen (maar wel verlengd kunnen worden)?

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

• MrV
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21-02 15:53

MrV

Oh ja. Ik ben dus sinds net ook de gelukkige bezitter van een iPhone 7 Plus 32GB zwart!

Deze morgen gereserveerd via dit hier: https://www.allaboutphone...snel-iphone-7-reserveren/

Dikke doei!

• Robehr
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22-10 21:59
Mauminator schreef op woensdag 21 september 2016 @ 19:05:
Oh ja. Ik ben dus sinds net ook de gelukkige bezitter van een iPhone 7 Plus 32GB zwart!

Deze morgen gereserveerd via dit hier: https://www.allaboutphone...snel-iphone-7-reserveren/
Is nog maar de vraag dus.

• moca007
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 29-09 09:21
Is hier iemand die bij Tele2 heeft bestelt en ook werkelijk heeft ontvangen?

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Cobraa schreef op woensdag 21 september 2016 @ 16:21:
Wat sommige wel niet over hebben voor een telefoon.
Ach iedere gek zijn gebrek.. uh, hobby haha O+

• koekjeh
trummel schreef op woensdag 21 september 2016 @ 11:46:
[...]

Toevoeging mijn bestelstatus is veranderd:

Je bestelling is overgedragen aan onze koerier, AMP.
Onze koerier (AMP Logistics) stuurt je binnen 3 werkdagen per e-mail en sms een link waarmee je online een bezorgafspraak kunt maken op mijnorderstatus.nl.
Deze stap wordt alleen uitgevoerd indien een toestel en/of simkaart bezorgd wordt.

i7 32GB Zwart. Besteld op 9/9 mail op 16:27.

EDIT: De AMP mail is binnen voor afspraak maken :9~ :9~ :9~
Je had gelijk! Zojuist een afspraak gemaakt via AMP voor zaterdag middag _/-\o_ :9

• SNG
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 02-07 10:06

SNG

Klopt het dat er alleen tweejarige abonnementen afgesloten kunnen worden voor T-Mobile bij de Apple Stores?

• xamirz
SNG schreef op woensdag 21 september 2016 @ 19:37:
Klopt het dat er alleen tweejarige abonnementen afgesloten kunnen worden voor T-Mobile bij de Apple Stores?
Ja, is meerdere malen hier geroepen

Verwijderd

Vanmorgen rond 11uur gereserveerd en vanmiddag opgehaald met een abbo.

IPhone 7+ Black 32Gb

• ExiZTeNcE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02-11 23:27
Wat is de vraag? Snap je punt niet

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Topicstarter
Blijkbaar is mobiel.nl en Cooblue.nl gewoon goedkoper dan Vodafone Friends and Family.
Nu heb ik op 9 sept een Jetblack besteld bij Voda, maar zit toch te denken om de matte variant te nemen.

Zou ik mijn order opeggen en proberen bij de bovenste webshops te bestellen?

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

• JPM-Dokkie
  • Laatst online: 28-10 13:44
Toppe schreef op woensdag 21 september 2016 @ 18:12:

Die van mij wordt morgen al bezorgd, dus denk dat dat van we verzenden pas vrijdag niet klopt 8)
OK Wie is Coolblue aan het DDoSsen????

• Robehr
ExiZTeNcE schreef op woensdag 21 september 2016 @ 20:02:
[...]

Wat is de vraag? Snap je punt niet
Of hij eigenaar is. Een obscure website reserveert een telefoon voor je.

• JustLookingBack
Iedereen bedankt ! Ik heb net mijn i7+ 128GB Zwart uit Amsterdam gehaald, geweldige service en verlenging ging ook goed ! De prijzen zijn gelijk als die van de provider !

• JPM-Dokkie
Iphone 7+ 128 gb black

9-9 rond half 6

• koekjeh
SpoekGTi schreef op woensdag 21 september 2016 @ 20:15:
OK Wie is Coolblue aan het DDoSsen????
Dacht al dat het aan mij lag!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15:45
JustLookingBack schreef op woensdag 21 september 2016 @ 20:15:
Iedereen bedankt ! Ik heb net mijn i7+ 128GB Zwart uit Amsterdam gehaald, geweldige service en verlenging ging ook goed ! De prijzen zijn gelijk als die van de provider !
Ook de toestelprijs?

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• ExiZTeNcE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02-11 23:27
Robehr schreef op woensdag 21 september 2016 @ 20:15:
[...]

Of hij eigenaar is. Een obscure website reserveert een telefoon voor je.
Die fiets.. maar hij reserveert niks voor zover ik weet, zit gewoon een script achter wat de voorraad checkt en je een seintje geeft als er 1 te reserveren is.

• JustLookingBack
De toestelprijs was zelfs nog goedkoper aangezien hun geen thuiskopieheffing rekenen !

• Robehr
ExiZTeNcE schreef op woensdag 21 september 2016 @ 20:18:
[...]

Die fiets.. maar hij reserveert niks voor zover ik weet, zit gewoon een script achter wat de voorraad checkt en je een seintje geeft als er 1 te reserveren is.
Ook dan is er nog een lange weg te gaan. ;)

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15:45
JustLookingBack schreef op woensdag 21 september 2016 @ 20:18:
[...]

De toestelprijs was zelfs nog goedkoper aangezien hun geen thuiskopieheffing rekenen !
BAM, €4,24 in de pocket.
Dank je! ;)

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• Miki
  • Nu online
xamirz schreef op woensdag 21 september 2016 @ 16:47:
[...]

Even off-topic
Niet geheel offtopic omdat er mensen zijn die hier wellicht hun bestellingen willen wijzigen.

Ik heb mijn rekenmachine en de oude contracten er eens bij gepakt.

Algemeen
  • Als je nu gaat wijzigen sluit je achteraan in de rij van bestellingen
  • Als je achteraan bijsluit loopt je huidige abbo door, de meeste van deze abonnementen zijn nog van de oude type waarbij je ook voor het toestel betaalt en dus doorlopen terwijl je je vorige telefoon hebt afbetaald.
  • Het nieuwe EU abonnement kent een scheiding tussen abonnement en toestel afbetaling, na je looptijd betaal je dus alleen nog voor je abonnement.
  • Vanaf de 26ste kun je al gebruik maken van 60 dagen roaming binnen de EU zoals je in nederland ook gewend bent. Een losse EU bundel is fors duurder om af te sluiten.
  • De zorgeloos EU abbo's hebben onbeperkt bellen en sms'en, de oude abbo's hebben dat op de zorgeloos niet
In mijn ogen verlies je er dus nagenoeg niets mee.

• JustLookingBack
Bushalte schreef op woensdag 21 september 2016 @ 20:19:
[...]

BAM, €4,24 in de pocket.
Dank je! ;)
Precies ! Kan je daarvan nog ff een euroknaller scoren ;)

• diotav
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-11 21:36
JPM-Dokkie schreef op woensdag 21 september 2016 @ 20:16:
[...]

Iphone 7+ 128 gb black

9-9 rond half 6
Middels KPN online?

dion.dev

• JPM-Dokkie
Verlenging met KPN online ja :D

• Whatarethose
  • Laatst online: 06-11 21:35
xamirz schreef op woensdag 21 september 2016 @ 18:57:
[...]

Ik merk niet dat hij er op zit!

Persoonlijk vind ik het mooier als screenprotectors tot de zijkant en bovenkant van het scherm komen, in plaats van in de breedte alleen over het LCD scherm. Dat is iets wat deze screenprotector niet heeft. Verder is deze ideaal!

• diotav
@JPM-Dokkie Ik heb op 9-9 om half 10 's morgens (na lang refreshen) mijn iPhone 7 Plus 128GB Black besteld bij KPN online. Sinds 15 september staat deze op 'controleren bestelling'. Het enige verschil is dat ik overstap van Vodafone.

[ Voor 3% gewijzigd door diotav op 21-09-2016 20:31 ]

dion.dev

• xamirz
even serieus, nog steeds niets gehoord van coolblue. Mijn geduld begint op te raken :(

• JPM-Dokkie
diotav schreef op woensdag 21 september 2016 @ 20:31:
@JPM-Dokkie Ik heb op 9-9 om half 10 's morgens (na lang refreshen) mijn iPhone 7 Plus 128GB Black besteld bij KPN online. Sinds 15 september staat deze op 'controleren bestelling'. Het enige verschil is dat ik overstap van Vodafone.
Dan zou je eigenlijk toch voor mij moeten zijn in de wachtrij. Hoezo staat hij pas sinds 15 sept op controleren bestelling? is hij toen pas doorgekomen? want bij mij stond hij al sinds 9-9 op controleren bestelling

• diotav
Mijn bestelnummer volgde een dag later. Maar ik dacht dit voor iedereen zo was.

Edit: De bevestiging is van 9-9.

[ Voor 121% gewijzigd door diotav op 21-09-2016 20:35 ]

dion.dev

• JPM-Dokkie
diotav schreef op woensdag 21 september 2016 @ 20:33:
[...]
Ik heb op 9-9 om half 10 's morgens (na lang refreshen) mijn iPhone 7 Plus 128GB Black besteld bij KPN online. Sinds 15 september staat deze op 'controleren bestelling'. Het enige verschil is dat ik overstap van Vodafone.
Dan zou je eigenlijk toch voor mij moeten zijn in de wachtrij. Hoezo staat hij pas sinds 15 sept op controleren bestelling? is hij toen pas doorgekomen? want bij mij stond hij al sinds 9-9 op controleren bestelling
Pagina: 1 ... 49 ... 89 Laatste

Dit topic is gesloten.