Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-10 14:12
Het kost net zoveel brandstof als normaal. En net als IRL moet je af en toe de snelweg af om te tanken. In het neutronengebied rond de core zijn zoveel sterren besscihkbaar dat je altijd een KGBFOAM ster in de buurt hebt.
Ik kan met mijn 32T tank ongeveer 4x jumpen wanneer ik de maximale range nader (in mijn geval 50-55ly), FSD-charged of niet (al is de range dan natuurlijk 4x, 200-220ly). Dus bij de 4e jump ben ik door de brandstof heen.

Dus ik zorg ervoor dat mijn 4e jump niet bij de volgende neutronenster uitkom, maar bij een KGBFOAM-ster die zo dicht mogeljk bij die neutronenster ligt. Dan kan ik tanken, en een kleine jump doen naar de neutronenster en weer volgas verder.
Soms heb je geluk en ligt in het neutronensysteem een KGBFOAMster naast je neutronenster zodat je meteen kunt scoopen zonder te jumpen, maar al vanaf 2000ls is het ws. sneller om naar een ander systeem te jumpen. Ik kom dat eigenlijk vrij weinig tegen.

@Azteke: smakelijk
GeeBee schreef op zondag 8 januari 2017 @ 22:59:
The journey so far!

[afbeelding]
Links onderin de bubble, dan mijn huidige positie en iets verderop de bestemming over 35 jumps.
Helemaal rechts boven aan de andere kant van Sag A* de bestemming van de missie.

Makes you feel very humble
Wat is er in dat oranje icoon te doen? Ik ben daar nu zowat (aangezien ik Sagittarius A kan ruiken ;) )
GekkePrutser schreef op maandag 9 januari 2017 @ 17:43:
[...]
Ah ik las hier dat in de boven en onderste schijf alleen maar neutronensterren zaten? Maar dat valt dus wel mee?
Niet alleen maar, wel heel veel. Als in een afstand van 5-10ly tussen neutronensterren, waar je ze rond de bubble mss. om de 200ly tegenkomt (?). Er zitten nog heeel veel andere sterren tussen. Ik durf wel te zeggen dat in het bedoelde gebied er net zoveel neutronensterren zitten als enige elke andere soort (dus: net zoveel N als M-type). Tanken is vanaf Colonia tot aan het center nooit een probleem (kan ik me niet voorstellen iig)
Hoe groot dat gebied is weet ik niet. In ieder geval vanaf colonia tot pakweg 1000ly vanaf Sagittarius A maar ik denk ook nog wel een heel stuk voorbij Colonia richting de rand van de galaxy. Ik weet ook niet of dat in andere richtingen ook zo is (ik denk het wel) maar daar kom ik wel achter op de terugweg :)
Ik heb net (na wat farmen op 17 Draconis) een Cutter gekocht, maar misschien ruil ik hem toch maar in voor een Anaconda (heb 'maar' 500M assets dus beiden gaat niet) want het verschil in jumprange is enorm.

Nog een vraagje voor jullie explorers, nemen jullie dan ook een ship launched fighter mee? Qua verdediging natuurlijk niet echt nodig zo ver van de bubble maar het lijkt me wel leuk om over planeten rond te scheuren met zo'n ding :) Aan de andere kant heeft het voor exploring geen praktisch nut en je moet dan verplicht een copiloot meenemen. En het kost natuurlijk rond de 1LY jump range.
Het is leuk, maar het kost ook enorm veel geld. Hoeveel weet ik niet, maar mijn copiloot heeft me miljoenen gekost op de weg van de bubble naar Colonia. Daar heb ik m eruit geflikkerd, die niksnut.

En let op: als je in een neutronenster uit SC raakt in de jetstream is het dag met je handje ;w (bijvoorbeeld door even te dichtbij te komen). Het is mij één keer gelukt om te ontsnappen (en ik was erin gekomen door een disconnect on jump), maar dat zal vaker niet dan wel lukken.

[ Voor 66% gewijzigd door Stefke op 09-01-2017 18:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:05

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

GekkePrutser schreef op maandag 9 januari 2017 @ 17:43:
[...]

Ah ik las hier dat in de boven en onderste schijf alleen maar neutronensterren zaten? Maar dat valt dus wel mee?

Ik heb net (na wat farmen op 17 Draconis) een Cutter gekocht, maar misschien ruil ik hem toch maar in voor een Anaconda (heb 'maar' 500M assets dus beiden gaat niet) want het verschil in jumprange is enorm.

Nog een vraagje voor jullie explorers, nemen jullie dan ook een ship launched fighter mee? Qua verdediging natuurlijk niet echt nodig zo ver van de bubble maar het lijkt me wel leuk om over planeten rond te scheuren met zo'n ding :) Aan de andere kant heeft het voor exploring geen praktisch nut en je moet dan verplicht een copiloot meenemen. En het kost natuurlijk rond de 1LY jump range.
Enorme aantallen neutronensterren vind je alleen een stuk boven en onder de disc, maar je vindt daar niet alleen neutronensterren (maar ook bakken zwarte gaten en scoopables, dus.)

Ik heb wel een copilot en fighter mee, precies om de redenen die je aangeeft (en voor de leuke plaatjes). Dat hij me een boel geld kost boeit me niet, Elite explorer ben ik al en voor het geld kun je beter traden / smugglen / vechten etc.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EliteGhost
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-10 15:52
Moet al genoeg geduld hebben voor die Vive. Nu stelt SnoeiKoei met nog meer op de proef. :p

Was vandaag in Rotterdam voor m'n werk dus had 'm net zo goed af kunnen halen. Ik belde nog maar het kon niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

EliteGhost schreef op maandag 9 januari 2017 @ 18:41:
Moet al genoeg geduld hebben voor die Vive. Nu stelt SnoeiKoei met nog meer op de proef. :p

Was vandaag in Rotterdam voor m'n werk dus had 'm net zo goed af kunnen halen. Ik belde nog maar het kon niet meer...
Ruilen? Wacht ik op de Vive terwijl jij gaat exploren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Puur uit nieuwsgierigheid; hoe lang doe je er gemiddeld over om van neutronenster naar neutronenster te jumpen?

“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
stefijn schreef op maandag 9 januari 2017 @ 18:01:
Het is leuk, maar het kost ook enorm veel geld. Hoeveel weet ik niet, maar mijn copiloot heeft me miljoenen gekost op de weg van de bubble naar Colonia. Daar heb ik m eruit geflikkerd, die niksnut.
Ja, het geld boeit me niet eens zo (dat kan je sneller verdienen bij Draconis e.d.) maar aangezien je exploration rank gemeten wordt aan de hand van credits verdiend door exploration, lijkt het me dat dat dan ook langzamer gaat. En mijn doel van de trip is om dicht bij Elite te komen (zoniet het te halen). Ik ben er niet zeker van of dit er invloed op heeft. Ik heb het al gegoogled maar geen harde info gevonden. Het dichtste dat bij een antwoord kwam was dit. Maar dat is ook geen harde informatie.
En let op: als je in een neutronenster uit SC raakt in de jetstream is het dag met je handje ;w (bijvoorbeeld door even te dichtbij te komen). Het is mij één keer gelukt om te ontsnappen (en ik was erin gekomen door een disconnect on jump), maar dat zal vaker niet dan wel lukken.
Ja dat is natuurlijk wel balen want dan ben je ook gelijk al je exploration credits kwijt. En ik bedacht me ook: als het me om exploration data gaat dan maakt het niet zo veel uit hoe hard ik er doorheen ga, want immers elke jump levert exploration data op. Maar ik wil wel zo snel mogelijk ver buiten de bubble komen, ik wil ook eens een first discovery op mijn naam hebben staan.

Bedankt allemaal voor de info trouwens!!

Trouwens, over planeten en SRV's gesproken, ik heb het wel eens voor elkaar gehad mijn schip te laten crashen toen ik in de SRV op een planeet rondreed. Ik was gedockt bij een van de engineer bases en was terwijl ik gedockt was via de basis naar buiten gegaan. Gewoon om ff rond te kijken (ik vind het prachtig te zien wat er allemaal gebeurt op zo'n basis, vooral met de Rift op is het erg mooi om te zien). Het was de eerste keer dat ik dat deed, en ik wist niet dat je daar op een andere manier weer binnen moet komen dan via het middelste menu (moet namelijk via contact in het linkermenu net als bij het docken, nu weet ik dat wel).

Dus, ik ben uitgekeken en probeer door dezelfde deur waar ik naar buiten kwam weer naar binnen te komen. Lukt dus niet zonder toestemming. Dus ik druk nietsvermoedend op 'recall ship'. Vervolgens komt mijn schip aanvliegen (dat dus gedockt had moeten zijn!!) en probeert midden op de pad te landen omdat dat de enige plaats is die vlak genoeg is. Maar, hij had natuurlijk geen toestemming om te docken, dus enkele seconden later (en gespamd te worden met meldingen van 'YOUR SHIP IS UNDER ATTACK') is hij ruimteschroot ;(

Vervolgens zit ik nog in de SRV. Eh tja.... Wat nu. Na een paar minuten klungelen vind ik de optie in het 'contact' menu en ik ga naar binnen bij de basis - waarna ik een melding krijg van een foutmelding over status info en daarna dat de server verbinding is verbroken. Dat iemand probeert de basis binnen te komen zonder schip hebben ze blijkbaar niet aan gedacht 8)7 Verschillende keren geprobeerd (in solo, open enz) maar elke keer crasht het.

Uiteindelijk maar de SRV kapot gereden, gelukkig werkte dat wel. Al respawnde ik niet op de engineer basis maar de vorige waar ik gedockt was geweest.

Maargoed oppassen waar je je schip laat landen dus :Y) Het was toen ook best veel geld want ik had mijn asp explorer net voor het eerst.

PS: Ben ik de enige die bij SRV hieraan moet denken? :+ (ben verbaasd dat die dingen nog bestaan trouwens!)

Afbeeldingslocatie: http://www.duurzaambedrijfsleven.nl/articleimage/8651/1000.jpeg

[ Voor 41% gewijzigd door GekkePrutser op 09-01-2017 19:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobV
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
(overleden)
GekkePrutser schreef op maandag 9 januari 2017 @ 19:09:

PS: Ben ik de enige die bij SRV hieraan moet denken? :+ (ben verbaasd dat die dingen nog bestaan trouwens!)

[afbeelding]
Extra kudos voor deze foto. En ja, er komt hier nog regelmatig zo'n wagen langs, maar dan die niet van de SRV keten.

 | Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-10 08:12
Wat is er in dat oranje icoon te doen? Ik ben daar nu zowat (aangezien ik Sagittarius A kan ruiken ;) )
"Gewoon" een passenger-mission...
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/bJhvGxb.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/SOJqNL4.png

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Ah, oke, haha. Nou ik zou zeggen, doe voorzichtig. Misschien vinden je passagiers het geschud in een neutronenster wel helemaal niet leuk :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GeeBee
Zie "Passenger Satisfaction"... Niet zeuren Miep, anders ga je maar lopen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stefke
Misschien effe je cargohatch laten haperen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

GeeBee schreef op maandag 9 januari 2017 @ 19:53:
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]
Bijna 80 miljoen, dat is wel de moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee
Het was de dikste die ik kon vonden in HIP...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Ja, heel veel dikker worden ze volgens mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
azteke schreef op maandag 9 januari 2017 @ 17:58:
[...]

De vrouw des huizes heeft besloten dat we uit eten gaan vandaag, dus ik weet niet hoe laat ik online ben. Wacht dus vooral niet op mij :)
Stuur me ffe een PB als je terug bent, ik ben nog niet ingame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]
Zit ik dan met m'n missies van 6-15K.... 50K om een piratelord te ganken....
frikkin 80miljoen!

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]
Dikke missie d:)b

De hoogste welke ik ben tegen gekomen is 81m
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/yyALQye.jpg

Note to myself; maak minder screenshots

“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azteke
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 21:52

azteke

King

stefijn schreef op maandag 9 januari 2017 @ 20:18:
[...]

Stuur me ffe een PB als je terug bent, ik ben nog niet ingame
Doe ik! Ik start bijna de computer op :)
zion schreef op maandag 9 januari 2017 @ 20:23:
[...]

frikkin 80miljoen!
Maar hij moet misschien wel de halve merken door reizen voor dat geld :)

CMDR azteke || You never get a second chance to make a first impression...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Ok, ik ook over 20min

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
azteke schreef op maandag 9 januari 2017 @ 20:33:
Maar hij moet misschien wel de halve merken door reizen voor dat geld :)
Ik ben een coaster kapitein, stuur me een kant op, en voor 80M ga ik drie keer rond het universum :P
edit:
In een sidewinder als het moet :+

[ Voor 7% gewijzigd door zion op 09-01-2017 20:43 ]

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
SnoeiKoei schreef op maandag 9 januari 2017 @ 18:49:
[...]

Ruilen? Wacht ik op de Vive terwijl jij gaat exploren :P
:X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• base_
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:56
zion schreef op maandag 9 januari 2017 @ 20:23:
[...]

frikkin 80miljoen!
Maar inderdaad 20k+ ly, die missies van 5 miljoen voor 3 stops binnen 300ly zijn veel lucratiever ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/YEaQvpi3fsVGqlaEIxC2Ezym/full.jpg

Vraagje, Viper houden (zie loadout boven), en doorsparen voor Vulture, of Viper strippen en Cobra MKIII kopen?

(heb atm 500K, plus Viper is 1,78M) (evt. kan ik m'n eagle nog verkopen, maar dat is maar 45K, dus hou ik liever voor als ik het echt opf*ck, en m'n schip verlies)
azteke schreef op maandag 9 januari 2017 @ 23:49:
De vulture is vziw puur een vechtschip. De cobra is daarentegen een multi purpose schip waar je ook mee kan bounty hunten.
Waarom is een puur vechtschip anders dan een bounty hunter schip? de vulture heeft 5 internals, (2*lvl1, 1* lvl2, 1* lvl4 1* lvl5), de MKIII heeft er 6, maar 3*lvl2 + 3*lvl4)

Viper
1* lvl4 shield generator
1* lvl4 Cargo (16T)
1* lvl3 Cargo (8T)
1* lvl2 FSD Interdictor (2E)
1* lvl2 Fuel Scoop (2E)
1* lvl1 Discovery Scanner
=max 24TCargo

Cobra
1* lvl4 shield generator
1* lvl4 Cargo (16T)
1* lvl4 Cargo (16T)
1* lvl2 Fuel Scoop (2E)
=max 32T Cargo

Vulture
1* lvl4 shield generator
1* lvl1 Fuel Scoop (1B)
1* lvl5 Cargo hold (32T)
=max 32T Cargo

Vulture heeft daarentegen wel 2* lvl3 hardpoints voor je wapens....

Maar wat eigenlijk m'n voornaamste vraag was, upgraden naar Cobra MKIII, vanaf een Viper MKIV, is dat nuttig, of kan ik dan beter doorsparen.....

[ Voor 123% gewijzigd door zion op 10-01-2017 00:53 ]

systeem

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• azteke

azteke

King

zion schreef op maandag 9 januari 2017 @ 23:30:
[afbeelding]

Vraagje, Viper houden (zie loadout boven), en doorsparen voor Vulture, of Viper strippen en Cobra MKIII kopen?

(heb atm 500K, plus Viper is 1,78M)
De vulture is vziw puur een vechtschip. De cobra is daarentegen een multi purpose schip waar je ook mee kan bounty hunten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
zion schreef op maandag 9 januari 2017 @ 23:30:
[afbeelding]

(heb atm 500K, plus Viper is 1,78M) (evt. kan ik m'n eagle nog verkopen, maar dat is maar 45K, dus hou ik liever voor als ik het echt opf*ck, en m'n schip verlies)

[...]
Waarom is een puur vechtschip anders dan een bounty hunter schip? de vulture heeft 5 internals, (2*lvl1, 1* lvl2, 1* lvl4 1* lvl5), de MKIII heeft er 6, maar 3*lvl2 + 3*lvl4)

Viper
1* lvl4 shield generator
1* lvl4 Cargo (16T)
1* lvl3 Cargo (8T)
1* lvl2 Fuel Scoop (2E)
=max 24TCargo

Cobra
1* lvl4 shield generator
1* lvl4 Cargo (16T)
1* lvl4 Cargo (16T)
1* lvl2 Fuel Scoop (2E)
=max 32T Cargo

Vulture
1* lvl4 shield generator
1* lvl1 Fuel Scoop (1B)
1* lvl5 Cargo hold (32T)
=max 32T Cargo

Vulture heeft daarentegen wel 2* lvl3 hardpoints voor je wapens....

Maar wat eigenlijk m'n voornaamste vraag was, upgraden naar Cobra MKIII, vanaf een Viper MKIV, is dat nuttig, of kan ik dan beter doorsparen.....
Bewaren!

Jouw eerste gekochte vliegtuigje kan je tenslotte nooit meer terug kopen ;)
Ik heb nog altijd mijn eerste Cobra mk3. Mijn eerste gekochte schip.
Mijn cobratje kan eigenlijk alles en best wel goed ook (voor iemand die net begint dus). Ik heb er mee ge-bounty-hunt. beetje traden vanaf HIP en met een 30 lj jumprange kon ik er ook aardig mee exploren.
Ondertussen is dat ding bij verschillende engineers geweest uiteraard. Dat ding doet bijna 600m/s :D
Mijn keuze is dus ook een cobra. Een Vulture is ook leuk. Maar meer dan bounties innen kan je er niet mee. Die Vulture kan "Later" ook nog wel een keer ;)

---

Nog niet zo heel erg lang geleden sprak ik iemand op het forum hier aan op zijn schip keuze.
Volgens mij werd het ook een vecht ship toen (vulture?) "Want bounty hunten is zo leuk!!."
Ondertussen vliegt hij lekker met Azteke rondjes rond de core! Lekker genieten van zijn explorer avonturen! :P
Goed gedaan stefijn! En gefeliciteerd met je rode kleurtjes!

(en ja ik geniet net zo van jou avonturen als jezelf ;))

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

@zion: Cobra Mk III's zijn gewoon super om mee te vliegen! Ik zeg doen. Ongelofelijk veel waar voor je geld. En dan lekker sparen voor een Vulture maar die overstap heeft pas zin als je hem niet alleen kunt kopen maar ook van goede onderdelen kunt voorzien en dat is stiekem best een kostbare zaak.

Datzelfde geldt trouwens ook voor je Viper Mk IV: die is nog lang niet aan de max van zijn potentieel (lees: A-klasse onderdelen).

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Stefke
Je hebt t over mij maar ik weet niet echt waar je t over hebt, verwar je me met iemand anders? :) Heb ooit even een Vulture gehad maar niet lang (oververhittingsproblemen omdat ik niet genoeg geld had hem goed uit te rusten), dat was snel weer over. En ik ben nooit echt met bountyhunten bezig geweest

(Wat bedoel je met rode kleurtjes?)

Maar ik vlieg inderdaad nu met plezier rond de core :) Wordt nu wel tijd voor een terugreis, met nog 62% hull... niet te gek doen

Gisteren met Azteke de core verkend. Eerst nog een tussenstop op een maantje in een systeem dicht bij Sag-A. Was een leuke planeetje met low gravity en enorme glooiende zandduinen waar het geweldig racen is. Hier ga ik als eerste nog even naar terug om even flink rond te karren

Op de screenshots zie je Azteke en mijn identieke schepen, een grote gasplaneet en daarnaast (witte stip in grijze wolk) ons einddoel
Afbeeldingslocatie: https://s5.postimg.org/yj182p11j/2017_01_10_08_59_17_Stuemeae_KM_W_c1_342.png
Afbeeldingslocatie: https://s5.postimg.org/6wtekwbd3/2017_01_09_22_18_30_Stuemeae_KM_W_c1_342.png
Afbeeldingslocatie: https://s5.postimg.org/oo50zcqrr/2017_01_09_22_19_29_Stuemeae_KM_W_c1_342.png
Afbeeldingslocatie: https://s5.postimg.org/5kbpj0dxj/2017_01_09_22_23_46_Stuemeae_KM_W_c1_342.png

Gezamenlijk van het uitzicht genieten
Afbeeldingslocatie: https://s5.postimg.org/gxy8u7og7/2017_01_09_22_28_04_Stuemeae_KM_W_c1_342.png

Even rondscheuren/vliegen met m'n reisgenoot
Afbeeldingslocatie: https://s5.postimg.org/ayahqk3nr/2017_01_09_22_30_54_Stuemeae_KM_W_c1_342.png
Afbeeldingslocatie: https://s5.postimg.org/xo9mjjmvb/2017_01_09_22_31_58_Stuemeae_KM_W_c1_342.png
Afbeeldingslocatie: https://s5.postimg.org/j57jf901z/2017_01_09_22_33_34_Stuemeae_KM_W_c1_342.png

Sagittarius A!!
Afbeeldingslocatie: https://s5.postimg.org/5pkipsrk7/2017_01_09_22_53_17_Sagittarius_A_star.png
Afbeeldingslocatie: https://s5.postimg.org/51bo6usuf/2017_01_09_23_04_34_Sagittarius_A_star.png

Vuurwerkshow
Afbeeldingslocatie: https://s5.postimg.org/qc98b4ayv/2017_01_09_23_06_17_Sagittarius_A_star.png

Sag-A is inderdaad gevaarlijk. Zodra je dichtbij komt gaat de temperatuur hard omhoog. Als je hier ooit uit SC getrokken wordt is het denk ik wel over, of iig met veel temperatuurschade.
Azteke en ik hadden nog geprobeerd om een getimede jump naar SagA te maken, maar ... haha... ik stond per ongeluk in de achteruit! 8)7 :z

Dit wordt mijn terugroute, via Hypuae Scrua AA-A H840 en Straneou RI-T E3-1149. Liggen beide erg hoog boven het vlak. Onderweg ga ik kijken hoe ver het neutronenveld richting de bubble strekt.
Afbeeldingslocatie: https://s5.postimg.org/9r1lvgjuv/2017_01_10_09_06_47_Stuemeae_KM_W_c1_342_High_Re.png

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ervig
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-11-2024

Ervig

ervig#2891

Leuk dat jullie samen op pad zijn. Hoe lang zijn jullie al onderweg?

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stefke
Ik sinds het begin van de Colonia convoy. We zijn niet echt samen op pad, maar t kwam al een paar keer toevallig zo uit :) wel een stuk leuker zo!

edit: mocht t niet duidelijk zijn, het linkerpad is mijn heenreis naar Colonia en SagA

[ Voor 23% gewijzigd door Stefke op 10-01-2017 09:57 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mavors
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10:41
Nou, ik ben weer terug van weggeweest. Heb afgelopen weekend gespaard om mijn Viper IV in te ruilen voor een well equiped Cobra III. Ik ga nooit meer terug naar de Viper. Nu ongeveer 500k op de bankrekening en doorsparen voor waarschijnlijk een Vulture ernaast. Nog zoveel te doen:
Allied worden met The Gathering;
Ranken als Imperial Scum;
Engineers bezoeken (nog niet 1 gedaan...);
klaar zijn voor de invasie en de ontwikkelingen met de Thargoids.

Wilde afgelopen zondagavond nog even een stukje knallen in een RES. Maar toen ik na een scan de schilden van de system security wegsmolt (ik was niet zo helder meer), ben ik maar snel gaan docken... Hopelijk morgen of donderdag weer. Ik neem soms een break van ED, maar je komt toch weer terug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Mooie platen, Stefijn!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• azteke

azteke

King

Het was weer een mooie reis, stefijn! Ik ga zelf ook weer richting de bubble en ga natuurlijk wel wat rondkijken onderweg. Misschien dat we elkaar nog treffen! Bij thuiskomst eens een keer een alien encounter ervaren en wat bountyhunten. We kunnen weer eens een tweakers fotoshoot plannen!

Vanavond zal ik ook wat foto's plaatsen van onze reis naar Sag A* gisteren! 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Ik weet niet of je het weet, maar de beste manier (die ik op dit moment ken) om empire te ranken is data delivery missies doen tussen HIP 10716 en WU GUINAGI. Als je een beetje bulletin board blijft switchen dan kan je vrijwel continu met 20 missies rondvliegen. Je hoeft alleen tussen die 2 rond te vliegen en die missies te accepteren en in te leveren (klein schip is ruim voldoende). Het verdient ook redelijk maar lang niet zo goed als 17 Draconis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stefke
Server maintenance...

Edit: veel schepen hebben een slotupgrade gekregen, o.a. de Anaconda een slot 5

[ Voor 66% gewijzigd door Stefke op 10-01-2017 12:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Heeft te maken met:
Slot upgrade is fijn ja, het betreft Military Slots en die zijn extra, vervangt dus geen bestaande ruimte. Je kunt er alleen een paar militaire modules in knatsen (hull of module reinforcement packages en shield cell banks)

[ Voor 22% gewijzigd door SnoeiKoei op 10-01-2017 12:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Dit is gelukkig ook opgelost in de patch:
If saving or autosaving while in supercruise, move the player well clear of star Jet Cones. You shouldn't ever reload back in after a hyperspace failure stuck in the cones anymore. Note that if you save/log out while in normal space, you will still be in the cone on your return, this safety check can't be used to escape once you've already made a mistake, it's just covering for failures that aren't the player's fault

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Nice, dat reist een stuk veiliger. Ik ben nu in totaal 3x al door disconnects in een jet terecht gekomen. 1x kon ik ontsnappen naar een aantal pogingen (incl. logging door afsluiten van exe om t nog eens te proberen). Twee keer niet :(

Goed dat ze t niet fixen wanneer je er zelf ingevlogen bent :) t blijft opletten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavors
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10:41
GekkePrutser schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 11:04:
[...]

Ik weet niet of je het weet, maar de beste manier (die ik op dit moment ken) om empire te ranken is data delivery missies doen tussen HIP 10716 en WU GUINAGI. Als je een beetje bulletin board blijft switchen dan kan je vrijwel continu met 20 missies rondvliegen. Je hoeft alleen tussen die 2 rond te vliegen en die missies te accepteren en in te leveren (klein schip is ruim voldoende). Het verdient ook redelijk maar lang niet zo goed als 17 Draconis.
Dank je! Dat wist ik inderdaad nog niet.

Deze is ook wel interessant uit de change log:
Added a new mission type for investigating the ancient ruins

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Arm1n
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 13:50

Arm1n

Zeven over half twee

Het staat niet in de patch notes maar er zijn geen blueprints meer die commodities vereisen. Alleen maar materials en data dus!

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stefke
Zo dat scheelt... Op zich vreemd (want ik vond het wel plausibel dat je dergelijke dingen nodig had), maar iig kun je nu niet meer je zuur verdiende (gezochte) commodities kwijtraken aan een vervelende piraat of zo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

stefijn schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 14:37:
Zo dat scheelt... Op zich vreemd (want ik vond het wel plausibel dat je dergelijke dingen nodig had), maar iig kun je nu niet meer je zuur verdiende (gezochte) commodities kwijtraken aan een vervelende piraat of zo
Ik vond het helemaal niet zo logisch. Hoe moest je met een combat ship zonder enige cargo space rondvliegen met commodities? Anyway, FD riep eerst dat dit een tijdelijke oplossing zou zijn tot er iets op gevonden was (bv commodity storage of transport oid) maar nu lijkt het toch een permanente wijziging te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n

Arm1n

Zeven over half twee

Oh en met de patch is ook een eind gekomen aan de 17 Draconis geldboom. Massacre missions tellen alleen nog maar targets die daadwerkelijk in een Combat Zone neergehaald worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
:(

Ik wilde er nog even van genieten bij thuiskomst. Nou ja....er komt wel weer een andere geldboom.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
pssst! Je bent een nul vergeten :+
2.2.0.3 moet het zijn!

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:28
Vraagje. Ik twijfel extreem of ik deze game leuk ga vinden. Ik zal hem op mijn xbox gaan spelen want heb geen fatsoenlijke pc of laptop tot mn beschikking.

Als ik nu alleen Elite Dangerous koop zonder de horizons expansie kan ik dan wel relatief fatsoenlijk spelen? €25 euro vind ik nog wel een keer te doen voor iets wat ik toch achteraf minder leuk blijk te vinden. Als ie echt bevalt kan ik altijd nog eens €25 extra uitgeven.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JJvdM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-09 16:49
L1nt schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 15:14:
Vraagje. Ik twijfel extreem of ik deze game leuk ga vinden. Ik zal hem op mijn xbox gaan spelen want heb geen fatsoenlijke pc of laptop tot mn beschikking.

Als ik nu alleen Elite Dangerous koop zonder de horizons expansie kan ik dan wel relatief fatsoenlijk spelen? €25 euro vind ik nog wel een keer te doen voor iets wat ik toch achteraf minder leuk blijk te vinden. Als ie echt bevalt kan ik altijd nog eens €25 extra uitgeven.
Klinkt als een verstandige aanpak :) Zonder Horizons kan je je prima zeker wel een half jaar vermaken. Al weet ik vrij zeker dat, wanneer je eenmaal het virus te pakken hebt, je binnen no time ook de uitbreiding wilt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Arm1n

Arm1n

Zeven over half twee

L1nt schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 15:14:

Horizons biedt vooral extra gameplay later in het spel. Ship launched fighter en engineers zijn vooral interessant als je wat meer geld en grotere schepen hebt. Het enige wat je in het begin zou kunnen missen zijn passenger missions (maar die zijn ook niet veel spannender dan gewoon cargo runs) en landen op planeten. Dat laatste is wel een leuke afwisseling met het vliegen, maar als jij het basis spel niet leuk vindt gaat Horizons dat niet veranderen.

Ik heb het zelfde gedaan als jij voorstelt en pas na 30 of 40 uur spelen de uitbreiding gekocht.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• EliteGhost
Deze gemeenschap blijft leuk. Beetje dollen, tips en ervaringen delen, samen reizen en vechten.

/emotionele gevoelens
*pinkt stiekem traantje weg*

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Zijn er nog mensen die een UA of een UP van dichtbij mee willen maken?
Ik ben vandaag in HIP en heb ze nog bij me. Voor ik ze wegdoe wil ik best tijd maken voor mensen die ze eens van dichtbij willen zien. (anders moet je erg ver vliegen en een UP is sowieso al slecht te vinden)

Als er een ja voorbij komt laat ik ze los en mag je ze hebben. MAAR!!! zoals anderen al hebben gemerkt vreten ze je schip langzaam op. Dus je mag ze pakken maar de gevolgen zijn dan voor jezelf ;)

Ik denk dat ik ze tot vanavond bij me hou. Daarna doe ik ze alsnog weg in het SDC centrum

Voor de beginnelingen is dit een leuke en veilige manier om een beetje alien tech tegen te komen :)
Dus... wie wil?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06 08:35
Leutje schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 15:52:
Zijn er nog mensen die een UA of een UP van dichtbij mee willen maken?
Ik ben vandaag in HIP en heb ze nog bij me. Voor ik ze wegdoe wil ik best tijd maken voor mensen die ze eens van dichtbij willen zien. (anders moet je erg ver vliegen en een UP is sowieso al slecht te vinden)

Als er een ja voorbij komt laat ik ze los en mag je ze hebben. MAAR!!! zoals anderen al hebben gemerkt vreten ze je schip langzaam op. Dus je mag ze pakken maar de gevolgen zijn dan voor jezelf ;)

Ik denk dat ik ze tot vanavond bij me hou. Daarna doe ik ze alsnog weg in het SDC centrum

Voor de beginnelingen is dit een leuke en veilige manier om een beetje alien tech tegen te komen :)
Dus... wie wil?
Je gaat SDC ua bomben? :D

Ik heb de nieuwe EDDI geinstalleerd naar aanleiding van Drumatiko zijn post, maar helaas werkt het niet! Het programma start niet eens op en Voice Attack crasht als ik de plugin wil bewerken. Ik las op het forum ook anderen met (andere) problemen. Ik zal er vanavond even verder naar kijken maar het ziet er naar uit dat ik voorlopig de oude versie weer terug zet.

[ Voor 18% gewijzigd door daPet op 10-01-2017 16:09 ]

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Noob: wat is SDC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Dat zijn de gankers/griefers/pvp'ers/harry potters van Elite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJvdM
Hoe snel gaat dat "opvreten"? Ik wil eigenlijk nog wel even die Alien encounter meemaken. Ik ben gisteravond al heel wat keren heen en weer gevlogen door de Pleiades maar zonder alien tech aan boord. Dat is geen eis zegt men, al is de kans blijkbaar wel groter wanneer je een UA bij je hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Ik wil eigenlijk eerst de corrosive cargo racks hebben maar dan moet ik eerst gaan engineer grinden :z

[ Voor 4% gewijzigd door daPet op 10-01-2017 16:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SDC UA bombing? Zei ik dat hard op? :+ (2 stuks heeft niet zo heel veel zin maar toch...)

JJvdM Als je er 1 wilt hebben mag dat uiteraard. Het gaat mij om de reacties op de UP ;) Altijd leuk om mee te maken

OJA! MOCHT JE ER 1 MEENEMEN VERKOOP ZE NIET!! IK HERHAAL NIET!! IN HIP 87141!!

[ Voor 17% gewijzigd door Leutje op 10-01-2017 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
daPet schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 16:11:
[...]

Dat zijn de gankers/griefers/pvp'ers/harry potters van Elite.
Nice, gooi daar maar naar binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azteke

azteke

King

Leutje schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 16:15:
OJA! MOCHT JE ER 1 MEENEMEN VERKOOP ZE NIET!! IK HERHAAL NIET!! IN HIP 87141!!
Ach, dan halen we toch wat meta-alloys? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
azteke schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 16:18:
[...]

Ach, dan halen we toch wat meta-alloys? :)
Die heb ik gelukkig al ingeleverd in HIP ;)

Ok iemand? Zeg aub een tijd en ik ben er. ongeveer 30 km precies voor Blaauw city

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Ik ben er over 500 jumps :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJvdM
Misschien later vanavond, maar dat kan ik nu nog niet met zekerheid zeggen. Moet dat even afstemmen met the missus.... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
UA: Unknown Artifact maar UP?

Ik moet toch maar weer eens de ASP uit de loods trekken en terug naar de bubble gaan voor wat Engineer gegrind (hoewel ik nog niet weet hoe dat precies werkt) maar vanavond netwerkborrel dus kan nog wel even duren :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stefke
Wren schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 16:33:

Ik moet toch maar weer eens de ASP uit de loods trekken en terug naar de bubble gaan voor wat Engineer gegrind (hoewel ik nog niet weet hoe dat precies werkt) maar vanavond netwerkborrel dus kan nog wel even duren :(
Waar hang jij nu rond, nog in Colonia?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Wren schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 16:33:

Unknown Probe (whehehe leuk als men die ziet :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
  • Nu online
stefijn schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 16:34:
[...]

Waar hang jij nu rond, nog in Colonia?
Yep

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Leutje schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 14:54:
[...]

pssst! Je bent een nul vergeten :+
2.2.0.3 moet het zijn!
Neeoor, 2.2.03

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Mooie patch (downloading,..) d:)b

Zijn er nog andere die meedoen in de War of the Chicken and the Frog? Het is een oorlog tussen 2 player factions over het systeem Xihe, waarbij de underdog (Space Poultry, á 10 man) moet knokken om het syteem niet in handen te laten vallen van (Diamond Frogs, heûl veûl man). Na een oproep om het ED-forum trekt er behoorlijk wat volk naar Xihe om de underdog bij te staan. Zodra de Patch binnen is ga ik daar ook weer verder met bountie hunten. Mocht je niets te doen hebben, doe dan gerust mee (en lever de bounties in bij Zhen Dock).

* Drumatiko deploys hardpoints

o7

https://forums.frontier.c...ttempted-takeover-of-Xihe

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Ik hang overigens nu voor Blaauw. Als er binnen het uur niemand is... ben ik weg!
Ik popel om een Ram tah missie aan te nemen (ivm de ruines)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Stefke
Helaas, ik ben te ver weg.

Moest net zo nodig een Canyon induiken. Het is toch wel uitnodigend.

Probleem was alleen dat ik er niet meer uit kwam .. En mijn schip kwam niet aan de grond in de canyon.

Afbeeldingslocatie: https://s5.postimg.org/gk1yrqao7/2017_01_10_20_02_39_Stuemeae_KM_W_c1_342.png
Afbeeldingslocatie: https://s5.postimg.org/5yi3fq4cn/2017_01_10_20_08_45_Stuemeae_KM_W_c1_342.png

Afbeeldingslocatie: https://s5.postimg.org/k67s4dh1j/2017_01_10_20_16_10_Stuemeae_KM_W_c1_342.png
Blijkt dat je ook gewoon kunt docken terwijl je schip nog 30m boven de grond hangt :) Het docken ging met horten en stoten, maar ik kwam er in (en weer goed weg ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJvdM
Leutje schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 20:10:
Ik hang overigens nu voor Blaauw. Als er binnen het uur niemand is... ben ik weg!
Eens kijken of ik binnen een half uurtje in Blaauw kan zijn....

ps. Jij zit in 'Open'?

pps. 14 jumps. Moet lukken.

En daar!

[ Voor 74% gewijzigd door JJvdM op 10-01-2017 21:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wauw die tweede is wel erg mooi zeg! 10/10

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ok... nog een half uur dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Ben aan de terugreis begonnen na mijn canyonavontuurtje :)

Heb nog een 3e tussenstop toegevoegd, niet helemaal in de richting van thuis, maar daar ligt op de kaart te zien een fantastische nebula met een neutronenster. Ligt best wel uit de richting, misschien ben ik er wel als eerste :)

Pas over 700ly vind ik weer een eerste neutronenster (maar gelukkig kan ik >50Ly jumpen)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DeeM77
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-10 12:23
Ik was aan het transporten Achenar en omstreken en op de een of andere manier kreeg ik gelijk 3-6 man achter mij aan. Na gisterenavond en vanmorgen keihard door piraten uit de lucht te zijn geschoten. Met een rebuy van 1,5 miljoen per keer + dikke Cr. aan cargo had ik het even gehad. Bijna geen Cr. meer om een nieuwe rebuy te doen. |:(

Ik ben terug naar Blaauw gegaan om te kijken of het daar wat rustiger met pirates is. En wat denk je!! Na de patch zijn er in HIP 87414 ineens dikke cargo missies van +1 miljoen. Achterin de Type-7 gegooid en knallen maar. Sta nu al op 11 miljoen + en moet nog cargo bezorgen. :9~

...and remember: gravity doesn't exist.... Earth just sucks!!!

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/249972201934159883/268037617268948994/meeting-the-thargoids.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stefke
Pas maar op dan onderweg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJvdM
Gelukt! Hang nu 10k voor de poort van Blaauw! }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeM77
Onderweg

Acties:
  • +1 Henk 'm!
30 kilometer jongens :P niet 10 kilo-kilomete :P
30 kilometer is omdat deze jongens illegaal zijn en dus krijg ik keer op keer een boete als ik te dichtbij hang.
Zitten jullie in mobius?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJvdM
Nu wel :)

Nog even 20 km in z'n achteruit ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mischien beter om even te wingen met zijn allen. ivm instancing enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJvdM
Is goed. CMDR Invicta_ is de naam...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Aan mij heb je nu even niets, ik heb andere (niet-Elite) problemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

stefijn schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 20:27:
Helaas, ik ben te ver weg.

Moest net zo nodig een Canyon induiken. Het is toch wel uitnodigend.

Probleem was alleen dat ik er niet meer uit kwam .. En mijn schip kwam niet aan de grond in de canyon.

[afbeelding]
[afbeelding]

[afbeelding]
Blijkt dat je ook gewoon kunt docken terwijl je schip nog 30m boven de grond hangt :) Het docken ging met horten en stoten, maar ik kwam er in (en weer goed weg ;) )
Haha. Netjes opgelost. Mocht je ooit echt niet in je schip kunnen komen dan is er nog een vieze truc mogelijk... Gewoon effe ED afsluiten en een niet-Horizons versie opstarten vanuit de launcher. Dan ben je ineens aan boord van je schip in een baan rond de planeet (waar je immers niet kunt landen want je speelt geen Horizon :P )

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Player1S
Poeh. Gekocht maar best nog wel overwhelming hoor.
Nu even tutorial kijken op YouTube.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
L1nt schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 21:47:
Poeh. Gekocht maar best nog wel overwhelming hoor.
Nu even tutorial kijken op YouTube.
Goede keuze, en welkom! d:)b

Vergeet niet de beginner-tips te lezen in de TS, er staan dingen in waarmee wij met schande en (bergen) schade "wijs" zijn geworden (al vliegt er nog steeds af en toe frontaal tegen de achterkant van een planeet :Y) ).

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Stefke
Eerste tussenstop, zo'n 1800Ly boven Sagittarius A. De overblijfselen van een neutronenster (Croomaa ZP-P E5 2155).

Helaas geen first :| wel mooi
Afbeeldingslocatie: https://s5.postimg.org/4ywdxrekn/2017_01_10_21_33_03_Croomaa_CM_D_d12_2577.png
Afbeeldingslocatie: https://s5.postimg.org/fzrj2s6tj/2017_01_10_21_35_10_Croomaa_CM_D_d12_2529.png
Afbeeldingslocatie: https://s5.postimg.org/6ghu9bjbb/2017_01_10_21_44_46_Croomaa_ZP_P_e5_2155.png

@leut...O rode kleurtjes. Nu ik snap. Maar ik weet niet eens wat dat betekent, dat ik teveel post? ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Stefke op 10-01-2017 22:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Parcival44
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-07 00:36
Drumatiko schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 19:52:
Mooie patch (downloading,..) d:)b

Zijn er nog andere die meedoen in de War of the Chicken and the Frog? Het is een oorlog tussen 2 player factions over het systeem Xihe, waarbij de underdog (Space Poultry, á 10 man) moet knokken om het syteem niet in handen te laten vallen van (Diamond Frogs, heûl veûl man). Na een oproep om het ED-forum trekt er behoorlijk wat volk naar Xihe om de underdog bij te staan. Zodra de Patch binnen is ga ik daar ook weer verder met bountie hunten. Mocht je niets te doen hebben, doe dan gerust mee (en lever de bounties in bij Zhen Dock).

* Drumatiko deploys hardpoints

o7

https://forums.frontier.c...ttempted-takeover-of-Xihe
lol ik zag dat je daar was ik had de ssystem unlock nodig omdat ik nu niet bij de rares kwam |:(
en die heb ik nodig voor een van me laatste engineers xihe pets oid ;) ( ik moest die van de dangerous rank nog en die colonel bounty 10mil)
zal even kijken of ik kan helpen hebben ze ook en conflict zone?

<<Crunck>>Christina Pagniacci: No intensity, no victory.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
JJvdM en Deem77 kwamen even kijken.
Alle 2 wel onder de indruk van de probe denk ik ;)
JJvdm heeft een UA mee genomen en is richting Maia gevlogen in de hoop een alien schip tegen te komen
Veel geluk!

En Robbie.. Jij had ze al gezien he ;) Maar geeft niks als je ze weer wilt zien haal ik er speciaal voor jou weer een paar op!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DeeM77
Leutje schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 22:26:
JJvdM en Deem77 kwamen even kijken.
Alle 2 wel onder de indruk van de probe denk ik ;)
JJvdm heeft een UA mee genomen en is richting Maia gevlogen in de hoop een alien schip tegen te komen
Veel geluk!

En Robbie.. Jij had ze al gezien he ;) Maar geeft niks als je ze weer wilt zien haal ik er speciaal voor jou weer een paar op!
Heb een schone broek nodig. _/-\o_

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/YKpVVdy.png

w00t!! :D

[ Voor 16% gewijzigd door Leutje op 10-01-2017 22:30 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• EliteGhost
Oke, m'n nieuwe Vive:

De resolutie valt wat tegen maar nondeju wat geeft het E:D een ander gevoel! Geweldig!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-10 23:57

4bit

Onward, to futility!

Ik ben nu ook bezig met die missie inzake de alien ruins.
Moet je eerst ergens landen in Meene, en dan contacteert Ram Tah je.

Dan naar die alien ruins gevlogen. Nu bezig met item daar op te pikken in mijn srv (alien orb, casket, urn). En dan die obelisks scannen. Als je de juiste alien items hebt in je cargo terwijl je die obelisken scant, krijg je een stuk lore over de guardians.

I'll do what I can, but expect very little.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee
Getverderrie Leut... gaan we een wedstrijdje doen voor de dikste missie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb ooit 300+ miljoen verdient met een missie van 1600 lichtjaar. Ik had hier ook niet mee gewonnen hoor ;)

Goed, dat was in de beta en was een bug maar toch 300+ miljoen verdient :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Parcival44 schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 22:26:
[...]

lol ik zag dat je daar was ik had de ssystem unlock nodig omdat ik nu niet bij de rares kwam |:(
en die heb ik nodig voor een van me laatste engineers xihe pets oid ;) ( ik moest die van de dangerous rank nog en die colonel bounty 10mil)
zal even kijken of ik kan helpen hebben ze ook en conflict zone?
Ah cool! Gisteren hadden ze nog geen CZ, maar uit het bulletin board bleek dat er binnenkort civil unrest is, en er dus een civil war ontstaat. Hopelijk is dat niet voordat het weekend is, want ik ga daar zeker een schandalige hoeveelheid combat bonds bijeen harken.

Wat betreft die patch; ik merkte gister wel dat ik behoorlijk wat keren 2 á 3 pips in systems moest plaatsen om mijn schild op te kunnen blijven laden (bi-weave), op zich een prima verandering dat de schilden van grote schepen wat sneller opladen. d:)b
:9~

[ Voor 9% gewijzigd door Drumatiko op 11-01-2017 08:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
N00b vraag. Gister tijdens de trainingsmissies kwam ik gewoon echt niet uit het docken. Op gegeven moment wel gelukt maar dat was meer geluk dan wijsheid
Kun je een autodock kopen en op elk ruimteschip plaatsen? Dat zou mijn elite leven, zeker in het begin, en stuk makkelijker maken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• daPet
Gisteren met Josh en zijn bro's naar de ruïnes geweest, als je samen gaat krijg je ook samen de data ;). Helaas haperde de stream nogal (YouTube :() en het is nogal wat werk om alles te verzamelen, het gaat om allerlei combinaties van ancient items in je cargo hold terwijl je obelisks scanned. Ik hou dus een tabel bij welke ik nu gehad heb, er zijn 21 goede combinaties totaal maar er zijn een stuk meer mogelijkheden en het is nog random ook.

Het was lekker druk en ook best laat O-)
Iedereen zat zich te verbazen dat we elkaar niet overhoop schoten :p

ps. Als je ondertussen gaat inleveren kan je deze missie niet meer activeren!
L1nt schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 08:38:
N00b vraag. Gister tijdens de trainingsmissies kwam ik gewoon echt niet uit het docken. Op gegeven moment wel gelukt maar dat was meer geluk dan wijsheid
Kun je een autodock kopen en op elk ruimteschip plaatsen? Dat zou mijn elite leven, zeker in het begin, en stuk makkelijker maken.
Er zijn docking computers te koop ja, maar zeker in het begin wanneer je net start heb je maar beperkte cargo ruimte dus mijn advies is echt blijven oefenen, komt goed ;)

[ Voor 37% gewijzigd door daPet op 11-01-2017 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
  • Nu online
L1nt schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 08:38:
En bij het docken altijd met je neus naar de landingstorens staan :)
Pagina: 1 ... 38 ... 122 Laatste