Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pushedspore
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 03:44
Dit topic is uitsluitend bedoeld voor het bespreken van de levertijden en prijzen van de Honor 8.

De Honor 8 heeft momenteel een advies prijs van €400,-. Huawei heeft onlangs een kortingsactie aangekondigd tijdens de Black Friday's Sales van 25 tot 28 november. Op vmall.eu, de officiele verkoopsite, wordt een korting tot €50,- aangekondigd.

Bron: http://www.hihonor.com/nl/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Bedankt voor het aanmaken van de OP. Ik schop het topic nog even richting TPL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14:01

IkWilbert

Het is mij!

50 euro korting dit weekeinde ivm Black Friday. Via vmall.eu... Ik twijfel of deze of de op3t.

[ Voor 22% gewijzigd door IkWilbert op 23-11-2016 17:00 ]

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pushedspore
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 03:44
Zijn beiden goede toestellen, al lijkt mij de honor 8 de "best Bang for the buck", zeker met deze actie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigerblood
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-01 13:55
Wat je ook doet, bestel hem niet bij Vmall. Op een of andere manier is er iets mis gegaan in het bestellingsproces en heb ik de verkeerde kleur geleverd gekregen. Ben nu al bijna een week bezig om dat ding omgeruild te krijgen en ze weten te melden dat het nog doodleuk 10 werkdagen kan duren. Echt 21e eeuw onwaardige service levels daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuota
  • Laatst online: 05-03 20:02
Ook hier niet echt een tevrede klant van vmall. Zit al twee weken te wachten op de honor 8. Ze weten zelf niet wanneer er geleverd gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukadad
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07:27
Op amazon.fr is het zwarte model nu in flash-sale voor 329 euro. Opgelet, enkel voor premium-leden (ook via gratis proefmaand te bestellen)

https://www.amazon.fr/Hon...E0DKGKZ4M9FQXDTCT1GD&th=1

Missed out on Lego? Visit Yprabrick : https://store.bricklink.com/lukadad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 13:22
Bij Belsimpel staat inmiddels dat het 3 weken duurt om de Honor 8 Blue te leveren. Iemand enig idee of er problemen zijn met de levering?

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
vuurtjih schreef op maandag 30 januari 2017 @ 16:52:
Bij Belsimpel staat inmiddels dat het 3 weken duurt om de Honor 8 Blue te leveren. Iemand enig idee of er problemen zijn met de levering?
Ik zou zeggen, vraag het ze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilfamo
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 10-09-2024
vuurtjih schreef op maandag 30 januari 2017 @ 16:52:
Blauw is de meest populaire kleur. Ik ben er voor naar de winkel gegaan omdat de online levertijd toen ook 2 weken was, maar er is ook geen winkelvoorraad meer zie ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ik heb dit toestel gisteren bij Amazon.de (de blauwe) besteld voor mijn zoon. Uit voorraad leverbaar en ook het meest voordelig daar (± €355,- ). Ik neem aan dat we het over dit toestel hebben hier?

http://www.hihonor.com/nl...-phones/honor8/index.html

Of heb ik mij vergist in het e.o.a.?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNcE
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

ViNcE

Nog 3, nog 2, nog 1, .....

hardware-lover schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 16:20:
Ik heb dit toestel gisteren bij Amazon.de (de blauwe) besteld voor mijn zoon. Uit voorraad leverbaar en ook het meest voordelig daar (± €355,- ). Ik neem aan dat we het over dit toestel hebben hier?

http://www.hihonor.com/nl...-phones/honor8/index.html

Of heb ik mij vergist in het e.o.a.?
Dat wil ik ook doen. Betekent dit dat garantie ook via Amazon gaat, of kan dit gewoon via een dealer in NL? Verschil in prijs is best groot. Een alternatief is nog naar een Duitse mediamarkt rijden.

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Niets mis met de garantie-afhandeling van Amazon is mijn ervaring. Aangekocht met Amazon als leverancier (dus niet via derden), betekent zelfs gratis verzenden, heen en terug.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukadad
De Honor 8 Premium (64GB) Gold kan je nu via amazon.fr krijgen aan 359,96 euro (extra korting voor Amazon Premium leden, maand proef is gratis). Korting geldig tot 2 april 16:00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRRobert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-07 15:12

RRRobert

Fokker in ruste

Via Kimovil is de EU 4Gb / 64Gb L19 versie voor € 328,- (alleen in blauw) te koop bij GearBest en als je deze via de app bestelt, gaat daar nog een keer 9 euro van af. Ik heb deze vorige week besteld en gisterenavond ontvangen. Het enige dat me een beetje dwars zal was dat DHL me € 14,50 aan administratiekosten liet betalen voor de afdracht van de btw, omdat ze me geen sms of e-mail hebben gestuurd (dan kost dit namelijk maar 2 euro). O, en de lader komt met een verloopstekker naar EU plug die werkelijk in geen enkel Nederlands stopcontact past. Maar goed, daar zijn genoeg alternatieven voor te vinden.

Maar boy o boy, wat is deze telefoon een beauty!

Een mening presenteren als feit is geen garantie voor de waarheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-08 20:36

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

Ik ben van plan een zwarte aan te schaffen maar maakt het nog uit waar je hem vandaan haalt?
GB heeft hem ook in de flash sale (http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_617033.html?wid=4) maar is het allemaal dezelfde versie of zijn er verschillen?
Scheelt toch weer 70 euro met Vmall bijvoorbeeld.

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paddy99
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 10-09 10:58
Hij is nu ook bij de duitse Saturn (waarschijnlijk dus ook de duitse Mediamarkt) voor 319 te verkrijgen. Voot de mensen die aan de oost grens wonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Paddy99 schreef op zondag 16 april 2017 @ 16:21:
Hij is nu ook bij de duitse Saturn (waarschijnlijk dus ook de duitse Mediamarkt) voor 319 te verkrijgen. Voor de mensen die aan de oost grens wonen.
Op Amazon.de is de witte nu ook zowat datzelfde bedrag (Totaalbedrag: EUR 324,36).

[ Voor 0% gewijzigd door hardware-lover op 18-04-2017 15:39 . Reden: aanbieding inmiddels vervallen ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Paddy99 schreef op zondag 16 april 2017 @ 16:21:
Hij is nu ook bij de duitse Saturn (waarschijnlijk dus ook de duitse Mediamarkt) voor 319 te verkrijgen. Voot de mensen die aan de oost grens wonen.
Was dat voor 1 dag? Hij is nu weer 369...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paddy99
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 10-09 10:58
DRuw schreef op woensdag 19 april 2017 @ 06:49:
[...]

Ik denk dat het een paas-special was. Jammer maar helaas |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRRobert

RRRobert

Fokker in ruste

DRuw schreef op donderdag 6 april 2017 @ 14:46:
Ik ben van plan een zwarte aan te schaffen maar maakt het nog uit waar je hem vandaan haalt?
GB heeft hem ook in de flash sale (http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_617033.html?wid=4) maar is het allemaal dezelfde versie of zijn er verschillen?
Scheelt toch weer 70 euro met Vmall bijvoorbeeld.
De link die jij geeft verwijst naar de zwarte uitvoering, met 32 Gb opslag, à € 301. De GB link die ik op 1 april gaf werkt nog steeds, en leidt je naar de blauwe versie, maar dan met 64 Gb opslag, voor 26 euro meer.
DRuw schreef op woensdag 19 april 2017 @ 06:49:
[...]

Via Kimovil nog steeds € 329, bij GearBest, dus.

[ Voor 6% gewijzigd door RRRobert op 25-04-2017 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

RRRobert schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 18:22:
Via Kimovil is de EU 4Gb / 64Gb L19 versie voor € 328,- (alleen in blauw) te koop bij GearBest en als je deze via de app bestelt, gaat daar nog een keer 9 euro van af. Ik heb deze vorige week besteld en gisterenavond ontvangen. Het enige dat me een beetje dwars zal was dat DHL me € 14,50 aan administratiekosten liet betalen voor de afdracht van de btw, omdat ze me geen sms of e-mail hebben gestuurd (dan kost dit namelijk maar 2 euro). O, en de lader komt met een verloopstekker naar EU plug die werkelijk in geen enkel Nederlands stopcontact past. Maar goed, daar zijn genoeg alternatieven voor te vinden.

Maar boy o boy, wat is deze telefoon een beauty!
Ik zie hem inderdaad nog voor 328 staan en ben toch van plan om hem te kopen maar was jij nog belasting kwijt?
Ik zie dat hij uit hongkong moet komen en als de belasting erbij komt maakt het niet veel meer uit om hem uit NL te halen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRRobert

RRRobert

Fokker in ruste

DRuw schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 20:58:
[...]

Ik zie hem inderdaad nog voor 328 staan en ben toch van plan om hem te kopen maar was jij nog belasting kwijt?
Ik zie dat hij uit hongkong moet komen en als de belasting erbij komt maakt het niet veel meer uit om hem uit NL te halen :?
Ik moest inderdaad nog een naheffing betalen, maar omdat de (verzekerde) vervangingswaarde door de verkoper op € 50,- was gesteld, was dit € 10,50 btw. Jammer alleen dat de verzender (DHL) mij daarvoor nog € 14,50 administratiekosten over doorberekende, af te tikken bij de koerier; bij een eerdere transactie kreeg ik vooraf een sms'je om dit over te maken, en dat kostte me maar 2 euro aan administratiekosten.

Al met al kostte de telefoon mij nog steeds een dikke 100 euro minder dan via een Nederlands verkoopkanaal. Daarbij komt, dat je vanuit Gearbest de L-19 versie ontvangt i.p.v. de L-09. Die eerstgenoemde heeft o.a. een dual-sim voorziening die 4G/LTE op beide simkaarten gelijktijdig ondersteunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

RRRobert schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 23:05:
[...]
De link die jij geeft verwijst naar de zwarte uitvoering, met 32 Gb opslag, à € 301. De GB link die ik op 1 april gaf werkt nog steeds, en leidt je naar de blauwe versie, maar dan met 64 Gb opslag, voor 26 euro meer.

[...]

Via Kimovil nog steeds € 329, bij GearBest, dus.
Sta op het punt hem te kopen maar ik snap even die frequenties niet. Ik heb KPN en ik kom die 4G frequentie niet tegen?
4G: FDD-LTE B1/B2/B3/B4/B5/B7/B8/B12/B17/B20 staan in de specs maar die ik kan vinden bij KPN lijken in een soort ander format te staan kan dat?

Ik neem de Spigen liquid case erbij (heb nog een bonnetje van de bol.com) en de Brotect airglass protector:)

Hebben jullie hem met de normale shipping of de DHL optie?
DHL ben je altijd de pineut voor de douane maar met normaal valt hij er nog vaak tussendoor:)
Enig idee wat en realistische levertijd is?

[ Voor 158% gewijzigd door DRuw op 29-04-2017 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRRobert

RRRobert

Fokker in ruste

DRuw schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 07:32:
[...]

Sta op het punt hem te kopen maar ik snap even die frequenties niet. Ik heb KPN en ik kom die 4G frequentie niet tegen?
4G: FDD-LTE B1/B2/B3/B4/B5/B7/B8/B12/B17/B20 staan in de specs maar die ik kan vinden bij KPN lijken in een soort ander format te staan kan dat?
Google vertelde mij dat je dat hier kunt vinden ;)
Even voor het gemak:
4G FDD/LTE band 20 = 800 MHz → primaire 4G frequentie voor KPN en Vodafone.
4G FDD/LTE band 3 = 1800 MHz → primaire 4G frequentie voor T-Mobile
Daarnaast zijn de (secundaire) frequenties 900, 2100 en 2600 MHz (resp. band 8, band 1 en band 7) ook in gebruik op de Nederlandse (en meeste Europese) netwerken. Voor meer details, lees o.a. hier.
Ik neem de Spigen liquid case erbij (heb nog een bonnetje van de bol.com) en de Brotect airglass protector:)

Hebben jullie hem met de normale shipping of de DHL optie?
DHL ben je altijd de pineut voor de douane maar met normaal valt hij er nog vaak tussendoor:)
Enig idee wat en realistische levertijd is?
De levertijd via DHL is meestal zo'n 4 à 5 werkdagen. Via reguliere (post)pakketverzending, bijv. via Chinapost en PostNL duurt meestal 3-4-weken, maar soms heb je geluk en staat de bezorger al na een dag of 10, 12 voor de deur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

BTW bedrag
EUR 29,61
Administratieve kosten
EUR 14,50
BTW Administratieve kosten
EUR 3,05
Totaal te betalen bedrag
EUR 47,16

Zit ook niet echt een logica in behalve dat dhl je openlijk naait. Dit ding per sms overigens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukadad
Met de introductie van de Honor 9 is de prijs van de Honor 8 (zwart/32GB)op amazon.fr al onder de 300 euro gezakt.

Hééél verleidelijk om mijn nexus 5 te vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14:34
Op amazon.fr staan ook wat goedkope retourmodellen waarop je nu tijdelijk extra 20% korting krijgt bij prime.
Prime kun je gratis aanzetten en direct weer uit, dan heb je het een maand. Heb er eentje zo weten te scoren voor 224€.
Ik ga het proberen, ding is tegenwoordig te rooten en emui 5 schijnt een stuk beter te pruimen te zijn dan 4.
Als het niks is zet ik hem weer op marktplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flitz76
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07:07
Bedankt voor de tip! Was aan het zoeken naar een goeie prime day deal, maar dit lijkt me er wel een :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigerblood
ASW1 schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 00:04:
Op amazon.fr staan ook wat goedkope retourmodellen waarop je nu tijdelijk extra 20% korting krijgt bij prime.
Prime kun je gratis aanzetten en direct weer uit, dan heb je het een maand. Heb er eentje zo weten te scoren voor 224€.
Ik ga het proberen, ding is tegenwoordig te rooten en emui 5 schijnt een stuk beter te pruimen te zijn dan 4.
Als het niks is zet ik hem weer op marktplaats.
EMUI 5 is goed te doen. Kwestie van een custom launcher erop zetten en je komt het alleen nog maar tegen als je in stock apps of settings menu zit te neuzen.

Overigens zou ik wel aanraden een hoesje erbij te nemen. Bij mijn Honor 8 kreeg je standaard een originele transparante TPU case erbij. Ik ben ab-so-luut niet van de hoesjes of cases, maar de Honor 8 is gewoon te glad en glibberig om zonder case te gebruiken naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Tigerblood schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 13:35:
Kwestie van een custom launcher erop zetten en je komt het alleen nog maar tegen als je in stock apps of settings menu zit te neuzen.
Notificaties toch ook? Ben stock android gewend en ben toch bang dat ik er op af ga knappen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigerblood
ASW1 schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 13:55:
[...]

Notificaties toch ook? Ben stock android gewend en ben toch bang dat ik er op af ga knappen....
De notificaties zien er erg stock uit sinds de overstap naar EMUI 5. Zelfde fold-out principe als in stock Android Nougat. Wat mogelijk anders is dan je gewend bent is dat niet iedere app standaard notificaties op het lock screen laat zien, maar dit kan je aanpassen in app settings.

Zie ook deze vergelijkingsvideo. Rond 1 minuut laten ze notifications zien. Rechts zoals het er nu uitziet in EMUI 5.

[ Voor 15% gewijzigd door Tigerblood op 11-07-2017 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Ik ben benieuwd, we gaan het meemaken.

Het blijkt helaas dat custom roms geen encryptie toelaten, dus ik wil het eerst eens alleen met root+andere launcher gaan proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigerblood
ASW1 schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 14:00:
Ik ben benieuwd, we gaan het meemaken.

Het blijkt helaas dat custom roms geen encryptie toelaten, dus ik wil het eerst eens alleen met root+andere launcher gaan proberen.
Waar wil je root voor hebben? Ik had voorheen ook root maar tegenwoordig niet meer. Gebruikte het alleen voor ad blocking en dat kan tegenwoordig ook zonder dat toestel geroot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Tigerblood schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 14:04:
Gebruikte het alleen voor ad blocking en dat kan tegenwoordig ook zonder dat toestel geroot is.
Inderdaad om adaway te kunnen draaien, misschien nog wat andere kleine tweaks maar ik zou ook zonder kunnen leven. Hoe block je (in-app) ads dan zonder root tegenwoordig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigerblood
ASW1 schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 14:10:
[...]

Inderdaad om adaway te kunnen draaien, misschien nog wat andere kleine tweaks maar ik zou ook zonder kunnen leven. Hoe block je (in-app) ads dan zonder root tegenwoordig?
Je hebt verschillende apps die via een VPN constructie traffic filteren zodat ads en tracking cookies worden geblokkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Dan moet ik dat ook maar eens gaan proberen.
Heb rooten en flashen altijd met liefde gedaan, maar het kost me elke keer echt zeeën van tijd.
Sinds ik een kleine heb wil ik die er eigenlijk niet meer aan besteden, kwestie van prioriteiten.

Maar we praten nu de hele tijd in het levertijden en prijzentopic, ik zal me binnenkort wel melden in [Honor 8] Ervaringen & Discussie
Pagina: 1