Daar ben ik ook een beetje tegen. Ik wil een piloot best een vast bedrag geven + 5% van m'n inkomsten, maar dan moet daar wel een harde limiet op zitten!Leutje schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 22:24:
Hehe Het grappige is dat ik waarschijnlijk geen ship launced fighters ga inzetten in 2.2 Een beetje aardige piloot wil al 12% van je inkomsten
Stel: Ik huur een "expert" piloot in en in een maand (even uitgaan van maandelijkse betaling zoals ik dat nu heb in het echte leven) schraap ik 20 miljoen binnen.
Dan verdient die piloot met z'n 12%, die waarschijnlijk niet al teveel doet, 2.4 miljoen in een maand! Zelfs als ik de beste persoon even in een station dump. Nou zo wil ik ook wel geld verdienen. Met multicrew ga ik gewoon bij 1 van jullie aan boord en wil ik 10%.
Gewoon een basis inkomen + dividenduitkering (winstuitkering dus) van X%, met een limiet. Die limiet mag je zelf instellen.. of de piloten mogen zelf een eis stellen aan het max divident. Als men constant zo'n hoog percentage af moet dragen wordt het wel erg zwaar.
Overigens: Aditi & het nabijgelegen Anarchy stelsel geven dan misschien niet meer die mooie transportmissies, maar wel veel "cut the power" missies. Dan die maar even opstapelen, naar de andere kant van de planeet vliegen, generator uitschakelen vanuit de lucht (SRV required my b*ttom

[ Voor 16% gewijzigd door EliteGhost op 23-10-2016 13:07 ]