@
sjorsjuhmaniac
Je kan ook opnemen, dat is het camera-icoontje.
Ligt er wel aan of je geheugenopslag hebt, óf een sd, óf via NVR, dan kan je dat instellen in het menu dat hij beweging en personen opneemt en terugkijken. Bij mij neemt de algemene deurbelcamera via de NVR 24/7 op.
Zonder die opslag neemt hij alleen real-time op via dit knopje en slaat dat op op je telefoon. Dat kan ik ook met de andere drie.
Ik ga er even van uit dat je de app hebt:
Voor de camera`s is de lay-out vrijwel hetzelfde
Overigens is in mijn Windows-client alleen de algemene camera zichtbaar en niet de andere drie.
Of dat te maken heeft met dat de NVR maar 8 kanalen heeft?
Ik heb ze alle vier via UTP, ergens in ons netwerk, aangemeld in de app(via WIFI/ internet), en daarna overgezet naar een SSID/WIFI op datzelfde netwerk.
In de app heb ik naast de 7 camera`s en de algemene deurbel, ook nog eens alle vier de deurbellen onderaan de lijst.
Ik heb zelf alle adminrechten en heb bewoners toegevoegd als gebruiker bij hun eigen bel.
Zoals ik het nu zie kan ik zelf hun meldingen uitzetten terwijl zij die zelf dan wel aan kunnen zetten.
De chime werkt in alle gevallen prima.
De notifictie van de deurbel, het geluid daarbij dan, had wat voeten in de aarde.
Om daar een DingDong bij te krijgen moest ik eerst dat geluid downloaden en toevoegen aan de geluidsbestanden op mijn S23ultra, en dan eerst bij de meldingen de extra melding-categorieën voor elke app aanzetten en daarna in de Reolink-app meldingen dit geluid uitkiezen.
Ik zit nu even te wachten op zwaardere adapters, ik heb (per) twee camera`s aangesloten op één 24VDC 0,5A adapter en las dat ze echt beide meer stroom nodig hadden dan de 12W die de bijgeleverde levert.
Reolink adviseerde 48 VAC (in de extra antwoorden aan chris vandevelde)?
Volgens mij moet 24V DC 2A ook ruim voldoende zijn.
Maar even afwachten of het met genoeg stroom het nog beter/sneller werkt, ik had alles getest met 1 camera op 1 adapter.
En ik moet nog even alle vier de wiggen van de videocamera`s omdraaien, die zitten verkeerd om gemonteerd, klein RTFM foutje.
Maar ook met een klein kiertje bleek alles stortregenbuibestendig.
[
Voor 9% gewijzigd door
Teijgetje op 18-06-2024 00:04
]
Stay away from negative people, they have a problem for every solution.