• trummel
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-03 22:30
Toevoeging mijn bestelstatus is veranderd:

Je bestelling is overgedragen aan onze koerier, AMP.
Onze koerier (AMP Logistics) stuurt je binnen 3 werkdagen per e-mail en sms een link waarmee je online een bezorgafspraak kunt maken op mijnorderstatus.nl.
Deze stap wordt alleen uitgevoerd indien een toestel en/of simkaart bezorgd wordt.

i7 32GB Zwart. Besteld op 9/9 mail op 16:27.

EDIT: De AMP mail is binnen voor afspraak maken :9~ :9~ :9~

[ Voor 5% gewijzigd door trummel op 21-09-2016 11:48 ]

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-09 21:39
Iemand al een plus ontvangen via tmobile?

• NoNickOne
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09:23
Via welke weg reserveren jullie bij de Apple Stores? Heb zojuist gebeld en krijg te horen dat ik niet telefonisch kan bestellen maar uitsluitend via de site, vervolgens zie ik hier alleen beschikbaarheid van basismodellen in Den Haag.

Klopt dit of weet iemand of er nog manieren zijn om op dit moment een plus model te reserveren?

• Steeffeh
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 04-03-2023
Flyer82 schreef op woensdag 21 september 2016 @ 11:44:
Beste forummers, na dagen lurken wil ik jullie toch even bedanken voor alle info. Heb i7+ 128matzwart kunnen reserveren in Haarlem. Beetje omslachtig als Amsterdammer, maar Leidseplein is ook ruk te bereiken, dus ga lekker zo in de auto met kind naar Haarlem. Parkeren in de Kamp dus?

Iemand vroeg of je je vodafone reservering kunt annuleren. Dat kan! Ik heb zelf zaterdag een contractverlenging met iphone gemaakt bij een vodafone winkel. Maar via mijnvodafone onder kopje "vragen en verzoeken" kun je je huidige aanvragen bekijken en ook annuleren. Dat heb ik net meteen zonder problemen gedaan na mijn reservering bij de store.

Nogmaals dank iedereen! En succes met reserveringen/ophalen/van nieuwe foon genieten!
Succes dan met het verlengen idd dat gaat nu denk niet lukken vandaar dat het de vraag was.
Ik weet dat je het kan annuleren maar ging er meer om of je dan ook per direct gelijk kan verlengen. Maar als je het via de website doet ga ik er vanuit dat er enige tijd overheen gaat namelijk voor je weer kan verlengen.

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:22
Voor vandaag niet meer, er zijn namelijk geen 7+ modellen beschikbaar in Den Haag, en in Amsterdam zijn de tijdvakken op.

• Whatarethose
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 17-09 19:09
NoNickOne schreef op woensdag 21 september 2016 @ 11:48:
Via welke weg reserveren jullie bij de Apple Stores? Heb zojuist gebeld en krijg te horen dat ik niet telefonisch kan bestellen maar uitsluitend via de site, vervolgens zie ik hier alleen beschikbaarheid van basismodellen in Den Haag.

Klopt dit of weet iemand of er nog manieren zijn om op dit moment een plus model te reserveren?
https://reserve.cdn-apple...ne/availability?channel=1

Ik gebruik deze link.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

JIJ BENT EEEN HELD!!!!!!
iPhone 7 plus 32 GB black gereserveerd.!

Weet iemand hoe het zit met de abonnementen in de Apple store?
Gewoon exact hetzelfde als bij t-mobile (bijv. de toestel bijbetaling enz.)???

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2016 12:00 ]

• Joshoon
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-09 23:54

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

Kleine update van T-Mobile, naja wat je een update noemt. 8)7
Zelfde gelul dat ze afhankelijk zijn van Apple blablabla |:(

Als ze nou eens duidelijk aangeven waarom ik bij sommige winkels gisteren al met een iPhone 7 naar buiten kon lopen en het bij hun lijkt alsof ze nauwelijks wat binnen krijgen... :/

Verwijderd

Eff een vraagje voor de mensen die i7 plus hebben of besteld hebben. Vinden jullie de i7 te klein of is het door de dubbele camera?

• YordiLorenzo
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14-12-2022
Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2016 @ 12:01:
Eff een vraagje voor de mensen die i7 plus hebben of besteld hebben. Vinden jullie de i7 te klein of is het door de dubbele camera?
Beide

• diotav
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 12:51
Voor mij is het de betere batterij. hogere resolutie en dual-camera.

dion.dev

• JustLookingBack
  • Laatst online: 19-09-2021
Persoonlijk vind ik hem te klein, Ik heb altijd al grote mobiels gehad (Note series van samsung) en de 6s Plus dus ik ben groot ook gewend.

• Whatarethose
Beide. Camera is een fijn bijkomstig voordeel, maar zoveel foto's schiet ik nou ook weer niet... Vooral het formaat. Ik regel veel zaken via mijn telefoon, en dit maakt het allemaal net even iets makkelijker.

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:19
WTF zie ik nou zwarte 128 GB "7"s in Den Haag ?

Waar is Apple mee bezig.. neemt een koerier van Apple dagelijks een koffer vol iPhone 7 modellen mee uit China ?

Voor de mensen die twijfelen tussen mat-zwart en glanzend-zwart. Niets mis met de matte uitvoering. Gewoon mooi dat die antenna banden niet meer opvallen (zit nog wel zwart plastic in de randen onder en boven) en dat alles een kleur is.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Verwijderd

Kan iemand die toevallig in de apple store is (amsterdam), vragen of de iPhone 7 32gb matzwart op voorraad is/komt vandaag? Kan niks zien op de reserveringspagina.

• koekjeh
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-09 13:06
trummel schreef op woensdag 21 september 2016 @ 11:46:
[...]

Toevoeging mijn bestelstatus is veranderd:

Je bestelling is overgedragen aan onze koerier, AMP.
Onze koerier (AMP Logistics) stuurt je binnen 3 werkdagen per e-mail en sms een link waarmee je online een bezorgafspraak kunt maken op mijnorderstatus.nl.
Deze stap wordt alleen uitgevoerd indien een toestel en/of simkaart bezorgd wordt.

i7 32GB Zwart. Besteld op 9/9 mail op 16:27.

EDIT: De AMP mail is binnen voor afspraak maken :9~ :9~ :9~
Bij mij gaat het om een nieuw abo dus kan de status helaas niet checken maar dat is wel goed nieuws! Ik heb zelf 128 gb i7 zwart

M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• whoutman
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 04-01 11:03
Zojuist de iPhones opgehaald in Amsterdam, ze hebben veel losse verkoop toestellen buiten reservering om liet een medewerker mij zien

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2016 @ 12:05:
Kan iemand die toevallig in de apple store is (amsterdam), vragen of de iPhone 7 32gb matzwart op voorraad is/komt vandaag? Kan niks zien op de reserveringspagina.
ik ga der zo langs ik kan het wel even vragen...
maar ik denk het eigenlijk niet.

Verwijderd

Welke hoesje zal ik kooen voor mijn i7 silliconen hoes of leren hoes?? Wat is beter

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 15:21
Ik heb 'm besteld vandaag. Levertijd 2 a 3 weken.
Ben voor 7+ 128GB White gegaan.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:32
Ik rij een Aygo dus heb gewoon wat te compenseren en gezien ik geen geld heb voor een Porsche.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• Mar.tin
Voor de echte die-hards, in Parijs zijn er nog wat 7+'en beschikbaar om te reserveren :9

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2016 @ 12:06:
Welke hoesje zal ik kooen voor mijn i7 silliconen hoes of leren hoes?? Wat is beter
Wat je mooi vindt, ik vind persoonlijk een siliconen hoesje er zeer goedkoop uitzien en voelt ook goedkoop terwijl je een telefoon hebt van ~800 euro. Ik zou daarom altijd voor leer gaan.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 21:23:
[...]

Staat hier voor dezelfde configuratie&datum, ook nog onder "artikelen worden verwerkt"!
Status is gegaan naar "verzending wordt voorbereid", en bedrag is van mijn cc afgeschreven. Zal zo eens kijken of er al iets staat bij mijn Applecare info.

• SpoekGTi
Mar.tin schreef op woensdag 21 september 2016 @ 12:09:
Voor de echte die-hards, in Parijs zijn er nog wat 7+'en beschikbaar om te reserveren :9
retourtje thalys erbij en goan

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• Sam100
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 20-09 14:45
In Brussel nu ook vooraad 7+ (ook in mat zwart).

• XyritZz
  • Laatst online: 15-09 15:21
Bij m'n huidige toestel (6S+) getwijfeld; wat voor mij de doorslag gaf:

6S is te groot voor mij om met één hand te bedienen; dus als ik dan toch al met twee handen moet gaan werken dan meteen maar all-in gaan en de Plus kiezen :).

Geen moment spijt van gehad overigens, vind het formaat heerlijk en erger me kapot als ik de telefoon van m'n vriendin gebruik (5S) omdat het toetsenbord zo irritant klein is.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

• alwind
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19-09 19:36
Xenomorphh schreef op woensdag 21 september 2016 @ 12:09:
[...]

Wat je mooi vindt, ik vind persoonlijk een siliconen hoesje er zeer goedkoop uitzien en voelt ook goedkoop terwijl je een telefoon hebt van ~800 euro. Ik zou daarom altijd voor leer gaan.
Leer is het mooiste die heb ik nu ook om de 6 maar kan niet tegen water. Dus als je straks met je iPhone in bad wil zou ik voor siliconen gaan.

• Dylannx3
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-11-2024
Amsterdam heeft weer iPhone 7+ op voorraad! Wees er snel bij

• ExiZTeNcE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-09 16:09
En nog meer plussen inAmsterdam... zoude ze de vracht van den haag ook maar daarheen gebracht hebben ofzo?? Jezus..

• Steeffeh
nee, er is er gewoon een afgehaakt waardoor er weer een plekje vrij is gekomen. De voorraad was sowieso nog niet op blijkbaar :P

• bjonnie
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-09 15:26
Dylannx3 schreef op woensdag 21 september 2016 @ 12:19:
Eentje daarvan is die van mij die ik moest cancellen omdat ze "momenteel niet met KPN abonnementen" kunnen verkopen.

• ExiZTeNcE
Oh 😂

• Dylannx3
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-11-2024
Denk dat mijn kansen voor de iPhone+ JB 128GB wel weer erop zit. Morgen weer nieuwe kansen :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iFlames
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-07 18:14
Coolblue update:

Update 21 september:
Deze week komen er enkele iPhone 7 en 7 Plus-modellen in diverse kleuren en opslagcapaciteiten binnen van KPN en Vodafone. Heb jij een iPhone 7 (Plus) besteld met een KPN of Vodafone abonnement, houd dan je e-mail in de gaten. Wellicht dat je deze week bericht krijgt over je bestelling. Helaas geldt ook voor deze levering dat het aantal geleverde toestellen niet groot genoeg is om alle pre-orders te kunnen uitleveren.
Ik zit erover te denken mijn bestelling bij Typhone te annuleren om vervolgens toch maar bij Apple te reserveren. Want ik merk gewoon dat ze eigenlijk best goed leverbaar zijn daar. Het is voor mij wel een flink afstandje, zeker omdat ik met het OV reis. Maar ik ben alleen bang dat het teveel tijd kost, zegmaar voordat mijn geld weer teruggestort is. Denken jullie dat het slim is dit te doen? Zeker met het oog op de niet al te snelle klantenservice van Typhone (want hoewel ik eerder wel goede ervaring gehad heb weet ik dat ze vaak erg laat reageren op mails).

Ik bedoel, ik kan best wel geduld hebben hoor. Maar Typhone heeft zelf al aangegeven dat sowieso de eerste levering al niet naar hun verwachting was. En aangezien ik pas vorige week woensdag besteld heb heb ik hier een heel slecht gevoel over. Dan maar een halve dag kwijt aan reizen (bijna twee uur naar Den Haag voor mij). En nogmaals, het ziet er gewoon uit dat de Apple Online Stores voldoende voorraad hebben. Zat net voor de gein al te kijken en ze hebben gewoon de meeste modellen beschikbaar. :P

Dus, iemand die me met dit dilemma kan helpen???

EDIT: overigens, moet je betalen voordat je reserveert, nee toch? En als je reserveert, kun je dan zelf een beetje bepalen wanneer je hem ophaalt??

[ Voor 6% gewijzigd door DutchDeafBoy op 21-09-2016 12:27 ]

LG OLED55C9PLA | iPhone 15 Pro Max | 11-inch iPad Pro (2024) | Apple Watch Series 10

• Snorlexxx
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 12-07 13:20
7+ 128gb zwart gereseveerd! Nu vraag ik me alleen af heb maandag reservering gedaan bij coolblue voor voor een verlenging bij t-mobile met dit toestel. Als ik deze nu telefonisch opzeg dan kan ik vanavond niet opnieuw een verlenging aanvragen in de apple store?

[ Voor 5% gewijzigd door Snorlexxx op 21-09-2016 12:26 ]

• Whatarethose
Snorlexxx schreef op woensdag 21 september 2016 @ 12:25:
7+ 128gb zwart gereseveerd! Nu vraag ik me alleen af heb maandag reservering gedaan bij t-mobile voor een verlenging met dit toestel. Als ik deze nu telefonisch opzeg dan kan ik vanavond niet opnieuw een verlenging aanvragen in de apple store?
Waarschijnlijk niet. Althans, ik hoor van veel mensen dat hier tot 7 werkdagen overheen kan gaan voordat alles uit de systemen is gehaald.

• Snorlexxx
Whatarethose schreef op woensdag 21 september 2016 @ 12:26:
[...]

Waarschijnlijk niet. Althans, ik hoor van veel mensen dat hier tot 7 werkdagen overheen kan gaan voordat alles uit de systemen is gehaald.
Heb via coolblue verlengd, weet of dat nog uitmaakt en of zij direct de verlenging aanvragen bij t-mobile of pas als het toestel binnen komt...

• Rub147
  • Laatst online: 07:40
DutchTech schreef op woensdag 21 september 2016 @ 12:23:
Ik zit erover te denken mijn bestelling bij Typhone te annuleren om vervolgens toch maar bij Apple te reserveren. Want ik merk gewoon dat ze eigenlijk best goed leverbaar zijn daar. Het is voor mij wel een flink afstandje, zeker omdat ik met het OV reis. Maar ik ben alleen bang dat het teveel tijd kost, zegmaar voordat mijn geld weer teruggestort is. Denken jullie dat het slim is dit te doen? Zeker met het oog op de niet al te snelle klantenservice van Typhone (want hoewel ik eerder wel goede ervaring gehad heb weet ik dat ze vaak erg laat reageren op mails).

Ik bedoel, ik kan best wel geduld hebben hoor. Maar Typhone heeft zelf al aangegeven dat sowieso de eerste levering al niet naar hun verwachting was. En aangezien ik pas vorige week woensdag besteld heb heb ik hier een heel slecht gevoel over. Dan maar een halve dag kwijt aan reizen (bijna twee uur naar Den Haag voor mij). En nogmaals, het ziet er gewoon uit dat de Apple Online Stores voldoende voorraad hebben. Zat net voor de gein al te kijken en ze hebben gewoon de meeste modellen beschikbaar. :P

Dus, iemand die me met dit dilemma kan helpen???

EDIT: overigens, moet je betalen voordat je reserveert, nee toch? En als je reserveert, kun je dan zelf een beetje bepalen wanneer je hem ophaalt??
Je kan zowel vooraf betalen (dan stop je hem in je mandje en selecteer je de store) of reserveren via de reserveringspagina. Je moet wel je wel aan de tijd houden, anders wordt hij vrijgegeven voor verkoop.

• Whatarethose
Snorlexxx schreef op woensdag 21 september 2016 @ 12:27:
[...]

Heb via coolblue verlengd, weet of dat nog uitmaakt en of zij direct de verlenging aanvragen bij t-mobile of pas als het toestel binnen komt...
Ik heb het ook via Coolblue gedaan, bij Vodafone. Als ik naar de website van Vodafone ga en inlog, kan ik nog steeds verlengen via Vodafone, dus er is niks aangevraagd of bevestigd bij Vodafone. Volgens mij is het alleen bij de providers zelf.

Ik ga naar de Apple store, proberen om mijn gereserveerde i7+ 256gb te verlengen met een zakelijk abonnement, en als dit niet lukt dan koop ik hem los met een sim only. In mijn geval kost los kopen wel ruim 150 euro extra over 2 jaar, maar dat is voor mij geen probleem.
Rub147 schreef op woensdag 21 september 2016 @ 12:29:
[...]
anders wordt hij vrijgegeven voor verkoop.
Tenzij je de iPhone als bestelling doet en dus vooraf betaalt zoals je zelf aandraagt. Dan blijft ie een tijdje in de store op je wachten. Weet alleen het termijn niet uit mijn hoofd maar dat is sowieso langer dan je geduld om hem op te halen :P

[ Voor 3% gewijzigd door swv op 21-09-2016 12:31 ]

• Penait1
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-09 14:45
Wat gebeurd er als mijn iDeal betaling is mislukt als ik vanmiddag een slot heb om hem op te halen? Helaas liep de pagina vast en werd ik niet doorgestuurd... Is er een optie om alsnog te betalen?

• Steeffeh
Whatarethose schreef op woensdag 21 september 2016 @ 12:30:
[...]

Ik heb het ook via Coolblue gedaan, bij Vodafone. Als ik naar de website van Vodafone ga en inlog, kan ik nog steeds verlengen via Vodafone, dus er is niks aangevraagd of bevestigd bij Vodafone. Volgens mij is het alleen bij de providers zelf.

Ik ga naar de Apple store, proberen om mijn gereserveerde i7+ 256gb te verlengen met een zakelijk abonnement, en als dit niet lukt dan koop ik hem los met een sim only. In mijn geval kost los kopen wel ruim 150 euro extra over 2 jaar, maar dat is voor mij geen probleem.
Volgens mij is het hier al gezegd dat zakelijk al sowieso niet gaat lukken en het eerst particulier moet zijn. Dus gaat hem denk voor jou los worden, mag je even wat neer tikken :P
Rub147 schreef op woensdag 21 september 2016 @ 12:29:
[...]

Je kan zowel vooraf betalen (dan stop je hem in je mandje en selecteer je de store) of reserveren via de reserveringspagina. Je moet wel je wel aan de tijd houden, anders wordt hij vrijgegeven voor verkoop.
En die tijd is zeker nog dezelfde dag, niet? Of kan dat ook tot een dagje van tevoren ofzo? Want ik zit natuurlijk met het reizen. Ik zou in principe alleen op zaterdag kunnen gaan, en dan weet ik al niet zeker of ze hem hebben. Stel, ze hebben hem net niet op voorraad meer dan kan ik alsnog gaan zitten wachten. Da's erg lastig voor mij.. xD

EDIT: net even gekeken en blijkbaar kun je wel in ieder geval zelf een tijd kiezen. Alleen dat al is erg fijn om te zien. Was bang dat Apple een tijd voor je zou gaan bepalen, dit is dus goed om te weten.

[ Voor 13% gewijzigd door DutchDeafBoy op 21-09-2016 12:38 ]

LG OLED55C9PLA | iPhone 15 Pro Max | 11-inch iPad Pro (2024) | Apple Watch Series 10

• Snorlexxx
Kon trouwens alleen nog een slot van half 6 tot kwart voor 6 selecteren... Zou ik niet nu al kunnen gaan?

• Whatarethose
Steeffeh schreef op woensdag 21 september 2016 @ 12:32:
[...]

Volgens mij is het hier al gezegd dat zakelijk al sowieso niet gaat lukken en het eerst particulier moet zijn. Dus gaat hem denk voor jou los worden, mag je even wat neer tikken :P
Klopt, maar ik geloof in sprookjes :+ Ik wil graag een particulier abonnement op zakelijke naam verlengen. Wie weet dat het in deze variant wel kan. Ik had al gerekend op los kopen tot ik vanmorgen ging berekenen wat het verschil was...

Ik heb nog nooit meegemaakt dat los kopen+de gewenste sim only duurder is dan i.c.m. een abonnement... Dan is dat fabeltje bij mij ook weer ontkracht ;-)

• Kjellzw
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 19-09 15:07
Voor iedereen die een iPhone i.c.m. abonnement heeft besteld bij Coolblue.
Afbeeldingslocatie: http://image.prntscr.com/image/283c82b26d5446a4a7e8ec95284362b2.png

Verwijderd

+ zwart 32 gb??
Dylannx3 schreef op woensdag 21 september 2016 @ 12:19:

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:59
Snorlexxx schreef op woensdag 21 september 2016 @ 12:25:
7+ 128gb zwart gereseveerd! Nu vraag ik me alleen af heb maandag reservering gedaan bij coolblue voor voor een verlenging bij t-mobile met dit toestel. Als ik deze nu telefonisch opzeg dan kan ik vanavond niet opnieuw een verlenging aanvragen in de apple store?
Volgens mij kan dat niet. Er zijn al meerdere mensen in dit topic geweest die het niet voor elkaar kregen. Zo te horen zijn er morgen dus vast ook wat Plusjes voorradig. En dan kan ik er wel achteraan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rub147
  • Laatst online: 07:40
DutchTech schreef op woensdag 21 september 2016 @ 12:33:
[...]

En die tijd is zeker nog dezelfde dag, niet? Of kan dat ook tot een dagje van tevoren ofzo? Want ik zit natuurlijk met het reizen. Ik zou in principe alleen op zaterdag kunnen gaan, en dan weet ik al niet zeker of ze hem hebben. Stel, ze hebben hem net niet op voorraad meer dan kan ik alsnog gaan zitten wachten. Da's erg lastig voor mij.. xD
Als je reserveert is dat voor de dag zelf. (heb een extra iPhone 7 Plus 128GB hier liggen, mocht je interesse hebben ;) )
Rub147 schreef op woensdag 21 september 2016 @ 12:38:
[...]

Als je reserveert is dat voor de dag zelf. (heb een extra iPhone 7 Plus 128GB hier liggen, mocht je interesse hebben ;) )
Haha, bedankt voor het aanbod, maar ik heb kleine handen. Ga dus liever voor de gewone iPhone 7. :P

• Steeffeh
[...]

Hoe duur dan? En waar woon je :P

• RobPete89
  • Laatst online: 14-09-2022
Weer plussen op voorraad in Amsterdam

Verwijderd

Zal denk ik een spetterende aanbieding worden ;-)
Steeffeh schreef op woensdag 21 september 2016 @ 12:43:
[...]

Hoe duur dan? En waar woon je :P

Verwijderd

Specifieker, opslag, kleur etc?
RobPete89 schreef op woensdag 21 september 2016 @ 12:45:
Weer plussen op voorraad in Amsterdam

• ExiZTeNcE
Staat gewoon in zn handtekening.

V&A aangeboden: Apple iPhone 7 Plus 128GB Zwart

• GAEvakYD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 08:22
Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2016 @ 12:45:
Specifieker, opslag, kleur etc?
[...]
Iig 7+ 128 Zwart

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

• TakkUNL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-08 10:29
Zelf nog een reservering kunnen fixen voor een i7+ JB in Haarlem, nu nog hopen dat alles goed gaat met Vodafone..!

• Satom
  • Laatst online: 19-09 10:46

Satom

Verzamel ervaringen

Als je een reservering plaatst, hoe zeker is het dan dat als je komt het toestel er nog is? Aangezien ik lees op de reserveringspagina dat het soms nog wel 'mis kan gaan'.

• Rudolf27
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03:10
eindelijk gelukt om 7 plus 256gb zwart te reserveren :)

[ Voor 6% gewijzigd door Rudolf27 op 21-09-2016 12:56 ]

• SpoekGTi
Kjellzw schreef op woensdag 21 september 2016 @ 12:34:
[afbeelding]
Wordt akelig weinig gerept over de losse varianten..... ;w

• Zuperni
  • Laatst online: 19-05 06:57
Is er kans dat indien je een EU KPN abbo bij CB heb besteld, je het toestel voor de 26e kan krijgen?
De een zegt wel de ander zegt nee....
Heeft iemand al een toestel met dit abbo ontvangen?

• dof250
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-09 10:13
Satom schreef op woensdag 21 september 2016 @ 12:52:
Als je een reservering plaatst, hoe zeker is het dan dat als je komt het toestel er nog is? Aangezien ik lees op de reserveringspagina dat het soms nog wel 'mis kan gaan'.
Voor zover ik weet is het dan 100% zeker dat je je telefoon krijgt. Zolang je de bevestigingsmail hebt ontvangen is het in orde.

• RobPete89
Wie heeft al een keer verlengd in de Apple store? Als je dan dezelfde voorwaarden hebt als je provider, welk bedrag moet je afrekenen in de store? Hetzelfde eenmalige bedrag als bij je provider?

[ Voor 14% gewijzigd door RobPete89 op 21-09-2016 12:57 ]

• Satom
  • Laatst online: 19-09 10:46

Satom

Verzamel ervaringen

dof250 schreef op woensdag 21 september 2016 @ 12:56:
[...]

Voor zover ik weet is het dan 100% zeker dat je je telefoon krijgt. Zolang je de bevestigingsmail hebt ontvangen is het in orde.
Thanks, volgende week donderdag vrij, als CoolBlue dan nog niet heeft geleverd of duidelijkheid heeft gegeven. Ga ik een poging wagen om te reserveren bij Apple zelf :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iFlames
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-07 18:14
Zuperni schreef op woensdag 21 september 2016 @ 12:55:
Is er kans dat indien je een EU KPN abbo bij CB heb besteld, je het toestel voor de 26e kan krijgen?
De een zegt wel de ander zegt nee....
Heeft iemand al een toestel met dit abbo ontvangen?
Volgens mij kan dit bij CB niet, maar wel als je bij KPN zelf hebt besteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

iFlames schreef op woensdag 21 september 2016 @ 12:58:
[...]

Volgens mij kan dit bij CB niet, maar wel als je bij KPN zelf hebt besteld.
Alleen als het om een verlenging gaat. het abbonement zelf gaat pas vanaf 26-09 live

• KingFox
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-09 11:55
Weeral geen JetBlacks. Pff, triest hoor Apple!

• Nyana
  • Laatst online: 18-09 20:50

Nyana

Who?!

[afbeelding]
Enkele toestellen.. schiet lekker op.

• Brabso
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 20-09 07:52
[...]

Netjes van je dat je de normale prijs vraagt ipv de situatie uit te melken ;)

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Kan je binnen 14 dagen ook nog het toestel retour doen en voor een andere kleur kiezen? Twijfel nog!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koekenbakkertje
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 11-03 20:36
Dennischo schreef op woensdag 21 september 2016 @ 13:10:
Kan je binnen 14 dagen ook nog het toestel retour doen en voor een andere kleur kiezen? Twijfel nog!
yup

• Mixpower
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-09 19:56
[afbeelding]
Nou eindelijk, ben benieuwd... zul je zien dat er natuurlijk totaal weer geen 7 Plus 256GB Gold bij zit. :+

It's All In The "Mix"

• wjnieuw
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07:55
Er zijn weer zwarte plussen in Amsterdam

• Mschrijver88
  • Laatst online: 19-09 14:48
Zo, voor vanmiddag een iphone 7 plus 128gb zwart weten te reserveren aangezien het akelig stil blijft bij Tmobile, deze lekker ophalen en mijn order bij Tmobile annuleren, heeft diegene na mij bij Tmobile hem misschien eerder^^

• SpoekGTi
Ik ga morgen maar eens proberen om in Den Haag wat te reserveren......moet morgen toch naar R'dam voor het werk, kan dan wel ff door kachelen.

• RobPete89
Mschrijver88 schreef op woensdag 21 september 2016 @ 13:12:
Zo, voor vanmiddag een iphone 7 plus 128gb zwart weten te reserveren aangezien het akelig stil blijft bij Tmobile, deze lekker ophalen en mijn order bij Tmobile annuleren, heeft diegene na mij bij Tmobile hem misschien eerder^^
Klopt het dat ze in de store je huidige bestelling/verlenging kunnen annuleren?

• Mschrijver88
  • Laatst online: 19-09 14:48
RobPete89 schreef op woensdag 21 september 2016 @ 13:14:
[...]

Klopt het dat ze in de store je huidige bestelling/verlenging kunnen annuleren?
Niet dat ik weet, maar ik ga dat via Tmobile doen als ik 100% zeker weten het toestel in mijn bezit heb.

Verwijderd

Ziezo, iPhone geleverd, see you on the other side!
Vraagje over het reserveren: stel je reserveert met betaling, kun je dan ook later ophalen? Dus als ik dat bijvoorbeeld morgen doe, kan ik dan zaterdag ophalen?

Zou zeggen van wel, maar Apple kan soms zo onduidelijk zijn over zulke dingen.

• Mar.tin
SpoekGTi schreef op woensdag 21 september 2016 @ 12:10:
[...]

retourtje thalys erbij en goan
Correctie, ook in Parijs zijn ze op..

In Londen, Basingstoke en Sheffield zijn er nog..

[ Voor 11% gewijzigd door Mar.tin op 21-09-2016 13:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpoekGTi
Mar.tin schreef op woensdag 21 september 2016 @ 13:20:
[...]

Correctie, ook in Parijs zijn ze op..

In Londen, Basingstoke en Sheffield zijn er nog..
Well bloody good show mate, let me get on the eurostar and be there in a jiffy ;)

• Snorlexxx
Iemand tips voor parkeren bij de Apple store leidseplein? Trouwens net met t-mobile gebeld en kan gewoon verlengen zo in de store. Heb 2 7+ 128gb zwart gereseveerd. Een om 16:00 en 18:30. Haal die van 16:00 op dus na 18:30 komt er weer 1 vrij!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 11:53
2 x 7+ mat zwart 256GB liggen rustig op me te wachten tot ik weer op kantoor ben .... best lastig zo'n dagje "on the road".. :-)

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09 08:53

Amiet01

Master_A

Snorlexxx schreef op woensdag 21 september 2016 @ 13:26:
Iemand tips voor parkeren bij de Apple store leidseplein? Trouwens net met t-mobile gebeld en kan gewoon verlengen zo in de store. Heb 2 7+ 128gb zwart gereseveerd. Een om 16:00 en 18:30. Haal die van 16:00 op dus na 18:30 komt er weer 1 vrij!
Heb twee jaar geleden in de PC Hooftstraat geparkeerd. Ff 10 min lopen dacht ik...

Master_A

• SpoekGTi
Der zit een Q-park aan de dwarsstraat op het leidseplein, is nog geen 5 minuten lopen

• RobPete89
Had jij al een reservering lopen bij T-Mobile?

Verwijderd

Tegenover holland casino zit een Q park, naast de ingang van het Vondelpark.

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Nu online
iPhone 7 rose gold 32gb gereserveerd bij Apple store Amsterdam. Me happy ben benieuwd of ik het met de auto makkelijk kan vinden en parkeren.

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:41
Net een mailtje gekregen van Vodafone dat de bestelling verstuurd is, samen met een Track & Trace code.
Met die code is nog geen zending bekend bij TNT, maar zal ongetwijfeld snel volgen.

Betreft een iPhone 128GB Black, 11/09/2016 om 12:26 online besteld met abonnementsverlenging.

Join het GoT Pulse-Team!

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03:05
Ook mijn bestelling bij Vodafone staat sinds gisteravond laat (00:15) op "verstuurd". Vervolgens vanmorgen ook de verzendbevestiging incl. T&T ontvangen.

Gaat om een mat zwarte 32GB, 9-9 besteld om +-13:00 i.c.m. verlenging.

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

• Zuperni
  • Laatst online: 19-05 06:57
Heeft er nog iemand korting kunnen krijgen bij het verlengen van een KPN abonnement? Ze willen mij als trouwe klant geen korting geven. Is er misschien een kans dat als je de opzeg afdeling belt, ze je korting kunnen geven?

• zwammen
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20-09 12:30
iPhone 7 Plus 32GB zwart gereserveerd bij Apple Store Brussel, straks afhalen! :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:41
Zuperni schreef op woensdag 21 september 2016 @ 13:41:
Heeft er nog iemand korting kunnen krijgen bij het verlengen van een KPN abonnement? Ze willen mij als trouwe klant geen korting geven. Is er misschien een kans dat als je de opzeg afdeling belt, ze je korting kunnen geven?
Als die kans er is, is het wel via de afdeling opzeggen inderdaad.
Of je daadwerkelijk kans maakt is maar op 1 manier achter te komen: bellen :)

Join het GoT Pulse-Team!

• Patrock
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-09 08:32

Patrock

Eat - ride - sleep - repeat

Ik hoop dat de iPhone snel bij de kleinere resellers op voorraad liggen. De partij waar mijn werkgever de telefoons besteld kon nu nog geen enkele indicatie geven over de prijs/ wanneer hij een bestelling voor een iPhone 7 kan aannemen.

In de Apple Store Den Haag ligt de versie die ik wil (7, 128GB mat zwart) gewoon op voorraad. Om te laten bezorgen staat er twee tot drie weken.

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 17:48
Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2016 @ 13:28:
[...]

Tegenover holland casino zit een Q park, naast de ingang van het Vondelpark.
Q-Park (Byzantium)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Zuperni schreef op woensdag 21 september 2016 @ 13:41:
Yes, 30 euro op het toestel daarnaast door er hier meerdere personen thuis aangesloten zijn bij KPN ook 5 euro korting per maand(was voorheen 10).

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

• Steeffeh
Den haag de Rose goud 128GB PLUS versie te reserveren

• dennisrdam
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-07-2024
Yesss, nieuw bericht van mobiel.nl, toestel ligt nu klaar en kan opgehaald worden (i& Plus 128 GB Matzwart)
Pagina: 1 ... 47 ... 89 Laatste

Dit topic is gesloten.