Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefmans
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 06-10 14:45
Dat is de issue niet. Je krijgt de exscte lokatie pas door als je in adati bent. Soms in een van de stations dssr, soms terug nasr diamond vision en soms 230ly weg

mixing a drink and music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
(overleden)
Ah, dat soort missies.

 | Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-09 13:03
Heb een Federal Assaultship aangeschaft. Kwam er meteen achter dat je die het beste met een hotas kan besturen. Het is net een Vulture :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• azteke
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 21:52

azteke

King

*O* Ik mag vanaf nu ook naar Sol! *O*

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/q9Lv94a.png
EliteGhost schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 11:44:
Heb een Federal Assaultship aangeschaft. Kwam er meteen achter dat je die het beste met een hotas kan besturen. Het is net een Vulture :p
Speel je dan voor verschillende schepen met verschillende controllers? :?

[ Voor 64% gewijzigd door azteke op 22-10-2016 12:03 ]

CMDR azteke || You never get a second chance to make a first impression...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
The Gathering Reputation Change.. Ik mag aannemen dat dat een verbetering betreft O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
The Gathering reputation change... Wow dat is lang geleden voor mij :D

Lol Rob
Samen gepost

[ Voor 15% gewijzigd door Leutje op 22-10-2016 12:03 ]

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azteke

azteke

King

Haha, mooi in koor! Die andere berichten zijn al best oud, ik bewaar ze graag. Ik ben sinds ik in dit forum actief ben geworden ally met The Gathering, dus een maand denk ik ongeveer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Over Permits gesproken. Ik hoop dat over 3 dagen mijn bookmark verder permit vrij is. Ik weet zeker dat ik in de buurt ben namelijk.

Wat gaan jullie allemaal als eerste doen in 2.2? Met een klein scheepje vliegen? truttige passagiers vervoeren? Even met een geyser spelen? :)

[ Voor 35% gewijzigd door Leutje op 22-10-2016 12:09 ]

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• azteke

azteke

King

Kijk eens wie ik random tegenkom in Sothis! Ik herkende je schip xD

Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/IV5G50R.png

[ Voor 11% gewijzigd door azteke op 22-10-2016 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:45
Boefmans schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 11:03:
Dat is de issue niet. Je krijgt de exscte lokatie pas door als je in adati bent. Soms in een van de stations dssr, soms terug nasr diamond vision en soms 230ly weg
Dat staat in de beschrijving van de missie: "details krijg je als je in Adati bent."

Als er zo'n tekst in staat krijg je je afleveradres zodra je Adati bereikt en dat ligt dan ver weg. Die missies moet je dan skippen, gewoon even op de tekst letten. Werkt in Sothis/ceos precies zo

En vanuit de missie kun je direct naar de map doorstappen voor je accepteert

[ Voor 6% gewijzigd door Stefke op 22-10-2016 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefmans
Nu een paar runs gedaan. Je krijgt enkel die tekst. Ongeveer 2 op 3 is adati of terug nasr diamond dinges, de rest abandon ik dan maar. Nergens een black market dus de spullen dump ik. Kost ongeveer 500k tot 1m, de rep hit maak ik goed met de data missies.
Op zich gaat het best vlot, als ik pech heb 5m met twee jumps, meestal 10 tot 15 met uitschieters nasr boven. Toch in 2,5 uur 60m erbij, vergelijkbaar met sothis runs dus masr eens wat anders

mixing a drink and music

Acties:
  • +1 Henk 'm!
azteke schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 12:13:
Kijk eens wie ik random tegenkom in Sothis! Ik herkende je schip xD

[afbeelding]
Er vliegt iemand met mijn naam rond.....

:+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Board members of MetaDrive Inc. today announced the sale of MetaDrive Inc. to the Sirius Corporation. Rosaline Merden, acting Chair of MetaDrive, was clearly pleased with the outcome. At a press conference, she said:

"The board of MetaDrive wholeheartedly welcomes the security this acquisition brings. As part of the Sirius Corporation, the MetaDrive brand will continue to go from strength to strength."

Reporters asked about the ongoing audit of MetaDrive, and also the fate of former employee Raan Corsen, who was reported missing a couple of weeks ago.

"The audit has been successfully completed and all assets are in the hands of Sirius Corporation," said Merden. "Raan Corsen's employment was terminated prior to the takeover."

Merden was challenged by a representative of the Earth Defence Fleet, who alleged that Raan Corsen had in fact fled from Sirius security forces and been killed in the Alioth system.

"Mr Corsen's business in the Alioth system was his own," said Merden. "It has nothing to do with the Sirius Corporation."

The press conference closed with outstanding questions, but reporters managed to get a final word from Commander MoonWeb of the Earth Defence Fleet.

"According to our intel, Corsen was pursued before crash-landing on a planet in the Alioth system. This was observed by Commander Ashley Wilkinson, a Canonn representative working with the Earth Defence Fleet."

"The specifics surrounding Corsen's demise are not known, but we have a transcript of his final transmission that points a finger squarely at the Sirius Corporation."

Yep.. er komt wat nieuws aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even voor de duidelijkheid. Dit bovenstaande bericht komt natuurlijk direct van GalNet af.
Voor degene die dat niet weten dat is een verzameling van kranten artikelen die uit je plaatselijke Galnet artiekelen komen.

Uiteraard is dit soort nieuws soms(?) met een korreltje zout te nemen want...

THE EMPIRE! THE FEDERATION! EN THE ALLIANCE!

Zijn de grote nieuws artikelen editors binnen GalNet. Nu voel je hem al aankomen. Deze 3 grootmachten censureren alle nieuws berichten :) Net als een echte krant.

Dus niet alles wat je op GalNet leest is de complete waarheid.

(well played FD)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Als 2.2 uit is, ga ik eerst eens wat genieten van de eye candy. Mogelijk door een reisbureautje op te zetten zodat toeristen mij langs mooie plekjes gaan sturen. #geldZat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degeens
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 26-09 21:59
Ik heb jullie hulp nodig commanders! Ik zoek namelijk tips om sneller credits te kunnen verdienen.

Ik heb al meer dan 100 uren E:D achter de rug, en vlieg nog steeds met een (volledig uitgeruste) Vulture. Met mijn Vulture ga ik bounty hunten om geld te verdienen. Op deze manier verdien ik ongeveer 500K per uur. Aangezien ik weinig tijd heb om te spelen, ga ik op deze manier nooit in een groter schip kunnen vliegen. Momenteel heb ik ongeveer 5M credits.

Alvast bedankt om deze arme commander vooruit te helpen. _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:45
Dat staat op elke pagina de laatste 10 beschreven :) probeer een ASP bij elkaar te krijgen en zoek naar zoek Sothis/Ceos hauling (de nieuwe rage is Adati smuggling ;) )

Wat ik nu weer heb: ik heb EINDELIJK mijn spullen voor een lvl3 FSD, vlieg naar Deciat. Krijg nog een interdiction waar ik het gevecht mee aanging, tot 12% hull en net gewonnen. Dus nu verder naar Deciat, ik land netjes en beheerst, mijn schip koppelt aan de dockingpad, en daar blijf ik dan. Geen verbinding met Farseer Inc, en wegvliegen kan ook niet.
Dus ik denk: dan maar uit en aanloggen, dan zit ik waarschijnlijk of in de hangar, of ik vlieg boven Farseer Inc. Maar nee, ik zit nog steeds vast op de dockingpad, maar nu met "Pad Loitering 30sec"

Ik schrik me rot, over 30sec wordt mijn schip naar de klote geblazen (14miljoen premie en zuurverdiende cargo voor mijn upgrade). Dus nu maar even de exe afgesloten via taskmanager, maar na opnieuw starten van ED zit ik nog steeds in dezelfde situatie.

Wat te doen? Ik zit niet te wachten op een kostenpost van 14 miljoen en weer een lange zoektocht naar die materialen. Wat is dit voor bug en wat kan ik doen?

edit: opgelost door ED (zonder horizons) op te starten :| zit weer in orbit

[ Voor 5% gewijzigd door Stefke op 22-10-2016 14:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
degeens schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 13:50:
Ik heb jullie hulp nodig commanders! Ik zoek namelijk tips om sneller credits te kunnen verdienen.

Ik heb al meer dan 100 uren E:D achter de rug, en vlieg nog steeds met een (volledig uitgeruste) Vulture. Met mijn Vulture ga ik bounty hunten om geld te verdienen. Op deze manier verdien ik ongeveer 500K per uur. Aangezien ik weinig tijd heb om te spelen, ga ik op deze manier nooit in een groter schip kunnen vliegen. Momenteel heb ik ongeveer 5M credits.

Een vulture is leuk maar echte credits verdien je inderdaad met een Sothis/Ceos run.

Dus maak een snelle Cobra of Asp aan en ga daarmee lekker naar Sothis. Zorg dat je vriendjes met ze word (data vervoeren enzo) tot je de echte missies aan kan nemen. Als dat eenmaal gebeurt is kan je per cargo met gemak 5 miljoen of dik meer verdienen.

Dan gaat het hard, heel hard. Ik zie de laatste lichting meer verdienen dan dat ik ooit in het begin gedaan heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XaeonBE
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 23-12-2023
Traag kom ik er wel mijn Viper MKIII heeft nu al 340.131 CR aan bounty hunting verdiend.

@XaeonBE | Discord ID: XAEONBE#2830 | Steam & Origin & UPlay & Nintendo ID: XaeonBE | Switch friendcode SW-0920-5796-9594

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• azteke

azteke

King

stefijn schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 13:56:

Ik schrik me rot, over 30sec wordt mijn schip naar de klote geblazen (14miljoen premie en zuurverdiende cargo voor mijn upgrade). Dus nu maar even de exe afgesloten via taskmanager, maar na opnieuw starten van ED zit ik nog steeds in dezelfde situatie.

edit: opgelost door ED (zonder horizons) op te starten :| zit weer in orbit
O-) Combat logger allert! :+

En inderdaad, als je op een planeet vast zit kan je ED zonder horizons opstarten, dan beland je weer buiten de atmosfeer van de planeet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
XaeonBE schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 14:22:
Traag kom ik er wel mijn Viper MKIII heeft nu al 340.131 CR aan bounty hunting verdiend.
Je komt er heus wel. Maar het word wel eens tijd dat je je systeempje gaat verlaten vriendje ;)
Het universum is groot. en LHS 3447 is een rot systeem om in rond te vliegen. Sla je vleugels eens uit! Kom eens langzaam aan kijken in HIP 87414!

/Zelfpromotie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azteke

azteke

King

Leutje schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 14:33:
[...]

Je komt er heus wel. Maar het word wel eens tijd dat je je systeempje gaat verlaten vriendje ;)
Het universum is groot. en LHS 3447 is een rot systeem om in rond te vliegen. Sla je vleugels eens uit! Kom eens langzaam aan kijken in HIP 87414!

/Zelfpromotie
Vergeet niet je route goed te plannen zodat je niet zonder fuel raakt :)

@Drumatiko, hoe verloopt de terugreis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
azteke schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 12:00:

Speel je dan voor verschillende schepen met verschillende controllers? :?
Nou veel schepen zijn prima met muis en toetsenbord te doen. Met name de grotere schepen, want daar zit toch weinig gevoel in. Bovendien moet ik het nog zo instellen dat ik kan vliegen met de hotas maar het menu met muis en toetsenbord. Ik kan niet zo goed in het menu navigeren met de hotas.

Dus 80% van de tijd zit ik met met muis en toetsenbord ipv hotas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarom niet alle2? Schip besturen met de HOTAS en menus met de muis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XaeonBE
Leutje schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 14:33:
[...]

/Zelfpromotie
Is dat doenbaar met die Viper om naar daar te vliegen ik kan scoop meenemen.

@XaeonBE | Discord ID: XAEONBE#2830 | Steam & Origin & UPlay & Nintendo ID: XaeonBE | Switch friendcode SW-0920-5796-9594

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
Leutje schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 15:07:
Waarom niet alle2? Schip besturen met de HOTAS en menus met de muis?
Dat staat er: moet ik nog instellen. ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
XaeonBE schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 15:09:
[...]

Is dat doenbaar met die Viper om naar daar te vliegen ik kan scoop meenemen.
Uiteindelijk wel. Ik was tenslotte ook in Sothis met mijn python. :P

Eigenlijk moet je met ELITE:DANGEROUS maar 1 ding mee hebben. Geduld.
de 25ste ben ik dus bij de withchhead nevel. Ik kan met mijn annie gaan en er binnen 45 minuten zijn. Of ik blijf lekker in mijn python. En doe er 3 uur over. Kwestie van geduld.
HIP 87414 is best ver van LHS 3447. mits je de juiste spullen niet hebt. Natuurlijk ben je altijd welkom in "ons" systeem :) maar als ik jou was zou ik eerst een beetje doorsparen. En wat minder gaan bountyhunten ;)

Begin eens met een mooie Cobra mk3. Het allergoedkoopste en mischien wel beste schip voor velen binnen ED.
Hiermee kan je een beetje bountyhunten en voor de extra credits af en toe een beetje vracht vervoeren. Leer jezelf ook aan een steller scanner mee te nemen. Dit verhoogt al meer je explorer rank en je hoeft er bar weinig voor te doen.
Een aardige fuelscoop op een cobra is altijd handig. Na dik een jaar spelen heb ik maar voor 33000 aan fuel gekocht ;)
Ik heb mijn eerste Cobra nog. Zo af en toe vlieg ik er nog mee. Nu volledig ge-engineerd natuurlijk maar ook zonder dat was het altijd feest.

Ik begrijp dat het bounty hunten voor velen het leukst is binnen het spel. maar zeg nou zelf. zou jij dit ook niet als eerste willen vinden?
Afbeeldingslocatie: http://i.emlfiles1.com/cmpdoc/1/2/5/9/5/1/files/23033_the_guardians.jpg?utm_campaign=555774_Elite%20Dangerous%20Newsletter%20%23147&utm_medium=email&utm_source=Frontier%20Developments%20Ltd&dm_i=3F35,BWU6,2UDZ89,160R9,1

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tyoi
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-08 21:19

Tyoi

Beddytear

degeens schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 13:50:

Zoals Leutje ook al zei, Sothis/Ceos trading is the way to go to make some real money. Ik ben na 170 uur bounty hunten en in totaal 140mil cr aan bounties naar +550mil gegaan in een weekje nadat ik begonnen ben met trading. Heb nu een Python en Conda erbij en ben druk bezig om een zakcentje te verdienen om dingen te proberen ect.

1) You are on the internet.
2) You are on Tweakers.net.
3) You are reading my signature.
5) You didn't notice that there is no 4.
6) You just checked it.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• XaeonBE
Leutje schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 15:32:
[...]

Uiteindelijk wel. Ik was tenslotte ook in Sothis met mijn python. :P

Eigenlijk moet je met ELITE:DANGEROUS maar 1 ding mee hebben. Geduld.
de 25ste ben ik dus bij de withchhead nevel. Ik kan met mijn annie gaan en er binnen 45 minuten zijn. Of ik blijf lekker in mijn python. En doe er 3 uur over. Kwestie van geduld.
HIP 87414 is best ver van LHS 3447. mits je de juiste spullen niet hebt. Natuurlijk ben je altijd welkom in "ons" systeem :) maar als ik jou was zou ik eerst een beetje doorsparen. En wat minder gaan bountyhunten ;)

Begin eens met een mooie Cobra mk3. Het allergoedkoopste en mischien wel beste schip voor velen binnen ED.
Hiermee kan je een beetje bountyhunten en voor de extra credits af en toe een beetje vracht vervoeren. Leer jezelf ook aan een steller scanner mee te nemen. Dit verhoogt al meer je explorer rank en je hoeft er bar weinig voor te doen.
Een aardige fuelscoop op een cobra is altijd handig. Na dik een jaar spelen heb ik maar voor 33000 aan fuel gekocht ;)
Ik heb mijn eerste Cobra nog. Zo af en toe vlieg ik er nog mee. Nu volledig ge-engineerd natuurlijk maar ook zonder dat was het altijd feest.

Ik begrijp dat het bounty hunten voor velen het leukst is binnen het spel. maar zeg nou zelf. zou jij dit ook niet als eerste willen vinden?
[afbeelding]
* XaeonBE neemt notitieboekje:
1) Cobra MK3
2) Fuel Scoop
3) Stellar Scanner
4) naar HIP gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azteke

azteke

King

Galnet schreef op zaterdag 21 oktober 3302@ 13:37:
Galactic News: Patreus Rails against London Treaty
Commentators have reacted with surprise and dismay to a speech from Admiral Denton Patreus at a military tattoo on Achenar, in which he spoke in strident tones about the London Treaty. The treaty, established in 3278, imposes limits on capital-ship construction in order to prevent possible arms races.

"This treaty was foisted on us by overzealous Federal lawyers," said Patreus. "Now it is used to limit our ability to defend ourselves. This I cannot accept."

"I am proud to announce that henceforth the Empire will build as many ships as it needs, treaty restrictions be damned!"

Federal representatives were quick to denounce Patreus's proposal, saying it would have severe repercussions. But stock markets in the core systems reacted favourably to the news, with reports indicating that the Empire had already secured several construction contracts.

Admiral Patreus will soon depart for the Prism system to oversee the trial of Kahina Loren.
Oeh, meer capital ships! Komt er misschien een all-out oorlog in Elite? :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• azteke

azteke

King

Leutje schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 15:32:
[...]

[afbeelding]
Zou dit plaatje representatief voor de locatie zijn, twee planeten dicht bij elkaar, of is dit denk je een fotosoep?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Vergeet niet af en toe naar buiten te kijken.

Niet alleen door het raampje van je cockpit (enjoy the game, much to see, moneyz is maar moneyz)
Maar ook door het raampje van je woning (daglicht, herfstkleuren, oktoberfest, frisse neus) /adviesVanEenOuweZeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06 08:35
@stefijn als je de normale Elite Dangerous opstart dan spawn je buiten de 'dampkring' :)

Vergeten te refreshen :p is al gezegt. Move along

[ Voor 22% gewijzigd door daPet op 22-10-2016 17:04 ]

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Acties:
  • +3 Henk 'm!
azteke schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 14:36:
[...]

Vergeet niet je route goed te plannen zodat je niet zonder fuel raakt :)

@Drumatiko, hoe verloopt de terugreis?
Langzaam, er zijn veel te veel nebula's te vinden :P

De mooiste tot nu toe: MYNOAW BG-U C17-168, planeet 11A (20kly vanaf SOL):

Afbeeldingslocatie: https://s14.postimg.org/hbbwlq00f/20161022163444_1.jpg

Afbeeldingslocatie: https://s14.postimg.org/ojnjb0cr3/20161022162324_1.jpg

Afbeeldingslocatie: https://s14.postimg.org/vo5ck1k0f/20161022162602_1.jpg

Afbeeldingslocatie: https://s14.postimg.org/jq3s65g9b/20161022163130_1.jpg

Afbeeldingslocatie: https://s14.postimg.org/4rldbq173/20161022162704_1.jpg

Afbeeldingslocatie: https://s14.postimg.org/nxykewhov/20161022162801_1.jpg

Afbeeldingslocatie: https://s14.postimg.org/5xpdaiphr/20161022163356_1.jpg

“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
EliteGhost schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 15:04:
[...]

Nou veel schepen zijn prima met muis en toetsenbord te doen. Met name de grotere schepen, want daar zit toch weinig gevoel in. Bovendien moet ik het nog zo instellen dat ik kan vliegen met de hotas maar het menu met muis en toetsenbord. Ik kan niet zo goed in het menu navigeren met de hotas.

Dus 80% van de tijd zit ik met met muis en toetsenbord ipv hotas.
Navigeren door menu's doe ik met de pov switch op de joystick, dat werkt prima

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• azteke

azteke

King

Drumatiko schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 17:03:
[...]

Langzaam, er zijn veel te veel nebula's te vinden :P

De mooiste tot nu toe: MYNOAW BG-U C17-168, planeet 11A (20kly vanaf SOL):

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Echt supermooie foto's! :9~ _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!
azteke schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 16:48:
[...]

Zou dit plaatje representatief voor de locatie zijn, twee planeten dicht bij elkaar, of is dit denk je een fotosoep?
FD kennede, ik denk het niet! Ik had dat dus ook al gezien ;)

En ik ben net buiten geweest Rob. Ik zag maar 1 ster en die had ik al gescanned :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XaeonBE
RobV schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 16:52:
Vergeet niet af en toe naar buiten te kijken.

Niet alleen door het raampje van je cockpit (enjoy the game, much to see, moneyz is maar moneyz)
Maar ook door het raampje van je woning (daglicht, herfstkleuren, oktoberfest, frisse neus) /adviesVanEenOuweZeur.
Wees gerust ik ben der ook al 25 hoor :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:38
XaeonBE schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 17:16:
[...]

Wees gerust ik ben der ook al 25 hoor :)
Afbeeldingslocatie: http://www.kappit.com/img/pics/201603_1435_aabgd_sm.jpg

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rob? Vanavond wat te doen? Zo nee, meedoen aan de beta bash?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Je bent zo jong als je je voelt. En ik voel me oud.

* RobV heeft 5 minuten geleden een hometrainer besteld om de winter door te komen.
Leutje schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 17:46:
Rob? Vanavond wat te doen? Zo nee, meedoen aan de beta bash?
Nou, dat lijkt mij wel wat. 8)

[ Voor 42% gewijzigd door RobV op 22-10-2016 17:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boefmans
Hometrainers werken niet. Gewoon nssr de gym om te boksen.
Enfin,qua elite, ff doorgrinden tot ik 1m heb en een cutter, dan ga ik rentenieren en aan lopen cutten.

mixing a drink and music

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hoppa!
Hier zijn de regels :P
https://forums.frontier.c...ation?highlight=beta+bash

Worden we een trucker? een shiny pirate? of een numbskull :P

LoL.. Die cutter kan je nog even op je buikje schrijven Boefmans. Daar moet je een hele hoge empire rank voor hebben. En dat ga je never nooit halen met sothis missies :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Boefmans schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 17:50:
Hometrainers werken niet. Gewoon nssr de gym om te boksen.
Enfin,qua elite, ff doorgrinden tot ik 1m heb en een cutter, dan ga ik rentenieren en aan lopen cutten.
Dik off topic, maar boksen ligt wel behoorlijk buiten mijn mogelijkheden. Sportschool idem ditto (geprobeerd). Toen ik net begon met revalideren had ik veel baat bij een geleende hometrainer, nu 4 jaar verder leek mij dit een goede oplossing. De leunstoel gaat opzij, dus tv kijken op de fiets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Overigens als er nog meer beta mensen aanwezig zijn zijn jullie ook van harte welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefmans
Leutje schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 17:53:
Hoppa!
Hier zijn de regels :P
https://forums.frontier.c...ation?highlight=beta+bash

Worden we een trucker? een shiny pirate? of een numbskull :P

LoL.. Die cutter kan je nog even op je buikje schrijven Boefmans. Daar moet je een hele hoge empire rank voor hebben. En dat ga je never nooit halen met sothis missies :P
Zit niet in sothis, in een plek waar ik empire ranking doe. Eer dat ik 1m heb heb ik ook wel de cutter rank denk ik

mixing a drink and music

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe verder je in rang stijgt des te langer duurt de volgende. Geloof me. die miljard heb je eerder als je duke rang
:P

Overigens is de cutter helemaal geen geweldig schip. Hij heeft enorme schilden. Zeker na een engineer hier en daar. Hij heeft hele leuke wapens.. hij kan een Sh*tload aan cargo vervoeren. Beste cargo verscheper ever! Maar kwa combat? hmmmm Het lukt prima hoor maar... meh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Leutje schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 18:18:
Hoe verder je in rang stijgt des te langer duurt de volgende. Geloof me. die miljard heb je eerder als je duke rang
:P

Overigens is de cutter helemaal geen geweldig schip. Hij heeft enorme schilden. Zeker na een engineer hier en daar. Hij heeft hele leuke wapens.. hij kan een Sh*tload aan cargo vervoeren. Beste cargo verscheper ever! Maar kwa combat? hmmmm Het lukt prima hoor maar... meh.
Ik wil ook cutter..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik wil een Dolphin.. Maar daar moet ik ook nog op wachten :P

Welk team nemen we Rob?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Boefmans
Ach whatever. Zolang ik me vermaak met grinden, zo niet ga ik gewoon wat anders doen.

mixing a drink and music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Hoever is het vliegen vanaf Sothis leut

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Boefmans schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 18:24:
Ach whatever. Zolang ik me vermaak met grinden, zo niet ga ik gewoon wat anders doen.
Sorry als het wat bot overkwam Boefmans. ZO was het niet bedoelt.

De Cutter is een heel leuk schip die ik met 30% korting heb kunnen kopen (vautje van FD ooit) Hij is geweldig voor een sothis run. Als je gedult heb kan er 100 miljoen per keer gevlogen worden. Ik heb iets van 10 schepen en hij is de 3de kwa snelheid. net geen 500 m/s Enorme schilden. (met allemaal boosters)

Maar hij vliegt nog altijd als een natte dweil. Daarom is hij zo slecht voor een combat zone of Res site.
Rechtuit? Prima! een boost en ik zit om mijn max snelheid. en ben weg. Moet ik op volle snelheid keren? dan vlieg ik soms eerst nog een stuk achteruit lol

Ongeveer 500 ly Rob!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
500ly is best een stief eind vliegen als je geen engineered schip hebt,maar ik begin vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefmans
Precies, allemaal redenen om de cutter ook te willen hebben :) de vulture en sidewinder en python staan ook ergens geparkeerd...

mixing a drink and music

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rob. We mogen kiezen uit een T-9, Een beluga of een keelback.

Not open for debate on ship choices. You are in a t9 with a Taipan you are on one team, beluga and Imperial Fighter, you are on the other. Anything else, well... prepare to be blown up :-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Thanks! Het was trouwens een hele gave planeet om rond te karren met de SRV. Op een gegevens moment heb ik mn bril opgezet en ben ik een canyon in gedoken (letterlijk.. was toch maar 0,02g). Ben een uurtje wezen rijden om uiteindelijk op een dood eind uit te komen. Een half uur heb ik geprobeerd om die bergwanden (600 a 1000m hoog schat ik zo) te beklimmen. Aan de voet van de berg kon ik nog gewoon tegen de wand oprijden, maar al snel moest ik van klif naar klif jumpen (zijdelings, vooruit, achteruit, noem het maar op).

Afbeeldingslocatie: https://s17.postimg.org/9aebbxcdp/20161022182119_1.jpg
Aan de hand van de referentielijnen kun je zien wat voor een helling het was, het is best lastig om met je thrusters een sprong omhoog te maken als je op een schuin vlak staat.

Dit lukte best aardig, want ik zat op een gegeven moment bijna aan de top van een van de bergwanden, ik zou nog een paar jumps moeten maken om boven te komen en... tjah.. je raad het al..

Ik draai mijn SRV zo goed mogelijk horizontaal, kijk om me heen om te zien waar ik naartoe wil jumpen en zie een mooi vlak stukje. Mijn thrusters geef ik een oplawaai, ik vlieg omhoog richting het plateau, ik zie mijn banden de rand van het plateau aantikken en mijn capacitor is leeg.

De SRV kantelt, en uiteraard druk ik direct op de handrem. Hij krijgt echter geen grip en begint te glijden totdat ik een uitstekend stukje rots tegenkom. De SRV heeft zojuist leren vliegen en begint te tollen, te draaien en stort zich al schrapend en botsend linea recta terug richting de canyon. Het is overigens verbazingwekkend hoeveel snelheid je nog maakt op een planeet met 0,02g. Met het nodige tegensturen, en gedoseerd gebruik van de thrusters heb ik uiteindelijk de SRV heelhuids (min of meer) op de grond teruggekregen. Mijn hartslag was ondertussen tot recordhoogtes gestegen en (van horen zeggen) was mijn vocabulaire ietwat "gelimiteerd" tijdens de afdaling (welke voor mijn gevoel 5min duurde).

Afijn.. nieuwe kansen, nieuwe prijzen; tijd voor een alternatief plan.

Uiteindelijk ben ik de canyon in tegengestelde richting uitgereden en ben plankgas een helling op gereden. Uiteindelijk moest ik bijsturen, begon ik te tollen en reed ik achterste voren. Om geen snelheid kwijt te raken zet ik de SRV meteen plankgas in zijn achteruit en warempel,.. dat ding crost tot mijn stomme verbazing in één keer de helling op. Het bijsturen van de SRV a.d.h.v. de radar was nog best lastig. :P

Afbeeldingslocatie: https://s17.postimg.org/b3h808xkd/20161022182928_1.jpg
Ik zat ergens diep in de canyons die op bovenstaande screenshot te zien zijn. Als ik het moet inschattten was het ca. op 3km diepte.

Excuus voor de lage res screens, deze komen van het parallel-scherm welke naast de VR gerenderd wordt.

“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XaeonBE
De Cobra MK3 heb ik nu al :P
De fuel scoop check nog nog dat scanner ding :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefmans
Mooi verhaal over die hellingen. Keijg een beetje het morrowind gevoel als. Ik het lees :)

mixing a drink and music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Leutje schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 18:48:
Rob. We mogen kiezen uit een T-9, Een beluga of een keelback.

Not open for debate on ship choices. You are in a t9 with a Taipan you are on one team, beluga and Imperial Fighter, you are on the other. Anything else, well... prepare to be blown up :-)
Ah, dus waarom werd ik beschoten. In een Beluga is het makkelijk mikken: T9’s of taipans.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Was gezellig Rob :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Zeker, Leut. d:)b

Moet je nagaan wat we zouden kunnen bereiken als we zouden samenwerken :)

* RobV moet een extra paneeltje op zijn simpit maken voor ship launched fighter orders...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• azteke

azteke

King

RobV schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 22:05:
[...]

Zeker, Leut. d:)b

Moet je nagaan wat we zouden kunnen bereiken als we zouden samenwerken :)

* RobV moet een extra paneeltje op zijn simpit maken voor ship launched fighter orders...
Hoeveel extra knoppen hebben we ongeveer nodig met 2.2? :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!
30...35 op zijn meest...

:+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
azteke schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 22:19:
[...]

Hoeveel extra knoppen hebben we ongeveer nodig met 2.2? :D
Dat is een goede vraag, ik denk dat het met 6 extra lukken moet. Maar 60 is beter :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• azteke

azteke

King

-O-

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=j6nY7A6UI5Q]

[ Voor 91% gewijzigd door azteke op 22-10-2016 22:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hehe Het grappige is dat ik waarschijnlijk geen ship launced fighters ga inzetten in 2.2 Een beetje aardige piloot wil al 12% van je inkomsten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azteke

azteke

King

Leutje schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 22:24:
Hehe Het grappige is dat ik waarschijnlijk geen ship launced fighters ga inzetten in 2.2 Een beetje aardige piloot wil al 12% van je inkomsten :(
naja, als je een keer stevig wilt gaan bounty hunten of in combat zones gaat vechten dan kan je ze toch tijdelijk huren? Ik neem aan dat je ze daarna gewoon weg kan sturen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja natuurlijk kan dat maar van de 100 cmdrs die er 1 huurt zal maar 10 procent dat ook daadwerkelijk doen.
"leuk vechten met een npc crewlid. OH HEY A NICE... Goes exploring" snap je?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XaeonBE
Ik kan naar HIP vliegen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Na wat ik vanavond gezien heb neemt ik volgende keer gewoon een SLF mee als ik daar de ruimte voor heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YAY!

Let wel. het is ons thuis systeem. Betekend niet dat we thuis zijn he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XaeonBE
Leutje schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 22:38:
[...]

YAY!

Let wel. het is ons thuis systeem. Betekend niet dat we thuis zijn he ;)
Zou ik er zonder die scanner naartoe vliegen? Want ik heb tbh geen idee hoe die werkt ook. En waar ik die kan kopen en hoeveel hij kost. (exacte naam misschien?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De xx Discovery scanner. Kan je aan een firegroup toevoegen en leverd een kleine hoeveelheid geld op. Altijd handig toch?
De xx staat voor de hoeveelheid die je kan scannen. Als je nog geld overhebt doe een advanced scanner die kan oneindig ver scannen.. (binnen het systeem)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XaeonBE
Leutje schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 22:43:
De xx Discovery scanner. Kan je aan een firegroup toevoegen en leverd een kleine hoeveelheid geld op. Altijd handig toch?
De xx staat voor de hoeveelheid die je kan scannen. Als je nog geld overhebt doe een advanced scanner die kan oneindig ver scannen.. (binnen het systeem)
Is er een tool die ik kan gebruiken om te zien waar ze dit verkopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
erhm.. ieder station waar ze een outfitting gedeelte hebben? (ik weet dat niet lol) Ieder geval Outfitting en in optional outfitting plaatsen. Liefst in een zo klein mogelijk slot

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XaeonBE
aah hier hebben ze dus enkel ene voor 1000 CR die basic one dus ik ga ergens anders eens kijken :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ook die levert geld op ;) Maar beter een duurdere aanschaffen inderdaad. Sterkte. koppijn steekt op. ik ga slapen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XaeonBE
Leutje schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 22:55:
Ook die levert geld op ;) Maar beter een duurdere aanschaffen inderdaad. Sterkte. koppijn steekt op. ik ga slapen!
Goeienacht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oban606
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-12-2024
Mooie verhalen weer 👍 Nog een paar dagen Sothis , daarna de patch en consequenties maar eens bekijken. Als deze generfed gaat worden ga ik ook een kijken in Mobius. Nu met die Sothis runs vind ik solo al spannend genoeg.
Binnenkort ook maar een serieus kijken naar een manier om die Cutter rank zo makkelijk mogelijk te behalen, ben benieuwd na de patch..
Ik heb laatst trouwens wat engineers aan het werk gezet. Aangezien ik mijn conda pas 1 dag in bezit had wist ik niet precies wat m'n jump range was.
Ik heb het idee dat m'n clean engine lvl 1 m'n jump range zwaar naar beneden heeft gehaald. Van 37 naar 30Ly, kan dat? Was m'n eerste keer dat ik de engine overgaf aan een engineer... Sothis bubble 23 jumps😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daPet
Zit nu in Mobius die vis en koffie CG te doen, daar zit een npc/player zonder nick vanalles aan te vallen bij Walter Dock :s

Ook de docking computer is soms een beetje weird. Eerste delivery blijft hij voor het dock hangen, waar ik in camera mode me zit af te vragen waarom ik niet verder ga, bleek ik dus aangevallen te worden. Net op tijd binnen met 10% hull (en net te weinig insurance :X). De tweede delivery besluit m'n docking computer samen met een andere CMDR te docken, botsing in het dock. Gelukkig ook met een sisser afgelopen.

Maar nu wel al in de top 50% van de GC :)
Oban606 schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 23:28:
Mooie verhalen weer 👍 Nog een paar dagen Sothis , daarna de patch en consequenties maar eens bekijken. Als deze generfed gaat worden ga ik ook een kijken in Mobius. Nu met die Sothis runs vind ik solo al spannend genoeg.
Binnenkort ook maar een serieus kijken naar een manier om die Cutter rank zo makkelijk mogelijk te behalen, ben benieuwd na de patch..
Ik heb laatst trouwens wat engineers aan het werk gezet. Aangezien ik mijn conda pas 1 dag in bezit had wist ik niet precies wat m'n jump range was.
Ik heb het idee dat m'n clean engine lvl 1 m'n jump range zwaar naar beneden heeft gehaald. Van 37 naar 30Ly, kan dat? Was m'n eerste keer dat ik de engine overgaf aan een engineer... Sothis bubble 23 jumps😂
Als je voor jump range gaat moet je opletten dat je modificaties zoveel mogelijk licht gewicht zijn, helaas brengt dat weer andere nadelen...

[ Voor 45% gewijzigd door daPet op 23-10-2016 00:10 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Shrimp Tabasco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-11-2024
Voor degenen die hem nog niet voorbij hebben zien komen, ik heb wat gemaakt om Sol te eren :)

Het mag dan een Federation systeem zijn, het heeft natuurlijk toch een speciaal plaatsje in al onze harten.

Xbox live gamertag: Shrimp Tabasco

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Prachtige video! Dit is waarom ik van Elite hou!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• azteke

azteke

King

Ik zag op inara.cz dat The Gathering al een player faction is, zie inara.cz. :D

Heeft een van jullie deze factie aangemaakt? Ik ben zo vrij geweest om binnen inara een wing faction aan te maken, zodat in het player faction overzicht te zien is dat de gathering geclaimed is door ons O-). Voor wat het waard is natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
azteke schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 10:24:
Ik zag op inara.cz dat The Gathering al een player faction is, zie inara.cz. :D

Heeft een van jullie deze factie aangemaakt? Ik ben zo vrij geweest om binnen inara een wing faction aan te maken, zodat in het player faction overzicht te zien is dat de gathering geclaimed is door ons O-). Voor wat het waard is natuurlijk...
Geen idee hoe 'officieel' inara is, maar ik weet wel dat ten tijde van het 'deel 3 topic' een aanvraag ingediend was voor een minor player faction bij HIP87414. Ik weet niet wie dat heeft gedaan, maar het is dus écht wel onze naam sinds lamge tijd. De recente CG 'the Gathering' was dus geheel toeval en niet heel erg handig van Frontier om hem te noemen naar een faction aan de andere kant van de bubble.

Update: hier de melding van de aanvraag door @Ervig Ervig in "[PC] Elite: Dangerous - Deel 3"

[ Voor 6% gewijzigd door RobV op 23-10-2016 10:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Shrimp Tabasco schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 00:18:
Voor degenen die hem nog niet voorbij hebben zien komen, ik heb wat gemaakt om Sol te eren :)

[video]

Het mag dan een Federation systeem zijn, het heeft natuurlijk toch een speciaal plaatsje in al onze harten.
Weer erg mooi gemaakt! Deze en je vorige video staan nu in de Hall of Fame van de topic start :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrimp Tabasco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-11-2024
Leutje schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 08:35:
Prachtige video! Dit is waarom ik van Elite hou!
Drumatiko schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 10:59:
[...]

Weer erg mooi gemaakt! Deze en je vorige video staan nu in de Hall of Fame van de topic start :9~
Wow! Thanks! Jullie eren me en motiveren mij nòg meer om hiermee verder te gaan.

De Elite community is sowieso de beste die ik ooit ben tegengekomen en ik ben blij dat ik er iets aan bij kan dragen! o7 iedereen!

[ Voor 8% gewijzigd door Shrimp Tabasco op 23-10-2016 19:15 ]

Xbox live gamertag: Shrimp Tabasco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XaeonBE
Leutje schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 22:55:
Is deze goed genoeg?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/n3hJoMB.png

Zo ja dan ga ik nog even sparen en dan kom ik richting HIP hiermee

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Nee, dat is een surface scanner. Die scant enkel de planeet waar je op mikt.

Je zoekt een discovery scanner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XaeonBE
Dacht wel dat ik fout zat was te goedkoop en te mooi om waar te zijn :P
Maar mij lijkt het beter dat ik eerst die scanner koop en dan naar HIP vlieg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Parcival44
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-07 00:36
voordeel is dat je best leuk extra kan verdienen alleen met een honk ( druk op de knop en scannen) je 3-45 k per systeem kan verdienen.
als je dan 15v - 20 jumps moet is dat toch al snel een 100k ( in het begin leuk geld en je begin van je explorer rank)

<<Crunck>>Christina Pagniacci: No intensity, no victory.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RobV schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 10:51:
[...]

Geen idee hoe 'officieel' inara is, maar ik weet wel dat ten tijde van het 'deel 3 topic' een aanvraag ingediend was voor een minor player faction bij HIP87414. Ik weet niet wie dat heeft gedaan, maar het is dus écht wel onze naam sinds lamge tijd. De recente CG 'the Gathering' was dus geheel toeval en niet heel erg handig van Frontier om hem te noemen naar een faction aan de andere kant van de bubble.

Update: hier de melding van de aanvraag door @Ervig Ervig in "[PC] Elite: Dangerous - Deel 3"
Dit prachtige systeem, HIP 87414 Is ooit gevonden door CommDante (die het helaas niet meer speelt) Ik was de 2de van onze factie in het systeem meen ik me te herinderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XaeonBE
Heb nu een paar missies genomen met die Cobra kan ik wel eens meerdere accepten natuurlijk zo blijf ik goed bezig :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
XaeonBE schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 11:20:
Heb nu een paar missies genomen met die Cobra kan ik wel eens meerdere accepten natuurlijk zo blijf ik goed bezig :9
Rustig aan he ;) Ik heb het idee dat er op dit moment niemand thuis is :P

Serieus.. Ook al is er niemand aanwezig kan je hier je spulletjes opslaan (schepen/modules vanaf2.2) en dit je huis maken. Zo zijn we toch allemaal bij elkaar. Op een dag kom je net als azteke laatst iemand van ons tegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XaeonBE
Leutje schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 11:22:
[...]

Rustig aan he ;) Ik heb het idee dat er op dit moment niemand thuis is :P

Serieus.. Ook al is er niemand aanwezig kan je hier je spulletjes opslaan (schepen/modules vanaf2.2) en dit je huis maken. Zo zijn we toch allemaal bij elkaar. Op een dag kom je net als azteke laatst iemand van ons tegen :)
Ik speel ook vrij rustig want het weekend is weer bijna gedaan :P morgen nog een dagje en dan is het weer nieuwe schoolweek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Heel gek, ik heb het woord schoolweek al jaren niet meer gebruikt, ik dacht écht dat dat inmiddels wel uit de mode was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XaeonBE
RobV schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 11:26:
Heel gek, ik heb het woord schoolweek al jaren niet meer gebruikt, ik dacht écht dat dat inmiddels wel uit de mode was.
Haha nee ik studeer nog minstens 2 jaar in Informatica :9

Edit: * XaeonBE begint zich hier echt jong te voelen.

[ Voor 10% gewijzigd door XaeonBE op 23-10-2016 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mocht je er ooit aankomen maak van alle partijen je vriendje ;)
Zo krijg je betere missies (die daar toch al goed betalen relatief gezien)
Er is een leuk aanbod van schepen in Blaauw city. En we hebben een paar outposts waarvan er 1 een black market heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
XaeonBE schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 11:27:
[...]

Haha nee ik studeer nog minstens 2 jaar in Informatica :9

Edit: * XaeonBE begint zich hier echt jong te voelen.
Als je studeert, heb je in mijn ogen 'college week' of 'studieweek'. School is voor kindjes. :+

Informatica++, heb ik ook gedaan tussen ’89 en '94. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!
XaeonBE schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 11:06:
[...]

Is deze goed genoeg?

[afbeelding]

Zo ja dan ga ik nog even sparen en dan kom ik richting HIP hiermee
zie:
Drumatiko schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 13:44:
[...]

Budget Cobra III voor exploring voor 3,8M:
http://coriolis.edcd.io/o...3v62i2f.Iw18gDCQ.EwBj4yKA

Kaalgestripte Cobra III waarmee je min of meer kunt exploren (0,98M)
http://coriolis.edcd.io/o...43v6-2h.Iw18gDCQ.EwBj4yKA

Budget Hauler (0,24M), je kunt hier een beetje mee exploren.
http://coriolis.edcd.io/o...-v63u2h.Iw19A===.Aw19A===

Met name de scanner is een duur component. Met de basisscanner kan je alleen maar bodies binnen r=500ls vinden, terwijl je met de andere scanner r=1000ls of r=oneindig bereik hebt (de laatste kost 1,5M).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyoi
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-08 21:19

Tyoi

Beddytear

RobV schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 11:26:
Zo lees ik nu net het woord 'informatica'. Ik dacht dat dat al uit de mode was ;) Wel leuk om te zien dat er jong en oud in deze groep zit, ik ben ook al van de wat oudere generatie.

1) You are on the internet.
2) You are on Tweakers.net.
3) You are reading my signature.
5) You didn't notice that there is no 4.
6) You just checked it.

Pagina: 1 ... 13 ... 122 Laatste