20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Welke screenprotector hebben jullie voor de 7+? Dan bestel ik mij die ook alvast.
Voor mijn gevoel (heb hem sinds gisteren binnen) een stukje gladder dan die van mijn 6.BeQuietAndDrive schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 16:25:
Ik lees dat die leather case van Apple ook erg glad is, klopt dat? Ik vond dat van de leather case van de iPhone 6 niet namelijk. Mijn vriendin heeft die en dat werkt goed.
Maarrrrrrrrrr die heb ik dan ook twee jaar lang iedere dag nogal veel uurtjes per dag vastgehouden. Ik kan me niet echt meer herinneren hoe die "out of the box" was.
Anyways: zadelbruin op mijn mat zwarte 7+, super combi! Hoesje is perfect qua afwerking, en die seperate aluminium knoppen zijn wel heel erg mooi gedaan..
smoken schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 19:08:
[...]
Voor mijn gevoel (heb hem sinds gisteren binnen) een stukje gladder dan die van mijn 6.
Maarrrrrrrrrr die heb ik dan ook twee jaar lang iedere dag nogal veel uurtjes per dag vastgehouden. Ik kan me niet echt meer herinneren hoe die "out of the box" was.
Anyways: zadelbruin op mijn mat zwarte 7+, super combi! Hoesje is perfect qua afwerking, en die seperate aluminium knoppen zijn wel heel erg mooi gedaan..
Welke hoes de telefoon het best beschadigd wordt een lastig advies 😂Boost9898 schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 21:26:
Wat is het hoesje dat de telefoon het best beschadigd tegen krassen en stof? Ik wil een bescheiden en nette case zonder dat het een gepanserde telefoon wordt. Momenteel heb ik al 3 cases geprobeerd waaronder een Tech21 case en twee Gear4 cases.
Maar heb je de apple lederen case al geprobeerd? Al sinds de 5s op alle toestellen gehad en nog nooit 1 krasje. Kwaliteit is super!
jmetselaars schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 09:23:
[...]
Welke hoes de telefoon het best beschadigd wordt een lastig advies 😂
Eens! Om mijn i5 er ook om heen gehad en het ziet er imho prachtig uit en bied goede (val-)beschermingMaar heb je de apple lederen case al geprobeerd? Al sinds de 5s op alle toestellen gehad en nog nooit 1 krasje. Kwaliteit is super!
Ik ga voor mijn i7+ ook weer de leren case van Apple gebruiken, maar bij deze is nu de onderkant niet meer bedekt. Waarom dat is weet ik niet, maar dat ook was al zo, toen de lederen case uitkwam voor de i6/ i6 Plus..
Het was laat.jmetselaars schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 09:23:
[...]
Welke hoes de telefoon het best beschadigd wordt een lastig advies 😂
OT: Is dit een goede case? Het gaat er mij om dat er geen vuil tussenkomt want ik wil hem graag in nieuwstaat houden.
Top hoes!!Boost9898 schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 13:07:
[...]
Het was laat.![]()
OT: Is dit een goede case? Het gaat er mij om dat er geen vuil tussenkomt want ik wil hem graag in nieuwstaat houden.http://www.apple.com/nl/s...%3D458b%252B3214%252B47e0 (Zwart)
Ik heb zelf de zadel bruin .... wederom zeer te reden mee.
Zit nu te twijfelen wat ik met mijn Sena Sleeve en Shumuri cover (die laatste moet nog binnen komen) ga doen... iemand interesse? Wil graag break-even spelen, winst maken is niet nodig.
Chimpcase Frosty Schwarz
https://chimpcase.de/coll...hone-7-skinny-case-0-35mm
Zal m'n bevindingen posten als ik hem vandeweek binnen krijg
R.D50
Ik kan de Shumuri zeker aanbevelen. Erg prettige case.Boost9898 schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 21:26:
Wat is het hoesje dat de telefoon het best beschadigd tegen krassen en stof? Ik wil een bescheiden en nette case zonder dat het een gepanserde telefoon wordt. Momenteel heb ik al 3 cases geprobeerd waaronder een Tech21 case en twee Gear4 cases.
http://www.ebay.nl/itm/11...geName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
Iemand inmiddels wel een mooie screenprotector gevonden? Het liefst met de rounded edges en full covered?
Is dit een hardcase?Nyana schreef op woensdag 28 september 2016 @ 17:57:
Net een peel like case binnen gekregen bij Amazon.de vandaan.
Doupi ultraslim. 6,98. Helaas zie je er niet doorheen met een mat zwarte iPhone. Voor die paar euro ziet het er strak uit. Camera is ook afgeschermd.
Sorry voor de brakke foto's. Op de iPad air 2 zit niet zo'n beste camera![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja. Geen siliconen. Zit er echt strak omheen, geen opstaand randje. Enige nadeel dat ik heb kunnen ontdekken is dat het vrij snel krast van bv nagels.
http://s.aliexpress.com/vuq6nmQ7
Ik vind het wel meevallen eigenlijk. De hoes van Apple is prima, maar geen levensredder.smoken schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 13:50:
[...]
Top hoes!!
Ik heb zelf de zadel bruin .... wederom zeer te reden mee.
Zit nu te twijfelen wat ik met mijn Sena Sleeve en Shumuri cover (die laatste moet nog binnen komen) ga doen... iemand interesse? Wil graag break-even spelen, winst maken is niet nodig.
Nu kun je zeggen, ik ga niet goed met de hoes om; dat is het niet. Ik neem de hoes iedere maand in mijn poetsronde mee en dat zou voldoende moeten zijn om het leer mooi te laten. Toch zal ik, vanwege het gebrek aan alternatief, weer voor Apple kiezen. Ik houd van een mooi leren hoesje om mijn iPhone heen. Van Mujjo hoor en lees ik veel positieve én negatieve ervaringen, dan kan ik voor twee tientjes extra beter voor safe kiezen.
An a day keeps the doctor away.
Tevens gaat dat ding los in de tas met allemaal andere losse spullen, wordt twee keer per dag in de Brodit autohouder gedrukt (met de ene keer iets meer finesse dan de andere keer) en die hoes ziet er dan wel gebruikt uit (wat mooi is bij leer vind ik) maar is zeker nog nergens stuk. Echt super. Gaat zo nog een derde jaar mee denk ik. Wel is hij in die tijd hooguit twee keer op de grond gevallen misschien, dus dat zal wel wat schelen ook.
Je geeft aan dat je je hoesje poetst? Let op met het reinigen van leer: daar heb je speciale middeltjes voor, als je het steeds nat maakt dan gaat het wel ranzig worden op termijn inderdaad. Zie bijvoorbeeld ook bij horlogebandjes.
[ Voor 23% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 05-10-2016 09:44 ]
* moet sowieso echt leder zijn
* moet ruimte bieden aan tenminste mijn rijbewijs en pinpas
* bij voorkeur tan kleurig
Welke ik kan vinden zijn de volgende:
Mujjo leather wallet
PDair Simple Leather Card Holder Pouch
Cocones sleeve
Happer lederen hoes
Grams28 card sleeve
Odorizzi leather sleeve
Crazy Horse Craft leather sleeve
Sensa ultra slim wallet
Die voldoet aan mijn eisen maar wil graag wat alternatieven, wie weet er wat? Links?
PS.
Ik gebruik voor mijn huidige iPhone 5 al 4 jaar een Ikonic Egde
Helaas maken zij een hoesjes meer voor zover ik kan vinden.
[ Voor 58% gewijzigd door joskuiper op 05-10-2016 12:47 ]
Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE
Sena altijd goede ervaringen mee gehad: http://senacases.com/ bijv. de UltraSlim Wallet:joskuiper schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 10:23:
Ik ben op zoek naar een Sleeve voor mijn 'soon to arrive' iPhone 7 jet black.
Mujjo leather wallet
Cocones sleeve
Happer lederen hoes
Grams28 card sleeve
Odorizzi leather sleeve
Die voldoet aan mijn eisen maar wil graag wat alternatieven, wie weet er wat? Links?
PS.
[afbeelding]

[ Voor 4% gewijzigd door Mrk87 op 05-10-2016 12:12 ]
Hebben ze ook steeds mooie cases.
http://bellroy.com/products?filter=phones
Op dit moment is alleen de volgende versie beschikbaar voor de normale iPhone 7.
http://bellroy.com/products/phone-case-1-card/i7/blue_steel
De overige versies volgen later.
Toch maar eens kijken voor een soft-bumper ofzo.
[ Voor 3% gewijzigd door Sonnve op 05-10-2016 17:22 ]
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

https://jolioriginals.comjoskuiper schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 10:23:
Ik ben op zoek naar een Sleeve voor mijn 'soon to arrive' iPhone 7 jet black.
Mujjo leather wallet
Cocones sleeve
Happer lederen hoes
Grams28 card sleeve
Odorizzi leather sleeve
Sensa ultra slim wallet
PS.
[afbeelding]
Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
Niet tevreden van die Sena sleeve?smoken schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 20:10:
Mocht er iemand interesse hebben.... heb een Sena Sleeve (1 week oud) en een Shumuri hoes (nieuw in doos) op vraag en aanbod staan... Beiden voor iPhone 7 Plus
Ik heb net een Sena UltraSlim Classic sleeve in orange besteld via Sena, nu nog een Iphone7+ scoren
IPHONE 7 PLUS NAKED WRAP
- Finish: Gloss
- Optional Coverage: Back Only
(Volgens mij zit er toch een screenprotector bij voor front, er zitten ook 2 wraps in voor de achterkant heb ik de indruk
Kostprijs: € 17,68
PM mij bij interesse, indien geen interesse komt ie vanavond tussen 'Vraag en aanbod'
[ Voor 96% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:33 ]
Jawel hoor! Echter heb ik van iemand een Apple leather cover gekregen .... en sja .. dan past het niet meer.De_Remus schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 09:18:
[...]
Niet tevreden van die Sena sleeve?
Ik heb net een Sena UltraSlim Classic sleeve in orange besteld via Sena, nu nog een Iphone7+ scoren
Vandaar ook dat ik die Shumuri (waarschijnlijk) niet ga gebruiken..
Van de andere kant zou ik nog af en toe kunnen wisselen tussen case en Shumuri+Sena, maar of dat in de praktijk zal gebeuren?!
Twijfel nu toch weer tussen de Apple leren hoes of een Dbramante Lynge, wallet case met uitneembare hoes. http://www.dbramante1928.com/LYI7HD000699
Verzend bevestiging ontvangen op 23 september, maar trackingcode geeft aan 04 oktober.
Geen melding of iets van ze mogen ontvangen dat de Peel later is verzonden, zeer ontevreden daarover. Benieuwd of de peel het wachten waard is!

Mijn zeeblauwe iPhone 7 case (lijkt minder blauw dan in het echt):

[ Voor 26% gewijzigd door Mrk87 op 06-10-2016 13:14 ]
Verwijderd
http://m.ebay.co.uk/itm/371731186784?_mwBanner=1
en het fijne is dat hij net over het scherm gaat

Als ik op jouw link klik krijg ik: "This listing was ended by the seller because the item is no longer available."Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 14:23:
Hoesje binnne voor mijn 7, gekocht op eBay: https://www.ebay.co.uk/itm/371731186784 en het fijne is dat hij net over het scherm gaat
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
Zal zo eens kijken:)laredo schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 15:20:
[...]
Als ik op jouw link klik krijg ik: "This listing was ended by the seller because the item is no longer available."
Deze url werkt prima bij mij : http://m.ebay.co.uk/itm/371731186784?_mwBanner=1
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2016 17:44 ]
Werkt perfect. Sinds dit model zitten er metalen knoppen op. je merkt mijns inziens geen verschil ten opzichte van de iPhone knippen zelf.loeberce schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 13:56:
Hoe bevallen de leren Apple hoesjes? Na jaren een plastic hoesje te hebben gehad wil ik eens wat nieuws. Met name de knoppen bedienen maak ik me zorgen over.
Bevallen erg goed! Ik gebruik deze hoesjes al sinds de iPhone 5S. Enige nadeel (maar dat heb je bij alle lichte kleuren van leer) is dat spijkerstof wat afgeeft en mijn felrode hoesje daardoor na verloop van tijd lelijk werd. Ik heb nu een stormgrijze om mijn zilveren iPhone 7, een hele mooie combinatie vind ik zelf.loeberce schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 13:56:
Hoe bevallen de leren Apple hoesjes? Na jaren een plastic hoesje te hebben gehad wil ik eens wat nieuws. Met name de knoppen bedienen maak ik me zorgen over.
Wat de knoppen betreft, dit was altijd al prima, maar sinds de iPhone 7 zijn de knoppen nog verder verbeterd. Je voelt nu geen verschil meer met de normale knoppen op het toestel.
En de cameralens raakt niet de ondergrond als hij op tafel ligt?PhilipsFan schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 16:49:
[...]
Bevallen erg goed! Ik gebruik deze hoesjes al sinds de iPhone 5S. Enige nadeel (maar dat heb je bij alle lichte kleuren van leer) is dat spijkerstof wat afgeeft en mijn felrode hoesje daardoor na verloop van tijd lelijk werd. Ik heb nu een stormgrijze om mijn zilveren iPhone 7, een hele mooie combinatie vind ik zelf.
Wat de knoppen betreft, dit was altijd al prima, maar sinds de iPhone 7 zijn de knoppen nog verder verbeterd. Je voelt nu geen verschil meer met de normale knoppen op het toestel.
Lang niet.laredo schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 17:52:
[...]
En de cameralens raakt niet de ondergrond als hij op tafel ligt?
Ik maak vanavond wel wat piccies..Mooie van caudabe is, dat je binnen een jaar gewoon een nieuwe kosteloos krijgt opgestuurd om wat voor reden dan ook..
Een update, case via PayPal geopend , tot 4 oktober geen antwoord van Peel via PayPal.Azmodann schreef op donderdag 29 september 2016 @ 15:46:
[...]
Mijn trackingcode werkt alsook niet en mails beantwoorden ze ook niet.
Gelukkig met PayPal betaald, dus straks een case openen via PayPal, dan zullen ze waarschijnlijk wel antwoorden.
Opgewardeerd tot een claim op 4oktober.
Een pas bericht gehad in mijn voordeel van PayPal
Hoe bevalt hij?
[ Voor 9% gewijzigd door d0s op 07-10-2016 10:36 ]
Zeer dun hoesje, maakt je iPhone wel wat gladder. Leuk dat er geen branding opstaat, maar dit soort hoesjes hoeven uiteraard geen €20 te kosten.
Er is echt niks heel bijzonders aan dit hoesje, wat je in mijn ogen wel mag verwachten voor die prijs
Dit soort hoesjes haal je van Ebay voor € 3 a € 5.
Prijs zal wel in het kwaliteitsverschil zitten neem ik aan.Geert1976 schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 10:44:
een vriend van me heeft zo'n Peel om z'n iPhone 7.
Zeer dun hoesje, maakt je iPhone wel wat gladder. Leuk dat er geen branding opstaat, maar dit soort hoesjes hoeven uiteraard geen €20 te kosten.
Er is echt niks heel bijzonders aan dit hoesje, wat je in mijn ogen wel mag verwachten voor die prijs
Dit soort hoesjes haal je van Ebay voor € 3 a € 5.
ja, of een gelikte website van Peel en de hele marketing eromheen. Kijk voor de gein maar eens naar die website van Peel. Allemaal foto's van zogenaamd hele hippe mensen met een iPhone in hun hand in de mooiste settings en zeer strak gefotografeerd.zwasie schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 10:51:
[...]
Prijs zal wel in het kwaliteitsverschil zitten neem ik aan.
In mijn ogen 1 grote gelikte marketing truc.
Al wat foto's gemaakt?pdavie2311 schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 18:19:
Vandaag mijn caudabe binnen gekregen! Is inderdaad wat harder plastic, maar zit echt retestrak om de iPhone. Camera raakt de tafel niet, precies een minimaal randje om dit te voorkomen! Heb de stealth black, dus je ziet het Apple logo niet, maar daar " geil " ik niet zo op hoor..;-)
Ik maak vanavond wel wat piccies..Mooie van caudabe is, dat je binnen een jaar gewoon een nieuwe kosteloos krijgt opgestuurd om wat voor reden dan ook..
Dat je na een jaar gratis een nieuwe krijgt is natuurlijk erg interessant, wist ik niet
Gister dit hoesje ontvangen. Zit echt perfect, sluit bij de randen rondom top aan (lees: geen speling).rvd50 schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 16:48:
Zojuist deze besteld:
Chimpcase Frosty Schwarz
https://chimpcase.de/coll...hone-7-skinny-case-0-35mm
Zal m'n bevindingen posten als ik hem vandeweek binnen krijg
Matig transparent, je moet echt goed kijken voor het Apple logo.
Ben altijd zeer kritisch op Ultra Thin cases, maar ik ben met deze zeer tevreden.
(Kan helaas geen foto maken)
R.D50
Kan zijn.Geert1976 schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 10:53:
[...]
ja, of een gelikte website van Peel en de hele marketing eromheen. Kijk voor de gein maar eens naar die website van Peel. Allemaal foto's van zogenaamd hele hippe mensen met een iPhone in hun hand in de mooiste settings en zeer strak gefotografeerd.
In mijn ogen 1 grote gelikte marketing truc.
Heb sowieso slechte ervaringen met die hoesjes van een paar € .

3 in de rij, kassa erbij
Deze is totaal niet "clear", de achterkant van de iPhone wordt hier grijs/wit van
€25,- weggegooid
Hier duurde het nog vrij lang na aankomst in Nederland. Case wordt als pakketje vertuurd, dus geen brievenbus zending.d0s schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 10:36:
Mijne is inmiddels ook in Nederland aangekomen.. zal binnen enkele dagen wel in de bus liggen
Hoe bevalt hij?
Case is voor de iPhone van m'n vriendin. Bevalt goed, zit er goed en strak omheen. Case is redelijk glad, dus goed vasthouden

[ Voor 35% gewijzigd door Dj-sannieboy op 08-10-2016 09:10 ]
Nu is het zo dat als je de achterkant bekijkt, het lijkt alsof er lucht onder zit, nu valt dit natuurlijk extra op bij m'n jet black.
Is dit standaard zo bij transparante cases, of zijn er betere waarbij je dit niet ziet?
https://www.facebook.com/hbbsebas2023
Als je een transparant TPU hoesje hebt waarvan de binnenkant hele kleine puntjes bevat (en dus niet helemaal glas is) heb je dit niet.crazylegs schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 13:12:
Ik heb zelf een TPU case gekocht voor om m'n 7+ deze https://www.iphone2day.nl...-apple-iphone-7-plus.html
Nu is het zo dat als je de achterkant bekijkt, het lijkt alsof er lucht onder zit, nu valt dit natuurlijk extra op bij m'n jet black.
Is dit standaard zo bij transparante cases, of zijn er betere waarbij je dit niet ziet?
Heb hem zojuist besteld.pdavie2311 schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 17:37:
Hierbij de pics:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ben totaal niet van een hoes maar ben benieuwd met deze. Voor 17,- incl verzending is de gok ook zeker te nemen
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
postvoordennis schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 18:29:
[...]
Als je een transparant TPU hoesje hebt waarvan de binnenkant hele kleine puntjes bevat (en dus niet helemaal glas is) heb je dit niet.
TPU = flexibel 😎crazylegs schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 22:51:
Dan denk ik dat ik 't verkeerde door gaf, ik bedoel dus eigenlijk zo'n flexibele case, sorry.![]()
[...]
En heb je hem al? Ik heb een mat gele besteld (nog niet binnen) maar ben vooral benieuwd of je hem echt zo naadloos geplakt krijgt als de filmpjes op YouTube doen geloven.Cobraa schreef op woensdag 21 september 2016 @ 12:20:
DBrand mat black sticker gekocht. Altijd goed gegaan bij mijn vorige iPhone. Moet nog binnen komen.
Vooral de laatste "flapjes" die je moet plakken lijken me lastig.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ondanks dat de fitbag een mooie sleave is kan ik er niet aan wennen. Wie interesse heeft weet me te vinden
Gewoon de officiele lederen Apple hoes? Ik ben zelf namelijk ook van plan deze te kopen maar twijfel nog tussen een Tan bruine en ook gewoon de zwarte. De zwarte is wellicht wat saai t.o.v. bruin?Miki schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 10:04:
Uiteindelijk heb ik toch gekozen voor een lederen Apple hoes voor mijn iPhone 7. Een zwarte bij een mat zwarte telefoon geeft een luxe uitstraling. Mijn vriendin heeft voor haar 6 twee jaar terug er al één gehad en die beviel haar goed. De nieuwe versie met de knopjes is flinke verbetering tov van de oude. De knoppen reageren veel sneller.
Ondanks dat de fitbag een mooie sleave is kan ik er niet aan wennen. Wie interesse heeft weet me te vinden
Yupp, de originele zwarte lederen hoes, daardoor is het 1 mooi geheel. De bruine vind net ff te "kak" bruin. Had liever een donkere tint bruin gezien.Tc-Chub schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 15:16:
[...]
Gewoon de officiele lederen Apple hoes? Ik ben zelf namelijk ook van plan deze te kopen maar twijfel nog tussen een Tan bruine en ook gewoon de zwarte. De zwarte is wellicht wat saai t.o.v. bruin?
Ben normaliter wel tevreden over Sena Cases. Iemand ervaring met deze of de ultra thin snap-on? Die heb je wel in iets donkerder bruin beiden.
Nu heb ik gekeken naar leren hoesjes en de hoes van Apple zelf vind ik erg mooi. Maar deze is heel dun. Wat ik me nu afvraag, beschermt deze ook de lens?
Hebben jullie een goed alternatief wat aan deze dingen voldoet?
- Laat geen vuil door
- Beschermt de lens
- Kan tegen een stootje
__
Edit: Zou de Apple case toch de lens beschermen? Als ik bij Google Afbeeldingen zoek op: "Apple iPhone 7 leather case" kom ik deze foto tegen: https://cdn1.tnwcdn.com/w...16/09/apple10-796x398.jpg.
Edit 2: Heb hem al besteld. Ik zal laten weten hoe hij bevalt. (Komt woensdag binnen)

[ Voor 26% gewijzigd door Boost9898 op 09-10-2016 20:58 ]
Heel persoonlijk hoor maar wat vind je nou handig aan deze sleeve? Ik vind dit zo niet praktisch voor 60 euro..Erw schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 20:54:
[afbeelding]
Mn sleeve van https://jolioriginals.com/ is ook binnen, erg mooi
Hoesjes blijven persoonlijk klopt, ik vind sleeves fijn, ook omdat het geen afbraak doet aan het designSamplex schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 22:44:
[...]
Heel persoonlijk hoor maar wat vind je nou handig aan deze sleeve? Ik vind dit zo niet praktisch voor 60 euro..
Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
Trouwens, is het iemand opgevallen dat zowel Peel, Totallee en Caudabe hetzelfde checkout proces hebben op hun website? Het ziet er precies hetzelfde uit... Het lijkt alsof ze hetzelfde thema gebruiken, of zouden ze allemaal van 1 en hetzelfde bedrijf zijn?
Dit komt omdat ze gebruik maken van Shopify, een systeem waar je een webshop mee kunt maken.Elegy123 schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 08:38:
Ik heb een Peel besteld, deze word pas de week van 23 oktober verzonden. En een Caudabe Veil XT zwart. Ben benieuwd.
Trouwens, is het iemand opgevallen dat zowel Peel, Totallee en Caudabe hetzelfde checkout proces hebben op hun website? Het ziet er precies hetzelfde uit... Het lijkt alsof ze hetzelfde thema gebruiken, of zouden ze allemaal van 1 en hetzelfde bedrijf zijn?
CardMapr.nl ✈ Vind American Express creditcard locaties, en spaar voor (gratis) vluchten!
Een sleeve is handig om je iPhone in te vervoeren in je zak enz. Verder gebruik je het design van de iPhone gewoon 'naakt' zonder hoes. M.i. een totaal andere beleving dan met een case. Ik heb zelf een sleeve en een silicone case van Apple. Maar ik gebruik hem toch liever zonder case. Case maakt hem lomp.Samplex schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 22:44:
[...]
Heel persoonlijk hoor maar wat vind je nou handig aan deze sleeve? Ik vind dit zo niet praktisch voor 60 euro..
Natuurlijk! Bedankt, ik zag daar compleet overheen. Zelfs de redirect naar een url met shopify erin na de betaling was niet duidelijk genoegUnitedJunk schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 13:39:
[...]
Dit komt omdat ze gebruik maken van Shopify, een systeem waar je een webshop mee kunt maken.

ik vond het al zo opmerkelijk
Zou voor leer gaan. Die siliconen cases gaan snel stuk als je hem er een paar keer af haalt en weer erom doet.Dw1-nl schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 16:48:
Zo morgen komt mijn iPhone 7 eindelijk binnen, nu twijfelen tussen of de siliconen of de leren zwarte case van Apple zelf. Mmm, lastig.
Can confirm, zat bij mij al na een week en 2x om/af doen een scheurtje in de hoek van de onderkantNyana schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 16:53:
[...]
Zou voor leer gaan. Die siliconen cases gaan snel stuk als je hem er een paar keer af haalt en weer erom doet.

Ik heb de skin binnen zal van de week er op plakken. Ik heb naar de instructie video gekeken. Het is niet zo makkelijk als het lijkt. Zodra de sticker er op zit zal ik een foto plaatsen.Donstil schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 00:54:
[...]
En heb je hem al? Ik heb een mat gele besteld (nog niet binnen) maar ben vooral benieuwd of je hem echt zo naadloos geplakt krijgt als de filmpjes op YouTube doen geloven.
Vooral de laatste "flapjes" die je moet plakken lijken me lastig.
Oke dan de keuze blauw, licht zwart of donker zwartNyana schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 16:53:
[...]
Zou voor leer gaan. Die siliconen cases gaan snel stuk als je hem er een paar keer af haalt en weer erom doet.
Zelf heb ik een iPhone 7 zwart en daarom ook de zwarte leather case bestelt. Als hij morgen binnen komt laat ik wel weten wat ik ervan vind.Dw1-nl schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 18:00:
[...]
Oke dan de keuze blauw, licht zwart of donker zwart![]()
Ik heb zelf de combi mat zwarte iPhone met zwarte lederen hoes en daar super tevreden over. Het is nu 1 geheel geworden waardoor het niet opvalt, zeg maar stealth en dat vind ik wel wat hebbenBoost9898 schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 18:02:
[...]
Zelf heb ik een iPhone 7 zwart en daarom ook de zwarte leather case bestelt. Als hij morgen binnen komt laat ik wel weten wat ik ervan vind.
Heb je daar toevallig eens een foto van? Was al benieuwd naar hoe die kleur 'in het echt' uitpakt.dkawa schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 21:29:
ik heb een Jet Black iPhone 7 128Gb en gebruik hiervoor de Siliconen cocoa hoes van Apple. Dat vind ik echt een sjieke combi :-)
Leer word toch vies en is niet makkelijk schoontemaken + toch een beetje glad....
1 grote stof magneet!
Wilde eerst voor bruin gaan (Nu ook een bruine i.c.m. zwart iPhone 5) want dat leek me chique te staan met een Jet Black iPhone 7.
Echter is deze zwarte niet echt diep zwart maar een mooie donker grijze kleur, dus voor deze gegaan.
Zocht een lederen sleeve want ik wil mijn iPhone 'naked' gebruiken.
Ook ruimte voor de pinpas, heb ik nu ook en bevalt top.

Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE
Ook erg benieuwd, heb zojuist de Concrete besteld, voor zowel mijn iPhone 7 als mijn iPad mini.Cobraa schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 17:59:
[...]
Ik heb de skin binnen zal van de week er op plakken. Ik heb naar de instructie video gekeken. Het is niet zo makkelijk als het lijkt. Zodra de sticker er op zit zal ik een foto plaatsen.
Erg benieuwd naar, en concrete leek me wel gaaf i.c.m. zwart.
Fly or Die
Zou je daar een paar foto's van willen maken? Voor en achterkant? Ik wil wss ook een zadelbruine case bestellen maar weet niet of dit mooi is met een mat zwarte iPhone.laredo schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 16:34:
Na bijna 3 weken wikken en wegen, en rondlopen met een oud hoesje, vanochtend bij de apple store de leren apple hoes gekocht in zadelbruin. Ik vind dat een topcombinatie met de mat zwarte iPhone 7! Blij mee!!
Ik moet nog 2 weken wachten op m'n iPhone.

Edit: als ik deze video bekijk dan heb ik al genoeg gezien. 'You'll not buy this case for protection'
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=KTPqGLDiXB8]
[ Voor 13% gewijzigd door iApp op 11-10-2016 11:20 ]
An a day keeps the doctor away.
De zilvergrijze zit nu om de IPhone en wordt gebruikt.... zonder schade e.d. uiteraard
Bestellen kan ik natuurlijk nog, maar wil niet weer drie weken wachten en wellicht is dit een mooie oplossing.
PSN: IXI_BUDDHA_IXI