Mensen mensen waarom zoveel fuel mee nemen? Dat is gewoon 96!! ton extra die je niet kan vervoeren EN je jump afstand verkleint.
Vanaf 2.2 is dat helemaal overbodig want je moet rond elke ster vliegen die je meteen kan scoopen. Kan dat 2 of 3 keer niet moet je even naar je galaxy map kijken. Even (al dan niet economic) een goede ster zoeken en verder gaan. Dat geld dus ook voor nu.
Jazeker. Alle twee voor en nadelen. Daarom heb ik ze ook alle twee

Soggoth schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 15:51:
Gisteren vanuit Blaauw met een ASP Scout 31 jumps gemaakt om bij mijn Python te komen, met het idee: ik ga lekker eens beginnen aan Engineering. Had gelezen dat Farseer een goede engineer om mee te beginnen, dus ik vlieg fanatiek door naar het Deciat systeem. De meeting requirements voor Farseer zijn 'Gain exploration rank Scout or higher.', ik denk 'dat zit wel snor'.
8 jumps verder, 3 pogingen om op de planeet te landen (glide failed, ben nog niet heel ervaren met planetary landings). Begint Felicity Farseer om 1 meta alloy te vragen, oeps beter inlezen de volgende keer. Even op google opzoeken waar ik die Meta Alloys kan vinden/kopen. Maia systeem. Hmm dat is ook weer 21 jumps verder. Daar had ik even geen zin meer in. Speelsessie van anderhalf uur en ik heb helemaal niks bereikt
Heb er bijna 190 uur op zitten in game en voel me nog steeds een enorme noob af en toe.
Zoals gezegd, welcome to the club. Ik denk dat iedereen dat hier kan navertellen. inclusief ik haha
Meta alloys kan je als het goed is nog altijd kopen in Darnels progres. Een planet based settlement onder Obsidian orbital.
Met deze versie van 2.1 is al weken niks aan veranderd. Ik zou eens goed je computer bekijken. Haal hem eens uit elkaar en bekijk de stof bende eens. een 2 jaar oude graka kan aardig wat stof verzamelen

Of anders wat RobV zegt
Alleen deze al een+1

Ik ben nog maar dangerous

Zo af en toe hebben we een samen momentje. Hartstikke gezellig en jij bent ook van harte welkom.
Maar meestal doen we lekker alles alleen. gewoon omdat dat voor de meeste mensen het beste werkt
Als anderen ook zin hebben kunnen we mischien zaterdag met zijn alleen de 2.1 afsluiten met iets leuks
Wel zitten de meeste van ons in Mobius. Dat is open voor niet SDC leden

oh en noob? Wij kennen geen noobs. Dit is geen highscore spel en iedereen is gelijk.
Je bent net begonnen? ik ben in de buurt? ik wil best even met je mee vliegen enzo.. beetje uitleg geven maar noob ben je na een uurtje niet meer. Zoals *kuch* enkele mensen hier het muiswiel hebben uitgevonden voor een zoom.. of *kuch* vergeten een module aan te zetten.. iedereen is net zo slim/dom als de ander (deze 2 voorbeelden kan ik helaas ook over mee praten

)
A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT