Acties:
  • +1 Henk 'm!
RobV schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 17:12:
Mijn Vulture is aangekomen in Sol, hopelijk lukt het mij hiermee om zwaardere tegenstanders dan een eagle enige weerstand te bieden... zucht..
Het maakt een wereld van verschil als je dirty drives op je schip plakt. Zolang je min of meer achter je doelwit kan blijven (of i.i.g. voorkomt dat hij achter jou komt), kunnen de turrets op een groot schip de meeste wendbare doelwitten zonder moeite neerhalen (in ieder geval NPCs). Met je Anaconda zou het dus geen probleem mogen zijn :P

Desalnietemin; een vulture met DD5 is echt té wendbaar. Afgelopen weekend ben ik voor de verandering even 5min in open geweest, en werd meteen interdicked in dat systeem met "The Founders World" erin (was ook de eerste menselijke speler die ik tegenkwam). Die andere gast had een Vulture met aardige upgrades want hij vloog min of meer rondjes om me heen terwijl hij mijn schild opvrat. Uiteindelijk ben ik hem maar gesmeerd want ik had het donker bruine vermoeden dat het wel eens spannend kon worden (ondanks dat hij continu onder vuur lag door 3~4 long-range turrets). :P
azteke schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 11:58:
[...]

Haha, je had zelf geen behoefte aan meer Fujin Thee :) Ik heb me nog nooit bezig gehouden met rare goods, wat levert 1 ton van dat spul eigenlijk op als je ver genoeg bent?

Een video van de collector limpets aan het werk:
[video]

Dank je wel CMDR Drumatiko, nog even zwaaien en op naar huis! :w
[afbeelding]

o7!
Dat tikt nog behoorlijk aan, volgens mij kreeg ik er rond de 17k voor per ton. En geen probleem, mocht iemand anders ook nog materials nodig hebben dan moet diegene maar een gil geven :D

Edit:
Zojuist mijn thrusters geupgrade met als resultaat dat de Anaconda 341 m/s vliegt (met hele lekkere wendbaarheid) *O*
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/OjFtrNc.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/gRYlHIC.jpg

En nog een screentje van die nevel in Maia :9~
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/BWopWl9.jpg

[ Voor 31% gewijzigd door Drumatiko op 08-11-2016 21:30 ]

“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
(overleden)
Wtf, hoe krijgen jullie dat toch voor elkaar. Ik vlieg 3 weken voor een onderdeel voor een kleine l2 upgrade...

 | Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RobV schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 21:34:
Wtf, hoe krijgen jullie dat toch voor elkaar. Ik vlieg 3 weken voor een onderdeel voor een kleine l2 upgrade...
Eerst moet je zorgen dat je enigneer op lvl 5 komt, dat kan je doen door een berg lvl1 crafts uit te voeren. Vervolgens de mats die je nodig hebt opschrijven en random rondvliegen en kijken of er missies zijn die die mats geven. Voor lvl 5 dirty drive:

- Cracked Industrial Firmware
- Cadmium (vorige week een planeet gepost waar dit véél op voorkomt, idem voor Arsenic)
- Pharma Isolator (volgens mij ooit bij een missie gekregen)
- Exhaust manifold (kan je kopen op de markt)

2 zijn er dus makkelijk te vinden en voor de overige 2 moet je een beetje geluk hebben. HIP87414 is trouwens dramatisch wat betreft missies :P Als je snel véél materials wilt hebben, dan kan je beter missies tussen Ceos en Sothis vliegen. Gewoon alleen maar missies met materials verzamelen en tussen de station pendelen (dus met groot schip, anders lever je minder dan 20 missies per run in omdat je langs 3 stations moet).

Ow en op die alien research base spawnen Chemical manipulators, die heb je nodig voor lvl5 fsd upgrade ;)

Edit:

Nog een paar leuke shots van eerder deze week;
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/z4xVnWf.jpg

Tussen de puinhopen gevonden bij Obsidian station:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/CUVwoha.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Drumatiko op 08-11-2016 21:57 ]

“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Ik heb lvl5 access bij Farseer, maar de anderen is het echt 'grinden' ja sorry dat ik het zeg. Voor de engineer op sol (naam kwijt) moet ik 10M aan combat vouchers inleveren en helaas is mijn combat rank te hoog voor mijn compententie dus krijg ik enkel eagles stuk binnen een low conflict zone. En met 8K per eagle schiet dat dus echt niet op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RobV schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 22:14:
Ik heb lvl5 access bij Farseer, maar de anderen is het echt 'grinden' ja sorry dat ik het zeg. Voor de engineer op sol (naam kwijt) moet ik 10M aan combat vouchers inleveren en helaas is mijn combat rank te hoog voor mijn compententie dus krijg ik enkel eagles stuk binnen een low conflict zone. En met 8K per eagle schiet dat dus echt niet op.
Als combat vouchers gedeeld worden in een wing, dan kunnen we een groep vormen om zo sneller de grote/gevaarlijke doelwitten neer te halen (bijvoorbeeld ergens komend weekend)?

edit: mijn combat ranking is overigens expert, dus bij mijn spawnen redelijk eenvoudige NPCs :+

[ Voor 7% gewijzigd door Drumatiko op 08-11-2016 22:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• azteke
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 21:52

azteke

King

Drumatiko schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 22:24:
[...]

Als combat vouchers gedeeld worden in een wing, dan kunnen we een groep vormen om zo sneller de grote/gevaarlijke doelwitten neer te halen (bijvoorbeeld ergens komend weekend)?

edit: mijn combat ranking is overigens expert, dus bij mijn spawnen redelijk eenvoudige NPCs :+
Volgens google worden ze gedeeld, alleen de opbrengst is wat minder. Als ik online ben doe ik mee! d:)b

CMDR azteke || You never get a second chance to make a first impression...

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Als we dat samen gaan doen wil ik ook graag :D maar dan wel donderdag of zaterdag. Want werk..
Samen kunnen we Rob aan de miljoen vouchers helpen!

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Zaterdag wordt het sowieso niet in verband met een verjaardag. Bedankt voor jullie aanbod! Wellicht moet ik gewoon aan Frontier vragen om mijn combat rank te resetten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:45
Nou ja zeg... willen we je op je verjaardag een kadootje geven, laat je ons voor een dichte deur mailslot staan... ;)

Mmm. Beter leren lezen...
Ben nog een beetje in de war van de verkiezingsuitslag....

[ Voor 27% gewijzigd door GeeBee op 09-11-2016 08:58 ]

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Tis nie mijn verjaardag...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06 08:35
Ik kom er juist achter dat het stelsel Mintaka niet meer permit-locked is, en weet 100% zeker dat dit het geval was tot aan de guardians update. Er moet iets gaande zijn daar, kan niet anders. Helaas zit ik ~3klyies verderop, kan iemand hier misschien eens gaan snuffelen pretty please? :*

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• azteke

azteke

King

daPet schreef op woensdag 09 november 2016 @ 12:06:
Ik kom er juist achter dat het stelsel Mintaka niet meer permit-locked is, en weet 100% zeker dat dit het geval was tot aan de guardians update. Er moet iets gaande zijn daar, kan niet anders. Helaas zit ik ~3klyies verderop, kan iemand hier misschien eens gaan snuffelen pretty please? :*
Goeie find, even een checkje op EDSM leert dat er al eerder mensen hebben rondgevlogen: Mintaka [#22048]

Misschien dat het systeem later op slot is gegaan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EliteGhost
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-09 13:03
Heren!
Ik ben terug van weggeweest, al zie ik dat ik niet ben gemist :+ Geeft niks, E:D is ook te groot om 1 cmdr te missen.

Heb ik nog iets gemist sinds patch 2.2.1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• captain_ghost
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-03 19:34
Nu voor eerste keer bij ED na 2 weken afwezig..
Daar en der is wat dingen veranderd aan hud en menu.. Ook sprongen is wat aangepast en mooier gemaakt.
Elke sprong fuel scoop ster op de route.. lekker handig.

Nu op zoek naar geld en updates van onderdelen...

CMDR Executeur : Concentratie is belangrijk. De ongeluk zit in de kleine hoekje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
azteke schreef op woensdag 09 november 2016 @ 12:41:
[...]

Goeie find, even een checkje op EDSM leert dat er al eerder mensen hebben rondgevlogen: Mintaka [#22048]

Misschien dat het systeem later op slot is gegaan?
Klopt, ik ben er zelf eerder ook geweest. Maar toen Col70 sector compleet op slot ging was dit stelsel ook op slot gegaan. Ik kan ook de systeem map niet oproepen wat imo betekend dat eigenschappen zijn geupdate. Nu loop ik helaas nog zo'n 250 pagina's achter op het mystery topic op het FD forum maar wellicht is dit de locatie voor het 2e 'Xenohenge'? Past het nonogramm op dit stelsel bijv?

Nu naar het werk, avonddienst
o7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• azteke

azteke

King

daPet schreef op woensdag 09 november 2016 @ 13:11:
[...]

Klopt, ik ben er zelf eerder ook geweest. Maar toen Col70 sector compleet op slot ging was dit stelsel ook op slot gegaan. Ik kan ook de systeem map niet oproepen wat imo betekend dat eigenschappen zijn geupdate. Nu loop ik helaas nog zo'n 250 pagina's achter op het mystery topic op het FD forum maar wellicht is dit de locatie voor het 2e 'Xenohenge'? Past het nonogramm op dit stelsel bijv?

Nu naar het werk, avonddienst
o7
Spannend! Misschien dat ik vanavond even tijd heb om te kijken :)

Het nonogram is al opgelost, dat leidde naar de 3e alien crashsite:
Planet A 4 A
Lat -34.96
Long -141.37

Alle echte findings staan ook in de fipo van het mystery topic of het FD forum. Als je die doorneemt ben je redelijk bij :)

[ Voor 4% gewijzigd door azteke op 09-11-2016 14:14 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Kleine update-je met betrekking tot de simpit. Ik dacht het is weer eens tijd voor een HQ fotootje.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/LPzIIoRh.jpg

Haha ik zie nu de loshangende kabeltjes pas. O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• azteke

azteke

King

Ziet er strak uit! Mooie MFD's :)

Weet iemand of wingman navlock al is gemaakt? Ik heb er de ervaring mee dat je soms zonder reden uit SC wordt gegooid, en soms ook te vroeg wanneer je wing uit SC gaat...

Acties:
  • +4 Henk 'm!
azteke schreef op woensdag 09 november 2016 @ 14:14:
[...]

Spannend! Misschien dat ik vanavond even tijd heb om te kijken :)

Het nonogram is al opgelost, dat leidde naar de 3e alien crashsite:
Planet A 4 A
Lat -34.96
Long -141.37

Alle echte findings staan ook in de fipo van het mystery topic of het FD forum. Als je die doorneemt ben je redelijk bij :)
Die locatie is echt een aanrader, prachtige omgeving nu (nacht).

Ik neem het zo op in de TS, laatmaar,.. stond er al in *O*

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/cFghhS0.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/S39keK3.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/9chTFn9.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/7jdk86Q.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/3qteT3I.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/2heQ9Fa.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• azteke

azteke

King

600+ LY, 26 jumps. I'm on my way!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
azteke schreef op woensdag 09 november 2016 @ 21:19:
[...]

600+ LY, 26 jumps. I'm on my way!
Super, mocht je niets interessants tegenkomen dan is er altijd nog een zwart gat te bekijken :p

Ik heb nog even terug gelezen en het blijkt dat de planeet bij het zwarte gat ook permit locked was, vraag me af of dit nog steeds zo is?

[ Voor 21% gewijzigd door daPet op 09-11-2016 22:36 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• azteke

azteke

King

daPet schreef op woensdag 09 november 2016 @ 21:41:
[...]

Super, mocht je niets interessants tegenkomen dan is er altijd nog een zwart gat te bekijken :p

Ik heb nog even terug gelezen en het blijkt dat de planeet bij het zwarte gat ook permit locked was, vraag me af of dit nog steeds zo is?
Zo, een tijdje rondgevlogen en rondgereden. Niets gevonden, op een toeristen beacon "Blue Light" na. Ook geen POI, crash site of ruine gezien :-( Wel een aantal mooie plaatjes geschoten!

Near Blue Light beacon - Klik voor grotere versie

De planeet bij het zwarte gat is niet permit locked, ik heb er op rondgevlogen, maar daar heb ik geen screenshot van. Wel deze:
Planet - Klik voor grotere versie

Planet - Klik voor grotere versie

En wat ruw videomateriaal :)
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=y41cNjqE0K8]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nivve
  • Registratie: Februari 2016
  • Niet online
azteke schreef op woensdag 09 november 2016 @ 17:46:
Ziet er strak uit! Mooie MFD's :)

Weet iemand of wingman navlock al is gemaakt? Ik heb er de ervaring mee dat je soms zonder reden uit SC wordt gegooid, en soms ook te vroeg wanneer je wing uit SC gaat...
Toen ik met mijn broer even rondvloog (die probeert Elite het net als ik ook opnieuw) hadden we volgens mij hier last van. Hij knalde de hele tijd uit SC en we konden niet zo snel uitvinden hoe dat kwam (ook geen interdictment volgens ons).

Overigens zijn opeens 2 andere vrienden er ook mee begonnen, dus nu we met z'n vieren zijn zal het een stuk leuker leren zijn met deze learning curve.
Grappige is dat ik ze niet eens probeerde te overtuigen, ze hadden het ondertussen gewoon ook gekocht O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ernie
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-10 13:25
Ik dacht even te landen op een interessant planeetje tijdens het exploren. Ruwe landing en canopy breach op 1400 Ly van de bubbel. Helaas 3 avonden exploration data kwijt :'(

Ook is het geluid van een stikkende piloot als de zuurstof bijna op is behoorlijk verontrustend. :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-10 10:07
Woeps, bummer. Ik heb geen ervaring met exploration, maar ik weet wel dat ik altijd op mijn hoede zal zijn als ik zo'n tocht begin. Je hull is niet te repareren op zo'n afstand...

Gisteren mijn x52 pro ontvangen, maar dat is lastig zeg als alles anders werkt. Voor mij momenteel bijna onspeelbaar (maar goed, dat is een kwestie van wennen) en ik doe continue alles fout.

Prima spul verder wat betreft kwaliteit/feel/besturing, maar een paar nadelige dingen waar misschien iemand tips voor heeft:
- het aantal buttons valt me wat tegen (t.o.v. wat ik had) vooral op de gashandel, had een veel groter aantal verwacht
- de twee scrollwielen op de gashandel lijkt weinig nut te gaan hebben (twee assen die niet heel lekker te besturen zijn, waarvoor zou ik die kunnen gebruiken in Elite? Kan me voorstellen dat je die voor trim gebruikt in een flightsim)
- Is die modeswitch rechts op de stick bruikbaar?
- het lcdpanel lijkt bijzonder weinig nut te hebben? Een stopwatch en modeindicatie, dat is het wel zo ongeveer (of moet ik de manual daar eens voor doorspitten)

[ Voor 4% gewijzigd door Stefke op 10-11-2016 11:19 ]

• Wren
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:59
stefijn schreef op donderdag 10 november 2016 @ 09:52:
Woeps, bummer. Ik heb geen ervaring met exploration, maar ik weet wel dat ik altijd op mijn hoede zal zijn als ik zo'n tocht begin. Je hull is niet te repareren op zo'n afstand...
zijn er buiten de bubbel dan zo weinig hubs/stations? of gewoon helemaal niet?

• Stefke
In principe niet, zie bijv. Sothis/Ceos, dat zijn outposts op zo'n 150Ly van de grens van de bubble. Halverwege die route zit nog een systeem met een station, maar verder is de route leeg. Als je voorbij Sothis/Ceos vliegt zit daar niks meer waar je kunt landen landen voor reparatie.
Dat Jacques Station is een uitzondering, dat ligt op 20000Ly, maar op die reis zul je tussendoor ook niks vinden behalve planeten/sterren (of misschien een alienfind :) )

Exploration is niet bepaald zonder gevaar, maar nogmaals ik heb er nog geen ervaring mee :)

[ Voor 7% gewijzigd door Stefke op 10-11-2016 10:02 ]

• Wren
stefijn schreef op donderdag 10 november 2016 @ 10:00:
In principe niet, zie bijv. Sothis/Ceos, dat zijn outposts op zo'n 150Ly van de grens van de bubble. Halverwege die route zit nog een systeem met een station, maar verder is de route leeg. Als je voorbij Sothis/Ceos vliegt zit daar niks meer waar je kunt landen.
Dat Jacques Station is een uitzondering, dat ligt op 20000Ly, maar op die reis zul je tussendoor ook niks vinden behalve planeten/sterren (of misschien een alienfind :) )

Exploration is niet bepaald zonder gevaar, maar nogmaals ik heb er nog geen ervaring mee :)
Bedankt voor de toelichting. Ik vraag me dan af. Is Jacques station dan een toevalligheid? Ontstaan door spelers? Op verzoek aan Frontier daar geplaatst? Komen er dan eigenlijk stations bij?

• Stefke
Iemand als Leutje kan dat vast haarfijn uitleggen. JS is volgens mij een station dat op verschillende plekken is geweest, een tijd geleden geintroduceerd. De eerste comminuty goals waren geloof ik om dat station te helpen opbouwen

https://community.eliteda.../5746c56b9657ba1270c36567

[ Voor 14% gewijzigd door Stefke op 10-11-2016 10:06 ]

• Wren
stefijn schreef op donderdag 10 november 2016 @ 10:05:
Iemand als Leutje kan dat vast haarfijn uitleggen. JS is volgens mij een station dat op verschillende plekken is geweest, een tijd geleden geintroduceerd. De eerste comminuty goals waren geloof ik om dat station te helpen opbouwen
hopelijk leest Leutje ook mee dan :)
Maar klinkt leuk, het zou mooi zijn als er een mogelijkheid wordt geboden om zelf systems te bevolken, economieën te starten en dus hubs te bouwen (zoals naar ik meen te herinneren ook in Eve Online een mogelijkheid was).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• siren
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-06 15:59
Jaques-the-Cyborg-a-background-history-info-on-current-events-and-possible-future-projects
De geschiedenis en misschien toekomst van Jaques station.

[ Voor 37% gewijzigd door siren op 10-11-2016 10:24 ]

• azteke

azteke

King

[...]
- de twee scrollwielen op de gashandel lijkt weinig nut te gaan hebben (twee assen die niet heel lekker te besturen zijn, waarvoor zou ik die kunnen gebruiken in Elite? Kan me voorstellen dat je die voor trim gebruikt in een flightsim)
Als ze door kunnen draaien kan je ze voor next/previous target en next/previous subsystem gebruiken.

• Stefke
azteke schreef op donderdag 10 november 2016 @ 10:50:
[...]

Als ze door kunnen draaien kan je ze voor next/previous target en next/previous subsystem gebruiken.
Nee, het zijn assen met een middelpunt. Ze kunnen zeg maar 180 graden draaien van één eind naar een andere met een hobbel in het midden.
Ik heb de default profile voor de X52 genomen. Op de stick zitten twee hatswitches, één wordt gebruikt voor de gebruikelijke zaken: powerdistributor en UI-focus, de andere is al ingesteld op n/p-target en n/p-enemy.
Er zit nog wel een heel klein verstopt doordraaiwieltje achterop de throttle, die ook ingedrukt kan worden (nu flightassist), ik denk dat ik die draaiknop koppel aan de subsystems.

• RobV
  • Niet online
(overleden)
@stefijn, die scrollwieltjes zijn officieel bedoeld als 'trim', maar binnen E:D heb je daar niet zoveel aan, aangezien het spel geen trim kent. Overigens ligt het niet specifiek aan de X52, eigenlijk hebben alle HOTAS'ses (meervoud?) deze functie. Misschien kun je ze handig mappen voor thrusters; wellicht is het leuk om ze te mappen als 'alternative flight mode thrusters', zodat je tijdens het landen microcorrecties kunt geven om precies boven je docking pad te komen.

• celshof
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-10 15:54
@Stefijn: Je zou ook kunnen denken aan de set met de 16000M
pricewatch: Thrustmaster T.16000M FCS Hotas Zwart

De joystick zelf heb ik en die bevalt heel goed. Het schuifje voor de throttle is drama, maar met een HOTAS hoef je die niet te gebruiken.
Ik vind net iets op het Frontier forum hierover, nog van 2014: https://forums.frontier.co.uk/showthread.php/63639-Mintaka! Iig een groot zwart gat dus.

• Looney11
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-10 09:02
Wellicht een simpele vraag, maar wat is de bubble?

Leuk dat hele alien gebeuren, ik probeer er een beetje in te komen maar het valt niet mee alle informatie eindjes aan elkaar te knopen... Of ik zit in het verkeerde topic te loeren, dat gebeurd vaker :D

• Stefke
De bubble is het bewoonde deel van de melkweg. Ik heb het nooit echt bekeken, maar het zal wel in een straal van X lichtjaar rondom Sol zijn.
Als je uitzoomt in de kaart en de weergave niet op realistic zet maar op e.o.a. specificatie, bijv. government, dan zie je dat de bewoonde wereld een "bel" vormt.

• Stefke
RobV schreef op donderdag 10 november 2016 @ 12:37:
@stefijn, die scrollwieltjes zijn officieel bedoeld als 'trim', maar binnen E:D heb je daar niet zoveel aan, aangezien het spel geen trim kent. Overigens ligt het niet specifiek aan de X52, eigenlijk hebben alle HOTAS'ses (meervoud?) deze functie. Misschien kun je ze handig mappen voor thrusters; wellicht is het leuk om ze te mappen als 'alternative flight mode thrusters', zodat je tijdens het landen microcorrecties kunt geven om precies boven je docking pad te komen.
Goed idee, maar er zit op de truster nog een kleine joystick/hat aan de achterkant die precies daarvoor bedoeld is/lijkt en die werkt zéér goed.
Ik kijk wel even, er zit zelfs nóg een "as" (slider) extra op de throttle, die is nu gemapped om de radarzoom. Werkt ook prima
celshof schreef op donderdag 10 november 2016 @ 12:56:

De joystick zelf heb ik en die bevalt heel goed. Het schuifje voor de throttle is drama, maar met een HOTAS hoef je die niet te gebruiken.
Ik heb m net aangeschaft dus ik hou t hier even bij ;) Het is een prima ding, maar natuurlijk anders dan ik gewend ben. Ik zal even e.e.a. moeten uitzoeken, met name die modeswitch. Dat zou iig een heleboel extra mogelijkheden moeten geven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• azteke

azteke

King

Je kan zien wat de bubble is door in de galaxy map de kaart op powerplay te zetten. Dan krijg je allemaal gekleurde vormen te zien waar alle bewoonde systemen in zitten. Samen vormt dit ongeveer de bubble.

• daPet
celshof schreef op donderdag 10 november 2016 @ 12:56:

[...]

Ik vind net iets op het Frontier forum hierover, nog van 2014: https://forums.frontier.co.uk/showthread.php/63639-Mintaka! Iig een groot zwart gat dus.
Thx, ik ben weer onderweg naar de bubble want ik was in een dronken bui met m'n srv een krater in gedoken met een helling van 85%+ en kon niet op tijd repareren tussen de stuiters door. Lekker handig op bijna 4kly |:( moet ik maar een macro ofzo voor verzinnen denk ik. Dus ik kom ff een nieuwe srv halen en dan ga ik er meteen ff langs.

Ook fijn ; ik dacht een Earth like te zien op 600kls dus ik ga er naar toe, na ~ tien minuten verbreekt de verbinding. Na reconnect zit ik weer op 600kls :|

• Stefke
:)

Hoe maak je een macro?

• daPet
Geen idee, ik weet dat voice attack dat ook doet dus daar moet ik me vannacht maar even in verdiepen :p

Heb een vermoeden dat RobV hier alles van weet...

[ Voor 9% gewijzigd door daPet op 10-11-2016 18:31 ]

• Stefke
Ah oke, laatst ook naar gekeken maar het wilde niet installeren. Verder geen aandacht aan gegeven maar lijkt me wel handig als t werkt. Ik moet eerst mijn nieuwe joystick leren kennen en instellen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ernie schreef op donderdag 10 november 2016 @ 09:34:
Ik dacht even te landen op een interessant planeetje tijdens het exploren. Ruwe landing en canopy breach op 1400 Ly van de bubbel. Helaas 3 avonden exploration data kwijt :'(

Ook is het geluid van een stikkende piloot als de zuurstof bijna op is behoorlijk verontrustend. :/
Ai das zuur, maar dat moet wel een erg ruwe landing zijn geweest als je scherm eruit vliegt. Kan je trouwens niet je canopy repareren met zo'n AFMU (repair unit)?

Ow en trek het je niet aan, iedereen verliest ooit een keer zijn schip. Mijn meest memorabele momenten:
• Snoekduik met Imperial Clipper op meer dan 5k ly vanaf sol op een planeet met hoge zwaartekracht.
• Duikvlucht bij een engineer in een Imperial Cutter VOL met engineer-cargo om vervolgens met de neus omhoog niet te kunnen corrigeren met boost doordat landingsgestel al was uitgeklapt.
• Het maken van een screenshot van de Imperial Clipper terwijl je te dicht bij de zon staat en dit niet door hebbende.
Gisteren mijn x52 pro ontvangen, maar dat is lastig zeg als alles anders werkt. Voor mij momenteel bijna onspeelbaar (maar goed, dat is een kwestie van wennen) en ik doe continue alles fout.
Haha klinkt bekend :P . het heeft bij mij ook een tijd geduurd voordat ik beter met de x52 overweg kon dan met de xdoos360 controller :+

Ow en als je je SRV met de joystick gaat besturen; zorg dat je de twist gebruikt om mee te sturen, dat werkt heel goed (dacht dat dit niet standaard was).

[ Voor 22% gewijzigd door Drumatiko op 10-11-2016 20:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stefke
Ben jij wel geschikt om een Imperial Clipper te besturen? :D

Heb ik de drivers voor de X52 pro nodig om de software te kunnen gebruiken? Ik heb nu niets geinstalleerd, en het werkt in principe, maar zaken als die modeswitch moeten volgens mij via de Saitek software

edit: beide doen t niet.... (zowel drivers als software...)

[ Voor 73% gewijzigd door Stefke op 10-11-2016 20:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
stefijn schreef op donderdag 10 november 2016 @ 20:33:
Ben jij wel geschikt om een Imperial Clipper te besturen? :D
Nouja dat kan je je eigenlijk wel bij elk schip afvragen, menig forumlid heeft al wat lak moeten inleveren bij mijn "evasive manoeuvres" :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Schepen verliezen op een domme manier doen alleen nieuwelingen..

O-)
Vol vertrouwen in je mooie Asp bijna thuis om even te dokken. En dan vergeten dat je boost niet dezelfde functie heeft als je landingsgestel...
Tja, we doen het allemaal

----

De laatste keer dat we samen vlogen zag ik wielen alle kanten op vliegen Drum :D
Nee dat waren niet mijn wielen!

[ Voor 20% gewijzigd door Leutje op 10-11-2016 20:40 ]

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Leutje schreef op donderdag 10 november 2016 @ 20:38:
Schepen verliezen op een domme manier doen alleen nieuwelingen..

O-)
Vol vertrouwen in je mooie Asp bijna thuis om even te dokken. En dan vergeten dat je boost niet dezelfde functie heeft als je landingsgestel...
Tja, we doen het allemaal

----

De laatste keer dat we samen vlogen zag ik wielen alle kanten op vliegen Drum :D
Nee dat waren niet mijn wielen!
Owja die moet ook nog op de lijst:
• SRV op terrasverwarmer in researchbase geparkeerd om vervolgens opgeblazen te worden :+

• RobV
  • Niet online
(overleden)
PC herinstalleren... /zucht..

(Backup zinloos, het enige dat erop staat is Elite)

• azteke

azteke

King

RobV schreef op donderdag 10 november 2016 @ 21:55:
PC herinstalleren... /zucht..

(Backup zinloos, het enige dat erop staat is Elite)
Waarom dat dan?

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Driver mayhem. Mogelijk heb ik mijn registry verprutst door handmatige fixes. No worries, de samegame en de bindings zijn veilig. Enkel de HUD kleir aanpassing is pleite. :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Drumatiko schreef op donderdag 10 november 2016 @ 20:35:
[...]
Nouja dat kan je je eigenlijk wel bij elk schip afvragen, menig forumlid heeft al wat lak moeten inleveren bij mijn "evasive manoeuvres" :+
Met volle boost en landing gear up door de sleuf is de enige manier voor bikkels O-)

Alleen haal ik met de Asp de shields er wel eens af voor wat extra cargo en dan moet je wel oppassen met de achtermuur :+ Zelfs een beetje ruw neer plempen op de pad kost je al 10% damage.

• RobV
  • Niet online
(overleden)
GekkePrutser schreef op donderdag 10 november 2016 @ 23:00:
[...]

Met volle boost en landing gear up door de sleuf is de enige manier voor bikkels O-)

Alleen haal ik met de Asp de shields er wel eens af voor wat extra cargo en dan moet je wel oppassen met de achtermuur :+ Zelfs een beetje ruw neer plempen op de pad kost je al 10% damage.
Niet doen met een conda. Dat zonder shield

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siren
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-06 15:59
Eergisteren vloog ik Jaques uit en een beluga npc parkeert hem naast mij in de sleuf ik kon niet meer voor of achteruit 4 pips in de schilden gegooid nadat ik mijn eerste al kwijt was. Toen mijn laatste schilde bijna rood kleurde heb ik maar even uitgelogt ik ga niet 11 miljoen rebuy riskeren voor een domme npc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney11
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-10 09:02
Jacques?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stefke
Jacques: zie vorige pagina :)

Ik zat laatst ook vast: ik vloog met 110 ongeveer de sleuf in, word ik van achter keihard geraakt door een npc....waarna ik vast zat en er niet meer uit kon.

Ik ga met mijn Anaconda meestal ook gewoon met 120+ door de sleuf, raak hem eigenlijk nooit. Alleen het nadeel is dat als je pad direct achter de sleuf ligt je niet op tijd af kunt remmen en helemaal moet keren... :O

Toch nog mijn X52 software aan de praat gekregen, maar ik heb blijkbaar een pro X52, niet een pro X52 pro ;)
Gisterenavond een youtubevideo gevonden over de X52 pro met zeer goede uitleg en ook een complete ED profile voor de X52 pro en X52 met PDF layout! Zelfs een ED .binds file, maar die werkte niet, zal wel komen door de upgrade naar 2.2 onlangs. Maar dat is een kwestie van de layout printen en volgen en de controls instellen.
Scheelt een berg werk zeg, nu wel 3 modes en het is me meteen duidelijk hoe het werkt dus kan zelf finetuning doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
stefijn schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 09:12:
Jacques: zie vorige pagina :)

Ik zat laatst ook vast: ik vloog met 110 ongeveer de sleuf in, word ik van achter keihard geraakt door een npc....waarna ik vast zat en er niet meer uit kon.

Ik ga met mijn Anaconda meestal ook gewoon met 120+ door de sleuf, raak hem eigenlijk nooit. Alleen het nadeel is dat als je pad direct achter de sleuf ligt je niet op tijd af kunt remmen en helemaal moet keren... :O
sinds gisteren een docking computer gebruikt. Ja, het neemt een slot in en ja, eigenlijk is het nutteloos. Maar het weegt weinig en neemt wel een stukje irritatie over het gemanoeuvreer weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Die heb ik nog nooit gehad dus ik kan er zelf weinig over zeggen. Ik heb er geen problemen mee, met kleine schepen blaas ik als een gek naar binnen omdat t gewoon leuk is, dan kantel ik naar achteren, thrust omhoog om hard af te remmen en eventueel gelijk al richting de voorkant te gaan wanneer het een pad vooraan blijkt te zijn (ik krijg die nummers er niet in... ). Zeker nu met mijn nieuwe X52 zal het trhusten veel soepeler gaan (deed ik tot nu toe met het toetsenbord vanwege tekort aan buttons)

Met grote schepen (in mijn geval: Anaconda) vlieg ik op de sleuf af en zet net voor de sleuf het landingsgestel uit, dan is (in mijn geval) de boost geblokkeerd én rem je hard af. Gaat eigenlijk nooit mis, zelfs niet met de Anaconda. Hooguit moet ik af en toe gas bijgeven omdat een pad achterin blijkt te lgigen.

Ik vind het (op een heldhaftige manier) docken juist één van de dingen die het overige saaien vliegen leuk maakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
stefijn schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 10:16:
Die heb ik nog nooit gehad dus ik kan er zelf weinig over zeggen. Ik heb er geen problemen mee, met kleine schepen blaas ik als een gek naar binnen omdat t gewoon leuk is, dan kantel ik naar achteren, thrust omhoog om hard af te remmen en eventueel gelijk al richting de voorkant te gaan wanneer het een pad vooraan blijkt te zijn (ik krijg die nummers er niet in... ). Zeker nu met mijn nieuwe X52 zal het trhusten veel soepeler gaan (deed ik tot nu toe met het toetsenbord vanwege tekort aan buttons)

Met grote schepen (in mijn geval: Anaconda) vlieg ik op de sleuf af en zet net voor de sleuf het landingsgestel uit, dan is (in mijn geval) de boost geblokkeerd én rem je hard af. Gaat eigenlijk nooit mis, zelfs niet met de Anaconda. Hooguit moet ik af en toe gas bijgeven omdat een pad achterin blijkt te lgigen.

Ik vind het (op een heldhaftige manier) docken juist één van de dingen die het overige saaien vliegen leuk maakt :)
Ik vind het naar binnen vliegen ook best aardig, maar soms is het gepriegel om het precies op de juiste plek te krijgen en de docking computer ramt em er meteen goed op. Maar ik heb dan ook geen flight stick etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stefke
Ik heb er nog een - mijn oude - die je mag hebben tegen verzendkosten (anders gaat ie de bak in). Doet het prima, alleen het rubber van de handel is wat minder (werd beetje plakkerig, ik heb er wat plakband op gedaan, geen last meer van)

https://www.amazon.com/Th...ick-2969049/dp/B00007LP20

[ Voor 11% gewijzigd door Stefke op 11-11-2016 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernie
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-10 13:25
Drumatiko schreef op donderdag 10 november 2016 @ 20:29:
[...]

Ai das zuur, maar dat moet wel een erg ruwe landing zijn geweest als je scherm eruit vliegt. Kan je trouwens niet je canopy repareren met zo'n AFMU (repair unit)?

Ow en trek het je niet aan, iedereen verliest ooit een keer zijn schip. Mijn meest memorabele momenten:
• Snoekduik met Imperial Clipper op meer dan 5k ly vanaf sol op een planeet met hoge zwaartekracht.
• Duikvlucht bij een engineer in een Imperial Cutter VOL met engineer-cargo om vervolgens met de neus omhoog niet te kunnen corrigeren met boost doordat landingsgestel al was uitgeklapt.
• Het maken van een screenshot van de Imperial Clipper terwijl je te dicht bij de zon staat en dit niet door hebbende.

[...]

Haha klinkt bekend :P . het heeft bij mij ook een tijd geduurd voordat ik beter met de x52 overweg kon dan met de xdoos360 controller :+

Ow en als je je SRV met de joystick gaat besturen; zorg dat je de twist gebruikt om mee te sturen, dat werkt heel goed (dacht dat dit niet standaard was).
Een canopy smash kan je niet reparen met AFMU helaas. Met landen op planeten kan ik heel slecht inschatten hoe schuin/hoog een berg is. Het stukje land waar ik wilde landen bleek veel steiler dus toen ik dichterbij kwam bleek een glooiend stukje landschap opeens een verticale muur waar ik vol op klapte. Ik heb maar 2D/C of 3D/C schildjes geloof ik dus dat helpt ook niet mee.

Gelukkig kan het altijd nog erger aan jouw lijst te zien.

Heeft de zwaartekracht nog significant effect op je landingsgedrag trouwens?
Mijn crash was op een planeet met redelijk lage zwaartekracht (0.22 G meen ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Zeker, probeer eens te landen op een 2+ G planeet met een Anaconda met minimale thrusters :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
stefijn schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 11:11:
Ik heb er nog een - mijn oude - die je mag hebben tegen verzendkosten (anders gaat ie de bak in). Doet het prima, alleen het rubber van de handel is wat minder (werd beetje plakkerig, ik heb er wat plakband op gedaan, geen last meer van)

https://www.amazon.com/Th...ick-2969049/dp/B00007LP20
Dat is zeer sympathiek van je, dank je wel voor het aanbod!
Op dit moment heb ik er geen ruimte voor op mijn bureau. Ben net verhuisd en een nieuw bureau staat nog niet bovenaan de prioriteitenlijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Zou m toch wel graag willen verzenden dan, want anders staat ie in de weg ;) Ik zet m buiten te spelen ook altijd gewoon op de grond (kabel is ook heel lang dus al zet je m 2meter boven op de kast kan ie nog aangesloten blijven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
stefijn schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 12:03:
Zou m toch wel graag willen verzenden dan, want anders staat ie in de weg ;) Ik zet m buiten te spelen ook altijd gewoon op de grond (kabel is ook heel lang dus al zet je m 2meter boven op de kast kan ie nog aangesloten blijven)
ok ok, vooruit als ie verder nog werkt :) Laat maar wat weten wat de verzendkosten zijn en waar ik het naar toe kan overmaken (of hoe je het wil)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azteke

azteke

King

Mijn eerste grote schip is de anaconda. In het begin gebruikte ik hem zonder docking computer, maar aangezien ik een slot over had wilde ik het wel eens proberen. Moet zeggen dat dat ding super handig is. Ik vlieg vaak zelf in grote lijnen tot boven de landing pad, daarna laat ik de computer het overnemen. Dat gaat voor mij absoluut het snelst.

En soms wil ik even iets lezen of bekijken op het interwebz, dan gebruik ik de docking computer al vanaf het docking request. Dan regelt de DC alles vanzelf tot aan het landen en kan ik lekker wat anders doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://www.frontierstore.net/media/catalog/product/cache/5/thumbnail/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/f/e/festive_tree-store.jpg
I'm ready for kerstmis :D
Vanaf nu + weapon colors te krijgen in de store!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Mke, die wil ik ook wel hebben :)

Wat zijn weapon colors?
Wren schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 12:06:
[...]

ok ok, vooruit als ie verder nog werkt :) Laat maar wat weten wat de verzendkosten zijn en waar ik het naar toe kan overmaken (of hoe je het wil)
PM

[ Voor 69% gewijzigd door Stefke op 11-11-2016 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik schiet nu roze lazers :D (cosmetic upgrade)
Kost maar 1.25 euro en ik vind het erg leuk!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Leutje schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 13:28:
Ik schiet nu roze lazers :D (cosmetic upgrade)
Kost maar 1.25 euro en ik vind het erg leuk!
Ik kan nu niet kijken, maar verkopen ze ook zwarte lasers? >:)

Jaja, ik weet het.. paradox...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Blaauw (:+) Rood Groen Geel Cyan Roze en Paars

[ Voor 9% gewijzigd door Leutje op 11-11-2016 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Dus ze hebben nu iets waar je voor moet betalen en wat je daadwerkelijk zelf kunt zien?? :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Iedereen kan het zien! Zelfs je SRV kan je kleuren laten schieten :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:38

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

stefijn schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 14:15:
Dus ze hebben nu iets waar je voor moet betalen en wat je daadwerkelijk zelf kunt zien?? :D
Bobbleheads zie je ook :P

* SnoeiKoei heeft bobbletree en paarse lazorz gekocht. Black Friday Conda met purple lazorz, pewpew!~ :9~
Leutje schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 14:16:
:D vet

[ Voor 21% gewijzigd door SnoeiKoei op 11-11-2016 14:17 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Doen ze weer heel erg slim bij Frontier. De kerstboom staat te pronken in mijn schip en ik kan een kleurtje kiezen om mee te schieten. In mijn ge-painshopte Asp met shipkit.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

azteke schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 12:43:
Mijn eerste grote schip is de anaconda. In het begin gebruikte ik hem zonder docking computer, maar aangezien ik een slot over had wilde ik het wel eens proberen. Moet zeggen dat dat ding super handig is. Ik vlieg vaak zelf in grote lijnen tot boven de landing pad, daarna laat ik de computer het overnemen. Dat gaat voor mij absoluut het snelst.

En soms wil ik even iets lezen of bekijken op het interwebz, dan gebruik ik de docking computer al vanaf het docking request. Dan regelt de DC alles vanzelf tot aan het landen en kan ik lekker wat anders doen :)
Ik heb nooit met DC gevlogen, tot ik een Conda kocht en dacht, ach... zit niet in de weg.
Nou, ik heb 'm weer verkocht. Afgelopen tijd heb ik regelmatig meegemaakt dat de DC mijn conda gewoon ónder het toaster rack prakt en dus de hele brievengleuf mist. Geen schade, shields vangen de tikjes op en de DC compenseert daarna weer (achteruit, alsnog op de goeie hoogte en weer naar binnen) maar niet zoals het hoort. Dus land ik gewoon weer zelf, stuk sneller en nooit een botsing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SnoeiKoei schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 14:21:
[...]

Ik heb nooit met DC gevlogen, tot ik een Conda kocht en dacht, ach... zit niet in de weg.
Nou, ik heb 'm weer verkocht. Afgelopen tijd heb ik regelmatig meegemaakt dat de DC mijn conda gewoon ónder het toaster rack prakt en dus de hele brievengleuf mist. Geen schade, shields vangen de tikjes op en de DC compenseert daarna weer (achteruit, alsnog op de goeie hoogte en weer naar binnen) maar niet zoals het hoort. Dus land ik gewoon weer zelf, stuk sneller en nooit een botsing.
De enige reden waarom ik een DC gebruik is dat deze automatisch de goede zijde van de kubus-station opzoekt. Ik zoek me altijd wezenloos bij die dingen 7(8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• captain_ghost
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-03 19:34
Drumatiko schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 14:22:
[...]

De enige reden waarom ik een DC gebruik is dat deze automatisch de goede zijde van de kubus-station opzoekt. Ik zoek me altijd wezenloos bij die dingen 7(8)7
Naast grote radar ziet je ook kleine radar met witte stip. Dat geeft aan waar landing pad is.

CMDR Executeur : Concentratie is belangrijk. De ongeluk zit in de kleine hoekje

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/9nx0r7O.png
:D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Als je een kubusstation (Coriolis) selecteert (bv om docking permission te vragen) zie je op het hologram pijlen die naar de kant wijzen waar de brievenbus zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daPet
Negen van de tien stations draaien links om, zo vind ik de voorkant altijd. De pijltjes op de scanner snap ik ook niet :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SnoeiKoei schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 14:28:
Als je een kubusstation (Coriolis) selecteert (bv om docking permission te vragen) zie je op het hologram pijlen die naar de kant wijzen waar de brievenbus zit.
Dat klopt! Maar mijn docking computer doet het allemaal wat makkelijker als ik zelf. Ik kan prima docken maar ik hoef niet naar de ingang te zoeken. en bij binnenkomst niet naar de landingsplaats. Just sit back and relax!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Leutje schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 14:30:
[...]

Dat klopt! Maar mijn docking computer doet het allemaal wat makkelijker als ik zelf. Ik kan prima docken maar ik hoef niet naar de ingang te zoeken. en bij binnenkomst niet naar de landingsplaats. Just sit back and relax!
Vaak zat dat wachtrij te lang duurt, dan knal ik hem naar binnen en dan maakt de docking computer het af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

daPet schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 14:29:
Negen Tien van de tien stations draaien links om, zo vind ik de voorkant altijd. De pijltjes op de scanner snap ik ook niet :p
Fixed :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daPet
Nee hoor! B)

Stations in 'aanbouw' staan stil. (ceos bijv)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stefke
Ik heb ook paars + kerstboom aangeschaft, ik kan mijn geluk niet op! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hi guys and girls!! This is Obsidian Ant
* Leutje ziet kerstboompje op de achtergrond staan...

Gelukkig heb ik meer als paarse lasers :P
Ik wacht alleen nog op de infra-rode variant!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daPet
Hotas give away! Door CMDR ChaosWulff :)

[ Voor 3% gewijzigd door daPet op 11-11-2016 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
daPet schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 14:47:
Hotas give away! Door CMDR ChaosWulff :)
[video]
Bijna goed. Hotas Mounts! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Ok, bijna goed dan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WoW! Die dingen zijn nog best duur ook!
https://www.monstertech.d...ystick-hotas-table-mount/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Devilscomrade
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 07-08 19:40
Het ze zelf, ze zijn goud waard. Geen lamme armen meer, eenvoudig op te bergen en je kunt er kabels omheen wikkelen zodat je poten vrij zijn om te bewegen.

Bedrijf dat ze maakt is ook gewoon tof, check hun video's op YT.

[ Voor 17% gewijzigd door Devilscomrade op 11-11-2016 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
Geldt de gekochte kleur lazor voor je huidige schip of allemaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je gekozen laz0r is per schip. Dus al je schepen kunnen groen hebben bijvoorbeeld.
Of maar 1. Het is dus per schip instelbaar en je hoeft een gekozen kleur ook maar 1 keer te kopen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Leutje schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 14:16:
Dus je SRV kan nu 7 kleuren schijten schieten? :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

RobV schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 16:07:
[...]

Ja maar kleuren kun je alleen in het outfitting screen wisselen, geen rainbow farts dus ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
2 wings, 1 cameraman.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
RobV schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 16:07:
[...]

echt jammer dat je maar 1 + kan geven _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Btw ik lees op het forum dat die weapon colours niet alleen je lasers wijzigen maar ook je canons / multicanons / plasma accelerators / etc. En zelfs je point defence! :D

Pagina: 1 ... 22 ... 122 Laatste