Het maakt een wereld van verschil als je dirty drives op je schip plakt. Zolang je min of meer achter je doelwit kan blijven (of i.i.g. voorkomt dat hij achter jou komt), kunnen de turrets op een groot schip de meeste wendbare doelwitten zonder moeite neerhalen (in ieder geval NPCs). Met je Anaconda zou het dus geen probleem mogen zijnRobV schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 17:12:
Mijn Vulture is aangekomen in Sol, hopelijk lukt het mij hiermee om zwaardere tegenstanders dan een eagle enige weerstand te bieden... zucht..
Desalnietemin; een vulture met DD5 is echt té wendbaar. Afgelopen weekend ben ik voor de verandering even 5min in open geweest, en werd meteen interdicked in dat systeem met "The Founders World" erin (was ook de eerste menselijke speler die ik tegenkwam). Die andere gast had een Vulture met aardige upgrades want hij vloog min of meer rondjes om me heen terwijl hij mijn schild opvrat. Uiteindelijk ben ik hem maar gesmeerd want ik had het donker bruine vermoeden dat het wel eens spannend kon worden (ondanks dat hij continu onder vuur lag door 3~4 long-range turrets).
Dat tikt nog behoorlijk aan, volgens mij kreeg ik er rond de 17k voor per ton. En geen probleem, mocht iemand anders ook nog materials nodig hebben dan moet diegene maar een gil gevenazteke schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 11:58:
[...]
Haha, je had zelf geen behoefte aan meer Fujin TheeIk heb me nog nooit bezig gehouden met rare goods, wat levert 1 ton van dat spul eigenlijk op als je ver genoeg bent?
Een video van de collector limpets aan het werk:
[video]
Dank je wel CMDR Drumatiko, nog even zwaaien en op naar huis!![]()
[afbeelding]
o7!
Edit:
Zojuist mijn thrusters geupgrade met als resultaat dat de Anaconda 341 m/s vliegt (met hele lekkere wendbaarheid)

En nog een screentje van die nevel in Maia

[ Voor 31% gewijzigd door Drumatiko op 08-11-2016 21:30 ]
“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”