Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:53

Steeffoon

Smartphone-nerd

Topicstarter
De opvolger van de Honor 7 is de Honor 8. Deze smartphone werd eerder al aangekondigd voor de Chinese en Amerikaanse markt. Op 24 augustus heeft Honor in Parijs het toestel voor de Europese markt aangekondigd. Een stijlvol toestel tegen een scherpe prijs

[YouTube: https://youtu.be/gMig4zbJBqQ]

De Honor 8 is vervaardigd uit glas met een metalen frame. Het glas bestaat uit vijftien lagen waardoor het licht gebroken wordt en er een mooie weerkaatsing te zien is. De vingerafdrukscanner is multifunctioneel en kan tevens dienen als sneltoets om apps of acties uit te voeren en te openen. Er is een Kirin 950 octa-core processor, 4GB RAM-geheugen en 32GB interne opslagruimte.

Wat ook opvalt is de dual-camera van beide 12 megapixel. De ene camera legt middels een monochrome opname de details vast en de andere de 'normale' foto. Hierdoor krijgen foto's meer details en belooft Honor betere resultaten. De voorkant biedt een 5,2 inch Full-HD display, een LED-notificatie en een 8 MP front-camera. Ook is er ondersteuning voor dual-sim.

De Honor 8 heeft een adviesprijs gekregen van 399 euro en is vanaf eind augustus verkrijgbaar in Nederland.

Interessante aanvullende informatie/links:Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/nT0Kn96.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Steeffoon op 05-09-2016 12:47 ]

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox92
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-09 12:32
In :D, zat al te twijfelen om een P9 te kopen maar deze lijkt me dan een stuk aantrekkelijker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigf00t
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:34
Steeffoon schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 13:22:
De Honor 8 heeft een adviesprijs gekregen van 399 euro en is vanaf eind augustus verkrijgbaar in Nederland.
Amazon.de heeft hem op voorraad in blauw en wit, en je krijgt er nu een gratis Fire TV Stick bij. Ik houd het voorlopig nog even bij mijn Honor 7, maar ik ben wel erg benieuwd naar de ervaringen met de Honor 8.

[ Voor 9% gewijzigd door Bigf00t op 26-08-2016 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Topicstarter
Bigf00t schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 18:30:
[...]

Amazon.de heeft hem op voorraad in blauw en wit, en je krijgt er nu een gratis Fire TV Stick bij. Ik houd het voorlopig nog even bij mijn Honor 7, maar ik ben wel erg benieuwd naar de ervaringen met de Honor 8.
Er staat wel: Lieferung Mittwoch, 31. Aug. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigf00t
Steeffoon schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 22:54:
Er staat wel: Lieferung Mittwoch, 31. Aug. ;)
Amazon vermeld bij voorraad producten altijd de te verwachten leverdatum en bij mij geeft hij op dit moment dinsdag 30 augustus aan. Dit is gebaseerd op leveringen in Duitsland, dus naar NL zal het waarschijnlijk iets langer duren (afhankelijk of het via DHL of PostNL verzonden wordt, dat verschilt afhankelijk van het magazijn). Maar laten we het over de Honor 8 hebben ipv Amazon :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigf00t
Dit vind ik trouwens wel een sterke verbetering in EMUI 4.1; icoontjes voortaan standaard zonder witte randen zoals hier ook al te lezen was. Bij eerdere EMUI versies was dit via een omweg door middel van bijvoorbeeld Spectrum Pure voor elkaar te krijgen.

Afbeeldingslocatie: https://www.droidapp.nl/wp-content/uploads/2016/08/Honor-8-preview.jpg

Wil je voortaan de 'wijzig' knop gebruiken? Twee posts achter elkaar plaatsen binnen 24 uur is niet toegestaan.

[ Voor 9% gewijzigd door rens-br op 29-08-2016 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-08 06:19
Heb de witte binnen.

Super mooi scherm en de bouwkwaliteit is ook echt top

Apps starten gaat snel,vingerafdruk is ook mega snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Topicstarter
Meer mensen last van notificaties die je wel hebt gelezen, maar wel laat staan. Dat ze na een bepaalde tijd automatisch verdwijnen? Hier nu bij meerdere apps ondervonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_Scratch
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-09 14:12
Weet iemand of de screen protector en bijvoorbeeld hoesjes van een P9 ook passen?

Dit omdat zaken zoals screen protectors nog lastig te verkrijgen zijn voor officieel de Honor 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Topicstarter
NL_Scratch schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 11:29:
Weet iemand of de screen protector en bijvoorbeeld hoesjes van een P9 ook passen?

Dit omdat zaken zoals screen protectors nog lastig te verkrijgen zijn voor officieel de Honor 8
Nee, die zullen niet passen. De afmetingen van beide toestellen verschillen van elkaar. Ik ben ook wel benieuwd naar een screenprotector, maar wacht het liefst op een glazen protector (liefst van CaseBase). Op het Duitse Amazon zijn al wel enkele accessoires te vinden voor de Honor 8. Ik verwacht dat in de komende weken wel het assortiment bij de Nederlandse winkels aangevuld zal worden met accessoires voor de Honor 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lowizi
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07-09 09:39
Ik vind het een erg mooie telefoon, het enige wat me doet twijfelen om er een te kopen is de video kwaliteit.
Die demo filmpjes op Youtube zien er nogal shaky uit.
En dat terwijl de foto kwaliteit schijnbaar wel erg goed is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tigerblood
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-01 13:55
Lowizi schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 20:06:
Ik vind het een erg mooie telefoon, het enige wat me doet twijfelen om er een te kopen is de video kwaliteit.
Die demo filmpjes op Youtube zien er nogal shaky uit.
En dat terwijl de foto kwaliteit schijnbaar wel erg goed is.
Dat zal zo blijven want er zit geen OIS op. Aan de andere kant moet je je afvragen hoe vaak je al lopend gaat filmen? Als je staand wat video opneemt zal het niet zo opvallen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 16:25
Kan iemand mij alsjeblieft vertellen welke type adapter bij de Honor 8 wordt geleverd? Ik heb de Honor Note 8 en die heeft een alleen chinese stekker. :P Nu zoek ik dus een originele EU stekker en denk dat die van de Honor 8 ook wel gaat werken of misschien hetzelfde is. :)

Op de chinese stekker staat het volgende:

Huawei Quick Charge
HW-059200CHQ
100-240V- 50/60mhz 0,5A
5V=2A 9V=2A
B68296G6L23159

[ Voor 24% gewijzigd door WhySoSerious? op 02-09-2016 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Topicstarter
WhySoSerious? schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 23:02:
Kan iemand mij alsjeblieft vertellen welke type adapter bij de Honor 8 wordt geleverd? Ik heb de Honor Note 8 en die heeft een alleen chinese stekker. :P Nu zoek ik dus een originele EU stekker en denk dat die van de Honor 8 ook wel gaat werken of misschien hetzelfde is. :)

Op de chinese stekker staat het volgende:

Huawei Quick Charge
HW-059200CHQ
100-240V- 50/60mhz 0,5A
5V=2A 9V=2A
B68296G6L23159
Heb even voor je gekeken. Hier is hij als volgt;

Huawei Quick Charge
HW-059200EHQ
100-240 - 50/60 Hz - 0,5 A
5=2A 9V=2A
K68347G4T07831

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious?
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 16:25
Steeffoon schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 09:59:
[...]

Heb even voor je gekeken. Hier is hij als volgt;

Huawei Quick Charge
HW-059200EHQ
100-240 - 50/60 Hz - 0,5 A
5=2A 9V=2A
K68347G4T07831
Heel erg bedankt, dat is dezelfde. C=China E=Europa. 8)7 Genoeg winkels die het verkopen, nu nog de goedkoopste zoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22:48
Het lijkt me dat elke willekeurige Quick Charge oplader voldoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lowizi
Hij is vanmiddag bezorgd, eerste indruk is erg goed.
Het toestel ziet er heel strak uit en de bouwkwaliteit is perfect.
Maar kritische consument (zeikerd) als ik ben, vallen me meteen een paar dingen op.

Rammelend geluid, zou dat de autofocus zijn misschien?
De kwaliteit van de speaker is niet zo geweldig en vervormd bij hoog volume.

De skin Huawei valt me ook erg mee.
Vraag me wel af hoe de Honor zich verhoudt tot de S6 omdat ze momenteel even duur zijn.

Nog maar even verder testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheEijk
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13-03-2022
Ik zit heel erg te twijfelen tussen de Honor 8 en Oneplus 3 als opvolger van mijn (inmiddels drie jaar oude) Nexus 5. Qua specs ziet de Oneplus er beter uit maar als het gaat om design wint de Honor 8 met gemak.

Hoe vinden jullie dat de Honor 8 presteert? En wat vinden jullie van de camera?

En dan ook nog het dilemma: Zwart of blauw?

[ Voor 7% gewijzigd door TheEijk op 04-09-2016 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lowizi
TheEijk schreef op zondag 04 september 2016 @ 11:56:
Ik zit heel erg te twijfelen tussen de Honor 8 en Oneplus 3 als opvolger van mijn (inmiddels drie jaar oude) Nexus 5. Qua specs ziet de Oneplus er beter uit maar als het gaat om design wint de Honor 8 met gemak.

Persoonlijk heb ik nog erg mijn bedenkingen bij de video kwaliteit.
Gisteren heb ik wat stukjes gefilmd en dat zag er heel matig uit wanneer ik het vergelijk met mijn iPhone 6.
Maar wat foto kwaliteit betreft zie ik wel een groot verschil met de iPhone, die is stukken beter van de Honor.
Ik heb er geen verstand van, maar als ik het zo bekijk heb ik het idee dat de Honor beter met verschillende soorten licht om kan gaan.

[ Voor 8% gewijzigd door Lowizi op 04-09-2016 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Topicstarter

ik heb zelf de blauwe, vind hem erg mooi.
Op Flickr heb ik 44 foto's geupload die gemaakt zijn met de Honor 8. Misschien krijg je hiermee een beter beeld. https://www.flickr.com/ph.../albums/72157673249232596

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheEijk
Steeffoon schreef op maandag 05 september 2016 @ 12:44:
[...]

ik heb zelf de blauwe, vind hem erg mooi.
Op Flickr heb ik 44 foto's geupload die gemaakt zijn met de Honor 8. Misschien krijg je hiermee een beter beeld. https://www.flickr.com/ph.../albums/72157673249232596
Heb de foto's eens bekeken en je (?) review gelezen. Ziet er prima uit volgens mij. Wat me wel opvalt is dat het maken van foto's bij weinig licht niet het sterkste punt is van het toestel, maar dat kan aan mij liggen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Topicstarter
TheEijk schreef op maandag 05 september 2016 @ 15:00:
[...]

Heb de foto's eens bekeken en je (?) review gelezen. Ziet er prima uit volgens mij. Wat me wel opvalt is dat het maken van foto's bij weinig licht niet het sterkste punt is van het toestel, maar dat kan aan mij liggen. :)
Dat klopt inderdaad ;)

Over die foto's; in weinig licht vind ik het op zich meevallen. Ik heb ergere gezien. Voor deze prijsklasse voldoet hij vind ik. Maar, ruis ligt inderdaad wel op de loer. Er zijn wel verschillende standen aanwezig (zoals handmatig instellen, speciale nachtmodus etc) waarmee je nog wat kan tweaken. Maar verwacht geen enorme verschillen. Vind het zelf een erg fijn toestel; alleen dat snelladen... is niet zo snel... 1u45-2u.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox92
Steeffoon schreef op maandag 05 september 2016 @ 20:16:
[...]

Dat klopt inderdaad ;)

Over die foto's; in weinig licht vind ik het op zich meevallen. Ik heb ergere gezien. Voor deze prijsklasse voldoet hij vind ik. Maar, ruis ligt inderdaad wel op de loer. Er zijn wel verschillende standen aanwezig (zoals handmatig instellen, speciale nachtmodus etc) waarmee je nog wat kan tweaken. Maar verwacht geen enorme verschillen. Vind het zelf een erg fijn toestel; alleen dat snelladen... is niet zo snel... 1u45-2u.. ;)
Welke camera filmt beter, neemt beter geluid op, de honor 8 of de P9? Ik ga veel naar festivals dus erg belangrijk voor me :P En dacht dat de P9 het best aardig deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigerblood
Rox92 schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 16:41:
[...]

Welke camera filmt beter, neemt beter geluid op, de honor 8 of de P9? Ik ga veel naar festivals dus erg belangrijk voor me :P En dacht dat de P9 het best aardig deed.
Zo te zien nauwelijks verschil. De P9 is zelfs een beetje overbelicht. Geluid op festivals kun je sowieso vergeten met elke smartphone. Altijd volkomen bagger.

[ Voor 9% gewijzigd door Tigerblood op 06-09-2016 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox92
Tigerblood schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 18:26:
[...]

Zo te zien nauwelijks verschil. De P9 is zelfs een beetje overbelicht. Geluid op festivals kun je sowieso vergeten met elke smartphone. Altijd volkomen bagger.

[video]
Voor de echte audiofiel misschien. Ik vind het zelf toch vrij aardig als ik dit zo hoor(beeld buiten beschouwing gelaten want dat is bagger): https://www.dropbox.com/s/y5gotktxol1adad/VIDEO0100.mp4?dl=0
Althans voor mij is dit goed genoeg :P gefilmd met mijn m7

in ieder geval bedankt voor de vergelijking!

[ Voor 3% gewijzigd door Rox92 op 07-09-2016 13:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Topicstarter
Rox92 schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 16:41:
[...]

Dat vind ik lastig.
Ik heb de Honor 8 nog niet meegenomen naar een concert. Ik weet wel dat de Huawei P9 in ieder geval het zeker bovengemiddeld doet bij een concert. Onderstaande video is met de Huawei P9 geschoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J Kortje
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 15-05 17:26
Wordt er een hoesje of bumper meegeleverd met de telefoon, en een screenprotector. En hebben jullie tips met nog hoesjes en screenprotectors, goed leverbaar.

• wouterkraakman
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17-06 12:29
Hallo, ik heb mijne vandaag binnen gekregen. Weet iemand misschien waar je een degelijk hoesje kunt bestellen? ik heb ze tot nu toe alleen op amazon gevonden en die bezorgen helaas niet in Nederland.

:X

• Joop_Klepzeiker
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10-09 20:38
Ik zit met precies hetzelfde dilemma :+
Heb ook een Nexus 5 (16 Gb weliswaar 2 jaar oud, maar continue problemen met te weinig ruimte) en wil dus een nieuwe snelle Android telefoon met het liefst een zo kaal mogelijke android. De OP3 staat al een hele tijd bovenaan m'n shortlist en was eigenlijk een done deal ware het niet dat deze nu niet leverbaar is en ik toch nog steeds diverse meldingen voorbij zie komen van kleine problemen. Ook de aankondiging dat ze de 2 OS'sen gaan samenvoeging tot 1 zit me niet helemaal lekker. Daarnaast is de H8 nog zo nieuw dat er nog weinig reviews over zijn en weinig accessoires verkrijgbaar zijn. Ook eventuele kinderziektes moeten ook nog aan het licht komen..... :?
De keuze is dus moeilijk. 8)7.

Arriving Somewhere but not here....

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
yoyoloveyoyo200 schreef op woensdag 07 september 2016 @ 23:06:
Wordt er een hoesje of bumper meegeleverd met de telefoon, en een screenprotector.
Nee en nee :)

Zal zometeen even wat fotootjes gemaakt met de Honor 8 posten, best leuk hoor :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• TheEijk
Joop_Klepzeiker schreef op donderdag 08 september 2016 @ 15:47:
[...]

Ik zit met precies hetzelfde dilemma :+
Heb ook een Nexus 5 (16 Gb weliswaar 2 jaar oud, maar continue problemen met te weinig ruimte) en wil dus een nieuwe snelle Android telefoon met het liefst een zo kaal mogelijke android. De OP3 staat al een hele tijd bovenaan m'n shortlist en was eigenlijk een done deal ware het niet dat deze nu niet leverbaar is en ik toch nog steeds diverse meldingen voorbij zie komen van kleine problemen. Ook de aankondiging dat ze de 2 OS'sen gaan samenvoeging tot 1 zit me niet helemaal lekker. Daarnaast is de H8 nog zo nieuw dat er nog weinig reviews over zijn en weinig accessoires verkrijgbaar zijn. Ook eventuele kinderziektes moeten ook nog aan het licht komen..... :?
De keuze is dus moeilijk. 8)7.
Ik heb nog geen definitieve keuze gemaakt, maar momenteel neig ik naar de Honor 8. Degelijke specs, mooi design, relatief klein formaat (~5" is ideaal). Van de andere kant: OP3 is meer stock-like, heeft een betere grafische processor en beschikt over wat meer RAM.

Kiezen is inderdaad lastig :/

• Joop_Klepzeiker
Ik wacht nog even af. Eens kijken wat de levertijd van de OP3 gaat worden na 12 sept. Bovendien weet ik niet of ik die vingerafdruksensor aan de achterkant bij de H8 wel zo handig vind...

• CLB
  • Niet online
Beide devices hebben zo hun voor en nadelen inderdaad, maar ze verschillen wel dusdanig dat het best mogelijk moet zijn om te kiezen toch? Gewoon strepen, wil ik metaal of glas, wil ik EMUI of OxygenOS...
Joop_Klepzeiker schreef op donderdag 08 september 2016 @ 16:07:
Bovendien weet ik niet of ik die vingerafdruksensor aan de achterkant bij de H8 wel zo handig vind...
Dat is uiteraard aan jou, misschien even wennen, maar na een paar daagjes van m'n HTC 10 naar de Honor 8 ben ik alweer gewend. Tevens kun je daar veel meer mee dan alleen je vingerafdruk scannen en dat is wel echt heel erg fijn. Bijvoorbeeld je notificaties omlaag trekken, door plaatjes scrollen in de galerij, apps openen, je zaklampje laten schijnen of noem het maar op. Dat mag elke fabrikant wel implementeren hoor :9~
CLB schreef op donderdag 08 september 2016 @ 15:48:
Zal zometeen even wat fotootjes gemaakt met de Honor 8 posten, best leuk hoor :)
Honor 8-bloempjes
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/PAXLCcagxawPjJIgIuNQZUip/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/4xgxfr9vAcRno7fbIbq1H0z9/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/SJuCdRQfpi5fuGZdRRtimsCq/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/QY3vdWsRN5OdtbDskF6LWd9N/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/DQLbzvi3yChB8aglYKbAMPdN/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/qrUnpvekLImdJLMhG3ruFblj/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/rhWtSxpovaU2LSaBsy3fMpIk/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/8zuS5iVa71LZLBEC7d9rG87q/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/tUuAGvq6vKD5AUBehv4qTnP1/thumb.jpg

Je kunt best wel veel met de camera qua mogelijkheden en opties, ook de focus die je later kunt aanpassen is fijn, leuke en bruikbare effecten. Kleuren zijn niet altijd even goed qua echtheid en in het donker moet je vaker wat handmatige instellingen doen. Al met al gewoon een heel mooi toestel, review komt vanavond online.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Tigerblood
CLB schreef op donderdag 08 september 2016 @ 16:50:
[...]

Beide devices hebben zo hun voor en nadelen inderdaad, maar ze verschillen wel dusdanig dat het best mogelijk moet zijn om te kiezen toch? Gewoon strepen, wil ik metaal of glas, wil ik EMUI of OxygenOS...
Ik ben zelf ook geen fan van al die iOS-achtige Chinese ROMs. Maar als ik dan naar XDA kijk en zie dat er al root mogelijk is, en Honor intensiever wil samenwerken met de developer community ben ik toch wat optimistischer gestemd over het vooruitzicht van custom ROMS voor de Honor 8.

Bovendien, als je een custom launcher installeert en deze skin op MIUI toepast heb je toch al een redelijke stock look en feel denk ik 8)

Ik wacht het nog een paar maandjes af, maar als de ontwikkelingen zich in een juiste richting bewegen ben ik zeker geïnteresseerd in de Honor 8.

• CLB
  • Niet online
Dat is van Xiaomi, EMUI it is, gekke letters :9

• Tigerblood
CLB schreef op donderdag 08 september 2016 @ 19:25:
[...]

Dat is van Xiaomi, EMUI it is, gekke letters :9
Got me. Ik bedoelde natuurlijk EMUI :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Tigerblood schreef op donderdag 08 september 2016 @ 19:45:
Got me. Ik bedoelde natuurlijk EMUI :+
No problem natuurlijk. Ik begin EMUI te appreciëren, zoals ik ook in m'n review heb geschreven.
Zeker niet de mooiste schil ooit over Android heen, maar het wordt allemaal wat meer Westers, dat is fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigerblood
CLB schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 12:58:
[...]

No problem natuurlijk. Ik begin EMUI te appreciëren, zoals ik ook in m'n review heb geschreven.
Zeker niet de mooiste schil ooit over Android heen, maar het wordt allemaal wat meer Westers, dat is fijn.
De extra functies lijken me ook best handig. Het is alleen het gebrek aan een app drawer, iOS-achtige icoontjes, instellingen lay-out en misschien ook notificatie overzicht.

Dat gebrek aan een app drawer heb je zo opgelost door een andere launcher in te stellen, maar ben wel benieuwd hoe goed je de rest kunt tweaken. Zou je bijvoorbeeld die skin die ik eerder linkte kunnen proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Tigerblood schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 13:13:
Het is alleen het gebrek aan een app drawer
Inderdaad kwestie van andere launcher
iOS-achtige icoontjes
Kwestie van een thema installeren uit de store, of handmatig icoontjes aanpassen
instellingen lay-out
Dat is wat Honor'ig inderdaad :)
en misschien ook notificatie overzicht
Ook daar zien we inderdaad wat Chinese invloeden

Ik zie ook liever stock Android, HTC's Sense of de schil van Sony qua instellingen / notificaties, maar toch. EMUI en Huawei/Honor hebben wel verschillende leuke stappen gezet en je kunt er goed mee werken.
Zou je bijvoorbeeld die skin die ik eerder linkte kunnen proberen?
Toestel is alweer gereset en ingepakt, I'm sorry :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop_Klepzeiker
CLB schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 13:31:
Toestel is alweer gereset en ingepakt, I'm sorry :)
Toestel gaat terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_Scratch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Toestel was voor de review :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop_Klepzeiker
CLB schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 11:17:
[...]

Oke!
Heb inmiddels mijn keuze gemaakt; het is toch de OP3 geworden.
Gisteren besteld. Volgende week wordt deze geleverd. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Joop_Klepzeiker schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 12:38:
Heb inmiddels mijn keuze gemaakt; het is toch de OP3 geworden.
Ook een zeer mooi toestel, veel plezier ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop_Klepzeiker
Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lowizi
Volgens mij is er nog geen bestellingen en leveringen topic over de Honor 8, dus ik plaats hem even hier.
Een paar dagen geleden heb ik via Vmall de Honor 8 besteld, twijfelde nog omdat ik de webshop niet ken.
Inmiddels is mijn twijfel terecht gebleken.

Vmall heeft geen tracking service, dus je hebt geen idee van de status van je bestelling.
Het bedrijf Expansys regelt de bestellingen van de Vmall webshop.
Inmiddels contact gehad met de klantenservice omdat mijn bestelling zoek is geraakt.

Een foutje kan natuurlijk altijd gebeuren, maar ik zou gezien de afhandeling door de klantenservice Vmall niet willen adviseren.

[ Voor 35% gewijzigd door Lowizi op 16-09-2016 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchR
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 05-03 19:39
Lowizi schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 10:06:
Volgens mij is er nog geen bestellingen en leveringen topic over de Honor 8, dus ik plaats hem even hier.
Een paar dagen geleden heb ik via Vmall de Honor 8 besteld, twijfelde nog omdat ik de webshop niet ken.
Inmiddels is mijn twijfel terecht gebleken.

Vmall heeft geen tracking service, dus je hebt geen idee van de status van je bestelling.
Het bedrijf Expansys regelt de bestellingen van de Vmall webshop.
Inmiddels contact gehad met de klantenservice omdat mijn bestelling zoek is geraakt.

Een foutje kan natuurlijk altijd gebeuren, maar ik zou gezien de afhandeling door de klantenservice Vmall niet willen adviseren.
Heb zelf een officieel hoesje daar besteld. Vmall heeft wel degelijk een tracking, via DHL. Zodra je een account hebt kun je de bestelling daar volgen. Hoesje op dinsdag besteld, woensdag in huis.

Je had de Honor overigens ook gewoon via belsimpel kunnen bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 08-09 13:05
CLB schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 11:17:
[...]

Komt-ie online op Tweakers?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 19 september 2016 @ 13:47:
Prijs is inmiddels veranderd in €419,95. Ben benieuwd.
:)
Njet, staat inmiddels al 1,5 week online, te vinden bij Androidworld, misschien heb je 'm wel gelezen!?

[ Voor 4% gewijzigd door CLB op 19-09-2016 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_Scratch
Sinds een aantal dagen de zwarte versie in bezit.
Ik kom van een LG G2 maar dit is toch echt een klasse anders.

De bouwkwaliteit, schermkwaliteit, geluid, camera etc. etc. echt allemaal meer dan prima. En de vinger afdrukscanner is goed en bovenal snel!

Vooral de uitstraling is echt "TOP".

De Huawei skill is even wennen, maar wat mij betreft prima om mee te werken.
Heb ook een Ipad liggen en ik moet zeggen dat het wel wat op elkaar lijkt en je dus makkelijk je weg vindt.

al met al, een top toestel voor een hele nette prijs. Ik kan even geen reden verzinnen om voor een telefoon van € 500,00 + te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fhoman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 24-08 21:40
Bestelling geplaatst bij gsmpunt.nl, na een week geen zicht op levering ze bieden wel gelijk aan om de order te annuleren en terug te betalen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:49
Modbreak:Ervaringen met winkels horen thuis in de Shopreview. Niet in dit topic. Namen van medewerkers moet je anonimiseren voor het plaatsen van de mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo... Alsnog tot overeenstemming met GSMpunt.nl gekomen. a.s. Dinsdag mag ik genieten van mijn Honor 8 met Nilkin screenprotector. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:54

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ik heb sinds vandaag ook een mooiel, blauwe Honor 8. Tot nu toe zeer tevreden mee. Het enige dat ik tot nu toe mis van mijn HTC One M8 zijn de frontfacing stereo speakers.

Even een vraag over de oplaadkabel. Die bij de telefoon wordt meegeleverd is erg kort. Ik zoek wat langere, een meter of 3 ofzo. Ik lees verhalen dat je niet zomaar elke USB-C kabel kunt gebruiken omdat je in sommige gevallen de telefoon kan beschadigen. Nu wil ik hier één of twee kabels kopen. Kan ik voor de goedkoopste variant gaan?

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• parff
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 28-07 07:55
Techno Overlord schreef op maandag 26 september 2016 @ 22:55:
Ik heb sinds vandaag ook een mooiel, blauwe Honor 8. Tot nu toe zeer tevreden mee. Het enige dat ik tot nu toe mis van mijn HTC One M8 zijn de frontfacing stereo speakers.

Even een vraag over de oplaadkabel. Die bij de telefoon wordt meegeleverd is erg kort. Ik zoek wat langere, een meter of 3 ofzo. Ik lees verhalen dat je niet zomaar elke USB-C kabel kunt gebruiken omdat je in sommige gevallen de telefoon kan beschadigen. Nu wil ik hier één of twee kabels kopen. Kan ik voor de goedkoopste variant gaan?
Toevallig vandaag ook de Honor 8 binnen gekregen (toevallig stap ik ook over van de M8). Zeer mooi toestel, alleen de viewing angles van het scherm valt me wel tegen. Als ik het zo met m'n M8 vergelijk, en beetje het scherm kantel, wordt bij Honor 8 zwart al snel grijs en andere kleuren krijgen ook een witte waas. Is dit bij jou ook het geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:54

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

parff schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 00:02:
[...]

Toevallig vandaag ook de Honor 8 binnen gekregen (toevallig stap ik ook over van de M8). Zeer mooi toestel, alleen de viewing angles van het scherm valt me wel tegen. Als ik het zo met m'n M8 vergelijk, en beetje het scherm kantel, wordt bij Honor 8 zwart al snel grijs en andere kleuren krijgen ook een witte waas. Is dit bij jou ook het geval?
Ik moet zeggen dat ik daar geen last van heb. Ik heb net even gekeken in het hoofdmenu en bij een YouTube filmpje maar ik zie geen waas of dat het snel grijs wordt als ik van heel schuin naar het scherm kijk. Ik heb de tel alle kanten op gedraaid maar ik zie niet iets noemenswaardig in kleuren die veranderen. Ik had dit ook al een aantal keer gehoord/gelezen op verschillende reviews van de Honor 8. Misschien ligt het aan het feit dat ik een beetje kleurenblind ben ofzo. Overigens heb ik nooit zo'n last van kijkhoeken, ook niet bij TV's en Monitors omdat ik er meestal gewoon recht voor zit, net als een telefoon. Die houd je toch ook contsant recht voor je neus?

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb m nu ook een paar dagen in mijn bezit. Ik kan niet anders zagen dat het een super toestel is. Snel, ziet er gelijkt uit en dat voor een goede prijs. Heb er meteen Nova launcher opgezet want dat ik MIUI niet leuk zou vinden dat wist ik al. Heb er nu een Nilkin backcover op zitten en een Nilkin folie. De tempered glass protector is besteld bij Aliexpress.

Ik ben er iig zeer tevreden over!!

Ik heb alleen 1 "probleem", als ik ga typen, dus het toetsenbord is in beeld, dan krijg ik in t notificatie gedeelte linksboven altijd een notificatie van het invoertype. Iemand een idee hoe die weg te krijgen? Ik heb al in t meldingen centrum gekeken en een hoop aangepast maar die krijg ik niet weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 15:09:
Ik heb alleen 1 "probleem", als ik ga typen, dus het toetsenbord is in beeld, dan krijg ik in t notificatie gedeelte linksboven altijd een notificatie van het invoertype. Iemand een idee hoe die weg te krijgen? Ik heb al in t meldingen centrum gekeken en een hoop aangepast maar die krijg ik niet weg.
Dat is een Androidfeature... vraag me niet waarom O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En die heeft Huawei/Honor er gewoon in laten zitten??? 8)7 Alles is aangepast behalve zoiets..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:13

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 15:09:
Je krijgt die wel weg, althans op mijn OnePlus X. Ga naar:
'Instellingen' -> 'Taal en invoer' en zet daar alle toetsenbord uit, behalve die je gebruikt. De notificatie zou dan als het goed is niet meer moeten komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Yes.. Dat was de instelling! Niet aan gedacht, doordat de optie open bleef gaf ie die melding.

THNX!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ah nice, vroeg me al af waarom ik 'm op m'n HTC ook niet meer zag... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand de b120 update al binnen gekregen?

edit: http://www.carbontesla.co...arshmallow-update-europe/

Hier zelf gedownload en volgens instructies geinstalleerd. ging snel en soepel. Lijkt net alsof ie nog net iets sneller is.

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2016 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolledriesnl
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10-09 12:00
Heb de Honor 8 nu 5 dagen in bezit, heerlijke telefoon!

Zojuist de B120-update ota binnen gekregen, dikke 600Mb, kleine 20 minuutjes stampen in totaal. Heb uiteraard nog geen vergelijkingservaringen mbt deze update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barteman
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17-06-2024
Ik loop nog wel eens tegen problemen aan met spotify. Soms werken de lockscreen Back and forward controls niet (alleen play/pause werkt) en op zulke momenten werken de headset controls ook niet. Ik merk dat dit gebeurt als spotify niet vermeld staat in het notificatie centrum. Soms wordt dit niet geactiveerd, maar wanneer dit exact gebeurt krijg ik niet gereproduceerd. Overigens kan ik spotify niet als standaard muziek app instellen. Iemand een idee erover? Drie maal klikken met de headset voor back werkt helemaal niet overigens.

Voor de rest; na 1 week nog dik tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 00:39
Vandaag krijg ik de blauwe variant binnen als vervanger van mijn HTC M8. Hoop dat ik net zo positief ben als de meesten hier😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark22
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 22-08 23:17
Op Vmall is nu ook een Honor 8 premium: https://www.vmall.eu/nl/h...-sunrise-gold-weu-294603/

Voor €449 krijg je dan precies 't zelfde maar dan 4GB RAM en 64GB opslag*

[ Voor 4% gewijzigd door Mark22 op 05-11-2016 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Mark22 schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 18:20:
Voor €449 krijg je dan precies 't zelfde maar dan 4GB RAM en 64GB ROM
Hier verkrijgbare model met 32GB opslag heeft ook al 4GB RAM, gouden kleur is wel leuk voor de liefhebbers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeWSJuNK
Heb hem ook binnen. Prachtige telefoon met heel gevoelige 3D vingerafdruk scanner. Wat een gemak!
De tijd dat ik meer dan €400 ga uitgeven voor een telefoon is echt voorbij en gezien dit apparaat volstrekt overbodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Mark22 schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 18:20:
Op Vmall is nu ook een Honor 8 premium: https://www.vmall.eu/nl/h...-sunrise-gold-weu-294603/

Voor €449 krijg je dan precies 't zelfde maar dan 4GB RAM en 64GB ROM
Ik zie regelmatig de term ROM voorbij komen maar dat is het niet, het is gewoon opslagruimte.
ROM is "read only memory" en dat wil je echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

* Flagg meldt zich. :)

Sinds gisteren in het bezit van een blauwe 8.

Toch wel behoorlijk positief verrast, had hiervoor een z3c maar dit is wel weer een hele flinke stap vooruit qua soepelheid en snelheid.

Heb zakelijk een s5 en vanwege een project ook vaak de s7 in gebruik, en had altijd iets van mwoah what's the big deal. Dat gevoel is nu alleen maar sterker geworden, waarom zou je meer dan 400€ uitgeven?

Echt een prima telefoon, en is qua design ook nog eens onderscheidend.

De Samsungs van deze wereld moeten zich wellicht achter de oren gaan krabben.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
Met een update naar EMUI 5.0 wellicht nog een stapje dichterbij de Samsung 's van de wereld en de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Vind erg weinig mis met 4.1 hoor.

Tis ff iets anders qua indeling, maar de menu indeling van de samsung s5 en s7 vind ik wel zo waardeloos dat ik die iig niet zal kopen.

Ga je naar de settings op de s5 dan kan je 6 pagina's doorscrollen en voor mijn gevoel staat alles dwars door elkaar, heb de s5 nu een jaar in gebruik en vind het nog steeds chaotisch.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:37
Heb vandaag de blauwe binnengekregen, ziet er leuk uit en werkt ook prima. Nu ben ik bezig om een afbeelding aan te passen van het vergrendelscherm. Alleen ik krijg het niet gevonden hoe dit aan te passen. Weet iemand hoe dit in zijn werk gaat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeWSJuNK
Instellingen --> weergave --> achtergrond --> achtergronden aanpassen.

• satshow
Dank je wel, het zat goed verstopt. Was bij vergrendelscherm aan het kijken bij de achtergrond maar dat was het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berndw
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-09 16:16
Heb hem sinds vandaag in gebruik. Krijg geen Whatsapp melding meer in notificatie meer in statusbalk. Als ik de balk naar beneden scroll staat daar wel het berichtje. Maar het groene whatsapp icoontje is als de balk omhoog is, niet te zien. Volgens mij staan alle meldingsinstellingen goed. Iemand een idee??

Edit/ opgelost. Bleek dat er in plaats van een whattsapp icoon, een kleine profiel foto getoond wordt in de balk. Deze viel weg in de wallpaper.

[ Voor 19% gewijzigd door berndw op 12-11-2016 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdissel
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-01-2023
Kan iemand wat vertellen over het 4g bereik? Is het inderdaad buiten de steden switchen naar 3g?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigerblood
mdissel schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 23:45:
Kan iemand wat vertellen over het 4g bereik? Is het inderdaad buiten de steden switchen naar 3g?
Post je dit niet in het verkeerde topic? Bereik hangt voornamelijk af van het netwerk, niet van de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdissel
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-01-2023
Ik begreep dat de honor 8 geen 800 band heeft en dat is veel gebruikte band in het buitengebied voor Vodafone en kpn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDutchmann
  • Laatst online: 26-12-2022
Goedenavond! Ik zit er sterk over na te denken om deze telefoon aan te schaffen, echter ik lees veel verschillende berichten. De ene review prijst, bijvoorbeeld, deze telefoon om zijn accuduur, en de ander brandt hem bijna af. Hetzelfde over het scherm. Hierom ben ik erg benieuwd welke ervaringen jullie hebben met dit toestel. Is die het geld waard, of zou je mij een ander aanraden? En waarom? Het grote nadeel waarmee ik zit is dat ik 5,5 inch te groot vind, en de honor 8 is eigenlijk het perfecte formaat...

Ik ben erg benieuwd naar jullie reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
@MrDutchmann
Scherm is voor een lcd prachtig. Kom zelf van een HTC M8 en die had ook geen treurig scherm.
Na een dag intensief gebruik is de batterij wel leeg dus gewoon elke dag aan de lader. Dat laden gaat supersnel.
Gewoon een mooie, prettige en supersnelle telefoon met logische software. Ik vind EMUI absoluut geen nadeel. De camera maakt zeer acceptabele foto's. Enige wat ik mis zijn de stereo speakers aan de voorkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
Krijg zojuist een nieuwe update binnen. Moet hem nog installeren aangezien de accu vrij leeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolledriesnl
@MrDutchmann
Ben ook alleen maar positief over de Honor 8 en kan m iedereen aanraden. Ook de batterij komt goed de dag door bij mij, en ben ook een redelijk intensieve gebruiker. Waar mijn vrouw zonder opladen met haar S6 rond 21.00 uur met een lege telefoon zit, ga ik met >30% naar bed (laad m wel elke nacht op). Dual-sim werkt ook goed en de EMUI bevalt me meer dan prima (heb alles netjes in mapjes)
Wat zou de foon nog beter maken? Waterdichtheid en een te vervangen batterij... (voornamelijk omdat mn vorige foon een waterplons niet overleefd heeft ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
Heb de update uitgevoerd, nu vraagt hij om een vergrendelings wachtwoord. Ik kan nu dus niet meer in de telefoon komen |:(

Door aanwezigheid vingerafdruk scanner vergeet je pincode vergrendelings scherm 8)7
Heb ook geen verschil kunnen ervaren na update.

@MrDutchmann, goede keuze krijg je geen spijt van. Welke kleur opteer je ?

[ Voor 46% gewijzigd door NeWSJuNK op 16-11-2016 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
Ik ben best tevreden over de telefoon. De accu gaat lang mee voor mijn gebruik. Heb op het einde van de dag een 40% wel over denk ik.
Wat ik ook wel leuk vind is dat het mogelijk is om je thema aan te passen via de app theme editor in de playstore. Via XDA kun je aangepaste themas vinden en die kun je nog naar je smaak aanpassen via de app door bv het icoontje van de accu, wifi en signal. Ik heb nu ook geen EMUI maar een AOSP uiterlijk in de instellingen.
Voor mij is de telefoon ook sneller in vergelijking met mijn LG G4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Hier ook zeer tevreden nog steeds, gisteren dehele ochtend zo'n beetje met navigatie rond gereden (heenweg Rotterdam 3 uur over gedaan :X ) ik begon met 50% accu en aangekomen in Rotterdam was de accu op 100% en niet eens noemenswaardig warm. Dat was met de z3c wel anders, die laadde amper op en werd ook nog eens bloedheet.

Update staat er hier nu ook op, en kan weinig merken van tov voor de update, gezien de changelog niet zo raar, veelal onderhuids veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDutchmann
  • Laatst online: 26-12-2022
Wauw! Dankjullie wel voor al deze reactie's :). Gelukkig zijn ze ook erg positief. Bij dezen gaat dit mijn volgende telefoon worden; bij thuiskomst gelijk bestellen, zodat die met een beetje geluk morgen al in huis is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigerblood
MrDutchmann schreef op woensdag 16 november 2016 @ 11:51:
Wauw! Dankjullie wel voor al deze reactie's :). Gelukkig zijn ze ook erg positief. Bij dezen gaat dit mijn volgende telefoon worden; bij thuiskomst gelijk bestellen, zodat die met een beetje geluk morgen al in huis is :D
Ik zit er ook over te denken om voor de Honor 8 te gaan. Heb laatst een P9 Lite in m'n handen gehad, een toestel dat bijna dezelfde afmetingen heeft als de Honor 8. Dat formaat is toch echt wel het maximale wat ik handig te bedienen vind denk ik. Anders moet je altijd je telefoon met twee handen gebruiken, one-handed gebruik wordt dan echt een aardig circusnummer :+

Waar hebben de meesten hier hem gekocht? Bij Huawei's online winkel Vmall of ergens anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolledriesnl
Belsimpel, met abbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
Belsimpel zonder abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
Bij Vmail, had er 30 euro korting vorige week met een game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Bol.com geen abbo wel gratis siliconen hoesje. :)

@ rens hieronder

Ik denk niet dat je heel erg bang hoeft te zijn dat een honor 8 topic snel uit de klauwen zal escaleren qua levertijden ed. :z

[ Voor 106% gewijzigd door Flagg op 22-11-2016 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:13

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Het bespreken van Levertijd & Prijzen is offtopic in Ervaringen & Discussie topics. Willen jullie het er toch over hebben, maak dan even een nieuw topic aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwam deze link tegen op fb, inschrijven voor Android 7 beta.

http://honor.nu/emui/emui...gezocht-help-jij-ons-mee/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
Ja had het ook gezien, heb me inmiddels ingeschreven. Ben benieuwd wanneer die van start gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuota
  • Laatst online: 05-03 20:02
Hoe is de kwaliteit van video op de honor?
En de batterij? Lees hier verschillende verhalen over op diverse sites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
Video weet ik niet, nog niet gebruikt. De accu gaat bij lang genoeg mee, haal meer dan 4 uur schermtijd voordat die aan de lader gaat. Maar ik gebruik de telefoon voor sociale netwerken en dat soort zaken, af en toe navigeren met google maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolledriesnl
Er zit geen videostabilisatie op de telefoon, wat (als je niet al te vaste handen hebt) terug te zien is in de videao's (enigszins schokkend beeld). Dit is voor mij eigenlijk het enige 'negatieve' wat ik kan melden over de Honor 8. Accu is meer dan prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilfamo
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 10-09-2024
Hoe lijkt de bouwkwaliteit? Ik twijfel tussen de P9 en de Honor 8. Ik heb nu een Xperia Z2 met een glazen achterkant die nu gebarsten is terwijl ik best voorzichtig met de telefoon ben. Ik vind de uitstraling van de Honor het mooist maar ben een beetje huiverig voor de glazen achterkant.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen voor ervaringen, levertijd en prijzen horen in:
[Honor 8] Levertijden & Prijzen