Acties:
  • +2 Henk 'm!
Aangezien mijn uitlatingen op het FD forum sta ik toch al op de KOS list. Ik ben wel de bait :P

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azteke
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 21:52

azteke

King

Leutje schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 14:56:
Aangezien mijn uitlatingen op het FD forum sta ik toch al op de KOS list. Ik ben wel de bait :P
:o what did you do :o

CMDR azteke || You never get a second chance to make a first impression...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyoi
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-08 21:19

Tyoi

Beddytear

:Y) "Star Citizen alpha is way better than E:D!" :Y)

Gok maar zo dat je daarmee de boel wel lekker over de zeik helpt _O-

[ Voor 13% gewijzigd door Tyoi op 19-10-2016 15:06 ]

1) You are on the internet.
2) You are on Tweakers.net.
3) You are reading my signature.
5) You didn't notice that there is no 4.
6) You just checked it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EliteGhost
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-09 13:03
azteke schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 14:52:
Lijkt me leuk om in 2.2 (in Open) een keer met een wing van 4 man met fighter bays Sothis in te vliegen, met een lokschip. Zodra die wordt aangevallen keihard terugaanvallen >:)
*Warmt Corvette op*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:45
Ik wil zowieso wel een keer in een wing wat avonturen beleven. Nog nooit gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oban606
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-12-2024
Leutje schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 13:44:
Mobius is hetzelfde als OPEN met uitzondering van griefing. Van die spelers die zonder wat te zeggen je in hun veel te veel geupgraded FDL/corvette/whatever aanvallen en jij zit in je explorer ASP zonder wapens .
Jij met een veel te dure rebuy, grievers met een whopping bounty van 9000 credits... :X

Dit is dus de reden dat Mobius is opgericht. Dit is zo oneerlijk dat het in Mobius niet mag.

Voordelen van Mobius is dan ook als je in je explorer rondvliegt en je komt iemand tegen. Je krijgt er soms een leuk gesprek voor terug :D In mijn geval bijv. dat ik samen met nog 10 mede explorers bij het alien ruimteschip was en rustig zonder zorgen een bak koffie kon pakken en even naar de wc kon gaan
oh, zeker eens naar gaan kijken dan. Op dit moment enkel solo ivm sothis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XaeonBE
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 23-12-2023
Ik word een beetje gek hier 8)7
Ik vind maar niet waarom ik niet kan aanpassen naar waar mijn power focus gaat.
Vroeger kon ik gewoon met mijn arrow keys de power indelen zoals ik wou maar nu werkt dat niet meer.
Weet er iemand waar de controls hiervoor staan in de instellingen want ik zoek me hier serieus al 30 minuten op. |:(

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/8uMDIxg.png

@XaeonBE | Discord ID: XAEONBE#2830 | Steam & Origin & UPlay & Nintendo ID: XaeonBE | Switch friendcode SW-0920-5796-9594

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
(overleden)
XaeonBE schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 17:52:
Ik word een beetje gek hier 8)7
Ik vind maar niet waarom ik niet kan aanpassen naar waar mijn power focus gaat.
Vroeger kon ik gewoon met mijn arrow keys de power indelen zoals ik wou maar nu werkt dat niet meer.
Weet er iemand waar de controls hiervoor staan in de instellingen want ik zoek me hier serieus al 30 minuten op. |:(

[afbeelding]
Staat je powerdistributor wel aan *kuch* of is hij beschadigd? Of trek je teveel stroom met andere modules waardoor je distributor geen stroom meer krijgt?

[ Voor 7% gewijzigd door RobV op 19-10-2016 17:55 ]

 | Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XaeonBE
RobV schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 17:55:
[...]

Staat je powerdistributor wel aan *kuch* of is hij beschadigd? Of trek je teveel stroom met andere modules waardoor je distributor geen stroom meer krijgt?
Ja en ik heb dit al sinds de clean installatie van Elite dangerous aan de hand.

@XaeonBE | Discord ID: XAEONBE#2830 | Steam & Origin & UPlay & Nintendo ID: XaeonBE | Switch friendcode SW-0920-5796-9594

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
XaeonBE schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 17:56:
[...]

Ja en ik heb dit al sinds de clean installatie van Elite dangerous aan de hand.
Settings/controls...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XaeonBE
Ja en dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Nou dan ga je zoeken naar de knopjes voor de power settings en klik je erop en dan klik je op je joystick/keyboard en dan heb je het ingesteld.

Ik zal de pc eens aanzetten...

[ Voor 10% gewijzigd door RobV op 19-10-2016 18:10 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Onder miscellaneous:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/MMHyCpCl.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XaeonBE
Heb het eindelijk gevonden waar het zit er stonden geen keys op gebind thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XaeonBE
Zijn er nog mensen trouwens die de error krijgen bij openen van Mission board. Eerst duurde het zoals eerder vermeld lang om ze te laden maar nu krijg ik:
Failed to communicate with server.
Unable to get an up to date mission list from server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
XaeonBE schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 18:24:
Zijn er nog mensen trouwens die de error krijgen bij openen van Mission board. Eerst duurde het zoals eerder vermeld lang om ze te laden maar nu krijg ik:
Failed to communicate with server.
Unable to get an up to date mission list from server.
Yup, gister avond constant.

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Bedankt allemaal *O*

“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Done!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• celshof
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02:12
En weer toegevoegd.

Wellicht dat het volgende al eens gepost is (ik krijg niet alles mee), maar dit is een manier om geen 300 lj te hoeven vliegen voor de dure missies: Reddit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stefke
Oban606 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 09:51:
[...]

Een R290x staat erom bekend vanwege z'n hoge stroom verbruik. Hoog stroomverbruik betekend altijd veel warmte. Jouw R290 is geen 51 graden toch ? Typ foutje of lees foutje aan jou kant toch?
Ik heb zojuist Furmark gedraaid, dan wordt mijn kaart 76 graden bij 43% fans. Prima waarde (?), en geen problemen.

Windows memtester (Windows geheugencontrole) gedraaid , geen meldingen (al was het wel wat vreemd dat ik niet na het booten een report te zien kreeg, dat zou ik krijgen volgens de melding op het scherm)

Daarnaast heb ik Intelburntest gedraaid, mijn CPU i5 6600k wordt dan 55 graden (met low fans). Ook prima verder en geen rare meldingen.

Zelfs Intelburntest en Furmark tegelijk loopt prima, al is het dan wel zo dat mijn GPU niet meer tot de max getest wordt.

Verder heb ik Unigine Heaven en Valley benchmarks gedraaid, ook geen rare dingen.

Dus, ik zou zeggen dat mn systeem stabiel is? Zal ED eens op mijn SSD installeren.

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Nog een paar actieshots voor een earth like planet waterworld :9

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/doFWN8F.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/AECXsy9.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/6nUZLAU.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Drumatiko op 19-10-2016 21:56 ]

“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Top tip. Bewijst mijn stelling dat Sothis echt niet de enige manier is om credits te verdienen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Beeksma
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-09 21:03
Heb mezelf ook even toegevoegd - na een half jaar van afwezigheid heb ik afgelopen week E:D ook weer opgepakt. Gelijk mijn trusty AspX in de garage gezet en een leuke Trade Python aangeschaft voor trade runs vanaf Sothis.

Nog een tip trouwens voor degenen die https://eddb.io/ gebruiken (op een second screen) voor het vinden van trade deals en locaties van commodities/ships/outfitting. Persoonlijk vind ik dat de prettigste site voor dat soort zaken, behalve dan het gebruikte kleurenschema: de witte achtergrond steekt nogal af tegen E:D. Als je Chrome gebruikt kun je m.b.v. de plugin Stylish en dit thema de website een geschikter thema geven:

Afbeeldingslocatie: https://userstyles.org/style_screenshot_thumbnails/113093_after.jpeg?r=1476662870
celshof schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 21:25:
Wellicht dat het volgende al eens gepost is (ik krijg niet alles mee), maar dit is een manier om geen 300 lj te hoeven vliegen voor de dure missies: Reddit
Dank, ga dat eens uitproberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Welkom @beeksma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
RobV schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 21:52:
Top tip. Bewijst mijn stelling dat Sothis echt niet de enige manier is om credits te verdienen.
Dat kan ook met skimmermissies (op diverse plekken volgens mij).

Maar dit is toch niet anders dan de smokkelmissies tussen Ceos en Sothis? Klinkt wel alsof je daar sneller meer missies op kunt pikken, want ik heb een keer geprobeerd om veel te smokkelen tussen C en S maar ik kreeg (op dat moment) maar moeilijk smokkelmissies. Ga het zeker proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EliteGhost
Huehuehue...
Even gekeken: heb er nu 775 uur en 15 minuten op zitten in E:D sinds 3 februari 2015.
Inclusief vandaag is dat gemiddeld 1.24 uur per dag.

Ach ja, van toen ik nog tijd had :X

[ Voor 32% gewijzigd door EliteGhost op 19-10-2016 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02:12
RobV schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 21:52:
Heb net een aantal missies opgepikt (zonder moeite te doen om mijn Python helemaal vol te krijgen) en dat heeft me 10M in een kwartiertje opgeleverd. Ik zie ook nog flink duurdere missies voor allies staan.
EliteGhost schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 22:09:
Huehuehue...
Even gekeken: heb er nu 775 uur en 15 minuten op zitten in E:D sinds 3 februari 2015.
Inclusief vandaag is dat gemiddeld 1.24 uur per dag.

Ach ja, van toen ik nog tijd had :X
Respect! Volgens ED zelf zit ik nu op ruim 2 weken aan speeltijd, dus nog maar net de helft van jou en ik speel sinds dag 1.

[ Voor 34% gewijzigd door celshof op 19-10-2016 22:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EliteGhost
celshof schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 22:13:

[...]

Respect! Volgens ED zelf zit ik nu op ruim 2 weken aan speeltijd, dus nog maar net de helft van jou en ik speel sinds dag 1.
Ik heb het spel gekocht tijdens mijn afstuderen. Als je daar mee bezig bent heb je veel tijd O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stefke
studie astronomie? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Vlak voordat ik uitlogde merkte ik dat er 0.18ls vanaf Blaauw een conflict zone zit. Laten nou al mijn scheepjes bij Blaauw liggen :) Morgen eens een zooitje combat vouchers binnenschrapen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• azteke

azteke

King

Haha, die docking computer! :o
quote: flight control
You're ready for automated docking. Next time you might want to learn how to fly your own ship though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XaeonBE
Drumatiko schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 20:57:
***members only***

Bedankt allemaal *O*
Done nu kan ik teminste wat mensen toevoegen thanks :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• base_
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:05
Gadverdamme, net boven landingspad wordt ik eruit geflikkerd, server connection lost (zowiezo al meerdere malen connection lost bij de mission overzichten). Dus maar opnieuw landen: klap ik ineens uit de lucht zonder waarneembare reden :(
Ik hoop dat ze de servers wat stabieler maken, het wordt de laatste week steeds erger lijkt wel, en onverwachte server timeouts halen voor mij de spanning en lol er wel vanaf!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nou...

2 maandjes geleden (zo ongeveer) was er een hunt binnen Elite. Uiteindelijk liep dat naar het alien ship ergens in de pleiades systeem. Er zouden enkele mensen (van FD) binnen elite clues geven waar dat schip zou zijn.
Bij de eerste meneer van fd werd hij zonder pardon compleet zonder aarzelen door niemand minder dan Harry Potter aan flarden geschoten (harry is een SDC lid. Een griefer eerste klas) FD moest toen alle zeilen bijzetten om de hunt toch door te laten gaan. maar eigenlijk mislukte dat..

Ik was RAZEND! en ventileerde dat op het fd forum. Ook het feit dat ik voor altijd zou combat loggen totdat er een duidelijk crime & punishement systeem in werking was.

Ik gaf dus toe dat ik Combat logde op het Frontier dev. forum. ( nee ik heb nog nooit een ban gehad ;)
Ik ben dik 60 keer binnen elite doodgegaan om verschillende reden en ik heb daadwerkelijk 2 keer gecombat logt door SDC schiet kunsten Ik heb ook duidelijk aangegeven dat het compleet niet eerlijk is om zo mensen neer te knallen en de griefers een boete krijgen van 9000 kredits en dus blijf combat loggen op dit soort mensen. Harry Potter had dit op twitch live uitgezonden. Ik zag echt maar 9000 kredits boete.. pfff

Een aantal waren het er niet mee eens maar een hele hoop weer wel. In dit geval sta ik bij dat aantalletje op de KOS lijst :P
Lekker belangrijk want Mobius :P

Waarom was je dan in open? nou.. dit hele gedoe moest wel in open want..dit gaat niet echt in solo haha

tl:dr
Een hunt verknalt door SDC

In het kort was dit het verhaal wel
(En ben ik weer razend)

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

Acties:
  • +1 Henk 'm!
***members only***

Bedankt allemaal *O*
Done :)

lol tenzij je voor de federation vliegt haha

[ Voor 15% gewijzigd door Leutje op 20-10-2016 01:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefmans
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 06-10 14:45
***members only***

Bedankt allemaal *O*
Jammer dat het zoveel werk is om iedereen toe te voegen :)

mixing a drink and music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
Je bent ook een typ eh :+
Je had wel gewoon gelijk. Moet toegeven, als je een assassination missie hebt is de 9000 credit bounty wel fijn omdat het zo laag is. Helaas dan wel weer genoeg voor een stomme novice npc sidewinder om een Deadly Corvette speler aan te vallen. Irritant gedoe :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
celshof schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 21:25:
En weer toegevoegd.

Weet jij, of iemand anders, of die smokkelmissies meetellen in de handelsrang? Want daar gaat het mij momenteel om.
Voor zover ik het me kan herinneren telt het mee, maar ik heb er vaker naast gezeten :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• azteke

azteke

King

Leutje schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 01:24:
[...]

Nou...

2 maandjes geleden (zo ongeveer) was er een hunt binnen Elite. Uiteindelijk liep dat naar het alien ship ergens in de pleiades systeem. Er zouden enkele mensen (van FD) binnen elite clues geven waar dat schip zou zijn.
Bij de eerste meneer van fd werd hij zonder pardon compleet zonder aarzelen door niemand minder dan Harry Potter aan flarden geschoten (harry is een SDC lid. Een griefer eerste klas) FD moest toen alle zeilen bijzetten om de hunt toch door te laten gaan. maar eigenlijk mislukte dat..

Ik was RAZEND! en ventileerde dat op het fd forum. Ook het feit dat ik voor altijd zou combat loggen totdat er een duidelijk crime & punishement systeem in werking was.

Ik gaf dus toe dat ik Combat logde op het Frontier dev. forum. ( nee ik heb nog nooit een ban gehad ;)
Ik ben dik 60 keer binnen elite doodgegaan om verschillende reden en ik heb daadwerkelijk 2 keer gecombat logt door SDC schiet kunsten Ik heb ook duidelijk aangegeven dat het compleet niet eerlijk is om zo mensen neer te knallen en de griefers een boete krijgen van 9000 kredits en dus blijf combat loggen op dit soort mensen. Harry Potter had dit op twitch live uitgezonden. Ik zag echt maar 9000 kredits boete.. pfff

Een aantal waren het er niet mee eens maar een hele hoop weer wel. In dit geval sta ik bij dat aantalletje op de KOS lijst :P
Lekker belangrijk want Mobius :P

Waarom was je dan in open? nou.. dit hele gedoe moest wel in open want..dit gaat niet echt in solo haha

tl:dr
Een hunt verknalt door SDC

In het kort was dit het verhaal wel
(En ben ik weer razend)
Oh wow, hier wordt ik even stil van :/ Heb een boel nieuwe dingen gelezen die ik nog niet kende (hunt, SDC, Harry Potter, combat logging). Ik weet dat er op nieuwssites met reactiemogelijkheid en forums altijd azijnzeikers zijn die trollon omdat het kan, maar dat SDC is echt van een heel ander niveau. Echt diep triest -O-.

Ik kan het fundament van het SDC argument best begrijpen, namelijk dat private groups als Mobius de balans van het spel met Open omver kunnen werpen, vooral bij de politieke game mechanics. Echter dat ze dat tegen willen gaan door random andere spelers aan te vallen en te streamsnipen is compleet asociaal gedrag. Ze verschuilen zich achter uitlegbare argumenten, maar gebruiken het om hun eigen ego te boosten dat ze met hun op vechten gespecialiseerde outfit beter zijn dan vredelievende spelers die alleen willen traden en exploren. Erg lastig om hier een oplossing voor te vinden die voor iedereen werkt (FD zelf, PVE en PVP liefhebbers.

Overigens goed om te weten dat je gewoon uit kan loggen door de game geforceerd af te sluiten. Ik dacht altijd dat je schip dan alsnog vernietigd zou worden. Ik heb tot nu toe 1 keer meegemaakt dat ik om niks ben gekilled door een speler, ik wilde toe net gaan exploren. Een volgende keer kill ik de game executable wel, O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:23

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

EliteGhost schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 13:11:
[...]

Weet jij, of iemand anders, of die smokkelmissies meetellen in de handelsrang? Want daar gaat het mij momenteel om.
Voor zover ik het me kan herinneren telt het mee, maar ik heb er vaker naast gezeten :p
Ja, smuggle missions tellen mee voor trade. Ik heb t/m Tycoon gedaan door Robigo-smokkelmissies, het laatste beetje naar Elite door een combinatie van smokkel (Sothis <-> Ceos) en long distance hauling (Sothis/Ceos naar de bubble).

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
SnoeiKoei schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 13:52:
[...]

Ja, smuggle missions tellen mee voor trade. Ik heb t/m Tycoon gedaan door Robigo-smokkelmissies, het laatste beetje naar Elite door een combinatie van smokkel (Sothis <-> Ceos) en long distance hauling (Sothis/Ceos naar de bubble).
Ah, top. Daar gaat het me namelijk om.
Geld zat (1.56 miljard totaal en 240 miljoen in de oude sok) maar ik zit nog op 43% Tycoon. Die gaat met iedere sothis run 10% vooruit. Dat is een stuk vlotter dan Deadly -> Elite.
Dus voordat alles weer de grond in gestampt wordt wil ik nog Elite handelsrang halen.
Als dat met die smokkelmissies, waar cellhof het over had, sneller gaat dan doe ik die.

Dat zelfde trucje heb ik gedaan met de rangen van Empire en Federation: voor 2.1 nog even snel de rangen voor die schepen (Cutter & Corvette) halen want daarna ging het me toch een partij langzaam..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

EliteGhost schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 14:06:
[...]

Ah, top. Daar gaat het me namelijk om.
Geld zat (1.56 miljard totaal en 240 miljoen in de oude sok) maar ik zit nog op 43% Tycoon. Die gaat met iedere sothis run 10% vooruit. Dat is een stuk vlotter dan Deadly -> Elite.
Dus voordat alles weer de grond in gestampt wordt wil ik nog Elite handelsrang halen.
Als dat met die smokkelmissies, waar cellhof het over had, sneller gaat dan doe ik die.

Dat zelfde trucje heb ik gedaan met de rangen van Empire en Federation: voor 2.1 nog even snel de rangen voor die schepen (Cutter & Corvette) halen want daarna ging het me toch een partij langzaam..
Succes! Waarschijnlijk heb je nog een week ofzo met de huidige situatie. Altijd afwachten hoe het na de patch is al geloof ik alle paniek niet van degenen die beweren dat alles straks generfd wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EliteGhost
SnoeiKoei schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 14:23:
[...]

... al geloof ik alle paniek niet van degenen die beweren dat alles straks generfd wordt.
Shhhh, ik moet het even rechtvaardigen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

EliteGhost schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 15:12:
[...]

Shhhh, ik moet het even rechtvaardigen!
Dan heb ik niks gezegd! O-) Snel in paniek raken, Sothis wordt generfd!!!11einz :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Wat voor wapens gebruiken jullie eigenlijk? Ik doe meestal maar gewoon 'iets' ik heb niet gemerkte dat het ene veel beter is als het andere.. tips zijn welkom.

Oh het gaat om mijn FdL en Vulture, speciaal voor bounty hunting en conflict zones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Ik had 4 uur de tijd om 28 vijanden af te schieten in een conflict zone, na 1 uur was ik halverwege met 14 kills. Tijd zat, dus ik ga wat eten. Ik kom terug en de conflict zone is opeens van een andere partij. Ik heb alle zones bezocht maar geen 'mission targets” lekker geregeld weer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

RobV schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 17:38:
Wat voor wapens gebruiken jullie eigenlijk? Ik doe meestal maar gewoon 'iets' ik heb niet gemerkte dat het ene veel beter is als het andere.. tips zijn welkom.

Oh het gaat om mijn FdL en Vulture, speciaal voor bounty hunting en conflict zones.
Beam of pulse lasers om shields weg te strippen, multicannons als de shields al weg zijn. Eigenlijk altijd zo gedaan, vrijwel nooit geëxperimenteerd met wapens moet ik bekennen. Werkt prima voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Ter info, momenteel worden er in Ceos/Sothis vrijwel geen transportmissies uitgegeven (alleen met hoge tonnages voor max 50000/ton en zo te zien ook alleen in Ceos). Aankomende status is over het algemeen Booming, dat schijnt te helpen.

[ Voor 29% gewijzigd door Stefke op 20-10-2016 21:01 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Update: met nog 5 minuten over, en zonder munitie, was het mij gelukt om bij AB7 genoeg tegenstanders af te schieten om mijn 3.5M cr missie af te ronden (28 stuks)

[ Voor 3% gewijzigd door RobV op 20-10-2016 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyoi

Tyoi

Beddytear

stefijn schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 20:56:
Ter info, momenteel worden er in Ceos/Sothis vrijwel geen transportmissies uitgegeven (alleen met hoge tonnages voor max 50000/ton en zo te zien ook alleen in Ceos). Aankomende status is over het algemeen Booming, dat schijnt te helpen.
Ik had al door dat er een hoop delivery missies miste. Alleen de hele grote zijn er en zelfs die schaars :(

6) You just checked it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Misschien kun je mij even komen helpen. Hang ergens tussen Ceos en de bubble met 6% hull in mijn Ana. Wordt telkens geinterdict... (In Mobius nu, COL 285 sector CC-S B5-5)

Dichtsbijzijnde bewoonde systeem is Te Kaha maar weet nioet of ik dat levend bereik

[ Voor 33% gewijzigd door Stefke op 20-10-2016 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyoi

Tyoi

Beddytear

Hadden jullie trouwens al gelezen dat in de omschrijving van de anaconda staat aangegeven dat er schepen ter grote van een sidewinder gedocked kunnen worden (fighter bay). Stond dat er altijd al of is dit een verandering voor de 2.2 update?

Edit:
U talking to me stefijn?

[ Voor 6% gewijzigd door Tyoi op 20-10-2016 22:02 ]

6) You just checked it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Sorry, @stefijn, ik ben al onder zeil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XaeonBE
Het weekend is voor mij al weer daar ik kan weer vollop Elite gaan doen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stefke
No problemo, heb t net gehaald met 6% hull van Sothis naar Ross 310, phew

Kreeg net een SOL permit trouwens :)

[ Voor 21% gewijzigd door Stefke op 20-10-2016 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyoi

Tyoi

Beddytear

Zit even naar mijn stats te kijken, speel E:D nu bijna 200uur en heb in die tijd voor 142mil aan bounties geclaimed. Vorige week begonnen met trading en ben nu 513mil waard (current assets). Kortom, in een weekje tijd (denk max 30h speeltijd) 371mil verdient met trading. Dat is insane (zeker vergeleken met al die tijd bounty hunting)

Oh en deze 'laten we in sothis/ceos even geen delivery missies meer aanbieden' keuze is ff k*t zeg :'(

[ Voor 13% gewijzigd door Tyoi op 20-10-2016 22:37 ]

6) You just checked it.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Stefke
Is geen keuze, komt door de state van de systemen :)

Ik heb toch ong. 35 miljoen weten te doen vanavond en door het oog van de naald kunnen afleveren. Nu 500m Assets en 300m cash in 100u. Morgen even wat bounties afbetalen want dat trekt de verkeerde aandacht ;)

O ja, ED nu op mijn SSD geinstalleerd en vanavond iig geen crashes. Ook niet in de systemen waar ik afgelopen week zoveel problemen had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XaeonBE
Tyoi schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 22:36:
Zit even naar mijn stats te kijken, speel E:D nu bijna 200uur en heb in die tijd voor 142mil aan bounties geclaimed. Vorige week begonnen met trading en ben nu 513mil waard (current assets). Kortom, in een weekje tijd (denk max 30h speeltijd) 371mil verdient met trading. Dat is insane (zeker vergeleken met al die tijd bounty hunting)

Oh en deze 'laten we in sothis/ceos even geen delivery missies meer aanbieden' keuze is ff k*t zeg :'(
Nu doe je me slecht voelen ik ben wel aan het bounty hunten eh :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Live on there stream
YouTube: The Elite Dangerous Open - Conflict Zone Clash

Haha! Als FD nu nog niks onderneemt tegen harry potter een zijn vriendjes...

[ Voor 28% gewijzigd door Leutje op 21-10-2016 03:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Tyoi schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 22:01:
Hadden jullie trouwens al gelezen dat in de omschrijving van de anaconda staat aangegeven dat er schepen ter grote van een sidewinder gedocked kunnen worden (fighter bay). Stond dat er altijd al of is dit een verandering voor de 2.2 update?
Stond er altijd al :P Ze zouden dat eens aan moeten passen want sidewinders in condas are not gonna happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefmans
Kreeg een sol permit, als tycoon. Davht dat je dan elite moest zijn :)
Ook even dst slternatief voor sothis opgezocht, er liggen inderdaad lekkere missies klaar (wel planetary landings, niet mijn favoriet). Het is daarnaast ook veel ingewikkelder om in de juiste standing met die factie te komen. Om dat te doen ben ik voor hen maar even long haul gegaan, wel een klusje dus en voorlopig veel minder lucrstief dan sothis. Mssr het is weer eens wat anders he :)

Gisteren nauwelijks goede smokkelmissies in ceos/sothis tegengekomen, goede handelsmissies lukte wel masr minder makkelijk dan ik gewend ben. Ik heb er mssr een paar high tonnage bij gedaan. Totaal in een een ruim middagje weer ruim 100m erbij, totaal nu bijna half miljard waard (180m op de bank).

Ook eindelijk wat tijd aan enfineeren besteed. Niet de goede materials voor de exht lekkere spullen al heb ik er wel veel zag ik. Ga ik later wel eens mee verder.

mixing a drink and music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Boefmans schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 08:36:
This permit is given after gaining the rank of Petty Officer with the Federal Navy
Ik ook toevallig gisteren. Eens even kijken wat daar te doen is :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Boefmans schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 08:36:
Als je Elite bent krijg je een Founders World permit (Shinrarta Dezhra). Die is leuk omdat daar een station zit dat alle schepen en alle modules verkoopt (maar je hebt nog steeds bepaalde ranks nodig voor bepaalde schepen).

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Stefke
Heb nu eindelijk ook een "spannend verhaaltje" (tot nu toe is elite toch wel vnl. grinden voor mij).

Normaal is het gewoon retesaai als je Sothis runs doet (maar de $$$$ :) ), en als je dan een interdiction krijg is dat vervelend :O , maar of je ontsnapt of je bent te schip kwijt ( :( :( ).

Gisteren van Sothis naar de bubble kreeg ik de zoveelste interdiction, maar uiteindelijk bleef ik met 6% hull over met kapotte thrusters en een kapotte FSD, ergens midden tussen Sothis en de bubble. Ineens voelde ik me enorm eenzaam ;w in dat grote universe, lichtjaren (en 10 jumps) verwijderd vanaf het dichstbijzijnde station (Te Kahe?) in mijn Anaconda met +/-30M aan opbrengst in t ruim.
Na diverse reboots had ik mijn thrusters weer terug, mijn FSD ook, alleen de laatste haperde vaker dan dat ie t wel deed. Ondertussen kon ik elk moment weer een interdiction verwachten (heb een bounty van 20k).
Uiteindelijk bereikte ik met moeite Te Kahe, maar systeem was onbekend dus ik kon niet zien of er station waren. Naar de navbeacon gevlogen, maar toen ik daar aankwam wemelde het van de schepen en was t een kwestie van seconden voor één daarvan mij zou scannen. Dus direct weer in SC (gelukkig nu wel in één poging) en dan maar geprobeerd om de resterende jumps naar het eerste afleveradres te maken.

Dat lukte, maar in dat systeem kreeg ik meteen weer een interdiction. Ik stuurde direct de ster in waardoor ik uit SC viel en mijn interdictor kwijtraakte. Daarna maar even uitgelogd ;)
Toen weer terug, maar daarna moest ik wel meer dan 10x mijn FSD starten voor ie t eindelijk weer deed, en kon toen de veilige haven bereiken zonder verdere problemen

Was een leuke ervaring :) achteraf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Wat voor schip had je achter je aan? Ik heb mijn Sothis-runs gedaan met een Anaconda die gewoon A-specced en tot de tanden toe bewapend was en goeie shields had enzo. Wel maar iets van 224T max cargo space ofzo maar met een beetje selectief missies accepteren kun je dan ook nog wel 20 missies stacken (met een gezamenlijke waarde van zo'n 55-60 miljoen credits), duurt alleen vrij lang. Grootste nadeel was de beperkte jump range, dus redelijk wat sprongen nodig. Ik ben maar 2x interdicted op weg naar de bubble en beide keren kon ik die lui gewoon mollen zonder zelf veel problemen te hebben. Aanval is de beste verdediging ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oban606
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-12-2024
denk dat Stefijn geen Aspec uitgeruste conda heeft Snoeikoei...
Zelf ben ik ook 4 bruut uit m'n trade runs gehaald. Iedere keer weer weg kunnen boosten.

Maakt het nog wat uit welke route je neemt? qua kans op interdictions ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stefke
Ik ga altijd van Sothis naar Yemaki. Dat gaat een beetje "bovenlangs", op die route kom ik nagenoeg geen rode sterren tegen, en is het over het algemeen rustig. Ik heb momenteel echter een bounty (van Skimmermissies), ik denk dat dat veel meer interdictions aantrekt.

Ik een Anaconda met 420 cargo, 5A fuelscoop, 3A schild en verder maximaal op jumprange gericht (leeg nu 43Lj met lvl2 FSD upgrade).

Een interdiction hou ik nog wel uit als ik het goed doe, maar meerdere achter elkaar kan een probleem worden. De eerste ontsnapte ik aan, de tweede ging mis, want ik dacht dat ik submitte maar blijkbaar niet, dus ik was toen redelijk de sjaak omdat mijn FSD toen veel te lang bezig was met opstarten, naar 42% hull/
De derde was een Python, die bracht me naar 6%, maar ik kon nog net jumpen met al kapotte thrusters, daarna was alles kapot.

[ Voor 26% gewijzigd door Stefke op 21-10-2016 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XaeonBE
Heb toch maar een Viper gekocht voor beter te kunnen bounty hunten nu 4miljoen grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Succes :)

Ik zag net dat er in Te Kaha (laatste bewoonde systeem richting Sothis) volgens de database een 8B thruster te koop is. Maar er zijn geen schepen waar die in past? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefmans
Kreeg net een vukture achter mijn reet aan, toch masr weggesprongen. Mijn anaconda 4 schildje ging iets te snel op. Pythons en anacondas sloop ik echter wel met gemak...

mixing a drink and music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XaeonBE
Hele schip met 1 bounty terug werd wel goed geholpen door feds maar anaconda neergehaald 200.000 bounty

Edit: Als ik nu land en dan terug ga verder bounty hunten verlies ik dan als ik word afgeschoten mijn bounties die ik had voor ik geland ben?

[ Voor 41% gewijzigd door XaeonBE op 21-10-2016 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyoi

Tyoi

Beddytear

XaeonBE schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 15:59:
Hele schip met 1 bounty terug werd wel goed geholpen door feds maar anaconda neergehaald 200.000 bounty

Edit: Als ik nu land en dan terug ga verder bounty hunten verlies ik dan als ik word afgeschoten mijn bounties die ik had voor ik geland ben?
Als je wordt kapot geschoten verlies je al je bounties die je niet hebt ingeleverd in een station/base.

[ Voor 67% gewijzigd door Tyoi op 21-10-2016 16:23 ]

6) You just checked it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XaeonBE
Tyoi schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 16:19:
[...]

Als je wordt kapot geschoten verlies je al je bounties die je niet hebt ingeleverd in een station/base.
ooow dang maar doen dan en hoe claim ik bounty bv die ik bij alliance moet halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyoi

Tyoi

Beddytear

XaeonBE schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 16:21:
[...]

ooow dang maar doen dan en hoe claim ik bounty bv die ik bij alliance moet halen?
Inleveren bij een ally systeem ;)

Volgens mij wordt dat veranderd in 2.2, dan kan je alle bounties inleveren in elk systeem, maar mss weten de beta testers onder ons dat te onkrachtigen/bevestigen.

Edit:
Jezus wat zit ik te k*tten zeg... nvm me...

[ Voor 39% gewijzigd door Tyoi op 21-10-2016 16:23 ]

6) You just checked it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XaeonBE
Tyoi schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 16:22:
[...]

Volgens mij wordt dat veranderd in 2.2, dan kan je alle bounties inleveren in elk systeem, maar mss weten de beta testers onder ons dat te onkrachtigen/bevestigen.

Edit:
Jezus wat zit ik te k*tten zeg... nvm me...
Thanks ja verwacht nog veel van die domme vragen 8)7 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Tyoi schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 16:22:
[...]

In 2.2 kun je je bounties ophalen EN je fines betalen op alle major stations (outposts misschien ook maar dat weet ik niet zeker), echter met een 25% fee, dus het levert minder op of het kost meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XaeonBE
RobV schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 16:29:
[...]

In 2.2 kun je je bounties ophalen EN je fines betalen op alle major stations (outposts misschien ook maar dat weet ik niet zeker), echter met een 25% fee, dus het levert minder op of het kost meer.
Ja maar ik heb net gekeken ik vlieg nog steeds rond LHS 3447 en naar een Alliance system vliegen nou da's ver!

edit: Also thanks voor de bevestiging

[ Voor 4% gewijzigd door XaeonBE op 21-10-2016 16:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tyoi

Tyoi

Beddytear

XaeonBE schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 16:24:
[...]

Thanks ja verwacht nog veel van die domme vragen 8)7 8)
No such thing as a stupid question! Except: "Are unicorns cool?" Because.. yes, duh. Stupid question.

6) You just checked it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Heb trouwens ook mijn eerste tipoff gekregen, moet 700lj verderop iemand gaan zoeken.

Maar ik wil eigenlijk eerst die lvl3 FSD upgrade :( al zo lang aan t zoeken naar Modular Terminals

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Net ook een TipOff gedaan 1.6 miljoen binnen geharkt!
Kwam nog een andere cmdr tegen en zonder zorgen gewoon even gekletst met hem. Zo heerlijk kan Mobius zijn :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
News:

”We hope you’re geared up and ready for ship-launched fighters, the Beluga liner, VIPs, passengers, alien archaeology, volcanism, and much more, because the Guardians and Elite Dangerous 1.7 updates will be blasting out of the Frontier Developments’ fighter bay on Tuesday October 25”

http://email-elitedangerous.com/3F35-BWU6-4F370YNL32/cr.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik hoop dat je de 25ste bedoelt.. anders moeten we zo lang wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Leutje schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 18:05:
Ik hoop dat je de 25ste bedoelt.. anders moeten we zo lang wachten ;)
Fixed. Je was me voor. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XaeonBE
Dus de update komt de 25ste... Dang dat is op zelfde dag als release van Farming Simulator 2017.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er is serieus een farming sym? lol
Ik Las het tegelijk met RobV. De 25ste is het over. Tot die tijd kunnen we in de beta met geld smijten van hier tot tokio! En de rest moet even 4 daagjes wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XaeonBE
Leutje schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 18:09:
Er is serieus een farming sym? lol
Ik Las het tegelijk met RobV. De 25ste is het over. Tot die tijd kunnen we in de beta met geld smijten van hier tot tokio! En de rest moet even 4 daagjes wachten
Ja het is een beetje traditie met een paar maatjes die ik heb om Farming Simulator te spelen :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stefke
Ik vind dat het mogelijk moet worden om (beperkt) cargo te storen op een station of zo. Heb je net met veel moeite een bepaald ding gevonden voor een upgrade, sterf je bij de (vaak lange) zoektocht naar de volgende, ben je alles kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XaeonBE
Heel die onderdelen voor upgrades is nog nieuw voor mij ik heb daarstraks weer dingen gevonden maar ik heb geen flauw idee wat ik ermee moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met engineers die ik vaak missies om die dingen te bemachtigen. Ook al zijn ze gewoon ergens te koop. Zo verdien ik wat centen en kan ik daarna lekker shoppen bij een engineer. Zoek wat je nodig hebt (bijv modular terminals) goolge it! en ga in die systemen missies aannemen met mod terms als beloning. Zo verschrrikkelijk moeilijk is hetniet namelijk. Hooguit wat in en uit loggen(open/solo/private)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:38
stefijn schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 15:50:
Succes :)

Ik zag net dat er in Te Kaha (laatste bewoonde systeem richting Sothis) volgens de database een 8B thruster te koop is. Maar er zijn geen schepen waar die in past? :)
Meet the Imperial Cutter!

Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/zj-ikDgq9eo/maxresdefault.jpg

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
XaeonBE schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 18:19:
Heel die onderdelen voor upgrades is nog nieuw voor mij ik heb daarstraks weer dingen gevonden maar ik heb geen flauw idee wat ik ermee moet doen.
Als je net begint is er maar 1 ding makkelijk.
http://inara.cz/galaxy-engineers
Als begin zou ik eens naar mevrouw Farseer kijken. Das een leuke om mee te beginnen. want het universum word gewoon kleiner na een paar bezoekjes bij haar ;) Kan je leuk LHS 3447 eens verlaten
Of de Corvette ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Leutje op 21-10-2016 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Blijkbaar overheen gekeken.

Edit: servers plat?

[ Voor 4% gewijzigd door Stefke op 21-10-2016 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Ik had eigenlijk nog wel op een beta 8 gerekend.. Maar er is al zoveel gefixt, van mij mag 'ie door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leutje schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 01:30:
[...]

Done :)

lol tenzij je voor de federation vliegt haha
Kon het niet laten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• base_
Zijn er meer die nu last hebben van wegvallende verbindingen met de server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
base_ schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 22:27:
Zijn er meer die nu last hebben van wegvallende verbindingen met de server?
Het kan zo maar zijn dat je last hebt van deze shizzle:

http://www.nu.nl/internet...ebsites-onbereikbaar.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• base_
Nee, dit zijn geen dns issues: dan zouden ze de cache TTL wel erg laag gezet hebben ;) spotify loopt vrolijk door dus ik denk dat de serverss het wat druk hebben ;)

[ Voor 3% gewijzigd door base_ op 21-10-2016 23:48 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Goed nieuws dat 2.2 bijna uitkomt :*)

Retro Asp shotje;
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/gjEW3d6.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boefmans
Aditi werkt prima, 25m in een uurjte. Zodra ik allied ben met de mafia zal het nog merr zijn

Ben er alleen nog niet uit hoe je de verweg en dichtbij smokkelmissies herkent, best irritant :) veel boetes en cargo die ik weg moet gooien. .

[ Voor 43% gewijzigd door Boefmans op 22-10-2016 10:44 ]

mixing a drink and music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Boefmans schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 10:00:
Aditi werkt prima, 25m in een uurjte. Zodra ik allied ben met de mafia zal het nog merr zijn

Ben er alleen nog niet uit hoe je de verweg en dichtbij smokkelmissies herkent, best irritant :) veel boetes en cargo die ik weg moet gooien. .
De afstand tussen de strren staat gewoon achter de missie, de afstand van ster tot station daar moet je meer werk voor doen: onthoud de naam van de outpost, open in galaxy map, open system map (indien mogelijk) en kijk waar je naartoe moet. Of gebruik eddb.io om een station op te zoeken... :9

Pagina: 1 ... 12 ... 122 Laatste