Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vuikie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01-10 11:41
Ik ben ook weer ff bezig geweest. 2M bij elkaar gesprokkeld, was niet echt wat in deze buurt. Kijken wat de volgende jump ons brengt..

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-10 20:45

Player1S

Formerly known as L1nt

Vuikie schreef op zondag 10 juli 2022 @ 22:11:
Ik ben ook weer ff bezig geweest. 2M bij elkaar gesprokkeld, was niet echt wat in deze buurt. Kijken wat de volgende jump ons brengt..
Ja dat viel mij ook al op. Zijn nu ongeveer 5 sprongen verwijderd van het einddoel.
Misschien dat ik de komende dagen wat meer spring om dat te overbruggen.

Player1s Twitch

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-10 21:04

Cyphax

Moderator NOS
Ik ben de laatste tijd ook weer af en toe aan het spelen (ik heb de game 3/4 jaar niet gespeeld), met name omdat ik maar weinig combat gedaan heb. Toch iets aan die lage combat rank doen. Elite zal het wel niet worden maar 's kijken hoe ver ik ermee kom. Ik ga elke keer dat ik een rank omhoog ga een ander schip pakken. Ik heb tot competent met name m'n Cobra gebruikt (en m'n SRV voor heel veel guardian sentinels :D) en tot aan de volgende rank gebruik ik nu een Vulture met wat engineering, wat ook wel een aardige loadout is. Al is de verminderde capaciteit van de multi-cannon wel een nadeel. 't Voelt alsof die vaker aan het reloaden is dan aan het schieten. :P

Het betaalt eigenlijk helemaal nieteens zo slecht trouwens, "kaal" bounty hunten (geen massacre missions ofzo, maar alleen de bounties, wel met KWS): na een half uurtje heb je wel 10M bij elkaar geschoten in een High RES (en een paar % progressie: wat gaat dat langzaam... :X). Het gaat me niet om de credits in dit geval maar ik heb m'n volgende schip op deze manier wel bij elkaar geschoten straks.
(Ik speel ook weer in VR, de beleving is weer optimaal :P)

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Formerly known as L1nt

Iemand nu online? Anders plan ik jump in. Niks interessants meer hier

edit: Indien iemand toch online was, we gaan nu hier naar toe :p Gru Drye FD-Q b51-3

[Voor 38% gewijzigd door Player1S op 11-07-2022 18:44]

Player1s Twitch

• Player1S

Player1S

Formerly known as L1nt

Ik ben even paar jumps achter elkaar aan het doen. Gebied is nagenoeg ontdekt dus maar even snel door naar het einddoel.

En we zijn er. Voor de guardian structures moet je naar planeet C1 gaan. Wel eventjes vliegen

[Voor 28% gewijzigd door Player1S op 12-07-2022 21:17]

Player1s Twitch

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Cyphax schreef op maandag 11 juli 2022 @ 08:37:
Ik ben de laatste tijd ook weer af en toe aan het spelen (ik heb de game 3/4 jaar niet gespeeld), met name omdat ik maar weinig combat gedaan heb. Toch iets aan die lage combat rank doen. Elite zal het wel niet worden maar 's kijken hoe ver ik ermee kom.
Let wel: Elke rank die je omhoog gaat, levert je sterkere vijanden op. Ook als je bijv. aan het minen of traden bent.

Komt er op neer dat als je dat soort dingen leuk vindt, je er niet meer onderuit komt om constant een heel arsenaal aan wapens mee te sjouwen. Daarom is dat de enige Elite die ik niet heb.

Bij de andere (trade en exploration) heeft het helemaal geen effect op het spel zelf.

[Voor 6% gewijzigd door GekkePrutser op 12-07-2022 22:17]

• Cyphax

Cyphax

Moderator NOS
GekkePrutser schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 22:16:
[...]

Let wel: Elke rank die je omhoog gaat, levert je sterkere vijanden op. Ook als je bijv. aan het minen of traden bent.

Komt er op neer dat als je dat soort dingen leuk vindt, je er niet meer onderuit komt om constant een heel arsenaal aan wapens mee te sjouwen. Daarom is dat de enige Elite die ik niet heb.

Bij de andere (trade en exploration) heeft het helemaal geen effect op het spel zelf.
De random encounters in supercruise bedoel je dan? Daar ben ik vooralsnog niet zo bang voor; interdictions kun je in principe altijd wel winnen, toch :)
Ik denk dat ik deze elite-rank vooral niet heb vanwege de idiote hoeveelheid werk die het is (ik voorspel ook dat ik voortijds afhaak) :D

• Player1S

Player1S

Formerly known as L1nt

Cyphax schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 07:48:

Ik denk dat ik deze elite-rank vooral niet heb vanwege de idiote hoeveelheid werk die het is (ik voorspel ook dat ik voortijds afhaak) :D
Ik heb het volgens mij wel vaker gezegd maar ik vind de combat rank onevenredig zwaar.

Het is relatief simpel en snel te doen om Elite te halen in Trading en Exploration.
Met mijn AspX ben ik vorig jaar richting Colonia en Sag. A gegaan en bij terugkomst was ik al nagenoeg Elite in Exploration.
Inmiddels op mijn huidige expeditie al Elite II bereikt.
Trading gaat ook snel als je beetje gaat minen of een goede trade route hebt gevonden.

In Combat ben ik nog steeds competent ondanks dat ik hele tijd terug een week lang aan zo'n combat CG heb meegedaan en ook genoeg veel hogere rank heb neergehaald. Schiet gewoon niet op.

Overigens voor diegene die mee zijn op expeditie. Ik heb een koop-order aangemaakt voor alle Guardian spullen die je kunt vinden. Prijs heb ik iets onder de galactic average gezet (blijft een Hollander he :+ ). Je hoeft het dan niet te laten liggen of beperkt mee te nemen omdat je cargo vol zit.
En ik kan dan bij terugkomst nog paar extra cent verdienen om kosten te dekken

Player1s Twitch

• Cyphax

Cyphax

Moderator NOS
Player1S schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 08:06:
[...]

Ik heb het volgens mij wel vaker gezegd maar ik vind de combat rank onevenredig zwaar.

Het is relatief simpel en snel te doen om Elite te halen in Trading en Exploration.
Met mijn AspX ben ik vorig jaar richting Colonia en Sag. A gegaan en bij terugkomst was ik al nagenoeg Elite in Exploration.
Inmiddels op mijn huidige expeditie al Elite II bereikt.
Trading gaat ook snel als je beetje gaat minen of een goede trade route hebt gevonden.
Ja het is een heel groot verschil inderdaad. Maargoed, het is wat het is, ik speel in Horizons dus hoger dan elite gaat ie bij mij toch niet. :P
In Combat ben ik nog steeds competent ondanks dat ik hele tijd terug een week lang aan zo'n combat CG heb meegedaan en ook genoeg veel hogere rank heb neergehaald. Schiet gewoon niet op.
Vooralsnog valt het mee, ik zit ook nog op competent, maar in de High RES is elke npc een hogere rank dan ik, en er spawnen er best wel veel die wanted zijn. Ik heb gisteravond even gespeeld, en in ongeveer drie kwartier 37 kills. Niet genoeg om competent mee te voltooien maar het is wel een zichtbare hoeveelheid omhoog gegaan en ik ben wel over de helft denk ik (irritant dat ze die percentages weggehaald hebben). :)
(Ook wel leuk om dat in hetzelfde systeem te doen als waar ik altijd platinum mining doe)

• Vuikie
@Player1S Hoe lang denk je hier te blijven? I denk dat ik morgen of vrijdag weer on-line kan komen. Zit nu een beetje tot m'n oren in werk...

• PThijssen
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 01-10 20:29
Dan moet ik vanavond ook nog maar eens even inloggen. Geen idee waar we dan nu zijn, maar dan kan ik kijken of ik uitstap ;)

i7 7700K - Asus Prime Z270-A - 32GB DDR4 - MSI RTX 3080Ti Suprim - Samsung 850 Pro - Oculus Quest 2 - Oculus Referral Link

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Formerly known as L1nt

Vuikie schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 16:44:
@Player1S Hoe lang denk je hier te blijven? I denk dat ik morgen of vrijdag weer on-line kan komen. Zit nu een beetje tot m'n oren in werk...
Voorlopig blijven we hier wel even.

Zo'n 75ly verderop zit nog een guardian site. En ik wil nu goed de rest opzoeken. Schijnt dat er vaak nog wel meer sites zijn in de directe omgeving. Dus wil kijken of ik nog een onontdekte kan vinden.

Player1s Twitch

• Vuikie
In het PRAI HYPOO GF-E C10 A system ligt ook een carrier. De ARM TORTUGA BUCANEROS X7H-06N

Hier moet ook een Guardian site zijn, dus is wel verklaarbaar. De Carrier in nog spartaanser dan de Michiel, deze heeft helemaal niks aan boord :D

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Formerly known as L1nt

Ik heb even een ED pauze genomen. PC is oudje dus moet flink werken. En pc staat op slaapkamer. dus moet beetje aan de temperatuur denken.

Player1s Twitch

• PThijssen
Gisteravond wilde ik ook weer even inloggen, maar die van mij staat op zolder. Dus ook maar even niet. Gisteravond was het net geen 50 graden in die kamer :/

i7 7700K - Asus Prime Z270-A - 32GB DDR4 - MSI RTX 3080Ti Suprim - Samsung 850 Pro - Oculus Quest 2 - Oculus Referral Link

• Player1S

Player1S

Formerly known as L1nt

Ik zat te denken om de komende dagen te spenderen aan het naar huis jumpen van mn fleet carrier.

Afgelopen week eigenlijk niet gespeeld en vanaf zaterdag heb ik 3 weken de kinderen wat ook invloed gaat hebben op mijn speeltijd. En vind het beetje lullig om jullie daar 3-4 weken te laten zitten.

Tenzij jullie collectief zeggen dat het goed is :)

Player1s Twitch

• PThijssen
Maakt mij niet uit hoor. Enige is wel dat ik nu vergeten ben om weer in te stappen en nu op vakantie ben ;)
Is mij om het even, ik jump anders ook gewoon zelf wel weer terug. Vaak genoeg gedaan ;)
Voor zover bedankt voor de lift :)

• Vuikie
Het maakt mij ook niet uit.
Ik wil nog wel een keer terug naar de site, ben nog niet op alle 3 geweest. Maar als jij @Player1S terug wilt is dat ook goed.
Ik vind het al gaaf dat je ons mee hebt genomen op je 'avontuur' ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Formerly known as L1nt

Gaat me niet zozeer om mijzelf. Ik kan zo paar weken daar blijven hangen maar heb ook gasten met wie ik rekening wil houden :)

Player1s Twitch

• Zandhond
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 28-08 10:50

Zandhond

Ouwe Poep

"Docking successful, engines disengaged"

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:25
Even een heads up voor iedereen die lid is van de Canonn discord server.
De server is overgenomen door een kwaadwillende partij. De admins zijn de controle kwijt.

Er wordt gevraagd om je te verifiëren dmv een QR code en de mobiele app. DOE DIT NIET. De QR is geen verificatie maar een login.
Hiermee geef je feitelijk je login gegevens weg en eventuele 2FA wordt gepasseerd omdat je dit via een vertrouwd toestel doet.
Indien je dit wel al gedaan hebt, meldt al je apparaten af en stel een nieuw wachtwoord in.

Degenen die nog in de server zitten wordt gevraagd de server te rapporteren voor phishing.
De server kan je het beste verlaten.

:/

Update; de Discord server is om zeep geholpen. Ze werken tijdelijk op de Cannon Alerts discord.

[Voor 6% gewijzigd door daPet op 13-09-2022 16:35. Reden: Update]

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07:48

GeeBee

Oddball

Vraagje over EDDiscovery.
Is het mogelijk om de data van C:\Users\...\AppData\Local\EDDiscovery (10GB inmiddels) over te zetten naar een andere schijf?
Mijn C: loopt te vol, kon vandaag niet eens meer upgraden...

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

• PThijssen
Kijk bijvoorbeeld eens naar symbolic links
- mklink

https://www.howtogeek.com...inks-on-windows-or-linux/

• GeeBee

GeeBee

Oddball

Dank je, ben bezig.

Deze had ik al gevonden:
https://www.addictivetips.../move-appdata-windows-10/

Bijna 80+ GB overzetten al met al…

[Voor 47% gewijzigd door GeeBee op 01-10-2022 01:06]

• PThijssen
Je kunt bijvoorbeeld ook met je rechtermuisknop op de "standaard" Windows folders klikken en daar er dan voor kiezen om de locatie op een andere schijf te zetten. Dan worden die bestanden ook automatisch naar die andere schijf overgezet.

rechtermuisknop -> properties -> Location -> of intypen (zorg er wel voor dat de nieuwe locatie al bestaat) of via de knop Move... de nieuwe locatie opzoeken en aanklikken.

• GeeBee

GeeBee

Oddball

Worden dan ook automatisch de juiste verwijzingen/ symbolic links/ junctions/ whatever gemaakt?

Aanvulling: Alleen bij AppData\Roaming zie ik een tabblad Locatie staan. Bij Local en LocalLow niet.

[Voor 35% gewijzigd door GeeBee op 01-10-2022 00:55]

• PThijssen
Ik doe het alleen voor de /downloads /foto's /documents folders. De link wordt dan door windows zelf aangepast inderdaad.

• GeeBee

GeeBee

Oddball

Dat kan niet met de Local-map.
Met kopieëren zag ik een hoop foutmeldingen tegen van gelockte bestanden, en daarna ook nog een "Kan geen bestand maken dat al bestaat" of iets dergelijks. Dus nu de 52GB grote map Frontier_Development via een Junction verplaatst. Dat ruimt ook prima op.

Pagina: 1 ... 104 105 106 Laatste

Google Pixel 7 Sony WH-1000XM5 Apple iPhone 14 Samsung Galaxy Watch5, 44mm Sonic Frontiers Samsung Galaxy Z Fold4 Insta360 X3 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee