Als je hulp nodig hebt, let me know! ik ga nog even wat updates doorvoeren aan het scriptje. Is niet het mooiste wat ik ooit geschreven hebt maar het doet wat t moet doen.Nitai schreef op woensdag 21 september 2016 @ 10:00:
[...]
Maar eens dat scriptje van YordiLorenzo aanslingeren dan
Reserveren is los kopen. In de winkel kan je aangeven dat je een abo wilt. Niet andersomSefaex schreef op woensdag 21 september 2016 @ 10:01:
[...]
Ik mag hopen van wel...
Ik wil die van mij ook gewoon los kopen.
Vandaag lukt het dus niet. Anders had ik er zelf heen gekund. Maar kan 'm morgen wel bij je op komen halen, als je me je woonplaats noemt.YordiLorenzo schreef op woensdag 21 september 2016 @ 09:55:
[...]
Hierzo! hoelaat kan je in Amsterdam zijn?
Ze hebben in Haarlem gewoon een 7 Plus 256GB Gold
Nog steeds wachten op CB..
Nog steeds wachten op CB..
It's All In The "Mix"
Haarlem ook weer verschillende plus zwart te reserveren. Net gedaan 😀
Woon zelf in Diemen, alleen om nu ff 2 iPhone a €1019 af te rekenen wordt wel een klein probleempjeDennisweb schreef op woensdag 21 september 2016 @ 10:02:
[...]
Vandaag lukt het dus niet. Anders had ik er zelf heen gekund. Maar kan 'm morgen wel bij je op komen halen, als je me je woonplaats noemt.
Shit! Na, ja. Dan maar wachten tot oktober. Als 't wel had gekund had ik je 100 euro extra gegeven.YordiLorenzo schreef op woensdag 21 september 2016 @ 10:03:
[...]
Woon zelf in Diemen, alleen om nu ff 2 iPhone a €1019 af te rekenen wordt wel een klein probleempje
Net in Haarlem gereserveerd
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Ok ik heb nu een reservering staan. Maar kan ik in de Store aangeven dat ik dit met een abbo wil? Zag hierboven iets staan maar was me niet helemaal duidelijk...
Master_A
Ik ga zometeen even kijken of de bank het toestaat, zit nu in een meeting. Ik houd je op de hoogte. Die 100 euro extra is niet nodig, doe het graag voor een mede tweakerDennisweb schreef op woensdag 21 september 2016 @ 10:06:
[...]
Shit! Na, ja. Dan maar wachten tot oktober. Als 't wel had gekund had ik je 100 euro extra gegeven.
Ja dat kan zeker!Amiet01 schreef op woensdag 21 september 2016 @ 10:08:
Ok ik heb nu een reservering staan. Maar kan ik in de Store aangeven dat ik dit met een abbo wil? Zag hierboven iets staan maar was me niet helemaal duidelijk...
Ah, ophalen om 1500 gepland in amsterdam. Zou het mogelijk zijn dat ik pas om 1600 ga aankomen? Of geven ze hem weer weg als je niet komt opdagen tussen 1500-1515.
Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.
Ok! Wel de iPhone 7 Plus 128GB Matzwart, toch?YordiLorenzo schreef op woensdag 21 september 2016 @ 10:08:
[...]
Ik ga zometeen even kijken of de bank het toestaat, zit nu in een meeting. Ik houd je op de hoogte. Die 100 euro extra is niet nodig, doe het graag voor een mede tweaker
Dan is ie wegGAEvakYD schreef op woensdag 21 september 2016 @ 10:11:
Ah, ophalen om 1500 gepland in amsterdam. Zou het mogelijk zijn dat ik pas om 1600 ga aankomen? Of geven ze hem weer weg als je niet komt opdagen tussen 1500-1515.
Yes sirDennisweb schreef op woensdag 21 september 2016 @ 10:11:
[...]
Ok! Wel de iPhone 7 Plus 128GB Matzwart, toch?
Dank je voor de moeite in ieder geval!YordiLorenzo schreef op woensdag 21 september 2016 @ 10:01:
[...]
Als je hulp nodig hebt, let me know! ik ga nog even wat updates doorvoeren aan het scriptje. Is niet het mooiste wat ik ooit geschreven hebt maar het doet wat t moet doen.
Als er nog iemand een Iphone 7 Plus 128GB matzwart over heeft, let me know
Waar blijft Den Haag met zijn i7 plussen
Voor de mensen die een KPN EU abonnement hebben besteld bij Coolblue:
Ik heb een bestelling geplaatst voor een KPN EU verlenging i.c.m. een iPhone 7 128GB mat zwart (KPN variant) op 9-9 om 10:55. Ik kreeg net via WhatsApp te horen dat ze verwachten dat deze gewoon aanstaande maandag beschikbaar is :-)
Ik heb een bestelling geplaatst voor een KPN EU verlenging i.c.m. een iPhone 7 128GB mat zwart (KPN variant) op 9-9 om 10:55. Ik kreeg net via WhatsApp te horen dat ze verwachten dat deze gewoon aanstaande maandag beschikbaar is :-)
Nee, ik ben géén Belg!
Zou als de voorraad volledig gereserveerd is bij Haarlem, Den Haag beschikbaar worden qua Plus modellen?
Ik hoop dat Den Haag ook nog aan de beurt komt vandaag
Nitai schreef op woensdag 21 september 2016 @ 10:15:
Zou als de voorraad volledig gereserveerd is bij Haarlem, Den Haag beschikbaar worden qua Plus modellen?
Ik heb vernomen alleen 2 jaar.JayN schreef op woensdag 21 september 2016 @ 10:16:
Weet iemand of verlengen met 1 jaar mogelijk is bij Apple store zelf? Icm vodafone abonnement?
Niet heel gek, er is geen schaarste in de normale 7's en je contract mag niet eerder dan de 26ste ingaan met het afsturen van je toestel.....EvEs0r schreef op woensdag 21 september 2016 @ 10:15:
Kortom, jouw telefoon ligt al anderhalve week bij CB op voorraad en wordt ma/zondag verstuurd/op koerier gezet
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Waarschijnlijk wel, ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe dit logistiek in elkaar zit. Zouden ze die modellen per helikopter heen en weer pendelen tussen stores?Nitai schreef op woensdag 21 september 2016 @ 10:15:
Een i7+ 128GB Black gereserveerd in Amsterdam, Vanmiddag even vanuit het noorden naar het westen !
Zojuist mijn 256gb gitzwarte plus opgehaald! Ondanks dat ikerh foutmelding kreeg na de reservering had ik wel een bevestigingsmail en dus nu ook de telefoon!
Verwijderd
Nice, was er gister even. Heb geen plus zien liggen in die kleur zo zeldzaam zijn ze nog. Wacht zelf ook op een plus jetblack...dof250 schreef op woensdag 21 september 2016 @ 10:21:
Zojuist mijn 256gb gitzwarte plus opgehaald! Ondanks dat ikerh foutmelding kreeg na de reservering had ik wel een bevestigingsmail en dus nu ook de telefoon!
Ik heb een KPN EU verlenging, ook iPhone 7 128GB maar Jet Black, ik hoop dat ik hetzelfde krijg te horen maar ik verwacht van nietEvEs0r schreef op woensdag 21 september 2016 @ 10:15:
Haarlem heeft de 256‑GB iPhone 7 Plus, Goud
Haarlem kan je niet meer reserveren, nu is het wachten op Den Haag
Iemand enige idee of je bij de apple store kan verlengen voor vodafone, ik las net hier iemand die riep dat het wel zou kunnen. Echter vertellen 2 vodafone medewerkers van niet. Beetje verwarrend haha!
Niet mogelijk, gisteren met lege handen naar huis nadat een medewerker mij vertelde dat 1 jaar verlengen niet mogelijk is. Afspraken met de providers..JayN schreef op woensdag 21 september 2016 @ 10:16:
Weet iemand of verlengen met 1 jaar mogelijk is bij Apple store zelf? Icm vodafone abonnement?
Die zeggen dat enkel omdat ze liever willen dat je bij hun verlengt.DannyBevers schreef op woensdag 21 september 2016 @ 10:32:
Iemand enige idee of je bij de apple store kan verlengen voor vodafone, ik las net hier iemand die riep dat het wel zou kunnen. Echter vertellen 2 vodafone medewerkers van niet. Beetje verwarrend haha!
Verlengen kan gewoon in de Apple store met VF en met T-mobile. Prijzen zijn gelijk aan de normale tarieven van VF, dus niet aan F&F. Je hebt alleen de keus voor 2-jarige abonnementen.
Vreemde constructie die providersSquareOne schreef op woensdag 21 september 2016 @ 10:34:
[...]
Die zeggen dat enkel omdat ze liever willen dat je bij hun verlengt.
Verlengen kan gewoon in de Apple store met VF en met T-mobile. Prijzen zijn gelijk aan de normale tarieven van VF, dus niet aan F&F. Je hebt alleen de keus voor 2-jarige abonnementen.

Bedankt!
Ik wil juist eerder gaan.GAEvakYD schreef op woensdag 21 september 2016 @ 10:11:
Heb zonder na te denken gewoon een tijd gekozen.
Dus ben benieuwd of ik geholpen ga worden.
Precies wat ik ga doen vanmiddagDannyBevers schreef op woensdag 21 september 2016 @ 10:35:
[...]
Vreemde constructie die providersDus ik zou mijn telefoon kunnen halen, verlenging via apple bij vodafone kunnen laten doen en dan de telefoon mee kunnen nemen
![]()
Bedankt!
Hoe gaat het in zijn werking? Ik heb nu een order (met verlenging) bij Vodafone staan. Stel ik wil ophalen in een Apple store. Kan ik daar alsnog verlengen? En moet je daar het volledige bedrag betalen of het overige bedrag van je toestel icm je abonnement.
Ik zie over plus modellen geleverd worden
Blijft nog steeds angstvallig stil vanuit belsimpel, begin nu toch wel ongeduldig te worden
Dat mijn huidige toestel een kapot scherm, camera heeft werkt ook niet echt in zijn voordeel.
Blijft nog steeds angstvallig stil vanuit belsimpel, begin nu toch wel ongeduldig te worden
Dat mijn huidige toestel een kapot scherm, camera heeft werkt ook niet echt in zijn voordeel.
Formerly known as Ragdoll
Ik denk eerst dat je je huidige inmiddels waarschijnlijk al verwerkte verlenging bij Vodafone moet gaan annuleren, anders krijg je denk verlenging op verlenging.RobPete89 schreef op woensdag 21 september 2016 @ 10:41:
Hoe gaat het in zijn werking? Ik heb nu een order (met verlenging) bij Vodafone staan. Stel ik wil ophalen in een Apple store. Kan ik daar alsnog verlengen? En moet je daar het volledige bedrag betalen of het overige bedrag van je toestel icm je abonnement.
Dit kan 5 tot 7 dagen (werkdagen) duren geloof ik dus dan is de vraag of het de moeite is
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Geen schaarste in de normale 7's? Volgens mij zijn er nog genoeg mensen (inclusief ondergetekende) die nog geen bericht hebben gehad over de levering van zijn of haar iPhone 7 non-plus.SpoekGTi schreef op woensdag 21 september 2016 @ 10:17:
[...]
Niet heel gek, er is geen schaarste in de normale 7's en je contract mag niet eerder dan de 26ste ingaan met het afsturen van je toestel.....
Kortom, jouw telefoon ligt al anderhalve week bij CB op voorraad en wordt ma/zondag verstuurd/op koerier gezet
En ja, ik mag mijn abonnement al verlengen
Oké dan ga ik het niet riskeren. Wacht dan maar geduldig af op Vodafone. Levering tussen 30-9 en 7-10. Bestel op 9-9 9:05.SpoekGTi schreef op woensdag 21 september 2016 @ 10:44:
[...]
Ik denk eerst dat je je huidige inmiddels waarschijnlijk al verwerkte verlenging bij Vodafone moet gaan annuleren, anders krijg je denk verlenging op verlenging.
Dit kan 5 tot 7 dagen (werkdagen) duren geloof ik dus dan is de vraag of het de moeite is
Hoe gebruik ik dit script
GAEvakYD schreef op woensdag 21 september 2016 @ 09:33:
haha ik heb er ook eentje gereserveerd.
Scriptje die ik gemaakt had werkte als een trein.
Mochten jullie intresse hebben in het script.
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 function checkiPhone7Available() { var availabilityUrl = "https://reserve.cdn-apple.com/NL/nl_NL/reserve/iPhone/availability.json"; var availabilityResponse = UrlFetchApp.fetch(availabilityUrl); // get feed var availabilityResponseContent = availabilityResponse.getContentText(); var parsedAvailabilityData = JSON.parse(availabilityResponseContent); if (parsedAvailabilityData.R540['MN4M2ZD/A'] != "NONE" ) { SendMailByGoogle("email@gmail.com", "iPhone7+ zwart op voorraad in Den haag", ""); } else if (parsedAvailabilityData.R408['MN4M2ZD/A'] != "NONE" ) { SendMailByGoogle("email@gmail.com", "iPhone7+ zwart op voorraad in Amsterdam", ""); } else if (parsedAvailabilityData.R539['MN4M2ZD/A'] != "NONE" ) { SendMailByGoogle("email@gmail.com", "iPhone7+ zwart op voorraad in Haarlem", ""); } else Logger.log("nergens op voorraad"); }
http://www.pdashop.nl/adv...ie-over-pre-ordering.html en dan met name onderstaand stukje:Denman schreef op woensdag 21 september 2016 @ 10:46:
[...]
Geen schaarste in de normale 7's? Volgens mij zijn er nog genoeg mensen (inclusief ondergetekende) die nog geen bericht hebben gehad over de levering van zijn of haar iPhone 7 non-plus.
En ja, ik mag mijn abonnement al verlengen
Update 19 september: iPhone 7 (Plus) i.c.m. abonnement van KPN, Vodafone of T-Mobile
Om onduidelijkheid te voorkomen, willen we graag even een korte uitleg geven over hoe het zit als je een iPhone 7 (Plus) met abonnement van KPN, Vodafone of T-Mobile bestelt. Wij krijgen onze iPhones namelijk geleverd vanuit Apple zelf, maar ook vanuit KPN, Vodafone en T-Mobile. De toestellen die van een provider komen kunnen alleen met een abonnement van die provider besteld worden. Hierdoor zijn ze gunstiger geprijsd dan de iPhones die vanuit Apple geleverd worden. Er zitten geen logo's, aangepaste software of simlocks op de telefoons vanuit de providers. Op onze website herken je deze toestellen aan de toevoeging van de provider in de naam. Ook staat er een melding onderaan de productpagina.
Bestel je bijvoorbeeld een iPhone 7 32 GB Zwart zonder abonnement, dan komt jouw toestel uit de levering van Apple. Bestel je een iPhone 7 32 GB Zwart KPN met een abonnement, dan komt jouw toestel uit de levering van KPN.
Hierdoor kan het gebeuren dat iemand die op een later moment dan jij een los toestel heeft besteld, hij of zij deze eerder ontvangt dan jij datzelfde model in combinatie met een KPN-, Vodafone- of T-Mobile-abonnement. Of andersom. Uiteraard worden binnen de diverse voorraden toestellen wel op volgorde van besteldatum uitgeleverd.
En de EU bundels mogen pas de 26ste ingaan en dan dus uitgeleverd worden.
Update CB 
Offcourse
MIJN COOLBLUE-ACCOUNT
Door een technische storing is het tijdelijk niet mogelijk om je accountgegevens te tonen.
Offcourse
MIJN COOLBLUE-ACCOUNT
Door een technische storing is het tijdelijk niet mogelijk om je accountgegevens te tonen.
Whatarethose schreef op woensdag 21 september 2016 @ 10:16:
[...]
Bedankt👍
Ik heb vernomen alleen 2 jaar.
Zo ik heb de knoop doorgehakt, mijn bestelling bij Mediamarkt geannuleerd, ze laten maar niks weten en komen hun belofte van binnen 8 werkdagen leveren niet na. Nu maar geduldig wachten op mijn levering van Vodafone.
Probeer nog eens en dan kom je wel in.SpoekGTi schreef op woensdag 21 september 2016 @ 10:54:
Update CB
Offcourse
MIJN COOLBLUE-ACCOUNT
Vodafone is geen haar beter, Krijg je ook niks van te horen...Rdeurloo schreef op woensdag 21 september 2016 @ 10:56:
Zo ik heb de knoop doorgehakt, mijn bestelling bij Mediamarkt geannuleerd, ze laten maar niks weten en komen hun belofte van binnen 8 werkdagen leveren niet na. Nu maar geduldig wachten op mijn levering van Vodafone.
Wel 125 euro korting, en mag hopen dat ze de levertijd van 1 a 2 weken waar kunnen makenJustLookingBack schreef op woensdag 21 september 2016 @ 10:57:
[...]
Vodafone is geen haar beter, Krijg je ook niks van te horen...
Ik heb de i7+ 128GB Zwart bij hun besteld op de eerste pre-order dag en helaas geen updates afgezien van de levertijd die nu pas vanaf 30sept is, ik reis vanmiddag wel naar AmsterdamRdeurloo schreef op woensdag 21 september 2016 @ 10:59:
[...]
Wel 125 euro korting, en mag hopen dat ze de levertijd van 1 a 2 weken waar kunnen maken
Annuleer jij dan je huidige verlenging en ga je deze opnieuw verlengen bij de Apple Store? Is dit uberhaupt wel mogelijk zo snel achter een volgend?JustLookingBack schreef op woensdag 21 september 2016 @ 11:01:
[...]
Ik heb de i7+ 128GB Zwart bij hun besteld op de eerste pre-order dag en helaas geen updates afgezien van de levertijd die nu pas vanaf 30sept is, ik reis vanmiddag wel naar Amsterdam
Top als jij hem annuleert hebben ze er sneller een beschikbaar voor mijJustLookingBack schreef op woensdag 21 september 2016 @ 11:01:
[...]
Ik heb de i7+ 128GB Zwart bij hun besteld op de eerste pre-order dag en helaas geen updates afgezien van de levertijd die nu pas vanaf 30sept is, ik reis vanmiddag wel naar Amsterdam
Iemand zometeen in de Apple Store AMS? Uitpakparty!
Verwijderd
Kleine aanpassing is op zijn plaats denkt ik. Bij een bestelling van KPN waarbij je de nieuwe bundel Europa kiest wil dit niet zeggen dat je het toestel pas geleverd krijgt na 26 september. Toestel kan gewoon eerder geleverd worden alleen gaat de bundel pas later in. (dit alles natuurlijk wel als ze leverbaar zijn)
SpoekGTi schreef op woensdag 21 september 2016 @ 10:53:
[...]
http://www.pdashop.nl/adv...ie-over-pre-ordering.html en dan met name onderstaand stukje:
Update 19 september: iPhone 7 (Plus) i.c.m. abonnement van KPN, Vodafone of T-Mobile
Om onduidelijkheid te voorkomen, willen we graag even een korte uitleg geven over hoe het zit als je een iPhone 7 (Plus) met abonnement van KPN, Vodafone of T-Mobile bestelt. Wij krijgen onze iPhones namelijk geleverd vanuit Apple zelf, maar ook vanuit KPN, Vodafone en T-Mobile. De toestellen die van een provider komen kunnen alleen met een abonnement van die provider besteld worden. Hierdoor zijn ze gunstiger geprijsd dan de iPhones die vanuit Apple geleverd worden. Er zitten geen logo's, aangepaste software of simlocks op de telefoons vanuit de providers. Op onze website herken je deze toestellen aan de toevoeging van de provider in de naam. Ook staat er een melding onderaan de productpagina.
Bestel je bijvoorbeeld een iPhone 7 32 GB Zwart zonder abonnement, dan komt jouw toestel uit de levering van Apple. Bestel je een iPhone 7 32 GB Zwart KPN met een abonnement, dan komt jouw toestel uit de levering van KPN.
Hierdoor kan het gebeuren dat iemand die op een later moment dan jij een los toestel heeft besteld, hij of zij deze eerder ontvangt dan jij datzelfde model in combinatie met een KPN-, Vodafone- of T-Mobile-abonnement. Of andersom. Uiteraard worden binnen de diverse voorraden toestellen wel op volgorde van besteldatum uitgeleverd.
Ik verwacht dat T-mobile bestellers vanaf morgen weer mails gaan krijgen vanuit AMP. Vorige week waren de eerste mails vanuit AMP ook op donderdag. Dit geeft natuurlijk geen garanties maar na zaterdag zijn er geen mails meer verstuurd.
-
[ Voor 98% gewijzigd door Hetisookwat op 21-09-2016 11:41 ]
Ah, thanksSpoekGTi schreef op woensdag 21 september 2016 @ 10:53:
[...]
http://www.pdashop.nl/adv...ie-over-pre-ordering.html en dan met name onderstaand stukje:
Ik had geen mailtje gehad dus dacht laat ik zelf even kijken. De status is ineens gewijzigd in "De bestelling is verstuurd" maar ik heb geen Track & Trace code gehad? Klopt dit?
Ja, ik bel straks de Vodafone winkel op waar ik de order heb geplaatst, eerst had ik de note 7 besteld met verlenging maar door het batterijprobleem heb ik die gecanceld in de winkel zelf, nog geen 5 minuten later had ik al een pre-order + verlenging van de 7+ bij Vodafone.Steeffeh schreef op woensdag 21 september 2016 @ 11:02:
[...]
Annuleer jij dan je huidige verlenging en ga je deze opnieuw verlengen bij de Apple Store? Is dit uberhaupt wel mogelijk zo snel achter een volgend?
Hoi zou je dit willen delen
YordiLorenzo schreef op woensdag 21 september 2016 @ 09:16:
Gisteravond nog ff hier mee bezig geweest, sub items zijn klikbaar en sturen je direct door naar de reserveringspagina![]()
[afbeelding]
Ik had hem draaien in Google Sheets. Daarin kun je ook Google Script hangen en met een timer dat elke 5 min laten draaien. Je moet dus wel een beetje technisch zijn. Je kunt hem ook makkelijk in elke andere willekeurige taal namaken. Script verdient zeker niet de schoonheidsprijs, maar het werkt.
Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.
Ik kan niet gaan - had ik maar verlof... nu waarschijnlijk nog 2 weken wachten via switch of orange...Sven robeyns schreef op woensdag 21 september 2016 @ 11:07:
Brussel ook voorraad ip7+
- 4nter0
Zojuist contact gehad met Mobiel.nl, na enig doorvragen is er toegegeven dat zij nog geen enkele 7plus 128gb zwart hebben ontvangen en dus ook nog geen enkele hebben kunnen uitleveren......
het is in elk geval een duidelijk antwoord...........
Laten we het hopentrummel schreef op woensdag 21 september 2016 @ 11:03:
Ik verwacht dat T-mobile bestellers vanaf morgen weer mails gaan krijgen vanuit AMP. Vorige week waren de eerste mails vanuit AMP ook op donderdag. Dit geeft natuurlijk geen garanties maar na zaterdag zijn er geen mails meer verstuurd.
M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171
Ik denk dat het leveren zo gaat:
Maandag shippen orders apple naar online orders en shops/providers. Dinsdag shippen dan de providers en de shops naar klanten ontvangen woensdag.
Donderdag shippen orders apple naar online orders en shops/providers en dan vrijdag shippen de providers en de shops weer naar klanten.
Kortom we kunnen van de 3de partijen waarschijnlijk alleen shipments op wo en vrij/zat verwachten.
De Apple stores zelf krijgen denk dagelijks wat toestellen.
Laten we hopen dat dat een uitzondering, en niet de regel is. Dat is exact het model wat ik heb besteld bij Coolblue.dennisrdam schreef op woensdag 21 september 2016 @ 11:17:
Zojuist contact gehad met Mobiel.nl, na enig doorvragen is er toegegeven dat zij nog geen enkele 7plus 128gb zwart hebben ontvangen en dus ook nog geen enkele hebben kunnen uitleveren......
HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me
Pff zit toch ook wel te twijfelen om dat dan ook maar te doen maar ja de vraag is wanneer de volgende te reserveren zijn hier in Nederland hahaha.JustLookingBack schreef op woensdag 21 september 2016 @ 11:10:
[...]
Ja, ik bel straks de Vodafone winkel op waar ik de order heb geplaatst, eerst had ik de note 7 besteld met verlenging maar door het batterijprobleem heb ik die gecanceld in de winkel zelf, nog geen 5 minuten later had ik al een pre-order + verlenging van de 7+ bij Vodafone.
Oooh je hebt hem nog niet gereserveerd ? ik wel voor de zekerheid alleen mn pa nog even overhalen als die mee wilSteeffeh schreef op woensdag 21 september 2016 @ 11:18:
[...]
Pff zit toch ook wel te twijfelen om dat dan ook maar te doen maar ja de vraag is wanneer de volgende te reserveren zijn hier in Nederland hahaha.
Ik heb geen bericht gehad. Stond ineens bij bestelstatus dat het verzonden wasMauminator schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 13:44:
[...]
Hè? En k heb er eentje op 10 september besteld en niks ontvangen...
Ik zie er toch vanaf. Lijkt me toch veiliger om er zelf even achteraan te gaan morgen. Ook als dat langer duurt. Zoals de Vlamingen zeggen: 'geduld is een mooi talent'YordiLorenzo schreef op woensdag 21 september 2016 @ 10:03:
[...]
Woon zelf in Diemen, alleen om nu ff 2 iPhone a €1019 af te rekenen wordt wel een klein probleempje
Hoe zit het eigenlijk met het annuleren van een pre-order? Normaal gesproken heb je online toch 14 dagen bedenktijd? Als ik nu na vrijdag (na 14 dagen) wil annuleren omdat ik de telefoon elders gekocht heb kan ik dan nog wel van het abonnement/telefoon af?
Ja ik zit met het werk haha ik werk tot 17:00 vandaar dat het wat lastiger gaat haha.JustLookingBack schreef op woensdag 21 september 2016 @ 11:19:
[...]
Oooh je hebt hem nog niet gereserveerd ? ik wel voor de zekerheid alleen mn pa nog even overhalen als die mee wilmaar dat gaat wel lukken.
En heb nog niet gereserveerd nee. Dus ik wacht nog wel even af.
Wacht tevens ook op mijn apple watch 2 dus als die nou eens eerder komt heb ik wat om uit te vogelen (is mijn eerste watch). Maar goed ook daar hoor ik niks van mbt levering maar dat is een ander verhaal dus..
Geen probleem, succes verder!Dennisweb schreef op woensdag 21 september 2016 @ 11:21:
[...]
Ik zie er toch vanaf. Lijkt me toch veiliger om er zelf even achteraan te gaan morgen. Ook als dat langer duurt. Zoals de Vlamingen zeggen: 'geduld is een mooi talent'
Kan je een beetje parkeren bij Apple Haarlem eigenlijk? Zit een beetje te Googlen, maar tips zijn welkom.
Aahzo, Ik ben om 2 uur vrij met school en moet daarna nog 2 uur rijden naar Amsterdam, Mijn reservering staat om half 6 dus dat moet wel goedkomen. Veel succes met Reserveren en je Apple WatchSteeffeh schreef op woensdag 21 september 2016 @ 11:22:
[...]
Ja ik zit met het werk haha ik werk tot 17:00 vandaar dat het wat lastiger gaat haha.
Wacht tevens ook op mijn apple watch 2 dus als die nou eens eerder komt heb ik wat om uit te vogelen (is mijn eerste watch). Maar goed ook daar hoor ik niks van mbt levering maar dat is een ander verhaal dus..
Yes! iPhone 7 via GSMWijzer (32gb black) is zojuist verzonden
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Iemand ook tips voor de Apple Store in Amsterdam ?Nitai schreef op woensdag 21 september 2016 @ 11:24:
Kan je een beetje parkeren bij Apple Haarlem eigenlijk? Zit een beetje te Googlen, maar tips zijn welkom.
Parkeergarage De KampNitai schreef op woensdag 21 september 2016 @ 11:24:
Q-Park ByzantiumJustLookingBack schreef op woensdag 21 september 2016 @ 11:24:
[...]
Iemand ook tips voor de Apple Store in Amsterdam ?
Amsterdam nieuwe voorraad, ook plussen!
Nu den haag nog....
Nu den haag nog....
Ja idd dat klinkt logisch. Apple zet altijd zijn eigen winkels voor aan de lijst natuurlijk. We gaan het morgen zien.SpoekGTi schreef op woensdag 21 september 2016 @ 11:18:
[...]
Ik denk dat het leveren zo gaat:
Maandag shippen orders apple naar online orders en shops/providers. Dinsdag shippen dan de providers en de shops naar klanten ontvangen woensdag.
Donderdag shippen orders apple naar online orders en shops/providers en dan vrijdag shippen de providers en de shops weer naar klanten.
Kortom we kunnen van de 3de partijen waarschijnlijk alleen shipments op wo en vrij/zat verwachten.
De Apple stores zelf krijgen denk dagelijks wat toestellen.
M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171
Amsterdam heeft weer 128GB iPhone 7+ Zwart en Zilver op voorraad!!!
EDIT: en de 256GB
EDIT: en de 256GB
[ Voor 13% gewijzigd door Dylannx3 op 21-09-2016 11:28 ]
Dankuwel !basvanderploeg schreef op woensdag 21 september 2016 @ 11:27:
[...]
Parkeergarage De Kamp
[...]
Q-Park Byzantium
ThanksExiZTeNcE schreef op woensdag 21 september 2016 @ 11:27:
Amsterdam nieuwe voorraad, ook plussen!
Nu den haag nog....

Eindelijk gereserveerd. Ik ga hem vanavond ophalen
same!VeQVQUCjsxagUCH schreef op woensdag 21 september 2016 @ 11:30:
[...]
Thanks
Eindelijk gereserveerd. Ik ga hem vanavond ophalen
Hier ook gereserveerd! Woehoe thnx allemaal!
Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare
Mooi om te horen! Welke versie?robbinonline schreef op woensdag 21 september 2016 @ 11:31:
Hier ook gereserveerd! Woehoe thnx allemaal!
Verwijderd
Nice! hoop het voor je man!EvEs0r schreef op woensdag 21 september 2016 @ 10:15:
Ik heb na wikken en wegen toch maar mijn IPhone 7+ 128GB JB - EU abbo KPN gecanceld.
Mede door de kwetsbaarheid van de finshing.
Ik had de verlenging op 09-09 om +/- 09:15 besteld via de KPN website en s'avonds pas een bevestiging gehad. er vanuit gaande dat alles goed was lekker geduldig gewacht tot ik zag dat op woensdag 14-09 de status van mijn bestelling nog steeds op "bezig met controleren van uw gegevens stond"
Toen maar eens gaan bellen ook om te kijken hoe het nu precies met de verlengkorting zit etc.
lang verhaal kort: geen korting, geen idee qua levering en geen idee waarom de bestelling nog dezelfde status heeft.
Nu heb ik afgelopen maandag toch gecanceld en een beetje lopen zeiken tegen de customer service en ook gevraagd waarom bij CB de toestelprijs flink lager ligt.
Schijnt dus zo te zijn dat KPN de toestellen direct inkoopt en CB niet (soort van lease-ish verhaal) als er iets met je toestel is dat je deze dan naar CB moet sturen ipv KPN Business center. dus de reparatie etc. zou allemaal langer duren.
IIG nog ff wachten op mijn IPhone 7+ 128GB MAT zwart
Ik kan in Amsterdam alleen de losse +128gb silver bestellen.. Ik wil met abbo
Ik heb mijn watch op 9-9 besteld om 16:40, levering stond op 30 sept - 6 okt. Heb gisteren een mail gekregen van apple dat de watch verzonden is en ik heb morgen zal ontvangen. Hoop dat het bij jou ook sneller gaat.Steeffeh schreef op woensdag 21 september 2016 @ 11:22:
[...]
Ja ik zit met het werk haha ik werk tot 17:00 vandaar dat het wat lastiger gaat haha.
Ergste is dat ik hem via Amac heb besteld en ik daar ABSOLUUT niks van hoor. Ben langs gelopen en hun wisten mij niks te zeggen, heb een mail gestuurd krijg geen mail terug... Heb al wel betaald.H.ML-T-S schreef op woensdag 21 september 2016 @ 11:39:
[...]
Ik heb mijn watch op 9-9 besteld om 16:40, levering stond op 30 sept - 6 okt. Heb gisteren een mail gekregen van apple dat de watch verzonden is en ik heb morgen zal ontvangen. Hoop dat het bij jou ook sneller gaat.
Heb de normale 42mm spacegray, zwart bandje, S2 besteld.
Het enige wat hier het voordeel van is dat ik van de iPhone super weinig informatie krijg maar dat het van de iphone nog altijd meer is dan van mijn watch
Beste forummers, na dagen lurken wil ik jullie toch even bedanken voor alle info. Heb i7+ 128matzwart kunnen reserveren in Haarlem. Beetje omslachtig als Amsterdammer, maar Leidseplein is ook ruk te bereiken, dus ga lekker zo in de auto met kind naar Haarlem. Parkeren in de Kamp dus?
Iemand vroeg of je je vodafone reservering kunt annuleren. Dat kan! Ik heb zelf zaterdag een contractverlenging met iphone gemaakt bij een vodafone winkel. Maar via mijnvodafone onder kopje "vragen en verzoeken" kun je je huidige aanvragen bekijken en ook annuleren. Dat heb ik net meteen zonder problemen gedaan na mijn reservering bij de store.
Nogmaals dank iedereen! En succes met reserveringen/ophalen/van nieuwe foon genieten!
Iemand vroeg of je je vodafone reservering kunt annuleren. Dat kan! Ik heb zelf zaterdag een contractverlenging met iphone gemaakt bij een vodafone winkel. Maar via mijnvodafone onder kopje "vragen en verzoeken" kun je je huidige aanvragen bekijken en ook annuleren. Dat heb ik net meteen zonder problemen gedaan na mijn reservering bij de store.
Nogmaals dank iedereen! En succes met reserveringen/ophalen/van nieuwe foon genieten!
Als je de verlenging geannuleerd hebt, hou er dan wel rekening mee dat je niet direct weer opnieuw kunt verlengen bij de Apple store. Veel tweakers geven aan dat het tot 7 werkdagen kan duren voordat de annulering verwerkt is.Flyer82 schreef op woensdag 21 september 2016 @ 11:44:
Beste forummers, na dagen lurken wil ik jullie toch even bedanken voor alle info. Heb i7+ 128matzwart kunnen reserveren in Haarlem. Beetje omslachtig als Amsterdammer, maar Leidseplein is ook ruk te bereiken, dus ga lekker zo in de auto met kind naar Haarlem. Parkeren in de Kamp dus?
Dit topic is gesloten.