• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

keest12 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:13:
[...]

Veel mensen kunnen ook echt niet overweg met zo een camera en dan roepen ze dat de camera toch niet zo goed is als iedereen beweert.. En dan vervoglens bij het nemen van een foto niet even de lens stofvrij maken, HDR-mode inschakelen, goed ervoor staan en een knappe foto schieten. Nee al lopend in portrait mode geschoten verwachten ze dat het er zo mooi uitziet 8)7

Ik beschuldig de beste man hier niet van, maar dit komt in mijn ogen wel erg vaak voor.
Ik heb de ballen verstand van fotograferen, dus je kan best gelijk hebben ;-)

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:11
Azqi schreef op woensdag 28 september 2016 @ 10:50:
[...]

https://tweakers.net/ext/...jyb/full.jpg?nohitcount=1

Test foto. Gemaakt zonder digitale zoom. standaard 1x optische zoom.
Lijkt me weinig mis mee?
Je weet dat je evt. belichting kunt aanpassen door met je vinger op scherm omhoog en omlaag te schuiven?
Iets meer licht -> kortere sluitertijd/lagere ISO --> minder ruis.

[ Voor 27% gewijzigd door matthijst op 28-09-2016 11:26 ]

Haters everywhere but I don’t really care

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-09 21:18
Mijn 7 Plus 128GB zwart is binnen. De UPS man kwam rond 9 en daarna direct aan de slag met een verse installatie. Screenprotector erop plakken etc etc.

Eerste indrukken zijn goed. Homeknop heb ik totaal geen moeite mee. Sterker nog ik denk dat ik de huidige homeknop zelfs fijner vind.

Scherm is wel wat gelig dus wat in de instellingen gedaan. Nu nog mijn whatsapp backup terugzetten en wat videos en muziek erop.

• KappuhH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
keest12 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 10:46:
Nou mijn iPhone 7 review is direct het laatste review wat ik hier plaats op Tweakers. Man man man, het wil er gewoon niet in bij mensen dat dit gewoon een erg goed toestel is... Echt werkelijk heel erg zonde geweest van mijn zaterdagochtend. En dan ook nog eens die kinderachtige reviews van anderen. De haat zit echt diep tegen Apple bij sommige mensen.
Waarom schreef je de review? Om anderen te overtuigen dat de iPhone 7 een goede telefoon is of om te vertellen hoe jij de iPhone 7 ervaart?

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:52
keest12 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:13:
[...]
Nee al lopend in portrait mode geschoten verwachten ze dat het er zo mooi uitziet.
Waarom niet?
Mooie gast dit altijd.
Flossy zijn "real review"

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Rivanov
  • Laatst online: 05:53
Ik heb last van een zwart plekje linksonder in het scherm wanneer de schermhelderheid minder dan 100% is. Bij 100% schermhelderheid verdwijnt het plekje.

Erg vervelend. Touch werkt wel gewoon maar lijkt me toch niet helemaal lekker te zijn met het scherm.

Kan ik deze gewoon omwisselen bij de Apple Store? Heb 'm ook gewoon gekocht via Apple.com

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-09 20:40
Mijn foto's zijn ook niet altijd top notch. Maar ik denk dat dit eerder ligt aan mijn fotografie skills dan aan de iPhone 7 camera.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11:51
Nou mijn iPhone 7 review is direct het laatste review wat ik hier plaats op Tweakers. Man man man, het wil er gewoon niet in bij mensen dat dit gewoon een erg goed toestel is... Echt werkelijk heel erg zonde geweest van mijn zaterdagochtend. En dan ook nog eens die kinderachtige reviews van anderen. De haat zit echt diep tegen Apple bij sommige mensen.
Op zich moet je je daar natuurlijk niets van aan trekken want het is jouw ervaring

Toch ik heb de review gelezen en om eerlijk te zijn is het ook erg eenzijdig. Ik persoonlijk hou meer van genuanceerdere reviews waar ook de minder goede kanten belicht worden. Dus waar ruimte voor kritiek is.
Ik kan bijvoorbeeld bij meerdere punten in je review, kanttekeningen plaatsen over wat er niet helemaal klopt.
Verder haal jezelf de Note7 aan in je vergelijking en controversiële sites als Phonebuff en EverythingApplePro. Deze sites zijn behoorlijk biased en is het dus ook vragen om reacties.

Ik ben geen voor of tegenstander van welk merk dan ook hoewel het lastig is om objectief te blijven. Ik hou van techniek in het algemeen en daar hoort Apple ook bij.

Maar trek het je niet aan. Iedereen mag zn mening hebben. Voor de rest is het een mooie uitgebreide review.

[ Voor 7% gewijzigd door Garret1410 op 28-09-2016 14:12 ]

• keest12
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 06-12-2023
Garret1410 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 13:55:
[...]

Op zich moet je je daar natuurlijk niets van aan trekken want het is jouw ervaring

Toch ik heb de review gelezen en om eerlijk te zijn is het ook erg eenzijdig. Ik persoonlijk hou meer van genuanceerdere reviews waar ook de minder goede kanten belicht worden. Dus waar ruimte voor kritiek is.
Ik kan bijvoorbeeld bij meerdere punten in je review, kanttekeningen plaatsen over wat er niet helemaal klopt.

Ik ben geen voor of tegenstander van welk merk dan ook hoewel het lastig is om objectief te blijven. Ik hou van techniek in het algemeen en daar hoort Apple ook bij.

Maar trek het je niet aan. Iedereen mag zn mening hebben. Voor de rest is het een mooie uitgebreide review.
Het is ook zo, maar toch is het vervelend dat mensen ergens een review hebben gelezen van iemand die er twee dagen mee heeft gespeeld en vervolgens denken dat ze alles weten over de toestellen. Wat klopt er niet aan mijn review als ik vragen mag?

• Garret1410
  • Laatst online: 11:51
keest12 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 14:02:
[...]

Het is ook zo, maar toch is het vervelend dat mensen ergens een review hebben gelezen van iemand die er twee dagen mee heeft gespeeld en vervolgens denken dat ze alles weten over de toestellen. Wat klopt er niet aan mijn review als ik vragen mag?
Ik zal dat wel via pm sturen anders gaat het behoorlijk off topic.

Verwijderd

Niets mis met de camera van de 7 plus, ligt er wel aan hoe je de foto maakt natuurlijk...

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2016 14:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Het helpt ook als je je foto niet door de brakste resizer op de planeet haalt.

Op deze manier ziet 't er uit als of 't een screenshot is van microsoft midtown madness.

[ Voor 37% gewijzigd door CyBeR op 28-09-2016 14:29 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Verwijderd

CyBeR schreef op woensdag 28 september 2016 @ 14:28:
Het helpt ook als je je foto niet door de brakste resizer op de planeet haalt.
Pffff, ik zie het.... Drama!
Mischien een adres waar je wel normaal kan uploaden?

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

imgur.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2016 @ 14:27:
Niets mis met de camera van de 7 plus, ligt er wel aan hoe je de foto maakt natuurlijk...

[afbeelding]
Dit is inderdaad verschrikkelijke kwaliteit. ;(

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 20:43
Tweakers Karmastore -> Fotoalbum ;)

Verwijderd

En we proberen het nog een keer...

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/czWTNLT.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g00gle
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 07:18
Dat is een prachtig kiekje _/-\o_

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-09 16:22
Donstil schreef op woensdag 28 september 2016 @ 13:15:
Mooie gast dit altijd.
Flossy zijn "real review"

[video]
Haakte al af toen die over 10x optical zoom begon 8)7

• Mschrijver88
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10:20
Zo, vandaag me eerste review op tweakers geplaatst, ik moet nog een hoop leren maar hopelijk hebben jullie er wat aan
productreview: Apple iPhone 7 Plus 128GB Zwart review door Mschrijver88
Vanavond voeg ik er nog wat extra foto's aan toe.

[ Voor 8% gewijzigd door Mschrijver88 op 28-09-2016 15:47 ]

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Mschrijver88 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 15:45:
Zo, vandaag me eerste review op tweakers geplaatst, ik moet nog een hoop leren maar hopelijk hebben jullie er wat aan
Bij minpunten leest "Uitstekende camera lens" in eerste instantie wat raar :D

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

• Mschrijver88
Help!!!! schreef op woensdag 28 september 2016 @ 15:50:
[...]

Klopt, daar viel ik zelf ook over, ik ga het aanpassen:P

• R3M1
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-08 15:31
Help!!!! schreef op woensdag 28 september 2016 @ 15:50:
[...]

Waarom? Ik vind het wel degelijk een min-punt - het ziet er niet uit, nog steeds niet na 3 jaar.

Btw, ik interpreteerde het als een uit stekende lens >:)

[ Voor 8% gewijzigd door R3M1 op 28-09-2016 15:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18-09 20:27
R3M1 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 15:52:
[...]

Waarom? Ik vind het wel degelijk een min-punt - het ziet er niet uit, nog steeds niet na 3 jaar.
Raar als in: uitstekend = goed. Een goede camera als minpunt zien. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mschrijver88
chengbondkwok schreef op woensdag 28 september 2016 @ 15:52:
[...]

Aangepast naar ''Camera bumb'' is even iets duidelijker, want de camera is wel degelijk uitstekend, ja beide betekenissen van dat woord^^

• R3M1
chengbondkwok schreef op woensdag 28 september 2016 @ 15:52:
[...]

Ik interpreteerde het als een uit stekende lens, je weet het wratje wat op de achterkant van je iPhone zit.

• R3M1
Mschrijver88 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 15:53:
[...]

Aangepast naar ''Camera bumb'' is even iets duidelijker, want de camera is wel degelijk uitstekend, ja beide betekenissen van dat woord^^
Beter :)

• [RNMC] Viper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:27

[RNMC] Viper

📱13mini ⌚️8 💻14" M1

Kjellzw schreef op zondag 11 september 2016 @ 15:07:

Ik heb zelf gekozen voor de iPhone 7 Plus 128GB Jetblack, en heb gelijk daarna een 'naked wrap' bij slickwraps.com besteld. Echt een aanrader voor iedereen die wilt kunnen genieten van de prachtige kleur en geen zin heeft om er een hoesje omheen te doen.

Je moet het zien als een transparante folie de om de hele telefoon gaat, dit zorgt er dus voor dat er eigenlijk geen krassen of doffe plekken op de telefoon kunnen komen.
Je hebt hem we nu een tijdje opzitten, hoe is je ervaring nu? last van bubbels of stof?

He who controls the past, commands the future. He who commands the future, conquers the past.

• Kjellzw
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 10-09 08:33
[RNMC] Viper schreef op woensdag 28 september 2016 @ 15:58:
[...]

Je hebt hem we nu een tijdje opzitten, hoe is je ervaring nu? last van bubbels of stof?
Was het maar zo'n feest. Heb altijd een wrap gehad op mijn Galaxy S5 en vandaar dat ik kan zeggen dat zo'n wrap heel fijn is.

Helaas heb ik mijn iPhone 7 Plus zelf nog niet eens ontvangen, en de wrap laat ook nog op zich wachten...

• [RNMC] Viper
  • Registratie: Juli 2001

[RNMC] Viper

📱13mini ⌚️8 💻14" M1

jammer

heb hem nu van best skin ever, maar deze heeft een wat plakkerige onderkant en trek dus stof aan op de rand

He who controls the past, commands the future. He who commands the future, conquers the past.

• MeesterBas
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Vandaag mijn tweede iPhone 7 zilver 128 gb ontvangen. De eerste heb ik teruggestuurd vanwege een blijvende gele waas linksonderin het scherm. Deze iPhone heeft van rechtsboven naar rechtsonder een donkere blauwachtige 'rand' in het scherm. Alsof de helderheid lager is in dat gebied. Deze gaat ook maar weer terug.

Ben ik te kritisch, of zijn er meer met oneffen kleur in het scherm?

3 in de rij, kassa erbij

net hier in de buurt ff een klein filmpje gemaakt met mijn iPhone 7 @ 4K 60fps. Wow, ziet er wel echt gaaf (en uiteraard zeer scherp) uit! :)

Geen idee eigenlijk of dit al mogelijk was met de iPhone 6S. Nooit gedaan.
Mschrijver88 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 15:45:
Ik ben hier
Even een kleine intro/disclaimer, ik ben GEEN fanboy van welk merk dan ook
eigenlijk al afgehaakt. Wat voegt dit toe? Meld je hiermee dat we jou review serieuzer moeten nemen dan de reviews van de "reviewers" welke dat niet beweren?
Geert1976 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 17:17:
net hier in de buurt ff een klein filmpje gemaakt met mijn iPhone 7 @ 4K 60fps. Wow, ziet er wel echt gaaf (en uiteraard zeer scherp) uit! :)

Geen idee eigenlijk of dit al mogelijk was met de iPhone 6S. Nooit gedaan.
Nou sterker nog, het is op de iPhone 7 en 7Plus ook niet mogelijk om native op 4k 60 fps te filmen.

[ Voor 23% gewijzigd door Donstil op 28-09-2016 17:31 ]

Donstil schreef op woensdag 28 september 2016 @ 17:26:
[...]

[...]

Nou sterker nog, het is op de iPhone 7 en 7Plus niet eens mogelijk om op 4k 60 fps te filmen.
ow ja, ff gechecked... het is 4K op 30bps.
Geert1976 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 17:32:
[...]

ow ja, ff gechecked... het is 4K op 30bps.
Helaas is er nog geen portable device wat goed 4k 60 fps filmen kan heb ik begrepen.
Ook de nieuwe GoPro's doen dit bv weer niet.

Best jammer, ik blijf voor nu even bij 1080@60

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mschrijver88
Euh ?
eigenlijk al afgehaakt. Wat voegt dit toe? Meld je hiermee dat we jou review serieuzer moeten nemen dan de reviews van de "reviewers" welke dat niet beweren?
Volgens mij valt uit de eerste zin waarin ik zeg dat dit mijn eerste review op tweakers is al op te maken dat ik alles behalve een profesionele reviewer ben.
Verder probeer ik hiermee duidelijk te maken dat ik zonder bepaalde bril naar de iPhone kijk en gewoon een review van mijn eerste ervaringen met de telefoon probeer neer te pennen in Jip en Janneke taal, maar goed aangezien je toch al bent afgehaakt laat ik het hierbij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Echt, de totale zelfingenomenheid en arrogantie bij sommige members kom je op Tweakers echt álleen hier in het Apple gedeelte tegen.

Ik ben actief in nog een paar andere niet-Apple topics en daar wordt op een respectvolle, vriendelijke manier met elkaar omgegaan. De toon en taal is daar echt heel anders.
Opmerkelijk.

Verder geniet ik heerlijk van mijn nieuwe iPhone 7, net zoals de meeste hier! ;)
Mschrijver88 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 17:35:
[...]

Euh ?

[...]

Volgens mij valt uit de eerste zin waarin ik zeg dat dit mijn eerste review op tweakers is al op te maken dat ik alles behalve een profesionele reviewer ben.
Verder probeer ik hiermee duidelijk te maken dat ik zonder bepaalde bril naar de iPhone kijk en gewoon een review van mijn eerste ervaringen met de telefoon probeer neer te pennen in Jip en Janneke taal, maar goed aangezien je toch al bent afgehaakt laat ik het hierbij.
Het is een statement wat helemaal niet nodig zou moeten zijn en de Android vs iOS flamewar alleen maar echte kracht bij zet.

Ook het feit dat je "geen" onderstreept, in hoofdletters en onderstreept schrijft stoort mij dan een beetje, maar goed jij plaatst een online review, wij geven commentaar. Zo werkt een forum of misschien wel het hele internet.

Er niets mee doen is je goed recht natuurlijk.
Geert1976 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 17:45:
Echt, de totale zelfingenomenheid en arrogantie bij sommige members kom je op Tweakers echt álleen hier in het Apple gedeelte tegen.
Ach ja zo is er altijd wel iemand niet te vreden he.
Ik kom ook op hele forum (en al wat langer ook zie ik) en merk dat dit juist helemaal niet iets is van de Apple hoek. Het lijkt mij eerder iets van een verkeerde interpretatie van sommige.

Als iemand voor de 8e keer een bepaalde grap maakt (om maar een voorbeeld te noemen) dan mag daar best wat van gezegd worden.

Het mooie van een dergelijk forum is natuurlijk dat je altijd nog naar de voor jou gezelligere hoek van het forum kunt gaan, daar zijn we allemaal vrij in, niemand verplicht je tot iets.

[ Voor 29% gewijzigd door Donstil op 28-09-2016 17:53 ]

• Rivanov
MeesterBas schreef op woensdag 28 september 2016 @ 16:50:
Vandaag mijn tweede iPhone 7 zilver 128 gb ontvangen. De eerste heb ik teruggestuurd vanwege een blijvende gele waas linksonderin het scherm. Deze iPhone heeft van rechtsboven naar rechtsonder een donkere blauwachtige 'rand' in het scherm. Alsof de helderheid lager is in dat gebied. Deze gaat ook maar weer terug.

Ben ik te kritisch, of zijn er meer met oneffen kleur in het scherm?
Zoals ik hierboven al postte heb ik last van een zwart vlekje links onderin als mn schermhelderheid lager dan 100% staat. Ik ga zaterdag maar even naar de Apple Store in Amsterdam denk ik. Swappen ze 'm direct om? Kan ik het best een Genius afspraak maken?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

(video in portrait vanwege de hoogte.)

Toch voornamelijk erg tevreden met de kleuren uit de 7+ Camera. Alles ziet er strak uit en de kleuren zijn mooi natuur getrouw.

Deze video heeft een filter maar is ondanks dat wel erg mooi en prima scherm op alle vlakken.
Rivanov schreef op woensdag 28 september 2016 @ 17:55:
[...]

Zoals ik hierboven al postte heb ik last van een zwart vlekje links onderin als mn schermhelderheid lager dan 100% staat. Ik ga zaterdag maar even naar de Apple Store in Amsterdam denk ik. Swappen ze 'm direct om? Kan ik het best een Genius afspraak maken?
Absoluut een Genius afspraak maken. Anders gaat het allemaal een stuk stroever helaas.
Ik zou ook een reservering maken indien mogelijk, als ze dan zeggen niet te kunnen wisselen i.v.m. de schaarste heb jij een reservering :)

[ Voor 21% gewijzigd door Donstil op 28-09-2016 18:08 ]

• Rivanov
Net even gebeld met Apple. Aangezien ik de telefoon via Apple.com besteld heb en ik nog binnen de termijn zit wordt deze gewoon omgewisseld. Waarschijnlijk krijg ik gewoon een nieuwe toegestuurd en hoef ik niet naar de Apple Store maar daar belt After Sales me morgen even voor terug aangezien die afdeling net al dicht was.

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Hoe is de camera van de 7 ten opzichte van de 6s? Is er veel verschil? Of is dit te verwaarlozen?

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Sbakker1982 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 19:09:
Hoe is de camera van de 7 ten opzichte van de 6s? Is er veel verschil? Of is dit te verwaarlozen?
Hangt hier je keuze vanaf om wel of geen 7 te nemen?
Dan zou ik het niet doen. Hij is wat beter maar het blijft een telefoon..

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Verwijderd

Ups gemist komen ze morgen rond dezelfde tijd terug?

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
lekker dan. Net de 7 per ongeluk in bad laten vallen en doet het geluid van de speakers die je gebruikt voor bellen het erg slecht :( trekt dit nog bij?

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:50

S2S

(jarig!)
Als goed is loopt het water er vanzelf uit ;) muziekje opzetten ? ...

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

• Tennisbal
S2S schreef op woensdag 28 september 2016 @ 20:05:
Als goed is loopt het water er vanzelf uit ;) muziekje opzetten ? ...
geen zorgen maken dus?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:11
Mschrijver88 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 15:53:
[...]

Bump

[ Voor 16% gewijzigd door matthijst op 28-09-2016 20:12 ]

Haters everywhere but I don’t really care

• S2S

S2S

(jarig!)
Als het goed is niet... water zou eruit moeten lopen als speakers aangaan, uitleg tijdens Keynote ... met badschuim weet ik niet 😂 daar hebben ze het niet over gehad..

[ Voor 5% gewijzigd door S2S op 28-09-2016 20:14 ]

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-09 15:52
Sbakker1982 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 19:09:
Technisch zit er een behoorlijk groot verschil tussen de camera's. Bv ois, diafragma, 5 vs 6 lenselementen, andere flitser, lichaamsherkenning. Hoe dat in de praktijk uitwerkt is de vraag.

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-09 15:05

ronaldm3

Apple Watch :)

S2S schreef op woensdag 28 september 2016 @ 20:12:
[...]

Als het goed is niet... water zou eruit moeten lopen als speakers aangaan, uitleg tijdens Keynote ... met badschuim weet ik niet 😂
Dat was bij de nieuwe watch alleen toch?

Power to the beat.

• Ferra
  • Niet online
pacificocean schreef op woensdag 28 september 2016 @ 20:12:
[...]

Technisch zit er een behoorlijk groot verschil tussen de camera's. Bv ois, diafragma, 5 vs 6 lenselementen, andere flitser, lichaamsherkenning. Hoe dat in de praktijk uitwerkt is de vraag.
Heb de 7 net besteld. Vaak is bij een nieuwer model de camera weer iets beter 👍🏼

• Tennisbal
S2S schreef op woensdag 28 september 2016 @ 20:12:
[...]

Als het goed is niet... water zou eruit moeten lopen als speakers aangaan, uitleg tijdens Keynote ... met badschuim weet ik niet 😂 daar hebben ze het niet over gehad..
de grote speakers doen het. Het gaat om de bel speaker die je gebruikt bij voicemail/bellen etc. Die is onwijs zacht nu :(

• S2S

S2S

(jarig!)
ronaldm3 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 20:13:
[...]

Volgens mij niet.. de speakers konden ze niet sealen, staat mij iets van bij

• Tennisbal
Ik ga hem anders maar een nacht in rijst leggen ofzo

• S2S

S2S

(jarig!)
Tennisbal schreef op woensdag 28 september 2016 @ 20:14:
[...]

de grote speakers doen het. Het gaat om de bel speaker die je gebruikt bij voicemail/bellen etc. Die is onwijs zacht nu :(
Laten drogen

https://support.apple.com/en-us/HT207043

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001

Japie.G

Colour Classic

Hallo, dat ding is toch waterdicht? Je hebt niet gewoon je aleakervolume laag staan ofzo 🙈🙈

Edit... staat dus inderdaad dat je m wat langer moet laten drogen 😅

[ Voor 26% gewijzigd door Japie.G op 28-09-2016 20:21 ]

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Bij de Xperia Z uit 2013 was het zo dat het even duurde ( half uurtje ) voordat je weer vol volume had na een waterduik. Zal allicht hier ook zo zijn?

Wear Sunscreen!

• ronaldm3

ronaldm3

S2S schreef op woensdag 28 september 2016 @ 20:15:
[...]

Volgens mij niet.. de speakers konden ze niet sealen, staat mij iets van bij
Vanaf min 33:00

YouTube: Apple – September Event 2016

Power to the beat.

• ronaldm3

ronaldm3

Japie.G schreef op woensdag 28 september 2016 @ 20:18:
Hallo, dat ding is toch waterdicht? Je hebt niet gewoon je aleakervolume laag staan ofzo 🙈🙈
Nee resistent, niet waterdicht, dat is IP68 en dit is 67.

Power to the beat.

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

ronaldm3 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 20:20:
[...]

Nee resistent, niet waterdicht, dat is IP68 en dit is 67.
IPx7 is dompeldicht
7 JIS 7 IP-x7 Dompeldicht Geen water indringing indien ondergedompeld (30 min op 1 m)
bron

Maar ik lees wel dat Apple geen garantie geeft op waterschade... Wauw, je geeft hem de specs maar garandeert niks.
Ik heb na 1,5 jaar gebruik een duik genomen met een IP67 toestel en dat ging mis maar wel gerepareerd onder garantie :+

[ Voor 29% gewijzigd door Humma Kavula op 28-09-2016 20:31 ]

Wear Sunscreen!

• Tennisbal
Humma Kavula schreef op woensdag 28 september 2016 @ 20:19:
Bij de Xperia Z uit 2013 was het zo dat het even duurde ( half uurtje ) voordat je weer vol volume had na een waterduik. Zal allicht hier ook zo zijn?
dit bericht geeft mij hoop :)

• ronaldm3

ronaldm3

Humma Kavula schreef op woensdag 28 september 2016 @ 20:24:
[...]

IPx7 is dompeldicht
7 JIS 7 IP-x7 Dompeldicht Geen water indringing indien ondergedompeld (30 min op 1 m)
bron

Maar ik lees wel dat Apple geen garantie geeft op waterschade... Wauw, je geeft hem de specs maar garandeert niks.
Ik heb na 1,5 jaar gebruik een duik genomen met een IP67 toestel en dat ging mis maar wel gerepareerd onder garantie :+
Kijk eens op youtube naar filmpjes van everythingapplepro, die krijgen hem zelfs werkende onder water bij 25 feet! :)

Power to the beat.

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

ronaldm3 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 20:33:
die krijgen hem zelfs werkende onder water bij 25 feet! :)
Dan hebben wij het toch over hetzelfde?
Ik geef juist aan dat hij wel waterdicht zou moeten zijn met die IP rating.
En dat Apple dus geen garantie geeft erop

Wear Sunscreen!

• VickyNick
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-09 09:27
Heb de iPhone 7 nu enkele weken en hij bevalt uitstekend. Overgestapt van een iPhone 5 en de verschillen in snelheid en nieuwe features merk je gelijk. Force touch is erg handig om tijdens het typen de selectie bar te verplaatsen en het maken van Live foto's is echt een coole feature.
Ik had wel gehoopt op wat meer echte nieuwe features t.o.v. de iPhone 6s maar de iPhone 7 is gewoon een goede telefoon. Mooie foto's en weer lekker snel apps openen, top. Dat hij tegen een spatje water kan vind ik mooi meegenomen, al denk ik dat je in de praktijk het capacitieve scherm niet meer goed kan bedienen met rege (eigen ervaring met de iPhone 5).

Voor de mensen die ook last hebben van flikkerende beelden tijdens schemering met facetime, voeg even een berichtje toe aan deze Apple discussie (er zijn er al wat meer die hier last van hebben). Wellicht dat er dan bij genoeg klachten ze er bij Apple iets aan gaan doen.. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tennisbal
yeah yeah yeah. Net weer getest en het volume is weer goed :) Moest waarschijnlijk geduld hebben. Wel minimaal 5 uur wachten met opladen las ik dus doe ik maar :)

was even bang dat ik een half gare 7 zou hebben :D

tnx all

[ Voor 14% gewijzigd door Tennisbal op 28-09-2016 20:44 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
ronaldm3 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 20:13:
[...]

Ja klopt dat squirten doet alleen de watch.
VickyNick schreef op woensdag 28 september 2016 @ 20:38:
Heb de iPhone 7 nu enkele weken en hij bevalt uitstekend.
Enkele weken? hij is pas 13 dagen uit 8)7

[ Voor 36% gewijzigd door Donstil op 28-09-2016 20:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VickyNick
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-09 09:27
Donstil schreef op woensdag 28 september 2016 @ 20:47:

Enkele weken? hij is pas 13 dagen uit 8)7
Sinds 16 september: Bijna twee weken dus.. :P . Ik bedoelde inderdaad meerdere dagen. 8)7

• Perentaart2
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 04-08 11:02
Heb vandaag de iPhone 7 plus 128 gb zwart ontvangen. Kom van een 5s. Erg blij mee. Wat een verschillen, dat scherm, de camera's, het geluid. Fantastisch! Geen last van gele vlekken of andere afwijkingen.

Maar... wel het gesis. Zodra je op je lockscreen zit hoor je het al als je je oor tegen het toestel legt. Na 5 cm hoor je het niet. Echter: na even bellen hoor ik het ook boven het geluid van de gesprekspartner uit komen en veel erger: het geluid is ook hoorbaar bij de video opnamen. Dat laatste vind ik vervelend merk ik. Het is geen constant gesis maar je hoort het ook kraken en tikken.

Meer mensen last van specifiek dat laatste? Dat het gesis hoorbaar is in je video opnamen?

Verwijderd

Ik vind het wel bijzonder dat het gesis een probleem is, de 6S deed precies hetzelfde, en bij mijn weten nog wel harder ook.

• Milan93
  • Registratie: November 2009
Inmiddels in het bezit van een iPhone 7 :) is er een manier hoe je vanaf Android WiFi passwords kan overzetten naar iOS? Met google word ik helaas niet wijzer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mksoftware
  • Laatst online: 18-09 19:13
Sinds vanmiddag in het bezit van een iPhone 7 Plus Jet Black 128GB! Tot nu toe al met al erg tevreden! Ik heb er bij aankoop gelijk een Apple Hoesje omheen gedaan.

Gereserveerd voor een nog te verzinnen Signature

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12:18
Dan is de kleur toch niet meer zo belangrijk als je er een hoesje overheen doet?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mksoftware
  • Laatst online: 18-09 19:13
carpebios schreef op woensdag 28 september 2016 @ 22:49:
Dan is de kleur toch niet meer zo belangrijk als je er een hoesje overheen doet?
Ik vind de zwarte modellen allebei erg fraai. Een hoesje is in beide gevallen voor mij noodzakelijk.

Ik heb vanochtend om 06:00 op de Apple reserveringspagina gekeken, een reservering geplaatst en de iPhone later in de middag opgehaald! Mijn voorkeur ging uit naar de Matte variant, maar nu ik in het bezit ben van dit model ook erg tevreden!

Gereserveerd voor een nog te verzinnen Signature

carpebios schreef op woensdag 28 september 2016 @ 22:49:
Nou dat is wel heel kort door de bocht.
De originele Apple cover laat ook het toestel zelf nog gedeeltelijk zien en daar zijn mooie combinaties mee te maken.

[ Voor 7% gewijzigd door Donstil op 28-09-2016 23:01 ]

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12:18
Ik hen zelf zwart met een Apple cover. Maar de kleur zie ik echt niet meer hoor.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

carpebios schreef op woensdag 28 september 2016 @ 23:04:
Ik hen zelf zwart met een Apple cover. Maar de kleur zie ik echt niet meer hoor.
Ik ook. Mat zwart met zwart lederen Apple cover.
Als je de iPhone erin hebt zie je aan de onderkant en aan de achterkant de "kleur" natuurlijk nog gewoon.

Ik haal hem er ook regelmatig uit trouwens, afhankelijk waar ik naartoe ga. Dus de kleur doet er dan ook zeker toe.

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:11
Helaas altijd het geval op Tweakers, check de nieuwsberichten waar Apple in voorkomt, die hebben vrijwel altijd veel en veel meer reacties, waarvan een hoop flames en negativiteit.
En kritiek mag best geuit worden op een review of nieuwsbericht, maar het toestel door de grond boren omdat het niet de features heeft die jij wilt, dan is de iPhone toch niet geschikt voor jou??

De iPhone heeft niet voor niets meer dan 25% van de mobiele markt in handen en Android maar iets meer dan 66% terwijl er ontelbaar veel Android fabrikanten en toestellen zijn (meer dan 600 launches van Android toestellen in 2015) :'(

[ Voor 11% gewijzigd door SgtElPotato op 28-09-2016 23:51 ]

Zucht...

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 21:27
SgtElPotato schreef op woensdag 28 september 2016 @ 23:49:
[...]

Helaas altijd het geval op Tweakers, check de nieuwsberichten waar Apple in voorkomt, die hebben vrijwel altijd veel en veel meer reacties, waarvan een hoop flames en negativiteit.
En kritiek mag best geuit worden op een review of nieuwsbericht, maar het toestel door de grond boren omdat het niet de features heeft die jij wilt, dan is de iPhone toch niet geschikt voor jou??

De iPhone heeft niet voor niets meer dan 25% van de mobiele markt in handen en Android maar iets meer dan 66% terwijl er ontelbaar veel Android fabrikanten en toestellen zijn.
Gelukkig heb je op tweakers het modsysteem daarvoor, wat toch vrij goed werkt in tegenstelling tot andere bekende fora. Voor de rest gewoon boven staan en negeren, Apple zal toch altijd een interessant onderwerp blijven voor iedereen, zowel positief als negatief.

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:19
Humma Kavula schreef op woensdag 28 september 2016 @ 20:24:
[...]

IPx7 is dompeldicht
bron

Apple kan moeilijk ruiken of je ermee bent wezen duiken.

• Scrtz
NotSoSteady schreef op donderdag 29 september 2016 @ 00:20:
[...]

Apple kan moeilijk ruiken of je ermee bent wezen duiken.
Weet niet hoe ze het bij de iPhone 7 doen maar voorheen had de iPhone altijd sensoren die van grijs naar rood veranderden bij contact met water = doei garantie.

• Joshoon
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-09 16:11

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

Morgen krijg ik mijn iPhone 7 binnen, en sinds dit mijn tweede iPhone wordt vraag ik mij iets af.
Zodra je een nieuwe iPhone hebt kun je kiezen om hem te restoren van een back-up, of hem als nieuw in te stellen.
Hier en daar lees ik dat een back-up nadelige gevolgen kan hebben op de performance, maar is dat ook echt zo?
Is het dan echt beter om hem als nieuw in te stellen?

Graag een mening van een zeer ervaren iPhone gebruiker :9
Alvast bedankt!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:19
Scrtz schreef op donderdag 29 september 2016 @ 00:44:
[...]

Weet niet hoe ze het bij de iPhone 7 doen maar voorheen had de iPhone altijd sensoren die van grijs naar rood veranderden bij contact met water = doei garantie.
Ik bedoel over de garantie met betrekking tot de IP67-rating. Apple kan namelijk niet zien of een gebruiker het toestel een halve meter onder water heeft gebruikt of ermee is gaan duiken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Scrtz
Joshoon schreef op donderdag 29 september 2016 @ 00:50:
Morgen krijg ik mijn iPhone 7 binnen, en sinds dit mijn tweede iPhone wordt vraag ik mij iets af.
Zodra je een nieuwe iPhone hebt kun je kiezen om hem te restoren van een back-up, of hem als nieuw in te stellen.
Hier en daar lees ik dat een back-up nadelige gevolgen kan hebben op de performance, maar is dat ook echt zo?

Alvast bedankt!
Backup maken via iTunes of iCloud als je dat al niet gedaan had
Nieuwe iPhone inpluggen > back restore kiezen > backup terug laten zetten
En lekker verder gaan waar je gebleven bent, nadelige performance gevolgen zijn BS, draai dit al sinds de iPhone 4s tot de 7 nu (alle iPhones gehad) en tussendoor ook de nodige developer beta's waar ik er eigenlijk ook geen enkele van oversla.
SgtElPotato schreef op woensdag 28 september 2016 @ 23:49:
De iPhone heeft niet voor niets meer dan 25% van de mobiele markt in handen en Android maar iets meer dan 66% terwijl er ontelbaar veel Android fabrikanten en toestellen zijn (meer dan 600 launches van Android toestellen in 2015) :'(
Nou maak daar maar 12,9% van. 25% market share zitten ze al lang niet meer hoor.

Afbeeldingslocatie: http://a65.tinypic.com/11j9njn.jpg

Edit: 23,8% marktaandeel is het hoogste wat ze gehaald hebben. Dit was in Q4 van 2011. Ze zitten nu net niet op het laagste pijl in 7 jaar. In Q3 2013 zaten ze namelijk op 12.1%

Bizar om te zien eigenlijk dat Symbian in 4 jaar tijd van 51% marktaandeel naar 0% is gekelderd. Zo hard kan het gaan soms.

[ Voor 23% gewijzigd door Donstil op 29-09-2016 01:23 ]

Volgens mij gaat dat om verkopen, niet per definitie om actieve toestellen. Zo is Symbian nog lange tijd rete populair geweest in Afrika.

Iets anders; die gezichtsherkenning in iOS 10 foto's... Heeft iemand enig idee hoe je in vredesnaam de thumbnail van een persoon kan wijzigen? iOS kiest zomaar een foto, maar die kan je niet wijzigen; en de foto in kwestie eruit trappen maakt geen verschil :')

Oh trouwens! M'n nieuwe iPhone 7 heeft ook een heel lichte afwijking rechtsonder in beeld (iets geler) maar bij deze moet ik heel erg veel moeite doen om het te zien; dus boeie.
Ook de coil-noise is veel minder, maar ik hoor het nog wel; ook in videos in een stille kamer.
Ik ga hem morgen nog eens background stressen terwijl ik film; ben benieuwd, maar deze iPhone lijkt in ieder geval een stuk beter dan mijn vorige. :)

[ Voor 34% gewijzigd door WhatsappHack op 29-09-2016 05:04 ]

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-09 21:31

Sorbo

Uw hulp in huis!

NotSoSteady schreef op donderdag 29 september 2016 @ 00:56:
[...]

Ik bedoel over de garantie met betrekking tot de IP67-rating. Apple kan namelijk niet zien of een gebruiker het toestel een halve meter onder water heeft gebruikt of ermee is gaan duiken.
Daarom bieden ze simpelweg géén garantie op de waterdichtheid. Niet vreemd, Samsung doet het bijvoorbeeld ook niet. Omdat onmogelijk aan te tonen is hoe diep het toestel is geweest, en of het toestel uberhaupt nog wel waterdicht was voor het toestel ondergedompeld was, geven ze geen extra garantie op waterschade nu 'ie water resistant is.
“iPhone 7 and iPhone 7 Plus are splash, water, and dust resistant and were tested under controlled laboratory conditions with a rating of IP67 under IEC standard 60529. Splash, water, and dust resistance are not permanent conditions and resistance might decrease as a result of normal wear. Do not attempt to charge a wet iPhone; refer to the user guide for cleaning and drying instructions. Liquid damage not covered under warranty.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-09 21:50

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Joshoon schreef op donderdag 29 september 2016 @ 00:50:

Alvast bedankt!
Volgens mij is dat een placeboeffect. Ik heb nooit problemen gehad met backups iig.

ingen vill veta var du köpt din tröja

• Xtr3me4me
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Raar gisteren mijn iphone voor het eerst aangezet en uiteraard gecheckt op kleur. Ik heb gelukkig geen gele kleur.

Scherm is perfect in mijn ogen. En valt me op, het glas neemt geen vette afdrukken over?
Als ik me telefoon uit heb staan en ik kijk ernaar zie ik geen vet vlekken. Mijn iphone 6 haha zat onder de vette vegen en vlekken van me vingers.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-09 20:40
Sefaex schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:46:
[...]

Mijn batterij gebruik (heb een 7+)

[afbeelding]

Ik speel vrijwel geen games op mijn iPhone, heel soms een filmpje. Doe gewoon de standaard dingen; browsen, whats app, mailen, twitter, foto's maken.

Ben redelijk tevreden, maar met wat tweaks moet het toch wel beter kunnen denk ik.
Nieuw screenshotje

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/aPWkPgk.png

Gaat de goede kant op.

Ik zie mensen die 12 uren halen met een vergelijkbare stand-by tijd. Misschien moet ik mijn schermhelderheid maar op auto zetten (staat nu op de helft)

• Mar.tin
  • Nu online
[verwijderd]

[ Voor 116% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga niet meer voor de 7 Plus.

Ondanks alles vind ik de 6s Plus van mijn vriendin toch te groot.
Dus ga gewoon voor de normale 7 in 128GB Goud, vind dat zwaarder spelen dan een dubbele camera en 1GB meer ram.

Koop wel een losse Dslr camera voor de fotos en filmpjes

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2016 09:05 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alwind
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12:00
Ik heb dinsdag mijn 7+ 128 zwart binnen gekregen maar hem toch omgeruild voor de 7. Jammer dat je daar niet tegen een meerprijs ook een dubbele camera op kan krijgen.

De 7+ is voor mij echt te groot voor dagelijks gebruik.

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:38
Mar.tin schreef op donderdag 29 september 2016 @ 08:31:
[...]

En als je het dan hebt over huidig marktaandeel, bijvoorbeeld gebaseerd op browser gebruik, dan ziet dat grafiekje er iets anders uit:

[afbeelding]
Bron: https://www.netmarketshar...qpcustomd=1&qptimeframe=M

Vermoedelijk is het zelfs wel zo, dat als je dit grafiekje over een maand bekijkt het marktaandeel nog wat toegenomen is. Maargoed, er worden ook wel een boel Androids verkocht natuurlijk. Waarvan een gedeelte ook niet de "doelgroep" van Apple is. (€100,- androids) Die imho ook niet te vergelijken zijn. Maar het is zo moeilijk vergelijken anders. Ik vermoed dat in de mid-high end Apple > 50% aandeel heeft
Ook interessant om te zien is de meest gebruikte camera op Flickr:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/12530167/flickr.png

Dit laat naar mijn mening zien dat de iPhone veel intensiever gebruikt wordt.

...less is more

• Rebel-Rebel
  • Laatst online: 18-09 23:02
Nu bijna één week de 7 128GB.

Mijn device heeft geen kinderziektes (gelig scherm, hiss, etc.) -afkloppen-.
Ik heb al regelmatig video's ge-edit (Quik, iMovie) en wat gespeeld met iMaschine en Traktor..geen sissende geluiden te horen!

T.o. mijn 6S 64GB merk ik wel dat video editten soepeler gaat, bij de 6S crashte de apps regelmatig, ook als ik mijn GoPro live had verbonden crashte deze vaak. Bij de 7 niet!

• R3M1
funk-e schreef op donderdag 29 september 2016 @ 09:13:
[...]

Ook interessant om te zien is de meest gebruikte camera op Flickr:

[afbeelding]

Dit laat naar mijn mening zien dat de iPhone veel intensiever gebruikt wordt.
Op Flickr voor het maken van foto's - niet voor het bellen oid

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:38
R3M1 schreef op donderdag 29 september 2016 @ 10:55:
[...]

Op Flickr voor het maken van foto's - niet voor het bellen oid
Bellen? Wist je dat een smartphone praktisch niet meer gebruikt wordt om te bellen?
Dat is 1 van de minst gebruikte apps.

...less is more

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-09 17:30

Tourniquet

Hiya, fellas!

WhatsappHack schreef op donderdag 29 september 2016 @ 05:00:

Iets anders; die gezichtsherkenning in iOS 10 foto's... Heeft iemand enig idee hoe je in vredesnaam de thumbnail van een persoon kan wijzigen? iOS kiest zomaar een foto, maar die kan je niet wijzigen;
- Ga naar de foto's van betreffende persoon
- Druk Select rechtsboven
- Selecteer foto
- Druk het knopje voor extra opties linksonder
- Klik "Set Key Face" ( of de nl variant )

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Heeft niet zo zeer met iPhone 7 te maken maar dat is het eerste toestel wat ik zelf bezit met 3D Touch.
Ik vind het superlastig om ergens "rechts" op te klikken zonder dat ik dat 3D Touch "gebruik".

Hebben meerdere mensen dit ook of doe ik iets verkeerds?
Pagina: 1 ... 25 ... 70 Laatste

Let op:
Let op dit topic gaat over de iPhone 7, niet over Android. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
iPhone 7, slecht te verstaan
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.