Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-10 14:32
Het is behoorlijk onspeelbaar geworden nu. Ik ga denk ik maar even een reactie op het ticket afwachten voor ik weer ga spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stefijn.
Heb je Elite dangerous of E:D Horizons Als je de laatste ook hebt probeer het anders eens met alleen Elite Dangerous. Mischien helpt dat de grens over te komen terwijl Frontier aan het werk is om je probleem op te lossen

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Horizons. Zal het eens proberen ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
(overleden)
Als je issues hebt op een planeet, dan is de 'bekende truuk'. Even in te loggen op de non-planeet versie. Je wordt dan geteleporteerd naar supercruise afstand.

 | Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Ja, maar ik kom ook zonder die switch wel gewoon terug in het spel, en op een redelijke afstand van de planeet. Ik kan er alleen niet naartoe, hoe vaak ik het ook probeer.
Maar kan wel eens proberen of ik naar die planeten wel kan vliegen als ik niet Horizons opstart.

[ Voor 5% gewijzigd door Stefke op 06-10-2016 22:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stefke
Gisterenavond nog een vreemde encounter. Ik was maar weer even naar Ceos/Sothis gegaan aangezien beide "booming" zijn en ik toch alleen maar crashes krijg anders. Vervolgens in Sothis 3 smokkelmissies opgepikt voor een lucratieve $20m single jump naar Ceos.
Word ik interdicted door een Fer de Lance meen ik. Mijn Anaconda is maar licht beschermd, binnen no time waren mijn schilden down en ging mijn thrusters eraan. Mijn mijnen deden niks. No escape :( .... Na een paar aanvallen was mijn hull naar 31% gezakt terwijl ik stuurloos met een snelheid van ong 215 door de ruimte gleed.
Vervolgens merk ik dat de aanvaller nog wel achter mij aanvliegt, met een iets lagere snelheid, maar niet meer schiet (en ogenschijnlijk in een rechte lijn achter me aan vliegt). Ik wacht een tijdje, de afstand loopt langzaam op van 3 naar 7km, en ja hoor, op een gegeven moment is de aanvaller verdwenen.

Reboot, thrusters weer online en cashen in Ceos :) (met natuurlijk het risico op een scan ;) ) Daar kwam ik goed weg

Wel raar: hij stopte zomaar ineens met aanvallen. Ik had het nog geen 20sec meer uitgehouden. Overigens zag ik ook berichten van de cops in de nabijheid dat ze kwamen ingrijpen, maar die zijn ook nooit gekomen. Ik denk dat er ingame iets mis ging

[ Voor 11% gewijzigd door Stefke op 07-10-2016 09:21 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:20

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Wees blij 8)
Ik schoot laatst 'mis' en raakte de politie die direct massaal op m'n Python begon te vuren..
Maar ook daar was ik in paniek aan het boosten en fsd te laden met gunpoints out je kent het wel.. en toen op een gegeven moment leken ze ook af te druipen.. ik was echt 1 schot verwijderd van de dood en kreeg ineens de kans normaal te alignen en in supercruise te gaan.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/aM5bjiD.jpg
Met 5% de boel kunnen redden.. dus ik denk dat de AI nu nokt met volgen na een X aantal KM's ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stefke
CT schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 12:04:
Wees blij 8)
Met 5% de boel kunnen redden.. dus ik denk dat de AI nu nokt met volgen na een X aantal KM's ?
Was ik ook :) $20m in the pocket en de longhaulmissies die ik al had geladen had ook nog in het verschiet. En geen $9m verzekering.

Geen idee, zo heel veel afstand had ik nog niet gevlogen sinds de interdiction en het duurde volgens mij geen 2 minuten in totaal die aanval. Omdat die cops ook niet kwamen (ondanks dat ik berichten zag dat ze kwamen helpen) kwam het meer op mij over dat iets in de AI blokkeerde.

Was ook deels mijn fout, want ik wilde gewoon submitten maar deed dat niet goed waardoor ik uit SC knalde, daardoor was mijn FSD natuurlijk veel te lang offline. Anders was ik vermoedelijk wel weggekomen.
Ook was ik nogal verrast door de enorme snelheid waarmee mijn schild en hull verdwenen...

[ Voor 8% gewijzigd door Stefke op 07-10-2016 13:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik weet niet zeker of ik deze al eens had gepost, dus excuus als het dubbel is:

http://steamcommunity.com...768122379&tscn=1475792904

“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
:) Mooi plaatje, maar waar kijk ik naar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefmans
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 06-10 14:45
stefijn schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 09:18:
Gisterenavond nog een vreemde encounter. Ik was maar weer even naar Ceos/Sothis gegaan aangezien beide "booming" zijn en ik toch alleen maar crashes krijg anders. Vervolgens in Sothis 3 smokkelmissies opgepikt voor een lucratieve $20m single jump naar Ceos.
Word ik interdicted door een Fer de Lance meen ik. Mijn Anaconda is maar licht beschermd, binnen no time waren mijn schilden down en ging mijn thrusters eraan. Mijn mijnen deden niks. No escape :( .... Na een paar aanvallen was mijn hull naar 31% gezakt terwijl ik stuurloos met een snelheid van ong 215 door de ruimte gleed.
Vervolgens merk ik dat de aanvaller nog wel achter mij aanvliegt, met een iets lagere snelheid, maar niet meer schiet (en ogenschijnlijk in een rechte lijn achter me aan vliegt). Ik wacht een tijdje, de afstand loopt langzaam op van 3 naar 7km, en ja hoor, op een gegeven moment is de aanvaller verdwenen.

Reboot, thrusters weer online en cashen in Ceos :) (met natuurlijk het risico op een scan ;) ) Daar kwam ik goed weg

Wel raar: hij stopte zomaar ineens met aanvallen. Ik had het nog geen 20sec meer uitgehouden. Overigens zag ik ook berichten van de cops in de nabijheid dat ze kwamen ingrijpen, maar die zijn ook nooit gekomen. Ik denk dat er ingame iets mis ging
Dan maar naar ceos, hoop dat ze nog boming zijn :)

mixing a drink and music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oban606
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-12-2024
hoeveel van die CEOS missies moet je doen voordat je zo een single jump 20 mill kunt verwachten? Ik zie alleen maar prut, snap dat je die eerst moet doen. Start ook in een ASP, ook dat nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Geen idee. Ik ben maxed out bij alle groeperingen in die systemen, dat helpt ook. En het was wel een single jump, maar meerdere missies tegelijk, dus dat moet je opsparen.

De ASP is een prima schip, daar kun je zeker bij Ceos veel geld mee verdienen. Denk maar niet dat als je een Anaconda hebt dat dan ineens alles geweldig is. Die is bijv. zo traag als dikke stront.... :D

[ Voor 7% gewijzigd door Stefke op 07-10-2016 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oban606
Oh, goed om te horen. Hoe werkt dat uitgeven van missies tav wings? Ik bedoel, als je met twee of meerdere piloten tegelijk de missies bekijkt, is het dan zo dat als ik een missie pak jij die niet meet ziet of deze niet meer aanwezig is? Of heeft iedereen zijn eigen missies om uit te kiezen?
Bij het tweede zou je samen wat kunnen klooien toch? Solo / vrachtvervoer is boring as f$ck:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Geen idee, want dat heb ik nog nooit gedaan (wing). Ik ben waarschijnlijk over een uur of 2 aan het spelen, ben momenteel in Ceos. Als je wil kunnen we het wel uitproberen? (Wel graag in Mobius). Ik ben van plan om deze avond met $100m of zo aan opbrengst terug te gaan naar de bewoonde wereld, in de tussentijd kunnen we wat dingen proberen.

Het antwoord volgt anders zo toch wel ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Ik realiseer me net, dat ik sinds het verschijnen van de 2.2 beta niet meer in 2.1 space ben geweest (met uitzondering van de fotoshoot).. en daarom:

Sorry

En weer door.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Als jullie kleine maar misschien handige upgrades of handige dingen binnen het spel willen zien zoals onlangs een ingame klok kan dat hier gevraagd worden
https://forums.frontier.c...e-Improvement-Suggestions

Geen garanties maar FD kennende zullen ze als er genoeg naar gevraagd word er toch iets aan doen... uiteindelijk

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Slechte zaak Robbie. Ik ben zeker nog 1 maal 2.1 binnen geweest...

voor de volgende shoot de volgende zaterdag :P

Ohnee! Ik heb nog iemand geholpen bij HIP!

[ Voor 16% gewijzigd door Leutje op 07-10-2016 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Wat een mietjes zijn die passengers in 2.2. 1x de brievenbus aantikken en ze gaan dood...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• captain_ghost
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-03 19:34
RobV schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 19:57:
Wat een mietjes zijn die passengers in 2.2. 1x de brievenbus aantikken en ze gaan dood...
Er zitten vast geen riemen en airbag in achterbank!

CMDR Executeur : Concentratie is belangrijk. De ongeluk zit in de kleine hoekje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefmans
eeer.

blijf nu al een minuut hangen bij het safely disengagen.... herkenbaar voor iemand?

reageerde niet eens meer op escape, moet crt alt dellen... :-(

en mag nu 5k ls opnieuw vliegen

[ Voor 35% gewijzigd door Boefmans op 07-10-2016 20:09 ]

mixing a drink and music

Acties:
  • 0 Henk 'm!
stefijn schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 15:27:
:) Mooi plaatje, maar waar kijk ik naar?
Het is een "normaal" plaatje van de galaxy maar dan in verticale stand en wat bewerkt qua kleuren. Zag er best onheilspellend uit vond ik zelf :P

“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Drumatiko schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 20:08:
[...]

Het is een "normaal" plaatje van de galaxy maar dan in verticale stand en wat bewerkt qua kleuren. Zag er best onheilspellend uit vond ik zelf :P
Mja bedankt he.. Ik wou al bijna richting the rift gaan

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
captain_ghost schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 19:59:
[...]

Er zitten vast geen riemen en airbag in achterbank!
Achterbank? Beluga liner, 32x first class

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leutje schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 20:11:
[...]

Mja bedankt he.. Ik wou al bijna richting the rift gaan

:+
Zodra ik een lvl5 fsd craft op mijn Asp heb kunnen doen (moet nog datamined wake exception en chem.manipulator), ga ik richting deep space ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefmans
ik nog steeds niet aan engineers toe. Eerst even 30M binnenharken met deep space trading, 4 lokaties :D
Drumatiko schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 20:13:
[...]

Zodra ik een lvl5 fsd craft op mijn Asp heb kunnen doen (moet nog datamined wake exception en chem.manipulator), ga ik richting deep space ;)
hoe ver spring je daarmee? en hoeveel tijd heeft je dat gekost? :-)

[ Voor 63% gewijzigd door Boefmans op 07-10-2016 20:52 ]

mixing a drink and music

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:20

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Net 40M afgeleverd vanuit Ceos; tip van de week: een docking computer!
Vroegah wel is gehad, maar wat een onding, maar nu is het een soort 'parkeer hulp' dus je race'ed nogsteeds door die gleuf en laat je besteuring los - hop dat ding parkeert direct op z'n plek. Ook ideaal bij smokkelen :) .. en bij het nuttigen van een gele rakker op de vrijdag zonder dat hele stuk schroot net naast die gleuf te parkeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefmans
ja echt he.

en de orginele elite... bij de start meteen alles verkopen en missiles aanschaffen, een anaconda zoeken en aan gort schieten en van de opbrengst,.... DOCKING COMPUTER

Iedereen heeft trouwens eigen missies voor zover ik weet. 20m in single missie is wel bijzonder, ik had er gisferen wel twee van 8,5 en twee van 3,5 nssr dezelfde lokatie. En een 5m smuggle missie van ceos naar dines, 1 jumpje en moesy er toch langs.

Die data missies tikken stiekem ook best aan daar, en goed voor de reputatie. Ik max ze niet eens uit, masr neem een lading dsta missies mee, vul de cargo met long range missies en ga. Gisteren voor iets minder winst gegaan: 24m ipv de 48 die ik eerst had in de python, wel masr 4 afleverpunten in plaats van negen. Volgens mij is dst toch efficienter.

[ Voor 63% gewijzigd door Boefmans op 08-10-2016 08:05 ]

mixing a drink and music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Ik kom wat berichten tegen (zeer recent, gisteren) dat het switchen in Ceos/Sothis het missionboard niet meer ververst. Ik had gisterenavond ook die indruk af en toe?

En goed lezen; niet 20m in 1 missie maar in 1 jump ;) drie smugglemissies van Sothis naar Ceos in 1x. Pas wel op interdictions :)
Gisteren mijn anaconda plus een waslijst deliveries kwijtgeraakt door zo'n smokkelmissie van S naar C (Federal dropship maakte me in)
Een licht beschermde (en redelijk trage) Anaconda is toch wel wat kwetsbaar als je interdicted wordt, met een ASP ben je een stuk veiliger vanwege de snelheid van dat ding.

Uiteindelijk ook met 50m genoegen genomen voor een lange run, het opsparen van missies is ook tamelijk saai :)

Nb het hoogste voor een singlemissie dat ik gezien heb is ong 10m, maar dat is dan ook voor 180ton dus niet efficiënt

[ Voor 33% gewijzigd door Stefke op 08-10-2016 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Boefmans schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 20:42:
ik nog steeds niet aan engineers toe. Eerst even 30M binnenharken met deep space trading, 4 lokaties :D

[...]

hoe ver spring je daarmee? en hoeveel tijd heeft je dat gekost? :-)
Zonder upgrade spring ik 32ly, dus mét zal het wel richting de 45ly gaan vermoed ik (hoger als er nog leuke secondaries meerollen). Als je gaat beginnen aan engineren, dan is het handig om eerst 500 materials te delven (is nodig voor een van de engineers). Hierbij verzamel je enorme hoeveelheden iron, waardoor je veel lvl1 crafts kunt doen. Met lvl1 crafts kun je vervolgens de engineers snel/goedkoop omhoog levelen.

Zie onderstaande site voor de verschillende engineers.
http://inara.cz/galaxy-engineers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02:12
Drumatiko schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 09:46:
[...]

Zonder upgrade spring ik 32ly, dus mét zal het wel richting de 45ly gaan vermoed ik (hoger als er nog leuke secondaries meerollen). Als je gaat beginnen aan engineren, dan is het handig om eerst 500 materials te delven (is nodig voor een van de engineers). Hierbij verzamel je enorme hoeveelheden iron, waardoor je veel lvl1 crafts kunt doen. Met lvl1 crafts kun je vervolgens de engineers snel/goedkoop omhoog levelen.

Geldt dat voor Farseer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je hebt voor Selene Jean ten minste 500 mine-ervaring nodig, op onderstaande site is een aardig overzicht te vinden:

https://forums.frontier.c...lculator-Engineers-Update

edit:

@DarkPino, Gefeliciteerd met je verjaardag *O*

[ Voor 8% gewijzigd door Drumatiko op 08-10-2016 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefmans
Als je de anaconda volhangt met mijnen, ben je dan niet interdiction bestendig? Werkt met de python vooralsnog prima.

mixing a drink and music

Acties:
  • +2 Henk 'm!
The Journey begins

Startpunt: Maia
Doelen:
  • Neutronenveld bij Jaques station
  • Sagittarius A (midden galaxy)
  • Beagle Point
Build:
- Asp Explorer
- FSD 5A (43,5ly jumprange = brakke lvl5 roll)
- 3A powerplant
- 5A thrusters (dirty drive lvl5, for kicks) :9~
- 4d Life support
- 3d power distributor
- 5d sensors
- 5c fueltank (standaard)
- 4c fueltank (extra)
- 6A fuelscoop
- 3d auto field maintenance unit
- 1c detailed surface scanner
- 3d shield generator
- 2g planet hangar (+ SRV)
- 1c advanced discovery hangar
- 1x pointdefence
- 3x heat sink
- Geen wapens
- Skin: White Apollo

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/tbNBYIl.jpg

Tot ziens ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boefmans
Waarom geen a klasse noodreparatieding? Mooie build, tot volgend jaar!

mixing a drink and music

Acties:
  • 0 Henk 'm!
klasse 3d i.v.m. stroomverbruik, maar achteraf had 3a ook gekund aangezien het uit staat tenzij je moet repareren :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-10 17:30
Ik heb zojuist mijn Corvette ingeruild voor een Anaconda.
Minder cargo (544 naar 304), maar een veel betere jumprange: max 447LY, dus de meeste Sothis missies zijn binnen bereik zonder tanken.

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• SvenBravo7
  • Laatst online: 20-09 10:15
Over 10 minuten (is me Steam download klaar) ben ik ook een verse ED speler. Zodra ik mijn Commander naam weet zal ik mezelf aanmelden op de TweaCommander lijst.

Ik heb gewoon de standaard editie gekocht om eerst eens even te kijken of ik het spel leuk genoeg vind. Ik hoop wel dat ik nog wat Tweakers tegen ga komen.

Dus.. see ya'll there!

[ Voor 5% gewijzigd door SvenBravo7 op 08-10-2016 12:54 . Reden: Zinsvouten ]

Drop a gear and disappear

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Welkom Sven *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvenBravo7
En... done. Ga nu beginnen met de SideWinder. Mijn TweaCommander naam is hetzelfde als hier op het forum. Vriendverzoeken zijn altijd welkom :D.
Thanks!!

[ Voor 33% gewijzigd door SvenBravo7 op 08-10-2016 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefmans
GeeBee schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 12:47:
Ik heb zojuist mijn Corvette ingeruild voor een Anaconda.
Minder cargo (544 naar 304), maar een veel betere jumprange: max 447LY, dus de meeste Sothis missies zijn binnen bereik zonder tanken.
Hoe krijg je dat voor elkasr? Engineers of veel cargo ingeruild voor benzinetsnks?

mixing a drink and music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvenBravo7
Oef.. het is wel even andere koek dan wat ik gewend ben met de controls. Het vliegen en combat gaat nog wel in de trainingen. Heb alleen wel erg moeite met de supercruise en hypercruise, ga steeds veel te snel waardoor ik als een goed m'n bestemming voorbij knal xD. En kleine bochtjes maken is lastig (vooral bij een station de brievenbus vinden haha.

Ben blij dat ik een PS4 controller heb liggen die ik kan gebruiken want met muis en toestenbord vond ik het niet fijn.

Is er trouwens een manier om de Info panel (rechtsboven) te openen om dingen terug te lezen? Soms zijn de instructies die ik wil hebben al weg voordat ik ze gelezen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefmans
Vreemd, bij mij blijven de instructies staan volgens mij.
Mocht je er echt relatief veel gaan spelen kan ik je een hotas aanbevelen (dat thrustmaster ding was 50 euro oid)

Qua hyperdrive: ga volluit tot de tijd op 8 7 of 6 seconden staat, dan terug naar 75 procent. Je kunt daar een knop aan toewijzen.

Qua sturen: scheelt een hoop als je ook de op en zijwaarste thrusters gebruikt. Qua bochten: gaat beter als je snelheid in de blauwe zone zit (midden ongeveer). Met pips kun je bovendien meer of minder energie naar de engines sturen.
Het is idd nogal een leercurve... Succes!

[ Voor 19% gewijzigd door Boefmans op 08-10-2016 15:08 ]

mixing a drink and music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee
Boefmans schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 13:58:
[...]

Hoe krijg je dat voor elkasr? Engineers of veel cargo ingeruild voor benzinetsnks?
Dat laatste. Standaard zit er een 5C fueltank in, verder nog een ik heb een 7C en een 4C fueltank.
Fuelscoop had gekund, maar ik was het moeten tanken onderweg gewoon een beetje zat.
Ik hoop dat ze het nog een keer zó gaan doen, dat je een simpele omweg kunt inplannen en dat dan automatisch de oorspronkelijke bestemming/route weer wordt opgepakt. Eventueel met een stemmetje "Herberekenen".

Nu is het: plot course en gáán met de bananaconda)!
https://coriolis.io/outfi...0%5BNL%5D_Anaconda_vracht

[ Voor 15% gewijzigd door GeeBee op 08-10-2016 15:16 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Zojuist de Sagittarius Gap overgestoken, door de ruime jumprange ging het super soepel :*)

Paar tussenstops gemaakt:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Vxsu8VC.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/8CPuQQe.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/cmgbHUM.jpg

o7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-09 08:29

TNJ

Frugalite

SvenBravo7 schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 14:36:
...vooral bij een station de brievenbus vinden haha.
De brievenbus wijst altijd naar de planeet (in mijn ervaring), dus duik ikzelf loodrecht op het orbit-vlak tussen station en planeet, waar ik optrek richting station en (als ik het goed herinner) op 240km uit de cruise schakel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefmans
GeeBee schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 15:13:
[...]

Dat laatste. Standaard zit er een 5C fueltank in, verder nog een ik heb een 7C en een 4C fueltank.
Fuelscoop had gekund, maar ik was het moeten tanken onderweg gewoon een beetje zat.
Ik hoop dat ze het nog een keer zó gaan doen, dat je een simpele omweg kunt inplannen en dat dan automatisch de oorspronkelijke bestemming/route weer wordt opgepakt. Eventueel met een stemmetje "Herberekenen".

Nu is het: plot course en gáán met de bananaconda)!
https://coriolis.io/outfi...0%5BNL%5D_Anaconda_vracht
Ik zou zelf de heatsinks en shield banks vervangen qua gewixht voor een zooitje mine launchers?
Verder leuke. Build, als kost die fuell grap veel cargo. Ik ga ze wel eens naast elkaar zetten zodra ik het geld ervoor heb (nog 100m sparen, even een of twee avondjes nodig)

mixing a drink and music

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• celshof
Drumatiko schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 09:46:
[...]

Thanks. Ik moet me er toch maar eens in gaan verdiepen om ook een super Asp te kunnen gaan bouwen. De Asp blijft toch wel mijn favoriete schip.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tyoi
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-08 21:19

Tyoi

Beddytear

Jeej, ein-de-lijk weer een combat CG. Top 5 here I come!

Maar eerst ff de verwarming aanzetten, tis hier koud en mn handen worden stijf...

[ Voor 47% gewijzigd door Tyoi op 08-10-2016 19:36 ]

1) You are on the internet.
2) You are on Tweakers.net.
3) You are reading my signature.
5) You didn't notice that there is no 4.
6) You just checked it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefmans
celshof schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 16:29:
[...]

Thanks. Ik moet me er toch maar eens in gaan verdiepen om ook een super Asp te kunnen gaan bouwen. De Asp blijft toch wel mijn favoriete schip.
Ja echt he. Ik wil ook een exhte explorer asp bouwen, al befrijp ik dat die diamondback meer tegen hitte kan.
Ik befin me overifens ook te hexhfen aan de python... Enfin ik vdrkoop geen sxhepen waar ik lang mee vlieg, gewoon rustig doorsparen als ik iets nieuws wil.

mixing a drink and music

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GeeBee
Ik kreeg vandaag een Tip off over een gecrashed schip, compleet met coördinaten, dus ik dacht, kom laat ik ook eens een Scarab kopen en gaan rondtouren.
Wat een drama is zo'n missie. Het is zo goed als onmogelijk om die coördinaten te bereiken. Vanuit de ruimte staan ze niet aangegeven, alleen bij orbital flight staat je positie aangegeven.Dus draai je je Anaconda een richting op en kijk je naar de per 0,001 graad veranderende lengte- en breedtegraden in de hoop dat je ongeveer de goeie kant op gaat.
Maar dat gaat weer zo supertraag dat je superlang bezig bent om een beetje in de richting te komen. Heb je daarnaast, zoals ik, ook nog eens het richtingsgevoel van een stacaravan, dan snap je wat een drama dat is.

Dus op een gegeven moment was ik het zat en dacht ik, ik zet mijn schip ergens op de grond en ga gewoon een stukkie rondrijden met dat karretje, kijken hoe het werkt, de controls uitvogelen, dat soort dingen.
Vergeet ik de poten uit te klappen (kan gebeuren) en kom ik te hard neer (kan ook nog) dus eindig ik zonder shields en 70% hull. A la, kan allemaal een keer gebeuren.
Zie ik met dikke rooie waarschuwingsletters Unsuitable terrain op het scherm... moet ik ook nog weten waar geschikt terrein is waar ik dat ding fatsoenlijk neer kan zetten!?!? ??

Conclusie: voorlopig geen scarab-missies meer voor mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GeeBee schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 01:11:
Ik kreeg vandaag een Tip off over een gecrashed schip, compleet met coördinaten, dus ik dacht, kom laat ik ook eens een Scarab kopen en gaan rondtouren.
Wat een drama is zo'n missie. Het is zo goed als onmogelijk om die coördinaten te bereiken. Vanuit de ruimte staan ze niet aangegeven, alleen bij orbital flight staat je positie aangegeven.Dus draai je je Anaconda een richting op en kijk je naar de per 0,001 graad veranderende lengte- en breedtegraden in de hoop dat je ongeveer de goeie kant op gaat.
Maar dat gaat weer zo supertraag dat je superlang bezig bent om een beetje in de richting te komen. Heb je daarnaast, zoals ik, ook nog eens het richtingsgevoel van een stacaravan, dan snap je wat een drama dat is.

Dus op een gegeven moment was ik het zat en dacht ik, ik zet mijn schip ergens op de grond en ga gewoon een stukkie rondrijden met dat karretje, kijken hoe het werkt, de controls uitvogelen, dat soort dingen.
Vergeet ik de poten uit te klappen (kan gebeuren) en kom ik te hard neer (kan ook nog) dus eindig ik zonder shields en 70% hull. A la, kan allemaal een keer gebeuren.
Zie ik met dikke rooie waarschuwingsletters Unsuitable terrain op het scherm... moet ik ook nog weten waar geschikt terrein is waar ik dat ding fatsoenlijk neer kan zetten!?!? ??

Conclusie: voorlopig geen scarab-missies meer voor mij...
Tip (off): Zoek eerst de Y-as (Noord/zuid) op, en vlieg naar de juiste Y-coordinaat. Draai vervolgens je neus 90 graden, en vlieg naar de juiste X-as. Je kan zo vrij snel ongeveer in de buurt van de coördinaten komen, daarna is het een kwestie van een rondvliegen om de laatste decimalen correct te krijgen. Overweeg trouwens ook om op zijn kop te vliegen, je hebt dan veel meer zicht op het oppervlak (je ziet dan snel genoeg iets "vreemds" waar je vervolgens naartoe kunt).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:31

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Goed nieuws voor mensen met het richtingsgevoel van een stacaravan, in de laatste beta (en dus in de aankomende patch 2.2) is EIN-DE-LIJK het compass toegevoegd aan orbital cruise. Daarmee wordt het een stuk makkelijker te bepalen in welke richting je vliegt en makkelijker uit te vogelen hoe je op je gewenste coördinaten komt. Nu heb je alleen een compass als je al onder orbital cruise zit, dus normale vlucht boven het oppervlak.

Maar goed, het is uiteindelijk volkomen belachelijk dat het in 3303 (ofzo) nog steeds niet mogelijk is gewoon op een navigatiescherm (planetary map) aan te wijzen (landschapselementen als grote kraters, bergen) en in te voeren (coördinaten) is waar je heen wil. Zet een vlaggetje en volg dat zoals je nu bv doet als je op een settlement wil landen. Het is FD al vaak genoeg voorgesteld en ik hoop dat ze er uiteindelijk nog eens wat mee doen want navigeren op planeten is inderdaad een drama.
GeeBee schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 01:11:
Om te landen heb je een vlak stuk nodig ja. Als je met je landingsgestel omlaag boven het oppervlak vliegt zie je op je radar een cirkeltje onder je schip. Dat is rood als het terrein ter plaatse ongeschikt is en blauwig als het geschikt is. Voor een groot ship als een conda heb je een flink glad stuk nodig dus dat is wel eens even zoeken. Een sidewinder kun je bijna overal wel op de grond prakken. En zelfs als je een vlak stukje op een overigens hobbelig terrein vind kan het nog gebeuren dat je scarab klem zit onder je schip, zeker met kleine en middelgrote schepen. De grote schepen staan meestal wel wat hoger op de poten dus dan heb je dat probleem minder.

[ Voor 34% gewijzigd door SnoeiKoei op 09-10-2016 09:53 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
SnoeiKoei schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 09:48:
Goed nieuws voor mensen met het richtingsgevoel van een stacaravan, in de laatste beta (en dus in de aankomende patch 2.2) is EIN-DE-LIJK het compass toegevoegd aan orbital cruise. Daarmee wordt het een stuk makkelijker te bepalen in welke richting je vliegt en makkelijker uit te vogelen hoe je op je gewenste coördinaten komt. Nu heb je alleen een compass als je al onder orbital cruise zit, dus normale vlucht boven het oppervlak.

Maar goed, het is uiteindelijk volkomen belachelijk dat het in 3303 (ofzo) nog steeds niet mogelijk is gewoon op een navigatiescherm (planetary map) aan te wijzen (landschapselementen als grote kraters, bergen) en in te voeren (coördinaten) is waar je heen wil. Zet een vlaggetje en volg dat zoals je nu bv doet als je op een settlement wil landen. Het is FD al vaak genoeg voorgesteld en ik hoop dat ze er uiteindelijk nog eens wat mee doen want navigeren op planeten is inderdaad een drama.
Echt realistisch is het niet nee, maar voor mij hoeft het niet, net als autopilot of andere dingen die het spelelement weghalen. Zo kun je ook argumenteren dat er een anti-interdict computer moet komen en een auto-trade-route assistant. En waarom moet ik zelf op een knoppie drukken om mijn ship te refuelen? Sorry ik draaf door ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

RobV schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 09:54:
[...]

Echt realistisch is het niet nee, maar voor mij hoeft het niet, net als autopilot of andere dingen die het spelelement weghalen. Zo kun je ook argumenteren dat er een anti-interdict computer moet komen en een auto-trade-route assistant. En waarom moet ik zelf op een knoppie drukken om mijn ship te refuelen? Sorry ik draaf door ;)
Ben het met je eens dat er een spelelement moet overblijven maar het moet ook leuk zijn om (vaak) te landen en dat is het nu niet.

Sterker nog, je kunt veel méér spelelementen toevoegen als je toestaat waypoints op een planeet te maken en te delen met andere spelers. Zo kun je bv met wat vlaggetjes een race track uitzetten op een planeet (voor scarabs of gepimpte Imperial Couriers of wat je maar wil), of meeting points voor een groepsuitje. Met z'n allen naar het alien wreck dat een tijdje geleden gevonden is, zonder dat iedereen drie kwartier aan het zoeken is.

[ Voor 27% gewijzigd door SnoeiKoei op 09-10-2016 10:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• azteke
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 21:52

azteke

King

RobV schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 09:54:
[...]

En waarom moet ik zelf op een knoppie drukken om mijn ship te refuelen? Sorry ik draaf door ;)
Ze zouden dit onderdeel kunnen maken van je docking computer. Dat je een extra config schermpje krijgt in je cockpit waarin je dingen als auto refuel, repair en refill instelt. :9~

CMDR azteke || You never get a second chance to make a first impression...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06 08:35
Ook een pluspunt van de nieuwe bèta; de geplotte route blijft als je reboot. Zeker met server issues is dat wel zo fijn.

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Tussenstand voor vandaag; de kop is eraf *O*

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/MgV3ENC.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/h3tATe5.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Voor de verkenners onder ons; in december gaat er een grote groep van de bubble naar Colonia vertrekken (klik op onderstaande afbeelding voor meer info)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/JsWKVIY.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Drumatiko schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 15:49:
Voor de verkenners onder ons; in december gaat er een grote groep van de bubble naar Colonia vertrekken (klik op onderstaande afbeelding voor meer info)

[afbeelding]
Oh dit kan interessant zijn!
Maar moet eerst eens kijken waar en hoe.. de rift.. alien structures... zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Charlie Alpha Tango moet geloof ik eerst maar eventjes weer wat Sothis missies doen geloof ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
De nieuwste aanwinst:
(aardig plaatje geschoten vanaf de rand van het centrum)
http://i.imgur.com/TiCYyxw.jpg 8)

@Leut; laten we hopen dat die alien structures niet in een uithoek van het stelsel zijn weggestopt, 50k ly vanaf SOL bijvoorbeeld :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Drumatiko schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 16:31:
De nieuwste aanwinst:
(aardig plaatje geschoten vanaf de rand van het centrum)
http://i.imgur.com/TiCYyxw.jpg 8)

@Leut; laten we hopen dat die alien structures niet in een uithoek van het stelsel zijn weggestopt, 50k ly vanaf SOL bijvoorbeeld :9
Dat is totaal geen probleem! Als ik weet waar ik wezen moet pak ik mijn annie of ASp en ik ben weg!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• azteke

azteke

King

Ow Nice! Kijken of ik ook mee ga reizen naar Jacques!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oef, ik ben blij als ik voorbij Sag A* ben; de plotting computer heeft het er moeilijk mee om een route te vinden 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• azteke

azteke

King

Ken je deze al: https://forums.frontier.c...n-the-Core-an-explanation

Het idee is dat er een optimale afstand is om een route te plotten. Of in video vorm:
YouTube: Elite Quick Guides: Plotting Routes in the Core

Acties:
  • +2 Henk 'm!
azteke schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 20:24:
Ken je deze al: https://forums.frontier.c...n-the-Core-an-explanation

Het idee is dat er een optimale afstand is om een route te plotten. Of in video vorm:
YouTube: Elite Quick Guides: Plotting Routes in the Core
_/-\o_

Danku!

1000/43,5 = 22,98 jumps --> N=22
22 * 43,5 = 957ly = M
Afstand tot Sag = ca. 5k ly --> D=5

Optimale afstand: M - ((N * 0,25) + (D*2) = 941,5ly --> in 10 seconden geplot *O*

Acties:
  • +2 Henk 'm!
En nu in tabelvorm:

8)
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/EhpWTF2.jpg

Rood = je maximale jumprange
Blaauw = je afstand tot Sag A*.

De tabelwaarde is de optimale route-afstand

[ Voor 44% gewijzigd door Drumatiko op 09-10-2016 20:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• azteke

azteke

King

oh wow, dat is een super handig overzicht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Wat is nu het plan? Gaan we 'en masse' naar Jacques?

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Lijkt me wel stoer om te doen, misschien met een transport-schip (Keelback i.v.m. mooie cockpit).

edit:

Geen slechte afstand om binnen 36uur afgelegd te hebben al zeg ik het zelf :Y)
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Kh2f62l.jpg

[ Voor 42% gewijzigd door Drumatiko op 09-10-2016 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Respect, dat is een afstand die ik tijdens mijn explorationtochten verdeelde over een aantal weken :P

[ Voor 5% gewijzigd door SnoeiKoei op 09-10-2016 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
Boefmans schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 00:39:
[...]

Ja echt he. Ik wil ook een exhte explorer asp bouwen, al befrijp ik dat die diamondback meer tegen hitte kan.
Ik befin me overifens ook te hexhfen aan de python... Enfin ik vdrkoop geen sxhepen waar ik lang mee vlieg, gewoon rustig doorsparen als ik iets nieuws wil.
Ik heb de Diamondback wel eens gevlogen, maar ik krijg het er niet echt warm van ( ;) ). Heel snel weer verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefmans
Als wr pas in december gaan, wil ik wel mee. Dan hoop ik een goede anaconda te hebben of op zijn minst de asp goed geequipeerd.

mixing a drink and music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-09 13:03
Ik hoop toch van harte dat Frontier Sothis en Ceos niet de grond in boort met 2.2. Ja, het is wel erg snel geld verdienen, maar als je een groot schip hebt is dat soms wel handig hoor. Met 160 miljoen voor een A8 klasse onderdeel duurt het ontzettend lang om alles bij elkaar gespaard te hebben. Gewoon veel te lang.

Tot nu toe heeft Frontier korte metten gemaakt met alle mogelijkheden om snel (goed of een bug) geld te verdienen. Sothis runs is de eerste waar ik ook aan mee doe en het heeft wel geholpen om een vloot van gevarieerde schepen op te bouwen zodat het spel leuk blijft. Gister weer in de Python en Fer-De-Lance gevlogen. De Python is voor mij niet meer wat het geweest is, de schilden verdwijnen ontzettend snel. De Fer de Lance met 2 medium beam lasers, 2 medium multicanons en 1 huge multicanon is geweldig om mee te vliegen. Sterke schilden, goed manouvreerbaar.. alleen warmt het schip heel snel op en heb ik geen ruimte voor heat sinks :P Het is soms dus even zweten met de shield cell banks.

Sothis moet misschien wat anders worden ingedeeld: betaling meer naar rang met behoud van zo'n goede betaling na het afleveren van vracht over zo'n afstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oban606
Sothis, ben er maar mee bezig zeg. Bah bah.. is het de bedoeling met die illegale cargo silent running gebruikt met heat sinks? Klinkt logisch om niet gescanned te worden.is er daarnaast nog een betere of nog een manier om iets te doen om te voorkomen dat je gescanned wordt? Vind het best tricky om naar binnen te knallen zonder shields😉

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• captain_ghost
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-03 19:34
Oban606 schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 13:13:
Sothis, ben er maar mee bezig zeg. Bah bah.. is het de bedoeling met die illegale cargo silent running gebruikt met heat sinks? Klinkt logisch om niet gescanned te worden.is er daarnaast nog een betere of nog een manier om iets te doen om te voorkomen dat je gescanned wordt? Vind het best tricky om naar binnen te knallen zonder shields😉
Je gaat gewoon even naar juiste positie bewegen en daarna rechtdoor vliegen richting brievenbus.. Ik doet dat al vaak genoeg met mijne cutter, met schild en zonder heat hoeven gebruiken.

Anders moet je een gewone bezorging missies nemen, zo hoeft je niets vrezen voor de scan van politie.

CMDR Executeur : Concentratie is belangrijk. De ongeluk zit in de kleine hoekje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Gewoonnaar binnen knallen mét shields:

- 6.5km afstand voor de brievenbus
- goed uitlijnen dat je niet hoeft te sturen (alleen rollen)
- request docking
- wachten totdat alle security weg is bij de ingang (check radar), houd rekening met andere spelers.
- vol gas, 1x boost
- zodra je bij de brievenbus bent, gas op nul, landingsgestel uit.

Je krijgt wel een 'scan detected', maar er is geen tijd om de scan af te maken.

Shit, captain_ghost is me weer voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
Smokkelen doe ik niet aan. Lekker met de HOTAS en de Cutter rustig aan vliegen. Soort van vliegdekschip rondvliegen :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Soggoth
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-04 14:37
Ik doe ook niet meer aan smokkelen, krijg het altijd wat benauwd als ik 'ship scan detected' hoor. Meerdere keren gehad dat ik domme dingen gedaan heb zoals in paniek silent running aanzetten, waardoor mijn shield offline gaan.Om dan vervolgens tegen het metalen frame van de mailbox aan te vliegen, toch nog gescanned te worden. Boete voor illegal carge EN repair costs.

Heb nog heel veel dat ik in game nog wil leren, maar smokkelen hoeft op zich niet op dat lijstje te staan.

Nu mijn maten weer opgehouden zijn met Elite, heb ik me eindelijk voor genomen om deze week naar het 'the Gathering' systeem te vliegen, mogelijk tot in game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EliteGhost
Soggoth schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 15:41:
Ik doe ook niet meer aan smokkelen, krijg het altijd wat benauwd als ik 'ship scan detected' hoor. Meerdere keren gehad dat ik domme dingen gedaan heb zoals in paniek silent running aanzetten, waardoor mijn shield offline gaan.Om dan vervolgens tegen het metalen frame van de mailbox aan te vliegen, toch nog gescanned te worden. Boete voor illegal carge EN repair costs.

Heb nog heel veel dat ik in game nog wil leren, maar smokkelen hoeft op zich niet op dat lijstje te staan.

Nu mijn maten weer opgehouden zijn met Elite, heb ik me eindelijk voor genomen om deze week naar het 'the Gathering' systeem te vliegen, mogelijk tot in game.
*Schouderklopje*
Bij ons ben je altijd welkom :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Absoluut

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SnoeiKoei schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 22:41:
Respect, dat is een afstand die ik tijdens mijn explorationtochten verdeelde over een aantal weken :P
Hehe dankje, het is ook best tijdrovend. Op het ED-forum zijn er gasten die in 48uur naar Beagle Point vliegen, dit is dus inclusief slaap en dergelijke (dat is best extreem). :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefmans
Zou wel zuur zijn als sothis eraan gaat, net nu ik bijna een anaconda heb... Zo bevoordeel je ook nog meer de spelers die eerder bezig zijn. Je moet al genoeg grinden lijkt me zo, de methode 'even een weekje sotbis en je hebt geen geldproblemen meer' bevalt me prima. Zou eigenlijk snel een weekje vrij moeten hebben :)

mixing a drink and music

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Mjah er komt heus wel weer een andere manier om snel veel geld te verdienen. Is tot nu toe iedere keer gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefmans
ik zorg altijd dat ik recht voor de ingang sta, paar km afstand nog 6 ofzo
dan toestemming vragen
dan naar binnen vliegen
enhalverwege ergens silent running aan. zodra ik binnen ben kan die meteen uit, haal ik prima.

mixing a drink and music

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Zojuist Elite trader geworden ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EliteGhost
RobV schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 18:59:
Gefeliciteerd! o7

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gefeliciteerd Rob! Veel plezier in Shinrarta Dezrha!

En Welkom Soggoth. Voor iedereen een plaatsje in Hip 87414. Tenzei je een SDC lid bent :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Netjes, van harte!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Proficiat!
*O* d:)b

En welkom Soggoth :*)

Ligt het trouwens aan mij of stijgt het ledental de laatste maanden wat sneller dan voorheen? Goede zaak i.i.g.!

Edit: doet de TweaCommanders-lijst het bij jullie trouwens ook niet? ik krijg een tiny-url error -O-

[ Voor 13% gewijzigd door Drumatiko op 10-10-2016 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azteke

azteke

King

Congrats!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Drumatiko schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 20:03:
[...]

Ligt het trouwens aan mij of stijgt het ledental de laatste maanden wat sneller dan voorheen? Goede zaak i.i.g.!
*KUCH*nomanskydebakel*KUCH*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06 08:35
Ik denk dat dit een nieuw setje is? Ziet er nice uit!

Afbeeldingslocatie: https://www.alternate.nl/p/o/n/Thrustmaster_Joyst__T16000M_FCS_HOTAS__joystick@@njzt9b_5.jpg
Je kan er ook nog een mooi pedaal setje op aansluiten.
Ik zie een mooi kerst cadeautje O-)

Oh, en;

Welkom @Soggoth
Feli @Rob
@Drumatiko link is idd stuq
:>

[ Voor 15% gewijzigd door daPet op 10-10-2016 20:38 ]

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
Nog 30% tot Elite combat. Het gaat zooooo langzaaaaam.
http://elite-dangerous.wikia.com/wiki/Combat

Ze schatten dat je 2400 schepen kapot moet schieten (rang gemiddeldes) om van Deadly naar Elite te komen. Ik zit op 70% dus nog ongeveer 720 te gaan. ZUCHT. :+

Ook 25% door Tycoon heen (richting Elite) en dat ga ik later opkrikken met de geliefde Cutter O-)

[ Voor 16% gewijzigd door EliteGhost op 10-10-2016 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
daPet schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 20:30:

[afbeelding]
Je kan er ook nog een mooi pedaal setje op aansluiten.
Ik zie een mooi kerst cadeautje O-)

Oh, en;

Welkom @Soggoth
Feli @Rob
@Drumatiko link is idd stuq
:>
Heb je de peddal nog nodig met die twee grote knoppen voor op je gashendel? Mooie joystick :P

Als die TweaCom link over een paar dagen nog steeds niet werkt, zullen we dan een nieuwe lijst opstellen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
daPet schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 20:30:

[afbeelding]
Neemt u mij vooral niet kwalijk maar is dit een nieuw product van 'My First Joystick'? Man man man wat een plastieke meuk. Kan er dan ook NIEMAND iets fatsoenlijks op de markt brengen (Warthog en $$$$ flightsim gear uitgezonderd). :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RobV schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 21:02:
[...]

Neemt u mij vooral niet kwalijk maar is dit een nieuw product van 'My First Joystick'? Man man man wat een plastieke meuk. Kan er dan ook NIEMAND iets fatsoenlijks op de markt brengen (Warthog en $$$$ flightsim gear uitgezonderd). :X
Het is de remake van de legendarische T16000, een joystick welke voor zijn prijsklasse uitzonderlijke prestaties levert. Ik verwacht dat het zeker geen miskoop zal zijn om deze te nemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Drumatiko schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 21:07:
[...]

Het is de remake van de legendarische T16000, een joystick welke voor zijn prijsklasse uitzonderlijke prestaties levert. Ik verwacht dat het zeker geen miskoop zal zijn om deze te nemen.
Granted, het zal prima werken en deugelijke electronica hebben, maar qua uiterlijk is het meh. :X

Einde rant. Ik ben blij dat er weer iemand HOTAS'en maakt.

[ Voor 7% gewijzigd door RobV op 10-10-2016 21:22 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Even een enorme gas giant bezocht:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/9htNYHS.jpg

Nog 2,6kly te gaan voor Sag A*
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/wg8q1Ax.jpg

Pagina: 1 ... 7 ... 122 Laatste