Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:54
Ik ben eigenlijk op zoek naar een hoesje wat helemaal dicht kan voor tijdens de voetbal wanneer alle waardevolle spullen (incuslief sleutels) in een tasje gaan.
Nu kan ik dit nog niet echt vinden.

Ik kom op dit moment uit op:
-Sena Heritage Ultraslim
-Decoded Leather Pouch Strap

Alleen zijn deze wel wat prijzig voor mijn doel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VidaR-9
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20:10
Spigen Liquid Crystal transparant gekocht voor mn 7. Prima hoes. Past perfect en niet te dik. Denk wel vooral tegen krassen en stoten, want te slap/dun om echt tegen vallen te beschermen.

Even aankijken hoe lang hij mooi blijft. Anders ga ik weer voor een Apple leather case, dat is perfect bevallen bij mn 6. Maar dan zie ik mn kleurtje niet meer ;)

Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennissimeau
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18:26
Ik vind dat Caseology ook wel mooie hoesjes maakt. Helaas leveren ze niet in Nederland, maar via de UK zou je mogelijk wel aan die hoesjes kunnen komen.

Afbeeldingslocatie: https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/717dqzdzAoL._SX522_.jpg

https://www.caseologycases.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 19:18

Nyana

Who?!

VidaR-9 schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 20:13:
Spigen Liquid Crystal transparant gekocht voor mn 7. Prima hoes. Past perfect en niet te dik. Denk wel vooral tegen krassen en stoten, want te slap/dun om echt tegen vallen te beschermen.

Even aankijken hoe lang hij mooi blijft. Anders ga ik weer voor een Apple leather case, dat is perfect bevallen bij mn 6. Maar dan zie ik mn kleurtje niet meer ;)
Heb je hier een paar foto's van?

• Cobraa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-09 12:50
DBrand mat black sticker gekocht. Altijd goed gegaan bij mijn vorige iPhone. Moet nog binnen komen.

• Mrk87
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:29
Heeft iemand de nacked wrap uberhaupt al binnen? :P

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 10:42
dennissimeau schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 19:37:
[...]

En dan wil je ineens muziek luisteren met je lightning oortjes... :P
dan haal je het plugje gewoon eraf... gaat heel makkelijk! Tegelijk laden en luisteren ging toch al niet....... (mijn oordoppen zitten regelmatig nog nieuw in verpakking moet ik eerlijk zeggen als de telefoon de verkoop in gaat)

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:26
Nu m'n iPhone 7 in aantocht is zit ik meteen met een first world problem, de keuze voor een (eventueel) hoesje :+

Ik heb altijd iets tegen hoesjes gehad, ik heb mijn laatste telefoons ook op uiterlijk geselecteerd en vind een hoesje daarom altijd afbreuk doen aan het design van een telefoon. Maar aangezien ik nu een kleine van 15 maanden heb rondhobbelen wil ik toch wat zekerheid gaan inbouwen. Bovendien loop ik nu al 3,5 maand rond met een barst in mijn scherm, wat overigens mijn eigen fout was :P

Ik heb wel wat eisen: het mag de telefoon niet bulky maken, het moet een stylish ding zijn (dus niet zo'n hoesje wat je telefoon er uit doet zien als een half pantservoertuig) en het mag de functionaliteit van de telefoon niet aantasten.

Eigenlijk had ik mijn keuze al gemaakt: de originele Apple lederen hoes. Kost wat, maar schijnt naadloos te passen, knoppen zijn verbeterd, ziet er chique uit en is volgens mij een mooi dun ontwerp.
Nu zit ik alleen nog te twijfelen over de kleur: zwart, of zadelbruin? Ik ga een matzwarte iPhone krijgen, en beide kleuren lijken daar goed bij te passen, al vind ik de zadelbruine een mooie luxe uitstraling hebben en hij past bovendien mooi bij mijn zadelbruine Secrid :P

Maar toen zag ik in dit topic de Spigen Liquid Crystal voorbij komen. Heb opzich niks met kunststof hoesjes, maar zo te zien ook lekker dun, en het voordeel is dat je het mooie design van de telefoon nog (deels) kan zien.

Argh, waarom is dit zo moeilijk :')

Iemand hier ervaring met de lederen hoesjes van Apple i.c.m. de 6(s)?
En welke kleur zal ik kiezen?
Of kan ik beter voor de Spigen gaan?

Join het GoT Pulse-Team!

• GAEvakYD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 21:57
Ik heb zojuist de Peel Black als hoesje besteld. Had een goedkoop simpel ander hoesje maar die deed echt te veel afbreuk aan deze mooie telefoon (i7+ black).

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:26
GAEvakYD schreef op woensdag 21 september 2016 @ 20:46:
Ik heb zojuist de Peel Black als hoesje besteld. Had een goedkoop simpel ander hoesje maar die deed echt te veel afbreuk aan deze mooie telefoon (i7+ black).
Nice! Wel een mooi hoesje en blijf je tegelijkertijd idd mooi de iPhone zelf zien!
Waar heb je deze besteld? Is dat mogelijk via een NL leverancier?

En beschermt ie verder wel een beetje denk je?

Join het GoT Pulse-Team!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-09 21:16

LoneWolf

Just a Byte

Iemand al een Apple leren iphone 7 hoesje op een iPhone 6(s) geprobeerd ?

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

• Herax10NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:01
Denman schreef op woensdag 21 september 2016 @ 21:18:
[...]

Nice! Wel een mooi hoesje en blijf je tegelijkertijd idd mooi de iPhone zelf zien!

De shumuri is onderweg naar mij. Iets goedkoper dan de Peel en even dun.
https://shumuri.com/produ...esign?variant=28529284742

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 17:48
Weet iemand of Peel Zilver doorzichtig is of gewoon echt zilver?
Heb namelijk de JB en vind dan zonde om een hoesje erop te doen waar je meteen niet meer ziet dat het een JB is.

• GAEvakYD
  • Laatst online: 15-09 21:57
Denman schreef op woensdag 21 september 2016 @ 21:18:
[...]

Ik heb hem besteld op de website van Peel zelf. Verzendkosten zijn wel 6 dollar richting nederland, maar kwaliteit heeft zijn prijs. >:) >:)

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

Verwijderd

LoneWolf schreef op woensdag 21 september 2016 @ 21:25:
Iemand al een Apple leren iphone 7 hoesje op een iPhone 6(s) geprobeerd ?
Ja, knoppen werken goed, alleen camera lens bovenste gedeelte zwarte ring is bedekt, maar dit zie je niet op een foto.

• jmetselaars
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-09-2023
Mocht er nog iemand een apple leren hoesje voor de iPhone 7 zoeken? Ik heb een middenacht blauwe over. Verkeerd gekocht... Wie heeft er iets aan?

• Peaky
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 10:11
GAEvakYD schreef op woensdag 21 september 2016 @ 21:48:
[...]

Ik heb hem besteld op de website van Peel zelf. Verzendkosten zijn wel 6 dollar richting nederland, maar kwaliteit heeft zijn prijs. >:) >:)
Ik weet niet of die het nog doet, maar met actiecode pop10 krijg je $2,49 korting.

• Bassie90
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-07 14:37
jmetselaars schreef op woensdag 21 september 2016 @ 22:36:
Mocht er nog iemand een apple leren hoesje voor de iPhone 7 zoeken? Ik heb een middenacht blauwe over. Verkeerd gekocht... Wie heeft er iets aan?
DM! :)

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:10

pdavie2311

Live life to the fullest..

Ook de Peel besteld voor mijn zwarte 7...
Hoop dat hij snel geleverd wordt..

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:22

d0s

sssst

Zojuist ook de Peel besteld :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• smoken
  • Laatst online: 15-09 19:46
Gait schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 19:38:
Ik ben eigenlijk op zoek naar een hoesje wat helemaal dicht kan voor tijdens de voetbal wanneer alle waardevolle spullen (incuslief sleutels) in een tasje gaan.
Nu kan ik dit nog niet echt vinden.

Ik kom op dit moment uit op:
-Sena Heritage Ultraslim
-Decoded Leather Pouch Strap

Alleen zijn deze wel wat prijzig voor mijn doel.
Gisteren de Shark-Proof Liquid Screen Protector aangebracht, klusje van niets natuurlijk.
Dat geeft in ieder geval een (vals?) gevoel van veiligheid.

Voor de rest zit de telefoon altijd in een Sena ultraslim Heritage.
Bevalt SUPER!

(iPhone 7+)

• Mrk87
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:29
pdavie2311 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 09:14:
Ook de Peel besteld voor mijn zwarte 7...
Hoop dat hij snel geleverd wordt..
Waar moet de Peel vandaan komen? USA?

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:38
Jieve schreef op woensdag 21 september 2016 @ 21:44:
Weet iemand of Peel Zilver doorzichtig is of gewoon echt zilver?
Heb namelijk de JB en vind dan zonde om een hoesje erop te doen waar je meteen niet meer ziet dat het een JB is.
Frosted Silver. Peel heeft geen volledig doorzichtige hoesjes. Dus je telefoon wordt dan wat witter als je een Jet Black / Mat Black hebt.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Mooie cover, maar zal wel iets duurder zijn dan €15,-

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Verwijderd

Gisteren de lederen middernachtblauw Apple case binnen gehad voor de iPhone 7 plus, net de Peel super thin case besteld. Heb ook nog een sleeve via Joli besteld.
Alleen nog een vervanger voor m'n vaja wallet, mijn huidige op de 6s plus gaat qua camera opening niet passen.

• Scott10
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-02 08:41
Hoe lang zal het duren voordat je een Peel/Shumuri hoesje binnen hebt?

Ik wil het liefst ook zo'n dunmogelijk hoesje, maar deze zijn in de fysieke winkels nog niet te vinden...

Vandaag maar een goedkope Pouch zien te scoren :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Mrk87 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 09:52:
[...]

Waar moet de Peel vandaan komen? USA?
Yep!

• hantheman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:14
Moeilijk moeilijk :) een hoesje kiezen voor de iphone7 mat zwart.
Ik twijfel nu tussen de originele apple leather case (zwart of zadelbruin) of deze: https://www.mujjo.com/cases/iphone/iphone-7

Hebben tweakers hier ervaring met mujjo? op het web zijn gemixte recensies te vinden.

• G33st
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:22
Ik heb zojuist deze besteld:

Afbeeldingslocatie: https://ae01.alicdn.com/kf/HTB1orlYNXXXXXcNXVXXq6xXFXXXd/225372192/HTB1orlYNXXXXXcNXVXXq6xXFXXXd.jpg?size=73865&height=966&width=790&hash=aec8436fef686f79a4b15edfe5cbf81d

https://nl.aliexpress.com...iPhone-7/32726514038.html

[ Voor 125% gewijzigd door G33st op 22-09-2016 11:04 ]

• hantheman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:14
Wel een heel mooi plaatje :+

Edit: ah nu laad het, moet zeggen heel mooi maar hoe kan dat voor zo weinig geld.. je kan het er in ieder geval een keer op gokken.

[ Voor 70% gewijzigd door hantheman op 22-09-2016 11:06 ]

• G33st
  • Laatst online: 20:22
Ging inderdaad even mis.

• Rivanov
Die Cafele had ik afgelopen weekend ook al gezien op Ali. Waarschijnlijk ga ik die één bestellen.. kijken hoe die bevalt. Wanneer mensen hier de Peel binnen hebben en ik daar wat foto's van zie kan ik die altijd alsnog bestellen. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• koekjeh
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-09 13:17
Iemand deze al gezien?

https://www.casetify.com/...7-cases?ref=producthunt#/

Zitten wel echt mooie designs bij!

Afbeeldingslocatie: https://cdn-image01.casetify.com/usr/2848/452848/3795571_iphone7__color_black_298602.png.560x560.jpg?v=4

M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171

• D-Ed
  • Niet online
Rivanov schreef op donderdag 22 september 2016 @ 11:11:
Die Cafele had ik afgelopen weekend ook al gezien op Ali. Waarschijnlijk ga ik die één bestellen.. kijken hoe die bevalt. Wanneer mensen hier de Peel binnen hebben en ik daar wat foto's van zie kan ik die altijd alsnog bestellen. ;)
Precies wat ik ook heb gedaan. Drie Cafele's besteld (blauw, wit en zwart) voor de witte iPhone 7. Eerst die maar eens testen en dan kijken of ik voor de Peel (of iets anders) ga.. Ik heb eigenlijk nooit een hoesje om mijn iPhone's gehad en verkoop ze toch voor een mooi bedrag na twee jaar. De iPhone 4 en 3G nog wel in bezit, die wil ik gewoon niet kwijt _/-\o_

• Rivanov
Heb de Gray nu besteld.

• 4nter0
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 15-08 14:05
Ik had er drie gekocht

-> Spigen liquid armor ->
-> Spigen Ultra hybrid ->
-> Decoded leather back cover ->

De ultra hybrid zat zeer goed - maar ik heb voor één of andere reden schrik dat de achterkant krassen gaat maken als er stof tussen zit. De decoded leather die zat qua knopjes goed maar de uitsnede achteraan is veel te groot en daarom ook niet mooi. Die hier onder staat, de liquid armor zit goed, voelt goed en de uitsnede vanachter voor de camera is zeer goed! Deze gaat er op blijven staan...
Hackus schreef op donderdag 22 september 2016 @ 10:08:
[...]

- 4nter0

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

4nter0 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 12:46:
Ik had er drie gekocht

-> Spigen liquid armor ->
-> Spigen Ultra hybrid ->
-> Decoded leather back cover ->

De ultra hybrid zat zeer goed - maar ik heb voor één of andere reden schrik dat de achterkant krassen gaat maken als er stof tussen zit. De decoded leather die zat qua knopjes goed maar de uitsnede achteraan is veel te groot en daarom ook niet mooi. Die hier onder staat, de liquid armor zit goed, voelt goed en de uitsnede vanachter voor de camera is zeer goed! Deze gaat er op blijven staan...

[...]
Dank je ;)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:05

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Dank voor de ervaringen! Maar er worden echt veel te weinig real-life foto's gepost hier vind ik ;)

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

• 4nter0
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 15-08 14:05
BeQuietAndDrive schreef op donderdag 22 september 2016 @ 13:24:
Dank voor de ervaringen! Maar er worden echt veel te weinig real-life foto's gepost hier vind ik ;)
Zal er strakjes een paar maken ;-) iets specifiek dat je wil zien ? :-)

- 4nter0

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:13

Christiano007

Ich bin der champion

Ben voor een Ringke Fusion gegaan voor nu

Afbeeldingslocatie: https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/81rp-AbP9zL._SL1500_.jpg

Ter land, ter zee en in de kroeg

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:05

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

4nter0 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 13:26:
[...]

Zal er strakjes een paar maken ;-) iets specifiek dat je wil zien ? :-)
Niet echt eigenlijk :) maar die standaard productfoto's zien er vaak zo fake uit...

Ik overweeg zelf ook een hoesje. Mijn 5 kon ik wel goed vasthouden maar die 7 is wel erg glad zeg. Kwestie van tijd dat 'ie uit mijn hand gaat glippen :-(

[ Voor 21% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 22-09-2016 16:22 ]

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Verwijderd

vellichor schreef op zondag 18 september 2016 @ 00:32:
[...]

Waar heb je deze vandaan gehaald?
ebay :)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2016 20:08 ]

• DannyBevers
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20:41
Heeft iemand de zwart leer hoes om zijn plus van apple?

Zag namelijk bij een collega dat bij zijn iPhone 6 plus er allemaal witte puntjes zaten door het hoesje. Iemand die hier ook last van heeft? Heb namelijk dit keer wel het idee dat een hoesje mijn leven gaat redden doordat die nog wel eens kan vallen!

Echter iemand die er gewoon anders positieve ervaring mee heeft zonder datgeen hierboven? :)

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:16

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Hackus schreef op donderdag 22 september 2016 @ 10:08:
[...]

Alstublieft, €15 en op voorraad: https://www.appelhoes.nl/...Armor-iPhone-7-case-Black

Heb hem net zelf ook besteld en is net verzonden, dus ik ben benieuwd.

Tesla Model Y RWD (2024)

• Knoezelbos
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-09 21:32
Ik denk dat ik die wel mooi vind voor als ik iets met water in de buurt ga doen.... (heb een leather case van Apple. En volgens mij vinden die water niet zo leuk) Waar heb je die gekocht??

Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods pro| Synology DS220+

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:13

Christiano007

Ich bin der champion

Knoezelbos schreef op donderdag 22 september 2016 @ 22:53:
[...]

Ik denk dat ik die wel mooi vind voor als ik iets met water in de buurt ga doen.... (heb een leather case van Apple. En volgens mij vinden die water niet zo leuk) Waar heb je die gekocht??
Amazon.co.uk . Helaas waren de verzendkosten bijna net zo duur als de case zelf :P

Ter land, ter zee en in de kroeg

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
Die heb ik ook besteld :+ en nog een stuk of 5 andere cases.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tonton
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 15:21
Peaky schreef op woensdag 21 september 2016 @ 23:36:
[...]
Ik weet niet of die het nog doet, maar met actiecode pop10 krijg je $2,49 korting.
Ook besteld, code werkt thanks
Alleen al om het filmpje bij de order confirmation waard om te bestellen :)
Kreeg nog berichtje dat hij eind volgende week pas gestuurd kan worden en daarom shipping gratis
korting op korting!

PC: LianLi O11D evo, Corsair HX1500i, Asus ROG Z790-A, i7-14700KF, 48GB DDR5 Corsair PC7400, MSI RTX5090 Suprim Liquid, Samsung 990pro 1+2TB, LG 42OLEDC4 *** HCS: LG 83OLEDG2, Marantz Cinema 40, B&W (702S2 HTM71S2 705S2 DB4S), Project X2B-at33ptg2, DS3B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s

d0s

sssst

Nou de Peel staat al 2 dagen op order confirmed. Dat duurt nog wel even voordat deze ook daadwerkelijk bij de post ligt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM-Dokkie
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 09-06-2021
--MeAngry-- schreef op donderdag 22 september 2016 @ 20:37:
[...]

Alstublieft, €15 en op voorraad: https://www.appelhoes.nl/...Armor-iPhone-7-case-Black

Heb hem net zelf ook besteld en is net verzonden, dus ik ben benieuwd.
Heb jij wel een bevestiging van versturen gehad? ik heb ze eergisteren gemaild waarbij ze aangaven het donderdag te versturen. Sindsdien heb ik niks meer van ze gehoord....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobraa
  • Laatst online: 10-09 12:50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s

d0s

sssst

Ik heb zojuist de Spigen Ultra Hybrid binnen gekregen. Hij valt tegen.. lomp en qua looks is denk ik de Ringke hierboven veel mooier. Echter, ik had achteraf ook de clear moeten nemen en niet de 'black'.

Maar ach, het beschermt tot de Peel binnen is :)

[ Voor 15% gewijzigd door d0s op 23-09-2016 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

JPM-Dokkie schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 10:48:
[...]

Heb jij wel een bevestiging van versturen gehad? ik heb ze eergisteren gemaild waarbij ze aangaven het donderdag te versturen. Sindsdien heb ik niks meer van ze gehoord....
Ja, heb gisterenavond bevestiging gehad, wordt echter gewoon met briefpost verzonden, dus ik hoop dat ie vandaag binnen komt, net als de iPhone zelf.

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

d0s schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 10:15:
Nou de Peel staat al 2 dagen op order confirmed. Dat duurt nog wel even voordat deze ook daadwerkelijk bij de post ligt...
Ik heb op 19/09 besteld en dezelfde dag is de cover nog verstuurd. Volgens de tracking info is 'ie nu ergens in New York.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnitedJunk
  • Laatst online: 20:10
Mijn peel is gisteren ook al verzonden. Benieuwd!

CardMapr.nl ✈ Vind American Express creditcard locaties, en spaar voor (gratis) vluchten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

En mijn iPhone en Spigen Liquid Armor zijn net binnen.
Ben meer tevreden met het hoesje dan ik had verwacht voor die €15! Zit er erg goed omheen, is niet te dik, maar voelt toch vrij degelijk aan. Of ie ook echt valschade weet te beperken valt natuurlijk nog te bezien, maar hopelijk is het niet nodig.

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:23
[verwijderd]

[ Voor 91% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MP3-Junky
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
--MeAngry-- schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 15:36:
En mijn iPhone en Spigen Liquid Armor zijn net binnen.
Ben meer tevreden met het hoesje dan ik had verwacht voor die €15! Zit er erg goed omheen, is niet te dik, maar voelt toch vrij degelijk aan. Of ie ook echt valschade weet te beperken valt natuurlijk nog te bezien, maar hopelijk is het niet nodig.
Zou je wat foto's willen posten van de case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyvdb1997
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:27
Iemand die zijn ervaringen met de Peel case kan delen? Op de foto's ziet hij er heel fraai uit, maar betwijfel wel of hij genoeg 'bescherming' biedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Laatst online: 15-09 19:46
En alweer geannuleerd ;-)

[ Voor 88% gewijzigd door smoken op 23-09-2016 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knoezelbos
Vandaag nieuwe glazen screenprotector binnen gehad van Tech21. De "Impact shield self heal".
http://www.pdashop.nl/pro...-heal-apple-iphone-7.html

Handige aplicator erbij en superdunne protector. Zat er binnen 1 minuut op en oogt robuust.

Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods pro| Synology DS220+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Samplex
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:41
Knoezelbos schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 19:48:
Vandaag nieuwe glazen screenprotector binnen gehad van Tech21. De "Impact shield self heal".
http://www.pdashop.nl/pro...-heal-apple-iphone-7.html

Handige aplicator erbij en superdunne protector. Zat er binnen 1 minuut op en oogt robuust.
Bedekt de screen protector het hele scherm of heb je nog steeds aan de zijkant naden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knoezelbos
Samplex schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 19:53:
[...]

Bedekt de screen protector het hele scherm of heb je nog steeds aan de zijkant naden?
Je hebt aan de randen nog steeds een millimeter of twee over. Tja. Heb een leather case van Apple die flink over de randen hangt dus dat vind ik niet zo erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samplex
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:41
@Knoezelbos kan je wat foto's toevoegen?

• D-Ed
  • Niet online
dannyvdb1997 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 19:02:
Iemand die zijn ervaringen met de Peel case kan delen? Op de foto's ziet hij er heel fraai uit, maar betwijfel wel of hij genoeg 'bescherming' biedt.
Een aantal mensen hier hebben de variant op AliExpress besteld, zodra die binnen is krijg je daar alvast de eerste reviews van verwacht ik ;)

• Ido-
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
*snip* dit hoort in V&A

[ Voor 88% gewijzigd door Daedalus op 25-09-2016 13:22 ]

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17:45
Wie zijn Peel hoesje is al verzonden? Die van mij dinsdag maar blijft op deze status staan ben ook totaal niet bekend met het gekozen verzendbedrijf.

Tracking Event: Shipment Has Left Seller Facility And Is In Transit To Carrier

Add me op Stadia: Gloogle

• dcell
Mijn cases komen langzamerhand binnen. De Apple silicone case heb ik al een week of anderhalf. De overige spullen zijn van de week binnen gekomen. 2 cases (TPU case en een hardcase) en een screenprotector van Baseus via Aliexpress. In totaal iets van 12 euro kwijt voor de Aliexpress spullen 8). Er komen nog meer hoesjes aan maar nu nog eerst mijn iPhone 7 Plus binnen krijgen.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/15336271/IMG_2154s.JPG

• Peaky
Pukson schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 12:25:
Wie zijn Peel hoesje is al verzonden? Die van mij dinsdag maar blijft op deze status staan ben ook totaal niet bekend met het gekozen verzendbedrijf.

Tracking Event: Shipment Has Left Seller Facility And Is In Transit To Carrier
Van mij is dinsdag ook verzonden, vanmorgen kon ik pas zien waar het zich bevond. (FOLCROFT, PA)
word verzonden via asendiausa.

• diotav
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:47
Afbeeldingslocatie: https://onemorething.nl/uploads/community/632adccfdd95be833058f3d3b5d47d127a0203ea_2352.jpg

Zojuist de Peel ontvangen voor de iPhone 7 en 7 Plus. :)

dion.dev

• Peaky
diotav schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 15:21:
[afbeelding]

en en en?? :P is het wat?

• diotav
Perfect fit en het gevoel alsof er geen case om je telefoon zit. Ik ben benieuwd naar de slijtage de komende tijd. Overigens heeft de case geen "lip" rondom het scherm.

dion.dev

diotav schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 15:31:
[...]
Perfect fit en het gevoel alsof er geen case om je telefoon zit. Ik ben benieuwd naar de slijtage de komende tijd. Overigens heeft de case geen "lip" rondom het scherm.
Wanneer besteld en welke dag precies kreeg je een verzendbevestiging?
Een maatje van mij vraagt dat, die heeft er namelijk ook eentje bij hun besteld

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• diotav
Geert1976 schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 15:36:
[...]

Wanneer besteld en welke dag precies kreeg je een verzendbevestiging?
Een maatje van mij vraagt dat, die heeft er namelijk ook eentje bij hun besteld
Op 11 september besteld, 15 september de verzendbevestiging.

dion.dev

Acties:
  • +1 Henk 'm!
diotav schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 15:37:
[...]
Op 11 september besteld, 15 september de verzendbevestiging.
Ah ok. Thanks. Hij de 16e... zal 't hem doorgeven

• Jimmyvw
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-04 21:53
Ik zit ook te kijken voor zo'n Peel hoes voor mijn Iphone 7 en volgens de site is die $24,99+5 verzendkosten maar komen daar ook nog invoerrechten bovenop?

• Peaky
Jimmyvw schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 17:08:
Ik zit ook te kijken voor zo'n Peel hoes voor mijn Iphone 7 en volgens de site is die $24,99+5 verzendkosten maar komen daar ook nog invoerrechten bovenop?
en pop10 als kortingscode als die het nog doet

• Rivanov
diotav schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 15:21:
[afbeelding]

Maak even een close-up van je 7 Plus. ;)
Wil even zien of de Peel doorschijnend is bij de Mat Black.

• diotav
Afbeeldingslocatie: https://onemorething.nl/uploads/community/cb252a26e29d318d641c48b1569bb87020aed432_2352.jpg

Het antwoord is alleen onder direct zonlicht. De case is wel mat daarentegen, zonder branding.

[ Voor 21% gewijzigd door diotav op 24-09-2016 19:05 ]

dion.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knoezelbos
Samplex schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 22:37:
@Knoezelbos kan je wat foto's toevoegen
https://imgur.com/a/Y5YIg

[ Voor 28% gewijzigd door Knoezelbos op 25-09-2016 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 23:23
Ik heb mijn eerste glass screen protector binnen gekregen van eBay, kan m nog niet plaatsen want mijn phone krijg ik pas vrijdag maar ik moet zeggen dat hij er top uitziet. Netjes geleverd in een houten doosje en met een siliconen case erbij, foto's op eBay zijn gewoon hoe je het krijgt.

http://www.ebay.nl/itm/11...geName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Ik zal volgend weekend wel een foto plaatsen als ik m heb geplaatst.

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-twin
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07:07
Tennisbal schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 12:34:
[...]

valt tegen:

- sportkaart
- pinpas
- cc
- leasepas
- bonuskaart (zou aan sleutelhanger kunnen)
- rijbewijs
- ov chipkaart
- business kaart ov
- zorgverkeraar
- meer die ik vergeten ben.
app: stocard gebruiken, kun je alles in zetten

Nefit EnviLine IDU Monoblock E 9 E-S, Boiler 300 L, Buffervat 50L. Husdata.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddZ
  • Laatst online: 19:20

ddZ

diotav schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 19:04:
[afbeelding]

Het antwoord is alleen onder direct zonlicht. De case is wel mat daarentegen, zonder branding.
Mooi! Maar welke kleur Is dit? Gekke vraag misschien, maar als ik op de site van Peel kijk, dan oogt de zwarte iPhone (Plus) met de kleur 'black' erom heen wat bruin lijkt het wel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diotav
ddZ schreef op zondag 25 september 2016 @ 17:25:
[...]

Mooi! Maar welke kleur Is dit? Gekke vraag misschien, maar als ik op de site van Peel kijk, dan oogt de zwarte iPhone (Plus) met de kleur 'black' erom heen wat bruin lijkt het wel :?
Het is meer Space Gray dan zwart.

dion.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Nu online
diotav schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 19:04:
[afbeelding]

Wow strak! Aantal vraagjes:

- Hoe voelt de case aan? Cheap, premium?
- Krast je iPhone 7/7 Plus als je hem er in doet.
- Hij ligt dan alsnog op de camera toch, als je hem neerlegt? Krast dit niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Ik heb de Otterbox Symmetry binnen voor de 7 plus. Oerdegelijk maar wel 'bulky'. Mijn eerste Plus, dus voorlopig deze maar even gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s

d0s

sssst

Ik heb mijn Spigen Ultra Hybrid Black alweer vervangen door een goedkoop siliconen hoesje van de markt. Doet de iPhone toch meer recht aan :) Hoewel de Spigen mooi is en enorm veel bescherming biedt vind ik hem uiteindelijk toch net iets te lomp.

Nu wachten op de Peel.. (en de Spigen te koop op V&A ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• here2stay
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-07-2024
Ik heb een Spigen ultra thin champagne kleurige case om de matzwarte 7 plus zitten en ik moet zeggen dat ik er erg blij mee ben. De nodige bescherming, mooie kleurencombi en formaat blijft behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 19:18

Nyana

Who?!

d0s schreef op zondag 25 september 2016 @ 21:22:
Ik heb mijn Spigen Ultra Hybrid Black alweer vervangen door een goedkoop siliconen hoesje van de markt. Doet de iPhone toch meer recht aan :) Hoewel de Spigen mooi is en enorm veel bescherming biedt vind ik hem uiteindelijk toch net iets te lomp.

Nu wachten op de Peel.. (en de Spigen te koop op V&A ;))
Heb je misschien nog enkele foto's waarop goed te zien is hoe "lomp" deze case is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

Peel voor de iPhone 7 plus zwart is niet op voorraad. Komt donderdag of vrijdag pas bij hun binnen. Ter compensatie krijg ik de shipping terug. Samen met de Pop10 code totaal $7,50 korting. Het is niet veel maar ik heb m'n iPhone ook nog steeds niet 😉

[ Voor 16% gewijzigd door ken op 25-09-2016 23:27 ]

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Mijn peel geannuleerd! Ga vanmiddag mijn 7 omruilen voor een 7 plus...Zijn er al thin cases die op voorraad zijn in NL? Dat ik die morgen heb? Ook via Ali ga ik wel wat bestellen maar dat duurt 2 weken..

Edit: bij telefoonhoesjes.nl maar even een siliconen case besteld. Oogt ook nog aardig slank. 9,95 thuisbezorgd..Dan is de 7 plus in ieder geval beschermd en kunnen we rustig op zoek naar een strakke case. Wellicht nog even een full tempered glass protector ook nog zoeken...

[ Voor 40% gewijzigd door pdavie2311 op 26-09-2016 07:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM-Dokkie
Ziet iemand het nut van glass prpotectors nog? Bedoel dat ding zit er vaak lelijk op en beschermt meestal niet het gehele oppervlak. Daarnaast krijg je er meestal van die bubbels in,.,...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
JPM-Dokkie schreef op maandag 26 september 2016 @ 11:27:
Ziet iemand het nut van glass prpotectors nog? Bedoel dat ding zit er vaak lelijk op en beschermt meestal niet het gehele oppervlak. Daarnaast krijg je er meestal van die bubbels in,.,...
Bubbels zijn bij glas niet van toepassing als je secuur installeert. Ik heb nooit bubbels gehad. De een vind het wel nodig en de ander niet. Net zoals de 1 hoesjes overbodig vind en de ander niet. Dat moet je toch voor jezelf bepalen.

Ik gebruik al sinds mijn iPhone 5 een glazen screenprotector. En voor de 6 en nieuwere varianten zijn er ook edge tot edge 3D screenprotectors te koop die nagenoeg het hele oppervlak beschermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:48
JPM-Dokkie schreef op maandag 26 september 2016 @ 11:27:
Glassprotectors hebben toch geen last van bubbels? Ik dacht dat dit alleen bij plastic folie protectors het geval is. Stond gister nog te twijfelen in de AS of ik een protector in combinatie met een leren apple hoes zou kopen voor mijn iPhone 7 maar ga toch liever voor een wallet case. Nog even wachten dus tot er meer aanbod beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM-Dokkie
laredo schreef op maandag 26 september 2016 @ 11:32:
[...]

Glassprotectors hebben toch geen last van bubbels? Ik dacht dat dit alleen bij plastic folie protectors het geval is. Stond gister nog te twijfelen in de AS of ik een protector in combinatie met een leren apple hoes zou kopen voor mijn iPhone 7 maar ga toch liever voor een wallet case. Nog even wachten dus tot er meer aanbod beschikbaar is.
Aah ok, ja het is ook wel een aantal jaar geleden dat ik er 1 geprobeerd heb uberhaupt. Nu met een Iphone 7 plus toch gaan twijfelen aangezien het scherm zo groot is haha. Dus als jullie een goede screenprotector weten zal ik er is naar kijken :P

Heb overigens spigne ultra hybrid erom zitten en moet zeggen dat het een prima hoesje is die voor de nodige bescherming lijkt te zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Citroentaart
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 13-06 17:10
Heeft iemand deze al binnen? https://nl.aliexpress.com...iPhone-7/32726514038.html Hoe bevalt ie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reflow
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-08 22:21

Reflow

Bleb

Hier ben ik ook benieuwd naar. Heb hem ook besteld vorige week, maar zowel mijn iPhone 7 plus 128gb als de cafele is nog niet binnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mprkooij
  • Nu online
Reflow schreef op maandag 26 september 2016 @ 12:11:
[...]

Hier ben ik ook benieuwd naar. Heb hem ook besteld vorige week, maar zowel mijn iPhone 7 plus 128gb als de cafele is nog niet binnen.
Zijn dit soort cases wel te vertrouwen? Je koopt een telefoon van €800-1100,- om er vervolgens een case van €2-3,- om te doen. Krast dit niet het design van de iPhone als je hem eromheen doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mprkooij schreef op maandag 26 september 2016 @ 12:17:
[...]

Zijn dit soort cases wel te vertrouwen? Je koopt een telefoon van €800-1100,- om er vervolgens een case van €2-3,- om te doen. Krast dit niet het design van de iPhone als je hem eromheen doet.
sowieso bij merendeel van de hoesjes.... Er hoeft maar 1 klein zandkorreltje tussen je iPhone en hoesje/case te komen...en laat die maar eens een paar dagen/weken flink huishouden :+ en dan na verloop van tijd haal je eens een keer je hoesje van je iPhone.
Kans is zéér groot dat je (kleine) krasjes/haarscheurtjes zal zien.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mprkooij
  • Nu online
Geert1976 schreef op maandag 26 september 2016 @ 12:22:
[...]

sowieso bij merendeel van de hoesjes.... Er hoeft maar 1 klein zandkorreltje tussen je iPhone en hoesje/case te komen...en laat die maar eens een paar dagen/weken flink huishouden :+ en dan na verloop van tijd haal je eens een keer je hoesje van je iPhone.
Kans is zéér groot dat je (kleine) krasjes/haarscheurtjes zal zien.
Twee jaar lang een iPhone 6 gehad met een Apple Leather Case. Was perfect. Geen enkel krasje.
Pagina: 1 2 ... 7 Laatste