Iemand een tip voor een folio case van goede kwaliteit, zonder dat er een portemonnee functie geïntegreerd is? De Access case 2 van Nodus komt een heel eind in de buurt van wat ik zoek, echter heeft die aan de flap die het scherm bedekt nog een half leer half suède stuk zitten waar je pasje achter kan verstoppen. Het liefst zou ik de flap die het scherm bedekt volledig van zacht materiaal hebben en niet deels van leer.
De opties die ik tegenkom hebben veelal een behoorlijk gedeelte voor pasjes beschikbaar wat ik niet wil. Ofwel je komt in het wat goedkopere segment (Artwizz, Valenta, Dbramante). Ik wil graag iets meer kwaliteit dan Valenta, maar geen vakjes voor pasjes en dergelijke. Ook wil ik hem zo dun mogelijk houden. De officiële hoesjes die Samsung verkoopt (weliswaar met een hele dunne pashouder) zouden ideaal zijn, maar dat gaat niet
Iemand de gouden tip?
De opties die ik tegenkom hebben veelal een behoorlijk gedeelte voor pasjes beschikbaar wat ik niet wil. Ofwel je komt in het wat goedkopere segment (Artwizz, Valenta, Dbramante). Ik wil graag iets meer kwaliteit dan Valenta, maar geen vakjes voor pasjes en dergelijke. Ook wil ik hem zo dun mogelijk houden. De officiële hoesjes die Samsung verkoopt (weliswaar met een hele dunne pashouder) zouden ideaal zijn, maar dat gaat niet
Iemand de gouden tip?