Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllieMongollie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 09:01
iApp schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 11:13:
[...]
Edit: als ik deze video bekijk dan heb ik al genoeg gezien. 'You'll not buy this case for protection' :-( .
Meh. Ik heb ook zo'n case en voor mij voldoet die prima. Precies wat er in het filmpje wordt gezegd, hij sluit goed aan, maakt de iPhone amper groter en geeft toch bescherming. Dat 't niet zoveel bescherming biedt als een dikke plastic Spigen case, dat is natuurlijk niet meer dan logisch. Maar het ziet er wel meer classy uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:20

ddZ

OllieMongollie schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 14:09:
[...]

Meh. Ik heb ook zo'n case en voor mij voldoet die prima. Precies wat er in het filmpje wordt gezegd, hij sluit goed aan, maakt de iPhone amper groter en geeft toch bescherming. Dat 't niet zoveel bescherming biedt als een dikke plastic Spigen case, dat is natuurlijk niet meer dan logisch. Maar het ziet er wel meer classy uit.
Sluit ik me bij aan. Nu de "Middernachtblauw" case in gebruik voor mijn iPhone 7 Plus en daarvoor een zwarte leren case voor gehad voor de iPhone 5. Die bood prima bescherming, was behoorlijk krasvast, voelde lekker stroef aan en kon tegen een stootje (2x gevallen op de tegels: beide keren niets aan de hand).

Ben het wel eens met die gast uit het filmpje, dat het i7-exemplaar erg glad aanvoelt/ is. Verder zit er al na één dag gebruik twee duidelijk zichtbare krassen op de achterkant van de case, terwijl ik erg voorzichtig ben geweest (voorzichtig neerleggen, niet schuiven over de tafel etc.). Minder krasvast dan eerst zo lijkt het...

[ Voor 3% gewijzigd door ddZ op 11-10-2016 16:52 . Reden: Tiepvoud ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boost9898
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 19:52

Boost9898

Software developer

Even een hele korte 'review'.

Zojuist de Leather case black binnen gekregen voor de iPhone 7. De case is heel mooi, een subtiele leerstructuur. Je hebt meer grip dan de iPhone zonder case maar het niet dat hij heel strak in je handen ligt. Het is echt een hoes, beschermen tegen een val denk ik niet dat hij helemaal goed zal opvangen. Wat wel mooi is, is dat de knoppen van aluminium zijn en de hoes net wat hoger is dan de lens en het scherm. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xapam
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-08 13:32
Ik heb vandaag mijn bestelde zwarte Peel-case ontvangen, voor de Iphone 7. Inderdaad een superdunne case! Ik heb hem niet gepast, alleen uitgepakt om te bekijken want ik heb inmiddels een lederen case in gebruik. Dus voor wie interesse heeft: je kunt je de verzendtijd vanuit Amerika besparen en de mijne overnemen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-09 14:26
Iemand al ervaringen met screenprotectors?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Weet niet of ik hier ook over screenprotectors kan praten;

Ik heb bij iCentre panzerglass laten zetten; maar daar zit steeds ontzettend veel stof onder; al 4 keer laten vervangen en uiteindelijk gekozen om geen protector te zetten van Panzerglass; blijkbaar trekt dat spul in de huidige batch stof aan; ook de hoekjes laten makkelijk los.

Heb daarna bij de telefoonturk (wat een term ook) een glazen protector van een tientje laten zetten; maar daar zat een vieze zwarte haar onder; die heb ik met tape weggehaald; maar de hele protector kwam los; die heb ik dus (na het ontharen met plakband) weer opgeplakt. Mijn vraag is nu of dat schadelijk kan zijn voor mijn scherm; zo ja dan haal ik de boel eraf en gebruik ik het scherm nog een maandje "naakt" voordat ik weer een poging met panzerglass waag. Deze goedkope protector is als tijdelijk bedoeld zodat ik hem in het vakje naast me in de auto kan leggen zonder stress.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boost9898
  • Laatst online: 19:52

Boost9898

Software developer

Mijn screenprotector heb ik gekocht bij de GSM Shop in Roosendaal. Voor €15 heb je een glazen screenprotector gemonteerd en al op je telefoon zitten. Prima service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:10

pdavie2311

Live life to the fullest..

Als iemand nog de Caudabe Veilt XT Stealth zoekt voor de iPhone 7, zie vraag en aanbod. Ik verkoop de mijne, nog geen halve week oud. Graag reacties via vraag en aanbod om niet dit topic verder te vervuilen.
Ik ga over op een sleeve.

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elegy123
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-08 10:52
pdavie2311 schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 20:14:
Als iemand nog de Caudabe Veilt XT Stealth zoekt voor de iPhone 7, zie vraag en aanbod. Ik verkoop de mijne, nog geen halve week oud. Graag reacties via vraag en aanbod om niet dit topic verder te vervuilen.
Ik ga over op een sleeve.
Ik heb net een verzendbevestiging gekregen van mijn Caudabe Stealth, anders had ik hem van je over genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Onderhand de protector maar weggegooid; vertrouwde het niet en er zat een soort ducttape patroon onderop; mijn iphone 7 scherm is wel erg plakkerig nu; hopelijk is de coating er niet afgetrokken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elegy123
xapam schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 19:40:
Ik heb vandaag mijn bestelde zwarte Peel-case ontvangen, voor de Iphone 7. Inderdaad een superdunne case! Ik heb hem niet gepast, alleen uitgepakt om te bekijken want ik heb inmiddels een lederen case in gebruik. Dus voor wie interesse heeft: je kunt je de verzendtijd vanuit Amerika besparen en de mijne overnemen ;-)
ik heb je een PM gestuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobraa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-09 12:50
Heb mijn Dbrand sticker op mn iPhone 7 geplakt. Het is niet helemaal goed gegaan, nog best lastig om hem perfect er om heen te krijgen. Zal morgen een aantal foto's te proberen te plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dw1-nl
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 27-08 19:49

Dw1-nl

Webontwikkelaar

Gewoon zonder screen protector gebruik ik hem nu, scherm is toch kras bestendig en heb hem altijd in broekzak waar alleen mijn iPhone in zit.

Voor de rest wilde ik vandaag mijn leather case bestellen, maarja nieuwe simkaart betekend bij de ING 12 uur lang geen bankzaken meer kunnen doen, dus maar wachten tot morgen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elegy123
Dw1-nl schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 23:29:
Gewoon zonder screen protector gebruik ik hem nu, scherm is toch kras bestendig en heb hem altijd in broekzak waar alleen mijn iPhone in zit.

Voor de rest wilde ik vandaag mijn leather case bestellen, maarja nieuwe simkaart betekend bij de ING 12 uur lang geen bankzaken meer kunnen doen, dus maar wachten tot morgen helaas.
Scherm is inderdaad kras bestendig. Maar toch heb ik erg veel haarfijne krasjes. Ik kan alleen maar bedenken dat ze zijn ontstaan bij het in mijn (spijker-)broek zak stoppen en er weer uit halen. De krasjes zijn vooral te zien op de plek waar het glas schuin afloopt aan de randen van het scherm. Dit zijn dingen waar ik me echt aan erger, ook al zie je ze pas wanneer het licht goed staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plucky
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Mar.tin schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 16:01:
Hier erg tevreden over de Apple Leather Case :) De "nieuwe" knopjes ten opzichte van die op de cases voor de 6(S) en 5(S)(E) Zijn echt een verademing :).
Inderdaad zijn de knoppen echt een enorme verbetering. Op m'n 6S had ik dezelfde case maar dan met lederen knoppen, werkte ook maar dit voelt toch net weer beter.

Ervaar jij overigens ook dat je minder goed verstaanbaar bent met de case om je toestel heen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Plucky schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 00:33:
[...]

Inderdaad zijn de knoppen echt een enorme verbetering. Op m'n 6S had ik dezelfde case maar dan met lederen knoppen, werkte ook maar dit voelt toch net weer beter.

Ervaar jij overigens ook dat je minder goed verstaanbaar bent met de case om je toestel heen?
Die knoppen voelen lekker aan ja; maar je kan met de down knop het volume omhoog zetten en met de up knop het volume omlaag omdat alles aan 1 plaat vastzit :+. Dacht eerst dat de hoes niet goed was; maar dat hoort zo. Op zich wel leuk 2 van die multifunctionele knoppen.

Verder voelt de hoes fantastisch lekker aan in de hand, dun, maar grippy. Maakt de 4.7" net een tikje groter voor het gevoel en midnight blue is echt mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MP3-Junky
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Stoort niemand zich eraan dat de swipe bewegingen lastiger zijn met een hoesje eromheen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eYaTed
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Hoi, iemand ervaring met de hoesjes van Zazzle?
Eigen hoesje ontwerpen of leuke ontwerpen
Zijn er nog andere sites dat jullie kennen voor eigen ontwerp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
MP3-Junky schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 07:29:
Stoort niemand zich eraan dat de swipe bewegingen lastiger zijn met een hoesje eromheen?
In het begin wel, maar dat went vrij vlot. De hoesjes "klappen" ook wat in na een tijdje waardoor het weer soepeler wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Citroentaart
  • Laatst online: 13-06 17:10
MP3-Junky schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 07:29:
ik stoorde me er wel aan. Dus nu gebruik ik me iPhone zonder case. Ik gebruik hem in een leren sleeve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
Iemand ervaring met deze hoes:

http://www.pdashop.nl/pro...ct-naar-productinformatie

Waarom is die zo duur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Penait1
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 18:51
Dat is de officiële van Apple, daarom is die zo duur. Heb hem zelf op de 7+ zitten, is vrij stug. Hierdoor heeft hij de neiging om aan de onderkant te scheuren bij het eruit halen van de iPhone, bij mij zat er al een klein scheurtje na een week en je leest het vaak op internet. Binnenkant is wel prima van zacht materiaal, kunnen zandkorreltjes in ieder geval niet gaan schuren. Achterkant is prrima, blijven wel wat stofjes etc op zitten maar is makkelijk eraf te vegen.

Zou hem niet persé aanraden voor het geld, beter kan je dan maar gelijk 10 euro extra uitgeven voor de versie van leer zodat hij niet makkelijk scheurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je een hoesje zoekt die 1 grote stof magneet moet zijn, dan adviseer ik je deze Apple siliconen case ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Geert1976 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 19:09:
[...]

Als je een hoesje zoekt die 1 grote stof magneet moet zijn, dan adviseer ik je deze Apple siliconen case ;)
Wat een onzin. Hij is heel anders dan die van de 6s. Ik heb zelf deze en hij pakt helemaal geen stof.

- edit - Excuus, inderdaad wel een afrader aangezien de mijne nu ook gescheurd is. Bizar
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/XN2D9mCTO985PX7MjucZcwdG/thumb.jpg

[ Voor 27% gewijzigd door BillSpaarbank op 13-10-2016 08:54 ]

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.ZeroNull!
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18:24
Iemand ruilen tegen de officiële Apple Leather Case? Of kopen natuurlijk..
V&A aangeboden: Hoesje iPhone 7 - Decoded Leather Case Wallet

Ik wil zelf naar case met screenprotector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Na lang nadenken kwam ik bij deze case uit.

Link: https://www.amazon.de/gp/...age_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

Heb 'm besteld. Krijg de case voor het einde van de maand binnen. Mijn 6s plus nooit laten vallen, maar daar heb ik ook niet zoveel voor betaald als deze keer. De 7 plus die ik nu krijg moet 2 jaar mee. Dan denk ik dat deze case een aardig begin is. Ook al heb ik persoonlijk de voorkeur om voor leer te kiezen. :)

[ Voor 10% gewijzigd door iApp op 13-10-2016 09:11 ]

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Citroentaart
  • Laatst online: 13-06 17:10
BillSpaarbank schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 19:43:
[...]

Wat een onzin. Hij is heel anders dan die van de 6s. Ik heb zelf deze en hij pakt helemaal geen stof.

- edit - Excuus, inderdaad wel een afrader aangezien de mijne nu ook gescheurd is. Bizar
[afbeelding]
Mijne is ook al gescheurd, het zelfde als bij jou. 3 x om en af gedaan. 1,5 week gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Hoewel ik een sleeve heb, toch ook de Apple lederen case binnengekregen vandaag. Deze gaat retour. Ik ben dus niet fan van de nieuwe volumeknoppen?! Je moet met de bovenste zowel omhoog als omlaag bedienen, maar als je de case al aanraakt gaat het volume weer omlaag. Helemaal als je op de zijkant van de case tikt aan de kant van de knoppen? Dit kan toch niet de bedoeling zijn?

Daarbij vind ik ook dat hij al onder de krassen zit over de gehele hoes. Beetje jammer. Toch maar voor een andere optie gaan dan denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
Ik wil een hoesje met als enige doel bescherming tegen glas barsten. Krasjes op de achtergrond vind ik niet erg.

Net in de apple shop geweest en verkoopster had het over glazen bescherming, die zou barsten voorkomen. Werkt dit echt goed? Kan het mij niet voorstellen bij bv een harde val op beton oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:25

d0s

sssst

Zojuist dan ook eindelijk de Peel binnen gekregen.

Vind het een mooi hoesje, alleen jammer dat hij aan de voorkant niet net iets hoger is zodat hij het scherm wat beter beschermd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwasie
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 16:49
Gisteren ook de Peel binnen gekregen. Nu de Iphone zelf nog :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Citroentaart schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 10:53:
[...]

Mijne is ook al gescheurd, het zelfde als bij jou. 3 x om en af gedaan. 1,5 week gebruikt.
Onder garantie een leren variant ontvangen i.p.v. de siliconen versie. Kijken of deze het langer volhoudt. :)

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Normaal ben ik geen fan van hoesjes vanwege het vuil dat eronder komt en puur omdat ik het niet mooi vind.. Bij mijn vorige iphones had ik er nooit eentje nodig, slechts een paar krasjes opgelopen. Nu heb ik echter een zwarte 7 en binnen 2 weken zitten daar dus een paar krassen op waar je u tegen zegt. Ik heb nu ook maar een leren case besteld. Heeft iemand anders dit probleem ook al ervaren?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dkawa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:42
iApp schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 09:10:
Na lang nadenken kwam ik bij deze case uit.

[video]

Link: https://www.amazon.de/gp/...age_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

Heb 'm besteld. Krijg de case voor het einde van de maand binnen. Mijn 6s plus nooit laten vallen, maar daar heb ik ook niet zoveel voor betaald als deze keer. De 7 plus die ik nu krijg moet 2 jaar mee. Dan denk ik dat deze case een aardig begin is. Ook al heb ik persoonlijk de voorkeur om voor leer te kiezen. :)
Verschrikkelijk lelijk ding zeg... jeetje... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Niemand anders problemen met de originele lederen Apple case voor de iPhone 7? Dat de knoppen niet goed werken? Stug en dat volume beweegt als je alleen al op de rand tikt van de case? Vandaag mijn mujjo case binnen maar is het ook niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghstly
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 06-12-2023
pdavie2311 schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 15:48:
Niemand anders problemen met de originele lederen Apple case voor de iPhone 7? Dat de knoppen niet goed werken? Stug en dat volume beweegt als je alleen al op de rand tikt van de case? Vandaag mijn mujjo case binnen maar is het ook niet...
Had je al naar http://www.senacases.com gekeken? Ik heb zelf de Ultra Thin Wallet Book. Wel voor de plus, maar het soepele leer is wel erg prettig. En het maakt de boel niet erg 'flink'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:05

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik zou daar gewoon even mee terug gaan, want de ervaringen die ik lees met die hoesjes zijn over het algemeen zeer positief.

Wil er zelf ook een gaan aanschaffen voor wat meer grip in drukke omgevingen. Zo'n wallet vind ik niets, dat past voor geen meter in een autohouder.

[ Voor 13% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 14-10-2016 16:30 ]

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddZ
  • Laatst online: 19:20

ddZ

Geen problemen met de knoppen. Wel had ik na 2 dagen gebruik heel voorzichtig te zijn geweest (iPhone rustig neerleggen, niet over de tafel schuiven, toestel in "eigen" broek-/ jaszak) een paar zichtbare krassen en "deukjes" ;(. Het is een case, maar toch.... De iPhone 5 (en nu SE)-variant doet dat een stuk beter, weet ik uit ervaring...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Heb de Spigen Neo Hybrid Gun Metal binnen gehad. Beter dan de otterbox , maar wel iets glad aan de zijkanten. Voorlopig mijn nr1 case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BB72
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 09:17
Spigen rules. Hele gezin hier heeft Spigen cases. Mijn zoon laat zijn 5S regelmatig stuiteren. Top op heden zonder schade aan de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Als iemand zijn zwarte peel kwijt wil dan hou ik me aanbevolen. 😉

Ik twijfel nog een beetje om hem uit de US te bestellen. Zal toch best een variant in de EU te vinden zijn?

[ Voor 43% gewijzigd door Tranzy op 14-10-2016 22:57 ]

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

ghstly schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 15:54:
[...]

Had je al naar http://www.senacases.com gekeken? Ik heb zelf de Ultra Thin Wallet Book. Wel voor de plus, maar het soepele leer is wel erg prettig. En het maakt de boel niet erg 'flink'.
Ik heb al de ultraslim wallet sleeve besteld bij Sena! :Y

Deze eerder gehad en echt een mooi en slim design. Bij gebruik is de iPhone " naakt " en met vervoer is hij goed beschermd. Heb voor nu een transparante siliconen case besteld die vandaag binnenkomt. Ook deze is een slim design en je ziet de iPhone er mooi door...Als ik uitga wil ik een goede case hebben, zodat ik niet steeds mijn iPhone uit de sleeve moet halen want dan gaat hij zeker een keertje vallen.

[ Voor 4% gewijzigd door pdavie2311 op 15-10-2016 08:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Ik heb deze gevonden. Deze lijkt mij echt wel slim zoals ik zoek.

€ 14,95

Afbeeldingslocatie: https://www.appelhoes.nl/Files/3/7000/7181/ProductPhotos/MaxContent/316934221.jpg

https://www.appelhoes.nl/SwitchEasy-Slim-iPhone-7-hoesje-Black
https://www.switcheasy.com/035.php

[ Voor 17% gewijzigd door Tranzy op 15-10-2016 09:07 ]

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Laatst online: 15-09 19:46
Totaal geen last van. Gebruik de hoes nu circa twee weken (zadelbruin op zwarte iPhone 7+).

Hij begint nu een een stuk stroever te worden qua "grip" en hij begint heel mooi te verkleuren, met name aan de randen natuurlijk.

Haal hem er met regelmaat vanaf, tot nog toe zonder enige zichtbare schade door het eraf halen.

Trouwens: ik heb nog een geheel nieuwe "transparante" Shumuri case voor de 7+ mocht iemand interesse hebben. Die ziet er totaal niet uit op een zwarte ....

[ Voor 10% gewijzigd door smoken op 15-10-2016 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siete
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17:32
Zelf gebruik ik het liefst bumpers met Tempered Glass back and front screenprotectors. Dit heeft als groot voordeel dat de iPhone zijn look blijft behouden, maar toch aan alle kanten is beschermd. Daarnaast hoef je het voor het geld niet te laten. Snap daarom ook niet dat men het mooie design wilt wegstoppen in afzichtelijke hoesjes.
Dit is mijn ideale combinatie:
Bumper1: https://www.aliexpress.co...=2114.13010608.0.0.pOHM30
of bumper 2:https://www.aliexpress.co...=2114.13010608.0.0.pOHM30
Tempered screenprotectors: https://www.aliexpress.co...=2114.13010608.0.0.pOHM30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze
  • Laatst online: 16-09 06:43

Fjeze

AllesPerfect!

Cobraa schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 23:05:
Heb mijn Dbrand sticker op mn iPhone 7 geplakt. Het is niet helemaal goed gegaan, nog best lastig om hem perfect er om heen te krijgen. Zal morgen een aantal foto's te proberen te plaatsen.
Had je toevallig nog de mogelijkheid gehad een aantal foto's te maken?
Ben erg benieuwd.

(Zelf de concrete variant besteld)

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s

d0s

sssst

De Peel is overigens wel enorm krasgevoelig heb ik gemerkt na 2 dagen gebruik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilesD.
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:23
Siete schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 15:41:
Zelf gebruik ik het liefst bumpers met Tempered Glass back and front screenprotectors. Dit heeft als groot voordeel dat de iPhone zijn look blijft behouden, maar toch aan alle kanten is beschermd. Daarnaast hoef je het voor het geld niet te laten. Snap daarom ook niet dat men het mooie design wilt wegstoppen in afzichtelijke hoesjes.
Dit is mijn ideale combinatie:
Bumper1: https://www.aliexpress.co...=2114.13010608.0.0.pOHM30
of bumper 2:https://www.aliexpress.co...=2114.13010608.0.0.pOHM30
Tempered screenprotectors: https://www.aliexpress.co...=2114.13010608.0.0.pOHM30
Je hebt me nieuwsgierig gemaakt en inderdaad voor het geld hoef je het niet te laten.

Daarom even een bestelling gedaan op jouw aanraders..

Hoop niet dat het 3 mnd duurt.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooviro
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-01-2021
rvd50 schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 14:09:
[...]

Gister dit hoesje ontvangen. Zit echt perfect, sluit bij de randen rondom top aan (lees: geen speling).

Matig transparent, je moet echt goed kijken voor het Apple logo.

Ben altijd zeer kritisch op Ultra Thin cases, maar ik ben met deze zeer tevreden.

(Kan helaas geen foto maken)
De site van chimpcase verstuurd ook naar Nederland
?

Zit er wel speling bij de camara?

Me duits is niet meer zo goed

[ Voor 3% gewijzigd door vooviro op 17-10-2016 07:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobraa
Fjeze schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 17:04:
[...]

Had je toevallig nog de mogelijkheid gehad een aantal foto's te maken?
Ben erg benieuwd.

(Zelf de concrete variant besteld)
Heb even snel foto's gemaakt (met mn werk telefoon) slechte kwaliteit maja. Kon even zo snel geen andere telefoon vinden

http://imgur.com/a/an9jE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haroldso
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-08 16:20
Gebruik zelf de originele Apple lederenhoes (zwart) + Tech21 EVO Glass schermbescherming voor mijn iPhone 7 Plus JB. Ligt heel goed in de hand en enkele keren de hoes verwijderd en weer erop gedaan, maar beschadigd niet. De knoppen van de hoes werken ook heel goed. Al met al een hele goede combinatie waar ik zeer tevreden mee ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeitje
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 03-11-2022
Ben na lang wikken en wegen voor de Ringke Fusion Rose Gold gegaan i.c.m. Een "goedkope" tempered screenprotector (Bol.com, €5,50). Als voordeel dat de case verrassend stevig aanvoelt, goed om de telefoon zit en een clear achterkant heeft. Ik ben blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• postvoordennis
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-08 20:44
Cobraa schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 12:03:
[...]

Heb even snel foto's gemaakt (met mn werk telefoon) slechte kwaliteit maja. Kon even zo snel geen andere telefoon vinden

Ooit van een spiegel gehoord? 😜

[ Voor 97% gewijzigd door postvoordennis op 18-10-2016 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:54
haroldso schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 18:34:
Gebruik zelf de originele Apple lederenhoes (zwart) + Tech21 EVO Glass schermbescherming voor mijn iPhone 7 Plus JB. Ligt heel goed in de hand en enkele keren de hoes verwijderd en weer erop gedaan, maar beschadigd niet. De knoppen van de hoes werken ook heel goed. Al met al een hele goede combinatie waar ik zeer tevreden mee ben.
Tech21 er zelf opgeplakt? En (uitgaande van het feit dat je hem bij de Apple store hebt gekocht) waarom heb je niet de Belkin glass protector gekozen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cobraa schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 12:03:
[...]

Whow dat is wel erg lelijk zeg.
Ik heb mijn Dbrand sticker nog niet binnen maar als hèt resultaat dit is dan zit het er nog geen tien minuten op denk ik.

Heb je wel de YouTube handleiding gebruikt, met het verwarmen van de sticker enz?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:01
Pas maar op met skins op een jetblack

http://www.macrumors.com/...ng-off-jet-black-iphones/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze

Fjeze

AllesPerfect!

Donstil schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 21:32:
[...]

Ik heb mijn Dbrand sticker nog niet binnen maar als hèt resultaat dit is dan zit het er nog geen tien minuten op denk ik.

Heb je wel de YouTube handleiding gebruikt, met het verwarmen van de sticker enz?
Ik dacht hetzelfde. Op de YouTube handleiding ziet het er wel netjes uit, maar dit is echt lelijk ja. Dan is hij er heel snel weer af.

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobraa
Donstil schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 21:32:
[...]

Ja heb ik gebruikt, gelukkig krijg je altijd 2 stickers. Ben benieuwd hoe die er bij jou uit gaat zien. Deze gaat er sowieso af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eYaTed
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
*knip*
maar even afwachten dat het beschikbaar en geen scam is

[ Voor 89% gewijzigd door eYaTed op 20-10-2016 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benn1e
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-09-2024
smeitje schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 18:35:
Ben na lang wikken en wegen voor de Ringke Fusion Rose Gold gegaan i.c.m. Een "goedkope" tempered screenprotector (Bol.com, €5,50). Als voordeel dat de case verrassend stevig aanvoelt, goed om de telefoon zit en een clear achterkant heeft. Ik ben blij.
Ik ben ook al; ontzettend lang op zoek naar een case/hoes voor mijn 7 plus. Alles wat voorbij kwam hier was niet naar mijn zin of smaak. Maar deze ziet er wel goed uit. Ik ga deze ook bestellen.

Thanks >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn Dbrand zit er inmiddels ook op.
Eigenlijk een vrij simmpele procedure tot je bij de hoekjes aankomst. Gadverdamme wat een irritant proces. Dat krijg je nooit 100% goed helaas.

Ik ben tot een goeie 90% gekomen en vind het eind resultaat acceptabel. Ik laat hem er voor nu op zitten in ieder geval.

Afbeeldingslocatie: http://a67.tinypic.com/izup01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://a63.tinypic.com/29v6zd.jpg

Edit
Inmiddels een tweede gedaan. Daar heb ik de hoeken nagenoeg perfect gekregen.

Ik bestel dus maar een nieuwe gele :)

Afbeeldingslocatie: http://a63.tinypic.com/i5ueiq.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door Donstil op 19-10-2016 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze

Fjeze

AllesPerfect!

Donstil schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 15:58:
Mijn Dbrand zit er inmiddels ook op.
Eigenlijk een vrij simmpele procedure tot je bij de hoekjes aankomst. Gadverdamme wat een irritant proces. Dat krijg je nooit 100% goed helaas.

Ik ben tot een goeie 90% gekomen en vind het eind resultaat acceptabel. Ik laat hem er voor nu op zitten in ieder geval.

[afbeelding]

[afbeelding]

Edit
Inmiddels een tweede gedaan. Daar heb ik de hoeken nagenoeg perfect gekregen.

Ik bestel dus maar een nieuwe gele :)

[afbeelding]
Kijk dat ziet er wel netjes uit, zeker de 2e!

Wat heb je nu uiteindelijk bij de 2e anders gedaan waardoor deze wel netjes zit?

Alle tips zijn welkom ;)

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fjeze schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 17:16:
[...]

Kijk dat ziet er wel netjes uit, zeker de 2e!

Wat heb je nu uiteindelijk bij de 2e anders gedaan waardoor deze wel netjes zit?

Alle tips zijn welkom ;)
Nou het moeilijke zit hem in de laatste 4 flapjes welke je moet plakken.
Als je deze niet 100% goed strak en langs de rand plakt krijg je een bobbeltje bij het begin en die is erg lelijk.

De tweede heb ik strak getrokken en in 1x de flap geplakt, dit als aanpassing op beetje bij beetje wat dbrand zelf aanraad.

Daarna heb ik hem verwarmt en een tijdje over gewreven met het doekje wat erbij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:03
M'n Cafele hoesje via AliExpress is binnen. Ziet er netjes uit. Hij is niet super transparant. Met bepaalde lichtinval zie je nét het Apple logo er door heen schijnen. ;)
Hoesje zit er verder wel strak en clean omheen.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayN
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 27-05-2021
Rivanov schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 08:26:
M'n Cafele hoesje via AliExpress is binnen. Ziet er netjes uit. Hij is niet super transparant. Met bepaalde lichtinval zie je nét het Apple logo er door heen schijnen. ;)
Hoesje zit er verder wel strak en clean omheen.
Welke model heb je precies? Eventueel foto's van je toestel met case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
CAFELE Ultra thin Cover Case for iPhone 7 Simple Series Back Cover Case for iPhone 7 plus Frosted Hard Phone accessories Cases
Color: Gray
For iPhone 7

Zit op het werk. Kan nu even geen foto maken van het toestel en hoesje.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s

d0s

sssst

Inmiddels de Peel twee weken in gebruik en hij bevalt me erg goed. Ik let er op dat ik mijn telefoon alleen op zijn rug leg omdat de voorkant niet echt beschermt is. Qua looks is dit denk ik toch wel een van de betere hoesjes, krijg er ieg veel positieve reacties over :)

Het enige nadeel is de krasgevoeligheid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:07
Vandaag is mijn Spigen Air Skin hoesje in black binnengekomen. Zit nog op werk, maar ben zeer benieuwd. Altijd tevreden geweest over de 6+ variant. Probeer vanavond foto's te plaatsen.

http://www.spigen.com/pro...rskin?variant=27477779713

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Silversin schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 15:52:
Vandaag is mijn Spigen Air Skin hoesje in black binnengekomen. Zit nog op werk, maar ben zeer benieuwd. Altijd tevreden geweest over de 6+ variant. Probeer vanavond foto's te plaatsen.

Hoe is die case qua grip? Niet te glad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
Rivanov schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 09:12:
CAFELE Ultra thin Cover Case for iPhone 7 Simple Series Back Cover Case for iPhone 7 plus Frosted Hard Phone accessories Cases
Color: Gray
For iPhone 7

Zit op het werk. Kan nu even geen foto maken van het toestel en hoesje.
Die van mij is toevallig ook binnen gekomen. Mooi dun hoesje. Ben er blij mee.
Nog mensen tips voor een goede screenprotector?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:07
BeQuietAndDrive schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 16:12:
[...]

Vergelijkbaar met een Mat Zwart, minder grip dan een Jet Black.

Crappy iPhone 4 pics.
http://m.imgur.com/a/uaDyx

Ziet er in het echt veel beter uit.

[ Voor 6% gewijzigd door Silversin op 20-10-2016 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicw00b
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-08 13:43
Silversin schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 15:52:

Ben heel erg benieuwd, heb hem vandaag ook binnengekregen maar is ietswat een teleurstellend. Scherpe randjes en slapper dan mijn 6+ airskin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicw00b
BeQuietAndDrive schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 16:12:
[...]

Dat zeker niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicw00b
Silversin schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 18:11:
[...]

Vergelijkbaar met een Mat Zwart, minder grip dan een Jet Black.

Crappy iPhone 4 pics.
http://m.imgur.com/a/uaDyx

Ziet er in het echt veel beter uit.
Ik vind hem meer grip hebben dan een mat zwart. Tussen jb en matzwart in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.ZeroNull!
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18:24
Inmiddels mijn Decoded Wallet Leather Case verruild voor een originele Apple Leather Case. Blij mee! De Decoded maakt hem ism de Plus versie toch wel erg bulkie. De Case van Apple is daarentegen mooi bescheiden (V&A aangeboden: Hoesje iPhone 7 - Decoded Leather Case Wallet

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/1cJcETW.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door Mr.ZeroNull! op 20-10-2016 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
  • Laatst online: 17:42
BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 08:56:
[...]

Heb je daar toevallig eens een foto van? Was al benieuwd naar hoe die kleur 'in het echt' uitpakt.
sorry voor de late reactie, maar hier heb je een aantal foto's

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/4dSTHZd.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/yHUCKfB.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/v8ruqv5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayN
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 27-05-2021
Bij de jet black model vind ik zonde een hoesje te gebruiken. Maarja je heb geen keus, het meest kwetsbare kleur natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• here2stay
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-07-2024
Ik heb deze leren cover besteld van aliexpress. Was in 3 weken binnen en voor de €8 die ik betaald heb bevalt hij meer dan prima.
http://www.aliexpress.com/item/32730079567/32730079567.html

En heb deze screen protector erop zitten.
http://www.aliexpress.com/item/32629921675/32629921675.html
Alleen de homeknop moet ik nu wat dieper indrukken, verder geen nadelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cool2K
  • Laatst online: 20:00
Als er nog iemand interesse heeft in een nieuw Peel cover. Kijk dan mijn advertentie
V&A aangeboden: Peel - Iphone 7 Plus cover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
Heb eindelijk deze binnen.Voldoet aan mijn verwachtingen: houdt de foon dun en de voorkant beschermd. Verlicht scherm schijnt door, dus bij oppakken en het scherm wordt verlicht, zie je alles. Opnemen en bellen gaat met hoes dicht.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/5137991/1.jpg

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/5137991/2.jpg

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/5137991/3.jpg

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/5137991/4.jpg

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/5137991/5.jpg

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/5137991/6.jpg

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/5137991/7.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poumelie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:54
- uiteindelijk telefoon teruggestuurd.

[ Voor 98% gewijzigd door Poumelie op 14-06-2018 17:24 . Reden: - uiteindelijk telefoon teruggestuurd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
  • Laatst online: 21:54
Nieuw topic om de screenprotectors apart te bespreken: [iPhone 7 & 7 Plus] schermbescherming / screenprotectors

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuidAkrA
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Het gezoek naar een goede case en weinig geduld. Dat gaat bij mij dus meestal zo, dat ik er later alsnog een (paar) andere bestel :P

Voor de 5s en de 6 plus bevielen de Apple leder en de Otterbox (2 verschillende) het best.

Voor nu ga ik direct voor handig boven mooi! Op CNET.com in het artikel beste cases zag ik de HandL case en lijkt exact wat ik zoek.
Aangezien ik echt heel veel buiten loop met toestel in de hand (Ingress) ga ik hem zeker bestellen:

Afbeeldingslocatie: https://handliberation.com/wp-content/uploads/2016/03/HANDL-case-iPhone-6-best-case-ever.gif

Eerst voor mijn 6 Plus, de pillow case O+
De 7 Plus case komt begin November in verschillende versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:50
Ik ben op zoek naar een leren hoesje zoals de Apple origineel voor de ip7+. Dus geen Wallet! Dat schijnt super moeilijk te zijn want iedereen probeert je direct zon lelijke wallet door de mond te snoeren want ik heb ze nog niet gezien. Iemand een goed idee? Dus een lederen bal cover zonder flip/wallet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeitje
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 03-11-2022
Poumelie schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 16:44:

[...]

Heeft iemand een tip wat voor hoesje geschikt zou kunnen zijn? Hoeft niet 1 van deze te zijn, Ik zoek dus een soort van clear case of op zijn minst een kleur / design wat bij een rose gold iphone 7 past (daar valt voor mij een zwart hoesje of felgekleurd hoesje niet onder) en een hoesje dat zo'n opstaand randje heeft?

[...]

Oja de reden dat mijn hoesje moet beschermen tegen vallen: de laatste keer dat ik een nieuwe telefoon kocht liet ik deze na 1 week frontaal op het beton vallen. Ik had er nog geen hoesje omheen gedaan... die was dus echt heel erg stuk (mijn verzekering dekte het na een eigen risico... maar alsnog).
Ik gebruik zelf de Ringke Fusion Rose Gold voor mijn matzwarte i7, wat er (al zeg ik het zelf) erg strak uitziet. Moet er wel bij vertellen dat de achterkant niet erg krasvast is. Na een week van normaal gebruik zijn er al meerdere microkrasjes te zien als ik de lamp erop zet. Maar toch vind ik dat dit een van de mooiere hoesjes op de markt is die geen gigantische afbreuk doet aan het design en military grade bescherming biedt.

En ook al wil je het waarschijnlijk niet horen, de UAG Ice ziet er ook verrassend mooi uit i.c.m. een Rose Gold i7.

Afbeeldingslocatie: https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/61rI8Hw6G5L._SL256_.jpg
:9~ O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:24

Aight!

'A toy robot...'

Jimmyscase ook maar eens een email gestuurd hoe het met mijn order zit! Wil weer een hoesje om de 7+ heen, als ik hem heb, maak ik wel een paar foto's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooviro
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-01-2021
Hoi tweakers,

Ik zoek een goed hoesje voor mijn iPhone 7 plus ik ben op zoek naar een Wallet case hoesje.

Ook heb ik al wat onderzoek gedaan maar ik kan er helaas niet uitkomen welke nu van goede kwaliteit is en een goede keus is, hebben jullie wat tips voor mij welke wallet case een goede keus is ?

Ps. Deze heeft een magneet systeem waardoor het een 2 in 1 is dus een normale case en wallet alleen is een magneet op de achterkant zoals dit niet schadelijk? Zie https://www.bol.com/nl/p/...gestionType=searchhistory

Acties:
  • 0 Henk 'm!
*snip* geen V&A op het forum

[ Voor 85% gewijzigd door Daedalus op 25-10-2016 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

*snip* geen V&A op het forum.

[ Voor 88% gewijzigd door Daedalus op 25-10-2016 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• postvoordennis
Vandaag mijn case binnengekregen die ik voor €1,19 bij aliexpress had besteld. De case past perfect en is van prima kwaliteit. Ik heb gekozen voor de zwarte variant, welke licht transparant is maar toch te donker is om het Apple logo door te laten. Wanneer je dit een issue vindt dan ben je vermoedelijk beter af met de grijze variant.

De zij- en achterkant van de telefoon zijn beschermd tegen krassen en de telefoon blijft door deze 0.3mm dunne case er mooi uit zien. Ook de camera is door het iets hogere randje beschermd. Wel is het plastic van de case wat gevoelig voor lichte krassen. De case is niet heel erg ruw, maar toch een stuk minder glad dan de iPhone zelf.

Tot nu toe erg tevreden met deze case welke erg veel lijkt op de 'Peel' case, alleen dan een stuk goedkoper!

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/EwLgYah.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/JAfJQfF.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/h25a1fB.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/45euT89.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/NKngJk8.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door postvoordennis op 25-10-2016 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s

d0s

sssst

Die lijkt echt sprekend op de Peel. Is zelfs wat mooier nog qua kleur denk ik.

Je linkt doet het alleen niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• postvoordennis
d0s schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 22:36:
Die lijkt echt sprekend op de Peel. Is zelfs wat mooier nog qua kleur denk ik.

Je linkt doet het alleen niet..
Net getest op pc en mobiel, maar de link werkt hier prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeenVan
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-02-2024
Link werkt prima inderdaad.
Hoesje ziet er zeker goed uit voor dat geld, bedankt voor de foto's!
Ook maar 2 besteld, zwart en grijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Heb de Cafele variant en bevalt ook prima! Heb de grijze variant en wil nog wel een Black. Toch wat mooier aangezien ik natuurlijk een Mat Black toestel heb en deze nu door de case wat lichter is. :)
Maar qua kwaliteit echt top voor die € 3,50. De Peel is dan echt een rip-off haha.

/edit: Bovenstaande ook even besteld in Black. Voor die € 1,11 kan ik me geen buil vallen natuurlijk. :+

[ Voor 16% gewijzigd door Rivanov op 26-10-2016 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferrox1
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21:52
Heb je foto's van de cafele blauw met zwarte iPhone? Ik wacht er nog op, maar ben nieuwsgierig 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• postvoordennis
LeenVan schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 10:30:
Link werkt prima inderdaad.
Hoesje ziet er zeker goed uit voor dat geld, bedankt voor de foto's!
Ook maar 2 besteld, zwart en grijs
Als je de grijze hebt ontvangen, post even een foto als je wilt. Het duurde bij mij 3 weken voordat ik hem binnen had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prima hoesje. Moest er weinig van hebben van al die hoesjes...
Maar sinds ik met mijn 6S een transparante (want ja, je moet wel de kleur kunnen zien :D ) hoesje heb gekocht bij de plaatselijke oost-europeaan wil ik niets anders meer. Makkelijk te verwijderen, zodat hij ook in de lader in de auto past.. Zeer tevreden mee. Kosten? €1,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Is dat een gladde hoes of heb je daar wat grip op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Laatst online: 15-09 15:43

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Dennisjehz schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 08:53:
Hoi tweakers,

Ik zoek een goed hoesje voor mijn iPhone 7 plus ik ben op zoek naar een Wallet case hoesje.

Ook heb ik al wat onderzoek gedaan maar ik kan er helaas niet uitkomen welke nu van goede kwaliteit is en een goede keus is, hebben jullie wat tips voor mij welke wallet case een goede keus is ?

Ps. Deze heeft een magneet systeem waardoor het een 2 in 1 is dus een normale case en wallet alleen is een magneet op de achterkant zoals dit niet schadelijk? Zie https://www.bol.com/nl/p/...gestionType=searchhistory
Ik heb de Tech21 Evo wallet case voor mn iPhone 7 plus gekocht.
Misschien dat dat aan je eisen voldoet?

https://www.tech21.com/en...e-for-apple-iphone-7-plus

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RikDTC
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-01 14:13
Ik krijg vandaag de Spigen Ultra Hybrid Black Case voor mijn i7 binnen!
Pagina: 1 ... 5 ... 7 Laatste