• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-12 11:47
Boost9898 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 08:26:
Nouja wie het eerst besteld moet hem ook als eerste krijgen. Vind ik.
Grotendeels mee eens, maar wat zijn nou die paar-1000 toestellen wereldwijd op de honderdduizenden die ze dagelijks uitleveren :).

Ik denk dat het een gedeelte van de fanbase erg happy maakt dat ze in de winkels er met een beetje azen, en inspanning er eentje "eerder" op kunnen halen :)

• Brabso
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 03-12 18:08
Precies O-)

• aart97
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17-05-2021
Een vraag als je ene iPhone reserveert bij de Apple Store en je wilt je abbo verlengen.
Moet je dan het volledige bedrag voor de iPhone betalen?

• Mar.tin
aart97 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 08:34:
Een vraag als je ene iPhone reserveert bij de Apple Store en je wilt je abbo verlengen.
Moet je dan het volledige bedrag voor de iPhone betalen?
Nee. :).

• jmetselaars
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-09-2023
Ben ik met je eens, maar als je bij apple online besteld bestel je bij een andere winkel met andere voorraden dan bij de apple stores zelf. Beide eigendom van Apple, maar wel met andere voorraden.

• aart97
Dus bijwijzen van spreken kan ik mijn abonnement verlenging annuleren bij mobiel.nl
En een iPhone 7 reserveren bij de Apple Store en daar mijn abonnement verlengen?

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:58
Mijn bestelling van Vodafone F&F staat al sinds vorige week donderdag op verzonden, maar nog niets binnen gekregen.. Inmiddels al 2x gebeld en te horen gekregen dat ik mijn iPhone binnen 2 dagen zou moeten ontvangen... Maar voorlopig nog niets, vanmiddag maar weer eens bellen..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• Boost9898
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 24-12 14:40

Boost9898

Software developer

jmetselaars schreef op donderdag 22 september 2016 @ 08:37:
[...]

Ben ik met je eens, maar als je bij apple online besteld bestel je bij een andere winkel met andere voorraden dan bij de apple stores zelf. Beide eigendom van Apple, maar wel met andere voorraden.
Oh, hoe kan je dan direct bij Apple zelf bestellen, mits dit sneller gaat. Ik wil ook snel ergens een iPhone 7 mat zwart fixen. :D

• LorenzoG
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 18:29
Ik ben nu aan het wachten op PostNL, gelukkig verstuurd KPN het via hun bij verlenging.

• Mar.tin
Boost9898 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 08:39:
[...]

Oh, hoe kan je dan direct bij Apple zelf bestellen, mits dit sneller gaat. Ik wil ook snel ergens een iPhone 7 mat zwart fixen. :D
Letterrrrrlijk 5 posts boven je is het nog genoemd :X :>

https://reserve.cdn-apple...ne/availability?channel=1

Op basis van beschikbaarheid natuurlijk ;)
aart97 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 08:38:
[...]

Dus bijwijzen van spreken kan ik mijn abonnement verlenging annuleren bij mobiel.nl
En een iPhone 7 reserveren bij de Apple Store en daar mijn abonnement verlengen?
Volgens mij wel, hoewel ik wel dingen lees dat het tot 7 dagen kan duren dat de annulering verwerkt is. En pas daarna kun je weer verlengen.

Tevens volgens mij enkel Vodafone en T-Mobile abbo's in de Apple Store.

[ Voor 36% gewijzigd door Mar.tin op 22-09-2016 08:42 ]

• Brabso
Ik krijg vandaag de iphone 7 128 mat van Vodafone binnen maar deze gaat dus weer retour omdat de pipo club bij Vodafone deze order niet geannuleerd had, dus er is morgen weer een 128 mat normale 7 beschikbaar bij Vodafone.

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:05
Denman schreef op woensdag 21 september 2016 @ 13:34:
Net een mailtje gekregen van Vodafone dat de bestelling verstuurd is, samen met een Track & Trace code.
Met die code is nog geen zending bekend bij TNT, maar zal ongetwijfeld snel volgen.

Betreft een iPhone 128GB Black, 11/09/2016 om 12:26 online besteld met abonnementsverlenging.
Gistermiddag 2 uur na deze post ook een T&T code gekregen via een mail van Vodafone.
Telefoon wordt vandaag tussen 11:30 en 15:30 bezorgd, helaas ben ik dan (natuurlijk) niet thuis dus dat wordt ergens afhalen denk ik :P

Join het GoT Pulse-Team!

• Steeffeh
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 04-03-2023
Denman schreef op donderdag 22 september 2016 @ 08:41:
[...]

Gistermiddag 2 uur na deze post ook een T&T code gekregen via een mail van Vodafone.
Telefoon wordt vandaag tussen 11:30 en 15:30 bezorgd, helaas ben ik dan (natuurlijk) niet thuis dus dat wordt ergens afhalen denk ik :P
Je hebt kans dat ze het bij je buren afgeven omdat het een verlenging is.

• KingFox
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 14:48
Vanochtend waren er in Brussel 128GB Jetblacks beschikbaar. Ergens heb ik het er toch moeilijk mee dat er toestellen te reserveren zijn, terwijl ik (die op 9 september mijn preorder heb geplaatst) moet wachten tot ten vroegste 3 oktober. Klinkt kinderachtig, maar ik zou ook graag vlotjes mijn iPhone hebben.

• Boost9898

Boost9898

Software developer

Voor de Belgische klanten of mensen aan de grens:
Afbeeldingslocatie: https://snapr.pw/i/e8d71feb7a.png

• aart97
Mar.tin schreef op donderdag 22 september 2016 @ 08:40:
[...]

Volgens mij wel, hoewel ik wel dingen lees dat het tot 7 dagen kan duren dat de annulering verwerkt is. En pas daarna kun je weer verlengen.

Tevens volgens mij enkel Vodafone en T-Mobile abbo's in de Apple Store.
Oke iedergeval bedankt voor de info ik ben maar geduldig.

En voor de mensen die vandaag nog een IPhone 7 128 GB Mat Zwart wilden ophalen bij Apple Store DH, ik annuleer mijn reservering voor vandaag.

• Icaru
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 16-10 20:43
KingFox schreef op donderdag 22 september 2016 @ 08:44:
Vanochtend waren er in Brussel 128GB Jetblacks beschikbaar. Ergens heb ik het er toch moeilijk mee dat er toestellen te reserveren zijn, terwijl ik (die op 9 september mijn preorder heb geplaatst) moet wachten tot ten vroegste 3 oktober. Klinkt kinderachtig, maar ik zou ook graag vlotjes mijn iPhone hebben.
Idd, hier in hetzelfde schuitje...

Besteld via Apple.be voor naar mijn werk te versturen om 09u15, dit voor een 7+128 zwart, deze staat nu op 05/10 - 11/10...

Reeds betaald en al...

Echt kut systeem, de volgende keer hebben ze mij niet meer liggen... |:(

• NvU
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-12 14:39

NvU

Mijn 7+ mat zwart 128gb is gisterenavond geleverd!
Ik had hem 9 september gelijk 's ochtends besteld, volgens mij beginnen ook de orders van de zwarte plussen nu redelijk te worden geleverd.

• Brabso
NvU schreef op donderdag 22 september 2016 @ 08:56:
Ik had hem 9 september gelijk 's ochtends besteld, volgens mij beginnen ook de orders van de zwarte plussen nu redelijk te worden geleverd.
Ah, dat is goed nieuws dat ze ook inmiddels ook verzonden worden.
De 7 is volgens mij al redelijk normaal te verkrijgen alleen de plus modellen en dan met name de zwarte tot dusver nog niet.
Waar heb je besteld en met welk contract ?

Verwijderd

Alleen de 32 gb nog niet geloof ik
NvU schreef op donderdag 22 september 2016 @ 08:56:

• Boost9898

Boost9898

Software developer

Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2016 @ 09:03:
Alleen de 32 gb nog niet geloof ik
[...]
Hmm, zelf heb ik nu een 6 64GB waarop ik Spotify heb met offline nummers etc. En ik kom niet aan de 20GB. Mijn komende telefoon wordt 32GB, de perfect maat voor mij. Grote files als video's zet ik zo af en toe over op mijn NAS/Cloud.

• Denman
  • Laatst online: 14:05
Steeffeh schreef op donderdag 22 september 2016 @ 08:43:
[...]

Je hebt kans dat ze het bij je buren afgeven omdat het een verlenging is.
Nou ja, ik woon in een tijdelijk huurhuis in afwachting van de oplevering van ons nieuwbouwhuis, en dat huurhuis staat op het "landgoed" van de hoofdbewoner dus in theorie zou het pakket daar inderdaad afgegeven kunnen worden.

Er staat echter dat er getekend moet worden voor het pakket, dus ik vraag me af of er dan ook niet geïdentificeerd moet worden? Ik heb iig geen machtiging afgegeven.

Ah well... ik zie vanzelf wel een berichtje verschijnen op de PostNL app :)

Join het GoT Pulse-Team!

• trummel
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-03 22:30
koekjeh schreef op woensdag 21 september 2016 @ 19:36:
[...]

Je had gelijk! Zojuist een afspraak gemaakt via AMP voor zaterdag middag _/-\o_ :9
Gefeliciteerd! O+

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:28
Denman schreef op donderdag 22 september 2016 @ 09:08:
[...]

Nou ja, ik woon in een tijdelijk huurhuis in afwachting van de oplevering van ons nieuwbouwhuis, en dat huurhuis staat op het "landgoed" van de hoofdbewoner dus in theorie zou het pakket daar inderdaad afgegeven kunnen worden.

Er staat echter dat er getekend moet worden voor het pakket, dus ik vraag me af of er dan ook niet geïdentificeerd moet worden? Ik heb iig geen machtiging afgegeven.

Ah well... ik zie vanzelf wel een berichtje verschijnen op de PostNL app :)
Als het geen contract betreft dan is ID niet verplicht

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• NvU
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-12 14:39

NvU

Brabso schreef op donderdag 22 september 2016 @ 09:01:
[...]

Ah, dat is goed nieuws dat ze ook inmiddels ook verzonden worden.
De 7 is volgens mij al redelijk normaal te verkrijgen alleen de plus modellen en dan met name de zwarte tot dusver nog niet.
Waar heb je besteld en met welk contract ?
Ik heb hem op Apple.com besteld als los toestel.

• Brabso
NvU schreef op donderdag 22 september 2016 @ 09:10:
[...]

Ik heb hem op Apple.com besteld als los toestel.
Ok, dan is het weer verklaarbaar.
Dacht al dat de telecomwinkels en providers deze inmiddels ook binnen kregen, maar nee dus.

• AddictIII
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 29-09-2023
Men iphone besteld bij Apple is gisteren met het vliegtuig op Amsterdam geland. Sinds gisterenavond staat er dan ook "recovered" bij de status van DHL. Ik heb het even opgezocht en dat wil blijkbaar zeggen dat de Iphone aan de lokale distributeur is overgedragen. Maar nu kan ik hem wel niet meer volgen? Of bestaat hier wel een mogelijkheid voor?

• LorenzoG
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 18:29
Ik heb vrijdag de 9de om kwart over 9 bij KPN verlengd en mijn 7 Plus 128 GB zwart wordt binnen nu en 2 uur geleverd. Dus ze komen er langzaamaan wel aan.
Brabso schreef op donderdag 22 september 2016 @ 09:18:
[...]

Ok, dan is het weer verklaarbaar.
Dacht al dat de telecomwinkels en providers deze inmiddels ook binnen kregen, maar nee dus.

• beats72
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 18-03 21:59
Iphone 7 Plus 32gb mat zwart en 256 alle kleuren beschikbaar in Haarlem

• Mar.tin
beats72 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 09:33:
Iphone 7 Plus 32gb mat zwart en 256 alle kleuren beschikbaar in Haarlem
Yess een 7 + Black 256 gereserveerd in haarlem voor vanmiddag :D :>

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Vn5UJ9qIcAy18qPGFQT2dLuV/full.png

Net op tijd ook :X

[ Voor 25% gewijzigd door Mar.tin op 22-09-2016 09:41 ]

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:13
Eindelijk een iPhone 7 Plus 32GB Black kunnen reserveren in Haarlem. Ik had 'm liever in Amsterdam gezien, aangezien ik binnen de ring woon. Maargoed, je kunt niet alles hebben.

Nu alleen nog kijken of mijn cadeaubon die ik bij mijn online reservering had gebruikt weer vrijkomt.

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:45
GELUKT! Om 16:15 naar Haarlem voor een 256GB+

Verwijderd

32 gb plus black blijft het "zwarte schaap" lijkt wel of deze maar mondjesmaat te krijgen is.

• gsm frikandel
  • Laatst online: 26-10-2022
AddictIII schreef op donderdag 22 september 2016 @ 09:26:
Men iphone besteld bij Apple is gisteren met het vliegtuig op Amsterdam geland. Sinds gisterenavond staat er dan ook "recovered" bij de status van DHL. Ik heb het even opgezocht en dat wil blijkbaar zeggen dat de Iphone aan de lokale distributeur is overgedragen. Maar nu kan ik hem wel niet meer volgen? Of bestaat hier wel een mogelijkheid voor?
Onze iPhones zaten in hetzelfde vliegtuig :)

Zie ook status recovered staan, denk dat we nu moeten wachten op de sms van DHL.. :?

• Aartskee5
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 10-02-2022
Hmm hopelijk komen er in deze dagen ook wat iPhone 7 jb 128 gb binnen bij KPN... 4-8 weken wachten is erg lang als je hem om 9.20 besteld hebt op 9-09. En dan lees ik hier regelmatig dat hij soms bij een Apple store op voorraad is 8)7

Verwijderd

Ik heb mijn i7 black op 09-09 besteld er staat verzendklaar tussen 2-3 weken dus hij wordt verzonden tussen 23-09 en 30-09
Nou ik zal nog een keertje van mij laten horen in dit topic. Nog even een korte samenvatting van de afgelopen twee weken.

apple.nl:
9 september om 9:15 uur de bestelling en bevestigingsmail binnen voor een 7+ 32GB matzwart., geschatte levering 26-28 september.
10 september in de avond de bestelling en bevestigingsmail binnen voor een 7+ 128GB matzwart, geschatte levering 4-10 oktober.
11 september bedacht dat ik definitief voor 128GB ging, dus 32GB geannuleerd.

Alles wees er op dat deze week de Plussen voorradig zouden komen in Nederland. En dan met name de dinsdag als eerste kanshebber. Al heb ik de dagen ervoor ook om 6:00 uur even gekeken natuurlijk. Maar, dinsdag leek de grote dag te zijn. Daarom heb ik, mede dankzij het thuis zitten vanwege getrokken verstandskiezen :P, dinsdag uitgebreid een groot deel van de dag zitten refreshen op de reserveringspagina. En met succes. Niet voor mij dan, maar ik heb wel een aantal anderen kunnen helpen :)

Gisteren, woensdag dus, eindelijk de 7+ 128GB matzwart voor mij op voorraad in A'dam dankzij de melding van een snelle andere tweaker _/-\o_ Eind van de middag om 16:30 uur had ik de reservering ingepland. Ik was er echter al om 15:00 uur. Er stond een redelijke rij (laat ik zeggen 20 man) en alle tafels waren vol met klanten en medewerkers die de transacties aan het afronden waren. Ik mocht dus nog niet aansluiten in de rij want dat zou niet eerlijk zijn tegenover anderen. Dat begreep ik en het was te proberen. Toen maar uitgebreid gespeeld met alle iPhone 7's aldaar. Zo rond 15:35 uur merkte ik dat het even rustiger was en zodoende mocht ik eigenlijk direct doorlopen naar een tafel waar mij de 7+ 128GB matzwart werd aangereikt. Nog even het toestel opgestart en geïnspecteerd. Niks op aan te merken. Ik happy.

apple.nl:
21 september 7+ 128GB matzwart geannuleerd. Status is in al die tijd blijven hangen op 2-3 weken voor verzending, 4-10 oktober voor ontvangst.

Ik ben uiteindelijk blij met hoe het gegaan is. Ook heb ik er niet wakker van gelegen dat Apple geen Plussen beschikbaar had op de 16e. Onder de streep hebben ik, en vele anderen, dit jaar toch nog eerder hun toestel dan voorgaande jaren. En ik ben blij dat deze strategie van reserveren en ophalen nog steeds succesvol werkt. Je moet alleen wat tijd investeren in het in de gaten houden van de reserveringspagina en dit soort topics. Dat kan niet iedereen, dat begrijp ik, maar dan heb je je wel een beetje neer te leggen bij online pre orders en aansluiten in de rij en dat het vervolgens wat langer duurt.

Succes nog iedereen met de laatste loodjes en ik zie jullie nog wel hiernaast *O*

• Rossiejwt
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-02 11:19
Een +128gb zilver kunnen reserveren in haarlem... Yeaaaaaaaaaah.. Nu kpn bellen dat ze de verlenging mogen annuleren :)
Amsterdam nu ineens Plus-en in zwart (32 en 128Gb) en jetblack op voorraad, doe er je voordeel mee!

[ Voor 11% gewijzigd door _Bailey_ op 22-09-2016 09:52 ]

• oohh
Ik heb er nu ook maar een in Amsterdam besteld. Annuleer ik die in Haarlem wel weer :P

Kan ik tenminste op de fiets

[ Voor 18% gewijzigd door oohh op 22-09-2016 09:54 ]

Verwijderd

AddictIII schreef op donderdag 22 september 2016 @ 09:26:
In de bevestigingsmail van Apple staat ook een referentienummer van 10 cijfers (geen letters). Als je dat invoert op de DHL website bij 'track by reference' dan krijg je wel info te zien, tenminste dat was bij mij zo. Je krijgt dan een 'Waybill nummer" van DHL (ook 10 cijfers), waarmee je je zending verder kan volgen.

Maar DHL update heel slecht. Als je via jouw account op Apple.nl naar de status van je bestelling kijkt krijg je ook info. Die veranderde bij mij ook van 'Verzonden' naar 'Onderweg naar klant, op schema' naar ' our for delivery'

• KingFox
Icaru schreef op donderdag 22 september 2016 @ 08:55:
[...]

Idd, hier in hetzelfde schuitje...

Besteld via Apple.be voor naar mijn werk te versturen om 09u15, dit voor een 7+128 zwart, deze staat nu op 05/10 - 11/10...

Reeds betaald en al...

Echt kut systeem, de volgende keer hebben ze mij niet meer liggen... |:(
Ik heb alvast gemaild naar hun dat ik dit niet echt zo aangenaam ervaar. Beloon mensen die je de zekerheid geven dat ze een iPhone kopen (en dus een pre-order plaatsen) in plaats van de Apple Stores vol te stompen met iPhones (die ze sowiso ook wel verkocht krijgen, maar wel een rot gevoel geven bij de mensen met pre-order).
Boost9898 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 08:46:
Voor de Belgische klanten of mensen aan de grens:
[afbeelding]
De matzwarte is vrij easy beschikbaar, inderdaad :)

• Vennet
  • Laatst online: 13-05-2023
Orderstatus veranderd naar "Onderweg naar klant – verzending op schema" hier...

iPhone 7, 128GB Jet Black

Wel nog steeds geen bruikbare trackingcode ontvangen. Benieuwd wanneer ik ga hem mogen verwachten...

• Boost9898

Boost9898

Software developer

KingFox schreef op donderdag 22 september 2016 @ 09:56:
[...]

De matzwarte is vrij easy beschikbaar, inderdaad :)
Ik ben nog opzoek naar de iPhone 7 32GB Mat Zwart, tips zijn welkom. :Y

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:28
Boost9898 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 09:58:
[...]

Google, iphone 7 32GB kopen

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Verwijderd

[...]

Ik ook, komt maar niet in de store voorbij...

Verwijderd

Hier nog immer:
Bedankt voor uw reservering van de Apple iPhone 7 Plus 32GB, Black. Omdat u dit gloednieuwe toestel in de voorverkoop hebt besteld, krijgt u deze als één van de eersten geleverd. Wij houden u op de hoogte via e-mail en sms.

• Boost9898

Boost9898

Software developer

Het zal dan wel aan mij liggen, maar als ik hem via Apple wil bestellen duurt het een maand. Tussen de 14e en 20e komt hij dan.

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 24-12 22:22
Als hij in Haarlem of Amsterdam op voorraad is dan wil ik em wel voor je oppikken Boost9898.

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
wat duurt wachten toch lang als je je huidige telefoon het liefst door het raam wil gooien :(

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Verwijderd

Amen !
miicker schreef op donderdag 22 september 2016 @ 10:11:
wat duurt wachten toch lang als je je huidige telefoon het liefst door het raam wil gooien :(

• ExiZTeNcE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-12 18:26
[...]

Ff goed de Apple store in de gaten houden. Vd week waren er ook een aantal te koop bij 4launch btw, inmiddels 6-10 dagen levertijd

• miicker
  • Niet online
Ik heb een vermoeden dat de hoesjes en screenprotector die ik bij AliExpress besteld heb straks nog eerder binnen zijn dan de iPhone :+

• oohh
Aangezien ik een reservering niet kan annuleren; mag iemand anders de telefoon ophalen? Vast niet hè. Anders kon ik er nog iemand anders mee blij maken.

• MrV
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21-02 15:53

MrV

oohh schreef op donderdag 22 september 2016 @ 10:17:
Aangezien ik een reservering niet kan annuleren; mag iemand anders de telefoon ophalen? Vast niet hè. Anders kon ik er nog iemand anders mee blij maken.
Jawel,

Maar dan moet je de code doorsturen en duidelijk door die ander laten zeggen dat jij hem/haar toestemming hebt gegeven.

Dikke doei!

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:59
oohh schreef op donderdag 22 september 2016 @ 10:17:
Ik heb twee keer deze week een telefoon opgehaald, maar nooit ID check oid.
Rub147 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 10:22:
[...]

Ik heb twee keer deze week een telefoon opgehaald, maar nooit ID check oid.
Bij mij wel ID check gisteren in Amsterdam.

• Leezer14
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 23-12 12:02
Levertijd
Besteldatum: 12-09-2016
Besteltijd: 21:30
Winkel: Coolblue
Versie: iPhone 7
Geheugen: 32GB
Kleur: Zwart
(Verwachte) levertijd: Geen idee.

Verwijderd

Net als ieder ander hier
Leezer14 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 10:27:
Levertijd

• Brabso
miicker schreef op donderdag 22 september 2016 @ 10:14:
Ik heb een vermoeden dat de hoesjes en screenprotector die ik bij AliExpress besteld heb straks nog eerder binnen zijn dan de iPhone :+
Dat is dan weer zo jammer, heb je een mooie iPhone en dan komt er een cheapo hoesje omheen waarvan je het rubber een km verderop nog ruikt (veronderstelling dat het om plastic gaat) :9

• oohh
Mauminator schreef op donderdag 22 september 2016 @ 10:22:
[...]

Jawel,

Maar dan moet je de code doorsturen en duidelijk door die ander laten zeggen dat jij hem/haar toestemming hebt gegeven.
Thanks. Als er nog iemand (op eigen risico!) een iPhone 7 Plus 32GB Black wil ophalen in Haarlem tussen 12.00-12.15. PM mij dan even.

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

sww89 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 10:27:
[...]

Bij mij wel ID check gisteren in Amsterdam.
Bij mij ook niet in Amsterdam. Zelfs die code werd niet gevraagd; alleen m'n naam.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• xamirz
  • Laatst online: 03-12 08:14
Levertijd
Sluit maar achteraan vriend :P
Ik wacht al vanaf 09-09-16 09:47

Dit is echt wel de laatste keer dat ik een iPhone bestel bij CB.

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:19
Levertijd
Zou nooit een losse iPhone zonder abbo bij een winkel anders dan Apple bestellen.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• MrV
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21-02 15:53

MrV

CyBeR schreef op donderdag 22 september 2016 @ 10:43:
[...]

Bij mij ook niet in Amsterdam. Zelfs die code werd niet gevraagd; alleen m'n naam.
Bij mij ook helemaal niks....
alleen de code en m'n naam.

Dikke doei!

• H5550
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-08 18:59
Levertijd
Besteldatum: 09-09-2016
Besteltijd: 09:08
Versie: iPhone 7 Plus
Geheugen: 128GB

• Leezer14
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 23-12 12:02
loekf2 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 10:45:
[...]

Zou nooit een losse iPhone zonder abbo bij een winkel anders dan Apple bestellen.
Zou ik ook niet doen, maar krijg hem van een familielid en die doet dat wel :)

[ Voor 3% gewijzigd door Leezer14 op 22-09-2016 10:51 ]

• xamirz
H5550 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 10:47:
Levertijd
Besteldatum: 09-09-2016
Besteltijd: 09:08
Versie: iPhone 7 Plus
Geheugen: 128GB
Ongelofelijk, dit is gewoon heel slecht. 8)7

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-12 13:07

Nyana

Who?!

xamirz schreef op donderdag 22 september 2016 @ 10:45:
[...]

Sluit maar achteraan vriend :P
Ik wacht al vanaf 09-09-16 09:47

Dit is echt wel de laatste keer dat ik een iPhone bestel bij CB.
Allemaal doordat Apple zo weinig uitleverd.
CB wordt overigens wel heel kort kwa informatie verschaffing. Vraag je hoe het met de stand van zaken is, wordt je gewezen op de mail. Nou nog geen mail gezien. En volgens mij dienen ze toch echt te bellen als de bestelling klaar is.

• KingFox
Om heel eerlijk te zijn: het is elk jaar hetzelfde liedje wanneer je niet rechtstreeks bij Apple kiest voor je bestelling. Waarom kopen jullie dan massaal via Coolblue?

• xamirz
Nyana schreef op donderdag 22 september 2016 @ 10:50:
[...]

Allemaal doordat Apple zo weinig uitleverd.
CB wordt overigens wel heel kort kwa informatie verschaffing. Vraag je hoe het met de stand van zaken is, wordt je gewezen op de mail. Nou nog geen mail gezien. En volgens mij dienen ze toch echt te bellen als de bestelling klaar is.
Klopt, maar van andere kant. Ik stond sinds 10-9-2016 op de 5e plek voor de iphone 7+ 32 GB zwart. Lijkt me sterk dat ze tot nu niet 5 hebben ontvangen, terwijl apple store dagelijks meerdere beschikbaar komen.

• xamirz
KingFox schreef op donderdag 22 september 2016 @ 10:56:
Om heel eerlijk te zijn: het is elk jaar hetzelfde liedje wanneer je niet rechtstreeks bij Apple kiest voor je bestelling. Waarom kopen jullie dan massaal via Coolblue?
Voor mij was dit het eerste en gelijk de laatste keer.
Bij Apple kan je helaas geen KPN krijgen, alleen Vodafone en T-Mobile.

Edit: wel is coolblue de goedkoopste.

[ Voor 4% gewijzigd door xamirz op 22-09-2016 10:59 ]

• Miki
  • Laatst online: 14:18
KingFox schreef op donderdag 22 september 2016 @ 10:56:
Omdat het een guilty pleasure is om heel lang in ongewis te blijven en dan vanuit het niets verrast te worden met een telefoontje 7(8)7

Serieus:
Ik heb puur bij hun besteld omdat ik goedkoper uit ben dan bij direct bij KPN te bestellen danwel direct bij Apple te kopen met een KPN abbo.

• xamirz
Miki schreef op donderdag 22 september 2016 @ 11:03:
[...]
Serieus:
Ik heb puur bij hun besteld omdat ik goedkoper uit ben dan bij direct bij KPN te bestellen danwel direct bij Apple te kopen met een KPN abbo.
Zelfs goedkoper dan MM en belsimpel.

• JPM-Dokkie
  • Laatst online: 26-11 09:45
Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2016 @ 00:34:
[...]

Ben ik ff blij dat ik toch maar geannuleerd heb *O*

Zijn er trouwens al mensen die een 7+ matzwart van KPN hebben ontvangen? (Na de pre order besteld)
Komt vandaag binnen _/-\o_ _/-\o_ 128 gb

• Brabso
Benieuwd wie de eerste Vodafone winnaar hier op het forum wordt met een 128gb zwart plus model.

• RPHN
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12-01 15:41
Zou graag willen bestellen bij Tele2, maar hun online omgeving is al 20 uur offline :')

• diotav
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:33
Gisteren een chatmedewerker van KPN gesproken over mijn bestelling. Deze gaf aan dat mijn telefoon in het logistieke traject van Reviva zat en dat ik beter contact met hen kon opnemen. Reviva op hun beurt ziet nog geen zending op mijn postcode. Communicatie middels een aardappel dus.

dion.dev

• XiN-eViL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-08 10:13

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Nice, mijn 7+ 128GB Black is zojuist verstuurd.

Heb hem de 9e iets na 9 uur besteld bij Phonehouse online, zonder abo.
Benieuwd of meer mensen bij Phonehouse hebben besteld en of ze ook al een shipping-mailtje hebben gead.

offtopic:
Had het bezorgadres geprobeerd aan te laten passen bij Phonehouse naar m'n werkadres en ze denken zelf ook dat dat gelukt is, maar PostNL zegt toch echt m'n thuisadres... En ben morgen en zaterdag niet thuis :(.

Oh well, morgenavond wel thuis dus dan kan ik hopelijk fixen dat ie zaterdag bij het PostNL afhaalpunt komt, dan kan ik hem 's avonds nog ophalen.

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004

Toppe

Oké ✅

diotav schreef op donderdag 22 september 2016 @ 11:07:
Gisteren een chatmedewerker van KPN gesproken over mijn bestelling. Deze gaf aan dat mijn telefoon in het logistieke traject van Reviva zat en dat ik beter contact met hen kon opnemen. Reviva op hun beurt ziet nog geen zending op mijn postcode. Communicatie middels een aardappel dus.
Maar welke status heeft je bestelling dan? Reviva doet logistiek gezien het proces dus die passen ook een status aan, status 1 bekend akkoord vanuit KPN en ligt nu bij Reviva voor de logitiek

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

• diotav
"Controleren bestelling" is nog altijd de status.

dion.dev

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Dus hij zit inderdaad wel in het logistieke proces, al was de status 'wachten op voorraad' beter...

Geen word aan gelogen, maar andere woordkeuze is beter...

• miicker
  • Niet online
Brabso schreef op donderdag 22 september 2016 @ 10:32:
[...]

Dat is dan weer zo jammer, heb je een mooie iPhone en dan komt er een cheapo hoesje omheen waarvan je het rubber een km verderop nog ruikt (veronderstelling dat het om plastic gaat) :9
In veel gevallen beter dan zo'n dik, (in veel gevallen) lelijk leren hoesje dat de uitstraling moet wekken "ik heb veel geld en dit is mooi" :P

Ik heb gewoon een super dun plastic hoesje besteld inderdaad, puur voor bescherming, maar wil niet dat de telefoon daardoor dikker wordt.

• Khayma
Iemand interesse in een iPhone 7 256GB jetblack?

• diotav
Toppe schreef op donderdag 22 september 2016 @ 11:18:
Dus hij zit inderdaad wel in het logistieke proces, al was de status 'wachten op voorraad' beter...

Geen word aan gelogen, maar andere woordkeuze is beter...
Het lijkt er op die manier wel op alsof het balletje inderdaad nog bij KPN ligt. Wat daarentegen wel opmerkelijk is dat een mede-Tweaker hetzelfde toestel 8 uur later besteld heeft en deze vandaag al op zijn deurmat heeft.

dion.dev

• miicker
  • Niet online
Khayma schreef op donderdag 22 september 2016 @ 11:21:
Iemand interesse in een iPhone 7 256GB jetblack?
gratis? ja graag :P

• Brabso
miicker schreef op donderdag 22 september 2016 @ 11:19:
[...]

In veel gevallen beter dan zo'n dik, (in veel gevallen) lelijk leren hoesje dat de uitstraling moet wekken "ik heb veel geld en dit is mooi" :P

Ik heb gewoon een super dun plastic hoesje besteld inderdaad, puur voor bescherming, maar wil niet dat de telefoon daardoor dikker wordt.
Top, zo zie je maar weer verschillende mensen verschillende smaken en zo hoort het ook _/-\o_
Ik ben trouwens zo'n gozer met een leren hoesje ;)
Vindt het heerlijk vasthouden qua grip en ziet er chique uit vind ik (apple leren hoesje) en vindt deze helemaal niet dik.

• Khayma
Voor €0 euro winst ja :p.

Verwijderd

Kijk dat is mooi nieuws! Wanneer heb je besteld?!
Veel plezier alvast!

• Shadow343
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
mobiel.nl is angstvallig stil zeg

Verwijderd

Gsmeasy ook helaas...

• JPM-Dokkie
  • Laatst online: 26-11 09:45
Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2016 @ 11:26:
[...]

Kijk dat is mooi nieuws! Wanneer heb je besteld?!
Veel plezier alvast!
9-9 bij kpn verlenging Iphone 7 plus black 128 gb rond half 6 in de avond.

Werd ook wel een beetje gek van de status controleren bestelling haha.

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23-12 10:20

hmr

Gsmwijzer ook... al grote spijt dat ik hier besteld heb. Ik woon ongeveer naast de Apple Store in Amsterdam. zucht...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• miicker
  • Niet online
Ik heb bij T-Mobile enkel een bevestiging gekregen, met daarin de info dat ik bericht zou krijgen als mijn i7 128 GB zwart klaar ligt in de winkel.

• Toppe

Toppe

Oké ✅

diotav schreef op donderdag 22 september 2016 @ 11:22:
[...]
Het lijkt er op die manier wel op alsof het balletje inderdaad nog bij KPN ligt. Wat daarentegen wel opmerkelijk is dat een mede-Tweaker hetzelfde toestel 8 uur later besteld heeft en deze vandaag al op zijn deurmat heeft.
Eens, maar KPN heeft heel veel technische storingen gehad met het reserveren waardoor jij je order wel eerder heb geplaatst qua tijd maar dat die van een ander eerder in her systeem zit.

KPN gebruikt Armor voor de iPhone bestellingen, een los staand systeem wat normaliter alleen gebruikt wordt in noodgevallen. Alle orders worden in Armor ingevoerd en later pas naar het gebruikelijke systeem geïmporteerd, in mijn ogen is het hier ook fout gegaan... maar goed, dat zullen we nooit weten.

Volgens de laatste berichten is KPN verzekerd van voldoende toestellen om alle bestellingen die voor de 17de geplaatst zijn uit te leveren. Alle toestellen stonden op dat moment in het groen, ze krijgen dus meer toestellen binnen dan het aantal reserveringen.

Best knap dat ze dit zo koud aangeven omdat je niet zeker bent dat wat je besteld hebt ook daadwerkelijk binnen gaat komen, is raar!

• netvista
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-12 12:58
Net maar gewoon een 7 plus 32 GB zwart gereserveerd in Den Haag. CB gaat me nu echt te lang duren

• xamirz
netvista schreef op donderdag 22 september 2016 @ 11:30:
Net maar gewoon een 7 plus 32 GB zwart gereserveerd in Den Haag. CB gaat me nu echt te lang duren
Had je met abo? zo ja, welke?

• miicker
  • Niet online
Ook al is het bagger geregeld bij T-Mobile, ik zou toch niet zo snel m'n bestelling annuleren, aangezien ik er niet vanuit gaat dat Apple me dezelfde aanbieding kan doen :+
128 GB iPhone (mat) zwart. 6GB data. onbeperkt bellen & smsen + 120 mb & 120 min/sms in het buitenland (binnen de EU) voor €35,50 per maand & €284,19 eenmalig
Totaal dus €1.136,19 over 2 jaar.

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Topicstarter
miicker schreef op donderdag 22 september 2016 @ 11:31:
Ook al is het bagger geregeld bij T-Mobile, ik zou toch niet zo snel m'n bestelling annuleren, aangezien ik er niet vanuit gaat dat Apple me dezelfde aanbieding kan doen :+
128 GB iPhone (mat) zwart. 6GB data. onbeperkt bellen & smsen + 120 mb & 120 min/sms in het buitenland (binnen de EU) voor €35,50 per maand & €284,19 eenmalig
Totaal dus €1.136,19 over 2 jaar.
Dat lijkt me een keurige aanbieding :).

Bij Vodafone sta ik nogsteeds te wachten. 14-10 is de verwachting :'). Oh, "vanaf".

I'm not a number, I'm a free man! Geld over? Check m'n V&A

• netvista
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-12 12:58
xamirz schreef op donderdag 22 september 2016 @ 11:31:
[...]

Had je met abo? zo ja, welke?
Bij CB bedoel je? Verlenging KPN.
Pagina: 1 ... 51 ... 89 Laatste

Dit topic is gesloten.