Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Dennisweb
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 00:06
Had een rubber hard case mat black via eBay uit Duitsland gehaald. Binnen drie weken al stuk. Had een tijdje geleden al mijn oog op het officiële rode silliconenhoesje van Apple zelf laten vallen.

Toch maar besteld en o, wat is hij mooi! Ik had dit 3 maanden eerder moeten doen :)

• Kepro
  • Registratie: april 2012
  • Nu online
Hoi Tweakers, mijn vader heeft onderstaande case bij zijn zakelijke iPhone 7 gekregen echter heeft hij geen idee van welk merk deze case is. (verpakkingook niet meer in het bezit). Nu wil ik dit hoesje ook graag hebben maar heb het internet al afgezocht helaas zonder resultaat, kunnen jullie mij verder helpen?

Twitch kanaal Kepro_ - WoT Statistieken

• Wouter36
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 15-10 13:28
Ziet eruit als een cellular line hoesje.

http://www.mediamarkt.nl/...-transparant-1469705.html

• Kepro
  • Nu online
quote:
Dacht ik eerst ook aan maar het gedeelte bij de camera is anders en er staat een merk op.

• Nyana
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 14-10 15:23

Nyana

Who?!

quote:
Kepro schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 18:14:
Hoi Tweakers, mijn vader heeft onderstaande case bij zijn zakelijke iPhone 7 gekregen echter heeft hij geen idee van welk merk deze case is. (verpakkingook niet meer in het bezit). Nu wil ik dit hoesje ook graag hebben maar heb het internet al afgezocht helaas zonder resultaat, kunnen jullie mij verder helpen?
Heb hem ooit wel is voorbij zien komen maar kan hem zo gauw niet vinden. Wat vind je zo mooi aan dit hoesje? Wat mij betreft is die asymmetrische camera cutout niet mooi. Maar dat is smaak.

Ringke heeft ook een dergelijk hoesje. https://www.appelhoes.nl/...MPFi6WNu9ECFUm3Gwod13YDvg is ook zonder merk.

• Kepro
  • Nu online
quote:
Nyana schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 23:12:
[...]

Heb hem ooit wel is voorbij zien komen maar kan hem zo gauw niet vinden. Wat vind je zo mooi aan dit hoesje? Wat mij betreft is die asymmetrische camera cutout niet mooi. Maar dat is smaak.

Ringke heeft ook een dergelijk hoesje. https://www.appelhoes.nl/...MPFi6WNu9ECFUm3Gwod13YDvg is ook zonder merk.
Ik heb nu een Spigen ultra hybrid maar de case van de foto's is vrij smal en bedekt toch alle knoppen en komt een klein beetje boven het scherm uit.

• Jenzo
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 14-10 15:11
Ik heb erg goede ervaringen met de Otterbox Commuter

 MacBook Pro (15-inch, 2017), i7 2,8 GHz, 16GB RAM, 256GB SSD  iPhone 7 Plus 32GB  iPad Air 2 64GB  Apple Watch series 4 Nike+ edition

• Niku
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 22:14

Niku

Alagaesii

Ik wil graag een siliconen hoesje bij mijn iPhone, maar wel eentje waarvan de randen ook boven het scherm uitsteken zodat ie ook met het scherm naar beneden zou kunnen liggen. Tips?

JT: I'm an outlaw, cabron, not a suicide bomber.

• MACNON
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 27-08-2018
Ik kreeg bij mijn 7 een hoesje van Floveme.
Geen idee waarvandaan, maar het is een van de mooiste ooit gehad, mét glas protection én iets overstekend wat je wil.

Speciaal voor de 7, dus met 2 speaker ruimtes en ladersnoertje past er goed in, plaatje is van een model 6.

Helaas ging hij door mijn onhandigheid kapot dus moest zoeken...
En zie, voor € 3,32 :

EDIT: link verwijderd, niet meer correct
nieuwe link https://nl.aliexpress.com...10208.99999999.271.8iYHTO

MACNON wijzigde deze reactie 28-01-2017 09:42 (30%)
Reden: Verouderde link, gecorrigeerd

• Niku

Niku

Alagaesii

Jammer genoeg zijn de Diztronic hoesjes nog niet in Nederland beschikbaar, denk dat ik nu voor een Ringke Fusion ga.

Niku wijzigde deze reactie 23-01-2017 12:00 (3%)

• Hkuit
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 21:58
quote:
MACNON schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 18:04:
Geen idee waarvandaan, maar het is een van de mooiste ooit gehad, mét glas protection én iets overstekend wat je wil.

Speciaal voor de 7, dus met 2 speaker ruimtes en ladersnoertje past er goed in, plaatje is van een model 6.

En zie, voor € 3,32 :

https://nl.aliexpress.com...42-40aa-8350-9b7e0dba5db3

[afbeelding]

[afbeelding]
Helaas, die linkt naar een iphone 6 model.
Ik kan de iphone 7 zo niet vinden bij verkoper.

• MACNON
Modelnaam is Floveme 360 (Floveme staat op de achterzijnde geprint en dat staat er chique, niet merkloos!)
Bij bestelling moet je kiezen welk model je wilt; 6, 6s of 7

Ik denk dat er een nieuwe link is: https://nl.aliexpress.com...10208.99999999.271.8iYHTO

Kies dan het model naar keuze...

MACNON wijzigde deze reactie 28-01-2017 09:46 (21%)

• Hkuit
Top, die link klopt. Misschien alvast bestellen voor mijn 7 die over 2 weken komt.

• Niku

Niku

Alagaesii

Ik heb twee cases gekocht: de Spigen liquid armor en de Ringke fusion. Tevreden over beide, de Ringke zit net wat strakker, maar de Spigen vind ik beter qua look and feel. De Spigen blijft er dan ook omheen.

• Kepro
  • Nu online
Heeft er iemand enig idee wanneer de Spigen Ultra Hybrid 2 in Nederland verkrijgbaar is?

• jokapo
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 12-07 19:40

jokapo

En het antwoord is koekje

Vandaag komt mijn 7 Plus Jet Black binnen en uiteraard wil ik daar een hoesje omheen hebben. Nu ben ik aan het zoeken wat hier nu eigenlijk een beetje het beste van twee werelden is. Aan de ene kant wil ik hem zo minimaal mogelijk hebben aan de andere toch ook wel wat val protectie.

Voor zo ver deze in dit topic en google tegen gekomen:
  • Spigen Ultra Hybrid Crystal Clear
  • Otterbox Symmetry Crystal Clear
Of weet iemand in dit geval hoesjes die dan beter tot zijn recht komen?

Live youre Life and Enjoy every Day

• dafmay
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 22:02
Minimaal...dan uiteraard de Peel Super Thin case!

https://buypeel.com/products/super-thin-iphone-7-case

https://9to5mac.com/2016/...and-7-plus-case-giveaway/

Ik heb 'm zelf net binnen en het is alsof er niets om de iphone heen zit...erg fijn.

(Ps ik gebruik mijn 7+ wel zonder skin...vind ik toch prettiger in dagelijks gebruik...)

• jokapo
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 12-07 19:40

jokapo

En het antwoord is koekje

quote:
dafmay schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 11:15:
Minimaal...dan uiteraard de Peel Super Thin case!

https://buypeel.com/products/super-thin-iphone-7-case

https://9to5mac.com/2016/...and-7-plus-case-giveaway/

Ik heb 'm zelf net binnen en het is alsof er niets om de iphone heen zit...erg fijn.

(Ps ik gebruik mijn 7+ wel zonder skin...vind ik toch prettiger in dagelijks gebruik...)
Geeft de peel ook enige bescherming wanneer je foon per ongeluk valt? Dus niet dat het glas gelijk in stukken ligt als ie op een hoek valt?

Live youre Life and Enjoy every Day

• dafmay
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 22:02
quote:
jokapo schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 11:28:
[...]

Geeft de peel ook enige bescherming wanneer je foon per ongeluk valt? Dus niet dat het glas gelijk in stukken ligt als ie op een hoek valt?
Bescherming voor het scherm zal je niet snel hebben met een case (tenzij het een dikke case is die is bedoelt voor bescherming tegen drops...maar dan nog). Dan kun je beter een sleeve kopen (of ander soort hoesje met bescherming voor het scherm).

De Peel is zoals gezegd echt minimaal...is meer bedoelt voor bescherming tegen micro krasjes op de achterkant van de JB versie. En de case geeft ook wel iets meer grip.

• Kepro
  • Nu online
quote:
jokapo schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 11:06:
Vandaag komt mijn 7 Plus Jet Black binnen en uiteraard wil ik daar een hoesje omheen hebben. Nu ben ik aan het zoeken wat hier nu eigenlijk een beetje het beste van twee werelden is. Aan de ene kant wil ik hem zo minimaal mogelijk hebben aan de andere toch ook wel wat val protectie.

Voor zo ver deze in dit topic en google tegen gekomen:
  • Spigen Ultra Hybrid Crystal Clear
  • Otterbox Symmetry Crystal Clear
Of weet iemand in dit geval hoesjes die dan beter tot zijn recht komen?
Ultra hybrid gaat niet werken. Krijgt watermerk effect. Of je moet ergens al versie 2 kunnen vinden. Die heeft dat probleem niet.

• Hkuit
quote:
MACNON schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 18:04:

En zie, voor € 3,32 :

EDIT: link verwijderd, niet meer correct
nieuwe link https://nl.aliexpress.com...10208.99999999.271.8iYHTO

[afbeelding]

[afbeelding]
Ik heb via jouw link ook het hoesje van Floveme besteld. Past goed, mooi met glas bescherming van m'n scherm maar... Het knopje voor aan/uit is er al vanaf en de kleur (lichtgrijs) slijt al weg op de hoeken.
Niet heel erg allebei, ik krijg de iPhone prima aan en uit, en voor die paar euro verwachtte ik ook geen wonderen.

• JeyJey
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 07:48
Ik heb vandaag de Caseology wavelength binnen gekregen. Ben nu al enthousiast, erg mooi en prettig hoesje. Geeft voldoende grip, iets opstaande randen (betere bescherming) en schuin aflopend naast het scherm, zodat je goed bij de randen kan komen met je vinger. Het geheel lijkt ook absoluut meerwaarde te geven voor algehele bescherming. Het is deels rubber en deels plastic, de knoppen zijn bijna net zo prettig te bedienen als die op de Apple leather case (die zeer prettig zijn).

Ze hebben verschillende modellen, lijken wel veel op elkaar. Zat zelf te twijfelen over de parallax nog.

Anyway, aanrader, zo'n Caseology case!

https://www.amazon.co.uk/...%2C142&crid=2E1V62YY5LKB7

JeyJey wijzigde deze reactie 03-03-2017 21:20 (19%)

XBO: FlyingDutchie1

• LopendeVogel
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 14-10 08:04
quote:
dafmay schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 11:47:
[...]

Bescherming voor het scherm zal je niet snel hebben met een case (tenzij het een dikke case is die is bedoelt voor bescherming tegen drops...maar dan nog). Dan kun je beter een sleeve kopen (of ander soort hoesje met bescherming voor het scherm).

De Peel is zoals gezegd echt minimaal...is meer bedoelt voor bescherming tegen micro krasjes op de achterkant van de JB versie. En de case geeft ook wel iets meer grip.
Nja volgens mij ging zijn vraag er meer om of er wel voldoende beschermmateriaal op de hoeken zit.
Het toestel hoeft niet perse op het scherm terecht te komen, zoals hij zelf ook zegt: indien hij op de hoek valt.
Die hele dunne hoesjes zijn daar over het algemeen géén bescherming tegen, die zijn meer om krasjes tegen te houden.
Die hierboven (de merkloze silicone doorzichtige) is daar al beter tegen beschermt. Stel het toestel valt op de hoek dan houd die silicone nog wel wat van de klap tegen, bij die super tin dingetjes kan je een kapot scherm verwachten (ja, ook wanneer die niet plat op het scherm terecht komt) als je een beetje pech hebt.

• Wippien
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 12-10 19:13

Wippien

Enjoying the joy in life

quote:
RaydeJee schreef op maandag 2 januari 2017 @ 21:48:
[...]

Dat is altijd zo'n non-argument. Al kostte die iPhone €8000 dan vond ik €55 voor dit hoesje veel geld. Ze zijn gewoon erg in prijs gestegen. Met de 5S was het nog leuk, nu is het gewoon erg prijzig.
Evengoed bevallen ze mij prima en zijn het geld wel waard. Morgen komt ie binnen. Wordt mijn 3e Apple case.
Ik had voor de 6 een siliconen versie, heel prettig in de hand maar ging in verloop van tijd rafelen en toen was ik er snel maar mee. Koos die vanwege de prijs omdat ik leer te duur vond. Inmiddels heb ik een leren variant voor de 7, en ben benieuwd naar de kwaliteit daarvan, een collega heeft 1 die al 1,5 jaar goed zit. Liever dat dan 5x 20,- voor verschillende cases waar je niet tevreden mee bent.

Enjoy the joy

• pdavie2311
  • Registratie: mei 2010
  • Nu online

pdavie2311

Live life to the fullest..

Ik heb nog een extra Caudabe Veilt XT Goud over. Heb een zilveren iPhone 7, vandaar overbodig. DM me maar bij interesse.

MacBook Pro early 2011 256GB SSD 8GB 1600Mhz - Dell Latitude E7470 - iPad 3 - iPad 2017 32GB - Apple TV - iPhone Xs 64GB Silver - Apple Watch Series 5 SS Space Grey

• Jimijames75
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 07:51
Heeft Apple alle lederen hoesjes voor de 7 plus uit het assortiment gehaald?kan ze nergens meer vinden

• Nyana

Nyana

Who?!

quote:
Jimijames75 schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 19:59:
Heeft Apple alle lederen hoesjes voor de 7 plus uit het assortiment gehaald?kan ze nergens meer vinden
Klik
Nog bedankt voor de Floveme tip :) 3 euro per stuk, sluit geweldig aan en is mooi om te zien. Screenprotector is wel wat awkward, maar prima.
Wel irritant is dat je niet meer helemaal lekker op boven/zijkant sherm kan tikken, maar hij beschermt heel goed en sluit naadloos aan. Wel zoals bij alle andere hoesjes snel veel stofopbouw.

Maar echt een relaxed hoesje, en dat voor zo'n lage prijs :)
Gebruik hem graag als ik de natuur intrek of naar concerten ga.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• BleuZ
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 22:21

BleuZ

Dolletjes!

Ik ben ontzettend tevreden over de Saddle Brown lederen case van Apple zelf. De eerste beschadigingen zijn al te zien, dus de case heeft meteen wat meer karakter en ik ben benieuwd hoe dat over een paar maanden is.

Daarnaast heb ik ook een Tech21 Impact Clear case, waar ik een beetje teleurgesteld over ben. Op mijn iPhone SE en de 6s Plus van m'n vader zie je het ontwerp van de telefoon veel beter doordat Space Gray een lichtere kleur is, maar op de matzwarte 7 is de kleur en het ontwerp eigenlijk nauwelijks te zien in bepaald licht, erg jammer.

Heeft er hier iemand ervaring met de zwarte variant van dit hoesje i.c.m. de matzwarte iPhone 7 (Plus)? Ik ben benieuwd of die de kleur beter doorlaat.

• GeforceAA
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 15-10 10:10
quote:
BleuZ schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 15:09:
Ik ben ontzettend tevreden over de Saddle Brown lederen case van Apple zelf. De eerste beschadigingen zijn al te zien, dus de case heeft meteen wat meer karakter en ik ben benieuwd hoe dat over een paar maanden is.

[afbeelding]

[afbeelding]

Daarnaast heb ik ook een Tech21 Impact Clear case, waar ik een beetje teleurgesteld over ben. Op mijn iPhone SE en de 6s Plus van m'n vader zie je het ontwerp van de telefoon veel beter doordat Space Gray een lichtere kleur is, maar op de matzwarte 7 is de kleur en het ontwerp eigenlijk nauwelijks te zien in bepaald licht, erg jammer.

[afbeelding]

Heeft er hier iemand ervaring met de zwarte variant van dit hoesje i.c.m. de matzwarte iPhone 7 (Plus)? Ik ben benieuwd of die de kleur beter doorlaat.
Heb sinds de 5s altijd lederen hoesjes van Apple gekocht. Alleen met de 7 (Plus) ben ik overgestapt naar de siliconen omdat de kwaleit van de lederen me na paar maanden gebruik altijd tegenvalt.

• BleuZ

BleuZ

Dolletjes!

quote:
GeforceAA schreef op zondag 19 maart 2017 @ 14:59:
[...]

Heb sinds de 5s altijd lederen hoesjes van Apple gekocht. Alleen met de 7 (Plus) ben ik overgestapt naar de siliconen omdat de kwaleit van de lederen me na paar maanden gebruik altijd tegenvalt.
Valt de kwaliteit je tegen omdat de kleur verandert, of dat de hoesjes daadwerkelijk kapot gaan?

Ik heb namelijk geen problemen ondervonden met de lederen hoesjes van mijn 5s, SE of de 6. Ik had wel altijd bruin lederen hoesjes, die worden op natuurlijke wijze donker. Ik heb gemerkt dat bijvoorbeeld blauwe, rode, of de rosé lederen hoesjes echt zwart worden na verloop van tijd.

Van de siliconen hoesjes heb ik juist gehoord dat ze de neiging hebben om af te brokkelen, vooral aan de randen.

• GeforceAA
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 15-10 10:10
quote:
BleuZ schreef op zondag 19 maart 2017 @ 15:37:
[...]

Ik heb gemerkt dat bijvoorbeeld blauwe, rode, of de rosé lederen hoesjes echt zwart worden na verloop van tijd.

Van de siliconen hoesjes heb ik juist gehoord dat ze de neiging hebben om af te brokkelen, vooral aan de randen.
Heb beiden meegemaakt. Had blauw voor de 5s en donkerblauw voor de 6 en allemaal gingen zwaar verkleuren na een paar maanden. Voor de 6s (Plus) had ik gekozen een zwarte lederen hoes, dus de kleurverandering merkte ik minder. Twee vrienden van mij hebben met hun 6s siliconenhoes inderdaad aan de randen afbrokkeling. Mijn huidige 7 Plus siliconenhoes begint het al te krijgen.

GeforceAA wijzigde deze reactie 21-03-2017 02:19 (0%)
Reden: spelling

• Hkuit
quote:
WhatsappHack schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 00:18:
Nog bedankt voor de Floveme tip :) 3 euro per stuk, sluit geweldig aan en is mooi om te zien. Screenprotector is wel wat awkward, maar prima.
Wel irritant is dat je niet meer helemaal lekker op boven/zijkant sherm kan tikken, maar hij beschermt heel goed en sluit naadloos aan. Wel zoals bij alle andere hoesjes snel veel stofopbouw.

Maar echt een relaxed hoesje, en dat voor zo'n lage prijs :)
Gebruik hem graag als ik de natuur intrek of naar concerten ga.
Het vervolg: mijn Floveme hoesje was inderdaad niet duur, maar blijkt toch ook niet zo stevig. Ik heb 'm nu 5 weken en dit is het resultaat:

Ik gebruik de Iphone natuurlijk dagelijks, maar niet extra lomp of zo. Wel een keer of 20-30 per dag in en uit mijn achterzak halen, daarom wilde ik er ook een goed hoesje omheen.

Ik ben nu op zoek naar een betere oplossing!
Tot mijn verrassing ziet het Krusell Arvika hoesje er echt vrijwel precies uit als mijn Floveme hoesje; oordeel zelf:
https://www.pdashop.nl/pr...ilver.html?imageId=573130

Het Krusell hoesje kost echter 29,90 , dus 10x zoveel. Is het gewoon hetzelfde hoesje, re-branded?
En heeft iemand goede ervaringen met Krusell?

• BleuZ

BleuZ

Dolletjes!

quote:
Hkuit schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 11:31:
[...]

Het vervolg: mijn Floveme hoesje was inderdaad niet duur, maar blijkt toch ook niet zo stevig. Ik heb 'm nu 5 weken en dit is het resultaat:
[afbeelding]

[afbeelding]

Ik gebruik de Iphone natuurlijk dagelijks, maar niet extra lomp of zo. Wel een keer of 20-30 per dag in en uit mijn achterzak halen, daarom wilde ik er ook een goed hoesje omheen.

Tot mijn verrassing ziet het Krusell Arvika hoesje er echt vrijwel precies uit als mijn Floveme hoesje; oordeel zelf:

Het Krusell hoesje kost echter 29,90 , dus 10x zoveel. Is het gewoon hetzelfde hoesje, re-branded?
Het Krusell hoesje is niet hetzelfde hoesje als ik kijk naar de uitsparingen voor de proximity sensor e.d.

Ik heb héél vroeger een Krusell lederen pouch voor mijn LG Arena gehad, die was van goede kwaliteit, maar een heel ander product dan zo'n cover natuurlijk :+

• Nyana

Nyana

Who?!

Spigen heeft ook een full body variant. Misschien is dat wat.

• Hkuit
quote:
Nyana schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 12:56:
Spigen heeft ook een full body variant. Misschien is dat wat.
Bedankt!
Ben gelijk gaan zoeken en heb net deze besteld, de Spigen Ultra Hybrid (in de aanbieding):
https://www.pdashop.nl/pr...788.1102898871.1490262849

• BleuZ

BleuZ

Dolletjes!

quote:
Hkuit schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 16:52:
[...]

Bedankt!
Ben gelijk gaan zoeken en heb net deze besteld, de Spigen Ultra Hybrid (in de aanbieding):
https://www.pdashop.nl/pr...788.1102898871.1490262849
Goede tip! Ik heb de Crystal Clear variant besteld en die geeft i.t.t. mijn Tech21 case de kleur wél mooi door. Volgens Spigen zou die van polycarbonaat gemaakt moeten zijn, en dus niet moeten verkleuren. Ik ben benieuwd.

BleuZ wijzigde deze reactie 25-03-2017 10:20 (8%)

• Nicj56
  • Registratie: november 2011
quote:
BleuZ schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 15:09:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Sjiek heb zelf de de zwarte om mijn iPhone 6S gehad en een poos de Otterbox.

Maar een totaal andere vraag welke achtergrond heb jij?

MBPr 13" 2017 128GB  iPhone 8 Plus 64GB

• xhdmix
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 26-04-2018
Voor de mensen die hun case buiten Europa bestellen, Ik zou zelf ook graag een case willen bestellen op buypeel.com maar zijn hier extra kosten aan verbonden? Zoals douane en dergelijke omdat die buiten Europa verzonden worden.

• MacbookProx
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 20:14
Ik neig naar deze:
http://www.travelteq.com/...s/iphone-case-golden.html
of,
https://www.mujjo.com/cases/leather-case-for-iphone-7-black

Of eigenlijk naar helemaal geen hoesje. Zwarte versie. Gewoon wat op bureau leggen en in de broekzak zonder andere spullen kan er weinig gebeuren toch?

• BleuZ

BleuZ

Dolletjes!

quote:
Nicj56 schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 23:32:
[...]

Sjiek heb zelf de de zwarte om mijn iPhone 6S gehad en een poos de Otterbox.

Maar een totaal andere vraag welke achtergrond heb jij?
Ik heb 'm ergens van internet geplukt, maar de hele achtergrond ziet er zo uit:

Je kunt 'm hier downloaden :)

• Nicj56
  • Registratie: november 2011
quote:
BleuZ schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 10:20:
[...]

Ik heb 'm ergens van internet geplukt, maar de hele achtergrond ziet er zo uit:
[afbeelding]

Je kunt 'm hier downloaden :)
Bedankt staat erop.

MBPr 13" 2017 128GB  iPhone 8 Plus 64GB

• murphsy
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 05-10 09:26

murphsy

Thinkingbig.nl

Ik heb sinds aankoop (iphone 7 zwart) een bruin lederen decoded hoesje, met vakje voor mijn ov-chipkaart. In combinatie met zo'n plak glaasje. Bevalt goed, alleen erg jammer dat tussen screenprotector en lederen rand zo'n 3mm ruimte zit. Maakt het geheel wat druk.

Ik schrijf over geld en leven, bijv. Zo onbelangrijk is rendement voor FO »

• BleuZ

BleuZ

Dolletjes!

Ik heb laatst ook een siliconenhoesje van Apple gekocht in de kleur Cacao; die schijnt nu niet meer leverbaar te zijn, maar ik vind 'm erg goed bij de matzwarte 7 passen! Het standaard zwart vind ik erg saai.

Nu hoop ik alleen niet dat 'ie gaat afbrokkelen o.i.d., daar schenen de siliconen iPhone 6(s) hoesjes in ieder geval wel last van te hebben.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 05:12
Zo nu ik ook in bezit ben van de IPhone 7 begint het hoesje gezoek...

Hoe lang is levertijd naar NL voor een Peel cover ?

Twijfel is het begin van wijsheid en Kennis is nog geen wijsheid

• H1MSELF1SH
  • Registratie: augustus 2009
Mijn excuses om dit "oude" topic weer op te ratelen.

Sinds gisteren ben ik de eigenaar van zo'n prachtige rode iPhone 7. Langs de ene kant wil ik de iPhone wel beschermen tegen krassen en vallen, maar langs de andere kant wil ik het mooie rood ook niet verbergen.

Ik weet dat er voor de iPhone SE vroeger een glazen front én backprotector bestond. Bestaat dit ook al voor de 7? Ik heb zelf al wat gegoogled maar kom dan uit op fishy Ebay verkopers en van onbekende merken. Ik zou liever iets meer uitgeven aan een bekend merk van een bekende (web)winkel. Kent iemand zo iets? Alvast bedankt.

PSN: H1MSELF1SH

• BillSpaarbank
  • Registratie: januari 2005
  • Niet online
quote:
H1MSELF1SH schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 08:31:
Mijn excuses om dit "oude" topic weer op te ratelen.

Sinds gisteren ben ik de eigenaar van zo'n prachtige rode iPhone 7. Langs de ene kant wil ik de iPhone wel beschermen tegen krassen en vallen, maar langs de andere kant wil ik het mooie rood ook niet verbergen.

Ik weet dat er voor de iPhone SE vroeger een glazen front én backprotector bestond. Bestaat dit ook al voor de 7? Ik heb zelf al wat gegoogled maar kom dan uit op fishy Ebay verkopers en van onbekende merken. Ik zou liever iets meer uitgeven aan een bekend merk van een bekende (web)winkel. Kent iemand zo iets? Alvast bedankt.
Het ligt een beetje aan je budget. Persoonlijk ben ik erg fan van de Gorilla glass screenprotectors van de Amac. Die kosten 34,95 maar zijn echt super van kwaliteit. Combineer dat met een leren of siliconen Apple Case en je hebt een hele goeie combi denk ik. Maar dan ben je in totaal wel rond de 90 euro kwijt...

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

• ErwinJ
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 05:12
Gisteren mijn Hoesje van Peel binnen gekregen voor de IPhone 7

Ik moet zeggen het was de moeite waard deze te bestellen en erop wachten, past precies en de IPhone word er niet echt "dikker" op.

Twijfel is het begin van wijsheid en Kennis is nog geen wijsheid

• Martinus
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 15-10 15:37
quote:
Martinus schreef op woensdag 23 november 2016 @ 20:46:
[...]

hoest met de Joli, zit dat er mooi uit voor die knikkers? en welke kleur heb je?
heb nu alweer een dik half jaar de hoes, prachtig hoesje en ziet er nog heel mooi uit. Top spul, niet goedkoop, maar blijft erg mooi.

heb deze

no comment

• harm12nl
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 21:14
quote:
BleuZ schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 11:32:
Ik heb laatst ook een siliconenhoesje van Apple gekocht in de kleur Cacao; die schijnt nu niet meer leverbaar te zijn, maar ik vind 'm erg goed bij de matzwarte 7 passen! Het standaard zwart vind ik erg saai.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Nu hoop ik alleen niet dat 'ie gaat afbrokkelen o.i.d., daar schenen de siliconen iPhone 6(s) hoesjes in ieder geval wel last van te hebben.
Wat is de staat van de case nu? Ik zit er namelijk ook over na te denken om deze aan te schaffen. Heb altijd de lederen case van Apple gehad in meerdere kleuren (Iphone 5s/6s) maar aangezien dit toestel beter bestemd is tegen water en af en toe mee de douche in gaat lijkt het mij beter om voor een siliconen case te gaan :)

Edit: niet goed gekeken, deze is inderdaad niet meer leverbaar.. Jammer :/

harm12nl wijzigde deze reactie 31-07-2017 13:51 (3%)

©2004

• H1MSELF1SH
Ik ben een hevige fan van book cases om meerdere redenen
- het ziet er stijlvol uit (persoonlijke mening natuurlijk)
- beschermt voorkant én achterkant van de iPhone
- biedt mogelijkheid voor een bankkaart of geld (biljet) mee te nemen.

Met mijn vorige iPhone (een 6) heeft 3 bookcases gehad, met gemixt succes.
1) De BookBook case van TwelveSouth: prachtige case maar die begon zeer snel te verslijten. Jammer want voor die prijs (50-60 euro) mag dat niet.
2) De Decoded Leather Wallet had minder snel last van slijtage, maar had dan weer het vervelende effect dat bij elke foto genomen met flits er een reflectie was tegen de binnenkant van de camera opening waardoor foto's een flinke waas hadden. Ongelooflijk dat zoiets kan. Voor een case van 50-60 euro verwacht ik dat zoiets getest is. Ook bizar dat dat in geen enkele review (want ik doe m'n huiswerk voor ik zoiets koop) te lezen was!
3) De Knomo Premium Leather Folio for iPhone is uiteindelijk de case (in het bruin) die ik zeer lang gebruikt heb.

Sinds ik van een iPhone 6 naar 7 gegaan ben stond al meteen vast dat ik terug naar Knomo zou gaan. Het zijn bookcases van dezelfde prijsklasse maar kwalitatief ook dik in orde. Ik heb een rode iPhone 7 dus koos voor de Knomo Premium Folio in de Chilli (lees: rode) kleur.

Over de kwaliteit kan ik kort zijn: die is net zo goed als bij de iPhone 6 variant: nog niet het kleinste spoortje van slijtage te zien, geen flits reflectie bij foto's, degelijke bescherming, alle knopjes zijn nog bereikbaar, handig om een bankbiljet of bankkaart mee te nemen enz.
De kleur past mooi bij de rode iPhone: de witte voorkant steekt fel af tegen het rood en langs de achterkant lijkt het net alsof die case een lens heeft, terwijl 't natuurlijk de rode achterkant van de iPhone is.

Ik kan de Knomo Premium Folio ten zeerste aanbevelen.

• harm12nl
Welke case gebruiken jullie i.c.m. (spat)water? Ik wil graag weer de lederen case van Apple zelf, echter neig ik meer naar de siliconen variant i.v.m. sporadisch gebruik onder de douche.. Ben bang dat de lederen dit niet trekt.. Of hebben jullie andere mooie opties/ervaringen? :)

©2004

• H1MSELF1SH
Ik weet dat de iPhone 7 (spat)waterdicht is tot een bepaalde diepte gedurende X aantal minuten enz, maar ik ga het lot ook niet tarten door die mee te nemen in een douche of bad. Sowieso al niet owv de dure cover die er rond zit bij mij, maar ook met m'n transparant 2$ AliExpress-hoesje neem ik die niet mee in de douche of in bad.

Het (spat)waterdicht zijn vind ik gewoon fijn dat ik niet ongerust moest zijn om m'n iPhone even uit m'n broekzak te halen in de regen, of als m'n handen vochtig zijn. Maar ik ga hem ook niet bewust onder water houden...

Als het gaat over muziek onder de douche dan zou ik zeggen: zet je iPhone op speaker en leg hem ergens droog naast de douche. En mensen die je net dan willen bellen of een berichtje sturen moeten maar begrijpen dat je hen 10 min later terug belt of stuurt.

• harm12nl
Het is eventueel muziek en af en toe een stukje voetbal kijken. Voor bellen en berichtjes kan ik hem wel een paar uur missen ;-)

Ik neig toch naar de lederen zwarte of grijze case van Apple. Deze is altijd bevallen dus waarom nu niet. Of nog een tijdje 'naakt' houden (en dan een keer laten vallen en spijt hebben dat ik er niet eerder een case om gedaan heb ;-))

harm12nl wijzigde deze reactie 01-08-2017 16:30 (50%)

©2004

• BleuZ

BleuZ

Dolletjes!

quote:
harm12nl schreef op maandag 31 juli 2017 @ 10:34:
[...]

Wat is de staat van de case nu? Ik zit er namelijk ook over na te denken om deze aan te schaffen. Heb altijd de lederen case van Apple gehad in meerdere kleuren (Iphone 5s/6s) maar aangezien dit toestel beter bestemd is tegen water en af en toe mee de douche in gaat lijkt het mij beter om voor een siliconen case te gaan :)

Edit: niet goed gekeken, deze is inderdaad niet meer leverbaar.. Jammer :/
De cacao siliconen case van Apple is inderdaad niet meer leverbaar. Ik snap ook niet waarom :?

In ieder geval heb ik de case nu bijna 3 maanden en ik heb 'm van al mijn cases het vaakst gebruikt. Dat houdt ook in dat 'ie het meeste slijt, en ondanks dat er wat plekjes zichtbaar zijn valt het nog heel goed mee.

Kwalitatief vind ik het gewoon een goede case – i.t.t. de lederen case is de siliconen case iets dikker, maar biedt enorm veel grip door de rubber-achtige afwerking. Ik heb nog helemaal nergens gemerkt dat de case zwakke punten heeft, en hij is ook niet doorgescheurd of afgebrokkeld.

Met het op de tafel schuiven/leggen worden de bovenste hoeken wat gladder.

• MACNON
quote:
Hkuit schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 11:31:
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]

Mijn Floveme hoesjes zien er niet zo erg uit, maar de ellende is dat de knoppen loslaten.
Als dàt niet gebeurde blijf ik het voor mij het ideale hoesje vinden, super dun en sjiek.
Heb er voor nood een siliconen ding bij de Action gehaald, maar daarmee ben ik niet goed verstaanbaar!

Die Krusell lijkt als 2 druppels water.
M.i. zelfde materiaal en ook die doekjes erbij, maar om daar 29,00 voor te dokken...

Ik mag dus weer op zoek, in afwachting van compensatie van Floveme.
Het bewuste hoesje is niet meer leverbaar, zo te zien er wel een update.

Een bookcase is niks voor mij; te vaak in- en uit de autohouder en onhandig om snel de telefoon op te nemen met één hand, direct uit de broekzak.

Dus tips weer welkom :)

• Erik1805
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 15-10 15:30
Hij is binnen :)

Ben benieuwd of ik deze er een beetje goed op krijg. Iemand nog tips?

https://tweakers.net/ext/f/4gG9wdFIyMoe5fEfp6OKTFKa/thumb.jpg

Best gelukt :)

https://tweakers.net/ext/f/Cq5zbEfUatCFKispIBNGJuOF/thumb.jpg

Erik1805 wijzigde deze reactie 21-08-2017 19:06 (26%)

• nilsson1234
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 14-10 18:27
Een mod mag deze deleten, verkeerde topic :X

nilsson1234 wijzigde deze reactie 22-08-2017 17:31 (93%)

iPhone XS 256GB silver,Apple Watch Series 3 Space Gray 42mm

• syltheboy
  • Registratie: november 2008
  • Niet online
Ongeveer tweeënhalve week geleden heb ik een iPhone 7 gekocht. De dag erna heb ik er gelijk een glazen screen-protector van een drogist opgeplakt, maar deze zat toch niet naar mijn zin. Toen heb ik een glazen screen-protector (Nillkin) via een Chinese site besteld en deze heb ik er vandaag op kunnen plakken.

Deze is echter curved, dus je merkt er amper wat van, en de Apple Leather Case past gelukkig ook nog prima. Wel valt er heel iets van het scherm weg (zijkanten), maar dat is echt minimaal.

Update 31 augustus:
De screen-protector bevalt me toch niet helemaal, vaak stoor ik mij eraan dat er beeld wegvalt aan de zijkanten van het scherm. Ik ga denk ik toch opzoek naar een andere screen-protector.

Ik had al eerder ervaring met Nillkin, 3 jaar geleden had ik namelijke al een glazen screen-protector van dat merk (niet curved) en dat beviel me prima. Gewoon bijna 3 jaar mee gedaan (iPhone 6 Plus) en de huidige eigenaar is er ook nog blij mee.

syltheboy wijzigde deze reactie 31-08-2017 18:21 (17%)

• nino_070
  • Registratie: januari 2012
  • Nu online
Heel veel winkels verkopen goedkope iPhone 7 hoesjes, bijv. Hema, Action, Kruidvat, Xenos enz. Weet iemand welke van dit soort winkels een goedkoop iPhone 7 hoesje heeft wat van het materiaal TPU is gemaakt? :)

• sderooij
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 14-10 07:23
quote:
nino_070 schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 17:07:
Heel veel winkels verkopen goedkope iPhone 7 hoesjes, bijv. Hema, Action, Kruidvat, Xenos enz. Weet iemand welke van dit soort winkels een goedkoop iPhone 7 hoesje heeft wat van het materiaal TPU is gemaakt? :)
https://www.smartphonehoe...pu-hoesje-iphone-8-7.html
goedkoop genoeg voor je toestel van 700 E? 8)7

• F. Scaglietti
  • Registratie: juli 2015
  • Niet online
quote:
nino_070 schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 17:07:
Geen idee, ik heb zelf een Spigen Clear Ultra nog wattes. ik ben niet van plan om goedkope hoesjes voor mijn dure telefoon aan te schaffen. Natuurlijk zegt de prijs niet alles, maar ik wil wel een fatsoenlijke bescherming.

Mijne is bestand tegen het "vallen" (Als je je telefoon van 500 meter naar beneden valt, dan kan je aannemen dat de telefoon ook dood is.)

2019 MBP 15"/iPhone XR/iPad Pro/Galaxy S10+/One Plus 6/iMac 27"/iMac Pro/Pixel 3/Mate 20 Pro/iPhone 11 Pro/

• nino_070
  • Nu online
quote:
Goedkoop maakt me niet zo heel veel uit hoor :P het is meer dat ik gewoon een redelijk din TPU hoesje wil (zodat het nog hoesje net uitsteekt over de camera).

En via internet bestellen, tja, ouderwets maar ik bekijk het liever in een winkel, of het lekker in de hand ligt. Hema had altijd TPU hoesjes, deze waren gewoon fijn en goedkoop, maar waren in Den Haag uitverkocht.

@Yamikaminari dat is wel ongeveer wat ik zoek, maar deze is doorzichtig. Wordt deze niet “gelig” na langere tijd?

nino_070 wijzigde deze reactie 10-10-2017 21:25 (9%)

• F. Scaglietti
  • Niet online
quote:
nino_070 schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 21:23:
[...]

Goedkoop maakt me niet zo heel veel uit hoor :P het is meer dat ik gewoon een redelijk din TPU hoesje wil (zodat het nog hoesje net uitsteekt over de camera).

En via internet bestellen, tja, ouderwets maar ik bekijk het liever in een winkel, of het lekker in de hand ligt. Hema had altijd TPU hoesjes, deze waren gewoon fijn en goedkoop, maar waren in Den Haag uitverkocht.

@Yamikaminari dat is wel ongeveer wat ik zoek, maar deze is doorzichtig. Wordt deze niet “gelig” na langere tijd?
Nee, niet echt.

2019 MBP 15"/iPhone XR/iPad Pro/Galaxy S10+/One Plus 6/iMac 27"/iMac Pro/Pixel 3/Mate 20 Pro/iPhone 11 Pro/

• nino_070
  • Nu online
Ik heb me dus eens verdiept in de Spigen case en ik zie toch wel veel reviews dat het hoesje na pakweg een halfjaar gelig wordt en/of kapotgaat. Dat is toch wel snel voor een hoesje van 20€ vind ik.

Als de regen niet zo’n probleem was had ik meteen een lederen hoesje gekocht, maar nu zoek ik toch nog even verder naar het perfecte TPU hoesje.

• LoneWolf
  • Registratie: oktober 1999
  • Laatst online: 13-10 21:56

LoneWolf

Just a Byte

Spigen/SGP hoesjes zijn vaak snel kapot. Heb er ook wat gehad maar nooit weer. Veel geld voor slechte kwaliteit. Houd het tegenwoordig bij de hoesjes van Apple (leer), tech21, en magpul.

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

• nino_070
  • Nu online
quote:
LoneWolf schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 21:37:
Spigen/SGP hoesjes zijn vaak snel kapot. Heb er ook wat gehad maar nooit weer. Veel geld voor slechte kwaliteit. Houd het tegenwoordig bij de hoesjes van Apple (leer), tech21, en magpul.
Ik ga deze maar eens proberen dan. Toch jammer dat volgens 1 review de onderkant niet goed aansluit voor een hoesje van 40€... maar we shall see

• syltheboy
  • Registratie: november 2008
  • Niet online
Sinds ongeveer 2 maanden ben ik in het bezit van een matzwarte iPhone 7. Direct daarna heb ik er een zwarte Apple Leather Case bijgekocht. Deze bevalt prima, maar afgelopen maandag heb ik een rode binnengekregen (versie 2017). Ik vind dat rode wel chique staan, vooral omdat de kleur net iets donkerder is t.o.v versie 2016. Je kan echt de leerstructuur zien en dat is bij m'n zwarte veel minder te zien.

• F. Scaglietti
  • Niet online
quote:
LoneWolf schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 21:37:
Hoe bedoel je? Mijn Spigen is gewoon nog goed.
De telefoon zelf ook. Geen krasje of wat dan ook.

F. Scaglietti wijzigde deze reactie 17-10-2017 03:36 (6%)

• LoneWolf
  • Registratie: oktober 1999
  • Laatst online: 13-10 21:56

LoneWolf

Just a Byte

heb 3x spigen hoesje gehad, alle 3x onder bij waar je de plug insteekt binnen een maand kapot. te dun materiaal op die plek. zoek er maar eens op op internet, kom je veel klachten ook wel tegen daarover.

LoneWolf wijzigde deze reactie 17-10-2017 09:35 (34%)

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

• Nick25
  • Registratie: januari 2013
  • Nu online
Iemand bekend met totallee hoesjes?

A person who never made a mistake never tried anything new.

• sderooij
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 14-10 07:23
quote:
LoneWolf schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 09:34:
heb 3x spigen hoesje gehad, alle 3x onder bij waar je de plug insteekt binnen een maand kapot. te dun materiaal op die plek. zoek er maar eens op op internet, kom je veel klachten ook wel tegen daarover.
welk model dan van spigen? heb er al veel gehad in de loop der jaren, en deze gingen ook echt jaren mee :)

• Nick25
  • Nu online
quote:
Nick25 schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 10:52:
Iemand bekend met totallee hoesjes?
Niemand? :X

• BillSpaarbank
  • Registratie: januari 2005
  • Niet online
quote:
Wat mis je nog aan info van de bijna 500 reviews op de site?
https://www.totalleecase....s/thin-iphone-7-plus-case

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

• nino_070
  • Nu online
quote:
Het lijkt me zo dun dat het weinig tot geen bescherming biedt

• Nick25
  • Nu online
quote:
persoonlijke ervaringen hier? :)

• AppleFangirl
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 15-08 14:30
Ik zat vandaag te kijken naar een leren hoesje van Decoded. Hij is wit met grijs. Denk dat die mooi staat bij mn rode 7 Plus. Alleen, verkleuren die Decoded hoesjes ook zo? En kun je daar evt wat tegen doen met beschermende spray of iets (water/vuil afstotend wat je ook voor schoenen en tassen kan gebruiken)?

MacBook Pro Retina 2015 | iPhone XR | iPad 2018 | Time Capsule | Apple TV 4th gen | Apple Watch Series 2 | AirPods

• AppleFangirl
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 15-08 14:30
https://nl.aliexpress.com...r-iPhone/32736576147.html

Ik heb deze besteld. In het rood. Nou maar hopen dat het leer een beetje mooi blijft.

MacBook Pro Retina 2015 | iPhone XR | iPad 2018 | Time Capsule | Apple TV 4th gen | Apple Watch Series 2 | AirPods

• Flipm0de
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 15-10 08:22
hoe bevalt jullie de apple leather case na een tijdje? Nog steeds zo glad? Heb sinds gisteren de saddle brown om de 8 maar maakt het toestel zoveel gladder. Gaat dit na een tijdje weg? Kan me niet herinneren dat ik dit met de 6s ook had.

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Pagina: 1 ... 5 6 7 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True