Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Tackleberry
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 00:37
Spigen Liquid Armor voor de iPhone 7 en iPhone 7 Plus (+/- 15 euro)

• TheAshcat
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 03-09 14:14

TheAshcat

Death from Above

quote:
Donstil schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 12:51:
[...]

Een heel groot gedeelte kan natuurlijk thuis blijven in de meeste gevallen. Als ik deze rij zo zie dan kan ik me geen situatie voorstellen waarin je ze allemaal nodig hebt eigenlijk.

[...]
Met je leasepas en je rijbewijs in de auto stappen om naar de trein te rijden.
Vervolgens met je creditcard je ov chipkaart en business kaart ov opladen.

Met je ov chipkaart en business kaart ov reis je naar de sportschool waar je je moet melden met je sportkaart. Je rekent na het sporten een koffie af met je pinpas.

Je gaat naar de supermarkt met je bonuskaart waar je neerstort en je in het ziekenhuis je zorgpas nodig hebt.

Je had er nog meer maar die was je vergeten.

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 23:48
quote:
TheAshcat schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 13:27:
[...]

Met je leasepas en je rijbewijs in de auto stappen om naar de trein te rijden.
Vervolgens met je creditcard je ov chipkaart en business kaart ov opladen.

Met je ov chipkaart en business kaart ov reis je naar de sportschool waar je je moet melden met je sportkaart. Je rekent na het sporten een koffie af met je pinpas.

Je gaat naar de supermarkt met je bonuskaart waar je neerstort en je in het ziekenhuis je zorgpas nodig hebt.

Je had er nog meer maar die was je vergeten.
Gewoon met je leaseauto naar je eindbestemming rijden. Inchecken met je Park-line app en hopla. Je hebt de rest niet nodig.

Zodra Apple pay wordt uitgerold kunnen je betaal passen ook nog thuis blijven.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• ethereal81
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 17-10 23:54
quote:
Mike.1306 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 12:44:
[...]

Wat raad jij aan dan qua bescherming van het scherm?
Geen. Niet nodig als je een klein beetje normaal met je spullen omgaat. Nu al 2 iPhones en een handjevol Androids verder, allemaal 2 jaar gehad en geen enkel haarkrasje op het scherm te vinden. Telefoon wordt intensief gebruikt, en heb er nu een officiële Apple leather case omheen zitten (omdat de achterkant sneller krast omdat je hem daar vaak op legt), maar het scherm is nog perfect. Gewoon niet met je sleutels in je zak doen (ik heb een vaste broekzak voor mijn telefoon) en een klein beetje zuinig op je spullen zijn.

Ik heb overigens nog nooit een screenprotector gezien die net zo fijn aanvoelt/werkt als een "kaal" scherm.
heerlijk dit!....bij elke nieuwe iPhone release zie je echt telkens weer de meest lelijke hoesjes/cases voorbij komen haha.

• macmellow
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 11-10 22:34
quote:
Nyana schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 21:12:
[...]

Ze zijn inderdaad dikker, zie de reviews. Ach weer extra bescherming :)
Ik zit er ook niet mee hoor. Wel altijd leuk om het verschil te zien tussen een leren hoesje dat een jaar 'geleefd' heeft en een nieuwe.

MacBook Pro 15” 2018 16/512 GB, iPad 2018 128 GB, iPhone XR 128 GB

• Peaky
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 16-10 12:30
quote:
HKnoodle schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 21:49:
Vind de Peel wel een beetje prijzig.

Je kan op AliExpress een soortgelijke krijgen voor €3,45 met gratis verzending, duurt alleen wel 2-3 weken..

[afbeelding]
ik vond de aliexpress ook echt 3,45 voelen.

• SqueakyClean
  • Laatst online: 02-10 13:54

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

quote:
Miki schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 07:55:
Gezien de afmetingen hetzelfde zijn met de 6/6s zou je bij de Hema of Kruidvat ook een tempered glass kunnen halen.
Let op: dit klopt niet! De iPhone 7 heeft een bredere speaker aan de bovenkant waardoor de uitsparingen in screenprotectors voor de 6/6S niet passen. Ook hoesjes van de 6/6S passen niet.
quote:
D-Ed schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 16:21:
Die Peel hoesjes zien er goed uit idd 👍 Zojuist mn i7 binnen (wit). Misschien toch weer eens een bescherming eromheen..

Heeft er iemand anders toevallig ook een witte iPhone met een andere kleur hoesje?
Ik zou ook s kijken naar de Spigen Ultra Hybrid Crystal Clear. M'n vrouw heeft m op de SE en ik vind m wel erg mooi. Geeft iig. veel valbescherming. Wat ik ook geinig vind is dat als je de flits aan hebt staan voor berichten e.d. de hele rand van de hoes oplicht.

Ik ga voor deze zodra ik m ergens op Amazon kan kopen. Gelukkig heb ik nog even voor m'n Jet Black Plus binnenkomt. :)

SqueakyClean wijzigde deze reactie 17-09-2016 23:07 (46%)

• TheAshcat
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 03-09 14:14

TheAshcat

Death from Above

Ben ik de enige die al kwijlend naar de glass screen protectors van peel kijkt? https://buypeel.com/products/peel-glass-screen-protector

Nu nog voor de 7 :(

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 23:48
Voor de liefhebbers.
Spigen Case Lineup

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Knoezelbos
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 03-10 22:14

Knoezelbos

 iPhone 7

quote:
BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 16:39:
Ik zoek eigenlijk een goede autohouder voor mijn iPhone 7. Het betreft een klassieker, dus ik heb iets nodig met een zuignap aan het raam, en liefst een stevige! Heeft iemand hier ervaring mee?
https://www.bol.com/nl/p/...tphones/9200000042868346/

Deze is heel erg fijn vind ik zelf. Mooie afwerking en je iPhone zit heel stevig.

• dennissimeau
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 00:43
quote:
StanTheMan schreef op maandag 19 september 2016 @ 16:37:
ik wacht met name op een QI charging case, had op de iPhone 6 deze:
https://heliosqi.com/
Werkte top als hoesje en met draadloos laden.
En dan wil je ineens muziek luisteren met je lightning oortjes... :P

• smoken
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 18-10 20:03
quote:
Gait schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 19:38:
Ik ben eigenlijk op zoek naar een hoesje wat helemaal dicht kan voor tijdens de voetbal wanneer alle waardevolle spullen (incuslief sleutels) in een tasje gaan.
Nu kan ik dit nog niet echt vinden.

Ik kom op dit moment uit op:
-Sena Heritage Ultraslim
-Decoded Leather Pouch Strap

Alleen zijn deze wel wat prijzig voor mijn doel.
Gisteren de Shark-Proof Liquid Screen Protector aangebracht, klusje van niets natuurlijk.
Dat geeft in ieder geval een (vals?) gevoel van veiligheid.

Voor de rest zit de telefoon altijd in een Sena ultraslim Heritage.
Bevalt SUPER!

(iPhone 7+)

• pdavie2311
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 23:08

pdavie2311

Live life to the fullest..

quote:
Mrk87 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 09:52:
[...]

Waar moet de Peel vandaan komen? USA?
Yep!

MacBook Pro early 2011 256GB SSD 8GB 1600Mhz - Dell Latitude E7470 - iPad 3 - iPad 2017 32GB - Apple TV - iPhone 11 Pro 64GB SG - Apple Watch Series 5 44mm Nike+

• Tonton
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 24-09 07:40
quote:
Peaky schreef op woensdag 21 september 2016 @ 23:36:
[...]
Ik weet niet of die het nog doet, maar met actiecode pop10 krijg je $2,49 korting.
Ook besteld, code werkt thanks
Alleen al om het filmpje bij de order confirmation waard om te bestellen :)
Kreeg nog berichtje dat hij eind volgende week pas gestuurd kan worden en daarom shipping gratis
korting op korting!

• Samplex
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 23:25
quote:
Knoezelbos schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 19:48:
Vandaag nieuwe glazen screenprotector binnen gehad van Tech21. De "Impact shield self heal".
http://www.pdashop.nl/pro...-heal-apple-iphone-7.html

Handige aplicator erbij en superdunne protector. Zat er binnen 1 minuut op en oogt robuust.
Bedekt de screen protector het hele scherm of heb je nog steeds aan de zijkant naden?

• diotav
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 17:34
quote:
Geert1976 schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 15:36:
[...]

Wanneer besteld en welke dag precies kreeg je een verzendbevestiging?
Een maatje van mij vraagt dat, die heeft er namelijk ook eentje bij hun besteld
Op 11 september besteld, 15 september de verzendbevestiging.

dion.im

quote:
diotav schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 15:37:
[...]
Op 11 september besteld, 15 september de verzendbevestiging.
Ah ok. Thanks. Hij de 16e... zal 't hem doorgeven

• mprkooij
  • Laatst online: 01:04
quote:
Reflow schreef op maandag 26 september 2016 @ 12:11:
[...]

Hier ben ik ook benieuwd naar. Heb hem ook besteld vorige week, maar zowel mijn iPhone 7 plus 128gb als de cafele is nog niet binnen.
Zijn dit soort cases wel te vertrouwen? Je koopt een telefoon van €800-1100,- om er vervolgens een case van €2-3,- om te doen. Krast dit niet het design van de iPhone als je hem eromheen doet.

• mprkooij
  • Laatst online: 01:04
quote:
Geert1976 schreef op maandag 26 september 2016 @ 12:22:
[...]

sowieso bij merendeel van de hoesjes.... Er hoeft maar 1 klein zandkorreltje tussen je iPhone en hoesje/case te komen...en laat die maar eens een paar dagen/weken flink huishouden :+ en dan na verloop van tijd haal je eens een keer je hoesje van je iPhone.
Kans is zéér groot dat je (kleine) krasjes/haarscheurtjes zal zien.
Twee jaar lang een iPhone 6 gehad met een Apple Leather Case. Was perfect. Geen enkel krasje.

• BeQuietAndDrive
  • Laatst online: 19-10 00:28

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Die 'coating' op de achterkant van je iPhone is ook wel sterk zat. Op het werk hebben we wat van die ipad Mini's, die over tafels heen gegleden worden naar elkaar toe, noem maar op, dat soort gebruik. En die achterkanten krassen gewoon niet. Volgens mij was de enige uitzondering de zwarte iPhone 5 destijds, die was niet zo sterk, en dat ging vooral om de randen dan.

www.digitalracing.nl

• d0s
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 22:28

d0s

sssst

quote:
Nyana schreef op zondag 25 september 2016 @ 22:07:
[...]

Heb je misschien nog enkele foto's waarop goed te zien is hoe "lomp" deze case is?
Jazeker! Hieronder de Ultra Hybrid Black van Spigen. Daaronder een cheap-ass siliconen hoesje gekocht in Newcastle op de markt welke dus uiteindelijk veel beter bevalt omdat je de looks van de iPhone blijft zien en omdat hij veel minder lomp is. Daardoor houd hij veel lekkerder vast :)

Peel maar gemaild overigens.. nog steeds geen verzendbevestiging..

d0s wijzigde deze reactie 26-09-2016 18:29 (8%)

• MP3-Junky
  • Registratie: november 1999
  • Niet online
quote:
Impstoker schreef op donderdag 29 september 2016 @ 10:12:
[...]

Dat is ook wat ik zoek, maar dan het liefst zo simpel mogelijk dus geen patroontjes en dergelijke.
Ik heb deze gevonden op Amazon, lijkt chill merk, maar nergens te krijgen qua shipping naar Nederland.
[afbeelding]

https://www.amazon.co.uk/...ywords=tozo%2Biphone&th=1
Dat is meer een skin dan een hoesje ( en niet flexibel), net als deze:

http://www.elagostore.eu/...r-core-for-iphone-7-black

• pdavie2311

pdavie2311

Haha! Heb deze ook besteld voor mijn 7...hoop dat hij ook snel komt...

MacBook Pro early 2011 256GB SSD 8GB 1600Mhz - Dell Latitude E7470 - iPad 3 - iPad 2017 32GB - Apple TV - iPhone 11 Pro 64GB SG - Apple Watch Series 5 44mm Nike+

• loeberce
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 18-10 14:11
Waar heb je deze besteld? Bij Shumuri zelf?

• Peaky
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 16-10 12:30
quote:
Geert1976 schreef op donderdag 29 september 2016 @ 19:30:
voor alle Peel bestellers: ik hoop niet dat jullie de Black versie hebben besteld, want deze is in de praktijk gewoon soort van SpaceGrey en neigt naar bruin.
Maatje van me liet 'm vanmiddag zien.
De peel van een maatje van mij was gewoon Zwart, en wanneer er licht op kwam kon je er wat door heen kijken.

• pdavie2311

pdavie2311

Ik wacht op mijn Caudabe..eerder gehad voor mijn 6s..goede service! Binnen een jaar kun je zo een nieuwe kosteloos aanvragen bij hun! Niet nodig gezien de kwaliteit, maar geeft je wel een goed gevoel..Morgen komt mijn Watch series 1 ook binnen. Mooi icm mijn black iPhone 7...

• smoken
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 18-10 20:03
quote:
Heb er momenteel alleen 1 van de voorkant:

• Mrk87
  • Laatst online: 19:15
Dit is ook wel een mooie: https://www.hellonomad.com/products/leather-case

Mijn zeeblauwe iPhone 7 case (lijkt minder blauw dan in het echt):

Mrk87 wijzigde deze reactie 06-10-2016 13:14 (26%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Samplex
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 23:25
quote:
Heel persoonlijk hoor maar wat vind je nou handig aan deze sleeve? Ik vind dit zo niet praktisch voor 60 euro..

• Cobraa
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 15-10 12:22
quote:
Donstil schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 00:54:
[...]

En heb je hem al? Ik heb een mat gele besteld (nog niet binnen) maar ben vooral benieuwd of je hem echt zo naadloos geplakt krijgt als de filmpjes op YouTube doen geloven.

Vooral de laatste "flapjes" die je moet plakken lijken me lastig.
Ik heb de skin binnen zal van de week er op plakken. Ik heb naar de instructie video gekeken. Het is niet zo makkelijk als het lijkt. Zodra de sticker er op zit zal ik een foto plaatsen.

• Boost9898
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 15-10 08:51

Boost9898

www.brambenik.nl

quote:
Dw1-nl schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 18:00:
[...]

Oke dan de keuze blauw, licht zwart of donker zwart :+ :)
Zelf heb ik een iPhone 7 zwart en daarom ook de zwarte leather case bestelt. Als hij morgen binnen komt laat ik wel weten wat ik ervan vind.

Desktop: i7 5820K @4,2GHz | GTX 1080 Ti | 950 Pro | Asus X99-A | 32GB DDR4
Canon body: EOS 5D Mark IV | EOS 6D
Canon lens: 70-200mm f/2.8 L | 24-105mm f/4 IS USM L | 100mm f/2.8 IS USM Macro L

• Fjeze
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 01:08

Fjeze

AllesPerfect!

quote:
Cobraa schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 17:59:
[...]

Ik heb de skin binnen zal van de week er op plakken. Ik heb naar de instructie video gekeken. Het is niet zo makkelijk als het lijkt. Zodra de sticker er op zit zal ik een foto plaatsen.
Ook erg benieuwd, heb zojuist de Concrete besteld, voor zowel mijn iPhone 7 als mijn iPad mini.

Erg benieuwd naar, en concrete leek me wel gaaf i.c.m. zwart.

Fly or Die

• BillSpaarbank
  • Registratie: januari 2005
  • Niet online
quote:
Citroentaart schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 10:53:
[...]

Mijne is ook al gescheurd, het zelfde als bij jou. 3 x om en af gedaan. 1,5 week gebruikt.
Onder garantie een leren variant ontvangen i.p.v. de siliconen versie. Kijken of deze het langer volhoudt. :)

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

• dkawa
  • Laatst online: 00:02
quote:
iApp schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 09:10:
Na lang nadenken kwam ik bij deze case uit.

[video]

Link: https://www.amazon.de/gp/...age_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

Heb 'm besteld. Krijg de case voor het einde van de maand binnen. Mijn 6s plus nooit laten vallen, maar daar heb ik ook niet zoveel voor betaald als deze keer. De 7 plus die ik nu krijg moet 2 jaar mee. Dan denk ik dat deze case een aardig begin is. Ook al heb ik persoonlijk de voorkeur om voor leer te kiezen. :)
Verschrikkelijk lelijk ding zeg... jeetje... :X

• pdavie2311

pdavie2311

quote:
ghstly schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 15:54:
[...]

Had je al naar http://www.senacases.com gekeken? Ik heb zelf de Ultra Thin Wallet Book. Wel voor de plus, maar het soepele leer is wel erg prettig. En het maakt de boel niet erg 'flink'.
Ik heb al de ultraslim wallet sleeve besteld bij Sena! :Y

Deze eerder gehad en echt een mooi en slim design. Bij gebruik is de iPhone " naakt " en met vervoer is hij goed beschermd. Heb voor nu een transparante siliconen case besteld die vandaag binnenkomt. Ook deze is een slim design en je ziet de iPhone er mooi door...Als ik uitga wil ik een goede case hebben, zodat ik niet steeds mijn iPhone uit de sleeve moet halen want dan gaat hij zeker een keertje vallen.

pdavie2311 wijzigde deze reactie 15-10-2016 08:15 (4%)

• Silversin
  • Laatst online: 01:03
Vandaag is mijn Spigen Air Skin hoesje in black binnengekomen. Zit nog op werk, maar ben zeer benieuwd. Altijd tevreden geweest over de 6+ variant. Probeer vanavond foto's te plaatsen.

http://www.spigen.com/pro...rskin?variant=27477779713

• Aight!
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 00:12

Aight!

'A toy robot...'

quote:
Impstoker schreef op woensdag 02 november 2016 @ 09:03:
Die jimmyCASE ziet er ook wel echt gaaf uit vind ik!

Ik heb aantal weken geleden een kurken hoesje besteld via Etsy:
So far heel happy mee.
[afbeelding]
[afbeelding]

Hoesje voelt fijn aan, lijkt best goed gemaakt, pasje gaat er makkelijk in maar zit wel stevig. En ik wil thuis mijn JetBlack zonder hoesje en dit hoesje is redelijk easy erop en eraf te halen. Ook fijn vind ik dat er geen opstaande randjes om het scherm heen zitten ivm swipen vanaf een edge.
Vet! Ik had bij de 6+ die van Fuz! Maar die was na een jaar helemaal versleten hahaha :)

Te koop CANON EF 70-200 F/4 : https://tweakers.net/aanbod/1937148/canon-ef-70-200mm-f-4l-usm.html

• dkawa
  • Laatst online: 00:02
quote:
Nyana schreef op maandag 21 november 2016 @ 16:54:
[...]

Is het wat? Lijkt een erg dikke bumper te zijn. Maar geeft dan ook veel bescherming.
is zeker wat.. geeft goede grip en je kan de mooie kleur van je iPhone ook nog een showen

• dafmay
  • Laatst online: 22:04
quote:
Mopshondje schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 10:53:
Weet niet of ik het hier mag vragen maar heeft een van jullie ook je toestel verzekerd?

Zoja, waar?
Ik heb een Buitenshuis kostbaarheden verzekering afgesloten bij CB Achmea. Kost zo'n eur 6,-- per maand.

https://www.centraalbehee...itenshuisverzekering.aspx

• MACNON
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 27-08-2018
Ik kreeg bij mijn 7 een hoesje van Floveme.
Geen idee waarvandaan, maar het is een van de mooiste ooit gehad, mét glas protection én iets overstekend wat je wil.

Speciaal voor de 7, dus met 2 speaker ruimtes en ladersnoertje past er goed in, plaatje is van een model 6.

Helaas ging hij door mijn onhandigheid kapot dus moest zoeken...
En zie, voor € 3,32 :

EDIT: link verwijderd, niet meer correct
nieuwe link https://nl.aliexpress.com...10208.99999999.271.8iYHTO

MACNON wijzigde deze reactie 28-01-2017 09:42 (30%)
Reden: Verouderde link, gecorrigeerd

• MACNON
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 27-08-2018
Modelnaam is Floveme 360 (Floveme staat op de achterzijnde geprint en dat staat er chique, niet merkloos!)
Bij bestelling moet je kiezen welk model je wilt; 6, 6s of 7

Ik denk dat er een nieuwe link is: https://nl.aliexpress.com...10208.99999999.271.8iYHTO

Kies dan het model naar keuze...

MACNON wijzigde deze reactie 28-01-2017 09:46 (21%)

• dafmay
  • Laatst online: 22:04
Minimaal...dan uiteraard de Peel Super Thin case!

https://buypeel.com/products/super-thin-iphone-7-case

https://9to5mac.com/2016/...and-7-plus-case-giveaway/

Ik heb 'm zelf net binnen en het is alsof er niets om de iphone heen zit...erg fijn.

(Ps ik gebruik mijn 7+ wel zonder skin...vind ik toch prettiger in dagelijks gebruik...)

• sderooij
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 17-10 20:31
quote:
nino_070 schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 17:07:
Heel veel winkels verkopen goedkope iPhone 7 hoesjes, bijv. Hema, Action, Kruidvat, Xenos enz. Weet iemand welke van dit soort winkels een goedkoop iPhone 7 hoesje heeft wat van het materiaal TPU is gemaakt? :)
https://www.smartphonehoe...pu-hoesje-iphone-8-7.html
goedkoop genoeg voor je toestel van 700 E? 8)7

• LoneWolf
  • Registratie: oktober 1999
  • Laatst online: 13-10 21:56

LoneWolf

Just a Byte

Spigen/SGP hoesjes zijn vaak snel kapot. Heb er ook wat gehad maar nooit weer. Veel geld voor slechte kwaliteit. Houd het tegenwoordig bij de hoesjes van Apple (leer), tech21, en magpul.

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Tesla

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True