Nu m'n iPhone 7 in aantocht is zit ik meteen met een first world problem, de keuze voor een (eventueel) hoesje
Ik heb altijd iets tegen hoesjes gehad, ik heb mijn laatste telefoons ook op uiterlijk geselecteerd en vind een hoesje daarom altijd afbreuk doen aan het design van een telefoon. Maar aangezien ik nu een kleine van 15 maanden heb rondhobbelen wil ik toch wat zekerheid gaan inbouwen. Bovendien loop ik nu al 3,5 maand rond met een barst in mijn scherm, wat overigens mijn eigen fout was
Ik heb wel wat eisen: het mag de telefoon niet bulky maken, het moet een stylish ding zijn (dus niet zo'n hoesje wat je telefoon er uit doet zien als een half pantservoertuig) en het mag de functionaliteit van de telefoon niet aantasten.
Eigenlijk had ik mijn keuze al gemaakt: de originele Apple lederen hoes. Kost wat, maar schijnt naadloos te passen, knoppen zijn verbeterd, ziet er chique uit en is volgens mij een mooi dun ontwerp.
Nu zit ik alleen nog te twijfelen over de kleur: zwart, of zadelbruin? Ik ga een matzwarte iPhone krijgen, en beide kleuren lijken daar goed bij te passen, al vind ik de zadelbruine een mooie luxe uitstraling hebben en hij past bovendien mooi bij mijn zadelbruine Secrid
Maar toen zag ik in dit topic de Spigen Liquid Crystal voorbij komen. Heb opzich niks met kunststof hoesjes, maar zo te zien ook lekker dun, en het voordeel is dat je het mooie design van de telefoon nog (deels) kan zien.
Argh, waarom is dit zo moeilijk
Iemand hier ervaring met de lederen hoesjes van Apple i.c.m. de 6(s)?
En welke kleur zal ik kiezen?
Of kan ik beter voor de Spigen gaan?