Hmm dat is dan wel raar ja. En je weet zeker dat die engineer 5 sterren heeft (te zien in menu 4 --> engineer). Als dit het geval is, dan zou ik maar een mailtje naar support sturen want het zou dan gewoon moeten werken.Oban606 schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 18:53:
[...]
Of ik zeker ben? Nou ja, die 3 dingen die je nodig hebt voor 1 role: Arsenic, chemicaliën manipalators, detamined wake exeptions , daar heb ik er 6 van bij alle drie.
Meer materialen zie ik niet die ik zou moeten hebben. Maar ik zie ook geen opdracht of taak die ik zou moeten doen om lvl5 open te spelen....
Het leuke is,.. ik had eerst long range mods, maar heb ze omgegooid naar Rapid fire omdat deze beter zijn. Of beter gezegd; waren... (ik had een oud topic gelezen op het ED forum, en was vergeten dat ze de wapens gingen wijzigen in die recente patch). Binnenkort maar weer eens wat mats verzamelen om een paar rerolls te doenLeutje schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 18:26:
[...]
Valt reuze mee hoor. Gewoon rustig aan doe n en in een conflict zone zo snel mogelijk wegwezen
Je sidewinder zal altijd zichtbaar blijven door middel van een gekleurd vakje in de galaxy map.
---
Ik heb mijn FDL eens van stal gehaald en er long range weapons mods op gezet... HEERLIJK!
Ik heb eigenlijk altijd een beetje een hekel gehad aan deze ondingen maar vandaag in adit wat ...eh... "gescoord" voor the gathering en WOW ik knal de schilden weg vanaf dik 5 kilometer
Moet ik maar eens vaker doen geloof ik
Als ik geen ruimte meer heb om die "mislukte" wapens op te slaan, dan zal ik er maar een Corvette bij moeten kopen

[ Voor 45% gewijzigd door Drumatiko op 28-01-2017 19:40 ]
“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”