• RobV
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
(overleden)
Patje040175 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 12:57:
Nou ik wordt er constant uitgegooid, errormessage dat mijn client too old is terwijl hij up-to-date is :(
Je bent zeker niet de enige,

https://forums.frontier.c...91275-Error-cient-too-old

 | Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Zo, we gaan een beluga kopen in LHS 3447.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 14:58
Ik zit nu in Mobius, ben geland op HIP 87414 AB1

• RobV
  • Niet online
(overleden)
stefijn schreef op donderdag 22 september 2016 @ 19:01:
Ik zit nu in Mobius, ben geland op HIP 87414 AB1
Ik ben veel in de beta aan het testen, voor de foto kom ik natuurlijk in de life versie bij Blaauw op HIP 87414 op zaterdag

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06 08:35
Ok. Kon het niet laten. Jullie maken het te lekker. Heb de beta ook maar aangeschaft :P Downloading now...

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boefmans
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 31-08 08:57
Een lekkere trade run route gevonden, 1 jump, 200-300ls per keer, heentrip iets meer dan 2k winst, terug 1k. Weet niet of dat goed is, ik vind het igg veel. (als iemand betere run weet, ruim 3k per ton heen en terug winst op 25ly)
Vlieg in een asp explorer. Uit luiheid een docking comp erop, geen schilden dus kan 124ton per keer meenemen.
Wel apart dst ik per landing 250cr tot zelfs 2k aan reparaties kan lappen omdat die docking pc zo lomp doet :)

[ Voor 8% gewijzigd door Boefmans op 22-09-2016 19:40 ]

mixing a drink and music

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:24
Docken is juist een leuk onderdeel, zeker bij het saai van A naar B vliegen...

• Boefmans
Klopt maar nu even niet ;l ff chillen muziekje wijntje etc.

mixing a drink and music

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Boefmans schreef op donderdag 22 september 2016 @ 19:31:
.
Wel apart dst ik per landing 250cr tot zelfs 2k aan reparaties kan lappen omdat die docking pc zo lomp doet :)
Dat is gefixed met 2.2

Kun je zo lang niet wachten, dan is een 3c shield of zelfs een 2c genoeg om de fouten van de docking comp te compenseren. Of je leer gewoon zelf te vliegen :9

[ Voor 24% gewijzigd door RobV op 22-09-2016 20:00 ]

• Boefmans
Ik kan prima zelf vliegen, maar mey trade grinden is het wel ff relaxed.
Nu voor de afwisseling een vulture gekocht, dssr past geen lame dc in uiteraard.

mixing a drink and music

• RobV
  • Niet online
(overleden)
We plagen maar een beetje, boefmans, ikneem ook vaak een DC mee als er ruimte voor is. Een Anaconda is gewoon té crap in de brievenbus om er risico's mee te nemen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-08 06:43
Ik had al een tijdje geen assassination mission meer gedaan vanwege het eindeloze zoeken naar mission targets, dus is ik was aangenaam verrast dat die tegenwoordig keurig door mevrouw de boordcomputer worden gemeld als zijnde gespot.
Vervolgens staatie als Location in de Navigation tab. Keurig!

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/LeeIZgp.png

Oh ja... een bezoekje aan de Nav beacon onthult de planeet waar de target zich bevindt, inclusief ETA. Ook handig.

[ Voor 14% gewijzigd door GeeBee op 22-09-2016 23:21 ]

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

• Boefmans
Ja ze klibkt best streng maar is tich best bebulpzaam.
Darn wat vliegt die vulture lekker in res sites :) ga na 1m maar ff doxken al he ik geen enkele schade nog.

mixing a drink and music

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Haha boefmans, misschien toch maar de autocorrect niet op Klingon zetten volgende keer. Slaap lekker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boefmans
RobV schreef op donderdag 22 september 2016 @ 23:22:
Haha boefmans, misschien toch maar de autocorrect niet op Klingon zetten volgende keer. Slaap lekker.
vreemde reactie hoor:

'ach tlhIngan laH laD Hoch nuv naDev?

mixing a drink and music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Geen idee waar jij het over hebt, sorry.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 14:58
Nondejuu, wat ben ik toch een amateur zeg. Ik ga naar een andere planeet om daar wat zinc te scoopen voor mijn AFM, kom een settlement tegen. Kost me bijna mijn python: eerst laat ik mijn SRV bijna aan flarden schieten, daarna kost de defence turret me mijn Pythonschild omdat ik gruwelijk zit te kloten. Vervolgens crash ik hard in de planeet, Python naar 14% terwijl ik nog beschoten wordt door die turret....

Ik naar veiliger plek op de planeet, zinc zoeken voor mijn AFM. Heb ik eindelijk voldoende, maar een refill van mijn AFM doet niets (???), ding blijft op 6700/0 staan dus ik kan mijn Pyhton niet repairen (kan zowieso niet volgens mij achteraf maar goed, nog een blunder)

Dan maar terug naar Blaauw City. Krijg ik onderweg een scan van iemand die mijn cargo wil hebben, maar ik schiet als eerste en nu wanted.... Tijdens het schieten raakt mijn Python helemaal oververhit.
Zoals gebruikelijk kan ik totaal niet met de Python onderwerg, haal alle controls door elkaar en moet een shieldbooster gebruiken. Daardoor nog meer hitte, en dus hitteschade...

Uiteindelijk kan ik, na diverse pogingen (per ongeluk wapens inschakelen, per ongeluk landinggear inschakelen etc etc) weg met mijn FSD. Schakel ik net voor ik Blaauw city invlieg mijn wapens in in plaats van mijn landinggear, krijg nog een scan maar net op tijd binnen.

Wtf..... :| Ik doe echt alles verkeerd wat je maar verkeerd kunt doen.

En waarom kan ik mijn AFM niet gebruiken na een refill???? (ma.w. waarom na een refill nog steeds 0 AFM units?)

[ Voor 5% gewijzigd door Stefke op 23-09-2016 10:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Deze week nog maar eens na lange tijd gespeeld, want de update ziet er vet uit. Dacht even een com. goal te gaan doen. Speel altijd normaal gewoon open, nog maar paar keer pirates ontmoet en die deden hun ding deftig in character, dus altijd complied en wat cargo afgegeven. Maar deze pummel schoot met zen corvette, zonder iets te zeggen, me gewoon aan flarden zonder ik zelfs cargo had. Great job! Doe ik de CG wel ff gewoon in solo. Kan spijtig geen KOS - lijst ingame aanmaken :p.

[ Voor 6% gewijzigd door BlaSfem0n op 23-09-2016 10:17 ]

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 16:31

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

stefijn schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 10:12:
Nondejuu, wat ben ik toch een amateur zeg. Ik ga naar een andere planeet om daar wat zinc te scoopen voor mijn AFM, kom een settlement tegen. Kost me bijna mijn python: eerst laat ik mijn SRV bijna aan flarden schieten, daarna kost de defence turret me mijn Pythonschild omdat ik gruwelijk zit te kloten. Vervolgens crash ik hard in de planeet, Python naar 14% terwijl ik nog beschoten wordt door die turret....

Ik naar veiliger plek op de planeet, zinc zoeken voor mijn AFM. Heb ik eindelijk voldoende, maar een refill van mijn AFM doet niets (???), ding blijft op 6700/0 staan dus ik kan mijn Pyhton niet repairen (kan zowieso niet volgens mij achteraf maar goed, nog een blunder)

Dan maar terug naar Blaauw City. Krijg ik onderweg een scan van iemand die mijn cargo wil hebben, maar ik schiet als eerste en nu wanted.... Tijdens het schieten raakt mijn Python helemaal oververhit.
Zoals gebruikelijk kan ik totaal niet met de Python onderwerg, haal alle controls door elkaar en moet een shieldbooster gebruiken. Daardoor nog meer hitte, en dus hitteschade...

Uiteindelijk kan ik, na diverse pogingen (per ongeluk wapens inschakelen, per ongeluk landinggear inschakelen etc etc) weg met mijn FSD. Schakel ik net voor ik Blaauw city invlieg mijn wapens in in plaats van mijn landinggear, krijg nog een scan maar net op tijd binnen.

Wtf..... :| Ik doe echt alles verkeerd wat je maar verkeerd kunt doen.

En waarom kan ik mijn AFM niet gebruiken na een refill???? (ma.w. waarom na een refill nog steeds 0 AFM units?)
Met een AFMU kun je alleen modules repareren he, je hull (die 14%) ga je er niet mee kunnen fixen. Je moet bovendien zelf aangeven welke module je wil repareren, dat gaat niet automagisch.

Rechter scherm -> modules -> beschadigde module selecteren -> repair.

Daarna de gerepareerde module weer aanzetten want die gaat offline tijdens de reparatie (hints: loop niet weg van je PC als je je life support aan het reparen bent :D En repareer geen thrusters terwijl je boven een planeet vliegt.)

Hoe het met die AFMU-ammo zit weet ik niet meer, wel dat het er erg onduidelijk staat. Volgens mij zit je unit gewoon vol.

[ Voor 3% gewijzigd door SnoeiKoei op 23-09-2016 10:37 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• david_again
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 30-08-2024
Boefmans schreef op donderdag 22 september 2016 @ 23:18:
Ja ze klibkt best streng maar is tich best bebulpzaam.
Darn wat vliegt die vulture lekker in res sites :) ga na 1m maar ff doxken al he ik geen enkele schade nog.
Iets teveel Lavian Brandy gehad? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Parcival44
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-07 00:36
heeft een van jullie een idee hoe ik kan zien waar the gathering als faction allemaal is?
ik ging veel tussen adit en hip maar tijdens mijn laatste terug reis kwam ik "onze" Spanjaard ook op een tussen stopje tegen .
en dus benieuwd waar The Gathering allemaal zit ..
ja al gezocht online maar kan eigenlijk niks vinden

<<Crunck>>Christina Pagniacci: No intensity, no victory.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Parcival44 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 13:56:
heeft een van jullie een idee hoe ik kan zien waar the gathering als faction allemaal is?
ik ging veel tussen adit en hip maar tijdens mijn laatste terug reis kwam ik "onze" Spanjaard ook op een tussen stopje tegen .
en dus benieuwd waar The Gathering allemaal zit ..
ja al gezocht online maar kan eigenlijk niks vinden
https://eddb.io/station
En dan faction invullen. Alleen Blaauw komt terug dus kennelijk is de data verouderd of incompleet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Parcival44
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-07 00:36
RobV schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 14:09:
[...]

https://eddb.io/station
En dan faction invullen. Alleen Blaauw komt terug dus kennelijk is de data verouderd of incompleet
^^^^^ dat is wat ik OA bedoelde met ik kan niks vinden 8)7

maar is het dan wat als we een lijst maken met waar we dan allemaal wel zitten?

<<Crunck>>Christina Pagniacci: No intensity, no victory.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Niet vergeten iedereen! Morgen avond 20:30 Blaauw City!
Voor een mooie foto van ons op de eerste pagina van dit topic

.
.

Overigens geld mijn voorstel nog steeds! Maak een leuke wedstrijd en de winnaar krijgt van mij een ship skin (pack) van 6 euro :)
Voorbeeld: Een sidewinder race. Gaan naar station X en de haal een product op. Lavian brandy ofzo. De eerste die terug is mag dan een leuke skin uitkiezen die je van mij krijgt!
Dit duurt niet zo erg lang en toch gezellig voor de mensen die meedoen :D

Ik wil graag zelf mee doen maar zal, mocht ik winnen, niet mee doen aan de wedstrijd ;) In dat geval krijgt uiteraard de 2de plaats een skin

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azteke
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 21:52

azteke

King

stefijn schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 10:12:
...
...
Ik vlieg sinds kort ook in een Pyhton, de volgende stap naar unversele roem na mijn Cobra MKIII. Hoe komt het dat je al je controls door elkaar haalt, deze zijn toch niet ineens anders geworden? :+

Ik heb overigens wel hetzelfde ervaren als jij >:) Omdat de Python meer slots heeft kan ik ook heat sinks en shield boosters gebruiken. Als je die knoppen niet weet te vinden, en de omgeving is een beetje chaotisch (paniek!) dan mix je ze wel eens door elkaar. Per ongeluk met silent running vliegen is dan niet leuk :P Mijn oplossing hiervoor was alles rustiger opbouwen, dus niet gelijk dezelfde tegenstanders opzoeken. Zo leer ik geleidelijk nieuwe functies :*)

CMDR azteke || You never get a second chance to make a first impression...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boefmans
david_again schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 11:59:
[...]

Iets teveel Lavian Brandy gehad? ;)
Nee net nieuwe telefoon, autocorrectie en toetsenbord zijn niet zo fijn als ik hoopte :)

mixing a drink and music

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Parcival44 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 14:11:
[...]

^^^^^ dat is wat ik OA bedoelde met ik kan niks vinden 8)7

maar is het dan wat als we een lijst maken met waar we dan allemaal wel zitten?
Gaat niet werken, want zoals je ziet hebben we ADIT Schroter Station inmiddels weer verloren. Wat we wel kunnen opstellen, is een lijstje waar we ueberhaupt influence hebben (nu ik erover denk: waarschijnlijk bedoelde je dat, sorry)

Ik begin vast:
Hip87414
Adit
Windjet

[ Voor 4% gewijzigd door RobV op 23-09-2016 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefmans
Dat silent running heb ik ook wel gehad, niet i python want dasr ben ik nog ver vanaf...

Vulture en asp explorer even leeggehaald en geparkeerd en een t7 genomen, max cargo minus docking computer. Per op en neer trip geeft dat 710k credits, iets meer dan 4 trips per uur. Even een avondje grinden en kijken wat het oplevert.

btw weet iemand een goede plek om titanium in te slaan voor de community goal? liefst dat ik op de terugweg ook nog wat geld maak? :D

en over die CG: zijn die rewards fixed of hangen die ook af van het tier dat we halen?

[ Voor 25% gewijzigd door Boefmans op 23-09-2016 19:52 ]

mixing a drink and music

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• daPet
Dat is tier afhankelijk ja, 9 van de 10 keer haalt de community goal de deadline niet maar wordt de hoogste tier gehaald.
Probeer eens Sothis / Ceos runs, als je een beetje reputatie hebt opgebouwd krijg je leuke missies die veel betalen :)

Mijn dommigheid deze week: Ik dacht, laat ik eens naar Hutton Orbital vliegen in Alpha Centauri, ff checken wat er te vinden is. Ik wist dat het ver was, het station ligt bij Proxima Centauri op 0,22LY. Das dus 1,5 uur supercruise 8)7. Kom ik daar eindelijk aan, heb ik te weinig reputatie en kan dus niet docken :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefmans
En hoe vaak gaat het per tier omhoog ongeveer? De rewards die aangegevens staan zijn erg mager.

mixing a drink and music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• david_again
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 30-08-2024
Boefmans schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 15:36:
[...]

Nee net nieuwe telefoon, autocorrectie en toetsenbord zijn niet zo fijn als ik hoopte :)
Oh oke, dat verklaard een hoop. Maar een Lavian Brandy op z'n tijd is wel lekker hoor ;)

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-08 06:43
Boefmans schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 20:14:
En hoe vaak gaat het per tier omhoog ongeveer? De rewards die aangegevens staan zijn erg mager.
Ik weet niet of daar een vuistregel voor te geven is, behalve dat ze omhoog gaan en dat je uiteindelijk dus meer kunt verdienen dan er initieel staat.

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:24
Ik ben ook wat aan het experimenteren geweest met mijn Python. Initieel ook 2 medium beam turrets en 2 large gimballed multi cannons. De 3e hardpoint zat een large gimballed pulse, maar die werd eigenlijk zelden gebruikt. Daarna een loadout met 5 turrets (3*large burst, 2*medium pulse), maar daarmee deed ik echt te weinig damage, en met 6C thrusters kon ik meestal de enemy wel enigszins voor me houden. Ik ben er nog niet uit hoe ik het nu wil opzetten. Misschien nog een keer large fixed of gimballed beams proberen, maar die vreten weer zoveel stroom. Al is de damage/watt wel efficienter...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Leutje schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 15:05:
[b]Niet vergeten iedereen! Morgen avond 20:30 Blaauw City!
Mijn conditie is super-kak vandaag, maar ik ga mijn best doen. Alles is klaar, mijn schepen liggen bij Blaauw.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Inderdaad

NIET VERGETEN! VANAVOND OM 20:30! BLAAUW CITY IN HIP 87414!

En nu voor stefijn en snuifje... euhm.. ik denk dat ik de vrienden reqeust verzonden heb in beta :P

Heb ze net nogmaals gedaan in 2.1 sorry :)

Zo.. nu even geld verdienen met een 3000 lichtjaar rondtrip in mijn python :P De Vip is tot dusver erg happy!

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mocht je in slaap vallen bel ik je wel Robbie ;)
*ja maar je hebt mijn telefoon nummer niet!

DAN ROEP IK WEL HEEL HARD! :D

Rust lekker uit vandaag voor zover dat gaat en ik zie je vanzelf wel online verschijnen.

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Leutje schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 11:56:
Inderdaad

NIET VERGETEN! VANAVOND OM 20:30! BLAAUW CITY IN HIP 874141!
1'tje teveel leut.. 87414 :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Leutje schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 11:56:
Inderdaad

NIET VERGETEN! VANAVOND OM 20:30! BLAAUW CITY IN HIP 87414!

En nu voor stefijn en snuifje... euhm.. ik denk dat ik de vrienden reqeust verzonden heb in beta :P

Heb ze net nogmaals gedaan in 2.1 sorry :)

Zo.. nu even geld verdienen met een 3000 lichtjaar rondtrip in mijn python :P De Vip is tot dusver erg happy!
Reporting for duty o7
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/hloKqIJ.jpg?1

“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Oops :+

• EliteGhost
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-09 13:03
Huishoudelijk werk gedaan (nog wel even boodschappen doen) :) Dus ik vertrek zo naar Blaauw City. Tot vanavond, heren!
25 jumps naar HIP 87414 is ook geen lolletje :F Cutter, Anaconda of ander schip halen heeft ook niet zo veel zin. :|

Gentlemen, the Ghost has landed at Blaauw City. :w

[ Voor 43% gewijzigd door EliteGhost op 24-09-2016 15:28 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)

• daPet
Ik zal vanavond niet te dicht bij komen :+
EliteGhost schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 14:44:
Huishoudelijk werk gedaan (nog wel even boodschappen doen) :) Dus ik vertrek zo naar Blaauw City. Tot vanavond, heren!
25 jumps naar HIP 87414 is ook geen lolletje :F Cutter, Anaconda of ander schip halen heeft ook niet zo veel zin. :|

Gentlemen, the Ghost has landed at Blaauw City. :w
Farseer is niet zo ver weg van Blaauw :)

[ Voor 84% gewijzigd door daPet op 24-09-2016 15:30 ]

• Boefmans
pfff na 1000x eindelijk een res met mooie schepen, ik wil aanvallen, could not connect to... etc. :D

en een kwartier later weer... lekker die srevers, zeker weekend ofzo

[ Voor 26% gewijzigd door Boefmans op 24-09-2016 16:20 ]

mixing a drink and music

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• azteke

azteke

King

Hmm, ik ben bang dat ik vanavond 20:30 niet ga redden, zit nog 11 jumps van Blaauw af en ik denk dat onze gasten niet op tijd weggaan. :/

Of zal ik ze eerder wegsturen? >:) 8)7

Ja natuurlijk :P

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Ik heb getest. Hardware doetut, FdL doetut, Mobius groep doetut, screenshot doetut, netwerk doetut

Ik heb nog geen TS of Discord geconfigureerd, ik weet ook niet of de ingame chat met een grote groep werkt?

Ik ben ook geen held met ingame typen en lezen. Als het druk wordt mis ik veel dingen die langskomen. Daarom wil ik vragen of iemand anders de regie op zich neemt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zo, even mijn battlewagon gepimpt 8)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/0GhkxU4.jpg

edit: Verzamelen we trouwens in open-modus?

[ Voor 22% gewijzigd door Drumatiko op 24-09-2016 19:15 ]

“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• captain_ghost
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-03 19:34
Nou, in Blaauw zitten mijn Vulture, Cutter en gepimpt ASP explorer in garage.
Mijn Clipper ligt in Cubeo.. die kan ik in 5a10 minuten ophalen.

Nu moet ik nog gaan eten.. Wacht op de bezorger :9

[ Voor 15% gewijzigd door captain_ghost op 24-09-2016 19:14 ]

CMDR Executeur : Concentratie is belangrijk. De ongeluk zit in de kleine hoekje

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik wil best de regie op me nemen hoor Rob. Dan doe ik alleen geen headset op.

Ik ben nu in de beta een missie aan het doen... w00t!!! :D zal het posten als ik zo thuis ben!

• daPet
RobV schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 19:05:
Ik heb getest. Hardware doetut, FdL doetut, Mobius groep doetut, screenshot doetut, netwerk doetut

Ik heb nog geen TS of Discord geconfigureerd, ik weet ook niet of de ingame chat met een grote groep werkt?

Ik ben ook geen held met ingame typen en lezen. Als het druk wordt mis ik veel dingen die langskomen. Daarom wil ik vragen of iemand anders de regie op zich neemt?
Ingame comm werkt denk ik alleen in wing, dus max 4 personen?

Afbeeldingslocatie: https://edje01.home.xs4all.nl/got/ED/dbsblaauws.png

Ready...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RobV schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 19:05:

Ingame kan via de local chat, maar het verzamelen is wellicht makkelijker via de discord chat?

Discord link: https://discord.gg/WSkkds9 (Discord installeren, registreren en je bent klaar)

Verzamelen we trouwens in Mobius of Open? In hang nu al een uur rond het station screenshots te maken in open ik heb nog geen andere commander gezien (dus is veilig :P) edit: zit nu in mobius

• captain_ghost
Wie heeft Orca liggen?

• Patje040175
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-09 08:11

Patje040175

Zwarte koffie !!!

Nog ff koffie zetten en dan kom ik

Goedzo !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BeranMuden
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07-07 08:34
Cmdr. Beran Muden, reporting for his mandatory personel photograph.

• EliteGhost
Ik ben nog even koken en eten. Ben er niet eerder dan 20:25.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Ho!-Ly! SH... Wat was me dat een missie zeg!
Een missie die me ongeveer 6 uur van me leven koste. Maar dat was het zeker waard! (en niet alleen kwa opbrengsten haha)

Goed! Ik moest meneer de vip Luke Osborne pak em beet 1500 lichtjaar verderop brengen. Maar ook weer terug. Ik moest een Carbon star naderen en dan zou ik na hem terug gebracht te hebben ongeveer 1.5 miljoen krijgen van hem. Nou is dit een beta dus dan doe ik dat wel even.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/fmhal5u.png

Ik zat in mijn ouwe trouwe python en denk.. mwah het kan wel in dit ding. Dus ik nam de missie aan en ging 50 keer springen naar de carbon ster.
De hele weg geen problemen De vip Happy! easy money en geen bugs.
Tot ik de laatste sprong deed

Het is een HUGE! ass ster en mijn toeristen beacon was erg dicht bij de ster. Ik dacht toen meteen al... "oshit..."
En dat bleek! Niks van gelogen! De 50 sprongen heen waren sneller klaar dan de planeet waar de beacon op staat te naderen. Ik ben eigenlijk nog nooit zo bang geweest om mijn scheepje te verliezen (ook al is het beta) De hitte van de ster is zo intens en komt zo ver weg dat ik de planeet naderde met nog maar 66% hull over.
De laatste 2 nm moest ik gewoon af leggen. dus maximaal 312 m/s en geen superckroes! (:P) tot die tijd supercruise aan, supercruise uit. ...aan....uit.... ik zal het halen verdomme!
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/VXr8m54.png
Dit duurde ook nog even helaas.. en het werd maar warmer !

GERED!!
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/EsVSLfm.png
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/HPVvpiT.png

pfew! :D... euh ik moet ook nog terug....

Ok. Nou dan gaan we maar he meneer Osbourne? (die al mijn hull schade niet kon waarderen en niet wist dat het nog verder naar beneden ging :P )

Het duurde zeker een uur en nog meer schade maar toen! Toen was ik vrij! Op naar HIP 87414!
FSD Malfunctioned!
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/W8Cx9jk.png
ohnoooo.. :(
Frame shift online.
oh.. pfiew

Na nog een keer of 20 een Malfunction gehad te hebben kwam ik eindelijk thuis!
Ik zag de missie niet terug in de missie board. hmmm bug.. OH WACHT! Het is een passagier!

Dus even gekeken hoeveel ik van mijn 1.5 miljoen heb over gehouden.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/dVM0C4F.png

Oh... My......
*O* *O* *O*

Dus buiten het feit dat dit mischien mijn spannendste missie OOIT was verdiende het ook nog eens geweldig!
Dit was een fantastische dag FD! _/-\o_

BeranMuden schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 19:59:
Cmdr. Beran Muden, reporting for his mandatory personel photograph.
Oh nice! je weet dat het in Mobius is?

• daPet
Leutje schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 20:04:
[...]

Oh nice! je weet dat het in Mobius is?
Kan denk ik ook wel in open?

Kom je ook op discord?

Als iedereen het er mee eens is gaan we lekker in open. Net zo makkelijk :)

Open is prima :P

• Patje040175

Patje040175

Zwarte koffie !!!

Zitten nu in mobius.....

Goedzo !

lol We gaan naar open. Kan iedereen mee doen die opdraaft. :)

Dapet ik zit nu niet op dicord. zit nog na te trillen van de missie van net ;)

• Patje040175

Patje040175

Zwarte koffie !!!

Ok, onderweg naar open

Goedzo !

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Zat te wachten in mobius, ik kom naar Open.

• BeranMuden
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07-07 08:34
Sorry voor de botsingen, had al een biertje op en de Bob was niet aanwezig...

• captain_ghost
Zijn jullie al op blaauw of planeet? en ook op chat

We zijn nu opp de planeet. coordinaten -2.9 -137.4

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Bedankt allemaal, was best lachen zo. Ik ga binnenkort even een kleine canyon of krater met steile wanden opzoeken zodat we een echte derby kunnen houden :P

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/E78N9pe.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/1m9Cu79.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/jocO8KP.jpg

Edit: ow balen, zit dat stomme Discord logo in de weg 7(8)7

[ Voor 9% gewijzigd door Drumatiko op 24-09-2016 21:54 ]

• captain_ghost
Geen cutter voor de station, dat is zonde.
Doodzonde..

Volgend keer ben ik erbij! Met Cutter

[ Voor 40% gewijzigd door captain_ghost op 24-09-2016 22:06 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!
En nu de opgepoetste versie:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Df0ySmG.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Was leuk al dat gehannes. Dank u allen, ik heb me vermaekt d:)b

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• EliteGhost
Lekker naar Frontier sturen! Als 50% van de "newsletter" rommel is over wat de andere spelers doen, dan mogen wij er ook wel eens op staan. Nederlanders verenigd in E:D!

[afbeelding]

[ Voor 41% gewijzigd door EliteGhost op 24-09-2016 22:15 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Ik ga morgen kijken of ik die fly-by's kan GIF'en. Die gaan zeker viral.

captain_ghost schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 21:57:
Geen cutter voor de station, dat is zonde.
Doodzonde..

Volgend keer ben ik erbij! Met Cutter
Ik zal er ook weer bij zijn; Zaterdag 1 oktober, 20:30, HIP87414, Blaauwstation
Zie topicstart voor discord (we kunnen daar ook een voice-channel aanmaken, scheelt een berg geklik ingame).

Als iedereen toegang tot mobius aanvraagt, dan kunnen we het in Mobius doen (voor het geval er weer een lolbroek is die zijn vliegtuig op mijn schilden wil stukvliegen)

• Patje040175

Patje040175

Zwarte koffie !!!

Haha, ja ik zag t 8)7

Goedzo !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Patje040175

Patje040175

Zwarte koffie !!!

Heb de race gemist maar volgende keer let ik goed op waar we heengaan

Goedzo !

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Volgende keer ben ik er ook bij! Ik hoop de rest ook :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• captain_ghost
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/jk2M5WK9uLKBy0QJESFsJfYV/full.jpg

Help een monsters.
Steentje beschermt mij wel!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/PM2iy9aFNzTypuLuDT1bj4jq/full.jpg

Kijk mooie speelgoed!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/jmWQNsQYQCzBkEXxMnXSFQzM/full.jpg

Wou dat mijne was :'(

[ Voor 45% gewijzigd door captain_ghost op 24-09-2016 22:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boefmans
Leutje schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 20:02:
Ho!-Ly! SH... Wat was me dat een missie zeg!
Een missie die me ongeveer 6 uur van me leven koste. Maar dat was het zeker waard! (en niet alleen kwa opbrengsten haha)

Goed! Ik moest meneer de vip Luke Osborne pak em beet 1500 lichtjaar verderop brengen. Maar ook weer terug. Ik moest een Carbon star naderen en dan zou ik na hem terug gebracht te hebben ongeveer 1.5 miljoen krijgen van hem. Nou is dit een beta dus dan doe ik dat wel even.
[afbeelding]

Ik zat in mijn ouwe trouwe python en denk.. mwah het kan wel in dit ding. Dus ik nam de missie aan en ging 50 keer springen naar de carbon ster.
De hele weg geen problemen De vip Happy! easy money en geen bugs.
Tot ik de laatste sprong deed

Het is een HUGE! ass ster en mijn toeristen beacon was erg dicht bij de ster. Ik dacht toen meteen al... "oshit..."
En dat bleek! Niks van gelogen! De 50 sprongen heen waren sneller klaar dan de planeet waar de beacon op staat te naderen. Ik ben eigenlijk nog nooit zo bang geweest om mijn scheepje te verliezen (ook al is het beta) De hitte van de ster is zo intens en komt zo ver weg dat ik de planeet naderde met nog maar 66% hull over.
De laatste 2 nm moest ik gewoon af leggen. dus maximaal 312 m/s en geen superckroes! (:P) tot die tijd supercruise aan, supercruise uit. ...aan....uit.... ik zal het halen verdomme!
[afbeelding]
Dit duurde ook nog even helaas.. en het werd maar warmer !

GERED!!
[afbeelding]
[afbeelding]

pfew! :D... euh ik moet ook nog terug....

Ok. Nou dan gaan we maar he meneer Osbourne? (die al mijn hull schade niet kon waarderen en niet wist dat het nog verder naar beneden ging :P )

Het duurde zeker een uur en nog meer schade maar toen! Toen was ik vrij! Op naar HIP 87414!
FSD Malfunctioned!
[afbeelding]
ohnoooo.. :(
Frame shift online.
oh.. pfiew

Na nog een keer of 20 een Malfunction gehad te hebben kwam ik eindelijk thuis!
Ik zag de missie niet terug in de missie board. hmmm bug.. OH WACHT! Het is een passagier!

Dus even gekeken hoeveel ik van mijn 1.5 miljoen heb over gehouden.
[afbeelding]

Oh... My......
*O* *O* *O*

Dus buiten het feit dat dit mischien mijn spannendste missie OOIT was verdiende het ook nog eens geweldig!
Dit was een fantastische dag FD! _/-\o_
Geweldig verhaal. En die reward... Dst is bijna 5x wat ik. Nu waard ben in elite lol.

mixing a drink and music

Boefmans schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 22:33:
[...]

Geweldig verhaal. En die reward... Dst is bijna 5x wat ik. Nu waard ben in elite lol.
Dank u :D Al scheet ik 7 kleuren bij die ster!

Afbeeldingslocatie: https://forums.frontier.co.uk/image.php?u=17616&type=sigpic&dateline=1474644738

[ Voor 16% gewijzigd door Leutje op 24-09-2016 22:38 ]

• azteke

azteke

King

Ik was helaas te laat voor de groupsfoto, maar heb nog wel op het laatst een paar leuke foto's kunnen maken!

The gathering (1)
The gathering...

The gathering (2)
The gathering...

More are coming
More are coming

En als laatste, Leutje racet naar zijn schip :9
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/V2UWU6i8DGedRGhnMusrmkJ3/thumb.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!
...save as... new background... DONE! :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• captain_ghost
Nog eentje foto.
Alsof ie uit mobiel telefoon geschoten!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/XJIDoYjuPYsu2Q04evISA6P6/full.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Patje040175

Patje040175

Zwarte koffie !!!

Superfoto's, ik zeg frontier newsletter material !!!!

Goedzo !

Er zitten hele mooie foto's bij! Erg dom van mij is dat ik in alle consternatie vergeten ben om het zelf te doen!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• EliteGhost
captain_ghost schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 22:29:
[afbeelding]

Help een monsters.
Steentje beschermt mij wel!

[afbeelding]

Kijk mooie speelgoed!

[afbeelding]

Wou dat mijne was :'(
Ah dus jij reed op me schip :p was dat vlak voordat ik je er af katapuldeerde? Er reed ook nog iemand op m'n ramen. Ben nog steeds bezig met lappen... :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• azteke

azteke

King

EliteGhost schreef op zondag 25 september 2016 @ 00:59:
[...]
Ah dus jij reed op me schip :p was dat vlak voordat ik je er af katapuldeerde? Er reed ook nog iemand op m'n ramen. Ben nog steeds bezig met lappen... :(
Excuus, dat was ik. Waar kan ik een kannetje ruitewisservloeistof afleveren? O-)
Een troost! Toen ik van je schip af reed explodeerde mijn SRV 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

ooeehh...
Dit was een spoiler van gister op een elite meet

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Leutje schreef op zondag 25 september 2016 @ 10:03:
[video]

ooeehh...
Dit was een spoiler van gister op een elite meet
Kijk dat ziet er tof uit, hopelijk maken ze een aantal hand-crafted locaties. :9~

spoiler:
Nu nog combat-SRVs (tanks *O* ) toevoegen, en we hebben een mooie locatie voor landbattles tegen de aliens/federation.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)

Sorry, de videokwaliteit sucks. De opnames waren goed maar er is kennelijk iets misgegaan bij importeren. update: Nee hoor, de opnames zelf waren al kut. "It’s worth noting that the built-in screen recorder can’t produce high-resolution videos. ", WTF Microsoft.

[ Voor 35% gewijzigd door RobV op 25-09-2016 11:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Das een mooie voor pagina 1 Rob! :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RobV schreef op zondag 25 september 2016 @ 10:43:
[video]

Sorry, de videokwaliteit sucks. De opnames waren goed maar er is kennelijk iets misgegaan bij importeren
Holy shit die laatste hahaha :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
'Wait for it'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefmans
Ik krijg de laatste tijd trouwens geen fatsoenlijke missies meer, terwijl mijn trade ra k net een stukje omhoog is gegaan, nu broker.
Ook bij facties waar ik cordial friendly of zelfs allied mee ben, ook geen smuggle missies... Enkel van de 100k of minder opdrachtjes...

mixing a drink and music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• captain_ghost
EliteGhost schreef op zondag 25 september 2016 @ 00:59:
[...]

Je hebt mij idd eraf gekatapulteerd! Ik vloog, tolde en rolde verderop en landde wonderwel op grond, maar mijn gezondheid daalde van 22% naar 1%..

Alleen jammer dat ik geen videoopname van stunt gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oban606
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-12-2024
Ziet er goed uit allemaal, jammer dat ik gisteren moest werken zeg. Volgende keer beter:P

Ik zit met wat technische issues hier.
Ik gebruik EDFX en wil de SMAA van EDFX gebruiken. Ik lees hier en daar dat je dan je AA in ED moet uitzetten. Als ik dat doe ziet het er niet meer uit. Als ik dan AA binnen EDFX activeer gebeurd er niks, het verbeterd niks.

Als ik binnen ED de AA aanzet en SS op twee.nul (toets "twee" doet het nu niet, handig) dan is alles prachtig. Als ik dan in EDFX FSAA en SMAA aanzet gebeurd er niks, ik check de FPS na activatie. Activeren grafische opties binnen EDFX is in real-time...

Anyway, ik begrijp dat deze vraag een long-shot is hier. Ervan uitgaande dat er niet veel EDFX gebruikers zijn. De reden dat ik dit graag via EDFX wil laten lopen is dat ik begrepen heb dat via ED de SMAA te zwaar is, teveel FPS vreet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb mijn eerste bug report gedaan op het Elite Dangerous forum.
Ik doe nu een vergelijkbare missie als gister. En ik heb ontdekt hoe je meer en meer geld kan verdienen. Ik ben gestopt bij 300miljoen. maar ik had er met gemak een miljard van kunnen maken. Dit lijkt me niet echt de bedoeling ;)
Overigens. Deze missie is saai :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Krijg nou de *****

Dus het ligt niet aan mijn onkunde, het ligt aan Microsoft. Kennelijk, als je met de Windows 10 Game DVR een opname van je scherm neemt, is de opname beperkt tot max 1080p resolutie. Ik speel met een 5760x1080p resolutie. Op zich zou je zeggen prima. Maar kijk nou eens wat de resulterende videoopname voor resolutie heeft:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ixX9I5N.png

Platgeslagen tot 352 pixels verticaal. Schiet mij maar lek. Dus in plaats van dat je een verticale resolutie neemt (de 1080 volgens de specs), kiest Windows er gewoon voor om de horizontale resolutie te gebruiken, waarmee de ingebouwde recording feature compleet kansloos is geworden voor iedereen die UltraWide opstellingen gebruikt! 8)7

PS. Iedereen die een beter (gratis) alternatief heeft voor fatsoenlijke ingame capture mag het zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shadowplay van NVidea.. en die heb je al ...met je 1080...grmbl :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
Leutje schreef op zondag 25 september 2016 @ 12:55:
Heb mijn eerste bug report gedaan op het Elite Dangerous forum.
Ik doe nu een vergelijkbare missie als gister. En ik heb ontdekt hoe je meer en meer geld kan verdienen. Ik ben gestopt bij 300miljoen. maar ik had er met gemak een miljard van kunnen maken. Dit lijkt me niet echt de bedoeling ;)
Overigens. Deze missie is saai :P
Welke missie? Ik ben even toe aan wat extra inkomen O-)
Pagina: 1 2 ... 120 Laatste