Ik raad iedereen sterk aan T-Mobile te mijden als de pest.
Nadat ze zaterdag bij aflevering geen contract op de doos hadden gedaan en de koerier doodleuk alles weer terug moest nemen volgde na 5 uur met de klantenservice te hebben gebeld een nieuwe poging.
Dit keer wel een contract, maar als tekenbevoegdigde hadden ze mijn bedrijfsnaam opgeschreven en niet mijn eigen naam, terwijl ik dit volgens de bestelbevestiging gewoon goed heb ingevuld. Gelijk T-Mobile gebeld toen de koerier er was, maar de koerier was dermate onbeschoft dat deze doodleuk richting zijn auto ging lopen. Met veel moeite hem laten spreken met de T-Mobile klantenservice maar hij mocht het volgens de regels niet achterlaten.
T-Mobile wordt geleid door een stel randdebielen lijkt het wel. Kunnen me niet vinden in systemen en dat moet ik ze uitleggen dat ik kennelijk enkel in het ordersysteem sta.... Ik ben er helemaal klaar mee en ik ga wel elders kopen.
Edit:
Ze bellen net op. Claimen dat ik iets verkeerd heb ingevuld terwijl in de bevestiging alles gewoon goed staat.
Ze kunnen niets doen dan de order annuleren en ik moet een nieuwe bestelling plaatsen en weer achteraan de wachtrij. WTF, dit is echt het absurdste wat ik ooit heb meegemaakt.
[
Voor 13% gewijzigd door
edwardmp op 21-09-2016 16:04
]