Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Mrk87
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 16:41
Met de introductie van een nieuwe iPhone een nieuw topic om hoesjes met elkaar te bespreken. OP wordt zsm aangevuld :)

Siliconenhoesje voor iPhone 7 (€39) & iPhone 7 Plus (€45)

• Rozenkwarts (nieuw)
  • Zeeblauw (nieuw)
  • Oceaanblauw (nieuw)
  • Cacao (nieuw)
  • Steengrijs
  • Wit
  • Middernachtblauw
  • Zwart
  • PRODUCT(RED)
Leren hoesje voor iPhone 7 (€55) & iPhone 7 Plus (€59)
  • Zeeblauw (nieuw)
  • Sahara-beige (nieuw)
  • Stormgrijs
  • Zadelbruin
  • Middernachtblauw
  • Zwart
  • PRODUCT(RED)

Mrk87 wijzigde deze reactie 15-09-2016 18:19 (113%)

• Mrk87
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 16:41
Ik probeer zelf een leren 'Zeeblauw' hoesje te scoren op korte termijn. Via de Apple store een levertijd van 1-2 weken. Iemand de gouden tip?

• Tackleberry
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 21-09 22:36
Spigen Liquid Armor voor de iPhone 7 en iPhone 7 Plus (+/- 15 euro)

• Mike.1306
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 20-04 00:43
Weet iemand welke tempered glass screen protector goed is?

• stier
  • Registratie: januari 2016
  • Niet online
Valt het mij op dat iPhone-gebruikers nauwelijks hoesjes gebruiken?

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 12:34
quote:
Mike.1306 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:28:
Weet iemand welke tempered glass screen protector goed is?
Geen een want ze krommen allemaal niet met het scherm mee.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• lottepanda
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 28-05 19:44
Ik heb een flipcase van Adidas ervoor gekocht.
iPhone 7 plus zal veel in handtas zitten dus screen bescherming is wel gewenst

http://www.smartphonehoes...hone-7-plus-35218451.html

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 16:24
Ik neem gewoon een transparant ultraslim siliconenhoesje voor m'n iPhone. Voor alleen de achterkant. Had ik voor m'n iPhone 6 ook.. maar als ik hier m'n iPhone 7 nu in doe dan wordt de camera deels bedekt want die zit nets iets lager in de iPhone 7. :+

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• Ctgras
  • Registratie: november 2009
  • Niet online
Heb voor mijn plus de Mujjo Wallet Case besteld. Ik had de hoop dat er twee pasjes in zouden passen (rijbewijs & pinpas) maar eentje blijkt toch wel echt de max. Kwaliteit is verder erg goed en ik heb zeer goede ervaring met hun afterservice.

• Tennisbal
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
Is zo'n wallet case nou praktisch? Ik zie best veel mensen dit gebruiken maar er passen vaak maar 3 passen in terwijl ik er nu al 7 oid nodig heb. Pak je dan je portemonnee mee als je naar bepaalde events gaat oid?

• Ctgras
  • Registratie: november 2009
  • Niet online
quote:
Tennisbal schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 12:06:
Is zo'n wallet case nou praktisch? Ik zie best veel mensen dit gebruiken maar er passen vaak maar 3 passen in terwijl ik er nu al 7 oid nodig heb. Pak je dan je portemonnee mee als je naar bepaalde events gaat oid?
Ik zou geen idee hebben, het max aantal passen wat ik bij mij heb zijn er drie: rijbewijs, bankpas en eventueel creditcard of sporadisch een OV-chipkaart. In mijn geval werkt het dus prima maar als je 7 pasjes nodig hebt zou ik deze niet aanraden.

• Donstil
quote:
Niemand heeft zeven pasjes nodig, dat is iets wat je jezelf alleen maar aandoet.
1x legitimatie, 1x betalen, 1x persoonlijk gebruik (Laden elektrische auto oid/ov chip/enz).

Donstil wijzigde deze reactie 16-09-2016 12:24 (5%)

• Tennisbal
quote:
Donstil schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 12:23:
[...]

Niemand heeft zeven pasjes nodig, dat is iets wat je jezelf alleen maar aandoet.
1x legitimatie, 1x betalen, 1x persoonlijk gebruik (Laden elektrische auto oid/ov chip/enz).
valt tegen:

- sportkaart
- pinpas
- cc
- leasepas
- bonuskaart (zou aan sleutelhanger kunnen)
- rijbewijs
- ov chipkaart
- business kaart ov
- zorgverkeraar
- meer die ik vergeten ben.

Tennisbal wijzigde deze reactie 16-09-2016 12:35 (3%)

• Mike.1306
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 20-04 00:43
quote:
Donstil schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:31:
[...]

Wat raad jij aan dan qua bescherming van het scherm?

• Donstil
quote:
Tennisbal schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 12:34:
[...]

valt tegen:

- sportkaart
- pinpas
- cc
- leasepas
- bonuskaart (zou aan sleutelhanger kunnen)
- rijbewijs
- ov chipkaart
- business kaart ov
- zorgverkeraar
- meer die ik vergeten ben.
Een heel groot gedeelte kan natuurlijk thuis blijven in de meeste gevallen. Als ik deze rij zo zie dan kan ik me geen situatie voorstellen waarin je ze allemaal nodig hebt eigenlijk.

Niet dat ik verder die lelijke covers goedkeur hoor. Was alleen benieuwd.
quote:
Mike.1306 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 12:44:
[...]

Zuinig zijn.

Donstil wijzigde deze reactie 16-09-2016 12:53 (14%)

• TheAshcat
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 03-09 14:14

TheAshcat

Death from Above

quote:
Donstil schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 12:51:
[...]

Een heel groot gedeelte kan natuurlijk thuis blijven in de meeste gevallen. Als ik deze rij zo zie dan kan ik me geen situatie voorstellen waarin je ze allemaal nodig hebt eigenlijk.

[...]
Met je leasepas en je rijbewijs in de auto stappen om naar de trein te rijden.
Vervolgens met je creditcard je ov chipkaart en business kaart ov opladen.

Met je ov chipkaart en business kaart ov reis je naar de sportschool waar je je moet melden met je sportkaart. Je rekent na het sporten een koffie af met je pinpas.

Je gaat naar de supermarkt met je bonuskaart waar je neerstort en je in het ziekenhuis je zorgpas nodig hebt.

Je had er nog meer maar die was je vergeten.

• Donstil
quote:
TheAshcat schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 13:27:
[...]

Met je leasepas en je rijbewijs in de auto stappen om naar de trein te rijden.
Vervolgens met je creditcard je ov chipkaart en business kaart ov opladen.

Met je ov chipkaart en business kaart ov reis je naar de sportschool waar je je moet melden met je sportkaart. Je rekent na het sporten een koffie af met je pinpas.

Je gaat naar de supermarkt met je bonuskaart waar je neerstort en je in het ziekenhuis je zorgpas nodig hebt.

Je had er nog meer maar die was je vergeten.
Gewoon met je leaseauto naar je eindbestemming rijden. Inchecken met je Park-line app en hopla. Je hebt de rest niet nodig.

Zodra Apple pay wordt uitgerold kunnen je betaal passen ook nog thuis blijven.

• Dey
  • Laatst online: 20-09 13:56
Ik ben zelf van plan om deze back cover van Decoded aan te schaffen omdat mijn iPad Pro case zeer goed bevalt.

• Gekkenhuis
  • Registratie: november 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Are you ready?

quote:
Mrk87 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 18:21:
Ik probeer zelf een leren 'Zeeblauw' hoesje te scoren op korte termijn. Via de Apple store een levertijd van 1-2 weken. Iemand de gouden tip?
Langs de Apple Store gaan als deze bij je in de buurt is. Hun hebben ze gewoon op voorraad liggen (vanmorgen tenminste in Haarlem).

rMBP 13" 2015  iPhone 7  Watch S3 42mm Stainless Steel  TV 4

• Christiano007
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 16:36

Christiano007

Ich bin der champion

Mensen ervaring met zo'n skin erover?

Ter land, ter zee en in de kroeg

• ExquisiteSteez
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 21-09 00:06
Ik ga dezelfde Zadelbruin leren hoesje halen die ik ook op mijn iPhone 6s heb.

Blijf het een goude combi vinden. En het leer wordt alleen maar mooier naarmate tijd en gebruik.

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Are you ready?

quote:
Dan zou ik eerder voor de "bijpassende" hoesjes gaan in de iPhone kleuren die nu beschikbaar zijn.

http://www.spigen.com/pro...n-fit?variant=19841249345

Dit is de matzwart bijvoorbeeld:

rMBP 13" 2015  iPhone 7  Watch S3 42mm Stainless Steel  TV 4

• me_mrtn
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 09:12
Ik heb de zwart leren hoes van Apple voor mijn zwarte 7. Ik was al zwaar tevreden over de leren hoes die ik gelijk bij mijn 6 had gekocht, die begon na 20 maanden een beetje plastic te tonen, niets ernstigs dus. Zat wel te twijfelen over een bruin leren hoes, maar ik vind die combi bij nader inzien toch niets hebben.

Edit: mooi overigens dat de hoes iets dikker is dan bij de 6, de knoppen van metaal zijn en de silene-knop moeilijk te bereiken is. Die wil soms nog wel eens met het in en uit je broek halen aan/uit gaan.

me_mrtn wijzigde deze reactie 16-09-2016 18:24 (24%)

• Miki
  • Nu online
Al eerder gepost in het algemene topic:

Fitbag is binnen, nu nog de iPhone ;)

Betreft alcantara zwart leer met een microvezel voering. We gaan het een tijdje naked proberen.

Miki wijzigde deze reactie 16-09-2016 19:37 (16%)

PVOutput

• Christiano007
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 16:36

Christiano007

Ich bin der champion

Denk dat ik maar voor deze ga

Christiano007 wijzigde deze reactie 16-09-2016 20:38 (4%)

Ter land, ter zee en in de kroeg

• mvantol13
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 10-09 10:55
Ik twijfel tussen de bescherming van een Tech21 hoesje of een mooie zadelbruin leren van Decoded. Tja mooi of bescherming... Ik heb nu een bumper van Tech21 om mijn iPhone 5s welke al een aantal keer het scherm heeft gered. Eerst maar eens zien wanneer de iPhone 7 binnen is.

• HKnoodle
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 15:55
Heb een Griffin reveal bumper met een doorzichtig achterkant gehaald als tijdelijke hoes. Wilde eigenlijk wachten tot er meer cases beschikbaar zijn en dan zou dit een goedkope tussen oplossing zijn. Moet zeggen dat ik toch verrassend tevreden ben, en dat voor €16,-. Had op mijn 6 de lederen hoes van Apple en ben aan het twijfelen of ik het ook voor mijn 7 moet halen. Vind het zo jammer dat je dan je zwarte achterkant niet meer kan zien.

• ethereal81
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 14-09 19:41
quote:
Mike.1306 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 12:44:
[...]

Geen. Niet nodig als je een klein beetje normaal met je spullen omgaat. Nu al 2 iPhones en een handjevol Androids verder, allemaal 2 jaar gehad en geen enkel haarkrasje op het scherm te vinden. Telefoon wordt intensief gebruikt, en heb er nu een officiële Apple leather case omheen zitten (omdat de achterkant sneller krast omdat je hem daar vaak op legt), maar het scherm is nog perfect. Gewoon niet met je sleutels in je zak doen (ik heb een vaste broekzak voor mijn telefoon) en een klein beetje zuinig op je spullen zijn.

Ik heb overigens nog nooit een screenprotector gezien die net zo fijn aanvoelt/werkt als een "kaal" scherm.

• Grandisimo
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 09:17
quote:
Miki schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 19:36:
Al eerder gepost in het algemene topic:

Fitbag is binnen, nu nog de iPhone ;)
[afbeelding]

[afbeelding]

Betreft alcantara zwart leer met een microvezel voering. We gaan het een tijdje naked proberen.
Zijn deze ook in Nederland te bestellen ?

• Miki
  • Nu online
quote:
Grandisimo schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 21:31:
[...]

Zijn deze ook in Nederland te bestellen ?
Geen idee, ik heb deze via Amazon.de bestelt.

PVOutput

• Aight!
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 09:16

Aight!

'A toy robot...'

Ik heb deze maar besteld voor de 7+:

http://thejimmycase.com

Mijn FUZ Felt case is helemaal op, dus nieuwe telefoon en dan maar ook een nieuw hoesje. Screenprotector fix ik als ik de telefoon daadwerkelijk heb, fiets ik wel even naar de winkel :)

Te koop CANON EF 70-200 F/4 : https://tweakers.net/aanbod/1937148/canon-ef-70-200mm-f-4l-usm.html

• Tackleberry
  • Laatst online: 21-09 22:36
quote:
Gekkenhuis schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 18:11:
Dan zou ik eerder voor de "bijpassende" hoesjes gaan in de iPhone kleuren die nu beschikbaar zijn.

http://www.spigen.com/pro...n-fit?variant=19841249345

Dit is de matzwart bijvoorbeeld:

[afbeelding]
Zo'n soort hoesje had ik (van Krusell) voor mijn 5S, maar die heeft niet kunnen voorkomen dat er een barst in het scherm is gekomen bij een val. Die opstaande rand houdt niet tegen dat je telefoon nog even "verder valt". Als de telefoon echt goed "in" het hoesje zou blijven zitten, was er niets aan de hand geweest.

Maar wie weet valt die Liquid Armor Case tegen en kom ik alsnog bij zoiets uit.

• Boost9898
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 12-09 14:03

Boost9898

www.brambenik.nl

Ik heb eigenlijk een simpele vraag voor de mensen die veel van hoesjes weten. De komende weken wil ik een iPhone 7 gaan bestellen maar ik wil er natuurlijk een degelijke hoes omheen hebben. Deze moet voldoen aan de onderstaande eisen:
- Het liefst transparant met een zwarte rand. (https://i.brammedia.nl/4hjlIvbl273.png)
- Dik genoeg zodat de lens de ondergrond niet raakt als je hem plat legt.

Zelf heb ik ervaring met een goedkoop hoesje wat een drama was. Allemaal stof en vuil kwam via de randen naar binnen. Daarna heb ik een GEAR4 D30 gehaald welke me goed bevalt. Nu heb ik gekeken naar de D30 voor de iPhone 7. Maar deze sluit de lens niet mooi af zoals bij de bovenstaande link.
(Foto's van de D30 iPhone 7 hoes:
https://i.brammedia.nl/nVmk4qlV274.png - https://i.brammedia.nl/O6YXhFAd275.png)

Desktop: i7 5820K @4,2GHz | GTX 1080 Ti | 950 Pro | Asus X99-A | 32GB DDR4
Canon body: EOS 5D Mark IV | EOS 6D
Canon lens: 70-200mm f/2.8 L | 24-105mm f/4 IS USM L | 100mm f/2.8 IS USM Macro L

• Peaky
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 10-08 22:54
Zojuist deze van HardGraft besteld.

Dusty iPhone 7 Cover Black

heerlijk dit!....bij elke nieuwe iPhone release zie je echt telkens weer de meest lelijke hoesjes/cases voorbij komen haha.

• jmetselaars
  • Laatst online: 18-09 13:32
Voor mensen die een tempered glass protector zoeken die het hele scherm bedekt:

http://vifocal.com/3d-tem...ne-7-plus-smartphone.html

Geen idee of hij goed is verder. Gebruik hem zelf vooralsnog naked

• Miki
  • Nu online
Gezien de afmetingen hetzelfde zijn met de 6/6s zou je bij de Hema of Kruidvat ook een tempered glass kunnen halen.

Miki wijzigde deze reactie 17-09-2016 07:55 (5%)

PVOutput

• Hendrikje1
  • Registratie: augustus 2012
  • Niet online
Persoonlijk bevalt een tempered glass screen protector me prima.
Zelf heb ik er een paar dagen terug weer een besteld op Ebay.

• randje
  • Registratie: juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

quote:
Donstil schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:31:
[...]

dat is niet waar, er krommen genoeg glazen screenprotectors met het scherm mee. Heb voor de 6s plus een icemax 3d erop zitten. Ik ga een soortgelijke halen voor mijn 7.
Als voorbeeld zie: randje in "[iPhone 6 & 6 Plus] Hoesjes"
quote:
Gekkenhuis schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 16:11:
[...]

Langs de Apple Store gaan als deze bij je in de buurt is. zij hebben ze gewoon op voorraad liggen (vanmorgen tenminste in Haarlem).
Are you sure? De site geeft aan dat de leren zeeblauwe niet voorradig zijn en de siliconen wel (zowel 7 als 7+).

edit: kom er net vandaan, zoals ik al dacht: wel siliconen zeeblauwe hoesjes, geen leren zeeblauwe hoesjes.
Ik twijfelde hard tussen zeeblauw en stormgrijs. Zeeblauw ziet er nieuw leuk uit, maar over xx maanden? Storm grijs ziet er ook leuk uit, maar daarvan heb ik het vermoeden dat het donker/zwart worden van het leer minder lelijk zal zijn.

randje wijzigde deze reactie 17-09-2016 12:40 (50%)

• Tennisbal
Ik wil mijn scherm beschermen tegen barsten. Voldoet zo'n plastic laagje of helpt dat niet?

• randje
  • Registratie: juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

quote:
Tennisbal schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 12:34:
Ik wil mijn scherm beschermen tegen barsten. Voldoet zo'n plastic laagje of helpt dat niet?
zo'n plastic laagje is vooral goed tegen krasjes. Een glazen vangt vaak ook nog wel wat hardere klappen op, maar ook dat is geen garantie dat je scherm niet zal barsten.
Dan heb je ook nog de rubberachtige polymeren, dat zijn meestal een screenprotectors die zichzelf 'healen' van opgedane krassen.
Heb alledrie meermalen gebruikt en mijn favoriet blijft: glas en daarna folie. Die rubberachtige dingen blijf ik ver vandaan.

randje wijzigde deze reactie 17-09-2016 12:48 (25%)

• Tennisbal
quote:
randje schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 12:42:
[...]

zo'n plastic laagje is vooral goed tegen krasjes. Een glazen vang vaak ook nog wel wat hardere klappen op, maar ook dat is geen garantie dat je scherm niet zal barsten.
Dan heb je ook nog de rubberachtige polymeren, dat zijn meestal een screenprotectors die zichzelf 'healen' van opgedane krassen.
Heb alledrie meermalen gebruikt en mijn favoriet blijft: glas en daarna folie. Die rubberachtige dingen blijf ik ver vandaan.
Dus dan moet ik toch naar een full cover denk ik?

• Nyana
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 17:05

Nyana

Who?!

quote:
Tennisbal schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 12:34:
Nee. Zou er een glass screen op doen. Tevens werkt dit fijner en zit het gelijk goed.
Is overigens geen garantie dat je scherm nooit zal barsten bij een val.

• Erw
  • Registratie: december 1999
  • Laatst online: 10:32
Ik gebruik https://jolioriginals.com als hoesje

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines - Anon

• doenietzodom
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 23-01-2018
Tpu hoesje net binnen gekomen :)

For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.

• Boost9898

Boost9898

www.brambenik.nl

quote:
Boost9898 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 23:13:
Ik heb eigenlijk een simpele vraag voor de mensen die veel van hoesjes weten. De komende weken wil ik een iPhone 7 gaan bestellen maar ik wil er natuurlijk een degelijke hoes omheen hebben. Deze moet voldoen aan de onderstaande eisen:
- Het liefst transparant met een zwarte rand. (https://i.brammedia.nl/4hjlIvbl273.png)
- Dik genoeg zodat de lens de ondergrond niet raakt als je hem plat legt.

Zelf heb ik ervaring met een goedkoop hoesje wat een drama was. Allemaal stof en vuil kwam via de randen naar binnen. Daarna heb ik een GEAR4 D30 gehaald welke me goed bevalt. Nu heb ik gekeken naar de D30 voor de iPhone 7. Maar deze sluit de lens niet mooi af zoals bij de bovenstaande link.
(Foto's van de D30 iPhone 7 hoes:
https://i.brammedia.nl/nVmk4qlV274.png - https://i.brammedia.nl/O6YXhFAd275.png)
:X

Canon lens: 70-200mm f/2.8 L | 24-105mm f/4 IS USM L | 100mm f/2.8 IS USM Macro L

• Rivanov
Heb een transparante ultraslim siliconen backcover op m'n 7 zitten. Ideaal. Had die op m'n 6 ook zitten en je behoudt het design van het toestel, en deze blijft ook als nieuw. :)

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• laredo
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 21-09 07:31
quote:
Rivanov schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 13:50:
Heb een transparante ultraslim siliconen backcover op m'n 7 zitten. Ideaal. Had die op m'n 6 ook zitten en je behoudt het design van het toestel, en deze blijft ook als nieuw. :)
Link?

• Rivanov
Heb die via een kennis van me die dergelijke accessoires verkoopt. Ben gisteren meteen even langs hem gereden om hoesje op te pikken. Weet niet welk type het exact is.

Je kunt zijn spullen vinden op www.iparts4u.nl

• UnitedJunk
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 20-09 10:52
Ik heb zojuist de Peel bestelt voor mijn 7.
https://buypeel.com (Kortingscode 'POP10' voor 10% korting)

Apple.

• Rivanov
Welke kleur iPhone heb je en welke kleur Peel heb je genomen? Zijn deze volledig transparant of in de kleur van de iPhone? Dus voor mijn Mat Zwart zou ik een Black Peel moeten hebben? Of zijn deze ook volledig zwart?

• UnitedJunk
iPhone 7 matzwart met daarbij ook een zwart Peel hoesje. Hoesjes zijn denk ik transparant maar hebben wel een kleine tint. Vandaar dat ik ook de zwarte Peel heb gedaan.
quote:
Rivanov schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 15:30:
Welke kleur iPhone heb je en welke kleur Peel heb je genomen? Zijn deze volledig transparant of in de kleur van de iPhone? Dus voor mijn Mat Zwart zou ik een Black Peel moeten hebben? Of zijn deze ook volledig zwart?

Apple.

• Rivanov
Heb hun nog even een berichtje op Twitter gestuurd welke ik het beste kan nemen voor de Mat Black. Wil 'm wel zo transparant mogelijk namelijk zodat het Apple logo wel zichtbaar is. :)

Shumuri heeft soortgelijk hoesje en die hebben wel een Clear versie. Echter heeft die wel een kleine branding achterop staan en dat heeft de Peel niet.

• D-Ed
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 17:10
Die Peel hoesjes zien er goed uit idd 👍 Zojuist mn i7 binnen (wit). Misschien toch weer eens een bescherming eromheen..

Heeft er iemand anders toevallig ook een witte iPhone met een andere kleur hoesje?

D-Ed wijzigde deze reactie 17-09-2016 16:43 (25%)

• UnitedJunk
quote:
Rivanov schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 16:15:
Heb hun nog even een berichtje op Twitter gestuurd welke ik het beste kan nemen voor de Mat Black. Wil 'm wel zo transparant mogelijk namelijk zodat het Apple logo wel zichtbaar is. :)

Shumuri heeft soortgelijk hoesje en die hebben wel een Clear versie. Echter heeft die wel een kleine branding achterop staan en dat heeft de Peel niet.
Benieuwd naar hun reactie. Laat je hun reactie hier even weten?

Apple.

• Rivanov
quote:
UnitedJunk schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 16:53:
[...]

Benieuwd naar hun reactie. Laat je hun reactie hier even weten?
Yes.

• Pukson
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 12:42
Thanks voor de tip zojuist ook de zwarte Peel cover besteld! Ziet er goed en strak uit.

• Rivanov
Ik twijfel nog tussen de Peel en de Shumuri. Wil de meest doorzichtige. :)
Vind de benaming Black van Peel een beetje zorgwekkend. :+
Op hun afbeeldingen op de website is niet heel goed te zien of deze wel transparant is, of volledig zwart zodat je een 'anonieme' telefoon krijgt.

De andere foto's (Silver, Gold en Rose Gold) zijn wel semi-transparant op de foto.

/edit: Deze foto laat het trouwens wel een beetje zien.. maar het lijkt wel bruin. ;)

Rivanov wijzigde deze reactie 17-09-2016 18:20 (18%)

• BillSpaarbank
  • Registratie: januari 2005
  • Niet online
quote:
D-Ed schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 16:21:
Die Peel hoesjes zien er goed uit idd 👍 Zojuist mn i7 binnen (wit). Misschien toch weer eens een bescherming eromheen..

Heeft er iemand anders toevallig ook een witte iPhone met een andere kleur hoesje?
Witte iPhone met een originele zwarte apple cover.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

• D-Ed
quote:
BillSpaarbank schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 18:47:
[...]

Witte iPhone met een originele zwarte apple cover.
Thanks, ik bedoelde eigenlijk meer de mensen met een Peel ;) Die is namelijk transparant en daar was ik wel benieuwd naar..

• macmellow
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 15-09 00:49
Ik heb voor het derde jaar op rij een originele zwarte lederen hoes voor de iPhone 7. Bevalt erg goed, helemaal met de aluminium? knoppen. Hij is wel iets dikker geloof ik maar dat vind ik niet erg.

MacBook Pro 15” 2018 16/512 GB, iPad 2018 128 GB, iPhone XR 128 GB

• Nyana

Nyana

Who?!

quote:
macmellow schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 21:02:
Ik heb voor het derde jaar op rij een originele zwarte lederen hoes voor de iPhone 7. Bevalt erg goed, helemaal met de aluminium? knoppen. Hij is wel iets dikker geloof ik maar dat vind ik niet erg.
Ze zijn inderdaad dikker, zie de reviews. Ach weer extra bescherming :)

• macmellow
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 15-09 00:49
quote:
Nyana schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 21:12:
[...]

Ze zijn inderdaad dikker, zie de reviews. Ach weer extra bescherming :)
Ik zit er ook niet mee hoor. Wel altijd leuk om het verschil te zien tussen een leren hoesje dat een jaar 'geleefd' heeft en een nieuwe.

MacBook Pro 15” 2018 16/512 GB, iPad 2018 128 GB, iPhone XR 128 GB

• HKnoodle
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 15:55
Vind de Peel wel een beetje prijzig.

Je kan op AliExpress een soortgelijke krijgen voor €3,45 met gratis verzending, duurt alleen wel 2-3 weken..

http://imgur.com/sjrzp2n

• Peaky
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 10-08 22:54
quote:
HKnoodle schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 21:49:
Vind de Peel wel een beetje prijzig.

Je kan op AliExpress een soortgelijke krijgen voor €3,45 met gratis verzending, duurt alleen wel 2-3 weken..

[afbeelding]
ik vond de aliexpress ook echt 3,45 voelen.

• SqueakyClean
  • Laatst online: 20-09 22:31

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

quote:
Miki schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 07:55:
Gezien de afmetingen hetzelfde zijn met de 6/6s zou je bij de Hema of Kruidvat ook een tempered glass kunnen halen.
Let op: dit klopt niet! De iPhone 7 heeft een bredere speaker aan de bovenkant waardoor de uitsparingen in screenprotectors voor de 6/6S niet passen. Ook hoesjes van de 6/6S passen niet.
quote:
D-Ed schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 16:21:

Ik zou ook s kijken naar de Spigen Ultra Hybrid Crystal Clear. M'n vrouw heeft m op de SE en ik vind m wel erg mooi. Geeft iig. veel valbescherming. Wat ik ook geinig vind is dat als je de flits aan hebt staan voor berichten e.d. de hele rand van de hoes oplicht.

Ik ga voor deze zodra ik m ergens op Amazon kan kopen. Gelukkig heb ik nog even voor m'n Jet Black Plus binnenkomt. :)

SqueakyClean wijzigde deze reactie 17-09-2016 23:07 (46%)

• vellichor
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 13:48
quote:
Waar heb je deze vandaan gehaald?

• MellyVille1
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 03-06 11:16
quote:
Peaky schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 22:39:
[...]

ik vond de aliexpress ook echt 3,45 voelen.
Heb je die getest en de Peel ook? Ben benieuwd naar je ervaring/vergelijk.

• FNale
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 20-09 12:31
quote:
Thanks ik heb hem sinds vandaag om mijn iPhone heen zitten goedkoop maar een zeer goed hoesje.
Even wachten op de thin Jet black versie. wel jammer dat de boven en onderkant iets open is. De liquid is helemaal rondom hetzelfde.

FNale wijzigde deze reactie 18-09-2016 01:52 (5%)

• D-Ed
quote:
MellyVille1 schreef op zondag 18 september 2016 @ 00:43:
[...]

Heb je die getest en de Peel ook? Ben benieuwd naar je ervaring/vergelijk.
Ik heb in ieder geval de transparante en blauwe versie van Aliexpress besteld dus laat als ze binnen zijn wel iets weten

• Xhaka
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 01-11-2016
*KNIP*, spam.

F_J_K wijzigde deze reactie 20-09-2016 15:50 (94%)

• cv8x
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 07-08 16:14

cv8x

Tsjakkaaaa

Ik zou graag voor een iphone 7 mat zwart willen gaan, maar waarom zou ik die keuze maken als er hoesje omheen gaat? Dan valt de achterkant sowieso weg en kan dan bijv net zo goed een silver aanschaffen. Hoe denken jullie daarover?

In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.

• RaydeJee
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 13:46
quote:
cv8x schreef op zondag 18 september 2016 @ 09:57:
Ik zou graag voor een iphone 7 mat zwart willen gaan, maar waarom zou ik die keuze maken als er hoesje omheen gaat? Dan valt de achterkant sowieso weg en kan dan bijv net zo goed een silver aanschaffen. Hoe denken jullie daarover?
De silver heeft een witte voorkant. De zwarte een zwarte voorkant.
Maarja, dat is het nadeel van een hoesje inderdaad.

Ik heb nu een gouden 6 met een lederen Apple case erover. Heb de gouden kleur amper gezien de afgelopen 2 jaar.

 MacBook Pro Retina 13" 2015 / MacBook Pro 13" 2012 / iPhone XR Red 

• Mr.ZeroNull!
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 12:39
Iemand al een Slickwrap om zijn iPhone 7 / Plus heen zitten? Picture?

• Rivanov
Ieder andere kleur dan een zwarte iPhone is voor mij sowieso een no-go want ik wil dat de voorkant zwart is. :)

Als de iPhone volgend jaar een volledig glazen voorkant heeft is dat geen issue meer. ;)

• Donstil
Mocht iemand nog interesse hebben.
Ik heb een liquid screen protector liggen van Shark Proof welke ik niet ga gebruiken.

Nieuw in doosje. Mag weg voor €15,-
Een betere screenprotector ga je voor dat geld niet vinden :) (voor het dubbele ook niet).

Hij is vergeven.

Donstil wijzigde deze reactie 18-09-2016 17:19 (5%)

• eddie-men
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 17-12-2017
Ik vraag mij af hoe het zit met de BookBook walletcase en de iPhone 7 plus, daar de bookbook ( iPhone 6 Plus )best een brede uitsparing heeft voor het camera gedeelte. Volgens mij moet dat best passen... Alhoewel Twelvesouth, toch weer bezig is met een nieuwe BookBook voor de iPhone 7 en de 7 Plus.

• Nitai
  • Registratie: november 1999
  • Laatst online: 16:00

Nitai

Feels good man

quote:
Heb 2 generaties iPhones met een BookBook gelopen, handig maar ik kreeg op een gegeven moment randjes tegen het glas met stof/vettigheid.

Ik heb de 6s Plus nu met een rode Apple case en verder niets. M'n pasjes zitten in een secrid (rijbewijs, legitimatiepas op het werk, creditcard, twee bankpassen, AH bonuskaart (met daar aan m'n Airmiles gekoppeld) en Pathe Unlimited pas. De rest zitten in de auto (spaarkaarten e.d.)

Vinnu#2173 | Thats all folks!

• Nyana

Nyana

Who?!

quote:
De spigen liquid crystal black?
http://www.spigen.com/col...tal-1?variant=25581087745

Ik ga deze voor de plus bestellen. niet als maken case maar ter afwisseling.

Misschien dat een doorschijnende peel case je nog kan helpen. Maar deze biedt weinig bescherming.

Nyana wijzigde deze reactie 18-09-2016 16:54 (12%)

• Boost9898

Boost9898

www.brambenik.nl

quote:
Nyana schreef op zondag 18 september 2016 @ 16:51:
[...]

De spigen liquid crystal black?
http://www.spigen.com/col...tal-1?variant=25581087745

Ik ga deze voor de plus bestellen. niet als maken case maar ter afwisseling.

Misschien dat een doorschijnende peel case je nog kan helpen. Maar deze biedt weinig bescherming.
Bedankt dat je een linkje stuurde naar Spigen. Deze ziet er wel mooi uit. Lekker simpel en clear, maar toch met die zwarte bumperrand. http://www.spigen.com/pro...ystal?variant=25542815681

Het enige waar ik mee zit, hoe 'beschermt hij de lens' en komt hier niet zo makkelijk stof tussen?

• Nyana

Nyana

Who?!

quote:
Boost9898 schreef op zondag 18 september 2016 @ 17:10:
[...]

Bedankt dat je een linkje stuurde naar Spigen. Deze ziet er wel mooi uit. Lekker simpel en clear, maar toch met die zwarte bumperrand. http://www.spigen.com/pro...ystal?variant=25542815681

Het enige waar ik mee zit, hoe 'beschermt hij de lens' en komt hier niet zo makkelijk stof tussen?
Stof zal je altijd blijven houden. Of je moet een Otterbox of lifeproof case halen. Ziet er niet uit.
Af en toe even eruit halen en een doekje erdoor.

• Boost9898

Boost9898

www.brambenik.nl

quote:
Nyana schreef op zondag 18 september 2016 @ 17:22:
[...]

Stof zal je altijd blijven houden. Of je moet een Otterbox of lifeproof case halen. Ziet er niet uit.
Af en toe even eruit halen en een doekje erdoor.
In een ander topic las ik ook dat de iPhone 6 van een zachtere aluminiumsoort is gemaakt. Dus waarschijnlijk zal het bij de 7 opgelost zijn.

• Nyana

Nyana

Who?!

quote:
Boost9898 schreef op zondag 18 september 2016 @ 17:28:
[...]

In een ander topic las ik ook dat de iPhone 6 van een zachtere aluminiumsoort is gemaakt. Dus waarschijnlijk zal het bij de 7 opgelost zijn.
Zag daar net je reactie voorbij komen ja.
Sinds de 6s gebruikt Apple de 7000 series aluminium, wat veel harder en sterker is.
Vergelijk maar is drop en scratch tests van de 6 en de 6s/7. Zou me er dus niet druk om maken. :)

• Boost9898

Boost9898

www.brambenik.nl

quote:
Nyana schreef op zondag 18 september 2016 @ 17:31:
[...]

Zag daar net je reactie voorbij komen ja.
Sinds de 6s gebruikt Apple de 7000 series aluminium, wat veel harder en sterker is.
Vergelijk maar is drop en scratch tests van de 6 en de 6s/7. Zou me er dus niet druk om maken. :)
Oke thanks, en ook bedankt voor die profielfoto. O-)

• WybWyb
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 15-09 12:56
Zojuist dit hoesje besteld. Ben benieuwd hoe dat eruit ziet met mijn mat zwarte iPhone 7.

MBPr 15" - iPhone 7 - iPad Pro 10.5 - Apple Watch 42mm - A6500

• Boost9898

Boost9898

www.brambenik.nl

quote:
WybWyb schreef op zondag 18 september 2016 @ 17:41:
Zojuist dit hoesje besteld. Ben benieuwd hoe dat eruit ziet met mijn mat zwarte iPhone 7.
Nu twijfel ik tussen deze twee. >:)

http://www.spigen.com/pro...rid-1?variant=21596245697

http://www.spigen.com/pro...ystal?variant=25542815681

• Rivanov
quote:
UnitedJunk schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 15:57:
iPhone 7 matzwart met daarbij ook een zwart Peel hoesje. Hoesjes zijn denk ik transparant maar hebben wel een kleine tint. Vandaar dat ik ook de zwarte Peel heb gedaan.

[...]
Ben erg benieuwd naar wat foto's van je iPhone met de Peel er omheen. Wil even goed kunnen zien hoe doorzichtig de case is voordat ik er één bestel. :)

• geoffkecroes
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 14-09 01:13
heeft iemand weet van een site waarbij ik een degelijke tempered glass screen protector kan kopen die dinsdag geleverd wordt?

• Knoezelbos
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 13-08 21:21

Knoezelbos

 iPhone 7

quote:
geoffkecroes schreef op zondag 18 september 2016 @ 21:40:
heeft iemand weet van een site waarbij ik een degelijke tempered glass screen protector kan kopen die dinsdag geleverd wordt?
Hier ben ik ook benieuwd naar. Heb namelijk net een gewone screenprotector verneukt. 17 euro door een putje. Dus ik wil wel eens een keer wat anders. Ben alleen bang voor de dikte van het glas. Heb een leren case van Apple zelf en ben met glas altijd een beetje bang voor scherpe randjes (ongegrond waarschijnlijk) en dat het lijkt alsof ik in een gat zit te poeren voor de home button.

• TheAshcat
  • Laatst online: 03-09 14:14

TheAshcat

Death from Above

Ben ik de enige die al kwijlend naar de glass screen protectors van peel kijkt? https://buypeel.com/products/peel-glass-screen-protector

Nu nog voor de 7 :(

• Valderrama
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 09:29
Wat mij betreft de mooiste screen protector. Ik zou deze heel graag willen hebben voor de iPhone 7. Glas beschermt tegen krassen en dan in mijn Sena black leather slim sleeve die ik al gebruikte voor de iPhone 6.

Hopelijk komt de Peel snel op de markt!

• Jieve
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 10:27
Iemand al de IPHONE 7 NAKED WRAP om zijn iPhone?
Zoja, kan je dan aub even een foto posten.
Twijfel namelijk om er 1 te bestellen :D

• StanTheMan
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 21-09 08:01
ik wacht met name op een QI charging case, had op de iPhone 6 deze:
https://heliosqi.com/
Werkte top als hoesje en met draadloos laden.

• Donstil
Voor de liefhebbers.
Spigen Case Lineup

• trummel
  • Laatst online: 19-09 13:00
quote:
Jieve schreef op maandag 19 september 2016 @ 13:50:
Iemand al de IPHONE 7 NAKED WRAP om zijn iPhone?
Zoja, kan je dan aub even een foto posten.
Twijfel namelijk om er 1 te bestellen :D
Ik ben ook nieuwsgierig :9

• ethereal81
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 14-09 19:41
Ik heb er de Apple Leather Case (stormgrijs) omheen zitten (i7 matzwart), bevalt prima.Had om mijn 6 ook een zelfde case zitten, en die ziet er na 2 jaar intensief gebruik nog prima uit. Sterker nog, als het qua camera had gepast had ik niet eens een nieuwe case gekocht. Aanrader. Duur, maar mooi, goede pasvorm, goede lip om het scherm, weinig bulk.. Blij mee.

• Xhaka
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 01-11-2016
*KNIP*, spam.

F_J_K wijzigde deze reactie 20-09-2016 15:50 (96%)

• BeQuietAndDrive
  • Laatst online: 21-09 16:35

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik zoek eigenlijk een goede autohouder voor mijn iPhone 7. Het betreft een klassieker, dus ik heb iets nodig met een zuignap aan het raam, en liefst een stevige! Heeft iemand hier ervaring mee?

www.digitalracing.nl

• Knoezelbos
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 13-08 21:21

Knoezelbos

 iPhone 7

quote:
BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 16:39:
Ik zoek eigenlijk een goede autohouder voor mijn iPhone 7. Het betreft een klassieker, dus ik heb iets nodig met een zuignap aan het raam, en liefst een stevige! Heeft iemand hier ervaring mee?
https://www.bol.com/nl/p/...tphones/9200000042868346/

Deze is heel erg fijn vind ik zelf. Mooie afwerking en je iPhone zit heel stevig.

• dennissimeau
  • Laatst online: 14:55
quote:
StanTheMan schreef op maandag 19 september 2016 @ 16:37:
ik wacht met name op een QI charging case, had op de iPhone 6 deze:
https://heliosqi.com/
Werkte top als hoesje en met draadloos laden.
En dan wil je ineens muziek luisteren met je lightning oortjes... :P
Pagina: 1 2 3 ... 7 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Grand prix

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True