Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertt500
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 15-10-2021
Ik heb al meerdere keren opmerkingen gehad dat ik slecht te verstaan ben of wegval sinds ik de iphone7 in mijn bezit heb. Dan ben ik bijna gedwongen om met de oortjes in een gesprek te voeren.
Iemand dezelfde ervaring? Leuk dat ze er een tweede speaker hebben bijgezet, maar ik ben liever goed te verstaan tijdens een gesprek. Je zou toch een goed werkend toestel mogen verwachten voor een dergelijk duur toestel. Met de iPhone 6s plus had ik het probleem niet.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aGraPusher
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09:31
Waarom geen contact opnemen met Apple voor dat je een topic start? Dan had je nu al je antwoord gehad.

Probeer het eens zonder hoesje als je deze gebruikt. Een kennis had een soortgelijk probleem en na het verwisselen van hoesje was het opgelost.

[ Voor 41% gewijzigd door aGraPusher op 21-12-2016 21:04 ]

Nefit EnviLine Tower Monoblock All Electic - 18x350wp (6300wp) Zuid - iPhone 14 Pro 128 GB Zilver - LG OLED 55” B16LA - Apple TV 4K 32GB – Sonos Beam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:48

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Alle beschermstickers/plastic er vanaf gehaald?

[ Voor 14% gewijzigd door 42dpi op 21-12-2016 21:03 ]

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertt500
S. Oortwijn schreef op woensdag 21 december 2016 @ 21:01:
Waarom geen contact opnemen met Apple voor dat je een topic start? Dan had je nu al je antwoord gehad.

Probeer het eens zonder hoesje als je deze gebruikt. Een kennis had een soortgelijk probleem en na het verwisselen van hoesje was het opgelost.
dat gebruik ik al niiet

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Robertt500
42dpi schreef op woensdag 21 december 2016 @ 21:03:
Alle beschermstickers/plastic er vanaf gehaald?
ja, ik heb wel de doos aan mijn oor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Er is niks anders op dan het toestel te herstellen via iTunes zonder een reservekopie terug te zetten. Kijk of het probleem dan is opgelost. Als dat niet zo is, dan contact opnemen met Apple Support.

hi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04:04

SuBBaSS

-has Ryzen

Robertt500 schreef op woensdag 21 december 2016 @ 22:26:
[...]
ja, ik heb wel de doos aan mijn oor
Dan zou ik sowieso met de doos terug naar de winkel gaan. Vooral nu ze de jack weggelaten hebben!

Serieus:
- Gebeurt dit bij elk gesprek, zowel gebeld worden als zelf bellen?
- Wat heb je zelf al geprobeerd? Zoals bijv. toestel even uit- en aanzetten of een geforceerde herstart dmv. de aan-uit schakelaar en volume down ca. 10 tellen vast houden?
- Heeft het überhaupt al goed gewerkt sinds je de 7 hebt?
- Als je bijv. een voicememo opneemt, hoe klinkt het dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik snap ook niet helemaal waarom je geen contact opneemt met Apple. Die regelen het zo. :)
Als je het binnen 14 dagen had gemeld kreeg je zelfs direct een gloednieuwe opgestuurd zonder dat ze vragen gaan stellen. Moet je alleen of de oude eerst terug sturen, of borg staan voor het bedrag dat een nieuwe iPhone kost. Easy as that.

Als het toestel jonger is dan 30 dagen, wil het wel eens zo zijn dat ze bij de afdeling After Sales alsnog een omruiling voor je willen regelen als je het probleem uitlegt, en vermeldt dat je het niet binnen 14 dagen gemeld had omdat je dacht dat het misschien aan iets anders lag of slechts incidenteel voorkwam... Nu blijkt dat het een groot terugkerend probleem is bel je ze alsnog... Soms willen ze dan alsnog iets voor je regelen zonder reparatie traject. :)

Daar heb je echter geen recht op, dus als ze nee zeggen: gewoon vriendelijk blijven en vragen wat de opties zijn - vaak kunnen ze wel snelle procedures regelen.
... Of je moet gewoon ff langs de Apple Store gaan, die bieden waarschijnlijk ook een replacement aan voor je.

Succes.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MvT72
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-04-2023
Ik heb precies hetzelfde probleem. Misschien heeft het te maken met de waterdichtheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tremio
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-04 15:17
Hier ook hetzelfde....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZnGaNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09:34
BaZnGaNL schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 19:01:
Ik weet niet of iemand anders dit ook al gemeld heeft, maar sinds de aankoop van mijn iPhone 7+ op 11-01-2017, heb ik tijdens het bellen soms last van de de andere kant mij niet goed kan horen. ("Letters" vallen weg zeg maar)

Wat heb ik al geprobeerd:
- iPhone gereset (soft).
- iPhone terug gezet naar fabrieksinstellingen en vervolgens de iTunes reservekopie terug gezet.

Iemand suggesties? Of toch maar even Apple bellen?
BaZnGaNL schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 19:01:
Ik weet niet of iemand anders dit ook al gemeld heeft, maar sinds de aankoop van mijn iPhone 7+ op 11-01-2017, heb ik tijdens het bellen soms last van de de andere kant mij niet goed kan horen. ("Letters" vallen weg zeg maar)

Wat heb ik al geprobeerd:
- iPhone gereset (soft).
- iPhone terug gezet naar fabrieksinstellingen en vervolgens de iTunes reservekopie terug gezet.

Iemand suggesties? Of toch maar even Apple bellen?
iPhone is toch ter reparatie opgestuurd naar Apple. Tijdens telefoon gesprek werd mij verteld dat dit helaas een bekend probleem is.. Komt waarschijnlijk een terugroepactie van...

Zelfde probleem... Maar dan met de 7+.

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 648862

Hier idem slecht te verstaan voor de ontvanger waardeloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdwrist
  • Laatst online: 29-04 20:34

jdwrist

En het antwoord is koekje

Ook hier een 7 Plus waarbij ik al opmerkingen heb gehad slecht verstaanbaar te zijn!

Live youre Life and Enjoy every Day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robwillems
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 18-09-2023
Hier een iPhone 7 al vanaf dag 1 kan de tegenpartij mij slecht verstaan. Toestel is opgestuurd en kan vandaag een nieuwe ophalen.
Heb maanden gewacht op een terugroepactie van apple maar was er helemaal klaar mee.
Advies is dat zoveel mogelijk mensen hun toestel opsturen met deze klacht zodat apple het probleem ook gaat erkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
Want ze erkennen het probleem niet als ze hem omruilen voor een nieuwe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robwillems
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 18-09-2023
loeberce schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 11:38:
Want ze erkennen het probleem niet als ze hem omruilen voor een nieuwe?
Ja eigenlijk wel he :P
Bedoel eigenlijk meer dat het echt officieel is zoals bij de iPhone 6s dat je bijvoorbeeld een serienummer kan checken of je toestel dit probleem heeft. zoiets als dit: https://www.apple.com/nl/...one6s-unexpectedshutdown/
Er zijn namelijk ook verhalen op internet dat mensen hun toestel opsturen en dan retour krijgen met kosten omdat de klacht niet geconstateerd was maar ik heb geluk gehad en ben nog steeds blij met de service van Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 896059

Bij mij hetzelfde. Iphone 7 + met krakend geluid als ze spreken tegen mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ceetje13
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 25-06-2023
Ik ben met ditzelfde euvel vandaag naar de Apple store geweest, na een eerste negatieve audio-test werden m'n speaker gaatjes etc gereinigd, vervolgens was de hardware test weer negatief. Als laatste hebben ze hem naar fabrieksinstellingen gebracht om een softwareprobleem uit te sluiten, wederom een negatieve uitslag uit de test waarna ze de speaker (en beeldscherm) hebben vervangen onder garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:54

JB

Cédric roelt!

Ik hoor dit ook regelmatig. Lijkt vooral te gebeuren als je het toestel op een bepaalde manier vast houdt :?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 901763

ik heb juist het zelfde probleem tweemaal uitgetest in apple center het loog eert aan mijn woning die teveel geïsoleerd was tweede test was het mijn sim card nu hebben ze hem binnen gehouden voor verder test het is een heel slecht toestel nog nooit meegemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZnGaNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09:34
Zo, die van mij is weer terug uit reparatie voor de 2de keer. Ze hebben het scherm(?) :? vervangen. Nu de iPhone 3 dagen gebruikt en geen problemen meer ondervonden.

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 929783

Ook hier hetzelfde probleem met Iphone 7. Aan de andere kant klagen ze dat ik niet verstaanbaar ben. Lijkt of ik in een bokaal zit. Na 2 maand naar Apple Store BXL gegaan maar beweren dat het probleem zich vooral voordoet bij Base klanten.
Toch been stijf gehouden en buitengegaan met nieuw toestel.
Helaas nog steeds hetzelfde probleem. Ik ben radeloos. Nooit voorgehad met 5 of 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH61
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 04-11-2022
Ook ik heb dit probleem al vanaf okt. 2016 heb inmiddels van Apple een nieuw toestel gekregen maar dit doet het nog slechter dan het eerste.
Ben nu met Apple in discussie hierover en kreeg te horen dat het een software probleem zou zijn waar ze mee bezig zijn om dit op te lossen en vragen me dat ik nu maar geduld moet hebben tot dat ze het opgelost hebben. Dit is vindt ik gelul van de bovenste plank je kunt toch je klanten niet zo afschepen tenslotte moet je pas een product op de markt brengen als het voldoet aan de gestelde verwachtingen en dat is met een telefoon op z'n minst dat je ermee goed kunt bellen.
Na 10 jaar verschillende type Iphone gehad te hebben stelt dit me dan ook zeer teleur wat Apple betreft om met zo'n slecht toestel te komen plus een slechte service hier omtrent en zeker als het al zo lang weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karper1992
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-04 00:12
Bij welke provider zit je?
TH61 schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 10:43:
Ook ik heb dit probleem al vanaf okt. 2016 heb inmiddels van Apple een nieuw toestel gekregen maar dit doet het nog slechter dan het eerste.
Ben nu met Apple in discussie hierover en kreeg te horen dat het een software probleem zou zijn waar ze mee bezig zijn om dit op te lossen en vragen me dat ik nu maar geduld moet hebben tot dat ze het opgelost hebben. Dit is vindt ik gelul van de bovenste plank je kunt toch je klanten niet zo afschepen tenslotte moet je pas een product op de markt brengen als het voldoet aan de gestelde verwachtingen en dat is met een telefoon op z'n minst dat je ermee goed kunt bellen.
Na 10 jaar verschillende type Iphone gehad te hebben stelt dit me dan ook zeer teleur wat Apple betreft om met zo'n slecht toestel te komen plus een slechte service hier omtrent en zeker als het al zo lang weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-12-2023
ik heb hier helaas ook last van, alleen geen behoefte om mijn telefoon 2 weken kwijt te zijn voor een reparatie. Wat bij mij helpt is de gehoorapparaat modus aanzetten.

Instellingen> algemeen> toegankelijkheid>gehoorapparaten>gehoorapparaatmodus aanvinken.

Na dit ingesteld te hebben heb ik een kwartier met apple kunnen bellen zonder problemen!

Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 935967

Jarenlang Iphone 4 gehad, nog steeds supertoestel, enkel heeft Apple de up-dates gestopt , dus op naar een ander toestel. Een 7 , supertoestel, enkel je bent niet verstaanbaar als je belt. Wegvallen, vervormen , hopeloos... Naar easy - m getest, voorste microfoontje stuk , na een paar dagen nieuw toestel. Super.
Probleem, zelfde klacht, weer nieuw toestel... zonder probleem. Opnieuw idem dito. Dan begin je toch wel eens te twijfelen of toestel wel echt een nieuw is telkens. Sim- kaart werkt prima in 4 , dus dat is het probleem niet.
Nieuw, toestel besteld bij Apple zelf, on-line ... vandaag toegekregen, zelfde probleem. Toestellen zijn gewoon slecht :( Schande

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naboo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:42

Naboo

#WINNING!! DUH!

Hier idem dito. Had er over gebeld met KPN, die gaven al aan dat dit een iPhone 7 probleem is.

* Naboo had zijn huiswerk even moeten doen voordat hij de 7 bestelde. 4, 4s, 5, 5s, nooit problemen. Toen overgestapt naar Samsung Galaxy S6, nu in verhouding met de iPhone 7 een prima toestel. Jammer alleen van die laatste software update.

Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 936951

Bij mij hetzelfde probleem. Al 3x in reparatie geweest. Vervolgens nieuw toestel gekregen en weer hetzelfde!!! Nieuwe willen ze niet meer daar het probleem bij elke iphone7 voorkomt. Maar verder kunnen ze niets doen en mag je ophoepelen met een onverstaanbaar toestel van 1000€.... Ondertussen al 6 maand garantie kwijt. Zo makkelijk komen ze van mij niet af, testaankoop ingelicht en heb officiele in gebrekenstelling verstuurd naar de verkoper op hun aanraden. Na een week kan testaankoop de zaak aanpakken.
De klant moet niet boeten voor hun problemen en als er geen reparatie kan gedaan worden of nieuw toestel kan gegeven worden, heb je recht op terugbetaling!!!
Zoniet is bij mij volgende stap FOD economie, ik laat me zo niet oplichten. Van zo een groot bedrijf had ik dit niet verwacht, voor mij geen Apple meer, waardeloze dure troep die klanten maanden aan het lijntje houden!!!
Die grote bedrijven moeten eens leren dat ze niet met de burgers kunnen blijven sollen en hen van kastje naar de muur sturen, heb hier echt genoeg van!!
Het niet zo laten he mensen, degene die willen kan ik een voorbeeld van een officiele ingebreken stellingsbrief bezorgen die ik van testaankoop kreeg, samen staan we sterker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 936951

O en mij hebben ze ook proberen wijsmaken dat het enkel bij proximus klanten zou kunnen voorkomen maar zie dat er hier baseklanten zijn ook.... wat een zever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 939133

:( Sinds februari de iPhone 7 plus. Voor de 1e keer Apple, voorheen altijd Samsung. Wat een draak van een toestel is dit. Van begin af aan problemen. Camera werkt ineens niet meer en 80 % van alle gesprekspartners geeft aan dat ik niet of zeer slecht te verstaan ben. Klachten bij leverancier, doe eerst maar een fabrieksreset. Dit is eens en nooit meer en dat voor zo'n prijs. Schandalig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 29-04 16:08

s0kkie

Cowabunga

Dat is uiteraard niet fijn! Maar dat is echt een gevalletje van pech hebben. Ik heb sinds de eerste iPhone alle generaties in mijn bezit gehad en ik heb nog nooit dergelijke problemen gehad.
Natuurlijk verwacht je kwaliteit voor zo een prijs, maar er kan er altijd één tussen zitten die vanuit de fabriek niet goed is! Naar de winkel gaan is het beste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-04 23:09
Anoniem: 939133 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 10:45:
:( Sinds februari de iPhone 7 plus. Voor de 1e keer Apple, voorheen altijd Samsung. Wat een draak van een toestel is dit. Van begin af aan problemen. Camera werkt ineens niet meer en 80 % van alle gesprekspartners geeft aan dat ik niet of zeer slecht te verstaan ben. Klachten bij leverancier, doe eerst maar een fabrieksreset. Dit is eens en nooit meer en dat voor zo'n prijs. Schandalig!
Had het bij de mijne ook. Deze omgeruild en nu (voorlopig) geen last.
Eens dat dit niet zou mogen gebeuren bij een dergelijk toestel en prijs en dan ook bij zoveel mensen....

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buddha_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10:40
Is een bekend probleem zegt Amac......zou in de toekomst met een software-update opgelost gaan worden. En dat 9 maanden na de release....schandalig.

Binnenkort mijn 3e toestel.....hopelijk is deze beter en ben ik (beter) verstaanbaar.

PSN: IXI_BUDDHA_IXI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 946927

ik heb afgelopen vrijdag mijn derde toestel gehad. de eerste is geheel geswappt en nu een andere gekregen.
probleem is er nog steeds. ik heb KPN als provider.

ik heb hierboven gelezen dat het misschien helpt als de gehoorapparaatfunctie aan staat. kunnen mensen dit bevestigen ? ik heb de instelling hiervoor op aan gezet.

ongelooflijk van Apple dat dit niet opgelost wordt ! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 947035

Hier hetzelfde probleem!
Heb 2 IPhone 7 plus toestellen voor zakelijk gebruik die vanaf dag 1 niet te gebruiken zijn om te bellen.
Zijn al omgeruild voor nieuwe toestellen zonder resultaat.
Al lang met Apple centre in gesprek om diverse instellingen te testen zonder resultaat.
Harde reset gedaan etc. etc,simkaarten vervangen, niets helpt.
Nu weer in conclaaf met hun.
aardige bereid willende mensen bij Apple ,maar krijg nu pas tussen neus en lippen door dat ze het probleem onderkennen, maar eigenlijk niets kunnen.
Ze hopen bij de nieuwste update het probleem te tackelen, maar durven geen uitsluitsel te geven.
Het is een gerelateerd probleem van dit toestel.
Softwarematig weinig aan te sleutelen.
Zit nu al een half jaar met deze drama toestellen die vanaf dag 1 alles doen, behalve hoorbaar bij bellen.
Ook vanaf dag 1 met dit probleem via Apple bezig.
Je praat wel over 2000 euro aan telefoons die alleen maar ellende en stress geven en zakelijk klanten kosten.
provider Vodavone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMayo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10:46
Heb zelf ook al heel lang dit probleem. Ook naar Apple store gegaan. Harde reset, simkaart gewisselt.. en jawel naar huis gestuurd van dit is de oplossing. Apple support gebelt en een senior advisor gesproken en die laat Apple engineers er naar kijken. Afgesproken dat hij me vandaag zou bellen en je raad het hoor. Niet gebelt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Klinkt erg bekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nu de laatste update gehad, maar het resultaat is hetzelfde.
Leuke telefoon, maar je kan er alleen niet verstaanbaar mee bellen of gebeld worden.
Nu maar weer wachten op Apple support wat er nu weer uit de hoge hoed wordt getoverd.
Ben er klaar mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-04 11:22
Ik heb af en toe een Iphone in m'n handen, en inderdaad, ik kan de andere partij vaak heel slecht verstaan. En het ding is bijna niet op te pakken van tafel, en zo glad/rond dat-ie bijna niet in m'n handen blijft zitten als ik het dunne randje vast moet houden.
Ik ben blij dat ik een goedkope Android telefoon heb, waar de belangrijkste functionaliteit wel gewoon bellen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflmao
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-04 16:38
İk sta op het punt voor het eerst in mijn leven een nieuwe iphone (7 in dit geval) te bestellen maar dat microfoon verhaal laat me behoorlijk afschrikken hoe groot is dat probleem en is dat wel opgelost met nieuwere iphone 7's oid?

Het probleem waarbij de andere kant jou slecht hoort of jij de tegenpartij slecht hoort.

[ Voor 16% gewijzigd door Roflmao op 24-07-2017 11:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-04 18:31
zijn er mensen die hebben geprobeerd om VoLTE of gesprekken via 4G eens uit te zetten?

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iantje31
@Jeroenimoes dit heb ik geprobeerd, de oplossing die bij mij heeft geholpen was het aanzetten van de gehoorapparaat modus. Klinkt heel raar maar sinds dien ben ik voor iedereen te verstaan!

Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

RWK__ schreef op woensdag 21 december 2016 @ 22:41:
Er is niks anders op dan het toestel te herstellen via iTunes zonder een reservekopie terug te zetten. Kijk of het probleem dan is opgelost. Als dat niet zo is, dan contact opnemen met Apple Support.
Ik had ditzelfde probleem in oktober vorig jaar. Oók door het herstellen via iTunes opgelost. Het vreemde is dat ik dit nu alweer heb. Dan zal het toch ergens aan moeten liggen?

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Ik heb hier dus ook sinds vandaag last van :/
Ben voor anderen niet te verstaan zowel via de telefoon als via de oordopjes. Ze zeggen dat het hapert of helemaal niet te verstaan ben.
Ik heb de normale 7 en op release dag in september 2016 gekocht maar nog nooit eerder problemen gehad.
Kan het aan een beta liggen eventueel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xipe
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-06-2024
Ik heb het ook sinds kort. Als ik opneem hoort men mij ongeveer 2 seconden niet. Lekker handig als je je naam zegt en men hoort alleen de laatste letters... heb alle software opnieuw geïnstalleerd stap voor stap als een nieuwe iPhone. Probleem was weg. Is nu weer terug. Erg fijn kreng koste me 1100 euro kan straks op reparatie gevolg ik ben niet bereikbaar want ik krijg geen vervangend toestel ben ik bang. Ben langzamerhand klaar met Apple. Eind vorig jaar nieuwe MacBook na 3 weken stuk. Vroeger had ik nooit last, ik weet niet waar ze mee bezig zijn daar bij Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
Xipe schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 20:57:
Ik heb het ook sinds kort. Als ik opneem hoort men mij ongeveer 2 seconden niet. Lekker handig als je je naam zegt en men hoort alleen de laatste letters... heb alle software opnieuw geïnstalleerd stap voor stap als een nieuwe iPhone. Probleem was weg. Is nu weer terug. Erg fijn kreng koste me 1100 euro kan straks op reparatie gevolg ik ben niet bereikbaar want ik krijg geen vervangend toestel ben ik bang. Ben langzamerhand klaar met Apple. Eind vorig jaar nieuwe MacBook na 3 weken stuk. Vroeger had ik nooit last, ik weet niet waar ze mee bezig zijn daar bij Apple.
Dit had ik dus eerst ook, heb alles geprobeerd maar de gehoorapparaatmodus heeft het volledig verlopen\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theblindman
  • Laatst online: 11:07
Xipe schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 20:57:
Dit klinkt als een probleem met VoLTE: heb je hier ook last van als je bellen via 4G uit zet bij Instellingen > Mobiel netwerk > Opties mobiele data > Schakel 4G in > Alleen data?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schimanski70
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 28-04 12:21
Hier heb ik het probleem als ik op 4G zit, bij 3G heb ik nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xipe
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-06-2024
Ik zal het proberen. Zit nu in Italië. 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remar65
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 11:41
Hier ook hetzelfde met een iPhone 7 plus.
Nu nog met BEN simkaart, dadelijk met Tele2 (zou dat helpen?)

Instellingen al gewijzigd, geen resultaat.
Software update, geen verbetering.
Keiharde reset naar fabrieksinstellingen biedt ook geen soelaas.

Als ik bel ben ik voor de andere partij zeer moeilijk te verstaan.
M'n gesprekspartner klinkt alsof hij/zij in een doos zit of iets dergelijks en ik moet de telefoon van m'n oor af houden. Het lijkt wel of ie op speaker staat, ook wanneer het volume drastisch omlaag gaat.

Zodra ik met m'n 5S bel krijg ik geen commentaar. En dan klinkt m'n gesprekspartner ineens kraakhelder.

Dit is mijn vierde iPhone inmiddels maar de eerste waarmee ik echt een heel groot probleem heb.

Zit er voor twee jaar aan vast. Als ik dit had geweten |:(

Vaillant VWL55/6, VWZ AI+, VRC720F, VR921, PAW-TD20c1e5, Enphase 3,28kWp (ZW), APSystems 3,12kWp (ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 961013

Sinds een maand heb ik de IPhone 7 plus.
Sinds gister midden in een telefoongesprek hoor ik de andere kant roepen dat er alleen nog een ruis is.
Eerst van alles geprobeerd sim eruit, herstart alle instellingen nagelopen. Hoesje en schermpje eraf maar het werkt allemaal niet.
Kan wel bellen met headset en via whatsapp. Maar via FaceTime of gewoon normaal kunnen mensen die bellen of die ik bel mij niet verstaan. Je hoort een ruis net of je in tunnel rijdt.

Met de iPhone 6 plus, die ik gelukkig nog heb, kan ik gewoon bellen.

Na net lezen van alle info hierboven ga ik maar langs de winkel vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Eén dingetje, hebben jullie ook problemen met Whatsapp, IMO of FaceTime? Ik had dit bij mijn 6s plus wel namelijk.

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
iApp schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 09:28:
Eén dingetje, hebben jullie ook problemen met Whatsapp, IMO of FaceTime? Ik had dit bij mijn 6s plus wel namelijk.
Ik ervaarde deze problemen alleen maar met bellen via de provider. Bellen op whatsapp, skype, discord, etc. had ik nooit problemen mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Bij mij heeft formateren en een complete nieuwe installatie van iOS geholpen :)
iPhone 7 en had er ook pas na 10 maanden last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 962971

Ik had ook het probleem dat ik bijna niet te verstaan was, na overleg met Apple en Vodafone een nieuwe simkaart aangemaakt en geplaatst. Nu geen problemen meer.
Peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 971161

Helaas heb ik hetzelfde probleem.

Gesprekken zijn zowel voor mijzelf als ook voor anderen slecht te volgen. De verbinding hapert en het klinkt alsof je uit een container belt.

Gisteren een nieuwe simkaart geplaatst in de hoop dat het beter zou worden, echter geen verschil. Met mijn iPhone 5s had ik nergens last van...

Op naar de Amac om te horen wat ze kunnen doen (zei ik hoopvol :)

Anoniem: 971529

Ook ik heb dat probleem. Mijn eerste iphone7 werd vervangen omdat ik hem binnen de 7 dagen terug inleverde. Mijn tweede toestel heeft net hetzelde probleem. Ik moet het toestel echt recht voor de mond houden en luid praten of ze verstaan me niet. Klote van Apple!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik had ook heel veel problemen met bellen. Sinds mijn iPhone 7 was ik niet te verstaan en vaak vielen gesprekken uit. Mijn provider was van mening dat het aan mijn toestel lag en bereik was het ook niet. KPN weigerde een onderzoek. Na enige tijd zoeken heb Ik besloten een nieuwe simkaart geëist. Sindsdien alle problemen opgelost en het meest vreemde, mijn bereik is een stuk beter in huis. In mijn slaapkamer had ik vaak 1 tot 2 streepjes bereik en nu 3 tot soms vol bereik. Telefoon ligt op dezelfde plek.
Het viel mij op dat de nieuwe simkaart, de chip zat net een paar mm anders.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Inmiddels ben ik bij de Apple store is Amsterdam geweest. De nieuwe simkaart had niet geholpen, het toestel terugzetten in de fabrieksstad hielp niet, dus vandaar de afspraak. Er is een aantal tests uitgevoerd, daar kwam niks uit. Ik heb een nieuw toestel meegekregen, nog niet getest of het nu beter is. Wordt vervolgd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-04 22:11
7+ hier, en gelukkig geen enkel probleem...
kan het niet deels aan instellingen liggen? Ik zie een hoop klachten hier, meer niemand die even opsomt hoe en wat ze precies hebben geprobeerd (een paar wel dan :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalex
  • Niet online
In navolging, ik heb nu weer 1 keer gehad het probleem, net alsof ik in een badkuip aan het praten ben maar ik kan nu weer eindelijk door huis lopen.
Ik zal meteen erbij zeggen dat ik eigenlijk laaiend ben op KPN, precies waar ik woon, midden in het centrum van Amstelveen is er geen 4G+ maar net, zeg maar 100 meter verder wel en daar baal ik van want het kan ook die oude mast misschien zijn. Wat dat betreft vind ik van Vodafone het super dat je via WiFi ook je gesprekken kan opzetten. Dat werkt ook niet altijd geweldig maar als het werkt geeft het wel een hoop verbetering.
Maar het vreemde van alles is, waarom is mijn bereik nu veel beter? Hetzelfde netwerk, dezelfde telefoon en ik heb 2 streepjes meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
Iemand die hier met iOS 11 nog last van heeft? Ik hoor zelf niet veel klachten meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Inmiddels mijn nieuwe iPhone 7 in gebruik genomen. Het lijkt iets beter maar het is nog steeds niet best. Als ik via Messenger bel is de kwaliteit een stuk beter. Iemand een idee hoe dat kan? En hebben meerdere mensen dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb vandaag mijn iphone 7 omgeruild gekregen voor een 8.
mijn 7 is inmiddels 4x omgewisseld vanwege de weg vallende verbinding.
maar nu heb ik zojuist opnieuw te horen gekregen dat ik weg viel tijdens een gesprek.

radeloos, KPN, ik heb met de 7 een test gedaan met een TMobile kaart en had dezelfde problemen.
IOS 11.0.3 staat er op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berlinetta
  • Registratie: Juli 2015
  • Niet online
Anoniem: 946927 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 14:41:
ik heb vandaag mijn iphone 7 omgeruild gekregen voor een 8.
mijn 7 is inmiddels 4x omgewisseld vanwege de weg vallende verbinding.
maar nu heb ik zojuist opnieuw te horen gekregen dat ik weg viel tijdens een gesprek.

radeloos, KPN, ik heb met de 7 een test gedaan met een TMobile kaart en had dezelfde problemen.
IOS 11.0.3 staat er op.
Ik heb er even over na zitten denken aangezien ikzelf ook het probleem had.

Is het niet zo wanneer je slecht bent te verstaan dat er veel achtergrond geluid aanwezig is?

Misschien is het handig om dan “Noise cancelling”?aan/uit te zetten of “Hearing Aids”

Ik heb forum niet helemaal doorlopen, maar bij de telefoons voor 7 blijkt het niet te gebeuren. Uit mijn hoofd hebben die volgensmij ook extra microfoons.
Daarnaast is de iPhone 8 niet geheel anders dan de iPhone 7 op dat gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalex
  • Niet online
Ik zat eigenlijk aan te denken om maar een iPhone 6s te nemen om het probleem op te lossen. Het gebeurd nu wel een stuk minder maar ik heb er gewoon geen vertrouwen in. Ik baal er echt van want het is nu echt zoveel minder maar het lijkt ook als ik mijn toestel op een bepaalde stand houdt, dan lijkt het eerder te gebeuren. De nieuwe simkaart heeft denk ik voor 80% geholpen en nu de resterende 20%. Het (b)lijkt wel dat met 3G of 2G modus het al veel minder is maar dat moet ik nog testen.
Misschien komt het wel doordat KPN een 4G bepaalde band gebruikt of zo? Of als je toestel naar 3G teruggaat dat daar het probleem ontstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jam Session
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 31-10-2017
iantje31 schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 20:23:
@Jeroenimoes dit heb ik geprobeerd, de oplossing die bij mij heeft geholpen was het aanzetten van de gehoorapparaat modus. Klinkt heel raar maar sinds dien ben ik voor iedereen te verstaan!
Door deze modus aan te zetten gaat ‘noise cancelling’ automatisch uit, ik denk dat de iPhone mijn stem als achtergrond ziet. Na uitzetten verschillende gesprekken gevoerd zonder problemen.
Ik heb verder niets aangepast buiten noise cancelling uit te zetten.
Ik hoop dat ze dit aanpassen/oplossen 11.0.3 in ieder geval niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maka33
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 08-09-2020
Dit probleem is er nog steeds...

pasgeleden nog voor een recept voor medicijnen, ik heb iemand anders met zijn/haar telefoon laten bestelle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elisabeth1st
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 30-04-2019
Hier ook problemen met een iphone 7 plus. Ik kan iedereen prima verstaan, maar aan de andere kant van de lijn kunnen mensen mij heel vaak moeilijk verstaan. Vaak begint het gesprek goed, maar valt mijn stem halverwege deels weg. Eigenlijk kan ik alleen op de speakerstand goed telefoneren. Al sinds maart 2017 ben ik in de weer met Apple om de telefoon goed te krijgen. Ik ben een keer op het Leidseplein geweest, waar de microfoontjes aan de onderkant gereinigd zijn. Hielp geen snars. Talloze keren aan de telefoon gezeten met medewerkers van Apple. Het gekke is dat de verbinding met hen altijd prima is, zij kunnen mij altijd goed horen. Ongeveer 100 diagnostische tests gedaan, toestel resetten enz. Heeft me dagen gekost. Ik ben er zo klaar mee. Nu heeft een medewerker voor de tweede keer een log gemaakt via de computer en die naar Ierland gestuurd. Daar schijnen techneuten te zitten die dit moeten fixen. De eerste keer dat de Ieren een logbestand van mijn iphone kregen is meer dan een maand geleden. Daar zijn ze nog niet op uitgestudeerd, heb ik nog steeds niets over gehoord, behalve wat vage berichten over een toenmalig contactpersoon die nu van mijn case af is. Ik heb Apple gevraagd waarom ze mijn telefoon niet willen vervangen, desnoods tijdelijk, zodat ze zelf uit kunnen zoeken wat het probleem is en dat ik intussen gewoon kan bellen. Dat weigeren ze. Het probleem zou softwarematig zijn, dus geen reden voor vervanging. Het kan mij niks schelen waar het probleem door komt: ik heb een heeeeele dure telefoon gekocht en het ding doet het niet goed. Wat voor argumenten zou ik nog kunnen aandragen om voor vervanging in aanmerking te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Het is moeilijk vast te stellen Elisabeth. wij weten niet hoe je instellingen staan en wat Apple of jij zelf hebt getest. Ik mag aannemen dat ze het netjes op gaan lossen voor je.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• maka33
apple lost dit niet op, ze hebben de 8 en de x uitgegeven en binnenkort een nieuwe se. de 7 en 7plus zijn dus al verouderd. Dit is ook de reden dat ik maar een android toestel S8 heb gehaald een paar weken geleden.

Ik gebruik de 7 plus als backup device, helaas een een beetje zonde van mijn apple watch. maar het is nu eenmaal niet anders. ik heb de tijd niet om mijn telefoon langer dan 1 dag kwijt te zijn dit is onmogelijk in mijn huidige situatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

maka33 schreef op donderdag 30 november 2017 @ 15:31:
apple lost dit niet op, ze hebben de 8 en de x uitgegeven en binnenkort een nieuwe se. de 7 en 7plus zijn dus al verouderd. Dit is ook de reden dat ik maar een android toestel S8 heb gehaald een paar weken geleden.

Ik gebruik de 7 plus als backup device, helaas een een beetje zonde van mijn apple watch. maar het is nu eenmaal niet anders. ik heb de tijd niet om mijn telefoon langer dan 1 dag kwijt te zijn dit is onmogelijk in mijn huidige situatie.
Als dit jouw ervaring is met andere merken zegt niks over Apple !
Klakkeloos dit verkondigen ?

Vertel eens je ervaring hier, je bericht lijkt me nu meer Apple vs Samsung

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• maka33
Hackus schreef op donderdag 30 november 2017 @ 16:00:
[...]

Als dit jouw ervaring is met andere merken zegt niks over Apple !
Klakkeloos dit verkondigen ?

Vertel eens je ervaring hier, je bericht lijkt me nu meer Apple vs Samsung
Mijn ervaring is dat apple mijn telefoon opstuurt en er dan niks aan doet of een excuus verzint waar het niet aan ligt.

Ik wil helemaal geen apple vs samsung ( heb meer dan 6 jaar apple gebruikt) maar het is gewoon belachelijk als het al software matig zou zijn dat apple het niet even patcht ipv verder te gaan met de bugs op de iphone X

De s8 heb ik alleen gekocht omdat na wat ik als een verlies zie van 1700 euro Iphone+watch, de s8 zeer goed geprijsd was, anders was het een ot5 of de xaomi mix 2 of mischien zelfs de Iphone SE geworden. Dit heeft verder niks te maken met merk vs merk want er is nu eenmaal geen BESTE smartphone of BESTE merk.

Men moet gebruiken wat men fijn vindt, alleen ik kan het niet veroorloven om een toestel op te sturen dat ik in gebruik heb/had en daarom heb ik een ander toestel gekocht. Nu is het gewoon een backup device en mocht het ooit gefixt worden dan zie ik weer wel.

Met andere merken heb ik geen ervaring, want ik heb verder qua elektronica nooit problemen gehad ongeacht het merk.

Wat ik verder heb verkondigt is wat ik hierboven in het forum lees en op andere websites ook heb gelezen is dat er weinig tot niks aan gedaan wordt en meer heb ik niet getypt of het niet bedoeld als merk vs merk.

Dus nu heb je mijn uitgebreide mening en verkondiging ik neem aan dat dat is wat je wilde.

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@maka33
Beter dan je eerdere berichten. In elk geval kun je nu je 7+ ter reparatie aanbieden. Verder heeft het niks te maken met huidige 8 eo X. Ook een iPhone 7 plus hoort gerepareerd te worden. Verder lijkt het mij bij meer merken dat je je toestel even kwijt bent. ( al eens je toestel ipsw restore gegeven en als nieuw toestel ingesteld ?) in elke geval complete restore wis en herstel.
Benieuwd of het dan verholpen is
(dus geen iCloud back-up terugzetten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maka33
@Hackus

Dank je voor het compliment.

Ik kan het toestel inderdaad ter reparatie opsturen, maar ik denk dat er weinig veranderd.

Ik heb alle trucjes die in dit topic worden beschreven geprobeerd.
Waaronder een normale Icloud-backup
Een ipsw file via itunes
Een ipsw file via recovery mode en itunes
Verschillende ipsw files
nu draai ik een dev profiel in de hoop dat het met een update verholpen wordt.
Na elke installatie de dictafoon getest die liet merken dat de microfoon 100% in orde was.
Testen met bellen waarbij elke keer 75-80% mij niet kon verstaan.
3 verschillende providers getest (kpn, tmobile, vodafone)

Ik doelde verder niet op de nieuwe toestellen maar op dat apple doorgaat met ios en de bugfixes voor die toestellen ipv het te fixen voor de 7plus mocht het software matig zijn.

Ik heb vernomen uit dit topic en andere forums dat apple dit niet als probleem ziet, waardoor het best lastig is op te lossen. Zoals ik heb gelezen krijg je of een nieuw toestel (met hetzelfde probleem) of er ontstaat een probleem wat niet bestaat zodat er onnodig onderdelen worden vervangen met kans op extra kosten omdat het niet onder de garantie valt.

Wat ik nog zou kunnen doen is het toestel met rust laten tot er een ios 11 jb komt en kijken of ik daar iets kan tweaken zodat het probleem verholpen is. ik draai not jb's dus weet niet hoe ver de ontwikkeling daar is.

ook weet ik niet of ik iets over het hoofd zie, misschien heb jij nog een oplossing die ik niet heb getest??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@maka33 Ik heb vanmiddag nog een link geplaatst in centraal iOS11 topic. misschien staat daar wat voor je tussen om te proberen. inmiddels is 11.2 beta6 te gebruiken, wat een PR 11.2 lijkt te worden die komende week voor het publiek verschijnt. Apple store zou ik bezoeken als ik jou was, men kan dan gelijk analyse uitlezen. Ik zou het raar vinden dat men niks onderneemt om dit euvel te verhelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik had dit probleem ook bij m'n iPhone 7+ en het bleek het hoesje te zijn wat er omheen zat.
Dit blokkeerde een deel van de microfoons.

Putin 2022: Ukraine is not a real country
Musk 2025: Canada is not a real country
Uh oh...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maka33
Juup schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 21:38:
Ik had dit probleem ook bij m'n iPhone 7+ en het beelk het hoesje te zijn wat er omheen zat.
Dit blokkeerde een deel van de microfoons.
Ik gebruik geen hoesje, maar dat was ik inderdaad vergeten te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Kan het zijn dat er vuil/stof in de roostertjes onderaan zit?

Putin 2022: Ukraine is not a real country
Musk 2025: Canada is not a real country
Uh oh...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maka33
Hackus schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 21:34:
@maka33 Ik heb vanmiddag nog een link geplaatst in centraal iOS11 topic. misschien staat daar wat voor je tussen om te proberen. inmiddels is 11.2 beta6 te gebruiken, wat een PR 11.2 lijkt te worden die komende week voor het publiek verschijnt. Apple store zou ik bezoeken als ik jou was, men kan dan gelijk analyse uitlezen. Ik zou het raar vinden dat men niks onderneemt om dit euvel te verhelpen.
Sorry voor de late reactie.

Ik heb inderdaad nu 11.2 beta 6 dev version draaien.
Ik ga proberen het toestel ter plekke te laten uitlezen zodat ik hem niet op hoef te sturen.
Ben benieuwd wat ze er op vinden.

@Juup Lijkt me niet ik heb hem al met luchtdruk gereinigd, maar dat zouden ze in de apple store moeten kunnen zien. De dictafoon werkt trouwens goed, dus als er vuil in zou zitten moet ik het daar ook merken.

[ Voor 12% gewijzigd door maka33 op 03-12-2017 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisVN
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06:57
heb hier ook last van dit probleem.. (iPhone 7 Plus)
pas nieuwe gekocht..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Welke provider gebruiken jullie en hoe staan de bel/telefooninstellingen ? 4g-wifi, is het ook alleen op 4g als WiFi in instellingen uitstaat ?

Jr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maka33
@Hackus Hier heb ik ook al naar gekeken zoals je kunt lezen in mijn eerdere antwoorden, nu vodafone
Maar dit probleem had ik ook met kpn en t-mobile dus in mijn geval zit het niet in de 2g/3g/4g/wifi instellingen.

@FlorisVN Je kan hem beter inruilen en dan een ander toestel nemen die dit probleem niet heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisVN
@ maka33,

ja idd thx, heb ook Apple Care+..

Ik kijk het probleem even aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maka33
@FlorisVN ik heb het probleem ook even aangekeken (iets meer dan 1 jaar) en dit topic is al behoorlijk op leeftijd. maar met apple care en wat extra geld kan je beter voor een iphone 8 of X gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisVN
@ makka33,

ok, maar hoe bedoel je precies met wat extra geld.. ?
Kan ik een iPhone8 regelen met Apple dan, als ik bij betaal of zo.. ?

of bedoel je geld terugvragen.. ?

[ Voor 11% gewijzigd door FlorisVN op 03-12-2017 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maka33
@FlorisVN nja als hem inruild en je vertelt waarom en je zegt dat je dan liever een 8 of 8 plus wil hebben dan heb je kans dat ze daarmee akkoord gaan.

Op veel producten heb je zoiezo minimaal 7 dagen de tijd om het volledige bedrag terug te krijgen of een ander product van de zelfde waarde of met bij betaling een beter product te regelen, Tenzij dit anders is aangegeven in je garantie.

Tenminste voor zover ik weet, het kan zijn dat er wat verandert is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1025817

Ook ik heb problemen gehad met mijn iPhone 7. Vaak gebeld met Apple care, maar niemand kwam eruit. Ik kon tijdens bellen, mensen wél goed verstaan, maar de mensen aan de andere kant van de lijn niet.
Na een paar maanden ben ik naar de Phonehouse geweest. Een van die slimme mannen gaf mij een tip.

Ga naar:
Instellingen - mobiel netwerk - opties mobiele data - schakel 4G in

Dan zie je daar staan: Uit
Gesprekken en data. (Deze stond bij mij aangevinkt)
Alleen data. (Hier moet het vikje staan)

Toen het vinkje bij ALLEEN DATA stond, was mijn probleem opgelost.
Wel bizar dat niemand van Apple care hieraan heeft gedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb al maanden een iphone 8 (mijn leverancier heeft deze aangeboden in ruil voor mijn 7) en het probleem is er ook met de 8 !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1025817 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 08:54:
Ook ik heb problemen gehad met mijn iPhone 7. Vaak gebeld met Apple care, maar niemand kwam eruit. Ik kon tijdens bellen, mensen wél goed verstaan, maar de mensen aan de andere kant van de lijn niet.
Na een paar maanden ben ik naar de Phonehouse geweest. Een van die slimme mannen gaf mij een tip.

Ga naar:
Instellingen - mobiel netwerk - opties mobiele data - schakel 4G in

Dan zie je daar staan: Uit
Gesprekken en data. (Deze stond bij mij aangevinkt)
Alleen data. (Hier moet het vikje staan)

Toen het vinkje bij ALLEEN DATA stond, was mijn probleem opgelost.
Wel bizar dat niemand van Apple care hieraan heeft gedacht.
Mijn instelling staat op Data en heb het probleem gewoon !!!!
Dit is dus ook niet DE oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11:53

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Ook al gechecked of dit probleem voor komt zonder hoesje?

Vaak zijn er van die hoesjes die microfoon's afdekken waardoor je niet meer te verstaan bent, gebeurd vaak bij van die klap hoesjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masselink
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-04 12:11

Masselink

Voor de dorst

Ik ga me ook even mengen in deze discussie.

Wij hebben thuis 2 iPhones. Een 6 en een 6s. Ik heb KPN en mijn Vrouw heeft Ben.

Ik kan haar (Ben - iPhone 6) bijna niet verstaan. Wisselen we alleen de simkaart om, dan ben ik bijna niet te verstaan. We veranderen geen enkele instelling!

Als ik haar Sim in een Android (oude Galaxy S2) gooi, dan is alles goed.

Koffie en meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burrfoot
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 09-11-2024
Psycho_Mantis schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 14:48:
Ook al gechecked of dit probleem voor komt zonder hoesje?

Vaak zijn er van die hoesjes die microfoon's afdekken waardoor je niet meer te verstaan bent, gebeurd vaak bij van die klap hoesjes.
True story, en hoesjes met magneetjes om het klepje over het scherm dicht te houden lijken ook van invloed.
Ikzelf haal mijn toestel uit mijn klaphoesje als ik een belangrijk gesprek moet voeren, alle tips uit dit topic hebben het probleem wel verlicht maar niet volledig weggenomen. Zonder een magneetje in de buurt ben ik beter te verstaan 8)7

"if you can't fix it with a hammer, try a bigger hammer"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11:53

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

burrfoot schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 10:49:
[...]

True story, en hoesjes met magneetjes om het klepje over het scherm dicht te houden lijken ook van invloed.
Ikzelf haal mijn toestel uit mijn klaphoesje als ik een belangrijk gesprek moet voeren, alle tips uit dit topic hebben het probleem wel verlicht maar niet volledig weggenomen. Zonder een magneetje in de buurt ben ik beter te verstaan 8)7
Magneten zijn ook helemaal niet de bedoeling in hoesjes volgens de Accessory Design Guidelines
2.2 Magnetic Interference
Apple recommends avoiding the use of magnets and metal components in accessories.

All accessories that claim to be compatible with Apple devices that contain a digital compass (magnetometer)
must minimize interference with the digital compass and must not repeatedly trigger compass recalibration.
Additionally, iPhone X, iPhone 8 Plus, iPhone 8, iPhone 7 Plus, iPhone 7, iPhone 6s Plus, iPhone 6 Plus, iPad Pro
(12.9-inch) 2nd Generation, and iPad Pro (10.5-inch) have an autofocus rear camera equipped with optical image stabilization (OIS) that may be affected by magnets and metal components in accessories. Accessories that claim compatibility with these Apple devices must not affect the operation of the autofocus rear camera
Trouwens wel eens leuk om door te lezen, dan zie je hoeveel hoesjes functionaliteiten van de telefoon blokkeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TobiasW013
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 29-06-2021
Probeer even het volgende mocht je provider bellen via 4G al ondersteunen:
Instellingen -> Mobiel netwerk -> Opties mobiele data -> schakel 4G in voor zowel Gesprekken als data.

Wellicht dat dit enigzins iets helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 733997

Ik ga morgen mijn iPhone 7 plus 256GB van 6 maanden opsturen naar Ierland.
Daar gaan ze kijken wat het probleem is, als ik geen waterschade of fysiekeschade heb aan de iPhone ontvang ik een iPhone 8 plus 256gb.
I'll let you guys know how this story ends!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 733997

Vandaag mail gehad. Door de weersomstandigheden in Ierland hebben ze mijn iPhone nog niet kunnen nachecken. Daarom sturen ze mij, omdat ik al redelijk lang wacht, een iPhone 8+ 256gb op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1054059

Ik heb het nu ook.
Heeft er al iemand een nieuwe iPhone ontvangen?

Als ik dit allemaal lees heeft laten repareren weinig zinn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Ik ben inmiddels ook al een aantal weken bezig met een senior adviser van Apple. Ik heb een logging profiel moeten installeren en moet aangeven welke tijdstippen ik een slecht verbinding heb.

Bij mij is de klacht dat ik tijdens een gesprek met mijn iPhone 7 plus regelmatig helemaal niet te verstaan ben. Nu bel ik niet superveel, maar het blijft erg vervelend. Ik heb nu een aantal tijdstippen doorgegeven aan Apple en ze zijn de data van de gesprekken aan het analiseren. Morgen weer een belafspraak om de vervolgstappen te bespreken. Ben benieuwd.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Runescom
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:18
Anoniem: 1054059 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 22:31:
Ik heb het nu ook.
Heeft er al iemand een nieuwe iPhone ontvangen?

Als ik dit allemaal lees heeft laten repareren weinig zinn...
Yes, ik heb een nieuwe ontvangen helaas zelfde probleem.
Elke keer opnieuw als ik mijn telefoon aan de onderkant vast pakt dan hoort de andere kant mij niet meer.. :=)

Give 2 Get

Pagina: 1 2 Laatste