Hkuit schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 11:31:
[...]
Het vervolg: mijn Floveme hoesje was inderdaad niet duur, maar blijkt toch ook niet zo stevig. Ik heb 'm nu 5 weken en dit is het resultaat:
[
afbeelding]
[
afbeelding]
Ik gebruik de Iphone natuurlijk dagelijks, maar niet extra lomp of zo. Wel een keer of 20-30 per dag in en uit mijn achterzak halen, daarom wilde ik er ook een goed hoesje omheen.
Ik ben nu op zoek naar een betere oplossing!
Tot mijn verrassing ziet het Krusell Arvika hoesje er echt vrijwel precies uit als mijn Floveme hoesje; oordeel zelf:
https://www.pdashop.nl/pr...ilver.html?imageId=573130
Het Krusell hoesje kost echter 29,90 , dus 10x zoveel. Is het gewoon hetzelfde hoesje, re-branded?
En heeft iemand goede ervaringen met Krusell?
Mijn Floveme hoesjes zien er niet zo erg uit, maar de ellende is dat de knoppen loslaten.
Als dàt niet gebeurde blijf ik het voor mij het ideale hoesje vinden, super dun en sjiek.
Heb er voor nood een siliconen ding bij de Action gehaald, maar daarmee ben ik niet goed verstaanbaar!
Die Krusell lijkt als 2 druppels water.
M.i. zelfde materiaal en ook die doekjes erbij, maar om daar 29,00 voor te dokken...
Ik mag dus weer op zoek, in afwachting van compensatie van Floveme.
Het bewuste hoesje is niet meer leverbaar, zo te zien er wel een update.
Een bookcase is niks voor mij; te vaak in- en uit de autohouder en onhandig om snel de telefoon op te nemen met één hand, direct uit de broekzak.
Dus tips weer welkom