Ik zie het anders, neem nou de Peel, die bied bijna exact de zelfde case aan, echter heb je bij de peel marketing kosten, site kosten en wellicht nog andere kosten die ze bij de verkoop erbij rekenen. Waarom zou een prijs beslissend moeten zijn om je iPhone met zekerheid te kunnen beschermen? Wanneer de cafele binnenkomt is het een kwestie van controleren op de afwerking en pasvorm, is hij goed dan is dat prima beschermen tot de iPhone 1x valt, dan zal het hoesje wel kapot zijn.mprkooij schreef op maandag 26 september 2016 @ 12:17:
[...]
Zijn dit soort cases wel te vertrouwen? Je koopt een telefoon van €800-1100,- om er vervolgens een case van €2-3,- om te doen. Krast dit niet het design van de iPhone als je hem eromheen doet.
Heb altijd hoesjes van ebay/alie om me iPhones gehad en altijd zonder beschadigingen weer eruit gehaalt. Dus nee ik maak me absoluut geen zorgen. En het gaat mij niet om de prijs, maar om het feit dat ik meestal 10+ verschillende hoesjes probeer, hoesjes, sleeves, flipovers. Raak snel moe met 1 case..