Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:33

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

EliteGhost schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 09:25:
[...]

Mijn punt is dus: dat hoef ik niet te doen want ik heb er wel 2 of 3 waar ik max rep mee heb en die geven meer dan genoeg missies :) reputatie opbouwen bij meer facties is dus niet nodig. Ik snap dat het goed bedoeld is maar ik heb nooit gezegd dat ik niet weet hoe het werkt, alleen dat ik geen tijd heb om een Sothis trip in 1 dag te doen. _O-
Het is meer dat het niet iets is dat je actief hoeft te doen, je doet het automagisch (mits je die boom-deliveries aaneemt) bij het op-en-neer vliegen als je op zoek bent naar die million-delivery missies 8)

Maar enfin, eigenlijk weet ik niet zo goed wat precies de vraag is die hier beantwoord moet worden, ik haakte meer in op de vorige comment op een comment op ik vermoed de manhamvraag (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-09 13:03
CT schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 10:00:
[...]

Het is meer dat het niet iets is dat je actief hoeft te doen, je doet het automagisch (mits je die boom-deliveries aaneemt) bij het op-en-neer vliegen als je op zoek bent naar die million-delivery missies 8)

Maar enfin, eigenlijk weet ik niet zo goed wat precies de vraag is die hier beantwoord moet worden, ik haakte meer in op de vorige comment op een comment op ik vermoed de manhamvraag (8>
Die boom deliveries doe ik ook, levert goed geld op. Bij facties waar je een hogere reputatie hebt krijg je ook betere.
Ik vermoed dat mensen even doelde op het feit dat je tussen Ceos en Sothis courier missies kan doen om je rep snel te verhogen.

Overigens, zijn er meer mensen die bij aankomst in het doelsysteem een bericht krijgen dat je een bonus krijgt wanneer je de vracht binnen een 'x' aantal minuten levert? Vervolgens is dat 0 minuten en loop je de bonus standaard mis. Gister 2/3 keer gebeurd. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkPino
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-10 22:25
Thanks voor de hulp. Heb nu wel plotting op fastest gezet :) Maar vlieg nog in de sidewinder dus kan gewoon niet zulke grote jumps maken. Ik ben nu bezig met een Salvage Black Box missie. Moet ik dan steeds op zoek naar Unidentified Signals tot ik de black box heb gevonden?

Edit: Heb het al :)

Edit2: ik dacht dus dat ik het gevonden had maar blijkbaar heb ik de verkeerde blackbox... :S

[ Voor 18% gewijzigd door DarkPino op 30-09-2016 10:51 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:30
Voor de volgende keer:
Bij zoek-missies kun je de nav beacon scannen en dan krijg je extra info waar je doel zich bevindt. Tenminste dat had ik bij een elimination mission. Als je bij die plek (ongeveer) bent aangekomen, krijg je een melding van de boordcomputer en staat het doel in je navigation-tab.

[ Voor 3% gewijzigd door GeeBee op 30-09-2016 10:59 ]

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefmans
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14:45
Oke in ceos, even op en neer voor wat data gedoe naar sothis en dan terug met bijna 10m aan missies. Ben benieuwd

20jumps maar

[ Voor 6% gewijzigd door Boefmans op 30-09-2016 11:04 ]

mixing a drink and music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkPino
GeeBee schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 10:58:
Voor de volgende keer:
Bij zoek-missies kun je de nav beacon scannen en dan krijg je extra info waar je doel zich bevindt. Tenminste dat had ik bij een elimination mission. Als je bij die plek (ongeveer) bent aangekomen, krijg je een melding van de boordcomputer en staat het doel in je navigation-tab.
Dat had ik niet :(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernie
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:25
DarkPino schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 10:26:
Thanks voor de hulp. Heb nu wel plotting op fastest gezet :) Maar vlieg nog in de sidewinder dus kan gewoon niet zulke grote jumps maken. Ik ben nu bezig met een Salvage Black Box missie. Moet ik dan steeds op zoek naar Unidentified Signals tot ik de black box heb gevonden?

Edit: Heb het al :)

Edit2: ik dacht dus dat ik het gevonden had maar blijkbaar heb ik de verkeerde blackbox... :S
In de missieomschrijving staat in welk systeem je moet zoeken. Je kan twee dingen doen.

1. Met je discovery scanner het systeem scannen (Honk).
2. Nav beacon in het systeem scannen (uit supercruise en echt het fysieke beacon selecteren en scannen net als een onbekende planeet).

Daarna krijg je een bericht met een hemellichaam waar je omheen moet vliegen in supercruise en dan krijg je na een minuutje ofzo een mission critical signal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
Echt de E:D groep van Tweakers: stel een vraag, krijg 5 tips. Altijd mooi om te zien. :)
Zoals je misschien merkt: ik heb een langzame dag op het werk. :+

[ Voor 27% gewijzigd door EliteGhost op 30-09-2016 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernie
EliteGhost schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:18:
Echt de E:D groep van Tweakers: stel een vraag, krijg 5 tips. Altijd mooi om te zien. :)
Zoals je misschien merkt: ik heb een langzame dag op het werk. :+
E:D is een perfect spel om op tweakers te surfen tijdens je hyperspace jumps :D

Ik heb een dagje vrij, niet alleen om te gamen hoor :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patje040175
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-09 13:12

Patje040175

Zwarte koffie !!!

Gisteren in de beta met deze anaconda rondgevlogen, echt super dat je de AI pilot je boot kan laten besturen. FF naar een NAV beacon gevlogen en in mijn fighter gestapt (daar is de lege plek in coriolis voor), turrets op "fire at will" en de AI pilot "engage at will" order gegeven.

De fighters zijn erg snel en wendbaar, de AI is ook redelijk goed in het aanvallen van doelen. Heb nog niet in een HAZRES gevlogen, misschien dat ik dat komend weekend uit ga testen. :*)

Goedzo !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefmans
Zo nu 4000ls nog voor de tweede stop (van drie) en dan weer trrug naar ceos.
Had ook een d scanner meegenomen, leverde ook ruim 300k op en een nieuwe rank.
Een keer interdicted, ging bijna mis wegens silent running knop ;)

mixing a drink and music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkPino
Ernie schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:10:
[...]

In de missieomschrijving staat in welk systeem je moet zoeken. Je kan twee dingen doen.

2. Nav beacon in het systeem scannen (uit supercruise en echt het fysieke beacon selecteren en scannen net als een onbekende planeet).

Daarna krijg je een bericht met een hemellichaam waar je omheen moet vliegen in supercruise en dan krijg je na een minuutje ofzo een mission critical signal.
Hoe scan ik...? 8)7

Edit: denk dat ik het heb!!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:32
Discovery scanner toewijzen aan een firegroup. Of als je bedoelt hoe je een planeet scant, dat werkt net als met schepen (selecteren en erop gericht blijven een seconde of 10)
Ernie schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:30:
[...]

E:D is een perfect spel om op tweakers te surfen tijdens je hyperspace jumps :D

Ik heb een dagje vrij, niet alleen om te gamen hoor :X
Tot je even niet oplet en in een planeet of ster knalt ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Stefke op 30-09-2016 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkPino
Ai, gevonden werd alleen neer geschoten

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ernie
DarkPino schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:33:
[...]

Hoe scan ik...? 8)7

Edit: denk dat ik het heb!!
Even op youtube zoeken. Daar staan filmpjes en het is makkelijker dan het te omschrijven denk ik. Voor mij was het nav beacon scannen moeilijk. Je moet echt in het linkermenu zoeken naar een nav beacon net zoals je met cargo zou doen. Dus in contacts niet in navigation.
stefijn schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:36:
Discovery scanner toewijzen aan een firegroup. Of als je bedoelt hoe je een planeet scant, dat werkt net als met schepen (selecteren en erop gericht blijven een seconde of 10)

[...]

Tot je even niet oplet en in een planeet of ster knalt ;)
Jup dat komt nog wel eens voor. Loop of shame ook. Tja ik ben op dit moment heel casual aan het space trucken voor een community goal. Dus who cares :D

Edit: het is wel stom als de cargo hatch kapot gaat. Alhoewel het beeld van een gigantisch transport schip met een klapperende deur en rondlvliegende spullen erg grappig is.

[ Voor 8% gewijzigd door Ernie op 30-09-2016 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefmans
Even advies mbt sothis: meteen van asp naar python zodra het kan of doorsparen voor een anaconda?

mixing a drink and music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patje040175

Patje040175

Zwarte koffie !!!

Ga voor de python en daarna doorsparen voor de ana, dit heb ik ook gedaan :)

Goedzo !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EliteGhost
Boefmans schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 12:48:
Even advies mbt sothis: meteen van asp naar python zodra het kan of doorsparen voor een anaconda?
Wat Patje zegt :)
Je raakt 10 % van de waard van je hull kwijt als je je schip ruilt (modules altijd van tevoren verpatsen). Dat haal je er met een groter schip als de Python dubbel en dwars uit. Als je ziet hoe veel vracht je mee kan nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Laatst online: 21:31

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Patje040175 schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 13:00:
Ga voor de python en daarna doorsparen voor de ana, dit heb ik ook gedaan :)
Heb ook beide, Python is gewoon een erg vet schip om ernaast te hebben. Financiering is bij mij iets anders gegaan, ik heb een Python bij elkaar verdiend met lange exploration trips en heb daarna een Anaconda gespaard door Robigo-runs (met een Asp want daar kan geen groot schip landen).

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Met een Python kun je ongeveer 250-280 ton meenemen afhankelijk van je layout, dus een mooie opstap tussen de ASP en de Anaconda.
Opbrengst per "run" zal dan praktisch gezien - afhankelijk van de missies die je pakt - rond de 45-55 miljoen liggen, dat is bij de ASP ongeveer 20-25

Daarbij kost een Anaconda (zonder uitrusting) al 150 miljoen, dus met een ASP moet je minimaal een keer of 8 Sothis-runs doen om uberhaupt een Anaconda te kopen, met een Python in principe 3x (4?)

Hou er rekening mee dat de verzekeringspremie voor een Pythoon al snel 3 a 4 miljoen is, dus spaar even iets langer door.

Ik heb trouwens erg veel korting gehad op mijn Python, ik geloof dat ik er rond de 45 miljoen voor heb betaald :D

[ Voor 9% gewijzigd door Stefke op 30-09-2016 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefmans
Met een goede outfitting is een python 100-140m, al hoeft dat niet ineens...

Qua roleplay wil ik schepen waar ik echt lekker mee gespeeld heb niet kwijt. Vipet wel verkocht (heel wei ig mee gevlogen) en dat vrachtschip 7 ook.
Vulture, cobra en asp wil ik niet verkopen. Sidewinder koop ik nog eens terug :)

Ik heb nu 23m oo de bank, een vol dagje rammen zodra ik tijd heb zou dus genoeg moeten zijn voor een python. :)

Wel grappig, impliciet doel van ons allemaal is om zoveel geld ye hebben dat je alles kunt doen en laten, maar wat ga ja dan nog doen? :)

Ik ben nog niet in engineers gedoe gedoken, lees wel dat het stev ig jump range verhogend kan werken? Mss iets om bij de python aan te denken b)

mixing a drink and music

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Boefmans schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 13:33:Wel grappig, impliciet doel van ons allemaal is om zoveel geld ye hebben dat je alles kunt doen en laten, maar wat ga ja dan nog doen? :)
- 3x Elite worden (zit nu op 1x Elite, voor Exploration. Trade zit eraan te komen met 74% Tycoon)
- Alle permits vrijspelen
- Alle engineers vrijspelen en max rep halen
- Exploration exploration exploration (nog een boel plekken die ik wil zien, trips die ik wil ondernemen)
- Engineering: alle schepen pimpen to the max
- Tegen die tijd is er een boel nieuwe content en komt er nog een hele lijst bij denk ik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Boefmans schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 13:33:
Met een goede outfitting is een python 100-140m, al hoeft dat niet ineens...
Ik heb het alleen over de aanschaf. Als je maximaal rendement wil halen uit je Sothis avonturen ga je van je ASP naar een Python. Een Python geschikt voor Sothis (minimale upgrades + maximale jumprange + maximale cargo) plus enige bescherming) kost ongeveer 70 miljoen.
Dan kun je ong 26lj jumpen (leeg), 276 cargo meenemen en heb je geen schild (maar wel chaff en point defense)

Een pyhton van 100 miljoen of meer is niet gericht op Sothis traden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefmans
stefijn schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 13:45:
[...]

Ik heb het alleen over de aanschaf. Als je maximaal rendement wil halen uit je Sothis avonturen ga je van je ASP naar een Python. Een Python geschikt voor Sothis (minimale upgrades + maximale jumprange + maximale cargo) plus enige bescherming) kost ongeveer 70 miljoen.
Dan kun je ong 26lj jumpen (leeg), 276 cargo meenemen en heb je geen schild (maar wel chaff en point defense)

Een pyhton van 100 miljoen of meer is niet gericht op Sothis traden :)
Ik zie het idd. Ik kom op 76 m: volhangen met mine launchess, 248 cargo, 24-15 ly range, fuel scoop en een d scanner. Owja docking computer ook :)
Middagje werk dus.

Een dergelijke anaconda build is 202m , wel betere jumpende en meer ruimte.

Haha snoeikoei zon soort antwoord had ik wel verwacht :l

[ Voor 8% gewijzigd door Boefmans op 30-09-2016 14:27 ]

mixing a drink and music

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Patje040175

Patje040175

Zwarte koffie !!!

Mijn basic trader anna, deze heb ik voor mn Ceos/Sothis runs gebruikt

Goedzo !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Zoiets zou ik ook maken. Maar geen enkele defense? Met een boost van 250m/s kun je niet echt snel buiten vuurbereik dus wordt je vol bestookt terwijl je je FSD probeert te starten. Ik zou er toch wel wat chaff oid op hangen.

@boefmans: Waarom die scanner? Op je route kun je inderdaad wat geld verdienen met wat scans, maar als je die scanner inruilt voor 4T cargo krijg je daar 1,6 miljoen voor... (of meer als je een grotere slot beschikbaar hebt)

Overigens heb ik vanavond misschien genoeg om zo'n Conda aan te schaffen :)

[ Voor 43% gewijzigd door Stefke op 30-09-2016 14:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Patje040175

Patje040175

Zwarte koffie !!!

Scanner???

Edit: Ow je bedoeld zeker de SDC

Edit, niet goed gelezen :F

De engineersmods komen er niet op, heb mijn dirty drive upgrades er niet bij. Ook mijn FSD upgrades niet, jump nu 51 LY :*)

TIP: Koop je schepen bij een starport met 15% discount, dat scheelt op deze bedragen zo +/- 20 MIL, gebruik EDD daarvoor

[ Voor 162% gewijzigd door Patje040175 op 30-09-2016 14:54 ]

Goedzo !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-10 20:18
Patje040175 schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:30:
Gisteren in de beta met deze anaconda rondgevlogen, echt super dat je de AI pilot je boot kan laten besturen. FF naar een NAV beacon gevlogen en in mijn fighter gestapt (daar is de lege plek in coriolis voor), turrets op "fire at will" en de AI pilot "engage at will" order gegeven.

De fighters zijn erg snel en wendbaar, de AI is ook redelijk goed in het aanvallen van doelen. Heb nog niet in een HAZRES gevlogen, misschien dat ik dat komend weekend uit ga testen. :*)
Begrijp ik het dan goed dat je een ship als cargo mee hebt genomen..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patje040175

Patje040175

Zwarte koffie !!!

PeterSelie schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 14:51:
[...]

Begrijp ik het dan goed dat je een ship als cargo mee hebt genomen..?
Je kan in de beta fighters equippen in bepaalde grote schepen en daarvoor crew inhuren. Je kan er dan zelf mee vliegen maar ook je crew. Daarnaast kan je dan commands geven, echt erg cool :)

Hier een filmpje

[ Voor 8% gewijzigd door Patje040175 op 30-09-2016 14:56 ]

Goedzo !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernie
Patje040175 schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 14:47:
Scanner???

Edit: Ow je bedoeld zeker de SDC

Edit, niet goed gelezen :F

De engineersmods komen er niet op, heb mijn dirty drive upgrades er niet bij. Ook mijn FSD upgrades niet, jump nu 51 LY :*)

TIP: Koop je schepen bij een starport met 15% discount, dat scheelt op deze bedragen zo +/- 20 MIL, gebruik EDD daarvoor
Dat scheelt ook weer flink in de verzekeringspremie natuurlijk. Goeie tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Patje040175 schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 14:47:
Hoe vind je dan starports met korting? Ik kan wel een starport met een bepaald schip op voorraad vinden, mar niks over de prijzen daarvan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

stefijn schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 16:29:
[...]

Hoe vind je dan starports met korting? Ik kan wel een starport met een bepaald schip op voorraad vinden, mar niks over de prijzen daarvan?
Stations die onder controle staan van Li Yong-Rui verkopen al hun schepen en modules tegen 15% korting. Even Li Yong-Rui selecteren bij "Powers" dus.

(Tenminste, zo was het laatste keer dat ik checkte nog. Geen idee wat er in de tussentijd veranderd is...)

[ Voor 11% gewijzigd door SnoeiKoei op 30-09-2016 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefmans
Scanner is idd niet exht nodig. Maar klopt gewoon niet om geheel niet te exploren als je zo ver vliegt :)

mixing a drink and music

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• captain_ghost
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-03 19:34
Vraagje,

Ik heb een unknown artefact gevonden op planeet, Het is Alien ding. Maar wat kan ik hiermee doen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Z4lQjiZ8d7HOEHqePnbPSL9h/full.png

Trouwens 5 tips gekregen, of iets interessant voor jullie? De laatste tip levert mij dat vraag op!

[YouTube: https://youtu.be/-7HGpwcnzrk]

[ Voor 29% gewijzigd door captain_ghost op 30-09-2016 18:41 ]

CMDR Executeur : Concentratie is belangrijk. De ongeluk zit in de kleine hoekje

Acties:
  • 0 Henk 'm!
captain_ghost schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 18:20:
Vraagje,

Ik heb een unknown artefact gevonden op planeet, Het is Alien ding. Maar wat kan ik hiermee doen?

[afbeelding]

Trouwens 5 tips gekregen, of iets interessant voor jullie? De laatste tip levert mij dat vraag op!

[video]
Oeh!
Gevaarlijk ding! Heb je een hekel aan een bepaald station/factie/powerplay dan daar verkopen.
Als dat vaak genoeg gebeurt krijgt het station de welbekende problemen (voor de nieuwelingen. Dit Alien(?) ding heeft nog een broertje die je schip tijdelijk stil kan leggen. heel interessant)

Maar je kan er meer zoeken en ze 1 voor 1 kapot knallen. Dan komen er stukken vanaf die de engineer Palin graag wilt :) palin zorg voor snellere thrusters. Vandaar mijn cutter die de 500 m/s haalt ;)

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• captain_ghost
ik vroeg zich af of ik dat probe bij alien crash site kan brengen of daar iets gebeurt.
Ik weet niet of dat ding dong maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alien Artefact en Alien probes zijn 2 verschillende dingen. Jij hebt een Alien Artefact. Dat ding scant je en geeft met software buiten elite om een wireframe afbeelding terug in audio formaat
Zoals dit ongeveer Link!

De alien Probe daarintegen is er een die terug honkt. Jij honkt dat ding.. dat ding honkt jou.. je schip valt even uit :P Zoiets als dit!
Ook deze geeft na zijn honk veel audio data af. Dat is allemaal bekeken door Canonn Binnen elite en is voor zover ik weet ook allemaal bekend. (Dit wijst allemaal naar Merope in the pleiadies systems. Merope 5 c voor de duidelijkheid)
Zowel de probe als de Artefact beschadigen je schip. Tot het punt dat de cargo hatch het begeeft en het ding ontsnapt :P

Er zijn honderden.. duizenden tests gedaan bij barnacles, zwarte gaten, aliens ship... enzovoort En dat gaf verder niks meer data op. of interaktie met het object. Helemaal niks

[ Voor 8% gewijzigd door Leutje op 30-09-2016 19:36 ]

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Parcival44
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-07 00:36
EliteGhost schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 10:17:
[...]

Die boom deliveries doe ik ook, levert goed geld op. Bij facties waar je een hogere reputatie hebt krijg je ook betere.
Ik vermoed dat mensen even doelde op het feit dat je tussen Ceos en Sothis courier missies kan doen om je rep snel te verhogen.

Overigens, zijn er meer mensen die bij aankomst in het doelsysteem een bericht krijgen dat je een bonus krijgt wanneer je de vracht binnen een 'x' aantal minuten levert? Vervolgens is dat 0 minuten en loop je de bonus standaard mis. Gister 2/3 keer gebeurd. :(
ja echt he supper irritant heb het telkens bij Adit missies bericht ..
en binnen no time nog een bericht
leuk die onhaalbare missie bonus :?

andere bijzondere dat juist bij die missies die op(bonus) tijd gaan je standaard iemand (NPC) voor je dockt??
Valt erg op doordat er bijna nooit iemand voor me dockt op een medium pad outpost !! XD

<<Crunck>>Christina Pagniacci: No intensity, no victory.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Krijg ze ook regelmatig.

"Silent running is frowned upon in this sector" :D Die had ik nog niet gehoord. Sorry mevrouw, maar t moest effe, had voor 15 miljoen duistere waar in mijn schip. Nu genoeg geld voor een Anaconda :)

Vraagje, kom er net achter dat ik FSD injectors kan maken. Kun je die meerdere achter elkaar maken, of moet je die per jump één maken?

[ Voor 24% gewijzigd door Stefke op 30-09-2016 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06 08:35
captain_ghost schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 18:20:
Vraagje,

[afbeelding]

[video]
Tof!

Op een planeet? Dat is denk ik nieuw? Of was het in orbit?

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• captain_ghost
daPet schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 22:58:
[...]

Tof!

Op een planeet? Dat is denk ik nieuw? Of was het in orbit?
planeet. exacte locatie vind je in vijfde tips van de opname. of je daar ook treft is de hamvraag.

[ Voor 6% gewijzigd door captain_ghost op 30-09-2016 23:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dat is niet de eerste keer daPet. Het gebeurt vaker dat je een anny vind met een beetje cargo en een UA ernaast. Mocht je nog meta alloys nodig hebben kan je dat lekker uitmelken :P (15 minuten werk voor Palin dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Leutje schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 23:02:
Dat is niet de eerste keer daPet. Het gebeurt vaker dat je een anny vind met een beetje cargo en een UA ernaast. Mocht je nog meta alloys nodig hebben kan je dat lekker uitmelken :P (15 minuten werk voor Palin dus)
Ik heb werkelijk nog nooit iets groter dan een Condor gevonden, en ik heb wel een uurtje of 200 met de rover 8)7 ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• captain_ghost
daPet schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 23:03:
[...]

Ik heb werkelijk nog nooit iets groter dan een Condor gevonden, en ik heb wel een uurtje of 200 met de rover 8)7 ;(
in dat tips vind je 2x t-9 en conda. andere 2 heb ik nog niet gekeken. Lag te ver voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
captain_ghost schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 23:04:
[...]

in dat tips vind je 2x t-9 en conda. andere 2 heb ik nog niet gekeken. Lag te ver voor mij.
Challenge accepted :Y welke waren te ver?

[ Voor 3% gewijzigd door daPet op 30-09-2016 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• captain_ghost
soms kan je een data van schip halen, vaak levert behoorlijk bedrag op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mijn grootste vondst waren 3 conda's en 2 T-9's die naast elkaar lagen. Blijft toch een beetje raar zo kris kras over de vlakte.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/PAJXfmQ.png

[ Voor 16% gewijzigd door Leutje op 30-09-2016 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Leutje schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 23:02:
Unknown fragments toch?
Respawnen die artifacts trouwens als je op zo'n Tip Off-crash site gaat mode switchen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SnoeiKoei schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 11:31:
[...]

Unknown fragments toch?
Respawnen die artifacts trouwens als je op zo'n Tip Off-crash site gaat mode switchen?
euh JA die bedoel ik ;)

Daarom is het makkelijk om te farmen he. ze loggen vanzelf weer in. Met gevolg dat zoiets niet te lang blijft liggen daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkPino
Ik ben nu aan het kijken voor mijn eerste schip. Ik twijfel een beetje tussen een Hauler of een Cobra 3. Wil er vooral mee gaan traden en daarna exploren. Maar dat misschien wel met een ander schip. Wat vinden jullie?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Parcival44
cobra

is een goede allrounder (hauler beetje beperkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefmans
Fuelscoop 3a gaat nog best sloom. Oo de python ga ik wel een grotere zetten de k ik

mixing a drink and music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Parcival44
Drumatiko schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 22:18:
[...]

Ik zal er ook weer bij zijn; Zaterdag 1 oktober, 20:30, HIP87414, Blaauwstation
Zie topicstart voor discord (we kunnen daar ook een voice-channel aanmaken, scheelt een berg geklik ingame).

Als iedereen toegang tot mobius aanvraagt, dan kunnen we het in Mobius doen (voor het geval er weer een lolbroek is die zijn vliegtuig op mijn schilden wil stukvliegen)
Dus vanavond nog een plaatje??
kan evt ook blauwe python Crunck 77 :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Parcival44 schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 14:11:
[...]

Dus vanavond nog een plaatje??
kan evt ook blauwe python Crunck 77 :)
Als er nog behoefte aan is dan kom ik even langs om wat screenshots te nemen ;)

Kreeg vandaag onderstaande tijdens een jump, een sneak peak in witchspace -O-
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/WNfbhV9.jpg

“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• captain_ghost
Mooie sneeuw...

Ik had ooit in agricultuur station waarin binnen allemaal geel is. Kon bijna niets zien.. alsof je aan trippen bent..

trippen

[ Voor 41% gewijzigd door captain_ghost op 01-10-2016 15:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Patje040175

Patje040175

Zwarte koffie !!!

Ik ben er niet bij vanavond, heb er ineens 2 dochters bij, zit nu met 5 vrouwen thuis -O-

Goedzo !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkPino
Ernie schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:10:
[...]

Kan het zijn dat dit niet met alle missies werkt? Op dit moment hang ik bij een nav beacon maar krijg geen informatie :(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• captain_ghost
DarkPino schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 16:18:
[...]

Kan het zijn dat dit niet met alle missies werkt? Op dit moment hang ik bij een nav beacon maar krijg geen informatie :(
soms moet je even naar de planeet toe, dan krijg je ineens wat informatie.

Kan je even de beschrijving van jouw missie hier plaatsen of foto maken hier posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkPino
Thanks voor de snelle hulp:

* Find trade data
*Search Signal Sources in the Hun Ahayuse system to find them

Rest lijkt wel standaard :)

Gewoon blijven rond vliegen opzoek naar USS?

[ Voor 14% gewijzigd door DarkPino op 01-10-2016 16:25 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• captain_ghost
DarkPino schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 16:23:
Thanks voor de snelle hulp:

* Find trade data
*Search Signal Sources in the Hun Ahayuse system to find them

Rest lijkt wel standaard :)
Vlieg gewoon in willekeurige leeg ruimte in de stelsel waar je moet wezen.
Er verschijnt een signaal. Daarin moet je duiken en trade data bergen van kapotte schepen.
Vaak moet je meerdere signalen plekken bezoeken tot je eindelijke een trade data weet bergen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkPino
OKay thanks!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Patje040175 schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 16:10:
Ik ben er niet bij vanavond, heb er ineens 2 dochters bij, zit nu met 5 vrouwen thuis -O-
Daar sprak een echte gamer. 5 vrouwen in huis maar niet kunnen gamen _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• captain_ghost
Patje040175 schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 16:10:
Kan jezelf echt niet in een kamer met computer opsluiten?
Vergeet ook niet een koptelefoon bij doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkPino
captain_ghost schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 16:26:
[...]

Vlieg gewoon in willekeurige leeg ruimte in de stelsel waar je moet wezen.
Er verschijnt een signaal. Daarin moet je duiken en trade data bergen van kapotte schepen.
Vaak moet je meerdere signalen plekken bezoeken tot je eindelijke een trade data weet bergen.
Geeft hij wel een signaal dat je weet dat dat het is of moet je echt elke berg invliegen?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• captain_ghost
YouTube: Elite Dangerous Beta 2.1 Sample Salvage Mission

YouTube: Elite Dangerous Horizons Trade Data Success

Hoeft niet elke berg zijn, vaak ziet je aan de blauwe teksten, gericht voor jouw missies.
Zie de filmpje van 2 spelers die ook deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
Vanavond zouden we weer een fotosessie doen in E:D? Ik ben er helaas niet bij.

Dagje bij m'n ouders, nog wat cadeautjes in ontvangst nemen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patje040175

Patje040175

Zwarte koffie !!!

captain_ghost schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 16:37:
[...]

Kan jezelf echt niet in een kamer met computer opsluiten?
Vergeet ook niet een koptelefoon bij doen.
Het zijn de dochters van de buren, die zijn ff een nachtje op stap. Was ff vergeten dat ze kwamen logeren :)

Goedzo !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkPino
captain_ghost schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 16:57:
YouTube: Elite Dangerous Beta 2.1 Sample Salvage Mission

YouTube: Elite Dangerous Horizons Trade Data Success

Hoeft niet elke berg zijn, vaak ziet je aan de blauwe teksten, gericht voor jouw missies.
Zie de filmpje van 2 spelers die ook deed.
Thanks! Dus gewoon rondvliegen en dan geeft hij vanzelf meer info :) Top dankjewel!

iRacing Profiel

Acties:
  • +4 Henk 'm!

New and improved!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
wtf...nog nooit een crash gehad, en nu twee keer achter elkaar terwijl ik naar planeet Qama 7 wil gaan op vrijwel (exact) dezelfde afstand??

A file as failed to load after mulptiple attempts as Direct3d cannot lock a buffer. Please check your machine meets the specs blabla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• captain_ghost
stefijn schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 17:55:
wtf...nog nooit een crash gehad, en nu twee keer achter elkaar terwijl ik naar planeet Qama 7 wil gaan op vrijwel (exact) dezelfde afstand??

A file as failed to load after mulptiple attempts as Direct3d cannot lock a buffer. Please check your machine meets the specs blabla
Ga naar solo en bezoek zelfde plek.

heb je zelfde resultaat, dan ligt aan je videokaart driver.. vast even updaten..

[ Voor 8% gewijzigd door captain_ghost op 01-10-2016 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Mmmm...inderdaad ook een crash. Drivers geupdate naar nieuwe versie

Weer een crash, op exact 0.33ls elke keer. Beeld freezed, controls lijken nog wel te reageren... Dan ga ik maar ergens anders heen.

[ Voor 15% gewijzigd door Stefke op 01-10-2016 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• captain_ghost
stefijn schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 18:18:
Mmmm...inderdaad ook een crash. Drivers geupdate naar nieuwe versie

Weer een crash, op exact 0.33ls elke keer. Dan ga ik maar ergens anders heen.
Kijk in ED forum, misschien hebben er meerdere ook zelfde probleem.
Het kan een bug zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
zal straks ook daar even kijken idd

edit: ik zal wel moeten. Ander systeem, andere planeet. Loopt nu vast bij 9,8Mm (alleen moet ik nu via taskmanager afsluiten..) :( Kan helemaal niet meer naar planeten? Misschien maar even game herinstalleren.

[ Voor 80% gewijzigd door Stefke op 01-10-2016 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je zou even de integriteit van je bestanden kunnen controleren (als je het via steam hebt geïnstalleerd). Heb je voor de rest geen wijzigingen aangebracht in je systeem (driver updates, grote windows patches, etc?), anders kan je misschien nog systeem herstel naar een eerdere datum proberen als oplossing.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/bIqDZR3.jpg

“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkPino
Sorry dat ik weer met een vraag kom: wat voor minimale jump afstand moet ik aanhouden met een nieuw schip? Merk dat 7.27 oid aan de lage kunt is met de sidewinder. Met wat voor afstand red ik eigenlijk alles wel?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is eigenlijk nog een best lastige vraag. Ik denk dat je met 10 a 15 ly per jump wel een aardig eind zou moeten kunnen komen. Het streven is echter om zo snel mogelijk je frame-shift-drive te upgraden zodat je met grotere sprongen rond kunt reizen.

edit: en vragen stellen mag altijd, daar hoef je geen sorry voor te zeggen. :)

[ Voor 14% gewijzigd door Drumatiko op 01-10-2016 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DarkPino schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 19:08:
Sorry dat ik weer met een vraag kom: wat voor minimale jump afstand moet ik aanhouden met een nieuw schip? Merk dat 7.27 oid aan de lage kunt is met de sidewinder. Met wat voor afstand red ik eigenlijk alles wel?
Zorg dat zoveel mogelijk A rating krijgt.
Altijd eerst de power distributor daarna een nieuwe FSD! Drive.
Je sidewinder kan je altijd nog verkopen als je je nieuwe schip wilt ;) Maar dan eerst alle modules weer verkopen.
Het minimale van een jumpdrive. Tja dat is persoonlijk. Als je altijd en alleen maar bounty hunter gaat doen heb je niks aan een 25lj jump natuurlijk. Dan kan je met een simpele d FSD al een end komen.

Wil je wat meer zien zou ik zo hoog mogelijk proberen te komen.Eventueel met engineers upgrades. Zo kan mijn Annie dik 55 lichtjaar springen. OF mijn asp 45. Mijin Diamondbacl EXP komt ook al ver boven de 40
Daarintegen mijn trots de Python kan maar 26lj ver komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkPino
De sidewinder is dat leen ding dus dit wordt mijn eerste eigen schip. Waarom is de power distributor belangrijk? Ik wil hem gaan gebruiken voor exploren/trading denk ik

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DarkPino schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 19:17:
De sidewinder is dat leen ding dus dit wordt mijn eerste eigen schip. Waarom is de power distributor belangrijk? Ik wil hem gaan gebruiken voor exploren/trading denk ik
Afhankelijk van je budget kan je voor zoiets gaan:
https://coriolis.io/outfi...u2r2h2i.Iw1-EA==.Aw1-EA==

edit: voor low budget exploring

[ Voor 3% gewijzigd door Drumatiko op 01-10-2016 19:25 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
De power distributor is belangrijk omdat hij bij een hogere rating je pips sneller kan opladen.
4 pips in engines en je kan zowat altijd boosten.
4 pips in weapons org voor langere tijd voor een laser attack
4 pips in system..ok let even op.
4 pips in system zorgt oa voor een veel beter schild. Sneller opladen van het schild systeem (niet het schild zelf helaas)
Dit betekend dat met 4 pips in schild je schild 2.4 (uit mijn hoofd) keer zo sterk zijn als normaal.
1 pip in schild is 0.75 keer de normale sterkte.
Als je gaat handelen en je moet rennen is een power distributor dus als eerste belangrijk. Langere boost momenten en langer achter elkaar kunnen boosten
2 pips schild 4 pips engines en 0 pips in weapons bijvoorbeeld

Acties:
  • +2 Henk 'm!
om 20:30 zal ik nog een groepsfoto maken in Mobius. Ik neem onderstaand perspectief, dus plaats je schip rechts van mijn schip. Uiteindelijk zal ik afstand nemen en een "high-res" screenshot nemen.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/oxpnNT7.jpg

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Ik heb een beetje aan de knoppen moeten draaien om het achterste schip ook nog (een beetje) zichtbaar te maken, het is wat roder geworden dan ik had gewild (al heeft dit ook wel een bepaalde sfeer).
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/KaHlklb.jpg

Mocht iemand anders wél verstand hebben van het editen van screenshots, dan kan je een poging wagen met het origineel:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/P4oY0ki.jpg

Weer bedankt allemaal *O*

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• daPet
8)
Afbeeldingslocatie: https://edje01.home.xs4all.nl/got/ED/blaauw2s.png

leutje :P

Afbeeldingslocatie: https://edje01.home.xs4all.nl/got/ED/leuts.png

[ Voor 90% gewijzigd door daPet op 01-10-2016 22:57 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• captain_ghost
[YouTube: https://youtu.be/-eUOVVG2HZ4]

wederom 5 nieuwe tips, ik heb ze nog niet bezochten!
Laat me weten wat jullie iets heeft gevonden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/CCopte3.png
De enige mooie die ik had aangezien ik in het midden van het rijtje was. Maar deze is dus ook leuk! Met zijn allen om daPet heen

En tenslotte nog de scars van onze battle op Crunks scheepje
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/KJn8BT5.png

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

De Gathering of the Tweakers editie over RobV's simpit staat online!!!

video: Gathering of the Tweakers - De Elite Dangerous-simpit van RobV

Hulde RobV! Wat ont-zet-tend awesome! :D _/-\o_ :9~

Acties:
  • +2 Henk 'm!
* Leutje kijkt naar zijn x52.. ;(

Nogmaals fantastisch Robbie!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SnoeiKoei schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 09:47:

Toegevoegd aan de Hall of Fame. _/-\o_

Rob je hebt het al vaker gehoord, maar het kan niet vaak genoeg gezegd worden: Wat een ongelovelijke prestatie. De foto's vertellen maar het halve verhaal, en zeker nu ik dit filmpje heb gezien kan ik niet anders concluderen dan dat het een onwijze prestatie is die je hebt geleverd.

Het is een welverdiende plek op de frontpage, en wat jij hebt gedaan is de definitie van een Tweaker. Ga zo door! *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!
DarkPino schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 19:08:
Mocht je nog met weining moeite wat startgeld willen verdienen, dan kun je 1 basic-medicine naar het systeem Kalana brengen (wel eerst die community goal accepteren in de missions-tab van het station). Met 1 aflevering krijg je al 700.000 credits en kun je een Cobra III kopen.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/bsK9UE0.jpg

Hopelijk heb je er iets aan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Drumatiko schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 11:53:
[...]

Mocht je nog met weining moeite wat startgeld willen verdienen, dan kun je 1 basic-medicine naar het systeem Kalana brengen (wel eerst die community goal accepteren in de missions-tab van het station). Met 1 aflevering krijg je al 700.000 credits en kun je een Cobra III kopen.

[afbeelding]

Dat is een hele goeie Drum!
DarkPino! Doe dat wel in solo. Er zijn griefers aktief daar ;) (of mobius natuurlijk)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stefke
SnoeiKoei schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 09:47:

Vet hoor :) Rob Heb je ook al zelf een VR-bril gemaakt? :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tyoi
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-08 21:19

Tyoi

Beddytear

Gratz Rob!

1) You are on the internet.
2) You are on Tweakers.net.
3) You are reading my signature.
5) You didn't notice that there is no 4.
6) You just checked it.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

En BAM jonge. 2e Elite rank binnen (na exploration nu ook trade).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/O17X0l4EDA2WJ3vl1l3x09fb/full.jpg

Combat interesseert me veel minder dus dat zal nog wel effe duren.

Edit; plaatje was beetje onnodig huge.

[ Voor 17% gewijzigd door SnoeiKoei op 02-10-2016 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkPino
Drumatiko schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 11:53:
[...]

[afbeelding]

Thanks a lot!
Moet even uitzoeken wat er van me verwacht wordt :)

JUllie hebben geen gesamelijke TS server?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefmans
OW goede tip, ook even die com goal checken.

Pfff ik gisteren lekker even spelen, toen moest ik weg. Er stonden nog vijf opdrachten open uit Sothis, even niet bedacht dat die maar 24 uur zijn.
Gelukkig was ik net op tijd terug, hop iets meer dan 20m erbij. Nog een run en ik kan ruim de python kopen, met wat krap gedoe zou dat nu al gaan maar heb liefst nog wat op de bank.

mixing a drink and music

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SnoeiKoei schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 13:56:
En BAM jonge. 2e Elite rank binnen (na exploration nu ook trade).

[afbeelding]

Combat interesseert me veel minder dus dat zal nog wel effe duren.

Edit; plaatje was beetje onnodig huge.
Yeuy! Gefeliciteerd, ik doe het je zo snel niet na _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkPino
Moet ik de medicines gewoon verkopen in de market?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
klopt, maar wel eerst bij de mission-board de missie accepteren die erbij hoort (1 van de 3 community goals)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkPino
Yes gedaan, thanks! Krijg het geld pas als de goal is bereikt denk ik he?

iRacing Profiel

Pagina: 1 ... 5 ... 122 Laatste