Acties:
  • +2 Henk 'm!
Heb je wel eens ge-mined? Of een beetje Exploren?
Minen! EUW!! Ja dat dacht ik ook. Maar eigenlijk vond ik dat best leuk! Niet iets wat ik elke dag zou doen overigens. Maar lekker relaxed....
Exploren? Ik ben HE-LE-MAAL- geen explorer! Ik moet er niet aan denken om helemaal naar beagle point te gaan. Of naar jaques! RobV heeft dat wel gedaan. (Jaques dan lol) Nee ik ben meer een mysterie zoeker. Ik kan met een half uur weer thuis zijn als het moet.
Tuurlijk doe ik ook aan bounty hunten!. Doe ik ook aan exploren. Beetje dit, beetje dat. Maar als jij in je conda gaat bounty hunten zijn we je over een maand ook kwijt. Want het blijven bounties en het is uiteindelijk hetzelfde. Ook al is je scheepje groter ;)
Ik heb liever dat je blijft! Verleg de grensen eens :)

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tyoi
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-08 21:19

Tyoi

Beddytear

Oh shit, haal ik je nu in de war met Drumatiko? Sorry! :F

Ik blijf! Ik wil minen proberen (heb dat best wel lang gedaan in EvE-Online), ik wil exploren, traden, in wings vliegen, bij de volgende gathering meet zijn, met Leutje op een planeet in SRV's racen enz enz.

Ik moet echt weer eens aan het werk gaan :/ *geenzinvandaag

[ Voor 12% gewijzigd door Tyoi op 26-10-2016 16:01 ]

1) You are on the internet.
2) You are on Tweakers.net.
3) You are reading my signature.
5) You didn't notice that there is no 4.
6) You just checked it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Oei, klinkt alsof het nog heel lang gaat duren voor ik hier een beetje kan meevliegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hehe :P

Ook ik ben bij Sag a* geweest hoor. De terugweg was met 3 dagen klaar! Want ik was het zat!

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tyoi

Tyoi

Beddytear

Wren schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 15:30:
Oei, klinkt alsof het nog heel lang gaat duren voor ik hier een beetje kan meevliegen...
Nee joh, hoezo? Als jij samen wilt vliegen in een sidewinder (begin schip) dan geef maar een gil, gaan we samen bounty hunten in een low res ofzo :Y

6) You just checked it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
  • Nu online
Tyoi schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 15:33:
[...]

Nee joh, hoezo? Als jij samen wilt vliegen in een sidewinder (begin schip) dan geef maar een gil, gaan we samen bounty hunten in een low res ofzo :Y
prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leader98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-10 17:28
Zijn er mensen hier die Elite spelen met een VR bril en speel je dan ook langere sessies?
Is het leuk om Elite te spelen op een lanparty?

Ik heb zelf een Oculus Rift en de immersion in Elite is geweldig.
Het is er alleen nog niet van gekomen om er wat meer tijd in te kunnen stoppen dan een keer wat targets schieten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 07-10 14:10
Leader98 schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 15:41:
Zijn er mensen hier die Elite spelen met een VR bril en speel je dan ook langere sessies?

Het is er alleen nog niet van gekomen om er wat meer tijd in te kunnen stoppen dan een keer wat targets schieten...
Ik speel hem zelf met enige regelmaat met een HTC Vive, en de ervaring is dan ongekend. Helaas is tekst vrij slecht te lezen. Echter heeft Steam gisteren een update uitgebracht die het een en ander moet vermakkelen qua performance, vanavond maar weer eens testen en kijken of AA wat doet. Anders maar eens de resolutie verhogen in een ini bestand.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
(overleden)
Ik ga vanavond hopelijk nog een uurtje bounty hunten bij HIP87414 of ADIT, eerst even de CG missies afronden en dan terugvliegen.

 | Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:07
Lijkt me heel gaaf om een keer met een VR bril te spelen, maar ik heb geen enkele ambitie om er een te kopen. Is me veel te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Als ik online ben (en enigzins in de buurt) doe ik ook mee met mijn Anaconda vanavond. heb nog niet eerder in een wing gespeeld

[ Voor 9% gewijzigd door Stefke op 26-10-2016 15:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EliteGhost
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-09 13:03
RobV schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 14:33:
Ik ga nu echt op mijn vader lijken: Als je ergens hard voor gewerkt hebt, heb je er veel meer trots in, en ook plezier van. Mensen die verwend zijn met alles maar te krijgen geven geen waarde aan dat soort dingen.

Zo, en nu weer normaal doen Rob. Hollander houden van gratis.
Ooy, je moest eens weten hoe veel ik van mijn ouders heb gekregen en hoe veel ik dat waardeer.... nu ik het zelf moet regelen :+

Mooi huis, de meubels in m'n eigen huis, m'n studie, maar het belangrijkste: m'n opvoeding. Nu ik me eigen boontjes dop merk ik pas hoe veel ik van ze heb geleerd en hoe veel ik van ze heb gekregen. Ik ben gewoom verwend :p

/sentimenteel gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
EliteGhost schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 16:33:
[...]

Ooy, je moest eens weten hoe veel ik van mijn ouders heb gekregen en hoe veel ik dat waardeer.... nu ik het zelf moet regelen :+

Mooi huis, de meubels in m'n eigen huis, m'n studie, maar het belangrijkste: m'n opvoeding. Nu ik me eigen boontjes dop merk ik pas hoe veel ik van ze heb geleerd en hoe veel ik van ze heb gekregen. Ik ben gewoom verwend :p

/sentimenteel gedoe.
Ja klaar nu. :X

/eens.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ernie
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-10 13:25
Ik ben blij dat ze Sothis en Ceos opbrengst wat omlaag gebracht hebben. Elke keer hetzelfde advies: ga ruimtepoep vervoeren en ga switchen tussen verschillende speel modi om meer missies te krijgen. Het voelt een beetje flauw

E:D haalt de meest casual gamer in mij naar boven. Ik heb de eerste 100 uurtjes een beetje zitten exploren en bountyhunten in mijn sidewinder en zit nu na 200 uur spelen rond de 60M assets ofzo en ben dan ook nog nooit in Sothic of Ceos geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefmans
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 06-10 14:45
stefijn schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 09:09:
[...]

Goede analyse. Dat, plus je vliegt in een top-schip rond terwijl je het eigenlijk nog niet goed kunt handelen. Ik ben behoorlijk onervaren inmiddels weer in het spacebattlen. Denk wel eens dat ik een Cobra ga uitrusten om daarmee te oefenen in het vechten icm. silent running, das beter dan dat doen met een Anaconda.

Btw, ik had dat ook in mijn Anaconde met een aantal minelauchners als probeersel: de mijnen kwamen tegen mijn eigen schip aan. OP zich vreemd watn die dingen worden richting de zijkant geschoten (maar blijkbaar niet genoeg)?
Vreemd ik heb dat niet. Dwz, enkel als ik bijna stilsta.

mixing a drink and music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefmans
Dat nerfen snap ik overigens wel, masr blijft soort oneerlijk voor nieuwere spelers toxh.

mixing a drink and music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb zelf de HTC Vive, en speel slechts een deel van de tijd met VR. Voor traden en exploren (voornamelijk supercruise werk met jumpen) gebruik ik gewoon de monitor. Voor rondkarren op het oppervlak ga ik over op VR zodra ik iets interessants zie en dus weet dat ik langere tijd rond zal rijden. Voor vechten met het vliegtuig gebruik ik ook VR. Lange sessies zijn geen probleem overigens, al zet ik elk half uur wel even een paar minuten de bril af om mijn ogen op iets anders te focussen.

Om de tekst beter leesbaar te maken kan je de tekst van de UI veranderen in bijvoorbeeld geel (geel werkt bijzonder goed bij de HTC Vive), en daarnaast kan je steam dwingen om supersampling te gebruiken. Let wel op; supersampling vreet performance, dus speel even met de waarden.
http://www.roadtovr.com/h...ling-pixel-density-tweak/

[ Voor 5% gewijzigd door Drumatiko op 26-10-2016 18:59 ]

“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Hmmm, weer 8M verloren vanwege een interdict. deadly npc anaconda met fighter. Totaal kansloos in mijn cargo-nanaconda. }:O

Tijd om naar huus te gaan en een paar goedkope bootjes te vliegen.

/omg typhus

[ Voor 27% gewijzigd door RobV op 26-10-2016 19:05 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wren
  • Nu online
Hmm, 18.50 euro. Ik scoor vanavond de basis wel even :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tyoi schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 15:28:
Oh shit, haal ik je nu in de war met Drumatiko? Sorry! :F

Ik blijf! Ik wil minen proberen (heb dat best wel lang gedaan in EvE-Online), ik wil exploren, traden, in wings vliegen, bij de volgende gathering meet zijn, met Leutje op een planeet in SRV's racen enz enz.

Ik moet echt weer eens aan het werk gaan :/ *geenzinvandaag
Geen punt, onze namen lijken ook behoorlijk op elkaar (er komen toch zeker een paar letters overeen :+ )

De lange afstanden reizen is niet echt interessant, maar het wordt pas leuk als je van object naar object aan het reizen bent (bijvoorbeeld naar nebula's). Ook met een grote groep grote afstanden afleggen is grappig, zie bijvoorbeeld het x-max konvooi welke naar Jacques gaat (moet ik me overigens nog voor inschrijven, ik denk dat ik een combat-cutter meeneem).

“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EliteGhost
Zo, nu heb ik ook een Beluga.
Even goed uitrusten & engineer upgrades toepassen.

Trip naar Jaques station? 20.000 ly? U w0t m8?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyoi

Tyoi

Beddytear

Hmmm... in een system, uit supercruise en 500m van een navbeacon af maar hij doet helemaal niets? Ik heb nav beacon getarget en kijk ernaar (straight ahead).

Als ik em lock op mn contacts tab dan zie ik wel de animatie met ' Scan required' maar dat gaat niet weg o.d.

[ Voor 37% gewijzigd door Tyoi op 26-10-2016 20:39 ]

6) You just checked it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ernie
Tyoi schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 20:33:
Hmmm... in een system, uit supercruise en 500m van een navbeacon af maar hij doet helemaal niets? Ik heb nav beacon getarget en kijk ernaar (straight ahead).
Je moet in het linkermenu onder contacts de nav beacon selecteren en naar het fysieke object kijken. Niet naar de "nav beacon" uit je navigation tab.

Je was snel met de edit en lijkt het goed te doen. Dan moet je misschien langer wachten?

slowchat haha.

[ Voor 14% gewijzigd door Ernie op 26-10-2016 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyoi

Tyoi

Beddytear

Ernie schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 20:39:
[...]
Je moet in het linkermenu onder contacts de nav beacon selecteren en naar het fysieke object kijken. Niet naar de "nav beacon" uit je navigation tab.
Ja f*ck net als je dat typt heb ik het voor elkaar. Thnx :D

/noobmodus uit

6) You just checked it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
Hm, had het fijner gevonden als je niet werd gedwongen om max een klasse 4 fuel scoop te nemen met zo'n groot schip. Er mag ook best nog een formaat 6 ruim bij met zo'n groot schip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06 08:35
EliteGhost schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 20:42:
Hm, had het fijner gevonden als je niet werd gedwongen om max een klasse 4 fuel scoop te nemen met zo'n groot schip. Er mag ook best nog een formaat 6 ruim bij met zo'n groot schip.
Ik heb een A6 fuelscoop op m'n Asp, lijkt me dat dat dus moet kunnen?

Oh, Beluga :D iets te snel gereageerd.

[ Voor 6% gewijzigd door daPet op 26-10-2016 20:51 ]

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-10 23:38
Kennen jullie EDDI al? Moet een vrij aardige aanvulling op Voiceattack zijn, Handige tup voor het uitspreken van de namen die je aan je schip hebt gegeven: http://lingorado.com/ipa/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
daPet schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 20:50:
[...]

Ik heb een A6 fuelscoop op m'n Asp, lijkt me dat dat dus moet kunnen?

Oh, Beluga :D iets te snel gereageerd.
Op de Beluga krijg je niet de mogelijkheid tot het uitrusten van een klasse 5 fuel scoop ;) Klasse 6 heb ik niet gekeken. Maar dat gaat weer ten koste van m'n passagiersaantal, vandaar.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• XaeonBE
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 23-12-2023
Heb zonet mijn eerste succesvolle planeet landing gedaan en op een base iets afgeschoten met die wagen.
300.000 CR in de pocket en een leuke eerste ervaring.

@XaeonBE | Discord ID: XAEONBE#2830 | Steam & Origin & UPlay & Nintendo ID: XaeonBE | Switch friendcode SW-0920-5796-9594

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beeksma
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-09 21:03
celshof schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 20:56:
Kennen jullie EDDI al? Moet een vrij aardige aanvulling op Voiceattack zijn, Handige tup voor het uitspreken van de namen die je aan je schip hebt gegeven: http://lingorado.com/ipa/
Ik vlieg zelf altijd met VoiceAttack, wat naar mijn mening van enorme toegevoegde waarde is. Ga dit zeker uitproberen, thanks :)

EDIT: Zit zelf momenteel in HIP 110867, een paar jumps van HIP 87414. Heb daar namelijk een compromised nav beacon gevonden, waardoor het bounty hunten lekker opschiet. Mocht iemand zin hebben in een potje knallen in een wing, je weet me nu te vinden!

[ Voor 20% gewijzigd door Beeksma op 26-10-2016 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Ja langere sessies gaan prima, hier ook een Rift. Het enige dat vervelend is is de galaxy map (werkt nog steeds niet helemaal lekker) en het gebruik van websites zoals eddb.io.

Geen probleem ook met tekst.

Op een lan party nooit gedaan, lijkt me wel leuk op zich, misschien niet VR want dan kan je net zo goed thuis zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Hop, mijn eerste crash in 2.2

Dit keer stopte eerst het geluid (dat bleef voorheen doordraaien), daarna een screenfreeze. Ik zal er aan moeten wennen ben ik bang. Gelukkig lijkt het minder vaak voor te komen nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyoi

Tyoi

Beddytear

Ik snap die skimmer missies naar een settlement/basis die geen sentry skimmers spawned echt niet.Waarom bestaan die missies? 2 uur lang lopen rondzwerven in solo/open/private en alle naarbij gelegen ' paarse blobs' gecontroleerd en echt niets gevonden. Doe ik iets fout of is dit gewoon ouderwets niet-over-nagedacht k*t?

* Tyoi is beetje geirriteerd nu :'(

[ Voor 7% gewijzigd door Tyoi op 26-10-2016 22:46 ]

6) You just checked it.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
"We" zijn er bijna! We hebben de juiste planeet te pakken! Woei!!!! Vanavond of mischien morgen is het bekend!

In open vliegen er nu 10+ cmdrs rond die allemaal hetzelfde doen als ik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06 08:35
Over voice attack gesproken, ik heb het gekocht maar het werkt niet goed. Thans, ik heb win10 en de Windows voice recognition werkt niet goed. Ik kan hem wel trainen maar voice attack verstaat de helft niet. Ik vermoed dat het met de taal pakketten te maken heeft (Engels speech engine / Nederlands Windows). Iemand ervaring er mee?

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-10 16:38
Tyoi schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 22:32:
Ik snap die skimmer missies naar een settlement/basis die geen sentry skimmers spawned echt niet.Waarom bestaan die missies? 2 uur lang lopen rondzwerven in solo/open/private en alle naarbij gelegen ' paarse blobs' gecontroleerd en echt niets gevonden. Doe ik iets fout of is dit gewoon ouderwets niet-over-nagedacht k*t?

* Tyoi is beetje geirriteerd nu :'(
Ik heb er een tijd geleden enkele gedaan en volgens mij deed ik het zo:
- vlieg naar de basis
- vlieg door tot in de security perimeter
- blijf hoveren tot het alarm af gaat
- de skimmers spawnen
- van een afstandje opblazen met dumbfires

Ik weet meer niet of ik eerst het afweergeschut verwoest heb, zeker wel eerst de beveiligingsschepen neergeschoten.

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernie
Ok ik snap iets niet, wie kan mij helpen?

Ik heb een 3C en een 5C Auto Field Maintenance Unit gekocht. Maar ik heb niet de materialen om te repareren en ik kan niet ze niet aanvullen in met "restock all" in een station. Ik snap er even niks meer van. Wat moet ik doen om mijn schip te repareren mocht het nodig zijn?

[ Voor 11% gewijzigd door Ernie op 26-10-2016 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beeksma
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-09 21:03
daPet schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 23:11:
Over voice attack gesproken, ik heb het gekocht maar het werkt niet goed. Thans, ik heb win10 en de Windows voice recognition werkt niet goed. Ik kan hem wel trainen maar voice attack verstaat de helft niet. Ik vermoed dat het met de taal pakketten te maken heeft (Engels speech engine / Nederlands Windows). Iemand ervaring er mee?
Heb je een fatsoenlijke microfoon? Voor ik een headset kocht was het bij mij ook altijd een drama namelijk.

Verder zijn alle relevante instellingen te vinden onder Control Panel -> Ease of Access -> Speech Recognition (dus niet onder het settings menu). Sorry heb zelf geen Nederlandse Windows, dus kan je de exacte vertaling hiervan niet zo geven. Bij mij staat de taal op het eerste tabblad onder 'Speech properties' ingesteld op 'Microsoft Speech Recogniser 8.0 for Windows (English - UK)'.

Overigens is het tweede tabblad ('Text to speech') de plek om de stem voor TTS te wijzigen in Windows 10. Handig genoeg heeft het aanpassen van dezelfde instelling in het Settings scherm (bij mij) geen effect.Ik vermeld het even, aangezien ik zelf lang heb moeten zoeken hoe ik die standaard stem kon omruilen voor een Ivona stem. :)
Ernie schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 23:48:

Ik heb een 3C en een 5C Auto Field Maintenance Unit gekocht. Maar ik heb niet de materialen om te repareren en ik kan niet ze niet aanvullen in met "restock all" in een station. Ik snap er even niks meer van. Wat moet ik doen om mijn schip te repareren mocht het nodig zijn?
Eerste wat in me opkomt: heb je gecheckt dat het station waar je nu bent restocking aanbiedt? ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Beeksma op 26-10-2016 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ernie schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 23:48:

Deze dingen vreten power! Heb je dus ook power issues?
Ze kunnen uitstaan. En als je ze koopt moeten ze al aangevuld zijn met materialen.

Je gebruikt ze door rechts in je menu er 1 aan te zetten en per ding wat je moet maken aanklikken enrepareren te kiezen.
DOE DIT NIET ALS JE IN SUPERCRUISE ZIT EN JE FSD MOET MAKEN!!
Probeer altijd stil te hangen per module uit te zetten en daarna maken aan te klikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azteke
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 21:52

azteke

King

Leutje schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 23:56:
[...]

DOE DIT NIET ALS JE IN SUPERCRUISE ZIT EN JE FSD MOET MAKEN!!
Dit probeerde ik dus laatst. Je wordt dan uit supercruise geknald en je hebt heel veel schade. :+

CMDR azteke || You never get a second chance to make a first impression...

Acties:
  • +8 Henk 'm!
HET IS GEVONDEN! en ik ben vlakbij :D!
---

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/v3BFFqh.png

Dit is AWESOME! Er waren een stuk of 30 cmdrs aanwezig en we crashten allemaal haha
Ik was er dan ook binnen 10 minuten!
Maar wat is dit enorm groot! Er valt genoeg te scannen.. Alien dingen!
WOEI!!

Ja ik ben hyped :D
---- zojuist een ancient orb gevonden! haha
this is HUGE!
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/T8EHZZX.png
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/zZiUPzX.png
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/FUhFAYq.png
Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/EQEBfsF.jpg

Kleine video (niet van mij)

-128.96 -31.78 op synuefe xr-h d11-112 1b
...wow.. These are The Guardians! (i think) /tinfoil

--- ok laatste edit van de tig.. 4:10! haha ik had dat helemaal niet door :D... uhm bedtijd!

[ Voor 129% gewijzigd door Leutje op 27-10-2016 04:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-10 16:38
Dat vind ik wel supersnel na het uitkomen van 2.2.
Waren er duidelijke aanwijzingen of was het toeval?

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tyoi

Tyoi

Beddytear

GeeBee schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 23:19:
[...]

Ik heb er een tijd geleden enkele gedaan en volgens mij deed ik het zo:
- vlieg naar de basis
- vlieg door tot in de security perimeter
- blijf hoveren tot het alarm af gaat
- de skimmers spawnen
- van een afstandje opblazen met dumbfires

Ik weet meer niet of ik eerst het afweergeschut verwoest heb, zeker wel eerst de beveiligingsschepen neergeschoten.
Ik had al een tijdje lopen spammen op de 'fire, FIRE!' knop maar er kwamen geen skimmers naar voren. Ook al een aantal fines voor trespassing gekregen en er werd al op mij geschoten door de basis. Uiteindelijk maar de missies beindigd.

Ik heb relatief goed nieuws kwa inkomsten: sentry skimmer missies op Arietis Sector CQ-Y D60 - Cochrane Works settlement lijkt prima te werken. Je krijgt er een heleboel en kan ze makelijk stacken tot 20 als je switched in open/solo/private. De missies naar Kent's Inheritance zijn het beste, geen security/afweer geschut en 4 skimmers. Nobel's Inheritance is zwaar beveiligd maar spawned er gelijk een stuk of 12. Neem geen missies aan voor Harding Vision, die spawned geen skimmers!

Heb gisteren zo rond de 20mil Cr binnen gehaald in een uurtje of 2 en nog geen van de factions zijn allied, dus alleen maar missies die max 700k opbrengen. Dat zou moeten stijgen naar +/-3-4mil Cr per missie wanneer je allied bent. Alle settlements liggen 5mn van je af (allemaal op dezelfde planeet) en kost je rond 5min om van settlement naar settlement te hoppen (als je de orbital flight/glide niet vekloot ;))

Ik denk dat je theoretisch zo rond de 100mil per uur kan binnen halen als je een beetje geluk hebt met het stacken van de missies en alles allied is. (20 missies x 3mil Cr per missie per half uur x 2 = 120mil Cr/H - 20mil voor calamiteiten) /voorzichtigeschatting

Linkie orginele post reddit en extra linkie voor nobel's

Edit:
Je moet wel Horizons hebben om dit te kunnen doen! Denk ik... toch?

[ Voor 16% gewijzigd door Tyoi op 27-10-2016 09:59 ]

6) You just checked it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• azteke
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 21:52

azteke

King

Leutje schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 02:21:

[...]

-128.96 -31.78 op synuefe xr-h d11-112 1b
Kleine correctie, het is volgens de forums: synuefe xr-h d11-102 1b

Zo vet! Ik was uiteindelijk op synuefe xr-h d11-11 beland, maar om 1 uur moest ik toch echt richting bed :z

Ik ga vanavond daar rondrijden!

CMDR azteke || You never get a second chance to make a first impression...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Je schip (hull) maken gaat ook niet met een AFM, daar was ik eerst ook ingetrapt :)
Tyoi schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 08:36:
[...]
Je moet wel Horizons hebben om dit te kunnen doen! Denk ik... toch?
Ja, want je moet naar planetary bases. Ik heb gisteren laat mijn skimmersysteem nog even gechecked (Diaguandri) maar daar krijg je inderdaad ook nog 2,7M voor een skimmermissies met 9 skimmers (en evenredig minder voor kleinere aantallen). Dat is dus nog steeds prima stacken.

De basis waar je moet zijn voor missies: Rothman Vista (event. Ray Gateway)
Missies uitkeizen voor : Clair vision en Dummers Folly

Er worden veel andere lokaties gegeven maar die heb ik gechecked, dat is allemaal niks. Spawnen geen skimmers of zijn zo groot dat je direct aan flarden wordt geschoten.

Nadeel van de skimmermissies is wel dat je bounties krijgt (en daardoor meer interdictions?)? Of doe ik iets fout?

Vanavond ga ik ook kijken bij die lokatie! Gaaf, zat gisteren al te bedenken wat ik eens ging doen :) Maar....hoe kunnen ze zo snel na de update zoiets vinden, nogal een speld in een hooiberg :/

[ Voor 9% gewijzigd door Stefke op 27-10-2016 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernie
Het is gelukt met de AFMU, ik had niet door dat je per module moest aangeven dat deze moet worden gemaakt. Dank voor de hulp

Ik heb vanochtend denk ik mijn eerste "discovered by" gekregen (een gas giant), helaas moest ik naar het werk voor ik alles goed kon bekijken. Ik ben met mijn nieuwe ASP een beetje aan het verkennen en ben eens buiten de bewoonde bubbel gaan kijken.

Om nog eens over wat anders te slowchatten. Welke ED programma's hebben jullie allemaal op de achtergrond draaien?
Ik heb zelf alleen Elite Dangerous Market Connector, nu ik eens wat verder ga vliegen ga ik ook bijdragen aan EDSM (Elite Dangerous Star Map).

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Zelfs David Braben vond het erg snel gevonden azteke
Er is daar genoeg te scannen en te cargo te scoopen. Zie video van Josh Hawkins de me besloot terug te gaan. Ik lag al net op bed. (dit is overigens een samenvatting. hij was weer aan het livestreamen)

[Video: https://gaming.youtube.com/watch?v=gVxrsyHBHM4]

Josh was overigens 15 minuten later als ik aanwezig :D
Het was daar zo gigantisch druk dat iedereen maar besloot in prive/solo te gaan. Iedereen crashte :P
Ik ben toen solo gegaan en alles ging toen goed.

Dit voelt helemaal niet als een barnacle site of UA UP gerelateerd. (als in, zelfde makers)
Het gebied is groter als ik dacht en voor ik het wist moest ik mijn buggy bijtanken .

Het was een memorabele nacht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:44

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Gaaf, ik ga vanavond die kant op denk ik.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XaeonBE
Vanavond weekend! Heb erop gewacht en ik heb als studentzijnde ook nog herfstvakantie volgende week. Nu moet wel uitkijken heb in november 1 examen en dat is niet heel simpel.

@XaeonBE | Discord ID: XAEONBE#2830 | Steam & Origin & UPlay & Nintendo ID: XaeonBE | Switch friendcode SW-0920-5796-9594

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tyoi

Tyoi

Beddytear

XaeonBE schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 12:35:
Vanavond weekend! Heb erop gewacht en ik heb als studentzijnde ook nog herfstvakantie volgende week. Nu moet wel uitkijken heb in november 1 examen en dat is niet heel simpel.
Vanavond weekend... Studentenleven :X

* Tyoi kijkt naar zijn bureau die bedolven ligt onder machine tekeningen, elektra documenten/specificaties en naderende deadlines :|

6) You just checked it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
XaeonBE schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 12:35:
Misschien eerst studeren voor het examen en dan weekend vieren? :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Patch 2.2.1

- Don't crash if there's invalid state in the powerplay map
- Fix crash when looking at the role panel in the SRV
- Protect against crash from an empty journal message
- Prevent spinning ship while docked and using VR mode with Rift CV1
- Fix a crash that can happen if the persistent POI generation runs before the planet surface controller is ready
- Fixed SRV starting underground if the base is in a crater
- Fix soft lock when entering installations when another player is already at the installation
- When cannons, plasma accelerators and railguns malfunction, they now deal 5% of their own damage to themselves, rather than 200% which would instakill them
- Civil wars now use the same structure as War/War Support to guarantee there is always at least one conflict zone in civil wars
- Fix an issue with station guns not causing damage in some network conditions
- Hunter hostiles now obey the same cooldown as normal NPCs to prevent instant interdictions
- Fixed an issue where delivery and delivery founder missions were showing the wrong credit reward in the first transaction tab after you accept the mission
- Fixed overhead per system being too large as it's not counting fortified systems towards the number of systems that pay overheads
- Materials do not drop from Fumaroles (or other persistent POIs) when multiple players are present fixed
- Stop prosecuting crimes committed by dead Commanders
- Fixed Commanders allowed to equip multiple fuel scoops, fighter bays, refineries and shield generators by retrieving a module from storage
- Fixed some stored ships not being available within the Shipyard
- Fighter Cockpit UI: removing useless indicators in the bottom right corner, leaving the component's frame only for silent running and wanted status display
- Added message when main ships power plant is malfunctioning will be displayed when player is in both main ship and fighter
- Fine now given for shooting in no fire zone with a fighter
- Lower panel shows SRV that isn't owned fixed
- Fixed missing targeting schematic images for the Satellites
- Starport UI: fixing research panel (numeric stepper) not releasing focus when pressing left on a pad to get back to contacts menu (or back button)
- Change order of string returned by GetLongLatString, to Lat then long to revert the order of the latitude and longitude readout on the hud to be the same as pre-2.2
- Fixed missing Imperial Clipper vibrant paintjobs
- Reduced module and ship transfer distance costs by 50%
- Re moved build watermark.

https://forums.frontier.c...e-Guardians-Update-2-2-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XaeonBE
RobV schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 13:15:
[...]

Misschien eerst studeren voor het examen en dan weekend vieren? :X
Nah ik ga naar mijn schoolbibliotheek voor te studeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefmans
volgensmij zijn alle longhaul missions nerfed, ook die van aditi iig :-)

ow en nu ook probleem met mines launchers, ik schiet mezelf ineens verrot met die dingen.

[ Voor 39% gewijzigd door Boefmans op 27-10-2016 15:55 ]

mixing a drink and music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
Boefmans schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 15:30:
volgensmij zijn alle longhaul missions nerfed, ook die van aditi iig :-)
Zijn de base assault missies (blackout, cut the power enzo) nog wel aanwezig? Want dat is ook snel stapelen, naar de andere kant van de planeet cruizen en hoppa, 30 miljoen binnen.

Als die er nog zijn is het een tripje waard. Beluga was duur :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefmans
geen idee, ik zal eens kijken. Ik deed diemissies nooit.
edit: ik zie ze niet igg. Wel nog wat snake missies, kan er met de anaconda mission niet 4 meenemen voor iets minder dan 4M. Nog niet slecht voor 1 jump.
Maar als je advanced medicines runs doet op de juiste plek verdien je ook 1,5m per round trip, en dat is zonder planetary gedoe en risicos.

nogmaals: enerzijds snap ik de nerf wel, anderzijds is het niet echt fai. Ik heb ergelukkignog een beetje van geprofiteerd en vond het zelf leuk om te doen. Nu heb ik het idee nog harder te moeten grinden voor wat centjes.
Alzeggen sommigen: de 'goede' manier van spelen is lekker rondklooien. Tjawiebepaald dat :-)

[ Voor 103% gewijzigd door Boefmans op 27-10-2016 16:00 ]

mixing a drink and music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyoi

Tyoi

Beddytear

EliteGhost schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 15:51:
[...]

Zijn de base assault missies (blackout, cut the power enzo) nog wel aanwezig? Want dat is ook snel stapelen, naar de andere kant van de planeet cruizen en hoppa, 30 miljoen binnen.

*kuch*

6) You just checked it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
Dat zijn skimmers, ik ga voor de power generator :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tyoi

Tyoi

Beddytear

Ik doelde meer op het "Beluga was duur" stukje ;)

Ik heb geen missies gezien voor powergens ect. wel dus voor skimmers. Maar ik moet ook eerlijk zeggen dat ik er niet echt op gelet heb.

Heb je al passagiers vervoerd met de beluga? Kan je een idee geven wat de max jump afstand is met een volle bak? Wil wel weten hoeveel keer je zo'n beetje moet jumpen voor die 22k LY missies.
stefijn schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 10:06:
Maar....hoe kunnen ze zo snel na de update zoiets vinden, nogal een speld in een hooiberg :/
Volgens de poster op reddit had hij dit al gevonden voor de update maar heeft die eerst afgewacht om te kijken of dit niet generfed werd na de update.

[ Voor 66% gewijzigd door Tyoi op 27-10-2016 17:04 ]

6) You just checked it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefmans
lekkerrrrr. update net, 50mb erbij, savegame laadt niet meer. Nog maar eens proberen.

na een paar restarts gelukt. Gelukkig duurt het nog steeds lekker lang om mission board te laden. (al twee keer de unable to.. opmerking gekregen).Het lijkt dat de nerf iets minder hard is geworden, van 10% toch 20% waarde van de missies.

[ Voor 60% gewijzigd door Boefmans op 27-10-2016 17:01 ]

mixing a drink and music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

De lage mission rewards (behalve voor passenger missions) zijn een bug volgens Frontier.

https://forums.frontier.c...50&viewfull=1#post4692250

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefmans
jah maar die zouden ze net gefixed hebben...

enfin. Wel leuk dat je trouwens missie zooi kan verkopen. Eens zien hoe hard de rep daarmee daalt enzo, kan wel eens een leuke bron van inkomsten zijn, zeker met slaven.

mixing a drink and music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyoi

Tyoi

Beddytear

SnoeiKoei schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 17:02:
De lage mission rewards (behalve voor passenger missions) zijn een bug volgens Frontier.

https://forums.frontier.c...50&viewfull=1#post4692250
Is dat niet deze: - Fixed an issue where delivery and delivery founder missions were showing the wrong credit reward in the first transaction tab after you accept the mission fix?

Edit:
Nvm, denk 't niet.

6) You just checked it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefmans
vaag trouwens, ik vlieg met silent running naar een station, krijg toch een scan en een boete. Ook een veel hogere boete dan gewend trouwens (zeg maar: missies leveren nu niets meer op).
toch maar skimmen en vechten uitzoeken vrees ik,

mixing a drink and music

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• captain_ghost
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-03 19:34
Boefmans schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 17:12:
vaag trouwens, ik vlieg met silent running naar een station, krijg toch een scan en een boete. Ook een veel hogere boete dan gewend trouwens (zeg maar: missies leveren nu niets meer op).
Ik citeer een tip/bericht van RobV.

--------------------
Gewoonnaar binnen knallen mét shields:

- 6.5km afstand voor de brievenbus (minimaal)
- goed uitlijnen dat je niet hoeft te sturen (alleen rollen)
- request docking
- wachten totdat alle security weg is bij de ingang (check radar), houd rekening met andere spelers.
- vol gas, 1x boost
- zodra je bij de brievenbus bent, gas op nul, landingsgestel uit.

Je krijgt wel een 'scan detected', maar er is geen tijd om de scan af te maken.

Of je neemt een missie zonder risico op boete voor de scans.
--------------------

Dat stappen scheelt je hoop gedoe gewoon.

[ Voor 5% gewijzigd door captain_ghost op 27-10-2016 17:26 ]

CMDR Executeur : Concentratie is belangrijk. De ongeluk zit in de kleine hoekje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefmans
dat weet ik wel. Maar ik zat op silent run, dat is het vage.

mixing a drink and music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Boefmans schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 17:12:
Deel van mijn antwoord heb je al, met die toevoeging dat silent running enkel dat betekent: ’silent'. Ben jij binnen scan range van een security of station, en je zet silent running aan, dan haal je alleen je hitte uitstoot naar beneden. Je wordt niet onzichtbaar, alleen minder snel te detecteren. Zet je ook al je andere warmtegenererende modules uit? Als een security schip je al gezien heeft, heb je pech.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stefke
Klopt, detectie gaat op warmtesignaal van je schip. Silent Running sluit de warmte afvoer af, wat er voor zorgt dat je schip opwarmt, maar je moeilijker gedetecteerd kunt worden.
Wil je een stapje verder, schakel eerst al je modules uit die je niet absoluut nodig hebt, tot en met Lifesupport. Dan gaat je temp omlaag tot het ijs letterlijk op de ramen staat :) als je dan weer eea aanzet icm silentrunning vlieg je tijdelijk in een ijskoud schip dat zeer moeilijk te locken is. Heatsinks kunnen daarbij helpen.

Wil dit best eens met iemand uittesten om te zien wat er nu precies gebeurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Parcival44
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-07 00:36
grom not working krijg een bug
https://forums.frontier.c...ad.php/301825-Cant-update

alle stappen herhalen werkt uiteindelijk o_O

[ Voor 19% gewijzigd door Parcival44 op 27-10-2016 18:48 ]

<<Crunck>>Christina Pagniacci: No intensity, no victory.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Ik krijg geen error maar de launcher blijft gewoon hangen op "Preparing for update", er gebeurt niks. Alternative download method aanzetten werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Ik denk dat sinds de beta ook je jumpdoel bewaard blijft? Ik kan iig na een herstart mijn oude route hervatten. Of was dat al zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Update draait hier 'comme un soleil', en het watermerk is inderdaad verdwenen! 🙈

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyoi

Tyoi

Beddytear

Bij mij ook geen enkele problemen met de update. Watermerk idd verdwenen zoals Rob aangeeft.

Klopt het dat je niet langer een bounty kan kwijtraken door opgeblazen te worden door de 'politie' ? Net even een sidewinder gekocht en laten opblazen na een scan maar ik heb mn bounty nog gewoon op mn hoofd staan :(

6) You just checked it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Tyoi schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 18:59:
Bij mij ook geen enkele problemen met de update. Watermerk idd verdwenen zoals Rob aangeeft.

Klopt het dat je niet langer een bounty kan kwijtraken door opgeblazen te worden door de 'politie' ? Net even een sidewinder gekocht en laten opblazen na een scan maar ik heb mn bounty nog gewoon op mn hoofd staan :(
Dat kan toch al heel lang niet meer? :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wren
  • Nu online
Klaar om Elite te proberen, is de server down voor onderhoud. Maar goed, ik ben toch maar begonnen. E: D naam: Elaidari

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyoi

Tyoi

Beddytear

SnoeiKoei schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 19:00:
Dat kan toch al heel lang niet meer? :?
Jawel hoor, nog voor de update een aantal keer gedaan. Sidewinder kopen, laten opblazen, presto klaar. Was de enigste optie als je in je systeem waar je vaak bounty hunt per ongeluk te snel een piraat/wanted aanvalt (met een bounty van 8min tot eenweek gevolg)(welke ik ver buiten proportie vind btw)

6) You just checked it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Ik ken de tactiek van de Suicidewinder maar ik meende dat die al vorig jaar ergens de kop was ingedrukt. Maar dan zal ik me wel vergissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefmans
vraagje over de belagua enzo (ben dat ding nu aan het fitten).

Kun je de passegiers ook upgraden? Maw, als je een economy class missie hebt, kun je die dudes ook lekker in een luxury class zetten? ik wil even weten of ik het schip volzet met lc of dat ik een mix moet maken.

mixing a drink and music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyoi

Tyoi

Beddytear

SnoeiKoei schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 19:06:
Ik ken de tactiek van de Suicidewinder maar ik meende dat die al vorig jaar ergens de kop was ingedrukt. Maar dan zal ik me wel vergissen.
Nope, werkte prima, lijkt nu niet meer te werken. Nu zit ik met een belachelijke bounty van een week ter waarde van 2k Cr. Ik zou liever nu de optie hebben om, of die week te wachten en dan 2K Cr betalen of nu bijvoorbeeld 200K Cr bounty te betalen.
EliteGhost schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 15:51:

Ik heb een 'take out settlement generator' voor 1.3 mil (neutral rep bij agent)

[ Voor 30% gewijzigd door Tyoi op 27-10-2016 19:18 ]

6) You just checked it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
  • Nu online
Vraagje, ik heb even de info van de TS doorgenomen en beginnerstip etc. En het is inderdaad waar, E:D heeft een steep learning curve. Klopt het dat je begint op een station (waarvan ik de naam al niet meer weet) maar....wat kan ik nu het beste doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Wren schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 19:15:
Vraagje, ik heb even de info van de TS doorgenomen en beginnerstip etc. En het is inderdaad waar, E:D heeft een steep learning curve. Klopt het dat je begint op een station (waarvan ik de naam al niet meer weet) maar....wat kan ik nu het beste doen?
Dat is wel een héél erg algemene vraag. Maar ik zou eens beginnen met de tutorials zodat je het vliegen, supercruise, hyperjumps, landen, docking permission etc onder de knie krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Tyoi schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 18:59:

Zat ik laatst ook mee. Ik denk t wel, maar ik probeerde het nog op een nog oudere manier (sidewinder gekocht en tegen station aangevlogen....) en dat zorgde ervoor dat al mijn bounties 7 dagen dormant werden. Niks meer aan te doen.
Volgens mij raak je bounties nog wel kwijt wanneer je vanwege je bounties afgemaakt wordt?

Acties:
  • +4 Henk 'm!
1). man o man wat is dat shiptransfer handig O+
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/wvMpXEI.jpg

2). Die internals van de Baluga moetne ze echt aanpassen. Dat ding is enorm groot, en toch zijn de internals heel klein. Er moet een zwaardere powerplant in, zwaardere FSD, zwaardere thrusters en als het even kan een zwaarder schild. Die vliegende bus parkeer ik gewoon in de kelders van HUP87414 totdat die ooit wordt gereviseerd :P

3). Mooie vondst Leut, ik ga er zeker even kijken *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyoi

Tyoi

Beddytear

Wren schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 19:15:
Hey Wren, Ik kan je ook aanraden om eerst alle tutorials door te nemen. Persoonlijk ben ik daarna gaan bounty hunten in een low resource site. Het leert je je schip een beetje kennen, hoe je met wapens om moet gaan enz. Je kan er ook voor kiezen om in een station het missionboard te openen en door de missies en agenten te scrollen naar een missie die je wat lijkt. Google ook even het type missie, dan krijg je wat meer info over de hoe en wat van de missie(s). Sommige kunnen een beetje tricky zijn voor de eerste keer.

Heb je zelf een idee wat je wilt gaan doen? Combat richting op, of traden misschien? Minen of exploration kan ook.

6) You just checked it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Mijn advies is ook vooral aankloten, ga vaak dood en doe domme dingen, probeer alles uit. Je kunt als beginner heel makkelijk zonder al te veel kosten een nieuwe sidewinder krijgen.

Zojuist empire Viscount gepromoveerd.. tjeemig t'is nog een hele rit naar Duke om een cutter te mogen vliegen.

[ Voor 23% gewijzigd door RobV op 27-10-2016 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyoi

Tyoi

Beddytear

Hebben jullie ook al de hele avond problemen met langzame verbinding, langzame missionboard en out of date missionboard? Als ik op ESC druk om het menu te openen duurt dat ook bijna 30sec :|

Update-je over de skimmer missions in Aretis Sector CQ-Y D60. Werkt zoals geadverteerd,heb in een uurtje of 2 al ruim 60mil binnengehaald. D'r is echter ook een 'probleem' met de skimmermissies waar je bijvoorbeeld 12 of meer skimmers moet neerknallen. Je moet dan om genoeg skimmers te vinden switchen van game mode (open/solo/private) en aangezien ik niet de enigste ben die dit probeerd zijn de meeste skimmers al neergeschoten in open en private (mobius). Beetje hinderlijk, want je wilt natuurlijk gelijk door maar het is nog steeds goed te doen.

6) You just checked it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Zit ook in Mobius maar de mission board loopt hier super. Sneller dan ooit.

[ Voor 13% gewijzigd door RobV op 27-10-2016 22:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb net azteke een rondleiding gegeven daar. En een paar tips ;)
Veel plezier daar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Tyoi schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 21:58:
Hebben jullie ook al de hele avond problemen met langzame verbinding, langzame missionboard en out of date missionboard? Als ik op ESC druk om het menu te openen duurt dat ook bijna 30sec :|
Dat niet, maar mijn game loopt een stuk minder vloeiend dan gebruikelijk. Behoorlijk stotterend met regelmaat. Laden van het spel duurt ook vrij lang. Zelfs het loadingscherm (draaiend schip) zakt af en toe naar 45fps en duurt zeker een minuut.

[ Voor 13% gewijzigd door Stefke op 27-10-2016 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Eerst duurde het een eeuwigheid voordat het spel begon te patchen, daarna had ik veel rare bugs (planeten werden niet gescand ongeacht de afstand, ik stijg op van een planeet en krijg vlak boven de grond de melding dat ik een planetary approach suite nodig heb om daar te landen en *plop* ik hang op 250km hoogte, mét een planetary approach suite aan boord... Bij die alien ruins zie ik nergens van die ancient totems/urns/globes etc zolang ik met een maat van me in onze priv group zit maar in solo spawnen ze overal... dat soort shit.)

Dus ja... de servers lijken wat van slag.

Maar die alien shizzle is cool. Mooi en mysterieus, ben alleen benieuwd of dit nu het enige is of dat er nog een heleboel andere dingen ontdekt gaan worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EliteGhost
Ik been ZEER te spreken over mijn nieuwe co-piloot :P
Toffe Britse gozer die goed met mijn Corvette om kan gaan.

Minpuntje: hij vliegt me zo vaak in de weg wanneer ik 'm op "defend" of "follow" heb staan.

Ook is de F-64 Condor geweldig. Ziet er uit als een soort Jedi star fighter, gaat als de nete en kan zeker een paar klappen uitdelen. Corvette lekker achter laten hangen terwijl ik met een Viper ga dansen. Lukt het niet? Even de grote broer roepen :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Plaatje van de alien site. Klik voor huge.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/LPuKfJSCH4vrpmIpYdQxGYJk/medium.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SnoeiKoei schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 23:30:
Eerst duurde het een eeuwigheid voordat het spel begon te patchen, daarna had ik veel rare bugs (planeten werden niet gescand ongeacht de afstand, ik stijg op van een planeet en krijg vlak boven de grond de melding dat ik een planetary approach suite nodig heb om daar te landen en *plop* ik hang op 250km hoogte, mét een planetary approach suite aan boord... Bij die alien ruins zie ik nergens van die ancient totems/urns/globes etc zolang ik met een maat van me in onze priv group zit maar in solo spawnen ze overal... dat soort shit.)

Dus ja... de servers lijken wat van slag.

Maar die alien shizzle is cool. Mooi en mysterieus, ben alleen benieuwd of dit nu het enige is of dat er nog een heleboel andere dingen ontdekt gaan worden.
De geruchten zijn dat dit niet de enige is.. Dat er op zijn minst nog 2 zijn. Dat dit niet de vroege pioneers zijn die als eerste de ruimte ingingen.
Er gaat vast nog het een en ander ontdekt worden.. because winter is coming!.. aldus David Braben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Leutje schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 00:24:
[...]

De geruchten zijn dat dit niet de enige is.. Dat er op zijn minst nog 2 zijn. Dat dit niet de vroege pioneers zijn die als eerste de ruimte ingingen.
Er gaat vast nog het een en ander ontdekt worden.. because winter is coming!.. aldus David Braben :)
Laat die winter maar komen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-10 23:38
SnoeiKoei schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 23:53:
Plaatje van de alien site. Klik voor huge.

[afbeelding]
Gaaf. Waar vind ik ze exact op de planeet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyoi

Tyoi

Beddytear

6) You just checked it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
EliteGhost schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 23:35:
Ik been ZEER te spreken over mijn nieuwe co-piloot :P
Toffe Britse gozer die goed met mijn Corvette om kan gaan.

Minpuntje: hij vliegt me zo vaak in de weg wanneer ik 'm op "defend" of "follow" heb staan.
Gisteren kwam ik terug in een station na een tripje met een active co-piloot, maar toen ik weer vertrok bleek hij niet meer active te zijn en moest ik m in een station zelf opnieuw weer activeren. Wordt een co-piloot automatisch gedeactiveerd bij de eerstvolgende landing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draclira M
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 30-07-2023
Ik ben gisteren aangekomen op synuefe xr-h d11-102 1b en geland op hopelijk de juiste planeet.
Best lang onderweg geweest in mijn cobra met fuelscoop. Nu nog de juiste locatie vinden.
Zonder fuelscoop kom je er niet merkte ik -> selfdestruct zonder brandstof.
Kwam bijna in de verleiding om explorers af te knallen 😋
Vanavond rondje rijden op planeet 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyoi

Tyoi

Beddytear

stefijn schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 08:55:
Gisteren kwam ik terug in een station na een tripje met een active co-piloot, maar toen ik weer vertrok bleek hij niet meer active te zijn en moest ik m in een station zelf opnieuw weer activeren. Wordt een co-piloot automatisch gedeactiveerd bij de eerstvolgende landing?
Mijn co-piloot blijft gewoon actief na docken, maar zal nog even voor de zekerheid controleren vanaaf.

Zouden er niet nieuwe shipkits worden uitgebracht van de AspX, Vulture en Python met de update naar 2.2? De SRV paintjobs zijn er al wel maar de shipkit nog niet :'(

Ik kreeg trouwens gisteren nog een e-mail van Frontier met het onderwerp "Probeer nu de nieuwe update 'The Guardians' uit!". Ik zat de e-mail te lezen terwijl ik in mn fighter aan het rondvliegen was boven een settlement :P

[ Voor 14% gewijzigd door Tyoi op 28-10-2016 09:19 ]

6) You just checked it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
O wacht ik weet t al, ik was even van schip gewisseld en eigenlijk direct weer terug (Ana > Asp > Ana), dan kan je piloot natuurlijk niet actief blijven

GIsteren maar eens naar Sol gevlogen en nu daar wat aan t rondkijken en misschien even testen in dogfighten met de fighterbay :)
Aarde ziet er prachtig uit! Jammer dat je niet op de maan kunt landen om een stoffige maanlander te bekijken :|

[ Voor 46% gewijzigd door Stefke op 28-10-2016 09:34 ]

Pagina: 1 ... 16 ... 122 Laatste