Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oban606 schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 18:53:
[...]

Of ik zeker ben? Nou ja, die 3 dingen die je nodig hebt voor 1 role: Arsenic, chemicaliën manipalators, detamined wake exeptions , daar heb ik er 6 van bij alle drie.
Meer materialen zie ik niet die ik zou moeten hebben. Maar ik zie ook geen opdracht of taak die ik zou moeten doen om lvl5 open te spelen....
Hmm dat is dan wel raar ja. En je weet zeker dat die engineer 5 sterren heeft (te zien in menu 4 --> engineer). Als dit het geval is, dan zou ik maar een mailtje naar support sturen want het zou dan gewoon moeten werken.
Leutje schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 18:26:
[...]

Valt reuze mee hoor. Gewoon rustig aan doe n en in een conflict zone zo snel mogelijk wegwezen :P
Je sidewinder zal altijd zichtbaar blijven door middel van een gekleurd vakje in de galaxy map.
---

Ik heb mijn FDL eens van stal gehaald en er long range weapons mods op gezet... HEERLIJK!
Ik heb eigenlijk altijd een beetje een hekel gehad aan deze ondingen maar vandaag in adit wat ...eh... "gescoord" voor the gathering en WOW ik knal de schilden weg vanaf dik 5 kilometer :D

Moet ik maar eens vaker doen geloof ik ;)
Het leuke is,.. ik had eerst long range mods, maar heb ze omgegooid naar Rapid fire omdat deze beter zijn. Of beter gezegd; waren... (ik had een oud topic gelezen op het ED forum, en was vergeten dat ze de wapens gingen wijzigen in die recente patch). Binnenkort maar weer eens wat mats verzamelen om een paar rerolls te doen :+

Als ik geen ruimte meer heb om die "mislukte" wapens op te slaan, dan zal ik er maar een Corvette bij moeten kopen _O-

[ Voor 45% gewijzigd door Drumatiko op 28-01-2017 19:40 ]

“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:33

jacobras

Developer

Ik heb een probleem :'(

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/NeJZtbg.jpg

Was onderweg richting Adit, bijna 50 jumps nodig. Paar gedaan, bijgetankt, missie'tje gedaan en verder. Weer paar jumps.. en toen wilde ik tanken in een systeem waar geen station of iets was. Dichtstbijzijnde station is die LTT 8001 (als ik het goed begrijp uit de system map). FSD kon niet dus ik dacht ik vlieg er in hypercruise wel heen.. op een gegeven moment zat ik alleen bijna op topsnelheid en zou dat nog 3 dagen duren. Dus hier ben ik nu, rondzwevende.

En nu? -O-

Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
jacobras schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 19:43:
Ik heb een probleem :'(

[afbeelding]

Was onderweg richting Adit, bijna 50 jumps nodig. Paar gedaan, bijgetankt, missie'tje gedaan en verder. Weer paar jumps.. en toen wilde ik tanken in een systeem waar geen station of iets was. Dichtstbijzijnde station is die LTT 8001 (als ik het goed begrijp uit de system map). FSD kon niet dus ik dacht ik vlieg er in hypercruise wel heen.. op een gegeven moment zat ik alleen bijna op topsnelheid en zou dat nog 3 dagen duren. Dus hier ben ik nu, rondzwevende.

En nu? -O-
If you have a problem, if no one else can help, and if you can find them....maybe you can hire The Fuel Rats

Gewoon even naar deze website gaan, aangeven dat je fuel nodig hebt en je maakt een van de tofste community's mee in de gamewereld ;) Veel plezier!
https://www.fuelrats.com/

“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

Drumatiko schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 19:46:
[...]

If you have a problem, if no one else can help, and if you can find them....maybe you can hire The Fuel Rats

Gewoon even naar deze website gaan, aangeven dat je fuel nodig hebt en je maakt een van de tofste community's mee in de gamewereld ;) Veel plezier!
https://www.fuelrats.com/
Daar heb ik eerder van gehoord, maar kunnen ze zomaar elk schip bijtanken in de lucht? Ik heb niet expliciet een brandstof-luchttank-iets gekocht namelijk.

Hoe zorgen jullie dat je bij lange routes tussentijds nog kan tanken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Als je een route maakt in de galaxy map, dan kun je ook filters toepassen. (derde tab dacht ik). Je moet de volgende stertypes selecteren: K.G.B. F.O.A.M. (ezelsbruggetje,.. die vergeet je voorlopig niet meer :P). Onder aan de lijst met stertypes kun je selecteren dat je routeplanner enkel deze sterren mag gebruiken voor het plotten van een route.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• siren
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-06 15:59
jacobras schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 19:48:
[...]

Daar heb ik eerder van gehoord, maar kunnen ze zomaar elk schip bijtanken in de lucht? Ik heb niet expliciet een brandstof-luchttank-iets gekocht namelijk.

Hoe zorgen jullie dat je bij lange routes tussentijds nog kan tanken?
Fuelscoop en dan filteren op sterren waar je bij kan tanken, uit mijn hoofd is dat KGBFOAM sterren die kun je gewoon aanlaten en dan de rest uit en dan vinkje apply selection to route. Zo omzeil je de dorstige momenten. :) (spuit 11)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14-10 18:15
Fuelrats idd. Zelf nog niet gebruikt maar hoor alleen maar goeds over ze.

En de eerste de beste gelegenheid een fuelscoop aanschaffen. Zo'n beetje eerste wat ik kocht en ondanks mijn korte carrière wil ik al niet meer zonder.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

O wauw! Ik dacht dat een fuel scoop iets was om anderen in de lucht bij te tanken. Klinkt inderdaad als een waardevolle upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm ik dacht dat de server refresh/update altijd om 20:00 was, maar de percentages in Adit zijn nog steeds niet bijgewerkt. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
jacobras schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 20:07:
O wauw! Ik dacht dat een fuel scoop iets was om anderen in de lucht bij te tanken. Klinkt inderdaad als een waardevolle upgrade.
Na elke jump even rondje om de ster heen en je zit nooit meer zonder fuel. Of je moet pech hebben steeds de verkeerde sterren tegen te komen maar dat heb ik nog niet gehad.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06:47
Je kunt andere schepen ook bijtanken, daarvoor moet je fuel limpets meenemen. Die gebruiken die fuelrats om anderen te helpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S
Maar inmiddels ruim uur verder. Hoe is het afgelopen??

Acties:
  • +3 Henk 'm!
jacobras schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 20:07:
Ben je nog steeds zonder brandstof? wil je hulp? ik kan je zo helpen met een paar fuel limpets :) zeg me waar je bent en geef je ingame naam. Dan ben ik er over een paar minuten :)

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Parcival44
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-07 00:36
nou ook lekker geknokt in me vulture ff met Stefijn en later nog even met
Leut
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/R2zHfhM.jpg

Nog een ander dingetje wie heeft de langste jump naar hip87414 toe (jaja jullie over engineered Anies winnen vast ;P)
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/weMNFjd.jpg

was onder weg en dacht opeen dit red ik 1 een jump :9
benieuw wie er t verst vanaf komt zal dus iets van 100 LY worden?
of hebben we een neutron binnen jump range :o

<<Crunck>>Christina Pagniacci: No intensity, no victory.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
hoe de neuk kom jij aan bijna 90ly jumps?? Leveren die engineers zoveel op?

[ Voor 28% gewijzigd door Player1S op 28-01-2017 20:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Parcival44 schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 20:43:
nou ook lekker geknokt in me vulture ff met Stefijn en later nog even met
Leut
[afbeelding]

Nog een ander dingetje wie heeft de langste jump naar hip87414 toe (jaja jullie over engineered Anies winnen vast ;P)
[afbeelding]

was onder weg en dacht opeen dit red ik 1 een jump :9
benieuw wie er t verst vanaf komt zal dus iets van 100 LY worden?
of hebben we een neutron binnen jump range :o
Verrek! dat ben ik! :+
De max jump afstand met een schip is met een anaconda en is ongeveer 60lj
Met een neutronen ster boost is dat 4 keer 60 = 240 lichjaar!!! in 1 enkele jump!
Mijn annie doet 53 lichtjaar met oa fighters aan boord en zo.
Mijn asp doet "maar" 43 lichtjaar.
Deze zwarte FDL doet nog net geen 20 :P (en dat is na een lvl 5 bij farseer lol)

Het maximale halen is.. leuk maar over het algemeen erg weinig praktisch. Zo is een schildje toch wel erg handig enzo ;) kleine dingetjes halen je jumps dus weer naar beneden helaas

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
Ben ik de enige die uit de server is gegooid en er niet meer in komt?
Internet doet het gewoon. Xbox ook gewoon verbonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PC hier en geen problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
Mmm Xbox maar even uit en aan gezet en kom er nu weer in.
Hopelijk niet teveel progres kwijt. Net 22jumps achter de rug om meta-alloy te scoren en vervolgens 16jumps om bij Farseer aan te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

L1nt schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 20:36:
Maar inmiddels ruim uur verder. Hoe is het afgelopen??
Avondprogramma kicked in. Even tijdens pauze basketbalwedstrijd GoT checken lukt wel maar mijn brandstofprobleem heeft morgen pas weer prioriteit ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Parcival44
lol deze is met matrial boost anders doet me asp 46 ly oid ( hint heat-sink en life support lightweight helpen best wel)

hm weer missie droogte grom :( heel hip 87414 afgegeaan 5 adit data missies
nu in adit peligo colony ook droog

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EliteGhost
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-10 15:52
Exploren met VR is geweldig.
Kan ongeveer 1000 ly per keer doen en de afleiding is in sommige systemen groot: 'oh mooie planeet met diepe ravijnen. Daar ga ik eens met de SLF doorheen.'

Dan merk je ook pas hoe groot je schip eigenlijk is (Anaconda) en hoe krap de SLF. in de Cutter leek het al groot maar die heb ik nog niet op de zelfde manier bewonderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Parcival44 schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 23:10:
lol deze is met matrial boost anders doet me asp 46 ly oid ( hint heat-sink en life support lightweight helpen best wel)

hm weer missie droogte grom :( heel hip 87414 afgegeaan 5 adit data missies
nu in adit peligo colony ook droog
Het is op het moment inderdaad wat schraal qua aanbod. Met een half uur mode switching 4 massacre missies en 4 data missies kunnen oppikken. Het zou mooi zijn als je je gewoon kon pledgen voor 1 van de 2 partijen, en dan continue missies aangeboden krijgt die aansluiten bij de status van je partij (dus geen goederen transport als je in oorlog bent). Morgenochtend nog maar eens kijken wat er te vinden is qua missies :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06 08:35
Voor mensen in acute 'nood', zoals geen Fuel meer hebben, er is meestal wel iemand in de discord chat server die wellicht kan helpen ;)

https://discord.gg/WSkkds9

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/oDsJsmz.png

De tweede! Er is er nog 1 gevonden! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azteke
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 21:52

azteke

King

Leutje schreef op zondag 29 januari 2017 @ 10:34:
[afbeelding]

Ik vind het zooo jammer dat ik nog ver weg zit van de bubble -O-

CMDR azteke || You never get a second chance to make a first impression...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leutje schreef op zondag 29 januari 2017 @ 10:34:
[afbeelding]

Cool d:)b , mocht je een topdown screenshot hebben wanneer de zon op die ruïnes schijnt, zou je die dan willen posten? Ben benieuwd of hoe die layout afwijkt van de eerdere ruïne.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nou wil het wel doen maar het is een 1 op 1 kopie :(
Ik ben nu pas de 100 miljoen missie aan het doen maar ik krijg gewoon de eerste berichten binnen.
Dit was ook een beetje mijn missie zeg maar. de eerste berichten waren er al en nu de 2de reeks. Dacht ik.

Beetje vreemd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Och ja nu zie ik het ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

EliteGhost schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 23:39:
Exploren met VR is geweldig.
Kan ongeveer 1000 ly per keer doen en de afleiding is in sommige systemen groot: 'oh mooie planeet met diepe ravijnen. Daar ga ik eens met de SLF doorheen.'
Dit kan alleen met Horizons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
jacobras schreef op zondag 29 januari 2017 @ 11:20:
[...]

Dit kan alleen met Horizons?
Landen op planeten, ja :)

Tof dat er nog een ruïne gevonden is, wel jammer dat hij exact hetzelfde is, alleen de positie tov het noorden is anders.

FD at its finest. Waarschijnlijk hebben ze bij de eerste ruïnes een fout gemaakt waardoor alle data (36 stuks) al meteen beschikbaar was, waar je ze anders zou moeten krijgen op de andere locaties. Dus waarschijnlijk weten we nu alles al over de guardians lore. Nu nog een thuis wereld vinden :p

[ Voor 58% gewijzigd door daPet op 29-01-2017 11:40 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Het FDev forum en ik zijn het er over eens. Het is een exacte kopie. tot de laatste details :( Bad move FDev. very bad move..... :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
Leutje schreef op zondag 29 januari 2017 @ 11:41:
Het FDev forum en ik zijn het er over eens. Het is een exacte kopie. tot de laatste details :( Bad move FDev. very bad move..... :N
Kan Lore achter zitten he

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:42
Nah... Even with Lore, the Data was different ;)

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Stefke
Rescue underway!

Afbeeldingslocatie: https://s5.postimg.org/v6e5uq747/2017_01_29_15_07_43_Alrai_Sector_OI_K_a8_1.png

GOT wegenwacht :) Gelukkig is t maar 230000ls

[ Voor 9% gewijzigd door Stefke op 29-01-2017 15:09 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
stefijn schreef op zondag 29 januari 2017 @ 15:08:
Rescue underway!

[afbeelding]

GOT wegenwacht :) Gelukkig is t maar 230000ls
Awesome! _/-\o_

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Stefke
Samen met Deem77 JacoBras van brandstof voorzien en een veilige weg naar t station
Afbeeldingslocatie: https://s5.postimg.org/duien130n/2017_01_29_15_38_28_LTT_8001.png
Afbeeldingslocatie: https://s5.postimg.org/3yhbndx8n/2017_01_29_15_37_22_LTT_8001.png
Achterin de python van DeeM77

[ Voor 5% gewijzigd door Stefke op 29-01-2017 15:41 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

I have been rescued!
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/dkcJJnv.jpg

Mijn helden _/-\o_
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/cwEpGAH.jpg

En nu op visite in Filter Station!
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/hNCVBqG.jpg

Binnenkort eerst eens een fuel scoop scoren O-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Player1S
Binnenkort? Je bent toch in een station? Kopen die hap!! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

L1nt schreef op zondag 29 januari 2017 @ 16:02:
Binnenkort? Je bent toch in een station? Kopen die hap!! :+
Kon 'm hier helaas niet vinden, hoewel ze die volgens http://roguey.co.uk/elite...nt/internal/fuel-scoop/1e wel zouden moeten hebben. Misschien niet in de juiste categorie gekeken. Valt blijkbaar onder internal components, maar daar heb ik geen vrij slot volgens mij in mijn Sidewinder.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Wow Deem77 Das een beste aderlating! 28 credits :D

Regel 1: Nooit maar dan ook nooit vliegen zonder je insurrance te kunnen betalen NOOIT!
Regel 2: Koop altijd een fuelscoop! Zelfs al is het maar een kleintje
Regel 3 Nooit maar dan ook nooit vliegen zonder je insurrance te kunnen betalen NOOIT!

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Je vergeet nog te melden dat je altijd voldoende moet hebben voor je rebuy ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oja :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
(overleden)
Jacobras, fuel scoop is een optional, zeker geen internal component. Elk groot station heeft wel een fuel scoop te koop, op outposts kan ik me voorstellen dat ze er geen hebben.

 | Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oban606
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-12-2024
[quote]Drumatiko schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 19:37:
[...]

Hmm dat is dan wel raar ja. En je weet zeker dat die engineer 5 sterren heeft (te zien in menu 4 --> engineer). Als dit het geval is, dan zou ik maar een mailtje naar support sturen want het zou dan gewoon moeten werken.

[...]

Nou nee, Felicity Farceer ... Daar had ik dus 5 sterren zichtbaar en ik de materialen. Ik ben echter op zoek gegaan naar een nieuwe 5A FSD, omwille betere role kans bij nieuwe ongebruikte FSD. Bij terugkomst zag ik dat ik 4 sterren had ipv van 5.

Maar goed, zie bij tabblad rechts(4) dat ik op 75% zit. Ik heb daarna nog een paar roles gedaan op lvl1 engine van Felicity , per role kreeg ik er 1% bij, ongeveer.
Anyway, ik heb ben wat aan het zoeken geweest naar nebula's en daar ben ik nu naar onderweg. Leuk detail, ik heb aan voice attack het command "scan system" toegevoegd... Werkt als een malle, trigger voor scan systeem is zo 2016:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S
Iemand enig idee waar je passenger cabines kunt kopen in de omgeving van onze thuisbasis? Wil best wat jumps maken maar mn huidige is te klein IMHO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeM77
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:25
Leutje schreef op zondag 29 januari 2017 @ 16:11:
Wow Deem77 Das een beste aderlating! 28 credits :D
Huh, wat, wie , waar? :?

...and remember: gravity doesn't exist.... Earth just sucks!!!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Player1S
En met stom geluk vlieg ik station binnen die precies heeft welke ik zocht :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

Rechtsboven in de laatste screenshot van mijn post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeM77
ahh... die had ik niet door. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
Maakt het eigenlijk nog uit welke engineer je pakt om je FSD te upgraden? Of zijn ze allemaal even goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Elke engineer heeft zijn eigen specialiteiten en ze gaan niet allemaal tot hetzelfde niveau. Farseer doet bij max lvl1 powerplant, max lvl3 thrusters maar wel lvl 5 fsd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeeM77
Lekker postbode aan het spelen. Vlieg naar Mori Station in HIP 9414. Ineens een melding van Eddi "Interdiction by military detected." :/ Ik submit en 3 seconden later vliegen er 2 anacondas van de defence force rakelings langs mijn schip. :P

Ik heb de boodschap begrepen en zal me netjes gedragen meneer. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
stefijn schreef op zondag 29 januari 2017 @ 20:47:
Elke engineer heeft zijn eigen specialiteiten en ze gaan niet allemaal tot hetzelfde niveau. Farseer doet bij max lvl1 powerplant, max lvl3 thrusters maar wel lvl 5 fsd
Maar de ene level 5 fsd engineer is gelijk aan de andere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azteke
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 21:52

azteke

King

L1nt schreef op zondag 29 januari 2017 @ 21:22:
[...]

Maar de ene level 5 fsd engineer is gelijk aan de andere?
Jep, er zit geen verschil tussen dezelfde blueprints bij verschillende engineers.

CMDR azteke || You never get a second chance to make a first impression...

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Eergister: Kano ?%, The Gathering 19%.
Gisteren: Kano 9%, The Gathering 20%.
Vandaag: Kano 6%, The Gathering 20%. (ziet er dus goed uit)

Ik moet eerlijk bekennen dat ik dit weekend niet zoveel er aan heb kunnen doen als ik had gehoopt (werk :F ), maar de komende avonden ben ik zeker van de partij!

o7

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

jacobras schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 14:18:

[...]

Hmm. Volgens http://elite-dangerous.wikia.com/wiki/Ships is dat het eerstvolgende 'multipurpose' schip vanaf de Sidewinder. Ik denk dat ik doorspaar voor en Cobra MKIII. Net wat grotere range en kan flink meer cargo aan. :)
Inmiddels genoeg voor een Cobra MKIII *O* Nog even ietsje doorsparen zodat ik 'm ook meteen van upgrades kan voorzien maar volgende speelsessie ga ik er eentje aanschaffen en dan eens kijken of ik naar The Gathering kan komen om te helpen oOo

Ik presenteer u mijn poging tot fuel scoopen:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/93FqfP1.jpg

Met moeite net niet mezelf de ster in gelanceerd :F Kostte flink wat moeite om eruit te komen, alsof dat kreng mij met schip en al opzoog. Nog ietsje meer oefenen!
Attention pilot! [bla bla] speed limit
Jaja, dat geldt niet voor mijn ervaren vliegkunsten! Behalve dan dat het exact voor die 'ervaren vliegkunsten' van mij bedoeld is, aangezien ik even later tegen een schip ramde en een boete mocht aftikken wegens 'reckless flying'.

Verder wel promotie gemaakt :)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/mzir5mQ.jpg

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• daPet
jacobras schreef op zondag 29 januari 2017 @ 23:03:
[...]

Inmiddels genoeg voor een Cobra MKIII *O* Nog even ietsje doorsparen zodat ik 'm ook meteen van upgrades kan voorzien maar volgende speelsessie ga ik er eentje aanschaffen en dan eens kijken of ik naar The Gathering kan komen om te helpen oOo

[afbeelding]

Met moeite net niet mezelf de ster in gelanceerd :F Kostte flink wat moeite om eruit te komen, alsof dat kreng mij met schip en al opzoog. Nog ietsje meer oefenen!

[...]

Jaja, dat geldt niet voor mijn ervaren vliegkunsten! Behalve dan dat het exact voor die 'ervaren vliegkunsten' van mij bedoeld is, aangezien ik even later tegen een schip ramde en een boete mocht aftikken wegens 'reckless flying'.

Verder wel promotie gemaakt :)

[afbeelding]
Ach, is het niet schattig. Je eerste boete! :p

Je bent iig goed bezig, zo bouw je ervaring op. :)

Ik heb er bijna 1000 uur op zitten, maar gisteren ging ik voor het eerst minen. En ons eigen systeempje heeft daar prachtige ringen om te minen. Tof om dit in een wing te doen :)

Mijzelf en CMDR Macnetron
Afbeeldingslocatie: https://edje01.home.xs4all.nl/got/ED/mines.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door daPet op 30-01-2017 00:14 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• GeeBee
[...]
Als je een ster nadert, komt er een gele cirkel omheen (mits orbital lines = AAN). Zolang je daar buiten blijft, zit je goed.
Als je de draai een beetje te pakken hebt schamp je de ster/ gele cirkel in een mooie bocht en slurp je je lekker vol.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S
Ik refuel bij vrijwel elke ster en gaat nog steeds wel eens mis. Afgeleid enzo.

Gister interdicted vlakbij een ster. Ik afremmen, dacht pak hem wel. Is ie blijkbaar in de ster ofzo gevlogen want kwam niet opdagen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DND_Roche
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-01-2024
Parcival44 schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 16:03:
[...]

lol zal vast wel aan mij liggen 8)7

in In hip 87414 Bij de planeet waar Blaauw city
https://eddb.io/system/8767

heb je Harris terminal
daar krijgen wij als factie ook missies ( alleen de gathering owned stations hebben geen missies door lockdown)

een van de missies die je krijgt zijn Planetary scan missies( surface vehicle hanger plus srv nodig)

Deze spannen niet altijd maar momenteel krijg ik er 1-5 per refresh ( als je wisseld tussen de verschillende game modes solo, open en private Mobius verversen de missies telkens opnieuw )
De planetary scan missies zijn scan het betreffende systeem met je discovery scanner, je krijgt een locatie van een planeet plus een plek daar op .( je hebt dus horizons nodig ? )

Daarna ga je daar heen en zal de zoek locatie als je in de buurt komt een aantal keer wat verschuiven als je in de buurt komt totdat hij stopt een een planetary base. ( kost mij meestal niet eens een minuut)

Daarna land je op een paar honderd meter van de base en ga je ernaartoe in je srv buggy.

Bij beide missies kan je door net op het randje van proximity(defense) zone te gaan staan een voor een de data points scannen ( beetje gedoe want selecteer apart een data point in je zij paneel en dan via je turret telkens scannen) .
je hoeft telkens maar een scan te voltooien om alle missies op een plek ( planeet) te voltooien.
de extra scans geven data materials en credits voor intel aan 1 van de mayor empires?

De gathering missies in hip 87414 brengen mij telkens naar en gathering owned outpost. niks wordt dan voor mij zomaar hostile, tenzij ik een security breach veroorzaak( volgens mij door data te "stelen "van de data points)
dan andere brengt mij naar een planeet in adit, deze factie is wel vijandig te krijgen naar mij.

soms zijn er security ships geparkeerd naast de basis als je de basis hostile krijgt kan het zijn dat ook zij achter je aan komen!

Daarnaast is bij mij alles in de basis al wanted als je wat voorzichtiger wilt spelen kan je ervoor kiezen alles 1 voor 1 af te knallen voordat je de Zone binnengaat!( boohoo :'( je valt mogelijk onze facie aan the gathering :+ ) weer even opletten alle turrets en stinger apart zijn erg goed te doen in je SRV maar samen doen ze flink pijn, neem dus een hoek waaruit ze je niet allemaal tegelijk aan kunnen vallen

zo duidelijker :P
Ik had het afgelopen weekend een klein cash-flow probleem en kon in Adit/Blaauw geen missies vinden waar ik wat mee kon (mijn bounty-hunting-skills laten te wensen over) dus ik ben weer even naar mijn empire-rank-grind-systeem gegaan. (HIP 10716 vs. Wu Guinagi) waar ik heel veel planetary surface scans vond.

Heb bovenstaande taktiek eens uitgevoerd; Ik had het geluk dat ALLE 20 missies op dezelfde planeet terecht kwamen. Ik hoevde maar 1 basis te scannen en alle 20 missies waren gedaan! Per sessie tussen de 7 en 9 miljoen CR binnengeharkt.

Mijn cash-flow probleem is een stuk kleiner nu. :*)

Hopelijk kan ik vanavond mijn Logitech Freedom weer aansluiten en kan ik weer eens "normaal" vliegen...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mavors
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-10 09:05
DND_Roche schreef op maandag 30 januari 2017 @ 09:03:
[...]

Ik had het afgelopen weekend een klein cash-flow probleem en kon in Adit/Blaauw geen missies vinden waar ik wat mee kon (mijn bounty-hunting-skills laten te wensen over) dus ik ben weer even naar mijn empire-rank-grind-systeem gegaan. (HIP 10716 vs. Wu Guinagi) waar ik heel veel planetary surface scans vond.

Heb bovenstaande taktiek eens uitgevoerd; Ik had het geluk dat ALLE 20 missies op dezelfde planeet terecht kwamen. Ik hoevde maar 1 basis te scannen en alle 20 missies waren gedaan! Per sessie tussen de 7 en 9 miljoen CR binnengeharkt.

Mijn cash-flow probleem is een stuk kleiner nu. :*)

Hopelijk kan ik vanavond mijn Logitech Freedom weer aansluiten en kan ik weer eens "normaal" vliegen...
De truc is dat je alle surface scan missies meeneemt die in hetzelfde systeem hun doel hebben. Dan is de basis die je moet scannen volgens mij automatisch altijd dezelfde.

Als aanvulling, mocht je nou geen discovery scanner bezitten. Drop dan uit supercruise bij de nav beacon, selecteer deze (niet de waypoint! maar de daadwerkijke beacon) en scan m. Dan krijg je ook je missie update voor de juiste planeet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MacNetron
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07-07 16:02

MacNetron

Ondertitel? Bovenavatar!

Topicstarter
Drumatiko schreef op zondag 29 januari 2017 @ 22:19:
Eergister: Kano ?%, The Gathering 19%.
Gisteren: Kano 9%, The Gathering 20%.
Vandaag: Kano 6%, The Gathering 20%. (ziet er dus goed uit)

Ik moet eerlijk bekennen dat ik dit weekend niet zoveel er aan heb kunnen doen als ik had gehoopt (werk :F ), maar de komende avonden ben ik zeker van de partij!

o7
gisteren nog even 500K aan combat bonds bij elkaar geschoten voor TG in Adit. Alle kleine beetjes helpen :D
[...]
[afbeelding]
[...]
Ik probeer bij het scoopen de temperatuur onder de 75% te houden. Als jij op 126% procent zit en je dropped out of super cruise, dan vraag ik me af of dat wel een scoopable star is (remember: KGB FOAM)
daPet schreef op maandag 30 januari 2017 @ 00:03:
[...]
Ik heb er bijna 1000 uur op zitten, maar gisteren ging ik voor het eerst minen. En ons eigen systeempje heeft daar prachtige ringen om te minen. Tof om dit in een wing te doen :)

Mijzelf en CMDR Macnetron
[afbeelding]
HIP87414 AB 7 heeft een pristine metallic binnenring, uitermate geschikt voor mining. Dat was inderdaad erg leuk om te doen, zeker ook de multiplayer-mining met iemand met voldoende limpets :D

Jammer van de ene npc die de boel even kwam verstoren terwijl we net door een hick-up wat sessie-problemen bleken te hebben (we zagen elkaar niet meer, de npc raakte niet door zijn hull heen en de wing-cargo-opbrengsten werden niet netjes in vouchers uitgekeerd).

Het is niet de makkelijkste manier op snel rijk te worden, maar reken op ongeveer 800K per 100 cargo. Zal volgende keer in Adit de boel verkopen, die bieden iets meer voor de gemine'de cargo.

EDIT: Adit verkoop-prijs gebaseerd op: http://edtools.ddns.net/?s=hip+87414&a=hs

[ Voor 13% gewijzigd door MacNetron op 30-01-2017 09:42 ]

"Sir! The people! They can't help falling in love with you!" - Civ2 Luxury Advisor

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DND_Roche
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-01-2024
Mavors schreef op maandag 30 januari 2017 @ 09:13:
[...]

De truc is dat je alle surface scan missies meeneemt die in hetzelfde systeem hun doel hebben. Dan is de basis die je moet scannen volgens mij automatisch altijd dezelfde.

Als aanvulling, mocht je nou geen discovery scanner bezitten. Drop dan uit supercruise bij de nav beacon, selecteer deze (niet de waypoint! maar de daadwerkijke beacon) en scan m. Dan krijg je ook je missie update voor de juiste planeet.
In mijn ervaring is het hebben van missies in hetzelfde systeem niet afdoende; vorige week probeerde ik hetzelfde te doen in Adit - Kano (op kleinere schaal en de missies waren vrijdag weg) en toen krijg ik 3 verschillende planeten in Kano te scannen.

Qua scannen van de beacon is het wel relevant om te checken of de beacon niet "compromised" is. Dat had ik een aantal weken geleden en toen werd ik bijzonder ongezellig uit de lucht geschoten (door NPCs). Ik was op dat moment nog niet helemaal klaar voor interactie met anderen. Vanaf dat moment altijd een Advanced Discovery Scanner bij me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-10 16:03

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

[afbeelding]
Aan de kleur van de ster te zien is dat een brown dwarf of een T-Tauri en in beide gevallen kun je daar geen fuel van scoopen.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
SnoeiKoei schreef op maandag 30 januari 2017 @ 10:35:
[...]

Aan de kleur van de ster te zien is dat een brown dwarf of een T-Tauri en in beide gevallen kun je daar geen fuel van scoopen.
Oei!! dat was mij nog niet eens opgevallen in z'n screenshot. Als de fuelscoop niet uit zichzelf uit klapt dan kun je niet scoopen bij die ster. Het heeft dus ook geen zin om dichterbij te gaan vliegen tenzij je het koud hebt. De ster in dat plaatje kun je inderdaad niks halen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

MacNetron schreef op maandag 30 januari 2017 @ 09:29:

[...]

Ik probeer bij het scoopen de temperatuur onder de 75% te houden. Als jij op 126% procent zit en je dropped out of super cruise, dan vraag ik me af of dat wel een scoopable star is (remember: KGB FOAM)
O, dat percentage geeft dus de heat aan. Vroeg me al af waarom die waarde na een verse lancering uit een station zo laag was :+

Check wat betreft KBG-FOAM. Kon niet vinden waar in de galaxy map ik dat kan aangeven, maar inmiddels wel. Niet gedacht dat dat achter die 'show by colour' dropdown zou zitten.

Afbeeldingslocatie: https://fuelrats.com/wp-content/uploads/2015/10/FilteringScoopables_instructions.jpg

Acties:
  • +8 Henk 'm!
W00T!
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/yC9bLSz.png

De 3de site is gevonden!
Gelukkig is deze WEL helemaal anders! Inclusief data :D

I'm going to science the shit out of this!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
mmm toch maar eens die kant op gaan he.
Eerst die missie scoren om flink te verdienen :)

Waar was ie ook al weer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het systeem Meene en ga naar Felicity dock
Dan krijg je (of je wilt of niet lol) automagies de missie!
Het is wel een Horizons dingetje

Overigens is mijn HOTAS langzaam aan het doodgaan :(
Dat ding geeft nu langzaam automatisch gas. grrrr

[ Voor 28% gewijzigd door Leutje op 30-01-2017 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awesomo4k
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-10 13:31
Leutje schreef op maandag 30 januari 2017 @ 12:31:

Zijn die nieuwe ruins ongeveer even ver van Felicity dock af als die eerste ruins? of stukken verder?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
401 lj vanaf HIP 87414. Dus bijna next door :P

Voor een beetje explorer is dit inderdaad dicht bij huis. Voor de wat nieuweren is dit eigenlijk best HEEEEEEL ver.

IC 2391 Sector ZE-A D101 Planet C3 Lat: 29.42 Long: -59.54

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
mmm misschien dan toch maar eerst werken om mn FSD te upgraden. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet

Tof, wellicht ga ik zo ook even kijken op de nieuwe site, top ook dat deze wèl anders is :)

Voor je HOTAS, wellicht kan je in windows opnieuw calibreren, of anders in de control een kleine deadzone instellen op je gas.

Acties:
  • +6 Henk 'm!
daPet schreef op maandag 30 januari 2017 @ 13:47:
[...]

Tof, wellicht ga ik zo ook even kijken op de nieuwe site :)

Voor je HOTAS, wellicht kan je in windows opnieuw calibreren, of anders in de control een kleine deadzone instellen op je gas.
...ik heb een x56 besteld....

Nee de HOTAS gaat als vanzelf langzaam naar het midden. Erg raar inderdaad. Fysiek dus! Ik zie hem ook langzaam bewegen :P
De stick is nog altijd prima trouwens.

Also LOL
Afbeeldingslocatie: https://i.redditmedia.com/DMYBm2jjF3TMCb5FZcmr8TgeFqoRpgnppcjG_lkHt1M.png?w=1024&s=930d9a42235973538e3f69b48629d366

[ Voor 12% gewijzigd door Leutje op 30-01-2017 13:57 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fustje
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-10 15:35

Fustje

Koel bewaren

Ik ben al een paar dagen mijn collega aan het 'masseren' voor E:D.. Hij attendeerde me vervolgens op dit filmpje.

Misschien kenden jullie 'm al, ik moest er wel even om lachen... :')

YouTube: Elite: Dangerous - Space Truckin' (Zero Punctuation)

Na openen beperkt houdbaar

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeeM77
MacNetron schreef op maandag 30 januari 2017 @ 09:29:
[...]
HIP87414 AB 7 heeft een pristine metallic binnenring, uitermate geschikt voor mining. Dat was inderdaad erg leuk om te doen, zeker ook de multiplayer-mining met iemand met voldoende limpets :D
:X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bedoel je dat de throttle niet helemaal naar 0% gaat? Van het weekend heb ik zelf mijn Throttle ook open geschroeft omdat ie soms automatisch terugveerde de laatste 5%. Heb een beetje lopen kloten (plastic case er een paar keer opnieuw opgedaan, in de zoektocht naar hetgeen het terugveren veroorzaakte), en het was spontaan verholpen. Ook heb ik een afgebroken lipje verwijderd; precies onder de throttle zit een rechthoekig boxje met 2 veertjes eronder (met eromheen 4 schotjes), een van de schotjes was deels afgebroken en heb ik deels weggeknipt.

Ik zou het zeker even proberen voordat je hem weggooit ;)

Ow en vergeet de schroeven onder de antislip zooltjes niet :P
_O- :D

[ Voor 11% gewijzigd door Drumatiko op 30-01-2017 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee
SnoeiKoei schreef op maandag 30 januari 2017 @ 10:35:
[...]

Xingait is een Type-L star en valt dus niet binnen KGB-FOAM. Unscoopable.
Wel genoeg stations om te kunnen tanken.

https://inara.cz/galaxy-starsystem/8096

[ Voor 5% gewijzigd door GeeBee op 30-01-2017 18:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S
FFFFUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!

Uber missie aan het doen voor 3,3miljoen cr. 3 systems langs. Flink moeten jumpen. Ben ik bijna bij de laatste word ik vermoord door een NPC :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• daPet
L1nt schreef op maandag 30 januari 2017 @ 19:58:
FFFFUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!

Uber missie aan het doen voor 3,3miljoen cr. 3 systems langs. Flink moeten jumpen. Ben ik bijna bij de laatste word ik vermoord door een NPC :(
Damn! Das balen. Mocht je weer een interdiction hebben dan kan je toegeven (gas terug) en meteen weg boosten en je fsd weer activeren. Negen van de tien keer kom je er mee weg ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

GeeBee schreef op maandag 30 januari 2017 @ 18:56:
[...]

Xingait is een Type-L star en valt dus niet binnen KGB-FOAM. Unscoopable.
Wel genoeg stations om te kunnen tanken.

https://inara.cz/galaxy-starsystem/8096
Bevestigt wat ik al zei dus, Type L is een type brown dwarf.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MacNetron

MacNetron

Ondertitel? Bovenavatar!

Topicstarter
Ben bezig om een Orrery van HIP 87414 te maken. Nog niet af, maar al wel werkend: http://www.elitegalaxyonline.com/orrery/?system_id=5044

Volgens mij moeten de zonnen C & D nog een flink eind weggeschoven worden...

"Sir! The people! They can't help falling in love with you!" - Civ2 Luxury Advisor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stefke
Mooi, maar Chrome heeft onvoldoende geheugen krijg ik te zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Parcival44
hm iemand nog massacre misies?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

Als ik een route plan staat er links "x jumps to y". Ik mik op het omcirkelde target en jump. Als ik alleen tussendoor iets anders target, handmatig, wordt dat omcirkelt. Links in navigatie staat nog altijd het aantal jumps naar waar ik uiteindelijk naartoe wil. Maar hoe target ik dat weer? Nu ga ik maar naar Galaxy Map en herplot ik de route.

Acties:
  • +8 Henk 'm!
* - * WAR UPDATE * - *

Kano van 6% naar 4%, The Gathering van 20% naar 19%.
d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oban606
jacobras schreef op maandag 30 januari 2017 @ 22:33:
Als ik een route plan staat er links "x jumps to y". Ik mik op het omcirkelde target en jump. Als ik alleen tussendoor iets anders target, handmatig, wordt dat omcirkelt. Links in navigatie staat nog altijd het aantal jumps naar waar ik uiteindelijk naartoe wil. Maar hoe target ik dat weer? Nu ga ik maar naar Galaxy Map en herplot ik de route.
Onder 1 , naar beneden scrollen daar zie jij je aanvankelijke "next jump" voor je route.
Ik dacht dat je "next jump" ondanks een andere lock zichtbaar bleef in je HUD, kan dit mis hebben...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daPet
Als je een ster oid target om te scannen en je wil verder in je route kan je idd naar je galaxy map gaan om te herplotten maar je kan ook in je navigatie tab scrollen naar het systeem waar het plot symbool achter staat en dan kiezen voor lock target, dan kan je weer verder.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Je kunt ook een key toewijzen aan "target next system in route" (onder controls -> targeting), dan zit je met 1 ram op een toets / knop op je HOTAS weer op je route zonder dat je iets hoeft te replotten of op hoeft te zoeken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Drumatiko schreef op maandag 30 januari 2017 @ 18:05:
[...]

Bedoel je dat de throttle niet helemaal naar 0% gaat? Van het weekend heb ik zelf mijn Throttle ook open geschroeft omdat ie soms automatisch terugveerde de laatste 5%. Heb een beetje lopen kloten (plastic case er een paar keer opnieuw opgedaan, in de zoektocht naar hetgeen het terugveren veroorzaakte), en het was spontaan verholpen. Ook heb ik een afgebroken lipje verwijderd; precies onder de throttle zit een rechthoekig boxje met 2 veertjes eronder (met eromheen 4 schotjes), een van de schotjes was deels afgebroken en heb ik deels weggeknipt.

Ik zou het zeker even proberen voordat je hem weggooit ;)

Ow en vergeet de schroeven onder de antislip zooltjes niet :P

[...]

_O- :D
Zeg.. nu ga je me toch niet mijn nieuwe hotas laten cancelen he? :P

Ik had al eerder gekeken naar de x56 maarja de 52 deed het nog prima enzo. Nu was hij stuk dus YESS!! *O*

Nouja stuk. Ik weet donders goed hoe je zoiets kan fixen maar...weer iets nieuws!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leutje schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 03:18:
[...]

Ik had al eerder gekeken naar de x56 maarja de 52 deed het nog prima enzo. Nu was hij stuk dus YESS!! *O*

Nouja stuk. Ik weet donders goed hoe je zoiets kan fixen maar...weer iets nieuws!
Kwestie van 1 keer uitschieten met je schroeven draaier en je hebt weer een reden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
daPet schreef op maandag 30 januari 2017 @ 20:13:
[...]

Damn! Das balen. Mocht je weer een interdiction hebben dan kan je toegeven (gas terug) en meteen weg boosten en je fsd weer activeren. Negen van de tien keer kom je er mee weg ;)
Vaak kan ik ze wel aan maar deze had ik onderschat |:(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Shrimp Tabasco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-11-2024
In het options menu van Elite kun je ergens een toets toewijzen aan "select next route waypoint" ofzo. Ik heb die toegewezen aan de ".". Tijdens het exploren dankbaar gebruik van gemaakt. Je hoeft dan niet terug je galaxy map in of in het linkerschermpje te zoeken.

Xbox live gamertag: Shrimp Tabasco

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MacNetron

MacNetron

Ondertitel? Bovenavatar!

Topicstarter
Voor de miners: resultaat custom query op locale eddb-imports, hoogste verkoop-prijs voor PPP (Palladium, Platinum, Painite) en PPPG (PPP, Gold) binnen 50 LY van HIP87414, met een minimum prijs van 110000 en HIP87414 ter referentie:

PPP     PPPG    System      Dist LY  Station             Dist LS
112510  121674  Hunharecomi 45.36    Eisinga Orbital     1134
111974  121703  Bodia       43.58    Hickam Orbital      250
111512  121576  Kundjiban   45.97    Kirby Orbital       1292
111478  121516  Wheemete    42.04    Eisinga Enterprise  552258
111327  121219  HIP 91434   28.83    Perrine Station     1375
111077  121175  HIP 104206  36.51    Hansen Dock         20423
110681  120624  Adit        13.25    Lewis Port          31603
75054   85147   HIP 87414   0        Schaumasse Port     728
71285   80143   HIP 87414   0        Harris Terminal     220
54081   64202   HIP 87414   0        Blaauw City         218

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Shrimp Tabasco schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 10:17:
[...]

In het options menu van Elite kun je ergens een toets toewijzen aan "select next route waypoint" ofzo. Ik heb die toegewezen aan de ".". Tijdens het exploren dankbaar gebruik van gemaakt. Je hoeft dan niet terug je galaxy map in of in het linkerschermpje te zoeken.
Een van de beste buttons in t spel imo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Shrimp Tabasco schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 10:17:
[...]

Dat zeg ik, gamma. :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Oban606
Gisteren maar eens aan het rotzooien gegaan in Deciat. Asp en conda lvl 5 fsd range. Vulture wat meer powerplant capaciteit en snellere engine...
Die role en uitslag is niet helemaal mijn ding joh. Vind sws dat als je veel moeite doet met grinden. Als ik dan eindelijk die engineer aan het werk zet heb ik het gevoel alsof ik een maand salaris op rood zet in het Holland casino...
Misschien zou het wat schelen als ik de uitslag goed zou snappen.... raar systeem blijft het...

Maar goed, had eigenlijk alleen een korte opmerking... ik heb eergisteren wat mensen toegevoegd , misschien is mijn ingame naam niet duidelijk.
Oban Lagavulin

Ik heb mij op de frontpage toegevoegd ook gisteren😉👍

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oban606
Leutje schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 03:18:
[...]

Is die keuze al gemaakt? Of is er ruimte om de warthog een kans te geven? die is ook echt zo fijn hee🙂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prestige93
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 24-07-2024
Oban606 schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 14:21:
[...]

Is die keuze al gemaakt? Of is er ruimte om de warthog een kans te geven? die is ook echt zo fijn hee🙂
Ik heb zelf ook naar de warthog gekeken, volgens mij heeft die geen yaw op de stick toch?
uiteindelijk voor een 2e hands X55 gegaan, super tevreden :)

Steam: http://steamcommunity.com/id/Prestige93

Pagina: 1 ... 46 ... 122 Laatste