Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boost9898
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 13:08

Boost9898

Software developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EValentino
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Mijn iPhone 7 Plus die zojuist geleverd is door T-Mobile heeft ook last van het hissende geluid helaas... Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick93192
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 13:07
Voor alle mensen die last hebben van dat hissende/sissende geluid; ik heb dit op m'n 6s ook, en die doet het na 8 maanden nog uitstekend!😜 No worries dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 22:32

racoon

mooowwww

Iemand een optie voor een hoesje voor de iphone 7?

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EValentino
  • Niet online
racoon schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:36:
Daar is een apart topic voor:
[iPhone 7 & 7 Plus] Hoesjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EValentino schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:29:
Mijn iPhone 7 Plus die zojuist geleverd is door T-Mobile heeft ook last van het hissende geluid helaas... Meer mensen hier last van?
De mijne doet het. Last van? Nee dat zeker niet.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:50

S2S

(jarig!)
racoon schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:36:
http://www.smartphonehoes...ktype-iphone-7-zwart.html

Ik heb zelf deze, ik draag geen portemonneet meer, dit is mijn vervanging, passen makkelijk 3 pasjes in en papier geld of visitekaartjes. En persoonlijk vind ik hem mooi afgezien van logo op de voorkant, had ik als producent weggelaten.

[ Voor 9% gewijzigd door S2S op 27-09-2016 11:41 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boost9898

Boost9898

Software developer

EValentino schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:29:
Hoe kom je hier achter? Dan test ik het bij de mijne ook. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12:40
Donstil schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 01:18:
Moet zeggen dat het batterij verbruik na een weekje 7 plus nu eindelijk weer gelijk is aan mijn 6s Plus.

Batterij gaat niet meer zo hard als een paar dagen geleden (10.1 B1).

Nu op het moment van schrijven nog 46% met 4 uur 31 gebruik en 8uur12 stand-by.

Geen aanpassingen gedaan aan gebruik. Alles op push, WiFi en Bt aan. Helderheid automatisch. Heel de dag een watch gekoppeld en 2x 25min een auto radio via Bt.

Edit: [afbeelding]
Mijn batterij gebruik (heb een 7+)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/fVB05lu.png

Ik speel vrijwel geen games op mijn iPhone, heel soms een filmpje. Doe gewoon de standaard dingen; browsen, whats app, mailen, twitter, foto's maken.

Ben redelijk tevreden, maar met wat tweaks moet het toch wel beter kunnen denk ik.

[ Voor 27% gewijzigd door Sefaex op 27-09-2016 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EValentino
  • Niet online
Boost9898 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:41:
[...]

Hoe kom je hier achter? Dan test ik het bij de mijne ook. :X
Mijne is momenteel een iCloud backup terug aan het zetten, dus hij is flink aan het zweten. Als ik mijn oor vervolgens achterop de telefoon leg, bij het Apple logo, dan hoor ik een vreemd sissend geluid. Ik heb gelezen dat hij het doet onder belasting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sefaex schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:46:
[...]

Mijn batterij gebruik (heb een 7+)

[afbeelding]

Ik speel vrijwel geen games op mijn iPhone, heel soms een filmpje. Doe gewoon de standaard dingen; browsen, whats app, mailen, twitter, foto's maken.

Ben redelijk tevreden, maar met wat tweaks moet het toch wel beter kunnen denk ik.
Netjes.
Die stand-by tijd haal ik niet. Daar gebruik ik hem te intensief voor.

Elke avond aan de lader vind ik verder ook wel prima eigenlijk. Als ik dat maar haal. Deed ik met de 6plus en 6s plus prima. Eerste dagen 7plus niet maar nu weer wel lijkt het.
EValentino schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:47:
[...]

Mijne is momenteel een iCloud backup terug aan het zetten, dus hij is flink aan het zweten. Als ik mijn oor vervolgens achterop de telefoon leg, bij het Apple logo, dan hoor ik een vreemd sissend geluid. Ik heb gelezen dat hij het doet onder belasting.
Het is geen vreemd sissend geluid. Het is waarschijnlijk gewoon coil noise.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EValentino
  • Niet online
Donstil schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:55:
[...]

Netjes.

Elke avond aan de lader vind ik verder ook wel prima eigenlijk. Als ik dat maar haal. Deed ik met de 6plus en 6s plus prima. Eerste dagen 7plus niet maar nu weer wel lijkt het.

[...]

Het is geen vreemd sissend geluid. Het is waarschijnlijk gewoon coil noise.
Wat het ook is, ik vind het knap irritant nu ik weet dat het geluid aanwezig is :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boost9898

Boost9898

Software developer

Van mooi stil en dun zijn, naar intensief gebruik met coil whine. Wie had dat gedacht?
- Telfort

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EValentino schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:58:
[...]

Wat het ook is, ik vind het knap irritant nu ik weet dat het geluid aanwezig is :|
Dan zou ik maar niet goed naar al je andere apparaten gaan luisteren. Daar zit dat ook in namelijk.

Maar goed als je hem nog niet lang hebt of bij Apple gekocht hebt zou ik hem terug brengen als ik jou was, zeker omdat het je nu al zo irriteert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EValentino
  • Niet online
Donstil schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 12:11:
[...]

Dan zou ik maar niet goed naar al je andere apparaten gaan luisteren. Daar zit dat ook in namelijk.

Maar goed als je hem nog niet lang hebt of bij Apple gekocht hebt zou ik hem terug brengen als ik jou was, zeker omdat het je nu al zo irriteert.
Klopt wel wat je zegt, ik ging laatst mijn PS4 afstoffen, en toen merkte ik een soortgelijk geluid op, terwijl hij uit stond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:16

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Donstil schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:55:
[...]

Netjes.

Klopt inderdaad, je gebruik bepaalt dan wel veel, vooral screentime. Ik zit nu op 6u41m gebruik en 40u52m standby, accu is nu nog 42% (iPhone 7 32GB). Vooral bellen, wat whatsappjes en beetje muziek, nieuws lezen, klein beetje lichte games. nog geen zware taken. Note hierbij is dat ik overdag vooral op wifi zit, 4G staat dan uit. Zodra ik wat intensiever mobiele data ga gebruiken, zal ik eens op letten wat dat doet en hier terug posten. Mijn iPhone 5 was ook nog relatief zuinig op wifi namelijk. Op 3G en 4G liep 'ie zienderogen leeg.

[ Voor 8% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 27-09-2016 12:20 ]

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jibbs
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-12-2022
Is er iemand die een Jet black heeft? krast het echt zo snel of is dit overdreven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selmer
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09:43
jibbs schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 12:58:
Is er iemand die een Jet black heeft? krast het echt zo snel of is dit overdreven?
Misschien niet een hele goede indicatie, maar in diverse winkels vond ik dat de showroom modellen er al behoorlijk gehavend uitzagen. Specifiek de jet black kleur, want de andere toestellen zagen er nog wel netjes uit.

Sowieso zou ik er rekening mee houden dat het gaat krassen. Op de site van Apple zelf dekken ze zich al in door te zeggen dat de laag die er op gespoten wordt naar verloop van tijd steeds dunner zal worden en krasjes gaat vertonen...

*Heb zelf echter geen JB, maar heb een matzwarte in bestelling

[ Voor 4% gewijzigd door Selmer op 27-09-2016 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boosterbosch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12:15
BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 12:19:
[...]

Klopt inderdaad, je gebruik bepaalt dan wel veel, vooral screentime. Ik zit nu op 6u41m gebruik en 40u52m standby, accu is nu nog 42% (iPhone 7 32GB). Vooral bellen, wat whatsappjes en beetje muziek, nieuws lezen, klein beetje lichte games. nog geen zware taken. Note hierbij is dat ik overdag vooral op wifi zit, 4G staat dan uit. Zodra ik wat intensiever mobiele data ga gebruiken, zal ik eens op letten wat dat doet en hier terug posten. Mijn iPhone 5 was ook nog relatief zuinig op wifi namelijk. Op 3G en 4G liep 'ie zienderogen leeg.
wow dat haal ik met mijn 7 128gb nooit ... zit nu op 80% en 2u3m gebruik en 5u standby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanochtend een i7 JB 256 opgepikt in de Apple Store in Den Haag. Tot nu nog geen krasjes. Wel veel vingerafdrukken :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Het is precies zoals Apple het op hun eigen website zegt: "de glanzende laag kan na verloop van tijd minuscule doffe gebruikssporen vertonen."
Ja er zitten kleine krasjes op de achterkant, nee die zijn goed niet zichtbaar zonder een felle lamp.
Het is niet alleen mooi, het is ook nog eens enorm fijn om vast te houden, geeft het gevoel van een glazen behuizing.
Ik ben van mening dat het krassen overdreven is, maar voor iemand die kleingeld in de zelfde zak gooit misschien niet.
Ik heb mijn 7plus gitzwart vandaag precies een week, en vingerafdrukken zijn eigenlijk het grootste probleem, draag een poetsdoekje mee :+

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2016 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jibbs
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-12-2022
Thanks voor reacties, ik ben er altijd voorzichtig mee, dus alleen telefoon in broekzak. Nu nog een aantal maanden wachten op mobiel.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!
zelf nu 6 dagen mijn jetblack iPhone 7 in bezit, geen hoesje.....geen zichtbare krasjes. Zolang je 'm niet in dezelfde broekzak stopt met je sleutels en evt kleingeld is er niks aan de hand.

Ik ben echt niet mega voorzichtig ofzo, gewoon lekker gebruiken en van die super fijne grip genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel-Rebel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:21
Is er iemand die gekeken heeft naar female lightning to male 2.5mm jack?

Ik heb op mijn werk namelijk een 3.5mm jack verlengkabel (pc) en sloot daar altijd mijn oordopjes op aan maar dat gaat nu niet meer....

Edit: uiteraard is een male-male audiokabel nog een optie..maar eigenlijk wil ik dit niet.

[ Voor 18% gewijzigd door Rebel-Rebel op 27-09-2016 16:25 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:38
Ik ergerde me aan al die onzin reviews op tweakers, dus ik heb zelf even een review geschreven:

productreview: Apple iPhone 7 128GB Zwart review door funk-e

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rebel-Rebel schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 14:49:
Is er iemand die gekeken heeft naar female lightning to male 3.5mm jack?

Ik heb op mijn werk namelijk een 3.5mm jack verlengkabel (pc) en sloot daar altijd mijn oordopjes op aan maar dat gaat nu niet meer....

Edit: uiteraard is een male-male audiokabel nog een optie..maar eigenlijk wil ik dit niet.
Nope, kon ze niet vinden.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Laatst online: 18-09 17:42
Uh ? Wil je nou zeggen dat:

iPhone 7 => Lightning to 2.5mm jack => verleng kabel => oordopjes

Niet meer werkt ?

Hoe lang is die kabel ? In die converter kabel zit een D/A verscholen, misschien te veel voltage drop als de kabel te lang is ? Maar analoog, in het slechtste geval gaat het ten koste van de audio kwaliteit.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-08 20:40
Merk trouwens dat de iPhone 7 soms oncomfortabel warm wordt wanneer je bijvoorbeeld een YouTube video streamed. In ieder geval nooit opgemerkt bij mijn oude 6s.

[ Voor 18% gewijzigd door Dannydekr op 27-09-2016 16:27 ]

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel-Rebel
loekf2 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 16:09:
[...]

Uh ? Wil je nou zeggen dat:

iPhone 7 => Lightning to 2.5mm jack => verleng kabel => oordopjes

Niet meer werkt ?

Hoe lang is die kabel ? In die converter kabel zit een D/A verscholen, misschien te veel voltage drop als de kabel te lang is ? Maar analoog, in het slechtste geval gaat het ten koste van de audio kwaliteit.
PC -> audio verlengkabel met 3.5mm female --> 2.5mm male to lightning (kan niet want dan moet je ook nog een lightning female hebben om je oordopjes op aan te sluiten)

Je oordopjes zijn male lightning..dus je zou eigenlijk een 2.5mm male to lightning female moeten hebben.

Snap je het nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Laatst online: 18-09 17:42
Rebel-Rebel schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 16:28:
[...]

PC -> audio verlengkabel met 3.5mm female --> 2.5mm male to lightning (kan niet want dan moet je ook nog een lightning female hebben om je oordopjes op aan te sluiten)

Je oordopjes zijn male lightning..dus je zou eigenlijk een 2.5mm male to lightning female moeten hebben.

Snap je het nog?
Ehh... je wilt de audio out van de iPhone 7 naar een PC audio input ?

Tja... pak een soldeerbout en frutsel een eigen kabel ?

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Betreft het terug brengen.

Ik heb store credit van de EE winkel.
Ik koop daar een iphone 7 ipv plus
Ga naar de apple winkel kan ik dan ook het bedrag krijgen of moet het bij apple gekocht zijn?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online

pdavie2311

Live life to the fullest..

Zo! Na een halve dag de 7 plus te hebben gehad, vanmiddag deze omgeruild voor een 7 zwart 128GB! Hij was niet alleen te groot en onpraktisch, maar ook gewoon te zwaar voor mij vond ik..Ik heb eerder een 6s plus gehad voor een week, maar hoopte dat ik nu wel de toegevoegde waarde kon zien en het formaat voor lief zou nemen.

Camera zoom was leuk, maar ik kreeg het al snel korrelig. Ik ben weer zo blij met dit formaat nu! Eerlijkheid gebied mij te zeggen als Apple de iPhone 8 een halve cm groter maakt en dan kleinere bezels, is dit een no brainer voor mij! Iets groter scherm vind ik wel leuk.

Dus Geert had toch gelijk hier..;-)

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boosterbosch
Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 17:17:
Betreft het terug brengen.

Ik heb store credit van de EE winkel.
Ik koop daar een iphone 7 ipv plus
Ga naar de apple winkel kan ik dan ook het bedrag krijgen of moet het bij apple gekocht zijn?
Moet bij EE zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

das jammer :p want het duurt lang voor ze de iphone 7 plus hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappuhH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Heeft iemand al contact gehad met Apple over het 4G probleem. Vind het namelijk vrij irritant. Krijg in de trein vaak de melding dat ik even geen mobiel internet heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Weet je wel zo zeker dat dat apple is? In de trein even geen 4g of internet is niet echt bijzonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappuhH
  • Niet online
kbloem schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 18:27:
Weet je wel zo zeker dat dat apple is? In de trein even geen 4g of internet is niet echt bijzonder.
Zoals eerder in dit topic benoemd is het echt een probleem dat ontstaan is bij de overgang naar de iPhone 7. Reis elke dag hetzelfde traject en met m'n 5s had ik vrijwel altijd 4G. Nu met mijn 7 heb ik meestal geen 4G. Lees hier meerdere mensen die het probleem hebben, volgens mij allemaal met KPN als provider?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Betrapte mijzelf er vandaag op dat ik alweer hardhandig met mijn iPhone 7 Black om ging..
"Gooide" hem naar een ander bureau, half schuivend.

Lak houd zich goed in tegen stelling tot de 6 die ik hiervoor had :+ Geen krasjes erop :Y

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teletekst
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Als ik naar Instellingen --> Batterij ga, dan staat er bij "Tijd sinds volledig opladen" helemaal niets.
Vanmorgen stond hier nog wel een tijdsindicatie voor Gebruik en Stand-by.
Zijn er meer mensen die dit hebben?
Waar kan dit door komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Teletekst schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 18:43:
Als ik naar Instellingen --> Batterij ga, dan staat er bij "Tijd sinds volledig opladen" helemaal niets.
Vanmorgen stond hier nog wel een tijdsindicatie voor Gebruik en Stand-by.
Zijn er meer mensen die dit hebben?
Waar kan dit door komen?
Even laten laden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teletekst
  • Niet online
Hij was volledig opgeladen en gaf eerst ook waarden aan. Nu heb ik nog 61% over en staat er alleen een -. :'( Ik wil juist graag weten hoe lang ik met 1 lading doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Teletekst schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 18:58:
[...]

Hij was volledig opgeladen en gaf eerst ook waarden aan. Nu heb ik nog 61% over en staat er alleen een -. :'( Ik wil juist graag weten hoe lang ik met 1 lading doe.
Nee, het menu even late laden.. Even wachten tot het weergegeven wordt.
Dit is niet ala minute.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teletekst
  • Niet online
Famous schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 19:00:
[...]

Nee, het menu even late laden.. Even wachten tot het weergegeven wordt.
Dit is niet ala minute.
Oké, ik heb net twee minuten zitten kijken, maar er verschijnt niets.
Dat lijkt me wel voldoende toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Teletekst schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 19:04:
[...]

Oké, ik heb net twee minuten zitten kijken, maar er verschijnt niets.
Dat lijkt me wel voldoende toch?
Je weet het maar nooit, zou het nog eens proberen oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!
pdavie2311 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 17:31:
Zo! Na een halve dag de 7 plus te hebben gehad, vanmiddag deze omgeruild voor een 7 zwart 128GB! Hij was niet alleen te groot en onpraktisch, maar ook gewoon te zwaar voor mij vond ik..Ik heb eerder een 6s plus gehad voor een week, maar hoopte dat ik nu wel de toegevoegde waarde kon zien en het formaat voor lief zou nemen.

Camera zoom was leuk, maar ik kreeg het al snel korrelig. Ik ben weer zo blij met dit formaat nu! Eerlijkheid gebied mij te zeggen als Apple de iPhone 8 een halve cm groter maakt en dan kleinere bezels, is dit een no brainer voor mij! Iets groter scherm vind ik wel leuk.

Dus Geert had toch gelijk hier..;-)
fijn dat je je surfboard weer hebt geruild voor een smartphone! _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teletekst
  • Niet online
Famous schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 19:05:
[...]

Je weet het maar nooit, zou het nog eens proberen oOo
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L201
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09 14:28
loekf2 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 16:47:
[...]

Volgens mij wil hij gewoon zijn lightning oortjes ook op de pc aan kunnen sluiten.. Dat hij dus met 1 setje (lightning) oortjes zowel in zijn iPhone als in zijn pc (middels de verlengkabel) kan prikken.

Maar goed, dat is mijn interpretatie van zijn niet al te duidelijke probleem omschrijving :9 Vraag me af of dat bestaat... zou dan eerder gewoon de converter richting de iPhone gebruiken met normale oortjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappuhH
  • Niet online
kbloem schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 18:27:
Hier trouwens meer over hetzelfde probleem wat mensen in de UK ook hebben: http://forums.macrumors.c...nect-to-4g.1997617/page-9

Blijkbaar is het echt provider specifiek...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Joepie, ik krijg net bericht dat m'n nieuwe iPhone 7 onderweg is via UPS :-)
Kzal maar eens backups van m'n huidige 7 gaan maken dan maar. :P

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
KappuhH schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 17:53:
Heeft iemand al contact gehad met Apple over het 4G probleem. Vind het namelijk vrij irritant. Krijg in de trein vaak de melding dat ik even geen mobiel internet heb...
Ik krijg met m'n 7 ook regelmatig "Datanetwerk activeren niet mogelijk". Vliegtuigstand of handmatig even naar 4G>3G>4G zetten verhelpt het. Ook KPN :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan_el
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-01 17:55
Kan iemand mij vertellen wat het praktisch nut is van 3D touch? Het werkt erg knap en fijn vind ik maar de toegevoegde waarde ontgaat mij een beetje. Bij een foto maken is het zelfs een extra handeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Laatst online: 00:38
stefan_el schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 20:45:
Kan iemand mij vertellen wat het praktisch nut is van 3D touch? Het werkt erg knap en fijn vind ik maar de toegevoegde waarde ontgaat mij een beetje. Bij een foto maken is het zelfs een extra handeling.
  • Force Touch op de linkerkant van het scherm en swipe naar rechts om naar de vorige app te gaan (of de app switcher te activeren)
  • Force Touch op gemaakte foto's om Live Photo's af te spelen
  • Force Touch op een willekeurige link om een webpagina/e-mail/iMessage snel te checken
  • Force Touch op een mapje en zie welke apps hoeveel notificaties hebben
ik kan er nog wel meer bedenken, maar het bespaart vooral tijd

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boosterbosch
Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 17:47:
[...]
das jammer :p want het duurt lang voor ze de iphone 7 plus hebben
Ja maar wel begrijpelijk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:15
stefan_el schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 20:45:
funk-e schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 20:55:
[...]
  • Force Touch op de linkerkant van het scherm en swipe naar rechts om naar de vorige app te gaan (of de app switcher te activeren
  • Force Touch op gemaakte foto's om Live Photo's af te spelen
  • Force Touch op een willekeurige link om een webpagina/e-mail/iMessage snel te checken
  • Force Touch op een mapje en zie welke apps hoeveel notificaties hebben
ik kan er nog wel meer bedenken
Force Touch op keyboard om cursor naar x locatie te bewegen (of tekst selecteren) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naafkap
  • Registratie: September 2008
Rub147 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 20:42:
[...]

Ik krijg met m'n 7 ook regelmatig "Datanetwerk activeren niet mogelijk". Vliegtuigstand of handmatig even naar 4G>3G>4G zetten verhelpt het. Ook KPN :'(
Ik gebruik een iPhone 7 in combinatie met een KPN-abonnement en ervaar geen problemen! Heb wel net een nieuwe simkaart, misschien dat dat er iets mee te maken heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan_el
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-01 17:55
wes- schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 21:01:
[...]

[...]

Force Touch op keyboard om cursor naar x locatie te bewegen (of tekst selecteren) _/-\o_
Dit is echt idd wel echt heel fijn! Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12:40
[...]

[...]

Nooit geweten

Erg goede tip dit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel-Rebel
loekf2 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 16:47:
[...]

Tuurlijk niet, de oordopjes gebruiken op de pc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappuhH
  • Niet online
Steven.w schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 21:13:
[...]

Ik gebruik een iPhone 7 in combinatie met een KPN-abonnement en ervaar geen problemen! Heb wel net een nieuwe simkaart, misschien dat dat er iets mee te maken heeft?
Dat denk ik niet, aangezien ik nog maar 2 maanden KPN heb, dus heb ook nog een vrij nieuwe simkaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:56
Blijkbaar heeft mijn telefoon ook last van hiss-gate. Moet wel mn oor echt tegen de achterkant van mijn telefoon houden om iets te horen.

Hoeveel kwaad kan dit? Waard om het te laten omruilen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:00
Volgens mij heeft Apple zn sterke aluminium van de iPhone 6s weer goed opgeborgen. Want mijn 7 plus is na een paar dagen alweer gebogen.

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• here2stay
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-07-2024
Vandaag gebeld met apple omdat mn foto's allemaal lowres zijn. Volgens dame konden ze zien dat er een probleem was met de camera, goed, dat zal wel. Gevraagd de iphone als een nieuwe iphone te configureren, maar probleem blijft bestaan, met zowel de 10.0.2 als de 10.1. Morgen maar weer bellen.

En hissgeluiden zijn mijn iphone ook niet bespaard gebleven.

[ Voor 9% gewijzigd door here2stay op 27-09-2016 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yero
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 17:58

Yero

Reviewer
here2stay schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 22:26:
Vandaag gebeld met apple omdat mn foto's allemaal lowres zijn. Volgens dame konden ze zien dat er een probleem was met de camera, goed, dat zal wel. Gevraagd de iphone als een nieuwe iphone te configureren, maar probleem blijft bestaan, met zowel de 10.0.2 als de 10.1. Morgen maar weer bellen.
Hoe low-res? Oftewel hoeveel pixels? Heb je ook al eens een andere camera app geprobeerd? (b.v. de gratis versie van Camera+ of anders Lightroom)

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Geert1976 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 19:10:
[...]

fijn dat je je surfboard weer hebt geruild voor een smartphone! _/-\o_ _/-\o_
Zo he die surfboard grap is zelfs na de vierde keer dat je hem maakt nog niet grappig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Donstil schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 23:03:
[...]

Zo he die surfboard grap is zelfs na de vierde keer dat je hem maakt nog niet grappig.
Ik vind het ook niet grappig. Als je 't een surfboard vind, koop je 'm niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:31
Wanneer heb je besteld en hoe laat? :)
Ik de 9e om 09:14.
WhatsappHack schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 20:32:
Joepie, ik krijg net bericht dat m'n nieuwe iPhone 7 onderweg is via UPS :-)
Kzal maar eens backups van m'n huidige 7 gaan maken dan maar. :P

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!
crazylegs schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 23:17:
Wanneer heb je besteld en hoe laat? :)
Ik de 9e om 09:14.

[...]
Als ik zijn berichtje zo goed begrijp krijgt hij een Swap.

Anders is het hier [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 4 beter op zijn plaats

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
[...]

[...]

Die is echt meesterlijk! Tnx!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-09 15:52
robbinonline schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 22:08:
Volgens mij heeft Apple zn sterke aluminium van de iPhone 6s weer goed opgeborgen. Want mijn 7 plus is na een paar dagen alweer gebogen.
Nee hoor lees de eerste pagina van dit topic maar eens.

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Iemand al ervaring met een Dock waar de iPhone gewoon met een hoesje op past?

Had een modelletje van Belkin gevonden waar je je eigen lightning kabel moet gebruiken en waarvan ik zeker weet dat hij met hoesje past, niet meer leverbaar 8)7

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

• Patrock
  • Nu online

Patrock

Eat - ride - sleep - repeat

Toppe schreef op woensdag 28 september 2016 @ 07:01:
Iemand al ervaring met een Dock waar de iPhone gewoon met een hoesje op past?

Had een modelletje van Belkin gevonden waar je je eigen lightning kabel moet gebruiken en waarvan ik zeker weet dat hij met hoesje past, niet meer leverbaar 8)7
Heb de officiele apple dock gehaald. I7 is nog niet binnen. Maar i5s van collega met hoesje stond er perfect op, een stuk steviger dan je denkt.zolang het hoesje niet te bulky is aan de onderkant geen probleem lijkt mij. De officiele apple hoezen zijn iig. Bruikbaar met de dock. Zit een verhoging om de lightning connector waardoor je speling hebt voor de hoezen

• RnB
  • Nu online

RnB

Ik heb nu twee dagen de 7 en inderdaad, er is weinig gewijzigd t.o.v. de 6s.
Nu is dit voor mij niet echt een probleem, daar ik de 6s al perfect vond.
De bijgeschaafde features (camerastabilisatie, snellere SoC, etc) maakt het alleen maar mooier.
Ook de kleur (mat zwart) vind ik erg mooi, hoewel ik de space grey variant ook zeker niet lelijk vond.
De accutijd lijkt ook ontzettend goed vooruit te zijn gegaan t.o.v. de 6s, het is in ieder geval niet minder geworden.

Het enige minpuntje wat ik heb, heeft te maken met het multitasking scherm (dubbelklik homebutton). Wanneer deze tevoorschijn komt, gaat dit niet altijd even smooth. Ik vermoed dat dit te maken heeft met de low power cores, alsof deze op dit moment overschakelt op de high power cores. Wanneer ik ''zware'' apps gebruik, gaat dit namelijk wel smooth.

• racoon
  • Laatst online: 18-09 22:32

racoon

mooowwww

gisteren mijn iphone 7 ontvangen, net op het werk aan de lader gedaan omdat hij op 40% stond, hij blijft erg lang op 41% staan, ik heb het idee dat hij niet bijlpaat.

Wat zou dit kunnen zijn, ik gebruik de kabel van de iphone 5.

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

• BP14
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18-09 15:47
Is het mogelijk om de stembediening geheel uit te zetten op de iPhone 7?
siri heb ik al wel uitgezet maar de stembediening komt steeds terug.

• Famous

Famous

R 400+

BP14 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 09:05:
Ben ik ook wel benieuwd naar.. Kon het niet terug vinden in het menu. :/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:18
Donstil schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 23:03:
[...]

Inderdaad, maar Geert valt wel vaker in herhaling heb ik gemerkt. Zo heeft hij ook al ongeveer 15 keer verteld dat het design van de Jetblack iPhone om te smullen is, en de grip ongeëvenaard.
Die heeft de kracht van de herhaling niet helemaal goed begrepen denk ik :+

Anders dan zijn nickname doet vermoeden zijn dit soort opmerkingen op z'n zachtst gezegd nogal kinderachtig, en dat zeg ik als normale iPhone 7 gebruiker.

Maar goed, ontopic:
Nog steeds zeer blij met de telefoon. Accuprestaties zijn echt boven verwachting.
Niet dat ik het erg vond om mijn telefoon elke avond aan de lader te leggen, maar het is toch wel heerlijk dat ie nu nog 25% resterend heeft na 50 uur en 48 minuten stand-by, en 6 uur / 8 minuten gebruik :D

Join het GoT Pulse-Team!

BP14 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 09:05:
Ergerde ik me ook suf aan!!

Oplossing:

-Instellingen
-Siri, Siri aanzetten en daarna de optie 'op toegangsscherm uitzetten

Sindsdien komt die irritante Stembediening niet meer terug bij mij :)
Denman schreef op woensdag 28 september 2016 @ 09:22:
[...]

Inderdaad, maar Geert valt wel vaker in herhaling heb ik gemerkt. Zo heeft hij ook al ongeveer 15 keer verteld dat het design van de Jetblack iPhone om te smullen is, en de grip ongeëvenaard.
Die heeft de kracht van de herhaling niet helemaal goed begrepen denk ik :+

Anders dan zijn nickname doet vermoeden zijn dit soort opmerkingen op z'n zachtst gezegd nogal kinderachtig, en dat zeg ik als normale iPhone 7 gebruiker.
I admit! Ik leek afgelopen dagen wel een gemiddelde politicus á la Donald Trump of mijn naamgenoot met hun bekende one-liners.

Ik zal mijn leven beteren, ik beloof het. Ga nu verder spelen met mijn Playmobiel

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

here2stay schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 22:26:

En hissgeluiden zijn mijn iphone ook niet bespaard gebleven.
Ik heb dat probleem ook met mijn Iphone 7 Plus. Wanneer je de gemaakte foto's inzoomt zijn ze gauw korrelig. :-(

Op 1e gezicht lijken ze wel goed. Bij gebruik pc zijn ze een beetje kwaliteit 2002..

• Icaru
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 30-08 13:44
Azqi schreef op woensdag 28 september 2016 @ 09:44:
[...]

Ik heb dat probleem ook met mijn Iphone 7 Plus. Wanneer je de gemaakte foto's inzoomt zijn ze gauw korrelig. :-(

Op 1e gezicht lijken ze wel goed. Bij gebruik pc zijn ze een beetje kwaliteit 2002..
En wat zegt de data van de gemaakte foto's over de resolutie ?

• Azqi
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Icaru schreef op woensdag 28 september 2016 @ 09:49:
[...]

En wat zegt de data van de gemaakte foto's over de resolutie ?
4032x3024
Horizontale resolutie 72 dpi
Verticale resolutie 72 dpi
Bitdiepte 24

Zowel met apple camera app als de betaalde versie van Camera+.

[ Voor 10% gewijzigd door Azqi op 28-09-2016 10:05 ]

• Icaru
Azqi schreef op woensdag 28 september 2016 @ 10:04:
[...]

4032x3024
Horizontale resolutie 72 dpi
Verticale resolutie 72 dpi
Bitdiepte 24

Zowel met apple camera app als de betaalde versie van Camera+.
Dan lijkt er mij wel serieus iets mis met de camera...

Nog meer mensen hier last van ?

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online

pdavie2311

Live life to the fullest..

Hoe check je de kwaliteit op data van de foto's op de iPhone? Dan kijk ik ook even..

Heb trouwens wel de 7, niet de plus..

[ Voor 19% gewijzigd door pdavie2311 op 28-09-2016 10:11 ]

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

• Patrock
  • Nu online

Patrock

Eat - ride - sleep - repeat

Op flickr zojuist gekeken naar foto's van de iPhone 7, alle foto's die direct van een iPhone komen, zijn daar ook
X-Resolution - 72 dpi
Y-Resolution - 72 dpi
Make - Apple
Orientation - Horizontal (normal)
Software - 10.1

https://www.flickr.com/search/?q=&cm=apple%2Fiphone_7

Vreemd dat hier niet meer over te vinden is...

• ronaldm3
  • Laatst online: 16-09 15:05

ronaldm3

Apple Watch :)

Icaru schreef op woensdag 28 september 2016 @ 10:07:
[...]

zelfde dpi en bitdiepte.

Misschien door dat de 2e lens gebruikt kan zijn?

Power to the beat.

• Azqi
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

pdavie2311 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 10:09:
Hoe check je de kwaliteit op data van de foto's op de iPhone? Dan kijk ik ook even..

Heb trouwens wel de 7, niet de plus..
Mailen naar je Desktop en dan Eigenschappen.

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:02

Nitai

Live the life you love.

Ik heb het ook, vervelend zeg. (iPhone 7 Plus)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• Icaru
Wat is eigenlijk het probleem ?
Kunnen er voorbeelden gepost worden ?

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
Die resoluite 72dpi staat bij elke Flickrfoto?
Dat is gewoon de desktopresolutie.

4032x3024 = toch gewoon 12MP?

Kan me wel voorstellen dat foto's waarbij je inzoomt "kleiner" worden qua afmeting, aangezien je met die digitale zoom detail verlist. Minder detail -> minder op te slaan.
Een iPhone 7 plus heeft geen zoomlens.

Plaats eens een voorbeeldfoto.

[ Voor 53% gewijzigd door matthijst op 28-09-2016 10:38 ]

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keest12
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 06-12-2023
Nou mijn iPhone 7 review is direct het laatste review wat ik hier plaats op Tweakers. Man man man, het wil er gewoon niet in bij mensen dat dit gewoon een erg goed toestel is... Echt werkelijk heel erg zonde geweest van mijn zaterdagochtend. En dan ook nog eens die kinderachtige reviews van anderen. De haat zit echt diep tegen Apple bij sommige mensen.

• Azqi
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

matthijst schreef op woensdag 28 september 2016 @ 10:34:
Die resoluite 72dpi staat bij elke Flickrfoto?
Dat is gewoon de desktopresolutie.

4032x3024 = toch gewoon 12MP?

Kan me wel voorstellen dat foto's waarbij je inzoomt "kleiner" worden qua afmeting, aangezien je met die digitale zoom detail verlist. Minder detail -> minder op te slaan.
Een iPhone 7 plus heeft geen zoomlens.

Plaats eens een voorbeeldfoto.
https://tweakers.net/ext/...jyb/full.jpg?nohitcount=1

Test foto. Gemaakt zonder digitale zoom. standaard 1x optische zoom.

• Berlinetta
  • Registratie: Juli 2015
  • Niet online
keest12 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 10:46:
Nou mijn iPhone 7 review is direct het laatste review wat ik hier plaats op Tweakers. Man man man, het wil er gewoon niet in bij mensen dat dit gewoon een erg goed toestel is... Echt werkelijk heel erg zonde geweest van mijn zaterdagochtend. En dan ook nog eens die kinderachtige reviews van anderen. De haat zit echt diep tegen Apple bij sommige mensen.
Misschien is het omdat hij super duur is, en mensen het niet kunnen betalen, halen ze het direct naar beneden?
Om heel eerlijk te zijn heb ik geen van deze apparaten. Ik zit in MSFT ecosysteem.
Maar ik zit hier juist in om de ervaringen van de apparaten te zien en de discussies.

Ik vind Apple interessant vanwege de:
-Marketing/Psychologie (Van bijvoorbeeld de camera's of wat dan ook
-Bouwkwaliteit (Van hoe ze toch zoveel mogelijk batterijeren in een Macbook proppen en er een klein moederboord bij te stoppen om het werken te krijgen.)
-Hoe Custom Relationship Managment regelen.

• keest12
Azqi schreef op woensdag 28 september 2016 @ 10:50:
[...]

https://tweakers.net/ext/...jyb/full.jpg?nohitcount=1

Test foto. Gemaakt zonder digitale zoom. standaard 1x optische zoom.
Lijkt mij niks mis met de foto... Het is natuurlijk geen DSLR en daarnaast krijg je in zulk licht op een kantoor natuurlijk geen hele mooie foto's. Vergeet niet, Apple heeft er wel een lichtsterkere camera ingezet maar dat betekent niet dat je ineens prachtige plaatjes in mindere lichtomstandigheden schiet. Het blijven kleine lensjes.

Neem de camera mee naar buiten en ik vind er echt prachtige plaatjes uit komen als je een beetje overweg kan met een smartphone camera :)

• Icaru
keest12 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 10:54:
[...]

Lijkt mij niks mis met de foto... Het is natuurlijk geen DSLR en daarnaast krijg je in zulk licht op een kantoor natuurlijk geen hele mooie foto's. Vergeet niet, Apple heeft er wel een lichtsterkere camera ingezet maar dat betekent niet dat je ineens prachtige plaatjes in mindere lichtomstandigheden schiet. Het blijven kleine lensjes.

Neem de camera mee naar buiten en ik vind er echt prachtige plaatjes uit komen als je een beetje overweg kan met een smartphone camera :)
Deze is dus geschoten met 1x optische zoom, dus met de telelens...

Deze is niet zo lichtsterk als de primaire camera eh...

• L201
Icaru schreef op woensdag 28 september 2016 @ 10:07:
[...]

Hoe kan je nou op basis van deze waarden zeggen dat er iets serieus mis is met de camera?? Resolutie is gewoon 12MP en dpi waarde zegt helemaal niks. Enkel als je af gaat drukken komt dat om de hoek kijken, maar ook dan kan je elke willekeurige waarde invullen wat je zelf zou willen.

• Icaru
L201 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:03:
[...]

Hoe kan je nou op basis van deze waarden zeggen dat er iets serieus mis is met de camera?? Resolutie is gewoon 12MP en dpi waarde zegt helemaal niks. Enkel als je af gaat drukken komt dat om de hoek kijken, maar ook dan kan je elke willekeurige waarde invullen wat je zelf zou willen.
Tuurlijk, dit was ook doelend dat deze waardes normaal zijn...

Dus als hij dan toch nog slechte beelden zou krijgen met deze waardes, dan moet er inderdaad iets grondig verkeerd gaan... 8)7

• L201
Icaru schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:05:
[...]

Tuurlijk, dit was ook doelend dat deze waardes normaal zijn...

Dus als hij dan toch nog slechte beelden zou krijgen met deze waardes, dan moet er inderdaad iets grondig verkeerd gaan... 8)7
Aha, dan las ik jouw reactie verkeerd :9

• keest12
L201 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:03:
[...]

Veel mensen kunnen ook echt niet overweg met zo een camera en dan roepen ze dat de camera toch niet zo goed is als iedereen beweert.. En dan vervoglens bij het nemen van een foto niet even de lens stofvrij maken, HDR-mode inschakelen, goed ervoor staan en een knappe foto schieten. Nee al lopend in portrait mode geschoten verwachten ze dat het er zo mooi uitziet 8)7

Ik beschuldig de beste man hier niet van, maar dit komt in mijn ogen wel erg vaak voor.
keest12 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 10:46:
Ik heb even mee zitten lezen en ik snap jouw gevoel, maar zie het alsjeblieft niet zo! Door mensen zoals jou krijgen anderen juist een evenwichtig beeld van de iPhone 7. Reacties die jou niet aanstaan moet je gewoon negeren. Je bent geen politieke partij dus ik zie niet in waarom je jouw standpunten mening zou moeten verdedigen. En zo zie je maar: naast de zeikerts zijn er ook net zo veel tweakers die jou steunen of jouw mening onderschrijven. Ik wil zelf ook nog wel een review schrijven maar het is zoveel werk en ik snap dan ook dat je graag beloond wil worden met leuke reacties als tegenprestatie. Wat dat betreft ging het mij productreview: Apple Watch (sportbandje, 42mm) Zilver (Wit) review door swv een stuk beter af. Ik had erger verwacht ;)

• keest12
sww89 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:15:
[...]

Ik heb even mee zitten lezen en ik snap jouw gevoel, maar zie het alsjeblieft niet zo! Door mensen zoals jou krijgen anderen juist een evenwichtig beeld van de iPhone 7. Reacties die jou niet aanstaan moet je gewoon negeren. Je bent geen politieke partij dus ik zie niet in waarom je jouw standpunten mening zou moeten verdedigen. En zo zie je maar: naast de zeikerts zijn er ook net zo veel tweakers die jou steunen of jouw mening onderschrijven. Ik wil zelf ook nog wel een review schrijven maar het is zoveel werk en ik snap dan ook dat je graag beloond wil worden met leuke reacties als tegenprestatie. Wat dat betreft ging het mij productreview: Apple Watch (sportbandje, 42mm) Zilver (Wit) review door swv een stuk beter af. Ik had erger verwacht ;)
Ha, ik heb jou in het verre verleden schijnbaar ook +3 gegeven voor dat review. :9

Je hebt er zeker een mooi en erg uitgebreid review van gemaakt. Ik twijfelde zelf ook of ik het allemaal wat uitgebreider zou beschrijven en beargumenteren. Dan kunnen mensen er ook niet zo gauw commentaar op hebben. Vandaar dat het ook allemaal hossana overkomt, maar ik als echte tech-liefhebber ben ook echt onder de indruk van het apparaat. Dat kan toch. En dan heb je mensen ertussen zitten die beweren dat als je nog nooit Android hebt geprobeerd, je ook niet weet wat je mist waardoor je denkt dat de iPhone 7 zo goed is... Is het andersom niet net zo? O-) :F

En ik heb wel degelijk ook ervaring met Android btw.
Pagina: 1 ... 24 ... 70 Laatste

Let op:
Let op dit topic gaat over de iPhone 7, niet over Android. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
iPhone 7, slecht te verstaan
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.