Hier ook, hoe langer hoe slechter.
zijn er al oplossingen?
zijn er al oplossingen?
[ Voor 5% gewijzigd door utbone op 28-03-2018 17:03 ]
U heeft de melk horen klotsen maar weet niet waar de tepel hangt
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Ben benieuwd wat nu de oorzaak is hiervan? ik wacht je antwoord afBillSpaarbank schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 16:58:
Mijn problemen zijn met KPN. 2 verschillende Sim kaarten geprobeerd. iOS is up to date. DFU restore zonder backup uitgevoerd. Mocht niet baten.
Ik heb inmiddels 700 MB aan logbestanden bij Apple liggen en ze zijn de data aan het onderzoeken. Deze week hoor ik de vervolgstappen.
De senior bij Apple gaf duidelijk aan dat de problemen bekend zijn en dat ze er aan werken. Ze had meerdere cases momenteel met dezelfde klachten. Mijn advies zou zijn, neem vooral telefonisch contact op met Apple als je dit probleem hebt.
[ Voor 21% gewijzigd door maka33 op 30-03-2018 15:05 ]
Vandaag weer contact gehad. Ze hebben de logs bekeken en willen nu dat ik een video maak van hoe ik mijn telefoon vasthoudt tijdens het bellen. Ik heb gezegd dat ik daar niet veel voor voel en dat was verder geen probleem. Ook moest ik foto's aanleveren van de microfoons in het toestel, om uit te sluiten dat daar niet teveel vuil in zat.maka33 schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 14:31:
[...]
Ben benieuwd wat nu de oorzaak is hiervan? ik wacht je antwoord af
Update: na een half jaar geen gebruik meer te hebben gemaakt van mijn iphone 7 plus (behalve de accu vol houden en af en toe webbrowsen) heb ik hem geupdate naar de laatste ios versie 11.3.xx beta (heb developer profile er op staan). Ik heb een paar telefoontjes gepleegt en op het moment was ik zeer goed te verstaan. Ik ga hem een week testen en daarna doe ik hier nog een update plaatsen.
Zoals je kan zien heb ik vlak na de release van de 7 plus deze gekocht, ik had toen informatie gevonden dat apple het zou verhelpen. Ik heb nog geen idee of het verholpen is. Maar alle telefoontjes die ik vandaag heb gedaan stuk of 6 waren probleemloos.BillSpaarbank schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 16:58:
[...]
Vandaag weer contact gehad. Ze hebben de logs bekeken en willen nu dat ik een video maak van hoe ik mijn telefoon vasthoudt tijdens het bellen. Ik heb gezegd dat ik daar niet veel voor voel en dat was verder geen probleem. Ook moest ik foto's aanleveren van de microfoons in het toestel, om uit te sluiten dat daar niet teveel vuil in zat.
Als compensatie voor de twee weken dat ik nu in contact ben krijg ik een setje airpods toegestuurd. Aangezien ik met bellen met een koptelefoon geen problemen ervaar.
Ik heb ook aangegeven dat er mensen zonder problemen een vervangend toestel hebben gekregen bij de Apple store, en dat dat vaak de problemen ook niet oplost. Hopelijk is het met 11.3 opgelost, maar ik verwacht het niet. Een tripje naar de Apple store kan ik altijd nog inplannen. We wachten het weer even af.
Hebben jullie de geluidsonderdrukking aan of uit staan onder de toegankelijkheid?
Ik kan mezelf weer melden dat ik slecht te verstaan ben.BillSpaarbank schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 16:58:
[...]
Vandaag weer contact gehad. Ze hebben de logs bekeken en willen nu dat ik een video maak van hoe ik mijn telefoon vasthoudt tijdens het bellen. Ik heb gezegd dat ik daar niet veel voor voel en dat was verder geen probleem. Ook moest ik foto's aanleveren van de microfoons in het toestel, om uit te sluiten dat daar niet teveel vuil in zat.
Als compensatie voor de twee weken dat ik nu in contact ben krijg ik een setje airpods toegestuurd. Aangezien ik met bellen met een koptelefoon geen problemen ervaar.
Ik heb ook aangegeven dat er mensen zonder problemen een vervangend toestel hebben gekregen bij de Apple store, en dat dat vaak de problemen ook niet oplost. Hopelijk is het met 11.3 opgelost, maar ik verwacht het niet. Een tripje naar de Apple store kan ik altijd nog inplannen. We wachten het weer even af.
Hebben jullie de geluidsonderdrukking aan of uit staan onder de toegankelijkheid?
Oke zoals beloofd mijn reactie naar een week:Berlinetta schreef op woensdag 4 april 2018 @ 09:02:
[...]
Ik kan mezelf weer melden dat ik slecht te verstaan ben.
Heb letterlijk alles getest met geluidsonderdrukking aan en uit, maakt niet uit.
Zonder hoesje, met hoesje, klaphoesje, telefoon gereset, restire gedaan. Weet ik het allemaal, ik sta gewoon voor joker.
Ik heb het geprobeerd om met mijn ingesproken voicemail te beluisteren, het geluid is zo slecht, dat als ik hem op luidspreker zet niet te horen ben.
Voor mij is dit niet de eerste keer dat gebeurd.
Telefoon is nieuw.
Ik heb hem gebracht voor reparatie, om eerlijk te zijn was ik het gewoon zat.maka33 schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 22:00:
[...]
Oke zoals beloofd mijn reactie naar een week:
Erg jammer dat het niet werkt bij jou, heb je wel de laatste versie van ios? ik zit nu op 11.4.xx dev beta.
Ik heb nog geen enkel probleem gehad. bij mij is dit dus op de een of andere manier opgelost. alle settings staan gewoon op factory.
Ik heb werkelijk geen idee waarom het na een half jaar ineens was opgelost.
Nja, voor zover ik weet heeft het bij mij 1 jaar geduurd, maar blijkbaar is het bij mij met de 7 plus automatisch verholpen.Berlinetta schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 22:07:
[...]
Ik heb hem gebracht voor reparatie, om eerlijk te zijn was ik het gewoon zat.
Had dus ook elke keer mijn oortjes nodig om te kunnen bellen. Handsfree in de auto kon ik wel vergeten. Kon gewoon geen kant op.
Apart dat dit met mijn iPhone 6S plus niet te geval was. Ook niet gehad.
Verwijderd
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Hackus op 05-05-2018 12:41 ]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Mijn eerste iPhone had precies hetzelfde daarna heb ik een andere gekregen met precies hetzelfde probleem.sderooij schreef op zondag 6 mei 2018 @ 12:02:
Kan het trouwens zijn dat al deze telefoons te herleiden zijn naar een specifieke batch?
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Samplex op 02-06-2018 07:49 ]
iPhone 7, slecht te verstaandrusloos schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 12:49:
mijn 7+ is uit december 2016. Eigenlijk heb ik nooit anders gehoord dan dat ik slecht verstaanbaar ben. Dan heb ik mn iPhone iets van mijn mond afgebogen en dan horen ze me al niet meer. Eigenlijk vind ik dat toch wel een irritatiepunt. Hij komt uit de apple store dus 2 jaar garantie daar. Zouden ze daar nog wat aan kunnen doen? Want het is altijd geweest. Ik lees de laatste tijd pas dat het een bekend probleem is. Iemand hier ervaringen mee?
Welkom, ik heb het ook.drusloos schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 12:49:
mijn 7+ is uit december 2016. Eigenlijk heb ik nooit anders gehoord dan dat ik slecht verstaanbaar ben. Dan heb ik mn iPhone iets van mijn mond afgebogen en dan horen ze me al niet meer. Eigenlijk vind ik dat toch wel een irritatiepunt. Hij komt uit de apple store dus 2 jaar garantie daar. Zouden ze daar nog wat aan kunnen doen? Want het is altijd geweest. Ik lees de laatste tijd pas dat het een bekend probleem is. Iemand hier ervaringen mee?
[ Voor 98% gewijzigd door MrJames op 08-07-2018 11:53 ]
Verwijderd
Het probleem tot dat hele slecht horen en / of verstaanbaar zijn is stof. Die kapjes raken snel besmeurd met vet, vuil, stof, dat soort dingen, en dat ga je horen in o.a spraak inkomend als uitgaand.Berlinetta schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 19:38:
[...]
Welkom, ik heb het ook.
Ik heb zelfs al een nieuwe gehad en daar gebeurd het ook bij.
Geen flauw idee wat ik moet doen. Het punt is dus dat het niet altijd gebeurd. (Denk ik, niet iedereen klaagt erover)
Ik ga er sowieso nog voor terug. Maar als ik hem opstuur en ze vinden niks. Kan ook mooi €50 betalen. Daar zit ik niet op te wachten. Zeker als ik er niks gemaakt wordt.
De vorige keer dat ik heb hem opstuurde, had ik hem ook ongemaakt terug gekregen.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2018 17:00 ]
Wat bedoel je met frontje? screenprotector?Verwijderd schreef op zondag 8 juli 2018 @ 13:29:
[...]
Het probleem tot dat hele slecht horen en / of verstaanbaar zijn is stof. Die kapjes raken snel besmeurd met vet, vuil, stof, dat soort dingen, en dat ga je horen in o.a spraak inkomend als uitgaand.
Ik had een keer het schermpje van mijn Iphone 6 vervangen en het verschil in kwaliteit was meteen te merken. Een vriend van mij is momenteel compleet onverstaanbaar omdat ie al 2+ jaar met dezelfde telefoon loopt en niet geloofd dat rotzooi de reden tot het slecht verstaan is. Het is alsof ie in een soort buis of koker zit en je moet echt je best doen diegene te verstaan.
Dus; heb je slechte kwaliteit spraak inkomend of uitgaand, overweeg dan het frontje / plasticje eens te vervangen. Schoonmaken is te piele piele werk naar mijn weten en ik waag me er ook niet meer aan. Vervang ieder jaar gewoon het frontje en / of eventueel schermpje. Die gaan toch wel naar de klote gezien het aantal keer dat die dingen uit m'n handen vallen.
Life of having an iphone.Mijn Iphone 7 S is niet anders. Eens in het jaar laat ik het of het schermpje of behuizing vervangen. Dan is dat spraak gedoe meteen ook opgelost.
Blijf het irritant vinden dat een Iphone met regelmaat aan de lader moet. Na een kleine 6 maand in gebruik is er nog 91% van de batterij (levensduur) over.
Verwijderd
Je hebt het hier wel echt over een ander probleem.Verwijderd schreef op zondag 8 juli 2018 @ 13:29:
[...]
Het probleem tot dat hele slecht horen en / of verstaanbaar zijn is stof. Die kapjes raken snel besmeurd met vet, vuil, stof, dat soort dingen, en dat ga je horen in o.a spraak inkomend als uitgaand.
Ik had een keer het schermpje van mijn Iphone 6 vervangen en het verschil in kwaliteit was meteen te merken. Een vriend van mij is momenteel compleet onverstaanbaar omdat ie al 2+ jaar met dezelfde telefoon loopt en niet geloofd dat rotzooi de reden tot het slecht verstaan is. Het is alsof ie in een soort buis of koker zit en je moet echt je best doen diegene te verstaan.
Dus; heb je slechte kwaliteit spraak inkomend of uitgaand, overweeg dan het frontje / plasticje eens te vervangen. Schoonmaken is te piele piele werk naar mijn weten en ik waag me er ook niet meer aan. Vervang ieder jaar gewoon het frontje en / of eventueel schermpje. Die gaan toch wel naar de klote gezien het aantal keer dat die dingen uit m'n handen vallen.
Life of having an iphone.Mijn Iphone 7 S is niet anders. Eens in het jaar laat ik het of het schermpje of behuizing vervangen. Dan is dat spraak gedoe meteen ook opgelost.
Blijf het irritant vinden dat een Iphone met regelmaat aan de lader moet. Na een kleine 6 maand in gebruik is er nog 91% van de batterij (levensduur) over.
Unix is user friendly, it's only selective about his friends.....
Dat betekent dus IP (Packet Switched Network) telefonie nog niet helemaal goed gaat dus. Had er de laatste tijd veel last van, maar niet altijd. De laatste keer bellen helemaal niet. Het onwijs is onwijs moeilijk om het te achter halen.Plopeye schreef op donderdag 6 september 2018 @ 15:53:
Als iPhone 7 gebruiker die bellen over 4G heeft uitgeschakeld na het ondervinden van dit issue kan ik vertellen dat het probleem bij mij nog niet weer is opgetreden.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq