Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Reflow
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 03-10 15:47

Reflow

Bleb

quote:
mprkooij schreef op maandag 26 september 2016 @ 12:17:
[...]

Zijn dit soort cases wel te vertrouwen? Je koopt een telefoon van €800-1100,- om er vervolgens een case van €2-3,- om te doen. Krast dit niet het design van de iPhone als je hem eromheen doet.
Ik zie het anders, neem nou de Peel, die bied bijna exact de zelfde case aan, echter heb je bij de peel marketing kosten, site kosten en wellicht nog andere kosten die ze bij de verkoop erbij rekenen. Waarom zou een prijs beslissend moeten zijn om je iPhone met zekerheid te kunnen beschermen? Wanneer de cafele binnenkomt is het een kwestie van controleren op de afwerking en pasvorm, is hij goed dan is dat prima beschermen tot de iPhone 1x valt, dan zal het hoesje wel kapot zijn.

Heb altijd hoesjes van ebay/alie om me iPhones gehad en altijd zonder beschadigingen weer eruit gehaalt. Dus nee ik maak me absoluut geen zorgen. En het gaat mij niet om de prijs, maar om het feit dat ik meestal 10+ verschillende hoesjes probeer, hoesjes, sleeves, flipovers. Raak snel moe met 1 case..

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 12-11 15:12

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Die 'coating' op de achterkant van je iPhone is ook wel sterk zat. Op het werk hebben we wat van die ipad Mini's, die over tafels heen gegleden worden naar elkaar toe, noem maar op, dat soort gebruik. En die achterkanten krassen gewoon niet. Volgens mij was de enige uitzondering de zwarte iPhone 5 destijds, die was niet zo sterk, en dat ging vooral om de randen dan.

www.digitalracing.nl

• Kadonder
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 13-11 06:23
Iemand ervaring met VRS design hoesjes? Ik vind deze er wel heel strak uitzien: https://vrsdesign.com/pro...diary?variant=25831807366

Bij mijn iPhone 5 s heb ik een leather case van Apple. Deze toont wel wat slijtageplekken. Daarnaast lijkt mij zo'n wallet case makkelijker vast te houden bij zo'n grote iPhone (7+).

• iApp
  • Registratie: februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Mooi topic! Ik las over Mujjo ook wat klachten dat de randen na een tijdje 'soft' worden en de iPhone dus niet meer goed in zijn greep houdt. Dat, en de prijs van 45 euro, weerhoudt mij om er 1tje te kopen.

De leren Apple hoesjes voor 60 euro vind ik erg duur. Heb nog twee weken totdat m'n iPhone 7 Plus wordt uitgeleverd (verlening abonnement :D ), toch nog maar ff wat sites afstruinen (en anders voor in de tussentijd een 'tijdelijk' hoesje voor 2 dollar uit China halen :P ).

An  a day keeps the doctor away.

• reddrop
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 13-11 14:55
quote:
iApp schreef op maandag 26 september 2016 @ 13:05:
Mooi topic! Ik las over Mujjo ook wat klachten dat de randen na een tijdje 'soft' worden en de iPhone dus niet meer goed in zijn greep houdt. Dat, en de prijs van 45 euro, weerhoudt mij om er 1tje te kopen.
...
Ik heb voor de 6s plus de kavaj dallas gehad, via amazon.de ong. 25 euro. Na een jaar verkleurd het leer een beetje, maar verder een prima hoesje en geen krassen. Was voor mij een prima alternatief op de mujjo variant :)

• iApp
  • Registratie: februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

quote:
reddrop schreef op maandag 26 september 2016 @ 13:14:
[...]

Ik heb voor de 6s plus de kavaj dallas gehad, via amazon.de ong. 25 euro. Na een jaar verkleurd het leer een beetje, maar verder een prima hoesje en geen krassen. Was voor mij een prima alternatief op de mujjo variant :)
Nu je het zegt... ziet er goed uit! Ik ga voor deze: https://www.amazon.de/gp/...&psc=1&smid=AC2LKZC7OV368, met 15% korting. Voor €25 euro en gratis verzending wil ik de gok wel wagen. :)

Edit: LAAT MAAR! Iemand de recensies gezien op Amazon.de? Valt vies tegen. :'(

iApp wijzigde deze reactie 26-09-2016 13:29 (6%)

An  a day keeps the doctor away.

• Rebel-Rebel
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 12-11 21:42
Iemand ervaring met de Skinomi TechSkin Full Body Skin?

• diotav
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 11-11 06:06
quote:
mprkooij schreef op zondag 25 september 2016 @ 17:53:
[...]

Wow strak! Aantal vraagjes:

- Hoe voelt de case aan? Cheap, premium?
- Krast je iPhone 7/7 Plus als je hem er in doet.
- Hij ligt dan alsnog op de camera toch, als je hem neerlegt? Krast dit niet?
Lastig te zeggen, het blijft plastic. Maar de overall feel van de telefoon is prettig. Ik heb 'm al moeten verwijderen ivm de SIM-kaart en heb geen krasjes gevonden. De camera raakt de tafel ook niet door een lip op de uitsparing.

Nog ééntje van de iPhone 7 Plus mét Peel case.

diotav wijzigde deze reactie 26-09-2016 17:13 (18%)

dion.im

• barrie1985
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 10-11 22:52
Iemand ervaringen met de siliconen hoesjes van Apple? Glijd dat wel makkelijk in je broekzak? Heb de leren van Apple om mijn 6 gehad en zit nu te twijfelen tussen leer en siliconen.

• Nyana
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 29-10 14:12

Nyana

Who?!

quote:
barrie1985 schreef op maandag 26 september 2016 @ 17:42:
Iemand ervaringen met de siliconen hoesjes van Apple? Glijd dat wel makkelijk in je broekzak? Heb de leren van Apple om mijn 6 gehad en zit nu te twijfelen tussen leer en siliconen.
Lekker leer erom houden. Die siliconen cases gaan snel stuk onderaan bij het erom/eraf doen. En ziet er cheap uit.

• whoutman
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 13-11 18:45
quote:
barrie1985 schreef op maandag 26 september 2016 @ 17:42:
Ik heb de zwarte siliconenhoes nu om mijn 7 Plus black en ben best tevreden, enige wat opvalt is dat de bovenkant met name veel stof vasthoudt en dit ook aan de binnenkant van de hoes gaat zitten...

• d0s
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 07:04

d0s

sssst

quote:
Nyana schreef op zondag 25 september 2016 @ 22:07:
[...]

Heb je misschien nog enkele foto's waarop goed te zien is hoe "lomp" deze case is?
Jazeker! Hieronder de Ultra Hybrid Black van Spigen. Daaronder een cheap-ass siliconen hoesje gekocht in Newcastle op de markt welke dus uiteindelijk veel beter bevalt omdat je de looks van de iPhone blijft zien en omdat hij veel minder lomp is. Daardoor houd hij veel lekkerder vast :)

Peel maar gemaild overigens.. nog steeds geen verzendbevestiging..

d0s wijzigde deze reactie 26-09-2016 18:29 (8%)

• pdavie2311
  • Registratie: mei 2010

pdavie2311

Live life to the fullest..

Heb de Caudabe besteld zojuist voor mijn 7plus...ook erg dun..Iemand een link met een full body tempered screen protector voor de 7 plus? Dus de versie die rond de home button gaat, die je amper ziet zitten. Via Ali duurt het zo lang...

MacBook Pro early 2011 256GB SSD 8GB 1600Mhz - Dell Latitude E7470 - iPad 3 - iPad 2017 32GB - Apple TV - iPhone Xs SG 64GB

• stefan_el
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 06-10 13:50
quote:
diotav schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 15:21:
[afbeelding]

Zojuist de Peel ontvangen voor de iPhone 7 en 7 Plus. :)
Ik twijfel toch steeds meer over een hoesje en dit is de enige die echt kans maakt om mijn iPhone te komen maar de vraag is: heb je ook echt meer grip met dat ding erom?

• Boost9898
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 13-11 16:51

Boost9898

www.brambenik.nl

Vanmiddag deze binnen gekregen, maar ik raad hem af omdat het erg goedkoop aanvoelt en ik heb het idee dat het heel krasgevoelig is. http://www.spigen.com/pro...rid-1?variant=21596245505

Heeft iemand verder hier ervaring met deze hoes? https://www.tech21.com/en...e-case-for-apple-iphone-7

Desktop: i7 5820K @4,2GHz | GTX 1080 Ti | 950 Pro | Asus X99-A | 32GB DDR4
Canon body: EOS 5D Mark IV | EOS 6D
Canon lens: 70-200mm f/2.8 L | 24-105mm f/4 IS USM L | 100mm f/2.8 IS USM Macro L

• Earzz
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 13-11 14:28
quote:
pdavie2311 schreef op maandag 26 september 2016 @ 18:42:
Heb de Caudabe besteld zojuist voor mijn 7plus...ook erg dun..Iemand een link met een full body tempered screen protector voor de 7 plus? Dus de versie die rond de home button gaat, die je amper ziet zitten. Via Ali duurt het zo lang...
quote:
Earzz schreef op zondag 25 september 2016 @ 11:04:
Ik heb mijn eerste glass screen protector binnen gekregen van eBay, kan m nog niet plaatsen want mijn phone krijg ik pas vrijdag maar ik moet zeggen dat hij er top uitziet. Netjes geleverd in een houten doosje en met een siliconen case erbij, foto's op eBay zijn gewoon hoe je het krijgt.

http://www.ebay.nl/itm/11...geName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Ik zal volgend weekend wel een foto plaatsen als ik m heb geplaatst.

XboxLive: Dave 130R

• Toppe
  • Laatst online: 08:01
quote:
Boost9898 schreef op maandag 26 september 2016 @ 19:08:
Vanmiddag deze binnen gekregen, maar ik raad hem af omdat het erg goedkoop aanvoelt en ik heb het idee dat het heel krasgevoelig is. http://www.spigen.com/pro...rid-1?variant=21596245505

Heeft iemand verder hier ervaring met deze hoes? https://www.tech21.com/en...e-case-for-apple-iphone-7
Die Tech21 is pre-order... kijk die grote groene knop 8)7

Heb zelf deze: http://www.pdashop.nl/pro...188.1074963414.1431942184

Ben erg tevreden :P

MacBook Pro Retina 13" 2018  iPhone Xs Max  Apple Watch Series 4  2x Apple TV 4  Stereopair HomePods

• Boost9898

Boost9898

www.brambenik.nl

quote:
Toppe schreef op maandag 26 september 2016 @ 19:47:
[...]

Ja maar de pre-order is kort: "Estimated dispatch date: 3 October 2016 - 7 days time.".
Op dit gebied ben ik een moeilijke, ik wil precies zo'n loon. Degelijke zwarte bumper met een sterke transparante achterkant welke hoger ligt dan de lens. ;)

Canon lens: 70-200mm f/2.8 L | 24-105mm f/4 IS USM L | 100mm f/2.8 IS USM Macro L

• Toppe
quote:
Boost9898 schreef op maandag 26 september 2016 @ 19:51:
[...]

Ja maar de pre-order is kort: "Estimated dispatch date: 3 October 2016 - 7 days time.".
Op dit gebied ben ik een moeilijke, ik wil precies zo'n loon. Degelijke zwarte bumper met een sterke transparante achterkant welke hoger ligt dan de lens. ;)
Die ik heb: hoesje steekt boven het scherm uit (op mijn scherm zit protector, laten plakken bij Apple Store), rond de camera's heb je inderdaad een verdikking van het hoesje zelf.

Vindt m lekker strak, sluit mooi aan

MacBook Pro Retina 13" 2018  iPhone Xs Max  Apple Watch Series 4  2x Apple TV 4  Stereopair HomePods

• laredo
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 20:51
quote:
Toppe schreef op maandag 26 september 2016 @ 19:58:
[...]

Die ik heb: hoesje steekt boven het scherm uit (op mijn scherm zit protector, laten plakken bij Apple Store), rond de camera's heb je inderdaad een verdikking van het hoesje zelf.

Vindt m lekker strak, sluit mooi aan
Welke heb je er op laten plakken in de Apple store?

Ik was gister in Haarlem en daar weigerde de verkoper bij een vrouw de glass protector op te brengen (van tech21). Hij kon het niet en bla bla bla wilde geen risico nemen etc. Als ze de glass protector van Belkin zou nemen kon het wel want daar hadden ze een machine of plakding voor......vond het slechte service van de medewerker en zij liep ook boos weg en zij dat ze er dan wel 1 bij de Hema ging halen....

• Citroentaart
  • Laatst online: 08:20
Wie heeft er ervaring met een leren fitbag sleeve? Of andere sleeves? Die gebruik je dan alleen voor het transport van je iPhone verder kun je dus je iPhone gewoon zonder case gebruiken...

• JPM-Dokkie
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 24-09 16:42
quote:
Toppe schreef op maandag 26 september 2016 @ 19:47:
[...]

welke screenprotector heb jij?

Overigens, eindelijk de Iphone binnen? haha

• d0s

d0s

sssst

quote:
Boost9898 schreef op maandag 26 september 2016 @ 19:51:
[...]

Is die Spigen Ultra Hybrid dan niks? Beschermt perfect en lijkt minder lomp dan die jij stuurt op de foto. Ook nog eens goedkoper :)

Peel maar eens gemaild, reactie:

Hey this is Ginny from the Peel support team. I wanted to reach out and apologize. Peel has been overloaded with iPhone 7 case orders. Your Peel iPhone 7 case order in Black should have been shipping within 1-2 days, but we’ve had such a massive influx of orders that our warehouse and support team has been slammed. We just ran out of stock on your item. The good news is more are being rushed to our warehouse and will get to us Thursday or Friday this week.

Ze bieden een refund aan, maar ik wacht wel. Ze krijgen donderdag/vrijdag weer een nieuwe lading binnen in het warenhuis.

d0s wijzigde deze reactie 26-09-2016 21:55 (40%)

• JPM-Dokkie
quote:
d0s schreef op maandag 26 september 2016 @ 21:45:
[...]

Is die Spigen Ultra Hybrid dan niks? Beschermt perfect en lijkt minder lomp dan die jij stuurt op de foto. Ook nog eens goedkoper :)
Ik heb hem om mijn Iphone 7 plus en ben tot nu toe heel tevreeeeee. Bied veel bescherming en voor mij niet lomp ofso. Ik heb hiervoor altijd the leather case van apple gehad om mijn iphone 6.

• Boost9898

Boost9898

www.brambenik.nl

quote:
d0s schreef op maandag 26 september 2016 @ 21:45:
[...]

Deze ga ik nu terugsturen omdat hij niet degelijk aanvoelt.
http://www.spigen.com/pro...rid-1?variant=21596245505

Eerst had ik deze voor mij iPhone 6 maar ze hebben hem niet voor de 7. :'(
https://www.gsmpunt.nl/ho...se-apple-iphone-6s-zwart/

• pdavie2311

pdavie2311

Al die screenprotectors op Ali zijn nog voor de 6s als ik de plaatjes bekijk? Ze adverteren wel voor de iPhone 7, maar luidspreker bovenaan is toch echt anders? Iemand al zo een erop zitten? Anders bestel ik ook zo een, dan maar wachten en eerst in mijn Fitbag sleeve.//

MacBook Pro early 2011 256GB SSD 8GB 1600Mhz - Dell Latitude E7470 - iPad 3 - iPad 2017 32GB - Apple TV - iPhone Xs SG 64GB

• smoken
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 22:08
Heb een Shumuri besteld voor mijn 7+, maar ik weet niet of ik nu de juiste keuze gemaakt heb...annuleren mag niet meer.

Wat ik zou willen:

- dat de telefoon wat stroever aanvoelt, nu is ie vrij glad en gecombineerd met het gewicht ben ik bang dat ik hem laat vallen tijdens bellen

- een beetje val bescherming

Gaat me dat lukken met die Shumuri?

Wou eigenlijk de 7+ "kaal" gaan gebruiken. Enkel tijdens transport in een Sena Heritage sleeve, maar dat gevoel is dus veranderd.

Misschien beter voor een lederen Apple Case gaan, maar dan heb ik die Sena sleeve en Shumuri (die nog binnen moet komen) voor niets gekocht.... (iemand interesse? 😏 )

• racoon
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 13-11 14:26

racoon

mooowwww

ik ben opzoek naar een hoesje voor de mat zwarte 7, zo'n hoesje waar pasjes in kunnen en die je dan dicht kan klappen, iemand er v aring mee en mij kan adviseren?

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

quote:
racoon schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:56:
ik ben opzoek naar een hoesje voor de mat zwarte 7, zo'n hoesje waar pasjes in kunnen en die je dan dicht kan klappen, iemand er v aring mee en mij kan adviseren?
Volgens mij zijn die van Decoded wel aardig toch? iCentre verkoopt die. Hou er wel rekening mee dat je telefoon met een dergelijk hoesje niet meer in een autohouder zal passen (denk ik).

www.digitalracing.nl

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 06:18
Mijn Cafele is verzonden vanuit AliExpress. Benieuwd wanneer deze binnenkomt.

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• loeberce
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 22:12
quote:
Dbramante heeft ook mooie hoesjes.

Ik ben op zoek naar een goede screenprotector. De glazen van Belkin op mijn iPhone6 heeft rechte randen. Mijn OPX heeft eentje met afgeronde randen wat ik veel fijner vind. Kent iemand zo'n glazen protector?

loeberce wijzigde deze reactie 27-09-2016 13:23 (20%)

• heutsm
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 13-11 00:24
Zie weinig mensen die blijkbaar ook de voorkant beschermd willen hebben, wil ik wel graag.
Maar wil dan wel weer kunnen zien wie belt en wanneer ik de foon oppak, zien hoe laat het is, etc, dus met venster oid.
Heb nu deze erom heen zitten, maar die maakt de foon beetje lomp. :|

Deze lijkt me ook aardig, opnemen zonder hoesje open te hoeven doen. Iets dergelijks heb ik overigens via AliExpress besteld, maar dan wat goedkoper.

Deze is ook naar mij onderweg. Ziet er oké uit, maar is misschien beetje glad. Heeft iemand ervaring met een dergelijk hoesje?

• Orinoco
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 21:44

Orinoco

Unter den Linden

Nieuwe decoded wallet voor mijn iPhone 7+ ook op de deurmat.
Deze decoded wallet met magneet sluiting ziet er goed uit, had voor de 6s plus een vaja wallet, maar Vaja kan pas over een week of 4 de nieuwe 7+ wallets leveren volgens de website.
De vaja wallet heb ik 2 jaar gehad (6+ & 6s+) en nog in goede conditie.
Dus de decoded moet het ook wel 2 jaar redden hoop ik ( 7+ & 7s+) 😀

http://www.decodedshop.co...+magneet+wallet&results=6

• Toppe
quote:
JPM-Dokkie schreef op maandag 26 september 2016 @ 20:12:
[...]

welke screenprotector heb jij?

Overigens, eindelijk de Iphone binnen? haha
quote:
laredo schreef op maandag 26 september 2016 @ 20:03:
[...]

Welke heb je er op laten plakken in de Apple store?
Ja iPhone eindelijk binnen, overgestapt naar Vodafone.

Heb zelf de Belkin InvisiGlass laten plakken, via een apparaat inderdaad

• laredo
quote:
Orinoco schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 18:16:
Deze decoded wallet met magneet sluiting ziet er goed uit, had voor de 6s plus een vaja wallet, maar Vaja kan pas over een week of 4 de nieuwe 7+ wallets leveren volgens de website.

Is dit dezelfde (maar dan voor de 7 ipv 7+)?

https://rentepunten.ing.n...ge=1&query=decoded#100409

Laat maar, zie al dat hij wat anders is...wel een leuke prijs voor klanten van de ING

laredo wijzigde deze reactie 27-09-2016 20:29 (5%)

• Orinoco
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 21:44

Orinoco

Unter den Linden

@laredo
Inderdaad iets anders.
Onderstaande link is wel met magneet sluiting
http://www.decodedshop.co...7-inch-8712837870023.html

• H1MSELF1SH
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 13-11 19:50
quote:
Orinoco schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 18:16:

Ik heb een Decoded Wallet gehad voor mijn iPhone 6. Deze had als probleem dat de opening rond de camera te nauw was, waardoor de flits reflecteerde tegen de case-rand, en hierdoor elke foto met flits overbelicht leek te zijn. Gelukkig was Coolblue vriendelijk genoeg om die terug aan te nemen waarna ik de Knomo Leather Folio (bruin/oranje kleur) heb gekocht. Deze heeft dat probleem gelukkig niet.

Hopelijk heeft Decoded geleerd uit hun fouten en doet dit zich niet meer voor bij de 7(+) generatie cases!

PSN: H1MSELF1SH

• Samplex
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 00:18
Deze wallet hoes vandaag binnen gekregen: http://caseual.com/Leathe...er-iPhone-7-Italian-Mocca

• Benn1e
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 13-11 16:42
quote:
Ik heb deze voor de 6+ gehad. Voldeed perfect. Handig is ook dat je hem er uit kunt halen als je de pasjes niet nodig hebt.

http://www.iamprodigee.co...-plus?variant=25098556168

• UnitedJunk
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 12-11 16:45
Ik ben nog steeds opzoek naar een 3D screenprotector die het hele scherm beschermt. Iemand al ervaring?

Apple.

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

quote:
Benn1e schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 21:57:
[...]

Ik heb deze voor de 6+ gehad. Voldeed perfect. Handig is ook dat je hem er uit kunt halen als je de pasjes niet nodig hebt.

http://www.iamprodigee.co...-plus?variant=25098556168
Dat vraag ik me altijd af bij die hoesjes, hoe doe je dat in de auto? Haal je de iPhone er dan uit of heb je autohouders die met dit soort hoesjes kunnen omgaan?

www.digitalracing.nl

• laredo
Bij mijn 6 had ik een Tech21 wallet case. Die paste net in mijn Tomtom autohouder als ik het hoesje helemaal open had geklapt. Nu wil ik voor een Dbramante Lynge gaan. Daar heb je een combinatie van 2. Mooie wallet case met uitneembaar houdertje.

Als voorbeeld een iPhone 6 variant, de 7 is bijna leverbaar
http://www.pdashop.nl/pro...le-iphone-6-6s-beige.html

• racoon

racoon

mooowwww

quote:
laredo schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:35:
Bij mijn 6 had ik een Tech21 wallet case. Die paste net in mijn Tomtom autohouder als ik het hoesje helemaal open had geklapt. Nu wil ik voor een Dbramante Lynge gaan. Daar heb je een combinatie van 2. Mooie wallet case met uitneembaar houdertje.

Als voorbeeld een iPhone 6 variant, de 7 is bijna leverbaar
http://www.pdashop.nl/pro...le-iphone-6-6s-beige.html
Hier is hij al leverbaar https://www.kloegcom.nl/d...-iphone-7-hoesje-bookcase

• D-Ed
17-09 het dunne Cafele hoesje besteld via AE maar zo te zien is het pakketje het land nog niet uit.. Iemand die deze case al heeft ontvangen of weet wat de verwachte levertijd kan zijn?

Al mijn iPhones zonder hoesjes gebruikt maar nu ik er eentje heb besteld kan ik er niet op wachten..

• racoon

racoon

mooowwww

ik ga toch voor deze, lijkt me zeer handig en ziet er nog gaaf uit ook http://www.lataza.nl/dbra...-wallet-iphone-7-tan.html

• dcell
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 23:15
quote:
D-Ed schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:43:
17-09 het dunne Cafele hoesje besteld via AE maar zo te zien is het pakketje het land nog niet uit.. Iemand die deze case al heeft ontvangen of weet wat de verwachte levertijd kan zijn?

Al mijn iPhones zonder hoesjes gebruikt maar nu ik er eentje heb besteld kan ik er niet op wachten..
De mijne zijn ook nog onderweg en zo te zien aan de tracking liggen ze nog in China. Het kan best zijn dat de tracking niet up to date is. De mijne waren de 18de verzonden.

• Pukson
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 09-11 23:32
quote:
dcell schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:50:
[...]

De mijne zijn ook nog onderweg en zo te zien aan de tracking liggen ze nog in China. Het kan best zijn dat de tracking niet up to date is. De mijne waren de 18de verzonden.
Waar heb jij hem besteld? Ik had vrijdag besteld bij een seller maar nog steeds wachten op verzending.

De mijne heb ik hier besteld

https://nl.aliexpress.com...=2114.13010608.0.0.oWeimr

• D-Ed
Ik heb ze bij FIVE CITY Digital Store besteld in ieder geval.

• dcell
Hier ook besteld bij Five City. Samen met nog een andere Cafele case. Ik had 2 weken geleden nog contact met ze gehad omdat het maar niet verzonden was na een aantal dagen. Bleek dat het mid autumn festival was in China dus lag het halve land plat.

• Pukson
Zou misschien dan wel de reden zijn dat de mijne nog niet verzonden is, heeft iemand anders een link naar Five City? Dan cancel ik mijn andere order.

• dcell
quote:
Pukson schreef op woensdag 28 september 2016 @ 12:00:
Zou misschien dan wel de reden zijn dat de mijne nog niet verzonden is, heeft iemand anders een link naar Five City? Dan cancel ik mijn andere order.
Five city
zo te zien ook nog een stuk goedkoper dan jouw seller 8)7

• Pukson
Ja nu wel, toen ik ze nog bestelde waren ze 3,50 per stuk.

• JPM-Dokkie
quote:
Pukson schreef op woensdag 28 september 2016 @ 12:00:
Ik heb de mijne besteld bij DOTA Digital store. En hij is wel verzonden....

• Nyana

Nyana

Who?!

Net een peel like case binnen gekregen bij Amazon.de vandaan.
Doupi ultraslim. 6,98. Helaas zie je er niet doorheen met een mat zwarte iPhone. Voor die paar euro ziet het er strak uit. Camera is ook afgeschermd.

Sorry voor de brakke foto's. Op de iPad air 2 zit niet zo'n beste camera :O

http://i64.tinypic.com/k368sk.jpg

Nyana wijzigde deze reactie 28-09-2016 18:09 (30%)

• Citroentaart
Ik twijfel tussen een sena Hermitage cognac sleeeven of een fitbag cognac sleeve. Iemand ervaring?

• Nyana

Nyana

Who?!

quote:
Studiocitroen schreef op woensdag 28 september 2016 @ 18:29:
Ik twijfel tussen een sena Hermitage cognac sleeeven of een fitbag cognac sleeve. Iemand ervaring?
Sena, hoesje is wat stijver door het leer waardoor je de iPhone er makkelijk in stopt en eruit haalt.

• Citroentaart
quote:
Nyana schreef op woensdag 28 september 2016 @ 18:39:
[...]

Sena, hoesje is wat stijver door het leer waardoor je de iPhone er makkelijk in stopt en eruit haalt.
Die geeft dan misschien net wat meer bescherming dan de fitbag sleeve?

• pdavie2311

pdavie2311

Ik heb de fitbag..deze was voor mijn 6s maar nu mijn 7 erin..Sena ook altijd gehad..Ik zou ook voor Sena gaan..

• Samplex
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 00:18
@Nyana Welke case is dit precies op Amazon.de?

• Nyana

Nyana

Who?!

quote:
Samplex schreef op woensdag 28 september 2016 @ 18:49:
@Nyana Welke case is dit precies op Amazon.de?
Klik

• Nyana

Nyana

Who?!

quote:
Studiocitroen schreef op woensdag 28 september 2016 @ 18:40:
[...]

Die geeft dan misschien net wat meer bescherming dan de fitbag sleeve?
Mijn gevoel zegt van wel. Maar het is nog steeds erg dun. Krassen zul je in ieder geval niet krijgen.

• D-Ed
Five City op AE heeft geen grijze en blauwe cases meer op voorraad.. hij denkt dat mijn bestelling van de 17e kwijt is geraakt en geeft me een refund.. ik vroeg om nieuwe exemplaren maar daar kan hij blijkbaar niet meer in voorzien...

Zojuist via EBay.de de lookalike gekocht zodat ik in ieder geval volgende week wat binnen heb 😉

• Citroentaart
quote:
pdavie2311 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 18:41:
Ik heb de fitbag..deze was voor mijn 6s maar nu mijn 7 erin..Sena ook altijd gehad..Ik zou ook voor Sena gaan..
Ok! Bedankt. Ik denk dat ik voor de Sena ga! Die ziet er ook wat luxer uit wel!

Hopelijk bied het ook een beetje val bescherming, mijn vorige iPhone viel plat op onze betonvloer binnen en toen was het einde verhaal voor het scherm.

Citroentaart wijzigde deze reactie 28-09-2016 20:47 (20%)

• Hoiz
  • Laatst online: 00:20
quote:
Studiocitroen schreef op woensdag 28 september 2016 @ 20:44:
[...]

Ok! Bedankt. Ik denk dat ik voor de Sena ga! Die ziet er ook wat luxer uit wel!

Hopelijk bied het ook een beetje val bescherming, mijn vorige iPhone viel plat op onze betonvloer binnen en toen was het einde verhaal voor het scherm.
Ik heb exact die case gehad voor m'n iPhone 6. Ding viel bij de sportschool van het bankje in de kleedkamer op de grond en het scherm was gewoon gebarsten en de behuizing gedeukt. Ik zou je er dus niet teveel aan vastpinnen.

• Pukson
Mijn peel komt al dichterbij denk ik, voor degene die hem al binnen hebben hoelang moet ik nog wachten als die nu hier op staat.

Arrived Newark, UNITED STATES

• Citroentaart
quote:
Hoiz schreef op woensdag 28 september 2016 @ 22:00:
[...]

Ik heb exact die case gehad voor m'n iPhone 6. Ding viel bij de sportschool van het bankje in de kleedkamer op de grond en het scherm was gewoon gebarsten en de behuizing gedeukt. Ik zou je er dus niet teveel aan vastpinnen.
Oei dat is niet best. Mijn iPhone viel van niet te grootte hoogte plat op de grond, toen was het scherm kaduk.. ik denk dat het met een sleeve niet was gebeurt, breekt toch iets de val denk ik... als die verkeerd valt niet..

• Hoiz
  • Laatst online: 00:20
quote:
Studiocitroen schreef op woensdag 28 september 2016 @ 22:42:
[...]

Oei dat is niet best. Mijn iPhone viel van niet te grootte hoogte plat op de grond, toen was het scherm kaduk.. ik denk dat het met een sleeve niet was gebeurt, breekt toch iets de val denk ik... als die verkeerd valt niet..
Denk dat je met een aluminium body dat probleem toch blijft houden omdat het totaal de val niet breekt of verzacht itt. plastic. Ik vond de sleeve na een tijdje ook vervelend worden, omdat als je op straat met je telefoon loopt je constant twee dingen in je hand hebt, je telefoon en de sleeve waar hij uit komt.

Verder is het qua kwaliteit echt een goed ding. Ik heb hem een jaar lang gebruikt en hij was nog als nieuw.

Hoiz wijzigde deze reactie 28-09-2016 22:52 (7%)

• Citroentaart
quote:
Hoiz schreef op woensdag 28 september 2016 @ 22:52:
[...]

Denk dat je met een aluminium body dat probleem toch blijft houden omdat het totaal de val niet breekt of verzacht itt. plastic. Ik vond de sleeve na een tijdje ook vervelend worden, omdat als je op straat met je telefoon loopt je constant twee dingen in je hand hebt, je telefoon en de sleeve waar hij uit komt.

Verder is het qua kwaliteit echt een goed ding. Ik heb hem een jaar lang gebruikt en hij was nog als nieuw.
Dat is wel zo ja.. ik wil de iPhone graag zonder hoes gebruiken... heb nu een silicone case er omheen, maar vind het een beetje lomp.. ik wil graag de telefoon graag gebruiken zoals die bedoeld is zonder hoes of case..
DUs ik moet hem gewoon niet laten vallen :/

• Pixelz
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 11-11 15:05
quote:
racoon schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:47:
ik ga toch voor deze, lijkt me zeer handig en ziet er nog gaaf uit ook http://www.lataza.nl/dbra...-wallet-iphone-7-tan.html
Lijkt me ook interessant. Ik heb nu een Piel Frama met hetzelfde systeem voor mijn 6+. In afwachting van een 7+...

• MP3-Junky
  • Registratie: november 1999
  • Niet online
Ik ben opzoek naar een simpel flexibel hoesje zoals de Spigen Liquid Armor (http://www.spigen.com/products/iphone-7-case-liquid-armor-1)

Maar dan zonder opstaande rand bij het scherm. Dit vind ik namelijk mega irritant met swipen vanaf de randen.

iemand een tip?

• Impstoker
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 11-11 15:19
quote:
MP3-Junky schreef op donderdag 29 september 2016 @ 08:41:
Ik ben opzoek naar een simpel flexibel hoesje zoals de Spigen Liquid Armor (http://www.spigen.com/products/iphone-7-case-liquid-armor-1)

Maar dan zonder opstaande rand bij het scherm. Dit vind ik namelijk mega irritant met swipen vanaf de randen.

iemand een tip?
Dat is ook wat ik zoek, maar dan het liefst zo simpel mogelijk dus geen patroontjes en dergelijke.
Ik heb deze gevonden op Amazon, lijkt chill merk, maar nergens te krijgen qua shipping naar Nederland.

https://www.amazon.co.uk/...ywords=tozo%2Biphone&th=1

• MP3-Junky
  • Registratie: november 1999
  • Niet online
quote:
Impstoker schreef op donderdag 29 september 2016 @ 10:12:
[...]

Dat is ook wat ik zoek, maar dan het liefst zo simpel mogelijk dus geen patroontjes en dergelijke.
Ik heb deze gevonden op Amazon, lijkt chill merk, maar nergens te krijgen qua shipping naar Nederland.
[afbeelding]

https://www.amazon.co.uk/...ywords=tozo%2Biphone&th=1
Dat is meer een skin dan een hoesje ( en niet flexibel), net als deze:

http://www.elagostore.eu/...r-core-for-iphone-7-black
deze Veil XT Stealth Black (iPhone 7 Plus) van Caudabe kan elk moment aankomen hier uit de VS, verkeerd besteld voor de 7 Plus van mijn vriendin. Kostte ons iets van €23 (incl verzending)

Als iemand deze wil overnemen, PM me maar!

http://www.caudabe.com/pr...-plus?variant=29855290116

• pdavie2311

pdavie2311

Haha! Heb deze ook besteld voor mijn 7...hoop dat hij ook snel komt...

• Herax10NL
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 07:31
Zojuist mijn Shumuri hoesje binnen gekregen. Mooi hoesje dat goed om de telefoon zit.

Herax10NL wijzigde deze reactie 29-09-2016 11:57 (6%)

• loeberce
  • Laatst online: 22:12
Waar heb je deze besteld? Bij Shumuri zelf?

• GvdBerg
  • Laatst online: 07:32
Peel:

19 september Peel besteld.
22 september mail gestuurd met vraag trackingcode.
23 september ineens mail met trackingcode (die niet klopt)
26 september aangegeven dat trackingcode niet klopt.

Tot op heden nog geen enkele reactie van hun en geen idee waar mijn Peel is op dit moment omdat trackingcode niet klopt.

• Pukson
quote:
Gielusz schreef op donderdag 29 september 2016 @ 12:41:
Peel:

Tot op heden nog geen enkele reactie van hun en geen idee waar mijn Peel is op dit moment omdat trackingcode niet klopt.
Deed het bij mij ook niet, maar kopieer de link en kijk even goed wat er na.com komt. Bij mij was het direct %5c dat verwijderd en toen deed die het

Voorbeeld

http://apps.asendiausa.com%5c/tracking%5C/packagetracking.html?uid=

Word

http://apps.asendiausa.co...getracking.html?uid==0000

Pukson wijzigde deze reactie 29-09-2016 15:18 (13%)

• GvdBerg
  • Laatst online: 07:32
quote:
Pukson schreef op donderdag 29 september 2016 @ 15:12:
[...]

Deed het bij mij ook niet, maar kopieer de link en kijk even goed wat er na.com komt. Bij mij was het direct %5c dat verwijderd en toen deed die het

Voorbeeld

http://apps.asendiausa.com%5c/tracking%5C/packagetracking.html?uid=

Word

http://apps.asendiausa.co...getracking.html?uid==0000
Alle mogelijke opties al geprobeerd, maar blijf een error krijgen dat het pakketje niet is gevonden. :-(

• Leezer14
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 13-03 09:37
Leren hoesje voor iPhone 7 - Zwart bij Apple besteld, 5-7 werkdagen :)

• Azmodann
  • Laatst online: 13-11 19:36
quote:
Gielusz schreef op donderdag 29 september 2016 @ 12:41:
Peel:

Mijn trackingcode werkt alsook niet en mails beantwoorden ze ook niet.
Gelukkig met PayPal betaald, dus straks een case openen via PayPal, dan zullen ze waarschijnlijk wel antwoorden.

• Sunri5e
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 08:10
quote:
Pukson schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:53:
[...]

Waar heb jij hem besteld? Ik had vrijdag besteld bij een seller maar nog steeds wachten op verzending.

De mijne heb ik hier besteld

https://nl.aliexpress.com...=2114.13010608.0.0.oWeimr
Heeft iemand deze al binnen? Zo ja, wat is de kwaliteit en pasvorm.

• Pukson
quote:
Azmodann schreef op donderdag 29 september 2016 @ 15:46:
[...]

Mijn trackingcode werkt alsook niet en mails beantwoorden ze ook niet.
Gelukkig met PayPal betaald, dus straks een case openen via PayPal, dan zullen ze waarschijnlijk wel antwoorden.
De mijne is in ieder geval aangekomen in Amsterdam dus verwacht hem morgen

• RaydeJee
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 13-11 19:31
Peel case om de iPhone 7. Dit was precies wat ik zocht! Lekker dun en toch meer grip. Ik twijfelde om hem zonder hoes te gebruiken. Toch eerst maar met dit hoesje rondlopen.

 MacBook Pro Retina 13" 2015 / MacBook Pro 13" 2012 / iPhone XR Red 

• Dj-sannieboy
  • Niet online
Ik heb op 19/09 bij Peel besteld:

September 26, 2016 ,
11:19 pm
Customs clearance processing complete
NETHERLANDS
Your item cleared customs in NETHERLANDS at 11:19 pm on September 26, 2016.
September 26, 2016 ,
3:56 pm
Processed Through Facility
NETHERLANDS
September 25, 2016 ,
8:00 am
Departed
Amsterdam,
NETHERLANDS
September 24, 2016 ,
5:58 pm
Departed
Washington,
UNITED STATES
September 24, 2016 ,
8:58 am
Arrived
Washington,
UNITED STATES
September 23, 2016 ,
1:44 am
Processed Through Facility
ISC NEW YORK NY(USPS)
September 23, 2016 ,
1:44 am
Arrived at Facility
ISC NEW YORK NY(USPS)
September 21, 2016 ,
11:06 pm
Departed Shipping Partner Facility, USPS Awaiting Item
FOLCROFT,
PA 19032
ASENDIA USA
September 19, 2016 ,
6:02 pm

Sinds de 26ste al bij/door de duane :(

• Peaky
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 21:28
lekker verhaal, mijn Peel is net aangekomen in Adam, benieuwd hoelang dat gaat duren dan.
voor alle Peel-case bestellers: ik hoop niet dat jullie de Black versie hebben besteld, want deze is in de praktijk gewoon soort van SpaceGrey en neigt naar bruin.
Maatje van me liet 'm vanmiddag zien.

Geert1976 wijzigde deze reactie 29-09-2016 19:30 (7%)

• Peaky
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 21:28
quote:
Geert1976 schreef op donderdag 29 september 2016 @ 19:30:
voor alle Peel bestellers: ik hoop niet dat jullie de Black versie hebben besteld, want deze is in de praktijk gewoon soort van SpaceGrey en neigt naar bruin.
Maatje van me liet 'm vanmiddag zien.
De peel van een maatje van mij was gewoon Zwart, en wanneer er licht op kwam kon je er wat door heen kijken.
quote:
Peaky schreef op donderdag 29 september 2016 @ 19:31:
[...]

De peel van een maatje van mij was gewoon Zwart, en wanneer er licht op kwam kon je er wat door heen kijken.
haha dan heeft mijn maatje >:) blijkbaar toch de foute binnen gekregen

• pdavie2311

pdavie2311

Ik wacht op mijn Caudabe..eerder gehad voor mijn 6s..goede service! Binnen een jaar kun je zo een nieuwe kosteloos aanvragen bij hun! Niet nodig gezien de kwaliteit, maar geeft je wel een goed gevoel..Morgen komt mijn Watch series 1 ook binnen. Mooi icm mijn black iPhone 7...

• Leezer14
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 13-03 09:37
quote:
Leezer14 schreef op donderdag 29 september 2016 @ 15:40:
Leren hoesje voor iPhone 7 - Zwart bij Apple besteld, 5-7 werkdagen :)
Net al verzonden :)

• SquareOne
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 20:45
De mensen waarvan de peel binnen is, kunnen jullie nog wat foto's posten? Ik ben vooral benieuwd in hoeverre je nog het Apple logo / achterkant kunt zien. Van wat ik nu heb gezien is dat heel erg beperkt, zou zonde zijn imho.

• RaydeJee
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 13-11 19:31
quote:
SquareOne schreef op donderdag 29 september 2016 @ 21:07:
De mensen waarvan de peel binnen is, kunnen jullie nog wat foto's posten? Ik ben vooral benieuwd in hoeverre je nog het Apple logo / achterkant kunt zien. Van wat ik nu heb gezien is dat heel erg beperkt, zou zonde zijn imho.
Amper, eigenlijk niet, inderdaad.

 MacBook Pro Retina 13" 2015 / MacBook Pro 13" 2012 / iPhone XR Red 

• Herax10NL
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 07:31
quote:
loeberce schreef op donderdag 29 september 2016 @ 12:31:
Waar heb je deze besteld? Bij Shumuri zelf?
Jep, Shumuri zelf. Binnen 2 weken geleverd.

• iFlames
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 08-11 22:13
Ik heb 2x de SlickWraps Naked Gloss (voor en achterkant, achterkant bedekt ook de zijkanten) besteld voor de iPhone 7, maar ik blijf toch bij mijn 6S. Zou iemand er misschien 1 of beide willen overnemen?

(Krijg ze vandaag binnen, je zou ze dan veel sneller krijgen dan uit Amerika)

iFlames wijzigde deze reactie 30-09-2016 09:50 (16%)

• pdavie2311

pdavie2311

quote:
iFlames schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 09:49:
Ik heb 2x de SlickWraps Naked Gloss (voor en achterkant, achterkant bedekt ook de zijkanten) besteld voor de iPhone 7, maar ik blijf toch bij mijn 6S. Zou iemand er misschien 1 of beide willen overnemen?

(Krijg ze vandaag binnen, je zou ze dan veel sneller krijgen dan uit Amerika)
Ik wellicht wel? PM?

• Silversin
  • Laatst online: 13-11 20:18
quote:
SquareOne schreef op donderdag 29 september 2016 @ 21:07:
Je kunnen kijken naar de Spigen Air case. Enige jammere is van het Spigen logo op de achterkant.

• Pukson
Zojuist de peel case ontvangen! Ziet er goed uit. Hoopte wel op wat meer grip. Maar voor de rest sluit super mooi aan! Zou zo even de foto's uploaden.

Overall geen 25 dollar waard

Foto's

https://imgur.com/a/njHEP

Het logo van Apple zie je alleen in directe zonlicht. Ik hecht niet zoveel waarde aan het Apple logo dus kan me daar niet aan storen.

Pukson wijzigde deze reactie 30-09-2016 12:54 (41%)

• hantheman
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 05-11 09:39
Net in Utrecht een Apple leather case kunnen scoren, twijfelde nog over bruin of zwart maar vond zwart op zwart toch mooier staan :)
Ook fijn dat die nieuwe knopjes gewoon van alu zijn voelt toch beter dan die oude cases.

• Pukson
Ik ga hem toch maar weg doen mijn Peel, zojuist in de MM een leather case aangehaald impulsief. Wie mijn peel wilt overnemen kan heeft nog geen 2 uur erop gezeten. Hoef geen winst te maken maar ook niet te veel verlies.
Pagina: 1 2 3 ... 7 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True