[F1] Seizoen 2016 - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 37 ... 47 Laatste
Acties:
  • 280.552 views

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Zeker...

ik vond die op het price giving gala werd getoond vlak voordat Rosberg officieel/officieus de beker kreeg ook heel erg goed, maar die heb ik nog niet ergens fatsoenlijk terug gezien... alleen maar een met de mobiel opgenomen filmpje :(

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Arfman schreef op maandag 5 december 2016 @ 12:44:
Sainz naar RBR, Kvyat en Gasly naar TR. Simpel toch?
Een van de redenen om Max zo snel te promoveren was dat hij en Sainz niet samen in een team te houden waren.... dus ze weer samen zetten is op zijn minst een beetje riskant.

alles kan off-topic

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-11 10:57
Ankona schreef op maandag 5 december 2016 @ 20:39:
[...]

Een van de redenen om Max zo snel te promoveren was dat hij en Sainz niet samen in een team te houden waren.... dus ze weer samen zetten is op zijn minst een beetje riskant.
Volgens mij viel dat best mee hoor. Zo erg was het ook weer niet.

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-10 13:07

Gé Brander

MS SQL Server

Ankona schreef op maandag 5 december 2016 @ 20:39:
[...]

Zoals ik het van Olav begreep lag het anders. De engineers en Tost konden het niet goed aan. Correct me if I am wrong.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Kan er een poll hier worden gemaakt ?

Wie rijdt er 2017 naast(achter) Hamilton, Ocon of Wehrlein ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:28
Gé Brander schreef op maandag 5 december 2016 @ 21:10:
[...]

Zoals ik het van Olav begreep lag het anders. De engineers en Tost konden het niet goed aan. Correct me if I am wrong.
Waar zouden de engineers en Tost het dan specifiek moeilijk mee moeten hebben? Het lijkt me niet echt dat er iets speciaals speelde waardoor de engineers in de kronkels kwamen te liggen en hun werk niet goed konden uitvoeren.

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Hackus schreef op maandag 5 december 2016 @ 21:15:
Kan er een poll hier worden gemaakt ?

Wie rijdt er 2017 naast(achter) Hamilton, Ocon of Wehrlein ?
:X
rammes schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 15:02:
Poll: Wie krijgt het stoeltje van Rosberg?
Wehrlein
Vettel
Alonso
Verstappen
Iemand anders
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=397947&layout=2&sort=prc

[ Voor 5% gewijzigd door fsfikke op 05-12-2016 21:18 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

walletje-w schreef op maandag 5 december 2016 @ 21:16:
[...]

Waar zouden de engineers en Tost het dan specifiek moeilijk mee moeten hebben? Het lijkt me niet echt dat er iets speciaals speelde waardoor de engineers in de kronkels kwamen te liggen en hun werk niet goed konden uitvoeren.
Moet je het boek lezen van Olaf, zei hij zondag in dat overzicht. Beetje uitleg nog wel, maar ik weet het nog niet :+

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

nachtnet schreef op maandag 5 december 2016 @ 20:25:
[video]

best of team radio Incl. vele uitzendingen van RadioVettel :D
Dat lachje van Alonso wanneer hij te horen krijgt dat Grosjean achter hem zit en hem mogelijk kan inhalen.

:D _/-\o_

[ Voor 27% gewijzigd door max op 05-12-2016 21:23 ]

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-10 17:00
Toto gaf aan dat er 3 opties zijn en dat de laatste optie niet zijn voorkeur heeft:

1) Talent uit de Mercedes stal: Wehrlein of Ocon dus
2) Tweede rijder zoals bij Ferrari: bijv een Bottas, Perez of Button
3) Toprijder met contract afkopen: bijv. Vettel, Alonso, Ricciardo or Max

(namen bedenk ik er zelf bij)

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Bigfoot schreef op maandag 5 december 2016 @ 21:23:
Toto gaf aan dat er 3 opties zijn en dat de laatste optie niet zijn voorkeur heeft:

Volgens mij heeft hij daarmee bijna alle theoretische opties afgedekt. De enige optie die hij in dit rijtje vergeten is is die dat Toto zelf gaat rijden.

alles kan off-topic

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Of Susie :9

Maar aangezien die zwanger is zal dat wel niet veel worden. Wel mooie stageplaats voor zo'n foetus. :D

[ Voor 82% gewijzigd door max op 05-12-2016 21:33 ]

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08:34
Bigfoot schreef op maandag 5 december 2016 @ 21:23:

Nja goed hij heeft zelf al gezegd (toto) welke allemaal kans maken en welke niet. Ook zou die Max wel zien zitten, maar Max blijft lekker bij RBR (wordt dus niet Max).
Vettel zou kans maken maar schijnt een strikt contract met Ferrari te hebben (en Ferrari komt dan in dezelfde problemen als waar Mercedes nu zit, die naai streek flikken ze Ferrari niet, dat doet er namelijk maar 1 zo op het laatste moment..)

Denk maar gewoon aan de eigen stal oftewel nummer 1.. Denk maar vooral aan Ocon of zelfs iemand die nog helemaal géén ervaringen heeft met de F1.

[ Voor 3% gewijzigd door LopendeVogel op 05-12-2016 21:40 ]

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07:55
Ankona schreef op maandag 5 december 2016 @ 21:29:
[...]

Volgens mij heeft hij daarmee bijna alle theoretische opties afgedekt. De enige optie die hij in dit rijtje vergeten is is die dat Toto zelf gaat rijden.
Toto zal nu waarschijnlijk wel balen dat hij komend seizoen vader gaat worden.. (anders had Mw.S. Wolff heus dat stoeltje wel kunnen vullen..) :+ @max: Zelfde idee..

Buiten de eigen opleiding OCO & WEH lijkt mij 1 van de weinige semi-beschikbare rijders SAI te zijn. Bij STR zit hij momenteel nog enkele seizoenen vast (RBR zit tot 2018 vol met RIC & VES). Ik verwacht dat SAI in contract wel een ontsnappingsclausule heeft opgenomen..
RIC & VES gaan bij RBR blijven (in ieder geval 2017), (2018) zeker als de auto wk-waardig blijkt te zijn.

Middenveld-teams gaan hun toprijders niet zomaar afstaan. Voor die teams tellen straks alle punten BOT, PER, OCO zullen daarom ook niet zomaar weg mogen. BUT heeft er echt geen zin in.

(WEH heeft zich dit seizoen eigenlijk gediskwalificeerd door Teamorders over het uitzetten van de motor te negeren http://www.f1today.net/nl...n-negeert-orders-engineer (als team zou ik daarom grote twijfels hebben bij de geschiktheid.))

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik denk toch Alonso. Mercedes lijkt me nu niet het team om een matige coureur te willen. Het team kost wel wat en ze willen gewoon constructor championships. De bestuurders kunnen ze gestolen worden als ze maar presteren.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-10 17:00
Volgens de bookies wordt het Wehrlein of Bottas :)

Wehrein 8/15 (winst 8 bij inzet 15)
Bottas 3/1

Alonso en Vettel 7/1

Daarna een outsider groep met Ocon, Sainz, Ricciardo, Button, Verstappen, Hulkenberg en Perez, odds tussen 12/1 en 20/1

Opvallend wel dat volgens deze bookies Ocon dus weinig kans lijkt te maken.

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:26
max schreef op maandag 5 december 2016 @ 21:31:
Of Susie :9

Maar aangezien die zwanger is zal dat wel niet veel worden. Wel mooie stageplaats voor zo'n foetus. :D
Sabine Schmitz werd door haar vader de Nordschleife over gereden. Ze was toen 6 maanden oud. Je weet wat daarvan gekomen is :9 . Ze heeft de bijnaam Queen of the Nurburgring.

Anyway, de FIA heeft zoveel regeltjes dat er waarschijnlijk een regel is dat je niet zwanger mag zijn als je racet. O-)

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 01:09
Ik gok dat diegene die door mercedes wordt gekozen naast hamilton gaat rijden (ik denk dat ik de grootste kans nu heb om het juist te hebben)

• bvbal79
Bigfoot schreef op maandag 5 december 2016 @ 22:01:
Volgens de bookies wordt het Wehrlein of Bottas :)

Wehrein 8/15 (winst 8 bij inzet 15)
Bottas 3/1

Alonso en Vettel 7/1

Daarna een outsider groep met Ocon, Sainz, Ricciardo, Button, Verstappen, Hulkenberg en Perez, odds tussen 12/1 en 20/1

Opvallend wel dat volgens deze bookies Ocon dus weinig kans lijkt te maken.
Opvallend? Vind er niet iets opvallends aan...gewoon volgorde van wel/geen contract.

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:36

rammes

koekebakker 1e klas

DaniëlWW2 schreef op maandag 5 december 2016 @ 21:53:
Ik denk toch Alonso. Mercedes lijkt me nu niet het team om een matige coureur te willen. Het team kost wel wat en ze willen gewoon constructor championships. De bestuurders kunnen ze gestolen worden als ze maar presteren.
Het Spaanse Marca zegt dat Fernando Alonso netjes zijn contract bij McLaren uitdient en niet naar Mercedes gaat.

Ik zou het doen!

• bvbal79
Gé Brander schreef op maandag 5 december 2016 @ 21:10:
[...]

Wat konden ze niet goed aan?

• nachtnet
bvbal79 schreef op maandag 5 december 2016 @ 22:07:
Ik gok dat diegene door mercedes wordt gekozen naast hamilton gaat rijden (ik denk dat ik de grootste kans nu heb om het juist te hebben)
Kans dat je gelijk hebt is wel wat groter geworden.. Als ROS was gebleven had het mij niet verbaasd als HAM ineens een andere carrierekeuze gemaakt zou hebben... :+

Ik had trouwens nog niet een FIA prize giving 2016 video hier gezien..
Ik kom zelf alleen deze langere samenvatting van de ORF tegen..
[YouTube: https://youtu.be/JDXqrc969d4]
Topic ontplofte afgelopen week natuurlijk door het aangekondigde afscheid van ROS.

[ Voor 25% gewijzigd door nachtnet op 05-12-2016 22:14 ]

• bvbal79
hjs schreef op maandag 5 december 2016 @ 21:20:
[...]

Moet je het boek lezen van Olaf, zei hij zondag in dat overzicht. Beetje uitleg nog wel, maar ik weet het nog niet :+
Dus gewoon beetje reclame van voor zichzelf dus :)

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

rammes schreef op maandag 5 december 2016 @ 22:09:
[...]

Het Spaanse Marca zegt dat Fernando Alonso netjes zijn contract bij McLaren uitdient en niet naar Mercedes gaat.
Voor 40 mil. rondbanjeren in een Mclaren ergens in de middenmoot, of voor 15 mil. in een MB waarbij je toch weer moet laten zien dat je het WDC binnen kan halen en alleen maar moet presteren. Wat hij al lang en breed heeft bewezen. Ik wist het denk ik wel ;)

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  AWU3  AirPods Pro

• BlacKstaR-
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:33
Volgens de media gaat het tussen Wehrlein en Bottas, better gezegd Mercedes wilt Wehrlein ruilen voor Bottas. Maar gezien de positie van Williams met een Rookie als Stroll vinden ze dat geen goed idee. Ze hebben voor 2017 geen baseline als ze twee nieuwe rijders contracteren met een totaal nieuwe auto.
Ik zou het heel opmerkelijk vinden als Williams Bottas liet gaan.

Maar ik snap wel dat ze Bottas willen, goede tweede rijder is geen bedreiging voor Hamilton had al problemen met Massa, dat zegt genoeg in mijn ogen. Hij is een rustige jonge zorgt niet voor problemen, na drie jaar spanning kan ik begrijpen dat de leiding snakt naar een beetje rust met een nummer 1 en 2 rijder.

Ik zou ook voor een nummer twee gaan, maar wel met een nummer twee die twee uitstraling heeft. Ik vind bottas echt een dooie mus. Ik zou gaan voor Perez of Sainz Jr. Beiden geweldige coureurs met uitstraling en bewezen goede racers te zijn. Beiden in mijn ogen goed genoeg om Rosberg te vervangen.

[ Voor 6% gewijzigd door BlacKstaR- op 05-12-2016 22:19 ]

• Arrne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:46
hjs schreef op maandag 5 december 2016 @ 21:20:
[...]

Dat boek moet je niet willen lezen hoor..

• EvilWhiteDragon
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:34
Zo maar een gek idee: zou RAI niet een kandidaat zijn voor Merc? Ja, hij heeft een contract bij Ferrari, maar dat is voor 1 jaar. Daarna is de kans groot dat ie van Ferrari met pensioen mag (moet). Hij zou er dus weinig bij verliezen/mee riskeren als die voor Merc gaat rijden en qua niveau zit hij nog steeds in de (sub)-top.

LinkedIn
BlackIntel

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Misschien kan Mercedes een uitzondering krijgen dat ze de punten in het constructors championship dubbel krijgen voor de punten die Hamilton scoort. Dan rijden ze maar met een auto. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

bvbal79 schreef op maandag 5 december 2016 @ 22:07:
Ik gok dat diegene die door mercedes wordt gekozen naast > achter < hamilton gaat rijden ((ik denk dat ik (nu wel) de grootste kans heb om het juist te hebben))
Zooo ;)

Testing, one, two ...

Verwijderd

Wehrlein mag de Mercedes nog niet wassen zeg, dat is zeker niet de juiste coureur. Gewoon Alonso in die stoel stoppen, met McLaren gaat het volgend jaar echt niet goed komen, en die nieuwe teambaas is een blaataap. Wat zou het heerlijk zijn Alonso te zien vechten met Hamilton en dan winnen of dat in een redelijk eenwicht, dat worden heerlijke huil partijen.

• BlacKstaR-
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:33
Verwijderd schreef op maandag 5 december 2016 @ 22:39:
Wehrlein mag de Mercedes nog niet wassen zeg, dat is zeker niet de juiste coureur. Gewoon Alonso in die stoel stoppen, met McLaren gaat het volgend jaar echt niet goed komen, en die nieuwe teambaas is een blaataap. Wat zou het heerlijk zijn Alonso te zien vechten met Hamilton en dan winnen of dat in een redelijk eenwicht, dat worden heerlijke huil partijen.
Het verleden heeft al bewezen dat twee nummer echte nummers '1' niet werkt. Alonso en Hamilton is destructief, met Lauda en Toto aan het roer weet ik zeker dat Alonso absoluut niet het zitje krijgt. Die weten hoe het werkt. Plus het feit dat McLaren Alonso voor geen goud laat vertrekken. Ik zie eerlijk gezegd Alonso tegen Lewis vechten in een McLaren in 2017. Dan heb je geen gezeik over teamorders of wie het eerst mag stoppen. Maar dan heb je een puur gevecht, net als Alonso tegen Schumacher. Dat is heerlijk om te zien.

• tommiboy96
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17-05-2024
De ideale kandidaat was natuurlijk Hulkenberg geweest maar goed, die heeft achteraf gezien te vroeg bij Renault getekend. Toch wel jammer, ik had t m wel gegund

Psn: stone-face-lock

Verwijderd

BlacKstaR- schreef op maandag 5 december 2016 @ 23:02:
[...]

Het verleden heeft al bewezen dat twee nummer echte nummers '1' niet werkt. Alonso en Hamilton is destructief, met Lauda en Toto aan het roer weet ik zeker dat Alonso absoluut niet het zitje krijgt. Die weten hoe het werkt. Plus het feit dat McLaren Alonso voor geen goud laat vertrekken. Ik zie eerlijk gezegd Alonso tegen Lewis vechten in een McLaren in 2017. Dan heb je geen gezeik over teamorders of wie het eerst mag stoppen. Maar dan heb je een puur gevecht, net als Alonso tegen Schumacher. Dat is heerlijk om te zien.
Dat zou leuk zijn, maar de McLaren gaat achter de Mercedes en RB rijden, of Honda moet echt met iets fantastisch komen. Maar goed we zullen het in maart gaan zien!

• Ome Ernst
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Bosmonster schreef op maandag 5 december 2016 @ 17:17:
[...]

Dan zit je met Stroll en Wehrlein. Leuk dat ze wat geld toe krijgen, maar geen enkel team zit te wachten op 2 rookies.

Probleem verre van opgelost dus.
Torro Rosso had er met Sainz en Verstappen anders geen moeite mee.

Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ome Ernst schreef op maandag 5 december 2016 @ 23:14:
[...]
Toro Rosso had er met Sainz en Verstappen anders geen moeite mee.
Dat was zo oorspronkelijk de bedoeling ook niet geweest. Sainz zou eigenlijk niet in de STR terechtgekomen zijn in 2015, totdat........

Testing, one, two ...

• bvbal79
Ome Ernst schreef op maandag 5 december 2016 @ 23:14:
[...]

Torro Rosso had er met Sainz en Verstappen anders geen moeite mee.
Goed voorbeeld het Rookie team van Red Bull vergelijken met de rest.......

Verder begrijp ik echt geen malloten meer van dit forum...in het ene bericht is Wehrlein nog een Rookie en in het andere heeft hij blijkbaar voldoende kansen gehad maar te min voor Mercedes....

[ Voor 26% gewijzigd door bvbal79 op 05-12-2016 23:21 ]

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

bvbal79 schreef op maandag 5 december 2016 @ 23:18:
[...]

Goed voorbeeld het Rookie team van Red Bull vergelijken met de rest.......
Ik denk het wel want, hoe goed is Williams het afgelopen jaar geweest ? Ik vond het allemaal niet zo bijzonder
wat de heren hebben laten zien. Ze hadden wel het ongeveer het dubbele aantal punten van TR, maar vond het
niet een bijzonder sterk jaar.

• bvbal79
Ome Ernst schreef op maandag 5 december 2016 @ 23:22:
[...]

Ik denk het wel want, hoe goed is Williams het afgelopen jaar geweest ? Ik vond het allemaal niet zo bijzonder
wat de heren hebben laten zien. Ze hadden wel het ongeveer het dubbele aantal punten van TR, maar vond het
niet een bijzonder sterk jaar.
Huh....ze hebben niks laten zien maar wel het dubbele aantal punten dit jaar dan TR. ik begin ook alle redeneringen niet meer te snappen.

ik vond Williams geweldig dit jaar en ze hadden ook nog eens het dubbele aantal punten dan TR.

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Ze zijn van de 3e plek naar de 5e plek in het wk gegaan. Dat vind ik niet sterk.

• GLR89
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 08-11 07:20
Iedereen heeft het wel over de coreurs en hun contracten, maar vergeet niet dat er ook teams zijn die baat kunnen hebben bii het openbreken van een contract van een "top" rijder. Zou zomaar is een motor deal of chasis voordeeltje uit te halen zijn. Rijder is 1, maar goed materiaal scheelt natuurlijk ook een hoop. Zelf zou ik Sainz de overstap graag zien maken. Grote mond heeft hij wel, zou hem nu graag eens voor een echt team aan de bak willen zien. Wmb heeft bij de str redelijk goed uitgeknepen afgelopen seizoen _/-\o_

Bovendien staat Gasly te schudden aan de boom om een plekkie. Goede vervanging imho

[ Voor 7% gewijzigd door GLR89 op 05-12-2016 23:33 ]

• bvbal79
Ome Ernst schreef op maandag 5 december 2016 @ 23:26:
Ze zijn van de 3e plek naar de 5e plek in het wk gegaan. Dat vind ik niet sterk.
Ik vind het sterk dat ze nog 5de zijn geworden. Red Bull heeft zich herpakt en FI was de verrassing. Dat je met uitgebluste Massa en een kleurloze Bottas nog zo ver komt is verrassend goed.

edit/ Bottas was natuurlijk niet zo kleurloos...hij stond op het podium in Canada.

[ Voor 13% gewijzigd door bvbal79 op 05-12-2016 23:34 ]

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-11 15:40

p0st

Dutch Reefer

Vandaag ook deel 2 van het Top 10 lijstje van dhr. Buxton online, met Max op 3: https://willthef1journo.w...drivers-of-2016-part-two/

He will learn, one hopes. And when he does, he will become an incredible prospect. For now, he seems to be on the verge of true greatness. A sensational racer, with talent oozing from every pore. He can pass, he can defend, he can rile his opponents and dance around them in almost every weather condition. And he’s still so young. When those rusty edges get cleaned up, he’s going to be ridiculous.

[ Voor 55% gewijzigd door p0st op 05-12-2016 23:37 ]

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

• bvbal79
p0st schreef op maandag 5 december 2016 @ 23:34:
Vandaag ook deel 2 van het Top 10 lijstje van dhr. Buxton online, met Max op 3: https://willthef1journo.w...drivers-of-2016-part-two/

He will learn, one hopes. And when he does, he will become an incredible prospect. For now, he seems to be on the verge of true greatness. A sensational racer, with talent oozing from every pore. He can pass, he can defend, he can rile his opponents and dance around them in almost every weather condition. And he’s still so young. When those rusty edges get cleaned up, he’s going to be ridiculous.
Wat moet hij dan nog leren? En waarom Ric op 1...

• nachtnet
bvbal79 schreef op maandag 5 december 2016 @ 23:39:
[...]

Anders lees je de motivatie in het gelinkte artikel.. Will Buxton lijkt het in zijn lijstje redelijk toe te lichten.. (of je het er mee eens bent is een ander verhaal..)

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-11 15:40

p0st

Dutch Reefer

bvbal79 schreef op maandag 5 december 2016 @ 23:39:
[...]

Serieuze vraag?... Consistentie for one :9 het gebeurt té vaak dat Max net iets te graag wil, net een foutje maakt waardoor hij in principe zijn race weggooit, zoals in Spa en Yas Marina. Vind het dus niet zo'n gekke constatering, en ben het ook eens dat hij Ric op 1 zet, die had een briljant seizoen.

Edit: Max was overigens "positief" over zijn jaar. Valt me op hoe vaak hij dat woord gebruikt, ook in interviews zowel NL als EN is het standaard zijn eerste woord :P

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/18ukRH4.png

[ Voor 19% gewijzigd door p0st op 05-12-2016 23:56 ]

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Ik zou graag Carmen Jorda zien in de Merc komend seizoen:P

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-11 14:55

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

p0st schreef op maandag 5 december 2016 @ 23:42:
[...]

Serieuze vraag?... Consistentie for one :9 het gebeurt té vaak dat Max net iets te graag wil, net een foutje maakt waardoor hij in principe zijn race weggooit, zoals in Spa en Yas Marina. Vind het dus niet zo'n gekke constatering, en ben het ook eens dat hij Ric op 1 zet, die had een briljant seizoen.
Jep, samen met Pérez de enige twee die alle 21 races finishte* en Ricciardo heeft maar 1 keer buiten de punten gereden.

Edit: * PER haalde de finish niet in Oostenrijk maar kreeg wel een classificatie.

[ Voor 11% gewijzigd door Hippocampus op 06-12-2016 00:23 ]

Verwijderd

kevlar01 schreef op maandag 5 december 2016 @ 23:56:
Haha, ja dat kijkt wat prettiger weg dan Hamilton!

• -Moondust-
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05-11 22:43
p0st schreef op maandag 5 december 2016 @ 23:42:
Het is maar de vraag of VES ooit zo consistent gaat rijden als RIC en PER. VES is immers een ander soort rijder, veel agressiever. En dat levert mooie televisie op. Hebben we in dezelfde mate van RIC en PER genoten dit seizoen? Ik niet. Agressief rijden betekent meer risico en daarmee meer kans op uitval/terugval. Is inherent aan de rijstijl. En mijn indruk is dat VES de schade nog tamelijk beperkt houdt en er veel ergere brokkenpiloten zijn met een veel passievere rijstijl. Waar het denk ik om gaat is hoe effectief een rijstijl uiteindelijk is. VES kan met wat uitval/terugval a.g.v. zijn agressieve rijstijl uiteindelijk wellicht wel meer punten binnenhalen dan RIC en PER. VES is een aanwinst voor de F1 vanwege het spektakel dat hij laat zien. Brokken zijn dan niet te voorkomen, hooguit zoveel mogelijk te beperken en daar zal VES ongetwijfeld nog beter in worden. Maar om zonder brokken te rijden zal hij passiever moeten gaan rijden en ik verwacht niet dat hij dat gaat doen, want dat lijkt niet zijn stijl en bovendien is het veel minder interessant voor ons als kijkers.

[ Voor 8% gewijzigd door -Moondust- op 06-12-2016 04:42 ]

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
-Moondust- schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 04:38:
[...]

Het is maar de vraag of VES ooit zo consistent gaat rijden als RIC en PER. VES is immers een ander soort rijder, veel agressiever. En dat levert mooie televisie op. Hebben we in dezelfde mate van RIC en PER genoten dit seizoen? Ik niet. Agressief rijden betekent meer risico en daarmee meer kans op uitval/terugval. Is inherent aan de rijstijl. En mijn indruk is dat VES de schade nog tamelijk beperkt houdt en er veel ergere brokkenpiloten zijn met een veel passievere rijstijl. Waar het denk ik om gaat is hoe effectief een rijstijl uiteindelijk is. VES kan met wat uitval/terugval a.g.v. zijn agressieve rijstijl uiteindelijk wellicht wel meer punten binnenhalen dan RIC en PER. VES is een aanwinst voor de F1 vanwege het spektakel dat hij laat zien. Brokken zijn dan niet te voorkomen, hooguit zoveel mogelijk te beperken en daar zal VES ongetwijfeld nog beter in worden. Maar om zonder brokken te rijden zal hij passiever moeten gaan rijden en ik verwacht niet dat hij dat gaat doen, want dat lijkt niet zijn stijl en bovendien is het veel minder interessant voor ons als kijkers.
True. Maar hou er dan wel rekening mee dat Ricciardo nogmaals boven Verstappen kan eindigen qua WK punten, zoals dit jaar.

( Ricciardo had meer WK punten sinds Red Bull tijd dan Max).

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:27
kevlar01 schreef op maandag 5 december 2016 @ 23:56:
Zal HAM zelf ook totáál niet erg vinden.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
De Max Verstappen tribune in Oostenrijk komt weer terug! http://www.sportstadion.n...n-tribune-oostenrijk-2017

• Alfa Novanta
  • Laatst online: 08-11 22:55

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Rivanov schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 08:12:
[...]

Zal HAM zelf ook totáál niet erg vinden.
ik denk dat ie redelijk moeite zou hebben zich te focussen .. de ouwe rokkejager! :9

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

• BlauweFles
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Er zitten volgens mij nu zoveel coureurs te balen. Als Perez, Hulkenberg, Sainz, Button (?), hadden geweten dat Rosberg zou stoppen hadden ze echt wel gewacht met tekenen. Of op zijn minst een clausule opgenomen dat ze alsnog voor het einde van het jaar mochten vertrekken.

Volgens Sky gaat het tussen Alonso en als dat niet lukt, Wehrlein. Er komen oneindig veel bevestigingen vanuit McLaren richting Mercedes. Maar niks van Fernando zelf of zijn management. Die zijn dus aan het praten. Het zou voor de sport wel echt grandioos zijn.

En dan gaat Button zijn pensioentje dus toch nog even niet door.

• P.O. Box
  • Niet online
-Moondust- schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 04:38:
[...]

Op zich helemaal waar, maar wat als de Red Bulls straks standaard op de eerste rij staan (fingers crossed).... dan hoeft er al een stuk minder aggressief gereden te worden en komt het puur aan op race pace... ik hoop dan dat Max vooraan rijdt :) dan mag Ocon ofzo voor het spektakel daarachter zorgen.

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-10 14:17
De kaarten zijn alweer besteld O+

• neocon
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-04-2022
BlauweFles schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 10:18:
En dan gaat Button zijn pensioentje dus toch nog even niet door.
Of Nyk de Vries krijgt een heel mooi kerstcadeau :)

Now Leaving Springfield - The Armpit of America's Butt-Crack

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Bron: http://www.f1today.net/nl...-bang-voor-vertrek-alonso

McLaren-Honda niet bang voor vertrek Alonso

McLaren-baas Zak Brown is niet van plan om Alonso te laten gaan. "We hebben een doorlopend contract met Fernando en hij is gelukkig. Natuurlijk wil hij races winnen, net als wij, maar ik ben niet bang voor het scenario dat hij ons nog verlaat. We voelen ons prima op ons gemak met waar we staan."

Ron Dennis zei eerder al over de contractsituatie van Alonso: "Fernando heeft een driejarige verbintenis bij ons getekend en dat contract bevat geen ontsnappingsclausules. Zo simpel is het. Wij wilden hem een driejarig contract aanbieden en hij wilde een driejarig contract tekenen. Veel makkelijker kan ik het niet maken, lijkt me."
hmmm .. zou dat echt zo zijn?! :?

AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-10 18:37

ATS

Nielshaitsma schreef op maandag 5 december 2016 @ 19:55:
[...]

Bij de meeste circuits worden met de GP extra tribunes bijgebouwd denk ik. In ieder geval sowieso op Spa.
Nou... bij de meeste circuits worden juist tribunes afgedekt met grote zeilen omdat het anders pijnlijk duidelijk is op TV dat er niet zo veel mensen zitten... ;(

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-11 22:35
Alfa90_Buttje schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 10:45:
[...]

hmmm .. zou dat echt zo zijn?! :?
Alonso is een van de best betaalde coureurs. Hij zal misschien geen races winnen in die auto, maar dat contract levert hem wel tientallen miljoenen op.

TheS4ndm4n#1919

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06-11 21:01

TommyGun

Stik er maar in!

ATS schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 10:53:
[...]

Nou... bij de meeste circuits worden juist tribunes afgedekt met grote zeilen omdat het anders pijnlijk duidelijk is op TV dat er niet zo veel mensen zitten... ;(
Spa bouwt inderdaad de nodige extra tribunes elk jaar. Volgens mij is dat een van de uitzonderingen.

Op Barcelona bijv. hadden ze vorig jaar veel afgedekt ja.

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• Zahariac
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-12-2024
alwaysleft schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 06:59:
[...]

True. Maar hou er dan wel rekening mee dat Ricciardo nogmaals boven Verstappen kan eindigen qua WK punten, zoals dit jaar.

( Ricciardo had meer WK punten sinds Red Bull tijd dan Max).
Daarentegen had Max 2 keer een DNF. Waarvan 1 door technische problemen. Als je alleen die laatste mee zou nemen, zeg dat hij daar direct achter Ric geeindigd zou zijn dan was het 220 om 219 geweest. Erg dicht bij elkaar dus.

Laat maar, rekenfout. Hij had in beide gevallen moeten finishen dan waren ze bij elkaar gekomen. RIC heeft idd meer punten behaald.

[ Voor 11% gewijzigd door Zahariac op 06-12-2016 11:11 ]

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06-11 12:10
CFC-Mathijs schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 10:25:
[...]

Waar staat deze tribune op (langs) het circuit? Ik kan het aan de hand van de foto's niet achterhalen.

• Rivanov
LoeWn schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 11:08:
[...]

Waar staat deze tribune op (langs) het circuit? Ik kan het aan de hand van de foto's niet achterhalen.
Vorig jaar op het rechte stuk na de eerste bocht.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Fasterinside
  • Laatst online: 04-11 22:49
CFC-Mathijs schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 10:25:
[...]

Vorig jaar was het goedkoper toch? Wel leuk dat ze het dit jaar weer doen. Eens kijken of ik deze kaarten bestel of gewoon de reguliere.

Creating my own hero.

• Rivanov
Hij zal maar naar Mercedes gaan. :+
Zit je dan, op de Red Bull tribune. ;)

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-11 22:35
Rivanov schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 11:12:
Hij zal maar naar Mercedes gaan. :+
Zit je dan, op de Red Bull tribune. ;)
Met je complementaire Red Bull Max Verstappen shirt ;)

TheS4ndm4n#1919

• Saffie_time
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:46

Saffie_time

Why use this? 42!

Iemand met een telegraaf account die dit wel kan lezen?
http://www.telegraaf.nl/p...HUMACHER_opgedoken__.html

Vast weer sensatie en stemming makerij maar stiekem toch erg nieuwsgierig naar hoe het met deze held uit het verleden gaat.

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

• D-Ed
  • Niet online
Fasterinside schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 11:11:
[...]

Vorig jaar was het goedkoper toch? Wel leuk dat ze het dit jaar weer doen. Eens kijken of ik deze kaarten bestel of gewoon de reguliere.
Vorig jaar betaalde we €99,- voor de kaartjes, dus iets duurder geworden maar nog stukken goedkoper dan normale kaartjes.. Mensen die we tegen kwamen dachten dat we maar één dag naar binnen mochten toen ze onze prijs op de tickets zagen staan :+

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Saffie_time schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 11:22:

Vast weer sensatie en stemming makerij maar stiekem toch erg nieuwsgierig naar hoe het met deze held uit het verleden gaat.
Ik gok dat het click bait is. Ikmzie niets bij de britse tabloits staan.

• Herax10NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-11 18:52
Adlermann schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 11:37:
[...]

Ik gok dat het click bait is. Ikmzie niets bij de britse tabloits staan.
Google en Twitter weten ook niets...

• Tommy The Cat
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:42
Kans op Alonso volgens dit artikel klein. Geen prestatie-clausule.

http://www.skysports.com/...o-wont-leave-for-mercedes

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

• metallicattim
  • Laatst online: 29-10 12:37
Oostenrijk klinkt wel heel interessant met 119 euro voor de Verstappen tribune!
Maar als je dan verder kijkt, de camping voor die dagen kost 209,60 euro voor 2 personen, maar dat is alsnog bijna even duur als het circuit ticket.

Met nog 80 euro diesel zou ik voor 300 en een beetje naar de race kunnen * tempting*

• Adlermann
  • Nu online
metallicattim schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 11:43:
Maar als je dan verder kijkt, de camping voor die dagen kost 209,60 euro voor 2 personen, maar dat is alsnog bijna even duur als het circuit ticket.

Met nog 80 euro diesel zou ik voor 300 en een beetje naar de race kunnen * tempting*
Ik ga altijd in een hotel zitten op een uurtje rijden.

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:01

Arfman

Drome!

Adlermann schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 11:46:
[...]

Tips over welk hotel? Mag ook in een DM :) Zit zelf ook te twijfelen om een paar dagen te gaan :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• metallicattim
Adlermann schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 11:46:
[...]

Ja lijkt mij niet heel veel duurder voor 2 nachten en toch wel een stuk relaxer! Kun je wel fatsoenlijk de auto kwijt aan het circuit of is het daar 1 grote ramp zoals Assen?

• D-Ed
  • Niet online
Vergis je ook niet in de reistijd en extra kosten idd! Maar voor ons was het sowieso top (ook al was Max niet 2e geworden!). De sfeer, de locatie, het circuit én de camping zijn echt top! Voor ons dus géén hotel in de buurt, je mist echt een stuk van de sfeer tijdens het weekend

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik heb ook besteld, maar kon nog niet betalen, geen rabo scanner bij me. Ben ook van plan een hotel te boeken vanavond, maak er een lang weekend van, vrijdag heen, maandag terug.

• Adlermann
  • Nu online
Arfman schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 11:47:
[...]

Tips over welk hotel? Mag ook in een DM :) Zit zelf ook te twijfelen om een paar dagen te gaan :)
Gewoon algeme strategie voor een race. Dirt cheap dan vaak. Zoek een leuke stad als uitvalbasis en maak er een leuk weekend van :)

• Bastie-88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08-11 08:51
Daar zou ik voor tekenen!
Lijkt mij een geweldige zet voor de F1. De fanbase van Valentino is enorm en die man kan bloedsnel gaan op alles wat een motor heeft. _/-\o_

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:36

sjaool

Every life should have 9 cats

Saffie_time schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 11:22:

Als je op deze link klikt kun je het misschien wel lezen. Maar verwacht niks schokkends. ;)

"When you grow up your heart dies"

• AzzKickah
  • Laatst online: 07-11 18:47

AzzKickah

06-CENSORED

Doe maar niet. Heb je alsnog HAM en ROS bovenaan staan elke keer.

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Nog heel even over de Max Tribune in Oostenrijk, had contact met SportStadion en ze hebben al meer dan 50% verkocht. Dus maar even opnieuw besteld en met Afterpay betaald.

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

metallicattim schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 11:43:

vlieg budapest > 30euro retour, 80piek ticket, bus 5euro (taxi 30), hostel 7 piek, hotel 30

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• Rivanov

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

bizar dat Toto hier überhaupt op in gaat/aan mee werkt. Dat doe je toch lekker achter de schermen? :o
Laat iedereen maar lekker speculeren tot ze er bij neervallen .. :z

apart }:O

• D-Ed
  • Niet online
Quantor schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 12:20:
Nog heel even over de Max Tribune in Oostenrijk, had contact met SportStadion en ze hebben al meer dan 50% verkocht. Dus maar even opnieuw besteld en met Afterpay betaald.
Dan betaal je pas als de spullen binnen zijn toch? Dus echt pas twee weken voor de race? Afgelopen keer hebben we in drie verschillende sessies kaarten gekocht dus zaten we allemaal verspreid op de tribune.. Geen zin om voor 6 personen voor te schieten maar als het zo kan is het ook opgelost!

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-10 14:17
LoeWn schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 11:08:
[...]

Vorig jaar zat ik in vak I in de Red Bull Grand Stand, top plekken!
Afbeeldingslocatie: https://www.gpticketshop.com/public/images/maps/f1.aut.2017.en.gif
Fasterinside schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 11:11:
[...]

Vorig jaar was het inderdaad 99 euro, dat vond ik ook echt wel bizar laag voor een weekend ticket. Wij hebben zelf een appartementje geboekt op 40 min rijden van het circuit.
metallicattim schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 11:48:
[...]

Ja lijkt mij niet heel veel duurder voor 2 nachten en toch wel een stuk relaxer! Kun je wel fatsoenlijk de auto kwijt aan het circuit of is het daar 1 grote ramp zoals Assen?
Ik vond het super goed te bereiken, misschien 5 minuutjes stil gestaan om (gratis) te kunnen parkeren. Wat ze daar slim doen is gewoon weilanden open gooien voor parkeren en je wordt afhankelijk van de richting waar je vandaan komt naar een bepaald parkeerveld gestuurd.

• D-Ed
  • Niet online
Zo, kaartjes besteld en wel! De camping vorig jaar was echt geweldig (voorspellingen waren slecht weer maar wij hebben het prima gehad met flink veel zon en af en toe een kleine regenbui).

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Alfa90_Buttje schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 13:21:
bizar dat Toto hier überhaupt op in gaat/aan mee werkt. Dat doe je toch lekker achter de schermen? :o
Laat iedereen maar lekker speculeren tot ze er bij neervallen .. :z

apart }:O
Dit is heel slim om dit zo naar buiten te brengen.

Alonso is samen met Max en Ricciardo buiten Hamilton de beste coureur van het veld en de enige concurrentie voor Hamilton. Met Wehrlein zie ik ze niet 1,2,3 WK constructeurs worden.

Dit is gewoon duidelijk om te zeggen, Alonso solliciteer maar. Wat zou het geweldig zijn voor de sport. Een WK gevecht met 3 killers, Hamilton, Alonso en Max!

• Rivanov
Afbeeldingslocatie: https://abload.de/img/2016-12-0614_38_20-in0zknb.png

Verwijderd

Yes, bedankt voor de tip! Ook 2 tickets besteld *O*

• Rivanov
LOL. :+

Afbeeldingslocatie: https://abload.de/img/2016-12-0615_02_17-twh4jyb.png

De heren nog stééds geen vakantie? Hebben nu signeersessie op de fabriek.

[ Voor 31% gewijzigd door Rivanov op 06-12-2016 15:03 ]

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 06:54
offtopic:
Ik heb die besteld, enkel dan voor €150,-. deze had ik al besteld in April ofsow. :+

Damm €249,- is wel iets teveel van het goeden, misschien maar op MP zetten dan als hij binnen is. :+
Edit:
Niet via verstappen.nl, verder lijkt de omschrijving wel gelijk, is via een importeur meen ik.
Edit2: bij verstappen.nl is hij al uitverkocht direct nu. :o

[ Voor 11% gewijzigd door Ithric op 06-12-2016 15:10 ]

iRacing Profiel

• BlauweFles
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Dit is gewoon PR. Als ze hem al aan zouden trekken, dan ga je er geen filmpje met Sky over maken. Het wordt die suffe mazzelaar van een Wehrlein. Dan kunnen Toto en Lauda zeggen: 'maar we hebben het wel geprobeerd'.

• Rivanov
BlauweFles schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 15:17:
[...]

Dit is gewoon PR. Als ze hem al aan zouden trekken, dan ga je er geen filmpje met Sky over maken. Het wordt die suffe mazzelaar van een Wehrlein. Dan kunnen Toto en Lauda zeggen: 'maar we hebben het wel geprobeerd'.
Jup

Mercedes puts Wehrlein Sauber talks on hold

• metallicattim
CFC-Mathijs schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 13:32:
[...]

Vorig jaar zat ik in vak I in de Red Bull Grand Stand, top plekken!
[afbeelding]

[...]

Vorig jaar was het inderdaad 99 euro, dat vond ik ook echt wel bizar laag voor een weekend ticket. Wij hebben zelf een appartementje geboekt op 40 min rijden van het circuit.

[...]

Ik vond het super goed te bereiken, misschien 5 minuutjes stil gestaan om (gratis) te kunnen parkeren. Wat ze daar slim doen is gewoon weilanden open gooien voor parkeren en je wordt afhankelijk van de richting waar je vandaan komt naar een bepaald parkeerveld gestuurd.
Awesome! Mijn pa wil met me meegaan, echterrrrrr, in hetzelfde weekend vindt ook "het" grootste BMW treffen plaats waar ik met mijn club naartoe zou gaan... |:( Dat wordt keuzes maken!
Spa kan ik ook niet heen, want dan organiseren wij ons eigen BMW treffen. De F1 zou beter moeten plannen :X :9

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 4 december 2016 @ 13:22:
[...]

Ik geloof er niets van :P Rosberg zal altijd welkom zijn bij Mercedes en wellicht nog wel een actieve rol gaan spelen bij de ontwikkeling van toekomstige auto's.

[...]

Als je maar genoeg modder tegen de muur smijt blijft er vanzelf wat plakken.
Modder gooien? Ik maak juist een afweging wie er wel en niet in aanmerking zouden komen voor het zitje bij Mercedes? Mijn inziens is Bottas 1 van de weinige coureurs die ervaring heeft en met een ruil/deal wel voor het fabrieksteam zou kunnen gaan rijden..

Geen wilde gokken dus, maar gewoon geredeneerd.
Pagina: 1 ... 37 ... 47 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

Alle topics per raceweekend: Topicreeks: [F1] Seizoen 2016 - GP topics

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2016

IRC: http://irc.tweakers.net/f1