Toon posts:

iPhone 7, slecht te verstaan

Pagina: 1
Acties:

• Robertt500
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 15-10-2021
42dpi schreef op woensdag 21 december 2016 @ 21:03:
Alle beschermstickers/plastic er vanaf gehaald?
ja, ik heb wel de doos aan mijn oor
Ik snap ook niet helemaal waarom je geen contact opneemt met Apple. Die regelen het zo. :)
Als je het binnen 14 dagen had gemeld kreeg je zelfs direct een gloednieuwe opgestuurd zonder dat ze vragen gaan stellen. Moet je alleen of de oude eerst terug sturen, of borg staan voor het bedrag dat een nieuwe iPhone kost. Easy as that.

Als het toestel jonger is dan 30 dagen, wil het wel eens zo zijn dat ze bij de afdeling After Sales alsnog een omruiling voor je willen regelen als je het probleem uitlegt, en vermeldt dat je het niet binnen 14 dagen gemeld had omdat je dacht dat het misschien aan iets anders lag of slechts incidenteel voorkwam... Nu blijkt dat het een groot terugkerend probleem is bel je ze alsnog... Soms willen ze dan alsnog iets voor je regelen zonder reparatie traject. :)

Daar heb je echter geen recht op, dus als ze nee zeggen: gewoon vriendelijk blijven en vragen wat de opties zijn - vaak kunnen ze wel snelle procedures regelen.
... Of je moet gewoon ff langs de Apple Store gaan, die bieden waarschijnlijk ook een replacement aan voor je.

Succes.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• vanessa1973
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 23-06-2017
Bij mij hetzelfde probleem. Al 3x in reparatie geweest. Vervolgens nieuw toestel gekregen en weer hetzelfde!!! Nieuwe willen ze niet meer daar het probleem bij elke iphone7 voorkomt. Maar verder kunnen ze niets doen en mag je ophoepelen met een onverstaanbaar toestel van 1000€.... Ondertussen al 6 maand garantie kwijt. Zo makkelijk komen ze van mij niet af, testaankoop ingelicht en heb officiele in gebrekenstelling verstuurd naar de verkoper op hun aanraden. Na een week kan testaankoop de zaak aanpakken.
De klant moet niet boeten voor hun problemen en als er geen reparatie kan gedaan worden of nieuw toestel kan gegeven worden, heb je recht op terugbetaling!!!
Zoniet is bij mij volgende stap FOD economie, ik laat me zo niet oplichten. Van zo een groot bedrijf had ik dit niet verwacht, voor mij geen Apple meer, waardeloze dure troep die klanten maanden aan het lijntje houden!!!
Die grote bedrijven moeten eens leren dat ze niet met de burgers kunnen blijven sollen en hen van kastje naar de muur sturen, heb hier echt genoeg van!!
Het niet zo laten he mensen, degene die willen kan ik een voorbeeld van een officiele ingebreken stellingsbrief bezorgen die ik van testaankoop kreeg, samen staan we sterker :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 00:19

Geronimous

Moderator Spielerij
zijn er mensen die hebben geprobeerd om VoLTE of gesprekken via 4G eens uit te zetten?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• iantje31
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 14-01 21:23
@Jeroenimoes dit heb ik geprobeerd, de oplossing die bij mij heeft geholpen was het aanzetten van de gehoorapparaat modus. Klinkt heel raar maar sinds dien ben ik voor iedereen te verstaan!

Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

maka33 schreef op donderdag 30 november 2017 @ 15:31:
apple lost dit niet op, ze hebben de 8 en de x uitgegeven en binnenkort een nieuwe se. de 7 en 7plus zijn dus al verouderd. Dit is ook de reden dat ik maar een android toestel S8 heb gehaald een paar weken geleden.

Ik gebruik de 7 plus als backup device, helaas een een beetje zonde van mijn apple watch. maar het is nu eenmaal niet anders. ik heb de tijd niet om mijn telefoon langer dan 1 dag kwijt te zijn dit is onmogelijk in mijn huidige situatie.
Als dit jouw ervaring is met andere merken zegt niks over Apple !
Klakkeloos dit verkondigen ?

Vertel eens je ervaring hier, je bericht lijkt me nu meer Apple vs Samsung

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@maka33 Ik heb vanmiddag nog een link geplaatst in centraal iOS11 topic. misschien staat daar wat voor je tussen om te proberen. inmiddels is 11.2 beta6 te gebruiken, wat een PR 11.2 lijkt te worden die komende week voor het publiek verschijnt. Apple store zou ik bezoeken als ik jou was, men kan dan gelijk analyse uitlezen. Ik zou het raar vinden dat men niks onderneemt om dit euvel te verhelpen.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• maka33
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 08-09-2020
Hackus schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 21:34:
@maka33 Ik heb vanmiddag nog een link geplaatst in centraal iOS11 topic. misschien staat daar wat voor je tussen om te proberen. inmiddels is 11.2 beta6 te gebruiken, wat een PR 11.2 lijkt te worden die komende week voor het publiek verschijnt. Apple store zou ik bezoeken als ik jou was, men kan dan gelijk analyse uitlezen. Ik zou het raar vinden dat men niks onderneemt om dit euvel te verhelpen.
Sorry voor de late reactie.

Ik heb inderdaad nu 11.2 beta 6 dev version draaien.
Ik ga proberen het toestel ter plekke te laten uitlezen zodat ik hem niet op hoef te sturen.
Ben benieuwd wat ze er op vinden.

@Jaaap Lijkt me niet ik heb hem al met luchtdruk gereinigd, maar dat zouden ze in de apple store moeten kunnen zien. De dictafoon werkt trouwens goed, dus als er vuil in zou zitten moet ik het daar ook merken.

[Voor 12% gewijzigd door maka33 op 03-12-2017 20:45]

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Welke provider gebruiken jullie en hoe staan de bel/telefooninstellingen ? 4g-wifi, is het ook alleen op 4g als WiFi in instellingen uitstaat ?

Jr

• Brecht.rutten
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 05-03-2018
Vandaag mail gehad. Door de weersomstandigheden in Ierland hebben ze mijn iPhone nog niet kunnen nachecken. Daarom sturen ze mij, omdat ik al redelijk lang wacht, een iPhone 8+ 256gb op.

• suzanne1986
  • Registratie: april 2018
  • Laatst online: 14-08-2018
Ik heb contact gehad met Apple & helaas is dit een bekend software probleem.
Het gekke is dat het bij de een wel een probleem is & bij de ander niet.
Volgens Apple zou je wel goed kunnen bellen met oordopjes, maar niet direct via de speaker.
Ook is aangegeven dat ze er nog geen oplossing voor hebben :-(

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Misschien hebben jullie hier wat aan: nieuws: 'Apple repareert iPhones met microfoonproblemen op iOS 11.3' https://support.apple.com/en-us/HT203792

[Voor 8% gewijzigd door Hackus op 05-05-2018 12:41]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 27-01 22:15
Hier een 7+, en geen problemen. Nog nooit iemand gehoord dat ze mij niet goed konden verstaan...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Animalcommencal
  • Registratie: juli 2015
  • Niet online
drusloos schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 12:49:
mijn 7+ is uit december 2016. Eigenlijk heb ik nooit anders gehoord dan dat ik slecht verstaanbaar ben. Dan heb ik mn iPhone iets van mijn mond afgebogen en dan horen ze me al niet meer. Eigenlijk vind ik dat toch wel een irritatiepunt. Hij komt uit de apple store dus 2 jaar garantie daar. Zouden ze daar nog wat aan kunnen doen? Want het is altijd geweest. Ik lees de laatste tijd pas dat het een bekend probleem is. Iemand hier ervaringen mee?
Welkom, ik heb het ook.
Ik heb zelfs al een nieuwe gehad en daar gebeurd het ook bij.
Geen flauw idee wat ik moet doen. Het punt is dus dat het niet altijd gebeurd. (Denk ik, niet iedereen klaagt erover)

Ik ga er sowieso nog voor terug. Maar als ik hem opstuur en ze vinden niks. Kan ook mooi €50 betalen. Daar zit ik niet op te wachten. Zeker als ik er niks gemaakt wordt.

De vorige keer dat ik heb hem opstuurde, had ik hem ook ongemaakt terug gekregen.
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee