Acties:
  • 0 Henk 'm!

• captain_ghost
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-03 19:34
EliteGhost schreef op zondag 25 september 2016 @ 13:12:
[...]

Welke missie? Ik ben even toe aan wat extra inkomen O-)
Ben nu benieuwd naar!

CMDR Executeur : Concentratie is belangrijk. De ongeluk zit in de kleine hoekje

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is toch beta ;) Mar als je het toch wilt weten. Breng een vip naar een carbon star en scan het :P
De tourist beacon dus

[ Voor 10% gewijzigd door Leutje op 25-09-2016 13:15 ]

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-09 13:03
Leutje schreef op zondag 25 september 2016 @ 13:14:
Het is toch beta ;) Mar als je het toch wilt weten. Breng een vip naar een carbon star en scan het :P
De tourist beacon dus
Ah, nee dan ga ik daar niet aan beginnen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• captain_ghost
Nou fijn beta. Daar heb ik niets aan.
Dus weer even naar Sothis/Ceos run doen
Kan als het goed dag minste 50 a 70m in 400 ly rit verdienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gister 6 uur vandaag 2 uur 500 miljoen :P

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
(overleden)
Leutje schreef op zondag 25 september 2016 @ 13:03:
Shadowplay van NVidea.. en die heb je al ...met je 1080...grmbl :P
Daar wordt ik ook niet vrolijk van, man man man, account verplicht, alles ingesteld, filmpje gemaakt resultaat 4 minuten zwart beeld. O-)

 | Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lol echt? Ik heb het zo ingesteld dat als ik alt+F9 doe er al gefilmt word. Ging toen vanzelf eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Leutje schreef op zondag 25 september 2016 @ 13:30:
lol echt? Ik heb het zo ingesteld dat als ik alt+F9 doe er al gefilmt word. Ging toen vanzelf eigenlijk
Nou ik geef het op. Het werkt kut niet naar wens.

[ Voor 6% gewijzigd door RobV op 25-09-2016 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• captain_ghost
RobV schreef op zondag 25 september 2016 @ 13:40:
[...]

idem

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Kennelijk heeft Leut een andere Karma dan jij en ik..

Ik kan het maar niet begrijpen dat zoiets triviaals als een screenrecording zo ongelofelijk veel moeite, tijd, instellen en aankloten vergt. 'je driver is oud' (nee), 'je codecs zijn verkeerd' (nee), 'je heb de verkeerde .net framework' (nee). We leven in 2016 dudes, fix that shit.

/rant

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Krijgen jullie rechtsbovenin een klein blokje? In het spel dus?
Zodra je dat ziet moet het in principe werken.
En anders is er altijd dit nog Link

Wat ik me kan herinneren is dat het me ook wel een uurtje gekost heeft voor het eenmaal werkte.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Update:

Ik gebruik NVidia surround in borderless mode om een alt-tab issue met Elite. De nvidia capture ware heeft dezelfde issues als microsoft game dvr. Namelijk het downscalen van de video 5760x1080 naar 1920x372

Nvidia capture werkt niet icm surround dus die valt ook af.

Ik ben gaan zoeken en kwam uit op OBS studio. Freeware, even stuntelen met setting maar daarna PERFEKTE captures op instelbare kwaliteit en compressie. Je kunt zelfs instellen om je muis wel/niet te capturen en/of extra microfoons.

https://obsproject.com

Me happy.

[ Voor 8% gewijzigd door RobV op 25-09-2016 15:27 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-10 08:25
RobV schreef op zondag 25 september 2016 @ 13:40:
[...]

Veel mensen vinden "kut" een vervelend woord om te horen, terwijl het gewoon een acroniem is voor Kwalitatief Uitermate Teleurstellend...

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• XaeonBE
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 23-12-2023
Ben zelf ook nog maar pas herbegonnen. Heb de Horizons expansion gekocht en ga dit toch ook weer wat meer spelen. Waarschijnlijk enkel in de weekends want dit is niet een spel wat je op zet en na 10 minuten weer afsluit in mijn mening.

@XaeonBE | Discord ID: XAEONBE#2830 | Steam & Origin & UPlay & Nintendo ID: XaeonBE | Switch friendcode SW-0920-5796-9594

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
397.000ls voor 75.000cr, waar zit ik met mijn hoofd. (Beta )

Acties:
  • +1 Henk 'm!
XaeonBE schreef op zondag 25 september 2016 @ 18:02:
Ben zelf ook nog maar pas herbegonnen. Heb de Horizons expansion gekocht en ga dit toch ook weer wat meer spelen. Waarschijnlijk enkel in de weekends want dit is niet een spel wat je op zet en na 10 minuten weer afsluit in mijn mening.
Welkom! Een kwartiertje even snel wat doen gaat inderdaad wat lastiger bij ED, zeker als je een missie op pakweg 400.000ls afstand aanneemt (toch Rob? :P). Binnenkort komt een nieuwe patch uit voor Horizons waar extra gameplay en mooiere graphics geïntroduceerd gaan worden, wat dat betreft ben je op een mooi tijdstip weer begonnen.

“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Eenmaal aangekomen na 379.000ls blijkt de missie bugged te zijn. Ik heb de missie aangenomen in een beluga liner, en die kan niet landen op de aangegeven bestemming.

This is what tests are for.. :(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Plaatjes van zaterdag:

Buiten bij Blaauw City
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/U8mz95yh.png
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/mxjsXYdh.png
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/OXQJGBWh.png
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/79VGhnCh.png

Op de grond:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/6t5AwG5h.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/HhjD7Eyh.jpg

(ik ben niet geheel tevreden over de genomen foto's, ik zal volgende keer maar geen fotograaf zijn denk ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YouTube: The Brocast - Patch 2.2 Beta, EliteMeet & EGX discussion with Sp... Over Elite met obsidian Ant en het gaat oa over gisteren ;)
Moest even :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06 08:35
RobV schreef op zondag 25 september 2016 @ 21:18:
Plaatjes van zaterdag:

Buiten bij Blaauw City
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Op de grond:
[afbeelding]
[afbeelding]

(ik ben niet geheel tevreden over de genomen foto's, ik zal volgende keer maar geen fotograaf zijn denk ik)
Een portret doe je meestal niet met fisheye (of macro eigenlijk) lens :9 maar vind ze toch top hoor d:)b

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Het is wel duidelijk dat ik leef volgens de 'no vertical video' regel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Na een dag hobbyen is dit het resultaat.

- OBS capture tools op Windows 10
- Full screen recording 5900x1080p @ 60Hz, VBR 30kbps (dat benne een hoop bytes per minuut)
- Frame drops komen door een bug in de 2.2 beta. *niet* vanwege capture issues.
- Overgezet naar Apple Macbook Pro i7 16GB/512Gb SSD
- Remastered met Apple Motion, rescaled en cropped naar 1920x1080px. Om ook maar *iets* van de triple display over te houden kon ik niet anders dan een paar black bars te tonen.
- Exported met iMovie naar YouTube account

**** Check de kwaliteit, soms kiest youtube ervoor de 360p versie te tonen.. Er zit daadwerkelijk een 1080p stream in ****

Met deze setup kan ik compleet los met titels, animaties, effects en natuurlijk voiceovers. O-)

[ Voor 14% gewijzigd door RobV op 25-09-2016 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kan iig nu mag 720 kiezen.
360 en 720 dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Leutje schreef op zondag 25 september 2016 @ 22:52:
Ik kan iig nu mag 720 kiezen.
360 en 720 dus
typos terzijde, ik snap het. Later proberen helpt vast. De vraag blijft natuurlijk of het zin heeft om triple 1080 te capturen als ik het toch crop/scale. Dus ga ik volgende week na mijn vakantie eens kijken hoe 720p gaat werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan je niet je middelste monitor kopieren? Daarvan alleen video opnemen dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Ja dat zou mooi zijn he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefmans
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 24-09 13:32
wat voor pc heb je eigenlijk nodig om in dergelijke resoluties lekker te spelen?
Als het haalbaar is zet ik mss een 1440p schermpje naast de huidige (mits dat goed gaat met sli natuurlijk).

mixing a drink and music

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Volgens OBS Help kan dit door naar OBS -> Filters -> add a crop filter te gaan en zou dan theoretisch bij jou ook moeten werken.

Hier een linkje naar de "how to" .PDF (begint bij pag. 27), hopelijk heb je er wat aan, gebruik zelf geen OBS, en ze zeggen zelf dat het nog wat omslachtig werkt (en dat ze er mee bezig zijn dit makkelijker te maken), maar dat het dus wel kan.

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tyoi
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-08 21:19

Tyoi

Beddytear

Zo, eersgisteren m'n nieuwe HOTAS binnen: De X56 Rhino ter vervanging van mijn X52 Pro. Eerste indrukken: Zowel de throttle als de joystick hebben een grotere en zwaardere basis waardoor ze lekker stabiel blijven staan. De jaw van de joystick is wat zwaar en het vasthouden is daardoor in het heetst van de actie wat moeilijk, al ging het zondag een stuk beter. De throttle is super zwaar, zelfs op de lichtste setting. Als je deze snel naar voren en achter beweegt dan gaat het opeens een stuk lichter, maar zodra de throttle 'afkoelt' dan is het weer over. Ik heb mij laten vertellen dat dit moet inslijten, en na een weekje ofzo beter wordt (of je went eraan). De rest: Veel beter dan mn vorige hotas, al moet ik mijn 'muscle memory' wel trainen want druk steeds op de verkeerde knoppen of moet er nog bij nadenken. Oefenen oefenen oefenen :P Vooralsnog super happy mee!

Ook gisteren een FdL gekocht (jeej!). Voor ~50mil aan versleuteld en de hazres's opgezocht. Moet zeggen dat ik initieel een beetje teleurgesteld ben. Ik heb er 4x pulse laser en 1 huge multi cannon op zitten. De 4 lasers overhitten als een malloot. Ik kan niet eens in een keer de schilden van een python of een conda neerhalen. Dat lukte mij wel in m'n vulture. Ook moest ik een aantal keer noodgedwonen docken na een canopy breach van zelfs de kleinste schepen die mij aanvielen. De huge multi-cannon knalt wel lekker weg; power plants zie je voor je ogen ontploffen, mits je je schip onder controle hebt en leert hoe deze het snelste on target krijgt want de behendigheid t.o.v. de vulture is een stuk lager. Initieel ook een 4A shield cell bank erop gehad, maar die doet meer kwaad dan goed, dus vervangen met een hull reinforcement.

Ook hier voor mij: oefenen oefenen oefenen. En mss lekker doorsparen voor een Python, ik heb het idee dat die 2(3) large p.lasers het beter doen dan 4 mediums en een huge.

Vraag voor degene die een FdL hebben (en gebruiken in combat) Normale 5A schilden of 5C Bi-weave? De Bi's zijn in de helft van de tijd weer geladen, maar de 5A's hebben een hogere sterkte (zowel 'net opgeladen' als totaal)

1) You are on the internet.
2) You are on Tweakers.net.
3) You are reading my signature.
5) You didn't notice that there is no 4.
6) You just checked it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
zion schreef op maandag 26 september 2016 @ 08:36:
[...]

Volgens OBS Help kan dit door naar OBS -> Filters -> add a crop filter te gaan en zou dan theoretisch bij jou ook moeten werken.

Hier een linkje naar de "how to" .PDF (begint bij pag. 27), hopelijk heb je er wat aan, gebruik zelf geen OBS, en ze zeggen zelf dat het nog wat omslachtig werkt (en dat ze er mee bezig zijn dit makkelijker te maken), maar dat het dus wel kan.
Tof Bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Boefmans schreef op maandag 26 september 2016 @ 07:47:
wat voor pc heb je eigenlijk nodig om in dergelijke resoluties lekker te spelen?
Als het haalbaar is zet ik mss een 1440p schermpje naast de huidige (mits dat goed gaat met sli natuurlijk).
Ik heb een i5 met SSD en een gtx1080. Volslagen overkill. Ik heb alles op Ultra staan waar mogelijk en zelfs 1.5x supersampling. Met een beetje rekenwerk komt dat overeen met een 8K scherm. Hiervoor had ik een gtx970, die deed soms hikken met alles ultra, maar wist toch nog 17fps te halen met diezelfde settings (ss 1.0x, dat wel). Er is heel veel framerate te halen door niet alles op max te zetten.

TLDR; iedere pc van 5 jaar of nieuwer kan ED zonder problemen aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-10 11:45
i5 6600k met R9 290, moeiteloos op 1440p met alles ultra. (Alleen AA hoger dan 1.0 trekt ie niet, maar dat ligt volgens mij niet aan mijn PC...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-09 13:03
Boefmans schreef op maandag 26 september 2016 @ 07:47:
Heb zelf een GTX980 en ik cap het spel ik op 60fps (VSync). Anders gaat gaat dat ding veel meer produceren en krijg ik alleen maar "screen tearing".
Met andere woorden: iets vergelijkbaars met een GTX970 voldoet prima. Zo lang je maar niet met supersampeling gaat werken, want dan gaat het wel mis.

De CPU is verder niet al te belangrijk in het spel. Heb een i7 5820k en die doet bijna niks.

Als mensen het over optimalisatie hebben: Frontier heeft het voor elkaar hoor.

Mijn scherm: AOC Q2577PWQ. Niet echt een "game" monitor, maar ik ben er zeer tevreden over. Mooie kleuren en scherp beeld :) Dat is belangrijk bij E:D.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tyoi

Tyoi

Beddytear

i5 2500K met GTX 960 4G Gaming. Triple monitor voor 6060x1080 (=+bezel correction) alles op ultra, geen problemen.

6) You just checked it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awesomo4k
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-10 16:44
EliteGhost schreef op zondag 25 september 2016 @ 13:12:
[...]

Welke missie? Ik ben even toe aan wat extra inkomen O-)
Ik ook want ik vlieg nog steeds in een Eagle ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
_/-\o_ ik heb het aan de praat dankzij jullie tips over cropping en resoluties. Jammer genoeg is het gewoon niet mogelijk om de triple-screen ervaring in een normale 1920x1080p te kroppen dus zit er niets anders op dan enkel het middelste scherm over te houden. Ik heb wat zitten spelen met extra-wide footage, maar over die in YouTube goed overkomen is nog de vraag.

Goed geen tijd meer in steken, het werkt. Back to Gaming!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oban606
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-12-2024
Oban606 schreef op zondag 25 september 2016 @ 12:14:
Ziet er goed uit allemaal, jammer dat ik gisteren moest werken zeg. Volgende keer beter:P

Ik zit met wat technische issues hier.
Ik gebruik EDFX en wil de SMAA van EDFX gebruiken. Ik lees hier en daar dat je dan je AA in ED moet uitzetten. Als ik dat doe ziet het er niet meer uit. Als ik dan AA binnen EDFX activeer gebeurd er niks, het verbeterd niks.

Als ik binnen ED de AA aanzet en SS op twee.nul (toets "twee" doet het nu niet, handig) dan is alles prachtig. Als ik dan in EDFX FSAA en SMAA aanzet gebeurd er niks, ik check de FPS na activatie. Activeren grafische opties binnen EDFX is in real-time...

Anyway, ik begrijp dat deze vraag een long-shot is hier. Ervan uitgaande dat er niet veel EDFX gebruikers zijn. De reden dat ik dit graag via EDFX wil laten lopen is dat ik begrepen heb dat via ED de SMAA te zwaar is, teveel FPS vreet.
Niemand bekend mee? Draai het op een OC i5@4.4/r9290 1080p/ultra/smaa2.0 30fps in station 55 space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Oban606 schreef op maandag 26 september 2016 @ 11:55:
[...]

Niemand bekend mee? Draai het op een OC i5@4.4/r9290 1080p/ultra/smaa2.0 30fps in station 55 space.
Sorry, ik gebruik de EDFX niet (meer), het voegde voor mij te weinig toe.

Maar ik kan me wel herinneren dat je de SMAA in Ed kan aanzetten, en de SS van de NVidia driver kan instellen voor het beste effect, in tegenstelling tot de in-game supersampling. Dat is dus eigenlijk exact andersom dan jij probeert. Anyway, het is al een paar maanden geleden dat ik dat probeerde. Ik heb nu de SMAA in Ed aanstaan met een 1.5x supersampling op mijn triple display en dat ziet er heel behoorlijk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefmans
Ik zit alleen te denken, met twee schermen spelen is natuurlijk lelijk. (dan heb je geen normaal midden...

3 schermen kan dan wel, maar ik wil niet 3x HD; 3x 1440p wordt me echt te gortig.

Overigens speel ik zelf nu dus op 1440p met gtx970sli en een 3570k, alles op maximaal en loopt als een trein (tja logisch)...

Die sothis missies trouwens, doen die het nog goed? Dan ga ik, als ik weer eens wat tijd heb (sowieso minder dan afgelopen week) eerst nog even met de vulture rammen in een RES, en als ik een keer echt tijd heb (minimaal hele avond) een keer proberen die missies te doen. Ik wil echt sneller meer geld maken zo langzamerhand :-)

mixing a drink and music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• captain_ghost
Ik heb een 2 schermen dat is meer dan genoeg. Met krachtig I7. en GTX980

Trouwens Sothis/Ceos run is altijd goed te doen mits je bevriend met hun factions.
Neem wel schip die snel kan en veel vrachtruimte neemt.

[ Voor 7% gewijzigd door captain_ghost op 26-09-2016 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Je moet wel even de status van Sothis/Ceos checken. Als daar problemen zijn is heeft het geen zin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
stefijn schreef op maandag 26 september 2016 @ 14:28:
Je moet wel even de status van Sothis/Ceos checken. Als daar problemen zijn is heeft het geen zin
Klopt, er is een periode van unknown artifact 'bombing' geweest. Dan valt zo'n station stil en moeten we allemaal meta-alloys gaan brengen om het te fixen. Snap niet helemaal wat de fun is van 'ua bombing' maar dat zal wel omdat het kan oid

Geen idee wat de status nu is btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefmans
captain_ghost schreef op maandag 26 september 2016 @ 14:16:
Ik heb een 2 schermen dat is meer dan genoeg. Met krachtig I7. en GTX980

Trouwens Sothis/Ceos run is altijd goed te doen mits je bevriend met hun factions.
Neem wel schip die snel kan en veel vrachtruimte neemt.
Ja ik wil de asp explorer gebruiken daarvoor.

Hoe speel je lekker met twee schermen? qua 'midden'?

en wat is dat ua bombing dan?

[ Voor 3% gewijzigd door Boefmans op 26-09-2016 14:55 ]

mixing a drink and music

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daPet
Imo heb je drie opties, 1 scherm (zo ouderwets), 3 schermen (check Rob z'n mancave) of VR. Die wil ik zelf nog wel aanschaffen maar dan moet ik de baas even lief aankijken O-)

@boef
Als je een shitload aan unknown artifacts verkoopt aan het station dan corrodeert het station weg. Dat is te fixen door weer meta-alloys te brengen. Als je bij de community goals kijkt staat er ook bij vermeld dat dit gevolgen kan hebben op de GC.

Dit is ook bij Jaques station gebeurd en is waarschijnlijk de reden waarom het zijn eind bestemming niet heeft gehaald.

[ Voor 52% gewijzigd door daPet op 26-09-2016 15:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

daPet schreef op maandag 26 september 2016 @ 14:59:
Imo heb je drie opties, 1 scherm (zo ouderwets), 3 schermen (check Rob z'n mancave) of VR. Die wil ik zelf nog wel aanschaffen maar dan moet ik de baas even lief aankijken O-)
Zou zeggen doen!! 3 schermen...leuk..wauw! VR in E:D...mindblowing!! Kan E:D ook niet meer spelen op me monitor, is gewoon..tja not the same!

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• captain_ghost
Midden staat de ED spel voor.
Links staat alle info van handelsroute, forum, chat een of andere dingen.. Eventueel ook tube filmpje tegelijk kijken en reizen..
Je weet wel dat soms ED trip lang duren.

Ik gebruik cutter voor Sothis/Ceos.. Maar ASP is ook wel te doen. Conda ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyoi

Tyoi

Beddytear

Speaking of multi monitor...

Iemand al een fix gevonden voor de uitgestrekte linker en rechter monitor views (triple monitor)? Voorbeeld: https://forums.frontier.c...94&viewfull=1#post3595094

6) You just checked it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Tyoi schreef op maandag 26 september 2016 @ 15:26:
Speaking of multi monitor...

Iemand al een fix gevonden voor de uitgestrekte linker en rechter monitor views (triple monitor)? Voorbeeld: https://forums.frontier.c...94&viewfull=1#post3595094
Helaas niet. Ik hoop dat FDev nog werkt aan de SMP functie voor multi monitor maar veel feducie heb ik niet.
http://www.tomshardware.c...x-1080-pascal,4572-3.html

[ Voor 7% gewijzigd door RobV op 26-09-2016 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyoi

Tyoi

Beddytear

Ik vraag me af of Frontier echt bezig is met multi-monitor/SMP functie. Denk dat ze zwaarder inzetten met VR. Met de slogan 'made for VR' enzo... :'(

[ Voor 3% gewijzigd door Tyoi op 26-09-2016 15:39 ]

6) You just checked it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stefke
Ik zou graag zien dat ik de ship's boordcomputer kon offloaden naar mijn touchscreen laptop :) maar dat zal ook wel niet komen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• daPet
Tyoi schreef op maandag 26 september 2016 @ 15:39:
Ik vraag me af of Frontier echt bezig is met multi-monitor/SMP functie. Denk dat ze zwaarder inzetten met VR. Met de slogan 'made for VR' enzo... :'(
Ik meen toch een presentatie gezien te hebben waar in dit wordt gefixt. Eens kijken of ik het nog kan vinden.

Edit
Kan het niet meer vinden, is al weer tijdje geleden -O-

[ Voor 8% gewijzigd door daPet op 26-09-2016 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee
Interdicted, ontsnapt, maar FSD aan gort geschoten, repair unsuccesful...
Wat nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-10 14:42

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Distress beacon aanzetten :P
Maar dat wordt self destruct vrees ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
RobV schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 15:47:
Ik begin vast:
Hip87414
Adit
Windjet
Voeg ook HIP 100968 maar toe aan dit lijstje. 32% influence.

(1e station zit op 130.000ls dus erg interessant is het niet) :X

Dus:
Adit
Windjet
HIP 87414
HIP 100968

[ Voor 37% gewijzigd door RobV op 26-09-2016 17:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• azteke
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 21:52

azteke

King

GeeBee schreef op maandag 26 september 2016 @ 17:20:
Interdicted, ontsnapt, maar FSD aan gort geschoten, repair unsuccesful...
Wat nu?
Ik meende ergens gelezen te hebben dat een reboot een module van 0 naar 1% kan brengen. Weet niet of dat hier ook voor geldt maar is het proberen waard?

Hebbes: https://steamcommunity.co...ons/0/611702631252187864/

[ Voor 10% gewijzigd door azteke op 26-09-2016 18:17 ]

CMDR azteke || You never get a second chance to make a first impression...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
azteke schreef op maandag 26 september 2016 @ 18:15:
[...]

Ik meende ergens gelezen te hebben dat een reboot een module van 0 naar 1% kan brengen. Weet niet of dat hier ook voor geldt maar is het proberen waard?
Dat zou moeten werken inderdaad:
http://elite-dangerous.wikia.com/wiki/Reboot_and_Repair

“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• captain_ghost
Vroeg zich af of we niet andere schip kan sturen en ter plekke laten repareren? Een ANWB busje?

[ Voor 9% gewijzigd door captain_ghost op 26-09-2016 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04:22
Xtr3me4me schreef op maandag 26 september 2016 @ 15:02:
[...]

Zou zeggen doen!! 3 schermen...leuk..wauw! VR in E:D...mindblowing!! Kan E:D ook niet meer spelen op me monitor, is gewoon..tja not the same!
Ik zat E:D en WarThunder altijd op een 1440p 144hz scherm te spelen met TrackIR, maar sinds ik een Vive heb wil ik ook niet meer terug :)

Al blijft tekst wel een dingetje, de resolutie mag nog wel een factor 2 tot 4 omhoog... zelfs trucjes met supersampling op driver niveau enzo vind ik tegenvallen. Een simpele FXAA geeft een veel mooier resultaat, op tekst na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefmans
Maar serieus, dan moet ik of:

Twee 1440p schermen bijkopen en pc uograden kdan is gtx970 sli nog krap vrees ik). Naast geld en ruimte hebben we dan ook de wife factor...

Of

Dure vr kopen (800 euro ofzo?) en die systeemeisen zijn er ook naar toch.

mixing a drink and music

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als ik jouw was zou ik eerst eens VR uitproberen voordat je het koopt. Je kunt dan snel genoeg beoordelen of je er een nieuwe GPU + Vr-bril voor over hebt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee
Die ken ik en heb ik 2x toegepast, zonder succes dus.
Fsd staat op 40%, maar ik kom niet in supercruise/hyperjump.
Supercruise zou ook geen verschil maken, want het is een leeg systeem zonder stations, laat staan een repairfacility...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• captain_ghost
GeeBee schreef op maandag 26 september 2016 @ 18:47:
[...]

Die ken ik en heb ik 2x toegepast, zonder succes dus.
Fsd staat op 40%, maar ik kom niet in supercruise/hyperjump.
Supercruise zou ook geen verschil maken, want het is een leeg systeem zonder stations, laat staan een repairfacility...
Gewoon spammen met repair en zet je koers op naar dichterbijste station/stelsel.
Anders moet je even ANWB bellen of dat ook kan helpen, weet ik niet.

Trouwens waar ben je nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyoi

Tyoi

Beddytear

Een FSD op 40% zou genoeg moeten zijn om te kunnen gebruiken, lijkt mij. Reboot&repair werkt volgens mij alleen maar op echt kapotte modules en 'leeched' onderdelen van andere modules.

Als je echt niets anders kan dan zal je hetzelfde moeten doen als je zonder fuel komt te zitten in een leeg systeem zonder unscoupable ster, selfdestruct :/ (even die ene ik-breng-wel-wat-fuel-naar-je-toe-groep niet meegerekend)

6) You just checked it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Het kost maar 6 minuten om 7.700.000CR kwijt te raken voor een 200k missie naar ADIT :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RobV schreef op maandag 26 september 2016 @ 19:23:
Het kost maar 6 minuten om 7.700.000CR kwijt te raken voor een 200k missie naar ADIT :X

[video]
Ai Ai Ai, wat gaat die hull hard achteruit zeg ;w

Geen militairy grade zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Drumatiko schreef op maandag 26 september 2016 @ 19:27:
[...]

Ai Ai Ai, wat gaat die hull hard achteruit zeg ;w

Geen militairy grade zeker?
Ik zat voornamelijk een heleboel _niet op te letten_. Teveel bezig met de capture tooling. Eigen schuld, maar ja, that's what insurance is for. Ik hoop wel dat het een fatsoenlijke video is geworden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RobV schreef op maandag 26 september 2016 @ 19:28:
[...]

Ik zat voornamelijk een heleboel _niet op te letten_. Teveel bezig met de capture tooling. Eigen schuld, maar ja, that's what insurance is for. Ik hoop wel dat het een fatsoenlijke video is geworden.
Prima kwaliteit d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• captain_ghost
RobV schreef op maandag 26 september 2016 @ 19:28:
[...]

Jouw bootje is ook langzaam. het zou sneller dan 350 ms moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Heb je gezien wat ik achter me aan kreeg? Elite Anaconda.. is ook niet de makkelijkste vijand hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
RobV schreef op maandag 26 september 2016 @ 19:23:

[video]
Vervelend, zo gaat het ook de hele tijd met mijn python ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• captain_ghost
RobV schreef op maandag 26 september 2016 @ 19:32:
Heb je gezien wat ik achter me aan kreeg? Elite Anaconda.. is ook niet de makkelijkste vijand hoor.
Daar heb ik ook last van met mijn Cutter. Die is snel genoeg.
Ik moet wel uitkijken met mijnen. van schokwave mijn wordt conda juist extreem sneller van. Die moet je even ontwijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RobV schreef op maandag 26 september 2016 @ 19:32:
nouja eigenlijk wel O-)

Lang leve de Cutter. Het vliegt als een dronken koe, maar snel is ie zeker :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Niet als je zelf in een lousy-conda zit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik las hier iets over Sothis Ceos missies. Ik zou maar snel beginnen. Het gerucht gaat dat het erg minder word in 2.2

Overigens speel ik op een i7,970nogwat, 16gbram, 512ssd, Met Trackir en een lekkere thx sound dingus van logitech (base! how low can you go!) op 1 van de 2 24inch schermen. De 2de is altijd leuk voor meer info van spel. filmpje, livestream en noem maar op Alles op max en heerlijk vloeiend :)

Of op mijn rift natuurlijk :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Je moet het ook niet helemaal serieus nemen, kan me voorstellen dat een elite-conda lastig is als je niet weg kunt vluchten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Na 156uur spelen heb ik nooit meer dan 10mil gehad, snap niet hoe mensen uberhaupt zoveel bij elkaar sprokkelen, en 7.7m verliezen is bij mij meteen van scratch beginnen.
En elke keer dat ik lees over 'money making' routes of missies zoals die Sothis / Ceos zijn die systems in lockdown (zoals nu dus).
Ochja, ook op budget vermaak ik mij prima altijd ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• GeeBee
Na het eten weer inloggen en hij doet 't... _/-\o_

Ik ben bij Wredguia EO_H B37-5 en op weg naar CEOS voor een reputation boost zodat die lekkere 5M missies weer beschikbaar zijn.

Hij geeft af en toe nog steeds een Malfunction, dus dit:

Afbeeldingslocatie: http://www.thefedoranerd.com/wp-content/uploads/2014/12/Hello-IT-Have.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door GeeBee op 26-09-2016 19:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
oh arme rob! (er was nog een pagina lol)
Maar wees gerust! Mijn condatje had na 2 minuten al de geest gegeven. Dat ding kan niet eens boosten met zijn 3d schildje ;)

Maar wel bijna 60 lichtjaar springen woei!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
CT schreef op maandag 26 september 2016 @ 19:42:
Na 156uur spelen heb ik nooit meer dan 10mil gehad, snap niet hoe mensen uberhaupt zoveel bij elkaar sprokkelen, en 7.7m verliezen is bij mij meteen van scratch beginnen.
En elke keer dat ik lees over 'money making' routes of missies zoals die Sothis / Ceos zijn die systems in lockdown (zoals nu dus).
Een paar weken terug heb ik ongeveer 200 miljoen bijeen gehaald met sothis missies. Ik heb ervoor gekozen om het meeste te verbrassen, want gratis geld is fun fun. Voor de beta precies eender. Doordat mijn profiel kapot ging heb ik in de 2.2 beta 1 miljard credits gekregen van tech support. Ook daarvan is inmiddels nog maar 300 miljoen over. Vaak dood, veel upgrades.. thats what betas are for!!

Ik heb de afgelopen maanden alleen maar gespeeld om the Gathering in HIP87414 te pushen. En aangezien de boog niet altijd gespannen kan zijn heb ik de laatste dagen wat meer een Yolo instelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is raar, ik ben een uur geleden nog daar geweest om missies te halen, zometeen terug voor nieuwe. Is er nu helemaal niets meer te krijgen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
En zo hoort het! Mee eens! Als HIP me nodig zou hebben ben ik daar! Zo niet ben ik alles behalve daar! Het universum is groot! De tijd om te spelen is klein. Er is zo veel te doen!

Zoals nu kleine fumerols bekijken in sol :D Je wint er niks mee maar altijd leuk om te doen. Bij een volgende UA/UP/barnacle avontuur ben ik er ook zeker bij!

Overigens ben ik nu onderweg naar Planet 9! persephone heet dat De 9de planeet die pas geleden min of meer voorspeld is in ons echte leven. En Elite heeft hem al :P

[ Voor 19% gewijzigd door Leutje op 26-09-2016 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Hm als ik in de galaxy map kijk staan de stations op lockdown.. en om nu 400ly te jumpen om te zien of het nu wel/niet zo is :P Ochja, wellicht ga ik dat maar doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyoi

Tyoi

Beddytear

Wow, 19 nieuwe berichten binnen een uur :P

Waarom kan je geen extra ammo opslaan in een cargo bay?! :( |:(

6) You just checked it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CT schreef op maandag 26 september 2016 @ 20:12:
Hm als ik in de galaxy map kijk staan de stations op lockdown.. en om nu 400ly te jumpen om te zien of het nu wel/niet zo is :P Ochja, wellicht ga ik dat maar doen.
Als je een half uurtje wacht dan check ik het voor je :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Ik ben er al :P geen 5M missies gezien nog

@RobV
Leuk filmpje, al loopt het geluid na een tijdje uit sync. (op de telefoon, Android)
Waarom vlucht je eigenlijk? Dat was je mission target :+

[ Voor 64% gewijzigd door daPet op 26-09-2016 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tyoi schreef op maandag 26 september 2016 @ 20:14:
Wow, 19 nieuwe berichten binnen een uur :P

Waarom kan je geen extra ammo opslaan in een cargo bay?! :( |:(
Iron Nickel en Sulpher gaan minen. En die dingen liggen voor het oprapen. Hiermee kan jeje multicannons herladen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyoi

Tyoi

Beddytear

Leutje schreef op maandag 26 september 2016 @ 20:16:
[...]

Iron Nickel en Sulpher gaan minen. En die dingen liggen voor het oprapen. Hiermee kan jeje multicannons herladen ;)
Oh echt? Zo 'on the fly?' Of moet je daar extra refinery of dergelijke voor hebben?

6) You just checked it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Tyoi schreef op maandag 26 september 2016 @ 20:19:
[...]

Oh echt? Zo 'on the fly?' Of moet je daar extra refinery of dergelijke voor hebben?
Magic word is 'synthesis'

Rechter computer, tab inventory, dan synthesis. Je kan een boel zelf craften!

[ Voor 14% gewijzigd door daPet op 26-09-2016 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyoi

Tyoi

Beddytear

Oh, dat ga ik zo maar ff researchen. Dank u CMDR's!

6) You just checked it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Parcival44
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-07 00:36
hm ben ook geen echte power player maar mijn eerste geld heb ik via cobra en asp explorer met rare trade routes gedaan. ging niet heel hard maar had echt wel een maxed aspje

daarna aardig wat rep opgebouwt en daarmee krijg je best leuke missies

nu kan ik met een Adit run ( stack 20 misies in hip87414 ) een paar miljoen halen voor 13 lichtjaar en 5 min in the system( ja wel 3 stations en niet je zelf laten neerhalen zoals Rob ;) )
andere optie is in nhip komen ook geregeld 100 ltyr trade misies voorbij die leveren ook 1-2 mill per stuk op meestal komen er een paar tegelijk dan tik ook leuk aan

<<Crunck>>Christina Pagniacci: No intensity, no victory.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je moet wel op een planeet kunnen landen uiteraard! maar iron sulpher enzo vind je binnen een paar minuten En voor elke keer dat je wat op pikt krijg je 3 keer iron binnen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Drumatiko schreef op maandag 26 september 2016 @ 20:15:
[...]

Als je een half uurtje wacht dan check ik het voor je :*)
Genoeg missies te vinden daar, laadruim alweer half vol *O* *O* *O*

edit: en nu helemaal vol :9~

[ Voor 5% gewijzigd door Drumatiko op 26-09-2016 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
daPet schreef op maandag 26 september 2016 @ 20:16:
Ik ben er al :P geen 5M missies gezien nog

@RobV
Leuk filmpje, al loopt het geluid na een tijdje uit sync. (op de telefoon, Android)
Waarom vlucht je eigenlijk? Dat was je mission target :+
Ik mag hopen dat de software waarmee ik het filmpje gemaakt heb dat allemaal netjes gedaan heeft. Maar goed dat je het meldt! Daarvoor dank, ik ga er naar kijken.

Het was inderdaad mission target, maar ik wist dat mijn setup geen schijn van kans maakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoppa,.. 2 rondjes Sothis gedaan vandaag in mijn combat-cutter, en 70m rijker :D

Weet iemand trouwens hoe duur dat nieuwe Orca-achtige schip is (2.2)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Who is Leilani Hanson? en wat heeft ze met onze meneer vazques gedaan?
grrr!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
De Beluga word 74 miljoen in 2.2 of 7.4 in de beta :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leutje schreef op maandag 26 september 2016 @ 21:41:
De Beluga word 74 miljoen in 2.2 of 7.4 in de beta :P
Danku, dat zijn dan nog even een paar avondjes doorsparen voor de bijbehorende A-modules :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wacht even.. 2 rondjes voor 70 miljoen? Dat red ik met 1 keer vliegen in mijn cutter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyoi

Tyoi

Beddytear

70mil in 1 rondje... daar doe ik een paar avonden over, zeg maar 2 weken op zn minst...

Als je synthi-nogwattus doet voor bijvoorbeeld small ammo (multicannon), restocked hij dan je volledige ammo stockpile of alleen maar een beetje?

Edit:
En voor al je cannons of alleen maar 1tje?

[ Voor 10% gewijzigd door Tyoi op 26-09-2016 21:47 ]

6) You just checked it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leutje schreef op maandag 26 september 2016 @ 21:43:
Wacht even.. 2 rondjes voor 70 miljoen? Dat red ik met 1 keer vliegen in mijn cutter
Tjah, het is mijn combat cutter, dus ca. 400 cargo ruimte (en ik pak elke missie aan).

Kijk dan hoe mooi dat schip is! O+ :9~ _/-\o_

Pagina: 1 ... 3 ... 122 Laatste