Verwijderd

Ik kan de meldingen over de zwart 32gb plus op 1 hand tellen. Gaat niet god met dat model.
dennisrdam schreef op woensdag 21 september 2016 @ 13:52:
Yesss, nieuw bericht van mobiel.nl, toestel ligt nu klaar en kan opgehaald worden (i& Plus 128 GB Matzwart)

• 4nter0
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 15-08 14:05
Toch ma ff naar brussel gereden... 128gb i7+ zwart ligt naast me in de auto ;-)

- 4nter0

• lpetersen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-01-2024
Net terug van Mediamarkt Amsterdam Arena met een iPhone 7 128GB Black. Ze hadden daar nog een aantal toestellen voorradig maar hoorde van de verkoper dat er in ieder geval geen Plus en geen Jet Black was.

• Steeffeh
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 04-03-2023
Mag denk toch wachten tot de mooie week van 3 oktober tot 7 oktober dat die pas komt...

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01:52
Steeffeh schreef op woensdag 21 september 2016 @ 13:54:
Mag denk toch wachten tot de mooie week van 3 oktober tot 7 oktober dat die pas komt...
Of ik dan? 5-11 oktober.

• Steeffeh
Wanneer heb jij besteld en welk model?

• Ping83
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 17:31
dennisrdam schreef op woensdag 21 september 2016 @ 13:52:
Yesss, nieuw bericht van mobiel.nl, toestel ligt nu klaar en kan opgehaald worden (i& Plus 128 GB Matzwart)
Los toestel of met abo? Toevallig T-Mobile?

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01:52
Steeffeh schreef op woensdag 21 september 2016 @ 13:55:
[...]

Wanneer heb jij besteld en welk model?
13 september. iPhone 7 Plus 128GB matzwart.

• Steeffeh
Dennisweb schreef op woensdag 21 september 2016 @ 13:59:
[...]

13 september. iPhone 7 Plus 128GB matzwart.
Valt nog mee ik op 10-9 :)

• Robehr
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21-09 09:55
Begin toch wel te balen dat ik hem bij coolblue heb besteld icm t-mobile.

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-09 00:30

Aight!

'A toy robot...'

Ping83 schreef op woensdag 21 september 2016 @ 13:59:
[...]

Ik zilver en ook met T-mobile, wel pas op 16/9 besteld.

Akelig stil bij mobiel.nl... op de mail van vorige week na dan :)

• Steeffeh
Aight! schreef op woensdag 21 september 2016 @ 14:05:
[...]

Ik zilver en ook met T-mobile, wel pas op 16/9 besteld.

Akelig stil bij mobiel.nl... op de mail van vorige week na dan :)
Bij Vodafone idem met de stilte. Alleen een overzicht dat het is uitgesteld na gisteren wat verder niet vermeld staat. Het is dat het forum gevolgd wordt anders krijg je geen enkele update omtrent het toestel of abonnement :).

• Plucky
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Vanochtend bij Coolblue mijn bestelling van twee stuks i7 128gb JetBlack omgezet in een Silver en een MattBlack.

Net bericht gehad dat ze verzonden zijn... :)

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:54
Plucky schreef op woensdag 21 september 2016 @ 14:20:
Vanochtend bij Coolblue mijn bestelling van twee stuks i7 128gb JetBlack omgezet in een Silver en een MattBlack.

Net bericht gehad dat ze verzonden zijn... :)
DA FUQ??? :( 8)7

Gewoon losse toestellen? of met abbo?

[ Voor 6% gewijzigd door SpoekGTi op 21-09-2016 14:22 ]

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• Plucky
  • Niet online
SpoekGTi schreef op woensdag 21 september 2016 @ 14:22:
[...]

DA FUQ??? :( 8)7

Gewoon losse toestellen? of met abbo?
Losse toestellen.
Volgens die kerel zou ik wel achteraan in de wachtrij komen als ik mijn bestelling zou omzetten. Dat heb ik maar voor lief genomen...

Stonden vanochtend 20 stuks i7 128gb Silver in backorder. 140 stuks i7 128gb MattBlack en bijna 300 stuks i7 128gb Jettblack.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:35
Steeffeh schreef op woensdag 21 september 2016 @ 14:07:
[...]

Bij Vodafone idem met de stilte. Alleen een overzicht dat het is uitgesteld na gisteren wat verder niet vermeld staat. Het is dat het forum gevolgd wordt anders krijg je geen enkele update omtrent het toestel of abonnement :).
Waarschijnlijk omdat Vodafone ook gewoon niet weet hoeveel toestellen ze per keer krijgen, en wanneer ze die krijgen. Elke keer als ze een lading binnen krijgen gaan ze dat middels de "first come first serve" methode uitleveren. Daarom kan het dus zijn dat de bestelling van 16/09 nog niet verwerkt is.

Wat mij betreft is Vodafone heel duidelijk en correct geweest in de communicatie:
  1. Bevestiging van bestelling per mail
  2. Paar minuten later mailtje dat product niet op voorraad is, en dat ze binnen 5 werkdagen contact opnemen.
  3. 4 Werkdagen later (afgelopen donderdag) keurig bericht dat mijn telefoon niet op de 16e geleverd kon worden, ik zou bericht krijgen wanneer wel.
  4. Vanmiddag bericht dat telefoon verzonden is, samen met T&T code.
Zoals hierboven genoemd heb ik de telefoon op 11/09/2016 besteld. Levertijd is dus volledig zoals (later) door Vodafone gecommuniceerd tussen 20/09 en 30/09.

Ze hebben dus geen misleidende informatie gegeven, maar hebben gekozen voor zekerheid. Dat is wat mij betreft een correcte manier van handelen. Dat het niet snel genoeg naar je zin is kan ik begrijpen, maar dat ligt geheel aan jezelf :P

Join het GoT Pulse-Team!

Verwijderd

Dit ziet er inderdaad allemaal correct uit. Ik zal mijn ervaring met KPN hier maar niet meer vermelden.
Denman schreef op woensdag 21 september 2016 @ 14:29:
[...]

Waarschijnlijk omdat Vodafone ook gewoon niet weet hoeveel toestellen ze per keer krijgen, en wanneer ze die krijgen. Elke keer als ze een lading binnen krijgen gaan ze dat middels de "first come first serve" methode uitleveren. Daarom kan het dus zijn dat de bestelling van 16/09 nog niet verwerkt is.

Wat mij betreft is Vodafone heel duidelijk en correct geweest in de communicatie:
  2. Paar minuten later mailtje dat product niet op voorraad is, en dat ze binnen 5 werkdagen contact opnemen.
  3. 4 Werkdagen later (afgelopen donderdag) keurig bericht dat mijn telefoon niet op de 16e geleverd kon worden, ik zou bericht krijgen wanneer wel.
Zoals hierboven genoemd heb ik de telefoon op 11/09/2016 besteld. Levertijd is dus volledig zoals (later) door Vodafone gecommuniceerd tussen 20/09 en 30/09.

Ze hebben dus geen misleidende informatie gegeven, maar hebben gekozen voor zekerheid. Dat is wat mij betreft een correcte manier van handelen. Dat het niet snel genoeg naar je zin is kan ik begrijpen, maar dat ligt geheel aan jezelf :P

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:58

Satom

Verzamel ervaringen

Plucky schreef op woensdag 21 september 2016 @ 14:28:
[...]

Losse toestellen.
Volgens die kerel zou ik wel achteraan in de wachtrij komen als ik mijn bestelling zou omzetten. Dat heb ik maar voor lief genomen...

Stonden vanochtend 20 stuks i7 128gb Silver in backorder. 140 stuks i7 128gb MattBlack en bijna 300 stuks i7 128gb Jettblack.
Als ik het goed lees hebben ze dus 140 i7 128gb MattBlack uitgeleverd :9 Als waar, goed bericht, lijkt mij.

[ Voor 3% gewijzigd door Satom op 21-09-2016 14:32 ]

• Rickth64
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-09 21:43
2x iPhone 7 Plus 128GB matzwart binnengekregen :) 9-9 besteld via Apple.nl

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04:04

Toppe

Oké ✅

Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2016 @ 14:31:
Dit ziet er inderdaad allemaal correct uit. Ik zal mijn ervaring met KPN hier maar niet meer vermelden.
[...]
Hoe is het afgelopen?

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-09 14:07
A-Mac gaat ook uitleveren. Mijn bestelde 7 32GB matzwart wordt zsm aangeboden aan UPS voor bezorging. Was 15/9 besteld.

• Plucky
  • Niet online
Satom schreef op woensdag 21 september 2016 @ 14:32:
[...]
Als ik het goed lees hebben ze dus 140 i7 128gb MattBlack uitgeleverd :9 Als waar, goed bericht, lijkt mij.
Yep, verbaasde mij ook maar kan me al helemaal niet voorstellen dat ze mij "per ongeluk" bovenaan de wachtrij hebben gezet... :)

• TakkUNL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-08 10:29
Bij Vodafone zelf zou het nog tot november duren, maar vandaag in Haarlem een i7+ 256 Jet Black opgehaald! Als je 'm snel wilt hebben loont het absoluut om de reserveringpagina van Apple in de gaten te houden. Oftewel, wekker zetten voor 6 uur en later op de dag blijven checken ;)

• SpoekGTi
Plucky schreef op woensdag 21 september 2016 @ 14:34:
[...]

Yep, verbaasde mij ook maar kan me al helemaal niet voorstellen dat ze mij "per ongeluk" bovenaan de wachtrij hebben gezet... :)
ALs ze die 140 hebben uitgeleverd dan zit ik daar ook wel bij maar mijn status is ongewijzigd

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• Steeffeh
Denman schreef op woensdag 21 september 2016 @ 14:29:
[...]

Nou ik zal je zeggen. Bevestiging heb ik gekregen (tevens pas nadat ik 2x een order heb moeten plaatsen omdat de 1e al niet goed ging.) Ik heb geen mail ontvangen dat er geen voorraad is en ik in 5 dagen op de hoogte wordt gehouden. Ook heb ik geen sms ontvangen dat het toestel niet te leveren is. Dus..... Ik snap wel waarom jij zegt dat ze duidelijk zijn maar denk dat je mij nu ook wel snapt haha.

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:58

Satom

Verzamel ervaringen

Plucky schreef op woensdag 21 september 2016 @ 14:34:
[...]

Hmm ik ben benieuwd, heb ook mat zwart 128 gb, 9de besteld, nog niets van mogen vernemen.

• RobPete89
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14-09-2022
TakkUNL schreef op woensdag 21 september 2016 @ 14:35:
Bij Vodafone zelf zou het nog tot november duren, maar vandaag in Haarlem een i7+ 256 Jet Black opgehaald! Als je 'm snel wilt hebben loont het absoluut om de reserveringpagina van Apple in de gaten te houden. Oftewel, wekker zetten voor 6 uur en later op de dag blijven checken ;)
Heb je met abonnement afgesloten in de Apple Store?

• Patrock
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-09 08:32

Patrock

Eat - ride - sleep - repeat

Kwam onderstaande site tegen, mooi overzicht!
http://www.istocknow.com/live/

• TakkUNL
RobPete89 schreef op woensdag 21 september 2016 @ 14:38:
[...]

Heb je met abonnement afgesloten in de Apple Store?
Ja! De verlenging die ik bij Vodafone besteld had en later weer geannuleerd heb kon ik in de Apple store gewoon opnieuw afsluiten.

• RobPete89
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14-09-2022
TakkUNL schreef op woensdag 21 september 2016 @ 14:41:
[...]

Ja! De verlenging die ik bij Vodafone besteld had en later weer geannuleerd heb kon ik in de Apple store gewoon opnieuw afsluiten.
En het bedrag dat je moest afrekenen was hetzelfde als je bij Vodafone had moeten afrekenen voor eenmalige toestelkosten?

• TakkUNL
RobPete89 schreef op woensdag 21 september 2016 @ 14:42:
[...]

En het bedrag dat je moest afrekenen was hetzelfde als je bij Vodafone had moeten afrekenen voor eenmalige toestelkosten?
Nee, bijbetalingsbedrag is hoger maar het scheelde me ook uiteraard veel meer in de maandelijkse toestelkosten. Vodafone Red F (hoogste maandelijkse toestelbedrag) kunnen ze niet aanbieden in de Apple Store. Uiteindelijk ben ik nu over de gehele looptijd goedkoper uit!

Verwijderd

TakkUNL schreef op woensdag 21 september 2016 @ 14:41:
[...]

Dus je had je bestelling bij Vodafone pas na je bestelling in de apple store geannuleerd?

• Mschrijver88
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:16
Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2016 @ 14:47:
[...]

Dus je had je bestelling bij Vodafone pas na je bestelling in de apple store geannuleerd?
Vrouwtje van T-mobile meldde mij zojuist dat ik eerst mijn bestelling bij T-mobile moet cancelen voordat mijn abonnement in de apple store verlengt kan worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Zuperni schreef op woensdag 21 september 2016 @ 13:41:
Heeft er nog iemand korting kunnen krijgen bij het verlengen van een KPN abonnement? Ze willen mij als trouwe klant geen korting geven. Is er misschien een kans dat als je de opzeg afdeling belt, ze je korting kunnen geven?
Yes, na 6x te hebben gebeld en 6x de korting niet gekregen te hebben maar op een gegeven moment rustig gebeld en uitgelegd dat ik mijn bestelling wou annuleren en dat ik bij andere providers ga kijken omdat zij het a) goedkoper doen en b) wel duidelijk in hun communicatie zijn.. "ohja.. kan ik trouwens mijn interactieve TV ook al opzeggen" toen ging het allemaal redelijk rap. €30 verleng korting gekregen :D

Verwijderd

Logisch toch
Mschrijver88 schreef op woensdag 21 september 2016 @ 14:48:
[...]

Vrouwtje van T-mobile meldde mij zojuist dat ik eerst mijn bestelling bij T-mobile moet cancelen voordat mijn abonnement in de apple store verlengt kan worden.

• TakkUNL
Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2016 @ 14:47:
[...]

Nee, bij aankomst ingecheckt bij een medewerker en toen m'n Vodafone bestelling geannuleerd. 10 minuten later werd ik geholpen en werd m'n reservering afgeleverd.

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:35
Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2016 @ 15:00:
[...]

Yes, na 6x te hebben gebeld en 6x de korting niet gekregen te hebben maar op een gegeven moment rustig gebeld en uitgelegd dat ik mijn bestelling wou annuleren en dat ik bij andere providers ga kijken omdat zij het a) goedkoper doen en b) wel duidelijk in hun communicatie zijn.. "ohja.. kan ik trouwens mijn interactieve TV ook al opzeggen" toen ging het allemaal redelijk rap. €30 verleng korting gekregen :D
6x bellen voor € 30,- korting?
Ik moest 1 keer het bestelproces annuleren bij Vodafone, kreeg de volgende dag (in de ochtend) een mailtje of het niet gelukt was, samen met een kortingscode van € 60,-.
Kostte me 1 keer twijfelen over opslagcapaciteit en een nachtje slaap :+

Join het GoT Pulse-Team!

• Hetisookwat
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:34
Uiteindelijk besteld via Alternate (van alle plekken). Morgen komt hij binnen! 128gb goud.

• Flyer82
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 03-04-2024
Whatarethose schreef op woensdag 21 september 2016 @ 11:45:
[...]

Als je de verlenging geannuleerd hebt, hou er dan wel rekening mee dat je niet direct weer opnieuw kunt verlengen bij de Apple store. Veel tweakers geven aan dat het tot 7 werkdagen kan duren voordat de annulering verwerkt is.
Steeffeh schreef op woensdag 21 september 2016 @ 11:49:
[...]

Succes dan met het verlengen idd dat gaat nu denk niet lukken vandaar dat het de vraag was.
Ik weet dat je het kan annuleren maar ging er meer om of je dan ook per direct gelijk kan verlengen. Maar als je het via de website doet ga ik er vanuit dat er enige tijd overheen gaat namelijk voor je weer kan verlengen.
Toch gelukt! Zoals ik al zei meteen geannuleerd nadat ik een iphone gereserveerd had vanmorgen om 10:00u. En om 13:00u nieuw contract getekend bij de apple store. Moet er wel bijzeggen dat ik in de vodafone winkel afgelopen zaterdag alleen maar een bestelling heb geplaatst voor de iphone en voor het verlengen van het abonnement. Was toen legitimatie vergeten, dus zou nog moeten tekenen denk ik bij het ophalen wanneer de iphone geleverd was. Misschien dat dat verschil maakt?
Hoe dan ook: ik ben blij!

• DannyBevers
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-09 09:57
Heb mijn iPhone 7+ mat zwart 128GB! Blij toe, via vodafone was het gewoon niet fijn meer door al die vertraging. Heb via apple store in haarlem vanmorgen gereserveerd en bij apple mijn vodafone verlenging laten zien. Let wel op in de apple store kost een toestel met bijbetaling van RED SUPER 12GB internet een bedrag van 368 euro (ongeveer). Echter met een goed praatje krijg je hem mee voor 250 zoals ik heb gedaan.

Ben er blij mee!

Verwijderd

Denman schreef op woensdag 21 september 2016 @ 15:06:
[...]

6x bellen voor € 30,- korting?
Ik moest 1 keer het bestelproces annuleren bij Vodafone, kreeg de volgende dag (in de ochtend) een mailtje of het niet gelukt was, samen met een kortingscode van € 60,-.
Kostte me 1 keer twijfelen over opslagcapaciteit en een nachtje slaap :+
Haha ja i know belachelijk, overigens ben ik wel tevreden over hun Alles-in-1 pakket en de kortingen die de combi met mobiel geeft.
Ok. Als je 1,5 uur te vroeg bent in A'dam dan wordt je dus niet geholpen. De compromis is om mij over 30-45 min weer te melden :O

Ik kan zo 1,2,3 geen gele schermen ontdekken op de demomodellen trouwens.

[ Voor 22% gewijzigd door swv op 21-09-2016 15:16 ]

• TheCeet
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20:44
Gisteren dan nog snel naar Düsseldorf gereden. (rit van +-230km enkel).
Ik had laatste slot genomen dat mogelijk was 18:15 - 18:30 en kwam pas binnen rond 18:50. Dit was geen enkel probleem en mocht mooi in de wachtrij plaatsnemen :)
Achteraan de store zag ik toch wel redelijk wat Iphone 7 Plus blacks staan.

Ook net mijn online order gecancelled bij Apple online. Dus ik kan wachten op mijn terugbetaling.

Succes aan diegene die nog voor spannende dagen/weken staan!

Verwijderd

Kom net van de Apple store. Medewerker vertelde mij dat er vanaf nu alleen nog op reservering via de site wordt gewerkt. Dus voorlopig geen losse verkoop in de apple stores

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

sww89 schreef op woensdag 21 september 2016 @ 15:15:
Ik kan zo 1,2,3 geen gele schermen ontdekken op de demomodellen trouwens.
Omdat er geen gele schermen zijn.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:05
IPhone 7 Plus 128gb Matte Black heb ik zojuist opgehaald in Adam.

Achteraf toch blij dat ik geen reservering heb geplaatst. 😀

• dennisrdam
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-07-2024
Ping83 schreef op woensdag 21 september 2016 @ 13:59:
[...]

Verlengen met een KPN abbo

• JPM-Dokkie
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 19-09 15:49
Zojuist is mijn bestelling bij KPN van controlerengegevens gesprongen naar gegevens gecontrolleerd. Nu zelfs gereed maken bestelling. Dus goede hoop op een levering van deze week nog!

Iphone 7 128 gb plus zwart bij kpn 9-9

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21-09 17:51

hmr

Gsmwijzer geeft zojuist telefonisch aan dat het nog 2 tot 3 weken duurt.... Chick aan de telefoon was niet echt behulpzaam. Mocht overigens wel meteen dezelfde dag al het geld overmaken en daar zaten ze wel bovenop..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Verwijderd

hmr schreef op woensdag 21 september 2016 @ 15:36:
Gsmwijzer geeft zojuist telefonisch aan dat het nog 2 tot 3 weken duurt.... Chick aan de telefoon was niet echt behulpzaam. Mocht overigens wel meteen dezelfde dag al het geld overmaken en daar zaten ze wel bovenop..
Welk toestel en wanneer besteld?

• Toppe

Toppe

Oké ✅

JPM-Dokkie schreef op woensdag 21 september 2016 @ 15:27:
Zojuist is mijn bestelling bij KPN van controlerengegevens gesprongen naar gegevens gecontrolleerd. Nu zelfs gereed maken bestelling. Dus goede hoop op een levering van deze week nog!

Iphone 7 128 gb plus zwart bij kpn 9-9
Terwijl levertijd op oktober stond. Geeft hoop, ze hebben dus nieuwe toestellen ontvangen. Mijne staat nog steeds op controleren :(

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 23:07
hmr schreef op woensdag 21 september 2016 @ 15:36:
Ja en als je annuleert kan dus weer tig dagen wachten voordat je je geld eens terug krijgt. :(

• JPM-Dokkie
Toppe schreef op woensdag 21 september 2016 @ 15:38:
[...]

Terwijl levertijd op oktober stond. Geeft hoop, ze hebben dus nieuwe toestellen ontvangen. Mijne staat nog steeds op controleren :(
Jij had hem toch gecanceld en alles? of de order was niet goed gegaan? zou je dan niet weer voorraan in de rij komen?

• Toppe

Toppe

Oké ✅

JPM-Dokkie schreef op woensdag 21 september 2016 @ 15:40:
[...]

Jij had hem toch gecanceld en alles? of de order was niet goed gegaan? zou je dan niet weer voorraan in de rij komen?
Haha!

Nee, KPN heeft mijn order geannuleerd terwijl ik dit niet wou, order hebben ze opnieuw ingeschoten maar ik kom niet op mijn oorspronkelijke plek terug 'technisch niet haalbaar'

Tevens willen ze ook geen enkele vorm van coulance toepassen:-(!

• Brabant
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07-02-2023
Ik heb BitBar geïnstalleerd op de Mac
Hoe krijg ik dat script in BitBar.
Ik ben blond
YordiLorenzo schreef op woensdag 21 september 2016 @ 09:36:
En voor de mensen die mijn status bar tool willen; BitBar downloaden en dit script gebruiken:

http://laravel.io/bin/E35qz

Good luck mensen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 21-09 17:23
Voor degene die vandaag een iPhone hebben kunnen reserveren, gefeliciteerd! Ik heb m eindelijk ook, plus 128 zwart..

Het is weer September 2025 :)

• JPM-Dokkie
Toppe schreef op woensdag 21 september 2016 @ 15:42:
[...]

Haha!

Nee, KPN heeft mijn order geannuleerd terwijl ik dit niet wou, order hebben ze opnieuw ingeschoten maar ik kom niet op mijn oorspronkelijke plek terug 'technisch niet haalbaar'

Zure sessie. Succes er nog mee! er zit in ieder geval schot in de zaak ;)

• edwardmp
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20-08 18:27
Ik raad iedereen sterk aan T-Mobile te mijden als de pest.
Nadat ze zaterdag bij aflevering geen contract op de doos hadden gedaan en de koerier doodleuk alles weer terug moest nemen volgde na 5 uur met de klantenservice te hebben gebeld een nieuwe poging.

Dit keer wel een contract, maar als tekenbevoegdigde hadden ze mijn bedrijfsnaam opgeschreven en niet mijn eigen naam, terwijl ik dit volgens de bestelbevestiging gewoon goed heb ingevuld. Gelijk T-Mobile gebeld toen de koerier er was, maar de koerier was dermate onbeschoft dat deze doodleuk richting zijn auto ging lopen. Met veel moeite hem laten spreken met de T-Mobile klantenservice maar hij mocht het volgens de regels niet achterlaten.

T-Mobile wordt geleid door een stel randdebielen lijkt het wel. Kunnen me niet vinden in systemen en dat moet ik ze uitleggen dat ik kennelijk enkel in het ordersysteem sta.... Ik ben er helemaal klaar mee en ik ga wel elders kopen.

Edit:
Ze bellen net op. Claimen dat ik iets verkeerd heb ingevuld terwijl in de bevestiging alles gewoon goed staat. Ze kunnen niets doen dan de order annuleren en ik moet een nieuwe bestelling plaatsen en weer achteraan de wachtrij. WTF, dit is echt het absurdste wat ik ooit heb meegemaakt. 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door edwardmp op 21-09-2016 16:04 ]

Verwijderd

Is een leren hoesje van apple goed en van goede kwaliteit. Gaat ie niet snel slijten ofso? Zijn er mensen met dese hoesjes die ervaring hebben met dit soort dingen
Goed, heb besloten dat ik morgenvroeg toch maar eens een poging ga wagen met zo'n reservering. Zal er wel een heel eind voor moeten reizen (ruim twee uur naar Den Haag voor mij), maar dan heb ik in ieder geval eindelijk m'n iPhone 7. :P

Typhone wordt het 'm gewoon niet meer dit jaar. Erg jammer, want ik heb goede ervaringen met ze gehad bij het bestellen van de iPhone 6 en de 6s.

LG OLED55C9PLA | iPhone 15 Pro Max | 11-inch iPad Pro (2024) | Apple Watch Series 10

• beats72
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 18-03 21:59
Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2016 @ 15:51:
Is een leren hoesje van apple goed en van goede kwaliteit. Gaat ie niet snel slijten ofso? Zijn er mensen met dese hoesjes die ervaring hebben met dit soort dingen
Ik had er eentje om mijn iPhone 6 en nu rond mijn iPhone 7 ook, vind ze zeer goed van kwaliteit en mocht je problemen krijgen met de knoppen. Apple store binnen en gratis laten vervangen :)

Verwijderd

Vandaag 1 7+ zwart 128gb opgehaald in amsterdam, vanavond 2 7+ 32GB zwart via de post.

• edwardmp
Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2016 @ 15:51:
Die zijn erg goed vind ik, zeer stevig en mooi materiaal. Raad ze zeker aan. Na een jaar ofzo krijg je wel wat slijtage maar da's niet zo raar.

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21-09 17:51

hmr

Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2016 @ 15:53:
Vandaag 1 7+ zwart 128gb opgehaald in amsterdam, vanavond 2 7+ 32GB zwart via de post.
Pffff had hem ook gewoon los moeten kopen of een tmobile abbo moeten afsluiten in de winkel.....

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Brabso
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 20-09 07:52
Morgen 7+128 zwart geleverd door Vodafone, dikke meevaller dus.

• ajax4life123
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17-11-2022
Ben zojuist gebeld door Coolblue. Sta in de wacht voor een Iphone 7+ 32Gb zwart. Die van mij wordt op zijn vroegst vanaf 4 oktober uitgeleverd.

• koekjeh
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-09 14:03
Brabso schreef op woensdag 21 september 2016 @ 15:56:
Wanneer besteld?

M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171

• Robehr
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21-09 09:55
ajax4life123 schreef op woensdag 21 september 2016 @ 15:56:
Ben zojuist gebeld door Coolblue. Sta in de wacht voor een Iphone 7+ 32Gb zwart. Die van mij wordt op zijn vroegst vanaf 4 oktober uitgeleverd.
Wanneer besteld icm welke provider?

Verwijderd

Bij mij hetzelfde, tot drie maal toe heeft men een nieuwe order ingeschoten welke niet goed gingen. Nu zelf een nieuwe order geplaatst een officiële klacht geplaatst door een medewerker van KPN zelf. Vandaag daarop een toevoeging gedaan en men vertelde me daar dat ik de reactie even moest afwachten. Eerder werd mij verteld dat er een compensatie zou komen.
Toppe schreef op woensdag 21 september 2016 @ 15:42:
[...]

Haha!

• Steeffeh
Brabso schreef op woensdag 21 september 2016 @ 15:56:
Mazzelaar, ik moet wachten en heb ook vroeg besteld, zelfde type bij Vodafone.

• SpoekGTi
ajax4life123 schreef op woensdag 21 september 2016 @ 15:56:
Ik vind dat zo knap he

Jij meldt dat ze kunnen aangeven dat je pas de 4de wat ontvangt terwijl ze zelf niet eens weten hoeveel iPhones ze krijgen en eerder in het forum meldt er 1tje die zijn order heeft aangepast naar notabene 2 toestellen die dik in backorder staan en die krijgt de melding dat hij achteraan komt maar wel een verzendbevestiging 5 minuten er na....... de ander krijgt een kortings bon vanwege het ongemak

CB is heel hard aan het falen qua communicatie. Ga vanavond maar eens klagen, want dit is geen doen zo. ik wil of een leuke korting of ik cancel hem wel en probeer er 1 te reserveren de komende dagen.

CB heeft immers al wel anderhalve week mijn CC belast en uiteraard heb je dit met pre-orders maar als de site en notabene de bevestigingsmail nog aangeeft dat ik de 17de een toestel kan hebben dan ga ik daar van uit. Als de site al eerder aangaf dat het onbekend is dan had ik hem wel elders gehaald

• Mar.tin
  • Laatst online: 21:36
Voor de belgen onder ons,

Het lijkt erop dat er bij de Apple store in Lille nog:

7Plus Zilver 256GB op voorraad is :)

• Icaru
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 30-08 13:44
Hoe komt het dat zoveel stores vandaag zo een grote stock kreeg, dit terwijl de online store van Apple zo stil blijft ?

Hier een mat zwarte 7+ 128Gb, besteld op 09/09 om 09u15....

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2016 @ 16:01:
Bij mij hetzelfde, tot drie maal toe heeft men een nieuwe order ingeschoten welke niet goed gingen. Nu zelf een nieuwe order geplaatst een officiële klacht geplaatst door een medewerker van KPN zelf. Vandaag daarop een toevoeging gedaan en men vertelde me daar dat ik de reactie even moest afwachten. Eerder werd mij verteld dat er een compensatie zou komen.
[...]
En bij mij kunnen ze geen klacht indienen, alleen per post?

Damn, heb ze daar dus aardig gek gekregen. Misschien kinderachtig maar ben momenteel aan het kijken of ik aangifte kan doen...

• ajax4life123
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17-11-2022
SpoekGTi schreef op woensdag 21 september 2016 @ 16:02:
[...]

Ik vind dat zo knap he

Jij meldt dat ze kunnen aangeven dat je pas de 4de wat ontvangt terwijl ze zelf niet eens weten hoeveel iPhones ze krijgen en eerder in het forum meldt er 1tje die zijn order heeft aangepast naar notabene 2 toestellen die dik in backorder staan en die krijgt de melding dat hij achteraan komt maar wel een verzendbevestiging 5 minuten er na....... de ander krijgt een kortings bon vanwege het ongemak

CB is heel hard aan het falen qua communicatie. Ga vanavond maar eens klagen, want dit is geen doen zo. ik wil of een leuke korting of ik cancel hem wel en probeer er 1 te reserveren de komende dagen.

CB heeft immers al wel anderhalve week mijn CC belast en uiteraard heb je dit met pre-orders maar als de site nog aangeeft dat ik de 17de een toestel kan hebben dan ga ik daar van uit. Als de site al eerder aangaf dat het onbekend is dan had ik hem wel elders gehaald
Excuses, ik had hierbij moeten zeggen dat ik mijn T-mobile contract vanaf 3 oktober kan verlengen en er dus op zijn vroegst vanaf 4 oktober uitgeleverd kan worden. Dit werd aangegeven door de persoon van coolblue die mij hierover belde.

Eigenlijk heb ik hem dus nu alvast besteld zodat ik in ieder geval op een wachtrij kom te staan.

• edwardmp
Weet iemand waar een iPhone 7 128GB nog op voorraad is? Kleur maakt niet behalve roze.
Of iig waar het wordt geleverd in minder dan 2 weken

• SpoekGTi
pmdrawde schreef op woensdag 21 september 2016 @ 16:08:
Weet iemand waar een iPhone 7 128GB nog op voorraad is? Kleur maakt niet behalve roze.
Of iig waar het wordt geleverd in minder dan 2 weken
My bad

[ Voor 23% gewijzigd door SpoekGTi op 21-09-2016 16:12 ]

• edwardmp
Thanks, weet je het zeker. Krijg nu iig "We nemen momenteel geen iPhone-reserveringen meer aan."

• JustLookingBack
  • Laatst online: 19-09-2021
Als ik nu bij apple hem ophaal +verlenging betaal ik dan geen 1019 ? Of wel

• Mar.tin
Toppe schreef op woensdag 21 september 2016 @ 16:05:
[...]

En bij mij kunnen ze geen klacht indienen, alleen per post?

Damn, heb ze daar dus aardig gek gekregen. Misschien kinderachtig maar ben momenteel aan het kijken of ik aangifte kan doen...
Aangifte? Waarvan? Dat ze zich niet aan een beloofde levertijd kunnen houden? Succes :X

Pas bij niet leveren wordt het volgens mij gezien als wanprestatie, sterker nog, ze kunnen ook gewoon nog éénzijdig zeggen dat ze toch niet gaan leveren volgens mij.

Maargoed, succes ermee O+

• edwardmp
Mar.tin schreef op woensdag 21 september 2016 @ 16:11:
[...]

Aangifte? Waarvan? Dat ze zich niet aan een beloofde levertijd kunnen houden? Succes :X

Pas bij niet leveren wordt het volgens mij gezien als wanprestatie, sterker nog, ze kunnen ook gewoon nog éénzijdig zeggen dat ze toch niet gaan leveren volgens mij.

Aangifte is hier de juiste procecure niet, maar ik overweeg om een rechtszaak tegen T-Mobile te starten

• SpoekGTi
pmdrawde schreef op woensdag 21 september 2016 @ 16:09:
[...]

Thanks, weet je het zeker. Krijg nu iig "We nemen momenteel geen iPhone-reserveringen meer aan."
Grappig....als je dus het venster niet ververst kan je gewoon een store en een toestel kiezen na een refresh is de pagina inderdaad dat ze niets meer aannemen

Mijn excuus hij stond al ff open

• SpoekGTi
ajax4life123 schreef op woensdag 21 september 2016 @ 16:06:
[...]

Excuses, ik had hierbij moeten zeggen dat ik mijn T-mobile contract vanaf 3 oktober kan verlengen en er dus op zijn vroegst vanaf 4 oktober uitgeleverd kan worden. Dit werd aangegeven door de persoon van coolblue die mij hierover belde.

Eigenlijk heb ik hem dus nu alvast besteld zodat ik in ieder geval op een wachtrij kom te staan.
Thnx voor de info maar dan nog :P

• EValentino
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
pmdrawde schreef op woensdag 21 september 2016 @ 16:11:
[...]

Aangifte is hier de juiste procecure niet, maar ik overweeg om een rechtszaak tegen T-Mobile te starten
Geloof me, bespaar jezelf de hoofdpijn

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Mar.tin schreef op woensdag 21 september 2016 @ 16:11:
[...]

Valsheid in geschrifte? Smaad? (In t systeem staat dat ik niet spoor:)) zo ken ik er nog een aantal😁

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

[...]

Omdat je eventueel wat langer moet wachten? Snap dat het niet zo netjes is maar dit lijkt me vrij rigoureus. :/

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

• Emiel L
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 30-08 23:07
[...]

Voor een telefoontje!? :+

http://emiellensink.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mar.tin
Toppe schreef op woensdag 21 september 2016 @ 16:13:
[...]

Valsheid in geschrifte? Smaad? (In t systeem staat dat ik niet spoor:)) zo ken ik er nog een aantal😁
offtopic:
Lijkt me niet geheel ongegrond als ik zo lees dat je binnen 2,5 uur 48 werknemers bij Bol.com gesproken hebt om maar even een voorbeeldje te nemen. Ik weet wel dat je waarschijnlijk bij ons als klant gemeden werd... :>

Anyways, laten we niet verder offtopic glijden met zijn allen.

Voor mijn gevoel doet Apple een bovengemiddeld snelle uitrol van zijn producten dit jaar. Ik heb al wel jaren meegemaakt dat er na een maand nog steeds 3-4 weken levertijd was..

[ Voor 21% gewijzigd door Mar.tin op 21-09-2016 16:16 ]

• JustLookingBack
Jongens ? Als ik abbo doe bij de apple store met verlenging betaal ik dan minder voor de mobiel ? Ja toch

Verwijderd

Dylannx3 schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 21:21:
[...]

Waarom zou het Veel langer duren als je je tmobile abbo in de Apple Store verlengt? Ik neem aan dat je daar naar toe gaat nadat je op de website van Apple je telefoon hebt gereserveerd? Of begrijp ik je verkeerd?
Geen idee wat de reden daarvan is. Me dunkt dat het een apart proces is waarbij meerdere handelingen verricht moeten worden. Misschien lag de prioriteit meer op het zoveel mogelijk uitleveren van gereserveerde toestellen dan dat er ook nog eens abbo's verlengd werden.

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Mar.tin schreef op woensdag 21 september 2016 @ 16:14:
[...]

offtopic:
Lijkt me niet geheel ongegrond als ik zo lees dat je binnen 2,5 uur 48 werknemers bij Bol.com gesproken hebt om maar even een voorbeeldje te nemen. Ik weet wel dat je waarschijnlijk bij ons als klant gemeden werd... :>
Gegrond, ze leverde niet wat wel aangeboden werd. Overigens hebben ze geen van alle eens gezegd 'stuur het terug, krijg je je geld terug:)'

• bjonnie
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-09 15:26
JustLookingBack schreef op woensdag 21 september 2016 @ 16:15:
Jongens ? Als ik abbo doe bij de apple store met verlenging betaal ik dan minder voor de mobiel ? Ja toch
Ja. Ze verkopen het echter alleen met Vodafone en T-mobile abonnementen. Minimaal 2 jaar en niet zakelijk.

Verwijderd

JustLookingBack schreef op woensdag 21 september 2016 @ 16:15:
Volgens mij betaal je de Iphone toch al bij reservering?

• edwardmp
Xenomorphh schreef op woensdag 21 september 2016 @ 16:13:
[...]

Omdat je eventueel wat langer moet wachten? Snap dat het niet zo netjes is maar dit lijkt me vrij rigoureus. :/
Omdat ik 5 uur verder ben qua klantenservice. Omdat ze me gister hebben toegezegd dat ze alles gecontroleerd hebben. Omdat ik nu weken kan gaan wachten omdat mijn iPhone naar een ander gaat. Totaal kut bedrijf. De belangrijke zendmast van T-Mobile hier op het dak staat van ons bedrijf ga ik per direct opzeggen, ze zoeken het maar uit

• Mar.tin
Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2016 @ 16:16:
[...]

Volgens mij betaal je de Iphone toch al bij reservering?
Niet als je hem via: https://reserve.cdn-apple...ne/availability?channel=1

Reserveert

Verwijderd

Mijn bestelling 7+ 256GB zwart, staat nu op "verzonden", net mijn leren middernachtblauw case binnen gehad dus loopt lekker.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SpoekGTi
Toppe schreef op woensdag 21 september 2016 @ 16:13:
[...]

Zie hier de gemiddelde consument tegenwoordig

Kijk ik snap dat je graag een nieuw toestel wilt vandaar ook deze steungroep genaamd Tweakers a.k.a. Mensen die continu CMD + R' en

Maar door een schaarste (wel of niet gecreëerd door Apple) in 2 dagen inderdaad 72 medewerkers en minimaal 10 uur hebben gebeld moet je wel enigszins ze gelijk geven dat ze zeggen dat je niet spoort.

Kijk we hebben allemaal het probleem dat we langer moeten wachten en dat is helaas nou maar zo. Compensatie zou op zijn plaats zijn, maar dreigen met een rechtszaak (voor de grap zeg dat nou zelf eens hardop tegen jezelf) of andere dreigingen brengen je denk ik alleen maar verderop in het wachtproces.

Ook wij zouden je in dit geval als klant liever kwijt zijn dan rijk overigens. no offence.

• Cobraa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-09 14:26
Wat sommige wel niet over hebben voor een telefoon.

• JustLookingBack
Dat heb ik ook gedaan, ik ben nu onderweg vanuit Drenthe !

• JustLookingBack
bjonnie schreef op woensdag 21 september 2016 @ 16:16:
[...]

Ja. Ze verkopen het echter alleen met Vodafone en T-mobile abonnementen. Minimaal 2 jaar en niet zakelijk.
Jaa ik doe Vodafone, ik had al een pre-order geplaatst bij vodafone voor dit toestel naar als je daar op moet wachten.... dus nu vanuit drenthe naar Amsterdam
Pagina: 1 ... 48 ... 89 Laatste

Dit topic is gesloten.