Acties:
  • +1 Henk 'm!
tjonge jonge....check eens de laatste 2 reviews die zijn achtergelaten voor de iPhone 7 hier op Tweakers.

Hopelijk kijken de beheerders/mods van Tweakers hier naar, want dit gaat uiteraard nergens over

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:28
Geert1976 schreef op maandag 26 september 2016 @ 12:56:
tjonge jonge....check eens de laatste 2 reviews die zijn achtergelaten voor de iPhone 7 hier op Tweakers.

Hopelijk kijken de beheerdersmods van Tweakers hier naar, want dit gaat uiteraard nergens over
Jezus wat een kleine kinderen zeg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:12

Hopelijk kijken de beheerders/mods van Tweakers hier naar, want dit gaat uiteraard nergens over
Ja, ik zat ook al te kijken of er een 'rapporteer' knop is te vinden, maar helaas ontbreekt deze bij reviews. Er is zelfs één iemand die tweemaal een review heeft achtergelaten. Geen idee wat er dan in je omgaat. Kritisch zijn op een product moet natuurlijk kunnen, maar dit zijn overduidelijk trolls. Daar moet Tweakers m.i. toch tegen optreden.

edit: kleine toevoeging.

[ Voor 13% gewijzigd door VeeGee op 26-09-2016 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
VeeGee schreef op maandag 26 september 2016 @ 13:08:
[...]

Ja, ik zat ook al te kijken of er een 'rapporteer' knop is te vinden, maar helaas ontbreekt deze bij reviews. Er is zelfs één iemand die tweemaal een review heeft achtergelaten. Geen idee wat er dan in je omgaat.
Idd, was er ook nog naar aan het zoeken maar niet te vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Gents, ik zie bij zoekresultaten veel verhalen dat de nieuwe iPhone 7 'wellicht' dual SIM zou ondersteunen.. Is dit nu wel of niet mogelijk bij de iPhone 7?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-09 21:50

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Omdat ik toch nog twijfel of ik m'n 7 moet inruilen voor een 7 Plus (met name vanwege de accu, aangezien ik van de 6 Plus kom), ben ik toch gaan kijken wat de ervaringen zijn met de camera op iOS 10.1 bèta met de Plus. Toen kwam ik dit tegen: http://www.imore.com/came...=navigation&utm_source=im

Op vrijwel alle foto's van de iPhone is iets aan te merken, behalve de foto met het herfstblaadje. Op zich geen ramp, maar Apple blaast wat mij betreft iets te hoog van de toren. Ik vind het nog teleurstellender dan ik aanvankelijk dacht. Ik ben wel benieuwd naar de ontwikkelingen met de komende iPhones, maar dit is het nog even niet. :/

[ Voor 7% gewijzigd door gday op 26-09-2016 13:18 ]

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Thrilled schreef op maandag 26 september 2016 @ 13:15:
Gents, ik zie bij zoekresultaten veel verhalen dat de nieuwe iPhone 7 'wellicht' dual SIM zou ondersteunen.. Is dit nu wel of niet mogelijk bij de iPhone 7?
Neen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Nu online
6s Plus naar een 7 niet-Plus werkt niet, wel als je gelijkwaardig overstapt..althans dit is mijn ervaring
gday schreef op maandag 26 september 2016 @ 13:15:
Omdat ik toch nog twijfel of ik m'n 7 moet inruilen voor een 7 Plus (met name vanwege de accu, aangezien ik van de 6 Plus kom), ben ik toch gaan kijken wat de ervaringen zijn met de camera op iOS 10.1 bèta met de Plus. Toen kwam ik dit tegen: http://www.imore.com/came...=navigation&utm_source=im

Op vrijwel alle foto's van de iPhone is iets aan te merken, behalve de foto met het herfstblaadje. Op zich geen ramp, maar Apple blaast wat mij betreft iets te hoog van de toren. Ik vind het nog teleurstellender dan ik aanvankelijk dacht. Ik ben wel benieuwd naar de ontwikkelingen met de komende iPhones, maar dit is het nog even niet. :/

Het is weer September 2025 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Jaymone schreef op maandag 26 september 2016 @ 13:37:
6s Plus naar een 7 niet-Plus werkt niet, wel als je gelijkwaardig overstapt..althans dit is mijn ervaring

[...]
Nou, het formaat vind ik wel fijner van de 7 non-Plus. Ik ben me door de tijd gaan ergeren aan die gigantische bezels van de Plus. Maar accuduur is ook niet onbelangrijk ... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 18:55

ddZ

Het valt me nog mee, maar misschien ging ik het artikel in met een ander verwachtingspatroon dan jij :)

Hoe dan ook, het is nog een beta, dus hopelijk gaat Apple er nog flink aan sleutelen... Voor wat ik er over gelezen heb (inclusief jouw linkje hierboven), zie het persoonlijk nog vooral als een gimmick, maar hopelijk wordt het meer dan dat als 10.1 straks uitkomt...

En dat Apple (te) hoog van de toren blaast, dat moet je onderhand niet echt meer verbazen toch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar ja de portrait mode is dan ook nog wel behoorlijk buggy. Dit geld absoluut niet voor de rest van de camera ervaring.

Er is hier al eerder over gesproken. De DSLR in het algemeen is niet zaligmakend. Het gros van de gebruikers gebruikt dat ding verkeerd en maakt dan ook geen bijzondere foto's. (Je ziet ze vaak lopen. Toeristen met een instap DSLR, de kitlens erop en de camera in automatisch 8)7 ). Een goeie fotograaf schiet met een hedendaagse smartphone ook mooie plaatjes.

[ Voor 16% gewijzigd door Donstil op 26-09-2016 13:55 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel-Rebel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:21
Iemand ervaring met de Skinomi TechSkin Full Body Skin ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Rebel-Rebel schreef op maandag 26 september 2016 @ 13:58:
Iemand ervaring met de Skinomi TechSkin Full Body Skin ?
[iPhone 7 & 7 Plus] Hoesjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Had voor mijn werk een 4s maar uiteindelijk werksim in mijn eigen HTC M8 gestopt omdat ik niet zo’n apple man ben en de 4S scherm te klein vond.
Inmiddels al een tijdje mogelijk om nieuwe werktelefoon te krijgen dus nu de 7 Plus 32gb matzwart besteld. Wel jammer dat apple de bezels niet wat smaller heeft gemaakt. Hopelijk is ie niet te groot voor mijn broekzakken.

Ook jammer dat de updatecycle van mijn werk niet een jaartje later is, denk dat dan de iPhone plus versie komt die iedereen wil (iets ranker design). Maar ja je kan niet alles hebben.

Erg benieuwd, hopelijk ga ik de overstap van android naar apple “aankunnen”. :P :D :o

Volgensmij o.a. geen ‘backknop” dat ga ik wel missen denk ik.

[ Voor 19% gewijzigd door Help!!!! op 26-09-2016 14:13 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:53

GforceNL

Out of memory....

Help!!!! schreef op maandag 26 september 2016 @ 14:03:

Swipen naar rechts heb ik toch altijd praktischer gevonden dan een knop die dit doet.. _/-\o_

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Help!!!! schreef op maandag 26 september 2016 @ 14:03:
Had voor mijn werk een 4s maar uiteindelijk werksim in mijn eigen HTC M8 gestopt omdat ik niet zo’n apple man ben en de 4S scherm te klein vond.
Inmiddels al een tijdje mogelijk om nieuwe werktelefoon te krijgen dus nu de 7 Plus 32gb matzwart besteld. Wel jammer dat apple de bezels niet wat smaller heeft gemaakt. Hopelijk is ie niet te groot voor mijn broekzakken.

Erg benieuwd, hopelijk ga ik de overstap van android naar apple “aankunnen”. :P :D :o

Er is wel een backknop links bovenin maar ik persoonlijk gebruik die vrijwel nooit eigelijk. De menuknop is meer dan genoeg in het gros van de gevallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:18

Mee eens dat het kinderachtig is / nergens op slaat, maar aan de andere kant: hier ga je je toch niet serieus boos om maken? Ik geloof dat jij tevreden bent met je iPhone? Daar gaat het toch om? Ik mag hopen dat je je dat plezier niet af laat nemen door dit soort figuren, die gezien de teksten net uit de luiers zijn.

Ene oor in, andere oor uit. Deze reviewers hebben allemaal onder de 20 posts, zegt toch genoeg? Waarschijnlijk alleen maar om te trollen.

En buiten dat: die hele Apple/iOS - Android oorlog is sowieso te kansloos voor woorden.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

GforceNL schreef op maandag 26 september 2016 @ 14:07:
[...]

Swipen naar rechts heb ik toch altijd praktischer gevonden dan een knop die dit doet.. _/-\o_
Scrtz schreef op maandag 26 september 2016 @ 14:07:
[...]

Er is wel een backknop links bovenin maar ik persoonlijk gebruik die vrijwel nooit eigelijk. De menuknop is meer dan genoeg in het gros van de gevallen.
Thx. voor de tips. :)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
  • Nu online
Eens, maar ergens lever je in. Bij de regular 7 lever je naar mijn inziens meer in dan bij de plus. Uiteraard uitgedrukt in functionaliteit/aantallen.
gday schreef op maandag 26 september 2016 @ 13:41:
[...]

Nou, het formaat vind ik wel fijner van de 7 non-Plus. Ik ben me door de tijd gaan ergeren aan die gigantische bezels van de Plus. Maar accuduur is ook niet onbelangrijk ... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Haha overduidelijk trollen ja.

Wat ik me dan voornamelijk afvraag is waarom je er zelf geen een schrijft. Je hebt nu wel (terecht) commentaar maar je schrijft er zelf ook geen een.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keest12
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 06-12-2023
VeeGee schreef op maandag 26 september 2016 @ 13:08:
[...]

Ja, ik zat ook al te kijken of er een 'rapporteer' knop is te vinden, maar helaas ontbreekt deze bij reviews. Er is zelfs één iemand die tweemaal een review heeft achtergelaten. Geen idee wat er dan in je omgaat. Kritisch zijn op een product moet natuurlijk kunnen, maar dit zijn overduidelijk trolls. Daar moet Tweakers m.i. toch tegen optreden.

edit: kleine toevoeging.
Lezen jullie mee moderators? Een 1 geven voor een product die je zelf niet eens bezit.. En dan ook nog eens om te trollen, wat een kinderachtige gedoe. Dat verwacht je toch niet op een site als Tweakers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Donstil schreef op maandag 26 september 2016 @ 14:47:
[...]

Haha overduidelijk trollen ja.

Wat ik me dan voornamelijk afvraag is waarom je er zelf geen een schrijft. Je hebt nu wel (terecht) commentaar maar je schrijft er zelf ook geen een.
Wellicht ga ik dat ook nog wel doen. Zou mijn 1ste zijn hier. Dus er wel even goed voor gaan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddZ

ddZ

Denman schreef op maandag 26 september 2016 @ 14:09:
[...]

Mee eens dat het kinderachtig is / nergens op slaat, maar aan de andere kant: hier ga je je toch niet serieus boos om maken? Ik geloof dat jij tevreden bent met je iPhone? Daar gaat het toch om? Ik mag hopen dat je je dat plezier niet af laat nemen door dit soort figuren, die gezien de teksten net uit de luiers zijn.

Ene oor in, andere oor uit. Deze reviewers hebben allemaal onder de 20 posts, zegt toch genoeg? Waarschijnlijk alleen maar om te trollen.

En buiten dat: die hele Apple/iOS - Android oorlog is sowieso te kansloos voor woorden.
Ik ben het helemaal met je eens. Bij ieder topic van Apple of Android heb je weer van die jongetjes die anderen proberen te provoceren. Zie ergens in dit topic of de review van de i7 bijvoorbeeld. En bij artikelen over Samsung smartphones bv. is het weer vaak andersom... Etc. etc.

Ik vraag me wel eens af waar al die haat vandaan komt :O Laat anderen lekker in hun waarde en respecteer de keuze van een ander...

[ Voor 0% gewijzigd door ddZ op 26-09-2016 14:59 . Reden: Tiepvout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keest12
ddZ schreef op maandag 26 september 2016 @ 14:57:
[...]

Ik ben het helemaal met je eens. Bij ieder topic van Apple of Android heb je weer van die jongetjes die anderen proberen te provoceren. Zie ergens in dit topic of de review van de i7 bijvoorbeeld. En bij artikelen over Samsung smartphones bv. is het weer vaak andersom... Etc. etc.

Ik vraag me wel eens af waar al die haat vandaan komt :O Laat anderen lekker in hun waarde en respecteer de keuze van een ander...
Ik vind anders dat de iPhone gebruikers zich vaak een stuk rustiger houden en zich niet eens diep in die Samsung/Android discussies mengen met gebash. Andersom daarentegen zijn ze er als de kippen bij om een sneer uit te delen. Jullie hebben gelijk hoor, dit heeft natuurlijk totaal geen invloed op het feit dat wij gewoon genieten van onze toestellen maar toch. Het blijft vervelend, gasten die denken dat ze het allemaal wel weten, ons uitmaken voor gek dat wij zoveel geld neertellen voor zulke 'slechte' producten. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddZ

ddZ

keest12 schreef op maandag 26 september 2016 @ 15:03:
[...]

Ik vind anders dat de iPhone gebruikers zich vaak een stuk rustiger houden en zich niet eens diep in die Samsung/Android discussies mengen met gebash. Andersom daarentegen zijn ze er als de kippen bij om een sneer uit te delen. Jullie hebben gelijk hoor, dit heeft natuurlijk totaal geen invloed op het feit dat wij gewoon genieten van onze toestellen maar toch. Het blijft vervelend, gasten die denken dat ze het allemaal wel weten, ons uitmaken voor gek dat wij zoveel geld neertellen voor zulke 'slechte' producten. :F
Is me bij reviews wel eens opgevallen ja, maar bij Android discussies niet, puur omdat ik daar vrijwel nooit kom als tevreden (maar kritische) Applegebruiker ;)

Anyhow, ik heb van mijn kant genoeg woorden verspilt aan zulke gastjes, dus ga nu verder met wachten tot mijn i7 Plus geleverd gaat worden, vooralsnog 2 weekjes wachten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icaru
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 30-08 13:44
Lol

[ Voor 99% gewijzigd door Icaru op 26-09-2016 15:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
[verwijderd]

[ Voor 124% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Icaru
Mar.tin schreef op maandag 26 september 2016 @ 15:27:
Een voorproefje van de portrait mode met de lunch :D

[afbeelding]
De foto ziet er goed uit, de lunch daarentegen... :X :X :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
[verwijderd]

[ Voor 94% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icaru
Mar.tin schreef op maandag 26 september 2016 @ 15:29:
[...]

Rode bietjes hummus, en hummus. Met als voorafje restant spareribs van gisteravond O+
Lol, daar krijg ik nu niet direct honger van, maar dit kan komen door mijn Belgisch bourgondische achtergrond... haha O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keest12
Icaru schreef op maandag 26 september 2016 @ 15:28:
[...]

De foto ziet er goed uit, de lunch daarentegen... :X :X :X
Vind de hummus en het brood er wel lekker uitzien, de bieten alleen niet zo 8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:41
ddZ schreef op maandag 26 september 2016 @ 14:57:
[...]
Heel simpel: cognitieve dissonantie. Velen van ons geven eigenlijk veel te veel geld uit aan onze mobiele telefoon. Laat ik het zo stellen: het is eenvoudigweg niet economisch om een bepaald bedrag uit te geven, terwijl je met een toestel dat de helft kost vrijwel hetzelfde kunt doen.

Om onze aankoop toch naar onszelf te verantwoorden zoeken we naarstig naar argumenten dat we de juiste beslissing hebben genomen. En dat geldt zowel voor het Apple als het Android kamp.

Wellicht is de enige juiste stelling dat eenieder die de ander (het andere kamp) zo aanvalt eigenlijk teveel voor zijn eigen product heeft betaald ;) .

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
  • Nu online
Klaar onzin.
alexbl69 schreef op maandag 26 september 2016 @ 15:46:
[...]

Heel simpel: cognitieve dissonantie. Velen van ons geven eigenlijk veel te veel geld uit aan onze mobiele telefoon. Laat ik het zo stellen: het is eenvoudigweg niet economisch om een bepaald bedrag uit te geven, terwijl je met een toestel dat de helft kost vrijwel hetzelfde kunt doen.

Om onze aankoop toch naar onszelf te verantwoorden zoeken we naarstig naar argumenten dat we de juiste beslissing hebben genomen. En dat geldt zowel voor het Apple als het Android kamp.

Wellicht is de enige juiste stelling dat eenieder die de ander (het andere kamp) zo aanvalt eigenlijk teveel voor zijn eigen product heeft betaald ;) .

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

alexbl69 schreef op maandag 26 september 2016 @ 15:46:
[...]

Ik ga gewoon heel eerlijk zijn, ben gewoon vast geroest aan iOS, al doen ze er een 144p scherm in.
Het heeft gewoon een flair over zich geen enkel ander product heeft.
Heb een HTC one M8 gehad voor een jaar, leuke telefoon maar zelfs voor de helft van de prijs gewoon niet de ervaring die je met Apple hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Net lang contact gehad met Apple over mijn probleem met de bovenste speaker.
Van normale medewerkers naar iCentre naar Apple service tot aan after sales gaan ze nu proberen dat er een nieuw toestel wordt toegestuurd en ik mijn huidige kan gebruiken tot dan.

Ben benieuwd of ze het door gaan zetten, hier word ik binnen 24 uur van op de hoogte gebracht. Had wel enig aandringen nodig om dit voor elkaar te krijgen zonder Apple care+. Nu hopen dat ze het ook op deze manier gaan doen.

Anders maar een nieuwe kopen en de 'oude' retour sturen naar Apple..

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pdavie2311 schreef op maandag 26 september 2016 @ 09:15:
Tjemig! Dit zijn de plusversies neem ik aan met zulke waarden? Dan heb ik helemaal geen spijt dat ik vanmiddag de plus ga halen..:-)
Mijn accuwaarden gaan om een normale iPhone 7, niet om het plus model. :)

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die portret modes was toch ook alleen in de 7 plus beschikbaar ivm de dubbele camera?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 26 september 2016 @ 16:42:
Die portret modes was toch ook alleen in de 7 plus beschikbaar ivm de dubbele camera?
Klopt idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan moet ik nog lang wachten.. mijn provider zei dat het nog wel een hele tijd ging duren voor dat de plus versies komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjellzw
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 15:07
Even een vraagje tijdens het wachten op mijn iPhone 7 Plus 128GB Jetblack, is er iemand die inmiddels de naked wrap van Slickwraps binnen heeft? Heb deze als een van de eerste op 9 september besteld maar heb hem nog steeds niet binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:15

Tja haat en nijd. En altijd weer de 'te duur' opmerking |:(
Doen ze dat ook als ze iemand in een Levis broek zien rondlopen en dan lopen roepen dat hun Primark onesie veel meer functionaliteit heeft voor veel minder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wes- schreef op maandag 26 september 2016 @ 17:41:
[...]

Tja haat en nijd. En altijd weer de 'te duur' opmerking |:(
Doen ze dat ook als ze iemand in een Levis broek zien rondlopen en dan lopen roepen dat hun Primark onesie veel meer functionaliteit heeft voor veel minder?
Apple iPhone 7 32GB Zwart

Ik ben erg teleurgesteld met de nieuwe iPhone. Had iPhone niet zijn design kunnen vernieuwen? En dan halen ze de 3.5 mm jack weg gewoon om mensen extra accessoires te laten kopen. Echt slecht. En dan IOS 10 wat ook geen nieuwe dingen met zich meebrengt. en dan zo duur!
Bedoel je die?

Ik twijfel of die persoon wel echt een iPhone 7 heeft.

Minpunten:
* Design (Dan was dus de 6s en 6 ook minpunt).
* Geen vernieuwing? (Die persoon snapt het niet),
* Geen 3.5mm koptelefoon (dat wist je al maanden van ter voren),
* IOS 10 (Die zag je aankomen en ik vind iOS 10 heel fijn),
* Duur? (prijs is niet veel anders)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga toch een omruiling aanvragen. Ik heb van Apple begrepen dat de coil-noise niet bij alle iPhone 7 toestellen is, of althans niet zo prominent en te horen op de camera.

Gezien ik binnen de 14 dagen zit én AppleCare+ heb, mogen ze hem komen omruilen.
... En dan hopen dat 't probleem opgelost is, anders twijfel ik of ik de iPhone 7 wel wil houden.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

WhatsappHack schreef op maandag 26 september 2016 @ 18:03:
Ik ga toch een omruiling aanvragen. Ik heb van Apple begrepen dat de coil-noise niet bij alle iPhone 7 toestellen is, of althans niet zo prominent en te horen op de camera.

Gezien ik binnen de 14 dagen zit én AppleCare+ heb, mogen ze hem komen omruilen.
... En dan hopen dat 't probleem opgelost is, anders twijfel ik of ik de iPhone 7 wel wil houden.
Bij mij gebeurd het ook omdat de bovenste speaker soms ploft.

Artikelen worden verwerkt
Verzendklaar 2-3 weken
Levering 18 Okt - 24 Okt door Standaardlevering

Of te wel.. even 3 weken rustig doen met de telefoon :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Famous schreef op maandag 26 september 2016 @ 18:05:
[...]

Bij mij gebeurd het ook omdat de bovenste speaker soms ploft.

Artikelen worden verwerkt
Verzendklaar 2-3 weken
Levering 18 Okt - 24 Okt door Standaardlevering

Of te wel.. even 3 weken rustig doen met de telefoon :+
Mocht jij je huidige toestel houden terwijl je wacht op de nieuwe, of moest je hem eerst terugsturen? :P
Hier wat commentaar dat ik die Express Replacement hier niet voor zou moeten gebruiken, maar ik wil niet zonder toestel zitten. :') Volgens mij onzin, dus ff wachten wat AfterSales afdeling te melden heeft; volgens mij moeten ze hem gewoon omruilen zo :P

[ Voor 21% gewijzigd door WhatsappHack op 26-09-2016 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

WhatsappHack schreef op maandag 26 september 2016 @ 18:07:
[...]

Mocht jij je huidige toestel houden terwijl je wacht op de nieuwe, of moest je hem eerst terugsturen? :P
Hier wat commentaar dat ik die Express Replacement hier niet voor zou moeten gebruiken, maar ik wil niet zonder toestel zitten. :') Volgens mij onzin, dus ff wachten wat AfterSales afdeling te melden heeft; volgens mij moeten ze hem gewoon omruilen zo :P
Na lang contact wordt er een nieuwe toegestuurd en dan moet ik de oude toesturen.
Kreeg net wel een mail dat er een retour is aangevraagd en ik deze met 5 dagen moest toezenden maar wacht mooi op de nieuwe.

Ik kan absoluut niet zonder telefoon namelijk :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:10
Famous schreef op maandag 26 september 2016 @ 18:09:
[...]

Na lang contact wordt er een nieuwe toegestuurd en dan moet ik de oude toesturen.
Kreeg net wel een mail dat er een retour is aangevraagd en ik deze met 5 dagen moest toezenden maar wacht mooi op de nieuwe.

De toestellen die ze via Express Replacement leveren, zijn deze compleet nieuw of toch een soort van reserve/refurbished?

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iFlames
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-07 18:14
Kjellzw schreef op maandag 26 september 2016 @ 16:58:
Even een vraagje tijdens het wachten op mijn iPhone 7 Plus 128GB Jetblack, is er iemand die inmiddels de naked wrap van Slickwraps binnen heeft? Heb deze als een van de eerste op 9 september besteld maar heb hem nog steeds niet binnen.
Mijne is nog in Chicago en ik heb hem een week later besteld denk ik?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15:22

pdavie2311

Live life to the fullest..

Zo! De 7 plus gehaald vanmiddag in Amsterdam! Mijn 7 32GB zwart geruild voor deze zwarte 32GB plus..Natuurlijk is hij groter en moet ik wennen! We gaan er eens mee aan de stoei..ik was een uur te vroeg, maar werd bijna gelijk geholpen..Top!

Voor de 7 plus gebruikers hier: Nog tips ivm de camera? Is het gewoon klikken op scherm en dan kun je 10x zoomen? Ik vind het dan snel korrelig worden..Instellingen aanpassen? Andere tips zijn natuurlijk ook welkom om de plus goed " in te richten"

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:17
10x zoomen :D
Softwarematig ja.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Famous schreef op maandag 26 september 2016 @ 18:09:
[...]

Same shit here. :)
Hebben ff overlegd; even borg staan met credit card en voila: ze komen binnen 3 werkdagen een nieuwe brengen. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robehr
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 17-09 22:11
Verwijderd schreef op maandag 26 september 2016 @ 17:46:
[...]

[...]

Bedoel je die?

Minpunten:
Natuurlijk heeft hij die niet. Wie gaat er nou zijn nieuwe telefoon van 8/900€ zo afzeiken. Gewoon een basher die jaloers is omdat hij zelf een chinees halffabrikaat heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjellzw
iFlames schreef op maandag 26 september 2016 @ 18:26:
[...]

Mijne is nog in Chicago en ik heb hem een week later besteld denk ik?
Ah, die van mij ook.
Afbeeldingslocatie: http://image.prntscr.com/image/55d6dc4a7c274423acecc6aed4273ebd.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Oja..hij is van week 37 zie ik en net even gefilmd, maar je blijft een soort van ruis horen? Wel minder dan bij mijn 7 heb ik het idee, maar toch..2 jaar garantie, als het mij irriteert gaan we maar over een paar maandjes weer eens kijken..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Robehr schreef op maandag 26 september 2016 @ 18:34:
[...]
Gewoon een basher die jaloers is omdat hij zelf een chinees halffabrikaat heeft.
Dat soort opmerkingen zijn even dom als bashende reviews...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iFlames
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-07 18:14
Mijne is al wat verder: [afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

WhatsappHack schreef op maandag 26 september 2016 @ 18:33:
[...]

Same shit here. :)
Hebben ff overlegd; even borg staan met credit card en voila: ze komen binnen 3 werkdagen een nieuwe brengen. :P
Ik hoef dat dus niet..
Heb ook geen Apple care erbij en ze maakte voor nu een uitzondering.

Krijg een nieuwe in seal :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Famous schreef op maandag 26 september 2016 @ 18:51:
[...]

Ik hoef dat dus niet..
Heb ook geen Apple care erbij en ze maakte voor nu een uitzondering.

Krijg een nieuwe in seal :Y
Dat je geen borg hoeft te staan is zeer uitzonderlijk inderdaad, daar mag je blij mee zijn. :)
Die Express Replacements doen ze wel vaker als je geen AppleCare+ hebt; maar geen borg hoeven staan dan moet je speciale toestemming van een Senior hebben, en die komt niet zo snel... Moet je er een treffen in goed humeur of nét aan 't einde van z'n werkdag :')

Mooi dat het zo geregeld is voor je :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenn15
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 16-09 08:43
ik zit met volgende probleem. als ik een foto wil nemen herstart mijne gsm en dan pas kan ik fotos nemen. paar x per dag heb ik dat probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

WhatsappHack schreef op maandag 26 september 2016 @ 18:57:
[...]

Dat je geen borg hoeft te staan is zeer uitzonderlijk inderdaad, daar mag je blij mee zijn. :)
Die Express Replacements doen ze wel vaker als je geen AppleCare+ hebt; maar geen borg hoeven staan dan moet je speciale toestemming van een Senior hebben, en die komt niet zo snel... Moet je er een treffen in goed humeur of nét aan 't einde van z'n werkdag :')

Mooi dat het zo geregeld is voor je :D
Heb ook genoeg mensen aan de lijn gehad ja :P
Uiteindelijk 10 minuten in de wacht gestaan toen iemand 'moest overleggen bij Apple'. Dacht bij mijzelf, ik bel toch Apple :+
Kreeg daarna te horen dat de vraag geplaatst mocht worden en hier binnen 24 uur reactie op kwam. Half uur later had ik al de bevestiging :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boost9898
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 13:08

Boost9898

Software developer

Heeft iemand verder hier ervaring met deze hoes? https://www.tech21.com/en...e-case-for-apple-iphone-7
(Ik heb de vraag ook in het topic gevraagd welke over hoesjes/cases gaat.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds vandaag mijn iPhone 7 plus. Als ik een foto wil maken en in ga zoomen, dan word de foto steeds onscherper, en dan echt zodanig dat je niet echt goed meer dingen kunt zien. Is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Boost9898 schreef op maandag 26 september 2016 @ 19:09:
Heeft iemand verder hier ervaring met deze hoes? https://www.tech21.com/en...e-case-for-apple-iphone-7
(Ik heb de vraag ook in het topic gevraagd welke over hoesjes/cases gaat.)
Die Tech21 is pre-order... kijk die grote groene knop 8)7

Heb zelf deze: http://www.pdashop.nl/pro...188.1074963414.1431942184

Ben erg tevreden :P

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16:18
Dit is toch niet het hoesjes topic?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Verwijderd schreef op maandag 26 september 2016 @ 19:47:
Ik heb sinds vandaag mijn iPhone 7 plus. Als ik een foto wil maken en in ga zoomen, dan word de foto steeds onscherper, en dan echt zodanig dat je niet echt goed meer dingen kunt zien. Is dit normaal?
Heb ik ook..Ook al gevraagd hier, haha...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pdavie2311 schreef op maandag 26 september 2016 @ 19:58:
[...]

Heb ik ook..Ook al gevraagd hier, haha...
Ik ga morgen even langs de mediamarkt om te vragen, ik zal je laten weten wat ze ervan zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

[...]

[...]

Bedoel je die?

Minpunten:
Ik heb ook het idee dat die persoon geen iPhone heeft, maar dat al langer vermoed werd dat de 7 geen 3.5mm-uitgang zou hebben wil niet zeggen dat dat geen negatief punt kan zijn in een review. De prijs kan ook een negatief punt zijn aangezien die is gestegen. Niks mis mee om dat te vinden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:19
[...]

[...]

Bedoel je die?

Minpunten:
Want iedereen die een iPhone 7 heeft moet positief zijn? Ik heb iedere iPhone gehad, maar dit is verreweg de schraalste upgrade tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:19
pdavie2311 schreef op maandag 26 september 2016 @ 18:29:
Zo! De 7 plus gehaald vanmiddag in Amsterdam! Mijn 7 32GB zwart geruild voor deze zwarte 32GB plus..Natuurlijk is hij groter en moet ik wennen! We gaan er eens mee aan de stoei..ik was een uur te vroeg, maar werd bijna gelijk geholpen..Top!

Voor de 7 plus gebruikers hier: Nog tips ivm de camera? Is het gewoon klikken op scherm en dan kun je 10x zoomen? Ik vind het dan snel korrelig worden..Instellingen aanpassen? Andere tips zijn natuurlijk ook welkom om de plus goed " in te richten"
Het is 2x optisch zoomen, de rest is gewoon software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boost9898

Boost9898

Software developer

Verwijderd schreef op maandag 26 september 2016 @ 19:47:
Dit lijkt me wel, zodra je voorbij de x2 zoom gaat, ga je softwarematig zoomen als ik het goed heb. Dus dan zoomt hij door middel van een foto/video met een vast brandpunt te croppen waardoor het een zoom lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Heb mijn iPhone 7 mogen ruilen bij de Apple Store in Den Haag. Had even gebeld en het beste was om een iPhone te reserveren. Gelukkig was mijn model gewoon op voorraad.

Moet er wel bij zeggen dat het "omruilen" dik een kleine drie kwartier geduurd heeft. Degene moest hem eerst laten controleren door een Genius. De medewerker van de Apple Store kon de klachten niet reproduceren maar uit "coulance" (wat eigenlijk die 14 dagen bedenktijd is) hebben ze hem toch maar omgeruild. Jammer dat ze het coulance noemen terwijl ik daar gewoon recht op heb.

Persoonlijk vind ik Den Haag ook echt een van de mindere Stores qua personeel. Amsterdam daarentegen is veel beter. Nemen ook perfect de tijd voor je.

Over de nieuwe iPhone. Ik hoor nog steeds een getik, maar goed, wel minder dan mijn eerste. Over het scherm; warme kleur vind ik persoonlijk erg goed, maar het wit is gewoon niet egaal over het scherm. Misschien herstelt dat zichzelf wel.

hi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-09 20:50

Nyana

Who?!

Iemand al een goed setje in ear setje gevonden met lightning connector?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13:52
Ben wel benieuwd naar de meningen hier, al jaren op rij doe ik een backup via itunes naar mn nieuwe toestel. Soms vraag ik me wel eens af is het niet handig om een keer een fresh install te doen, zou mijn telefoon daar niet beter/sneller van worden? Of is het gewoon iets wat ik mezelf aanpraat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Citroentaart
  • Laatst online: 13-06 17:10
Ik zit nu een poosje naar mijn macbook pro te turen, en als ik dan naar het scherm van iPhone 7 kijk vind ik het toch wel erg geel.. Verder nog geen last van gehad.. Zou het scherm avonds ook een soort van mee kleuren net als met de iPad Pro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boost9898

Boost9898

Software developer

Studiocitroen schreef op maandag 26 september 2016 @ 20:49:
Ik zit nu een poosje naar mijn macbook pro te turen, en als ik dan naar het scherm van iPhone 7 kijk vind ik het toch wel erg geel.. Verder nog geen last van gehad.. Zou het scherm avonds ook een soort van mee kleuren net als met de iPad Pro?
Het scherm van de Mac Book is gewoon erg slecht gekalibreerd. Zelf heb ik een behoorlijke kalibratieset en deze corrigeert het scherm. Het verschil is enorm. Hier heb ik nog een screenshot van het spectrum wat eigenlijk best beperkt is. http://i.imgur.com/MRuUYrD.png

Dat meekleuren kan je aan/uit zetten via NightShift, zo heet het als het goed is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• here2stay
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-07-2024
Wat zie ik over het hoofd? De foto's die ik maak met de iphone 7 plus zijn max 1,7 mb groot. De foto's gemaakt in portretmodus zelfs maar 770kb. Ik vond ze dus ook al snel korrelig. Bij instellingen zie ik alleen de resolutie van video. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Citroentaart
  • Laatst online: 13-06 17:10
Boost9898 schreef op maandag 26 september 2016 @ 20:52:
[...]

Het scherm van de Mac Book is gewoon erg slecht gekalibreerd. Zelf heb ik een behoorlijke kalibratieset en deze corrigeert het scherm. Het verschil is enorm. Hier heb ik nog een screenshot van het spectrum wat eigenlijk best beperkt is. http://i.imgur.com/MRuUYrD.png

Dat meekleuren kan je aan/uit zetten via NightShift, zo heet het als het goed is.
Nightswift staat niet aan.
Sja MacBook retina staat veel te blauw gekalibreerd ja.. daar heb je gelijk in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• here2stay
here2stay schreef op maandag 26 september 2016 @ 20:56:
Wat zie ik over het hoofd? De foto's die ik maak met de iphone 7 plus zijn max 1,7 mb groot. De foto's gemaakt in portretmodus zelfs maar 770kb. Ik vond ze dus ook al snel korrelig. Bij instellingen zie ik alleen de resolutie van video. Iemand enig idee?
Net de foto's vergeleken in Photoshop. Waar de foto's gemaakt met de 6 haarscherp zijn, zijn die met de 7 plus korrelig. Ook de foto's gemaakt met de 7plus voor ik de betaversie erop zette.
Wie weet raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrock
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16:43

Patrock

Eat - ride - sleep - repeat

here2stay schreef op maandag 26 september 2016 @ 20:56:
In icloud nog optimaliseer iphone opslag aanstaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• here2stay
Patrock schreef op maandag 26 september 2016 @ 21:48:
[...]

In icloud nog optimaliseer iphone opslag aanstaan?
Staat uit.. dank voor meedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjellzw
Is dit de screenprotector die Apple zelf ook verkoopt in de Stores? https://www.bol.com/nl/p/...s-1-pack/9200000064417495

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

RWK__ schreef op maandag 26 september 2016 @ 20:25:
Heb mijn iPhone 7 mogen ruilen bij de Apple Store in Den Haag. Had even gebeld en het beste was om een iPhone te reserveren. Gelukkig was mijn model gewoon op voorraad.

Moet er wel bij zeggen dat het "omruilen" dik een kleine drie kwartier geduurd heeft. Degene moest hem eerst laten controleren door een Genius. De medewerker van de Apple Store kon de klachten niet reproduceren maar uit "coulance" (wat eigenlijk die 14 dagen bedenktijd is) hebben ze hem toch maar omgeruild. Jammer dat ze het coulance noemen terwijl ik daar gewoon recht op heb.

Persoonlijk vind ik Den Haag ook echt een van de mindere Stores qua personeel. Amsterdam daarentegen is veel beter. Nemen ook perfect de tijd voor je.

Over de nieuwe iPhone. Ik hoor nog steeds een getik, maar goed, wel minder dan mijn eerste. Over het scherm; warme kleur vind ik persoonlijk erg goed, maar het wit is gewoon niet egaal over het scherm. Misschien herstelt dat zichzelf wel.
Ik zou niet moeilijk doen dan hoor..
Loopt naar buiten en weer naar binnen 'Goedendag ik wil mijn iPhone retourneren' op WKOA.
Oké meneer hier heeft u uw geld terug..
Dank! Ik wil graag een iPhone 7 kopen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:10
Famous schreef op maandag 26 september 2016 @ 22:08:
[...]

Ik zou niet moeilijk doen dan hoor..
Loopt naar buiten en weer naar binnen 'Goedendag ik wil mijn iPhone retourneren' op WKOA.
Oké meneer hier heeft u uw geld terug..
Dank! Ik wil graag een iPhone 7 kopen 8)7
Mensen vergeten vaak dat er dan gewoon wel een vergoeding gevraagd kan worden voor het repack kosten van het product evenals eventuele waardevermindering als gevolg. Vaak wordt dit uit coulance echter niet berekend... ;) dus ja coulant is het zeker wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Wouter Lucassen schreef op maandag 26 september 2016 @ 22:15:
[...]

Mensen vergeten vaak dat er dan gewoon wel een vergoeding gevraagd kan worden voor het repack kosten van het product evenals eventuele waardevermindering als gevolg. Vaak wordt dit uit coulance echter niet berekend... ;) dus ja coulant is het zeker wel.
In de Nederlandse wet?
Kan je dat ook aantonen?

WKOA mag je het gewoon testen zo ver ik weet en als het niet bevalt bevalt het niet.
Wellicht dat je zelf de verzendkosten dient te betalen maar als je naar de winkel gaat is dit niet van toepassing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boost9898

Boost9898

Software developer

Je mag het product binnen 14 dagen retourneren ongeacht de reden. Weigeren mogen ze niet. Apple probeert je ook wijs te maken dat je maar 1 jaar garantie hebt, maar helaas voor Apple. Ze staan niet boven de wet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
Famous schreef op maandag 26 september 2016 @ 22:18:
[...]

In de Nederlandse wet?
Kan je dat ook aantonen?

WKOA mag je het gewoon testen zo ver ik weet en als het niet bevalt bevalt het niet.
Wellicht dat je zelf de verzendkosten dient te betalen maar als je naar de winkel gaat is dit niet van toepassing.
Ja dat is de Nederlandse wet. Je mag het product altijd terugsturen zoals jezelf aangeeft, maar de winkelier mag op zijn beurt eventuele schade aan de verpakking (geopend niet in originele staat) ook doorberekenen aan de klant. Of dat redelijk is omdat je het product ook daadwerkelijk wilt uittesten de verpakking moet openbreken is een beetje een grijs gebied.. :+ Maar het mag/kan zeker. Het gebruik maken van je recht tot herroeping staat los hiervan. Je mag het product ALTIJD terugsturen maar de verkoper mag onder omstandigheden een vergoeding vragen voor oa een beschadigde verpakking. Overigens betekent dit in de meeste gevallen bij grote webshops dat alleen wanneer je de verpakking ongeveer om zeep hebt geholpen je een vergoeding moet betalen. Dat kan best oplopen; Coolblue hanteert bijvoorbeeld 25%.

[ Voor 21% gewijzigd door WouterL op 26-09-2016 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Wouter Lucassen schreef op maandag 26 september 2016 @ 22:21:
[...]

Ja dat is de Nederlandse wet. Je mag het product altijd terugsturen zoals jezelf aangeeft, maar de winkelier mag op zijn beurt eventuele schade aan de verpakking (geopend niet in originele staat) ook doorberekenen aan de klant. Of dat redelijk is omdat je het product ook daadwerkelijk wilt uittesten de verpakking moet openbreken is een beetje een grijs gebied.. :+ Maar het mag/kan zeker. Het gebruik maken van je recht tot herroeping staat los hiervan. Je mag het product ALTIJD terugsturen maar de verkoper mag onder omstandigheden een vergoeding vragen voor oa een beschadigde verpakking.
Heb je daar ook een verwijzing van in de wet?
Heb dit niet vaker gehoord, zou het ook frappant vinden als dit zo is. Er vanuit gaande dat het zonder schade retour komt, maar de verpakking geopend?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boost9898

Boost9898

Software developer

Famous schreef op maandag 26 september 2016 @ 22:27:
[...]

Heb dit niet vaker gehoord, zou het ook frappant vinden als dit zo is. Er vanuit gaande dat het zonder schade retour komt, maar de verpakking geopend?
Men heeft wettelijk (art. 6:230o e.v. BW) het recht om een overeenkomst binnen 14 dagen na ontvangst zonder opgaaf van reden te ontbinden. De consument kan ontbinden via het standaard modelformulier dat door Europa is opgelegd, maar ook op andere wijze middels een ondubbelzinnige verklaring aan de webwinkelier. Het document mag digitaal zijn (te vergelijken met het online aanmelden van een retour), maar het mag ook gewoon uit te printen zijn, zolang de consument het maar kan gebruiken om aan te geven dat hij het product wil retourneren. Na de aanmelding moet de consument zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen opnieuw 14 dagen de producten ook daadwerkelijk terug sturen. Lees hier* de volledige procedure.
Bron: https://ictrecht.nl/webwi...l-4-het-herroepingsrecht/

Verwijzing*: https://webwinkelrecht.nl...van-retour-vanaf-13-juni/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticX
  • Niet online
WKOA geldt toch alleen bij online aankopen? Toestel zelf heb ik bij de Apple Store gekocht.

Volgens mij is het zo dat je bij overige winkels binnen 14 dagen terug kan brengen mits het product nog geseald is. Bij Apple is dat anders, want daar mag je hem nog uitpakken en testen. Mocht je niet tevreden zijn, krijg je je geld wel gewoon terug.

Over het coulance waar ik het over had; het kwam namelijk zo over dat het iets speciaals was. De medewerker gaf aan dat er geen klachten binnen zijn gekomen betreft problemen met de home knop en de welbekende tikkend/sissend geluid. Dacht bij mezelf, lag je de afgelopen weken onder een steen? In de Store konden ze de klachten niet reproduceren, maar voor deze keer maakte hij speciaal een uitzondering. Vond het zelf best vreemd..

[ Voor 4% gewijzigd door MysticX op 26-09-2016 22:36 ]

hi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_1981
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11:29

Niek_1981

Think Different.

BertP schreef op maandag 26 september 2016 @ 20:47:
Ben wel benieuwd naar de meningen hier, al jaren op rij doe ik een backup via itunes naar mn nieuwe toestel. Soms vraag ik me wel eens af is het niet handig om een keer een fresh install te doen, zou mijn telefoon daar niet beter/sneller van worden? Of is het gewoon iets wat ik mezelf aanpraat :+
Die vraag stel ik mij ook al een tijdje af zeker met het oog op mijn iPhone 7 plus.

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
Famous schreef op maandag 26 september 2016 @ 22:27:
[...]

Jewel hoor. Maar het ligt wat eenvoudiger dan dat. De consument kan volgens WKOA ontbinden zonder opgaaf van reden. Dat brengt voor de consument de verplichting mee om het product in dezelfde staat terug te sturen naar de verkoper. Lukt dat niet dan brengt dat een tekortkoming met zich mee, welke voor de rekening valt van de kopende partij. Nu zal dat met een open verpakking wel mee vallen, maar puur technisch is het niet ondenkelijk. Een beetje grijs gebied. Mocht de verpakking beschadigd zijn dan is het al een heel zeker geval. Daar mag gewoon een vergoeding voor worden gevraagd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xavier!
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-01 13:11
RWK__ schreef op maandag 26 september 2016 @ 22:35:
WKOA geldt toch alleen bij online aankopen? Toestel zelf heb ik bij de Apple Store gekocht.

Volgens mij is het zo dat je bij overige winkels binnen 14 dagen terug kan brengen mits het product nog geseald is. Bij Apple is dat anders, want daar mag je hem nog uitpakken en testen. Mocht je niet tevreden zijn, krijg je je geld wel gewoon terug.

Over het coulance waar ik het over had; het kwam namelijk zo over dat het iets speciaals was. De medewerker gaf aan dat er geen klachten binnen zijn gekomen betreft problemen met de home knop en de welbekende tikkend/sissend geluid. Dacht bij mezelf, lag je de afgelopen weken onder een steen? In de Store konden ze de klachten niet reproduceren, maar voor deze keer maakte hij speciaal een uitzondering. Vond het zelf best vreemd..
Geld terug/ruilen is in het beginsel altijd coulance van elke winkel (behalve een webshop).

Ruilen is een gunst van de winkelier en zeker geen plicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticX
  • Niet online
xavier! schreef op maandag 26 september 2016 @ 22:41:
[...]

Geld terug/ruilen is in het beginsel altijd coulance van elke winkel (behalve een webshop).

Ruilen is een gunst van de winkelier en zeker geen plicht.
Oh het zit dus zo! Bedankt voor de info :)

hi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Laatst online: 04-06 19:19
Weet iemand van jullie waarom de gebruikstijd van de iPhone bij batterij altijd op blijft lopen, ook al doe je niks?

Afgelopen 4 uur gewoon stilgelegen, maar van 30 minuten naar 1 uur en 5 minuten gegaan. Heb 4 berichtjes op Whatsapp binnengekregen en dat is het. Heb het idee dat er op de achtergrond weer eens van alles gaande is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moet zeggen dat het batterij verbruik na een weekje 7 plus nu eindelijk weer gelijk is aan mijn 6s Plus.

Batterij gaat niet meer zo hard als een paar dagen geleden (10.1 B1).

Nu op het moment van schrijven nog 46% met 4 uur 31 gebruik en 8uur12 stand-by.

Geen aanpassingen gedaan aan gebruik. Alles op push, WiFi en Bt aan. Helderheid automatisch. Heel de dag een watch gekoppeld en 2x 25min een auto radio via Bt.

Edit: Afbeeldingslocatie: http://a63.tinypic.com/faa5fr.jpg

[ Voor 33% gewijzigd door Donstil op 27-09-2016 01:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MP3-Junky
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Eduardboon schreef op maandag 26 september 2016 @ 23:30:
Weet iemand van jullie waarom de gebruikstijd van de iPhone bij batterij altijd op blijft lopen, ook al doe je niks?

Afgelopen 4 uur gewoon stilgelegen, maar van 30 minuten naar 1 uur en 5 minuten gegaan. Heb 4 berichtjes op Whatsapp binnengekregen en dat is het. Heb het idee dat er op de achtergrond weer eens van alles gaande is :(
Heb ik ook last van, weet niet zeker of het door iOS 10 komt of door een app. Mijn gebruikstijd is ook veel hoger dan zou moeten. Na een rebooten en alle apps gekild is het tijdelijk weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• postvoordennis
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-08 20:44
De homebutton werkt niet meer met handschoenen aan, zelfs niet met touchscreen handschoenen 😩

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:26
Boost9898 schreef op maandag 26 september 2016 @ 22:20:
Je mag het product binnen 14 dagen retourneren ongeacht de reden. Weigeren mogen ze niet. Apple probeert je ook wijs te maken dat je maar 1 jaar garantie hebt, maar helaas voor Apple. Ze staan niet boven de wet.
offtopic:
Dat doet Apple helemaal niet. Alleen moet je normaal gesproken garantie claimen bij de verkoper. In het eerste jaar kun je dit ook claimen bij Apple, ook als je hem daar niet hebt gekocht. Apple heeft zelfs een mooi overzicht staan op de website: http://www.apple.com/nl/legal/statutory-warranty/.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Laatst online: 04-06 19:19
MP3-Junky schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 07:18:
[...]

Heb ik ook last van, weet niet zeker of het door iOS 10 komt of door een app. Mijn gebruikstijd is ook veel hoger dan zou moeten. Na een rebooten en alle apps gekild is het tijdelijk weg.
Heb vannacht de telefoon gewoon stand-by gelegd en vanochtend was de gebruikstijd van 1 uur 10 minuten naar 2 uur gegaan, heel apart. Heb 2 berichtjes binnengekregen vannacht. ongeveer 5 procent van de accu weg in 7 uur stand-by. Ik denk dat dat goed is, maar dat weet ik natuurlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baltar
  • Laatst online: 13-09 21:24
Pagina: 1 ... 23 ... 70 Laatste

Let op:
Let op dit topic gaat over de iPhone 7, niet over Android. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
iPhone 7, slecht te verstaan
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.