Ik zit erover te denken mijn bestelling bij Typhone te annuleren om vervolgens toch maar bij Apple te reserveren. Want ik merk gewoon dat ze eigenlijk best goed leverbaar zijn daar. Het is voor mij wel een flink afstandje, zeker omdat ik met het OV reis. Maar ik ben alleen bang dat het teveel tijd kost, zegmaar voordat mijn geld weer teruggestort is. Denken jullie dat het slim is dit te doen? Zeker met het oog op de niet al te snelle klantenservice van Typhone (want hoewel ik eerder wel goede ervaring gehad heb weet ik dat ze vaak erg laat reageren op mails).
Ik bedoel, ik kan best wel geduld hebben hoor. Maar Typhone heeft zelf al aangegeven dat sowieso de eerste levering al niet naar hun verwachting was. En aangezien ik pas vorige week woensdag besteld heb heb ik hier een heel slecht gevoel over. Dan maar een halve dag kwijt aan reizen (bijna twee uur naar Den Haag voor mij). En nogmaals, het ziet er gewoon uit dat de Apple Online Stores voldoende voorraad hebben. Zat net voor de gein al te kijken en ze hebben gewoon de meeste modellen beschikbaar.
Dus, iemand die me met dit dilemma kan helpen???
EDIT: overigens, moet je betalen voordat je reserveert, nee toch? En als je reserveert, kun je dan zelf een beetje bepalen wanneer je hem ophaalt??
[
Voor 6% gewijzigd door
DutchDeafBoy op 21-09-2016 12:27
]
LG OLED55C9PLA | iPhone 15 Pro Max | 11-inch iPad Pro (2024) | Apple Watch Series 10