Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

ilfamo schreef op maandag 28 november 2016 @ 16:14:
Hoe lijkt de bouwkwaliteit? Ik twijfel tussen de P9 en de Honor 8. Ik heb nu een Xperia Z2 met een glazen achterkant die nu gebarsten is terwijl ik best voorzichtig met de telefoon ben. Ik vind de uitstraling van de Honor het mooist maar ben een beetje huiverig voor de glazen achterkant.
Tja heb hem amper een paar weken nu en is nog niet gestuiterd, maar voelt eigenlijk degelijker dan mijn vorige z3c die ook aan beide kanten van glas was en die was voor mij al degelijk genoeg. (Tot ie 2x in 2 dagen buiten op de tegels stuiterde geen hoesje natuurlijk :P )

Probeer met deze wel te gaan wennen aan een hoesje (metalen rand en glass protector) maar zal niet lang duren ws, heb een hekel aan die dingen.

Tl;dr bouwkwaliteit: prrrima.

En een fotootje van vanmiddag.

Afbeeldingslocatie: https://c2.staticflickr.com/6/5687/31206459361_f81d97c4c4_c.jpgHonor 8 by Flaggr, on Flickr

[ Voor 10% gewijzigd door Flagg op 29-11-2016 20:29 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilfamo
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 10-09-2024
Flagg schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 20:25:
[...]

Tja heb hem amper een paar weken nu en is nog niet gestuiterd, maar voelt eigenlijk degelijker dan mijn vorige z3c die ook aan beide kanten van glas was en die was voor mij al degelijk genoeg. (Tot ie 2x in 2 dagen buiten op de tegels stuiterde geen hoesje natuurlijk :P )

Probeer met deze wel te gaan wennen aan een hoesje (metalen rand en glass protector) maar zal niet lang duren ws, heb een hekel aan die dingen.

Tl;dr bouwkwaliteit: prrrima.

En een fotootje van vanmiddag.

[afbeelding]Honor 8 by Flaggr, on Flickr
Ziet er goed uit. Stap vooruit van de z3c dus. Denk dat ik ook voor Honor ga, specs zijn gelijk aan de p9 maar hij ziet er super uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

ilfamo schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 21:48:
[...]

Ziet er goed uit. Stap vooruit van de z3c dus. Denk dat ik ook voor Honor ga, specs zijn gelijk aan de p9 maar hij ziet er super uit.
Ik denk zelfs wel 2 stappen vooruit. En als ze hem met regelmaat en lang blijven updaten ook wel 3 stappen. :)

Afgelopen zondag de telefoon de hele dag nauwelijks gebruikt, misschien 5x scherm aangehad om notificaties te checken. Om 10:00 van de lader gehaald en om 23:00 nog op 97%, dat kon ik met de z3c wel vergeten.

Met veel gebruik maakt het niks uit overigens, maar ik heb standaard een 20k Power bank in de auto liggen dus ik kom de dag wel door. :P

Ik kan hem aanraden, ik had verwacht een soort Chinese lenovo in handen te krijgen maar ik had echt zo'n [insert Obama Not Bad meme] momentje. :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilfamo
Ik heb hem binnen en alles lijkt het goed te doen. Het enige wat me opvalt is dat ik ingesteld heb dat als je een app verwijderd alles automatisch opschuift maar dit lijkt het niet te doen. Er blijven gaten zitten tussen de app iconen. Verder heb ik begrepen dat je de apps niet op alfabet kan schikken, das ook wel wennen.

Edit: ik heb het inmiddels opgelost door alles keurig in een mapje te zetten, past alles op 1 scherm. Bij Emui 5 de appdrawer maar weer gebruiken

[ Voor 18% gewijzigd door ilfamo op 11-12-2016 17:02 ]

• mvanbenthem
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-03-2021
Heeft iemand de telefoon al besteld via Amazon.de? Scheelt aardig wat t.o.v. in Nederland bestellen.

EDIT: ik lees op Amazon.de dat ze de Duitse versie verkopen:

amazon.de vertreibt die deutsche Version FRD-L09

[ Voor 38% gewijzigd door mvanbenthem op 15-12-2016 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01:33
Heb deze ook besteld, nu zit er een case bij,
is dit wat of kan ik beter gelijk een goede tpu case kopen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Albert020 schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 18:17:
Heb deze ook besteld, nu zit er een case bij,
is dit wat of kan ik beter gelijk een goede tpu case kopen ?
Prima hoesje wat mij betreft, maar een ieder heeft andere wensen dus ja... lastig :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
CLB schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 19:24:
[...]

Prima hoesje wat mij betreft, maar een ieder heeft andere wensen dus ja... lastig :)
Bedankt, zou het morgen wel even zien, dan krijg ik hem binnen ;)

***edit***

Ten eerste, wat een mooi strak en snel toestel !
Het hoesje past goed, en hou ik zeker...

[ Voor 19% gewijzigd door Albert020 op 07-01-2017 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigerblood
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-01 13:55
Sinds kort ook gebruiker van een blauwe Honor 8. Werkt tot nu toe prima. Beeldschoon design, goede bouwkwaliteit, prima scherm, camera is prima in orde.

Ik heb alleen wat kleine irritaties qua software, maar die worden met de aanstaande komst van EMUI 5 (en dus Android Nougat) hopelijk verholpen. Zal ze toch even opsommen
  • Let's adress the elephant in the room
    EMUI lijkt nog steeds te veel op iOS. Het uiterlijk en indeling van het instellingenmenu is verwarrend en een doorn in het oog. Ook het gebruik van semi-transparantie in het notificatie-overzicht is simpelweg slecht afgekeken van iOS.
  • Er zit geen app drawer in de stock launcher
    In EMUI 5 zit die er gelukkig wel in. Ik heb Nova Launcher Prime erop gezet en de launcher een Pixel look gegeven. Ziet er geweldig uit. Opgelost!
  • Notificatie iconen hebben geen duidelijke identiteit
    Bij stock Android zie je een icoontje voor bijvoorbeeld Whatsapp of Gmail. Hier krijg je een minuscuul icoontje van de profielfoto van de contactpersoon die je een bericht heeft gestuurd in de app zelf. Redelijk idee, slechte uitwerking. Dus doe maar niet. Wordt ook veranderd in EMUI 5 heb ik gelezen.
  • Sneltoetsen menu in notificatie-overzicht benut niet volledige ruimte
    Had nog makkelijk een extra rij van drie buttons bij gekund. Vreemde design keuze. Hopelijk komt er in EMUI 5 ook de mogelijkheid tot quick toogles zoals in Nougat.
  • Het swipe down notificatie-overzicht ziet er rommelig uit.
    Dit krijgt ook een meer 'stock Android' look in EMUI 5.
  • Lock screen biedt te weinig informatie qua notificaties Zelfs na het wijzigen van instellingen in meldingencentrum.
    Wat heb je aan een lockscreen zonder notificatieinformatie?
  • De afbeeldingenslideshow op het lockscreen is niet uit te zetten
    Mega irritant. Ik wil gewoon één afbeelding, en niet die hele carrousel stock images.
  • Chromecast control bugs
    Als ik mijn Chromecast gebruik en ik wil het volume aanpassen met m'n telefoon als die vergrendeld is, werkt alleen volume up, maar down niet.
  • Ontbrekende quick controls op lock screen voor Netflix, Plex.
    Bij mijn Nexus 5 kreeg ik wat simpele controls (pause, next, rewind) te zien op het lock screen voor Netflix en Plex in gebruik met Chromecast. Op de Honor 8 niet. Dus moet je iedere keer je telefoon ontgrendelen en de app openen.
Daarentegen zitten er in EMUI weer hele handige dingen die je niet in stock Android tegen komt:
  • Smart controls m.b.v. de fingerprint scanner
    Heeft de Pixel nu ook maar EMUI had de primeur. Swipe down voor notificatie-overzicht. Links/rechts om door je foto's te scrollen. Handig!
  • Smart keys functie m.b.v. de fingerprint scanner
    Klikken, dubbel klikken of ingedrukt houden van de fingerprint scanner geeft handige snelkoppelingen die je zelf kunt instellen, zoals zaklamp, camera of Google search.
  • Zwevende toets
    Nu is de Honor 8 nog redelijk met één hand te bedienen, maar dit soort features is wel een must op gigantische toestellen zoals de Mate 9.
  • Smart screenshot
    Twee keer op scherm tikken met je knokkel om screenshot te maken.
Per saldo ben ik zeer te spreken over de Honor 8 tot nu toe. De kleine softwaredingetjes daargelaten, was de overstap van een stock Android model zoals de Nexus 5 goed te doen. Het is in het begin even rondkijken en wat dingen instellen en veranderen. Daarna spendeer je toch 85-90% van de tijd in apps in plaats van in de instellingen en menu's van EMUI.

Heb nog wel één vraagje voor de andere gebruikers. Zat er bij jullie een screen protector op vanuit de fabriek? Bij mij namelijk niet. Ach ja, er zat een gratis TPU case bij. Je kunt niet alles krijgen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Tigerblood schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 15:33:
De afbeeldingenslideshow op het lockscreen is niet uit te zetten
Mega irritant. Ik wil gewoon één afbeelding, en niet die hele carrousel stock images.
Dat heb ik hier gewoon... Staat wel een andere launcher op (Xperia Launcher)
Krijg bij het instellen van een 'afbeelding als achtergrond' gewoon de vraag waar ik dat wil.
Achtergrond (van m'n homescreens), lockscreen of beide. Kies ik voor beide is die slideshow heerlijk weg :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigerblood
CLB schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 15:40:
[...]

Dat heb ik hier gewoon... Staat wel een andere launcher op (Xperia Launcher)
Krijg bij het instellen van een 'afbeelding als achtergrond' gewoon de vraag waar ik dat wil.
Achtergrond (van m'n homescreens), lockscreen of beide. Kies ik voor beide is die slideshow heerlijk weg :)
Opgelost! Heb de achtergrond in Nova Launcher opnieuw ingesteld en nu gebruikt hij ook alleen die achtergrond op het lockscreen. Thanks! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassbounce
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-09 23:12
Heb ook intresse in de honor 8 of de lg g5.
Maar het lijkt een beetje dood op xda wat betreft Custom roms etc.

Sources die niet vrijgegeven zijn etc.

Dit zou een goede vervanger voor mijn One plus X kunnen zijn.

Huidige Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 12:43
Ik heb de stock look geinstalleerd bij de instellingen via XDA, ziet er voor mij prima uit.
Heb dit er bij mij op staan
https://forum.xda-develop...-material-design-t3441165

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Nou na 3+ maanden de Honor 8 gebruikt te hebben kan ik niet anders zeggen dan dat het een prima telefoon is, superstabiel en nog net zo snel als dag 1.

En die appdrawer mis ik niet eens meer eigenlijk.

Ik henk 'm. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeWSJuNK
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 00:54
Ik ben het in grote lijnen met Tigerblood eens. Ik verwacht dat veel punten met de komende update zullen worden opgelost. Verder gewoon een toptoestel !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassbounce
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-09 23:12
Ik mag donderdag verlengen en ik zit te twijfelen tussen de Honor 8 of de ZTE Axon 7. Honor lees ik over het algemeen goede verhalen over op de gpu na die moet zwak zijn.

De zte moet problemen hebben met het bereik van sommige providers maar is wel een stuk sneller.

Huidige Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkHaasten
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 10-09 15:02
Ik heb de Honor 8 nu een paar dagen en ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben (zelfs over de EMUI, behalve een aantal puntjes zoals hierboven al door anderen aangestipt). Een probleem; ik weet niet welke screenprotector goed is. Bij de aanschaf van de mobiel heb ik screenprotector gekocht, die mij nogal tegenvalt. Er zitten al kleine krasjes op waardoor het scherm een nogal gebruikte look krijgt. Daarnaast lijkt de protector niet helemaal te passen (links en rechts een paar mm over). Mijn vraag is aldus, welke screenprotector past en is (bijna) onzichtbaar? Hopelijk hebben jullie een goede tip! :)

[ Voor 4% gewijzigd door HenkHaasten op 16-01-2017 19:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Albert020
HenkHaasten schreef op maandag 16 januari 2017 @ 11:17:
Ik heb de Honor 8 nu een paar dagen en ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben (zelfs over de EMUI, behalve een aantal puntjes zoals hierboven al door anderen aangestipt). Een probleem; ik weet niet welke screenprotector goed is. Bij de aanschaf van de mobiel heb ik screenprotector gekocht, die mij nogal tegenvalt. Er zitten al kleine krasjes op waardoor het scherm een nogal gebruikte look krijgt. Daarnaast lijkt de protector niet helemaal te passen (links en rechts een paar mm over). Mijn vraag is aldus, welke screenprotector past en is (bijna) onzichtbaar? Hopelijk hebben jullie een goede tip! :)
Heb deze besteld
Krijg hem vandaag binnen, ik laat weten of hij goed past;)

***Edit***

Hoop toch echt dat ie vandaag in de bus ligt, wordt toch pas de 24ste !

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/4cm7puindoeeq.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Albert020 op 19-01-2017 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Android 7 up and running, Via de hicare app en dan naar updates zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikG2
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:54
Heb jij een andere locatie dan Nederland ingesteld? Ik krijg niks binnen nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 12:43
Zal wel in batches zijn. Ik zie ook nog geen update verschijnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, gewoon NL locatie, vriend van me heeft m ook binnen. Zal toch ieder moment beschikbaar moeten zijn.

Wel eerst hicare app openen. Via gewoon updates zoeken kreeg ik m ook niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Albert020
Verwijderd schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 20:08:
Nee, gewoon NL locatie, vriend van me heeft m ook binnen. Zal toch ieder moment beschikbaar moeten zijn.

Heb hem er nu ook instaan als update, eerste even me batterij opladen, inmiddels 3 dagen geleden ;)

***edit***

Phone was al snel maar nu nog sneller geworden na deze update Android Nougat 7 en EMUI 5

[ Voor 40% gewijzigd door Albert020 op 22-01-2017 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 00:54
Heb de update ook binnen. Nog beetje onderzoeken wat er zoal is veranderd.

Snel was ie al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marhalm
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 11:59
Flagg schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 22:16:
[...]

Ik denk zelfs wel 2 stappen vooruit. En als ze hem met regelmaat en lang blijven updaten ook wel 3 stappen. :)

Afgelopen zondag de telefoon de hele dag nauwelijks gebruikt, misschien 5x scherm aangehad om notificaties te checken. Om 10:00 van de lader gehaald en om 23:00 nog op 97%, dat kon ik met de z3c wel vergeten.

Met veel gebruik maakt het niks uit overigens, maar ik heb standaard een 20k Power bank in de auto liggen dus ik kom de dag wel door. :P

Ik kan hem aanraden, ik had verwacht een soort Chinese lenovo in handen te krijgen maar ik had echt zo'n [insert Obama Not Bad meme] momentje. :)
Dat was jouw (eerste?) ervaring met de bouwkwaliteit van Huawei denk ik dan. Ik durf te stellen dat die op dit moment het beste is van alle fabrikanten. Ik ben zelf overgestapt van een Huawei P8 naar een iPhone 6S Plus, maar mijn iPhone zit lang niet zo goed in elkaar als de P8. Daar waren alle naadjes microscopisch perfect en dat is bij de iPhone absoluut niet het geval :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, hij was al snel, maar kan niets anders zeggen dat ie nu toch echt nog sneller is.

Heb de app drawer even een kans gegeven maar toch weer overgestapt op Nova launcher. Verder ziet alles er net iets gelikter uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

marhalm schreef op zondag 22 januari 2017 @ 13:18:
[...]

Dat was jouw (eerste?) ervaring met de bouwkwaliteit van Huawei denk ik dan. Ik durf te stellen dat die op dit moment het beste is van alle fabrikanten. Ik ben zelf overgestapt van een Huawei P8 naar een iPhone 6S Plus, maar mijn iPhone zit lang niet zo goed in elkaar als de P8. Daar waren alle naadjes microscopisch perfect en dat is bij de iPhone absoluut niet het geval :)
Nee hoor mijn vriendin had een jaar of 5 geleden al een Huawei, laten we het er maar op houden dat er een hele hoop veranderd is sindsdien. Al was dat ook geen echt slechte telefoon, maar een beetje flimsy toch wel al was daar de prijs ook naar destijds.

En of de naadjes microscopisch perfect interesseert me werkelijk geen zier :+ en de iPhone vergelijking nog veel minder. Sorrie wordt altijd een beetje narrig van dat nutteloos en vooral ongefundeerd vergelijken. Alsof een iPhone vol met kieren zit.

Ik heb geen enkel hekel aan geen enkel merk (en halleluja ook geen enkel merk overigens) iedereen moet vooral kopen wat ze willen. En ik koop wat voor mij het beste is wat er op dat moment te koop is, en voor hetzelfde geld is dat de volgende keer een iPhone al ben ik redelijk ecolocked aan android ben ik bang. ( Woord van 2017 :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolledriesnl
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10-09 12:00
Verwijderd schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 20:08:

Heb je die via de 'Controleren op updates'-optie in HiCare, of de OS-update pioniergebruikers-optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilfamo
Hier is hij ook nog niet binnen, zal het in de gaten houden. Ik keek uit naar de appdrawer, maar ik kan zeggen dat gebundeld in mapjes ook prima werkt (in principe is de appdrawer ook 1 grote map)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marhalm
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 11:59
Flagg schreef op zondag 22 januari 2017 @ 22:19:
[...]

Nee hoor mijn vriendin had een jaar of 5 geleden al een Huawei, laten we het er maar op houden dat er een hele hoop veranderd is sindsdien. Al was dat ook geen echt slechte telefoon, maar een beetje flimsy toch wel al was daar de prijs ook naar destijds.

En of de naadjes microscopisch perfect interesseert me werkelijk geen zier :+ en de iPhone vergelijking nog veel minder. Sorrie wordt altijd een beetje narrig van dat nutteloos en vooral ongefundeerd vergelijken. Alsof een iPhone vol met kieren zit.

Ik heb geen enkel hekel aan geen enkel merk (en halleluja ook geen enkel merk overigens) iedereen moet vooral kopen wat ze willen. En ik koop wat voor mij het beste is wat er op dat moment te koop is, en voor hetzelfde geld is dat de volgende keer een iPhone al ben ik redelijk ecolocked aan android ben ik bang. ( Woord van 2017 :))
Ik wil er dan ook alleen maar mee zeggen dat ik Huawei goede telefoons vind ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• machlo
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-04-2023
dolledriesnl schreef op maandag 23 januari 2017 @ 10:43:
[...]

Heb je die via de 'Controleren op updates'-optie in HiCare, of de OS-update pioniergebruikers-optie?
Is die pioniergebruikers-optie niet de betaversie geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

marhalm schreef op maandag 23 januari 2017 @ 17:58:
[...]

Ik wil er dan ook alleen maar mee zeggen dat ik Huawei goede telefoons vind ;)
Dat is tie iig wel. :) Althans so far, alles valt of staat nu met de updates, qua hardware voor mij 10/10

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tigerblood
Heb vandaag via HiCare app geupdate naar de 'pionierseditie' FRD-L09C432B360 (waarschijnlijk gewoon de beta) van EMUI 5 o.b.v. Android Nougat. Alles lijkt nog snappier te werken nu.

Wel meteen twee 'bugs' gevonden:
- Als je de achtergrond wijzigt in Nova Launcher of met de Google Achtergronden app blijft de achtergrond van je lock screen gewoon de standaard achtergrond die is ingesteld in Weergave > Achtergrond. Daar kun je ook niet via link of iets dergelijks de afbeeldingen vinden van Nova Launcher of Google Achtergronden. Het is online, galerij of de stock wallpapers.
- Nova Launcher kan geen 'stock' Marshmallow icons meer weergeven. Weet niet of dit aan EMUI ligt of aan Nova Launcher

Verder is het even wennen aan de grotere lettertypen in het instellingen menu. Notificatie scherm is wel een super verbetering. Quick toggles, de notificaties zelf zien er ook meer stock Android uit.

Al met al de moeite om de sprong te wagen naar deze beta.

[ Voor 17% gewijzigd door Tigerblood op 24-01-2017 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is denk ik geen beta, dat was build 320.

http://honor.nu/updates/2...nor-8-nougat-en-emui-5-0/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• machlo
Hier nog steeds geen officiële nougat update, niet via OTA en ook niet via Hicare.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tigerblood
machlo schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 18:28:
Hier nog steeds geen officiële nougat update, niet via OTA en ook niet via Hicare.
In de Hi Care app is het een beetje verwarrend. Als je naar "Ik" swipet dan zie je daar "controleren op updates". Daar moet je het niet zoeken. Het staat op de pagina "Dienst" als een magenta gekleurd icoon met daaronder de tekst "OS-update pionier-gebruikers". Er zit een limiet aan het aantal mensen die mee kan doen aan dat pioniersprogramma maar afgelopen week stond hij nog op 289.000/300.000 dus er zal nog wel plaats zijn.

Sowieso lijkt de update ook officieel uitgerold te worden in verschillende landen dus je hebt ook kans dat de update in de komende weken ook via de normale weg je Honor 8 bereikt. :)

[ Voor 8% gewijzigd door Tigerblood op 26-01-2017 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikG2
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:54
Tigerblood schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 14:45:
[...]

In de Hi Care app is het een beetje verwarrend. Als je naar "Ik" swipet dan zie je daar "controleren op updates". Daar moet je het niet zoeken. Het staat op de pagina "Dienst" als een magenta gekleurd icoon met daaronder de tekst "OS-update pionier-gebruikers". Er zit een limiet aan het aantal mensen die mee kan doen aan dat pioniersprogramma maar afgelopen week stond hij nog op 289.000/300.000 dus er zal nog wel plaats zijn.

Sowieso lijkt de update ook officieel uitgerold te worden in verschillende landen dus je hebt ook kans dat de update in de komende weken ook via de normale weg je Honor 8 bereikt. :)
Juist, dat is dus de bèta 😉

Ik heb die ook maar geïnstalleerd, veel positieve berichten dus ik durfde de gok wel te nemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ilfamo
Ik heb ook de update gedaan en die verliep prima. Splitscreen is best makkelijk en verder loopt hij soepel. Ik ben nu zo aan mapjes gewend dat ik even naar de app drawer gekeken heb, maar weer terug geschakeld ben. Ik had alleen vanochtend dat er geen notificaties werden door gegeven aan mijn pebble. Een herstart heeft het teruggebracht, nu hopen dat het zo blijft.

Edit: na een paar dagen kan ik ook de conclusie trekken dat de batterij duur vergroot is, ik had normaal gesproken aan het einde van de dag zo'n 35-40% over, gisteren met oa een GPS tocht nog tegen de 50%. Het enige wat het niet meer doet is de swipe down op de vingerafdrukscanner

[ Voor 28% gewijzigd door ilfamo op 30-01-2017 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:37

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Berichten met betrekking tot levertijden horen thuis in[Honor 8] Levertijden & Prijzen en zijn die kant op verplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• machlo
Even voor de goede orde 😉

FRD-L09C432B360 zou een beta zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tigerblood
machlo schreef op maandag 30 januari 2017 @ 17:50:
Even voor de goede orde 😉

FRD-L09C432B360 zou een beta zijn?
Was eerst alleen beschikbaar voor mensen die meededen aan een closed beta programma en toen ook via de HiCare app. Maar elders op internet is te lezen dat gebruikers in andere landen deze update als standaard OTA update hebben ontvangen dus blijkbaar is hij uit de beta fase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intizam
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22-08 16:13
Sinds zaterdag ben ik ook een gelukkige eigenaar van een witte Honor 8.
Ik ben er zeer positief over alleen ervaar ik één grote probleem.. Ik krijg geen Whatsapp notificaties.

Kan er alleen achter komen of ik een bericht heb ontvangen door de app te openen en dit is best vervelend.
Een factory reset heeft niet geholpen en ik draai op FRD-L09C432B360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01-2022
Intizam schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 09:19:
Ik ben er zeer positief over alleen ervaar ik één grote probleem.. Ik krijg geen Whatsapp notificaties.

Kan er alleen achter komen of ik een bericht heb ontvangen door de app te openen en dit is best vervelend.
Ik geloof dat je dat in de Huawei's apart moet instellen. Waar weet ik niet precies. Heb je al gegoogeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intizam
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22-08 16:13
Batsu schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 09:38:
[...]

Ik geloof dat je dat in de Huawei's apart moet instellen. Waar weet ik niet precies. Heb je al gegoogeld?
Ja helaas wel alleen was Google dit keer niet mijn beste vriend :'(
Alle instellingen onder de Apps, batterij en mobiele gegevens lijken gewoon goed te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Intizam schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 09:41:
[...]

Ja helaas wel alleen was Google dit keer niet mijn beste vriend :'(
Alle instellingen onder de Apps, batterij en mobiele gegevens lijken gewoon goed te staan.
Instellingen/Meldingen en statusbalk/Meldingsbeheer/WhatsApp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuota
  • Laatst online: 05-03 20:02
Intizam schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 09:19:

Je moet ook op meerdere plaatsen meldingen aanzetten.
Bij de whatsapp als melding maar ook bij batterij dat deze actief blijft na scherm uitschakeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gedever
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 28-11-2023
ilfamo schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 12:26:
[...]

Het enige wat het niet meer doet is de swipe down op de vingerafdrukscanner
Probleem had ik ook, een simpele herstart bleek de oplossing. Nadien is die functie onverklaarbaar nog eens uitgevallen, maar ook toen bleek een herstart voldoende.
Het is een feature die ik écht niet meer zou kunnen missen. Superhandig om notificaties uit te rekken, data aan en af te zetten, schermhelderheid snel aan te passen, enz..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilfamo
gedever schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 09:10:
[...]

Probleem had ik ook, een simpele herstart bleek de oplossing. Nadien is die functie onverklaarbaar nog eens uitgevallen, maar ook toen bleek een herstart voldoende.
Het is een feature die ik écht niet meer zou kunnen missen. Superhandig om notificaties uit te rekken, data aan en af te zetten, schermhelderheid snel aan te passen, enz..
Bij mij doet hij het ook weer gewoon, was niet eens een herstart voor nodig. Is idd een heel handige functie die je ongemerkt veel gebruikt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Als je de nougat update wil triggeren moet je je aanmelden in de hicare app onder service voor early adopter OS.

Daarna krijg je de update (b360) meteen aangeboden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:21

Christiano007

Ich bin der champion

Zouden jullie de Honor 8 nog steeds kopen als je een telefoon zocht of zou je nu wachten tot o.a. de Samsung S8 uit komt?

En wat is jullie batterij ervaring met internetten?

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Christiano007 schreef op maandag 6 februari 2017 @ 18:07:
Zouden jullie de Honor 8 nog steeds kopen als je een telefoon zocht of zou je nu wachten tot o.a. de Samsung S8 uit komt?

En wat is jullie batterij ervaring met internetten?
100% zeker de Honor. Telefoon van het werk is een S5 en S7 en alleen al door die redelijk belachelijke menu structuur van Samsung haak ik al af.

En batterij is net zo goed/slecht als iedere andere telefoon, maar wel beter dan de accuduur van mijn z3c na een jaar iig.

Tja en de s8? Ik heb hem nog niet vastgesteld dus geen idee. Ik wacht sowieso niet op telefoons trouwens, ik koop er een op het moment dat ik er een nodig heb. :)

Tot nu toe heb ik de Honor 1x opnieuw op moeten starten en dat was met de update gisteren, tot die tijd altijd soepel gedraaid en geen enkele forced close. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Flagg schreef op maandag 6 februari 2017 @ 18:50:
[...]

100% zeker de Honor. Telefoon van het werk is een S5 en S7 en alleen al door die redelijk belachelijke menu structuur van Samsung haak ik al af.

En batterij is net zo goed/slecht als iedere andere telefoon, maar wel beter dan de accuduur van mijn z3c na een jaar iig.

Tja en de s8? Ik heb hem nog niet vastgesteld dus geen idee. Ik wacht sowieso niet op telefoons trouwens, ik koop er een op het moment dat ik er een nodig heb. :)

Tot nu toe heb ik de Honor 1x opnieuw op moeten starten en dat was met de update gisteren, tot die tijd altijd soepel gedraaid en geen enkele forced close. _/-\o_
Thnx voor je antwoord!

Maar hoe lang heb je gemiddeld Screen On Time?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Christiano007 schreef op maandag 6 februari 2017 @ 19:09:
[...]

Thnx voor je antwoord!

Ik heb echt geen idee, ik heb een 20k mah powerbank in de auto zitten en daar hang ik hem altijd aan onderweg. Dus krijg hem sowieso nooit leeg. Maar hij doet niet onder voor mijn oude z3c en dat was volgens mij een volhoudertje volgens het interwebz. :)

Wat mij wel is opgevallen is dat hij wel heel zuinig is als je hem niet gebruikt. Gisteren eigenlijk de hele dag niet gebruikt op ongeveer 5x mail checken en notifications en had hem om 08:00 van de lader gehaald en om 23:00 nog op 96%. Dat redde ik zeker niet met de z3c.

[ Voor 23% gewijzigd door Flagg op 06-02-2017 23:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Albert020
Christiano007 schreef op maandag 6 februari 2017 @ 19:09:
[...]

Thnx voor je antwoord!

Gemiddeld en heb nog 20% over na 1d,28u,31sec
Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/lcpsichuxkain.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigerblood
Albert020 schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 10:53:
[...]

Gemiddeld en heb nog 20% over na 1d,28u,31sec
[afbeelding]
SOT tijden kunnen zo verschillen. Ik zit nu 3u24m screen-on time en telefoon is 24u3min actief geweest en heb nog 44% batterij over :+

Ik heb ook wel eens 3,5 uur gehad op een dag maar ik zit meestal toch meer richting de 4,5 uur hoor. Daarom hoef ik m'n telefoon meestal ook pas na 1,5 dag op te laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNcE
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

ViNcE

Nog 3, nog 2, nog 1, .....

Ik ben sinds kort ook in het bezit van een honor 8. Ik ben er zeer tevreden over, maar ik hen nog wel een vraagje: hoe kan ik bepaalde nummers koppelen aan een simkaart? Volgens mij kan dat wel in Android, maar ik krijg het niet voor elkaar. Ik draai nu emui 5 en ik blijf maar klooien. Het liefst wik ook gewoon twee contact lijsten. De ene met personen uit Exchange en de andere uit bijv. Google. En de ene moet dan met de werksituaties en de andere met privé. Ik ben nu bezig met de contacts maar ook daarin is het me nog niet gelukt.

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

OTA update voor Android 7 is beschikbaar zo te zien (op het toestel van mijn zoon).

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
Hier net ook een Honor 8, alleen is de nanosim net besteld. Maar nog geen Emui 5 update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigerblood
baronruud schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 13:41:
Hier net ook een Honor 8, alleen is de nanosim net besteld. Maar nog geen Emui 5 update.
Welcome to the club! ;)

Je zal geen enkele Android telefoon vinden die update zonder dat er een SIM is geplaatst.
Weet je trouwens zeker dat je je huidige SIM kaart niet kunt uitdrukken naar een Nano SIM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Tigerblood schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 15:10:
[...]

Welcome to the club! ;)

Je zal geen enkele Android telefoon vinden die update zonder dat er een SIM is geplaatst.
Weet je trouwens zeker dat je je huidige SIM kaart niet kunt uitdrukken naar een Nano SIM?
Dank je!
Ok, helemaal niet aangedacht. Ja, heb nog een nieuwere simkaart liggen van Telfort, maar dat is een 2 in 1 simkaart, gewone en micro mogelijk. Paar dagen wachten op de nieuwe 3 in 1 sim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teddoooo
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 23-12-2024
Ik zit erover na te denken om de Honor 8 te kopen, aangezien hij erg goede reviews heeft. Ik vraag mij alleen af of de telefoon het na een jaar nog steeds goed doet. Ik heb namelijk eerder een Huawei gehad (y300, 2 jaar geleden) en die was twee keer binnen één jaar stuk, en tevens na drie maanden al erg traag. Staat Huawei hier bekend om, of was dat alleen zo bij de oudere, goedkopere toestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• machlo
teddoooo schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 19:33:
Ik zit erover na te denken om de Honor 8 te kopen, aangezien hij erg goede reviews heeft. Ik vraag mij alleen af of de telefoon het na een jaar nog steeds goed doet. Ik heb namelijk eerder een Huawei gehad (y300, 2 jaar geleden) en die was twee keer binnen één jaar stuk, en tevens na drie maanden al erg traag. Staat Huawei hier bekend om, of was dat alleen zo bij de oudere, goedkopere toestellen?
Heb al een hoop telefoons gehad maar deze behoort echt tot de beste. Zeer stabiel, ik merk geen echte bugs (of ik zie ze gewoon niet :P ) en nog even snel, zo niet sneller na emui 5.0, als in het begin. Echt een top budget telefoon met grote prestaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Blobby
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:44
En het updatebeleid is goed (althans op papier):
Honor is committed to providing the best possible experience for our customers.
  • From this year 2016, we are making a commitment to provide customers with access to new features (at least once every three months during the first 12 months) for at least 24 months following each product launch.
  • We will keep providing access to security and software updates to fix bugs and enhance user experience in a timely manner.
  • Beyond this period we will continue to provide updates in response to any threats to user safety and security.
  • Our goal is to ensure customers have the best and safest possible experience on their Honor device.
Devices covered by this policy include honor 5X and honor 8.
bron

en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 20:33
Ik raak continue de verbinding met Netflix via mijn chromecast kwijt, iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Bij energiebeheer al geregeld dat de app niet gesloten word maar dat helpt niks...

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teddoooo
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 23-12-2024
machlo schreef op zondag 12 februari 2017 @ 12:01:
[...]

Heb al een hoop telefoons gehad maar deze behoort echt tot de beste. Zeer stabiel, ik merk geen echte bugs (of ik zie ze gewoon niet :P ) en nog even snel, zo niet sneller na emui 5.0, als in het begin. Echt een top budget telefoon met grote prestaties.
Bedankt, lijkt mij een erg goede telefoon voor dit geld, dus overweeg we sterk om hem te kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigerblood
vuurtjih schreef op zondag 12 februari 2017 @ 12:44:
Ik raak continue de verbinding met Netflix via mijn chromecast kwijt, iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Bij energiebeheer al geregeld dat de app niet gesloten word maar dat helpt niks...
Bij apps > batterij de optie 'sluiten na vergrendeling scherm' uitschakelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
Tigerblood schreef op zondag 12 februari 2017 @ 14:38:
[...]

Bij apps > batterij de optie 'sluiten na vergrendeling scherm' uitschakelen..
Werkt helaas allemaal niet. Gaat nu wel beter, maar hij verdwijnt soms alsnog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Welke screenprotector is aan te bevelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuota
teddoooo schreef op zondag 12 februari 2017 @ 13:45:
[...]

Bedankt, lijkt mij een erg goede telefoon voor dit geld, dus overweeg we sterk om hem te kopen
Ik vind het een top telefoon. Heb het idee dat ie sneller is geworden na de update naar 5.
Batterij goed. Snel. Camera goed.

Als screen protector de nillskin besteld.
Nog niet binnen, ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philtjens
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 22:34
Ik heb ervoor de honor 7 gehad ik wil heel graag ook de honor 8 kopen vind het een prachtig toestel maar kreeg ook nooit de notificaties binnen vandaar dat ik niet direct terug opteer voor een honor zeer spijtig om te lezen dat ze nog steeds dit probleem bij de 8 ook nog hebben 👎
moest dit ooit opgelost worden stap ik zowiezo terug over naar de honor 😀👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigerblood
Philtjens schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 14:48:
Ik heb ervoor de honor 7 gehad ik wil heel graag ook de honor 8 kopen vind het een prachtig toestel maar kreeg ook nooit de notificaties binnen vandaar dat ik niet direct terug opteer voor een honor zeer spijtig om te lezen dat ze nog steeds dit probleem bij de 8 ook nog hebben 👎
moest dit ooit opgelost worden stap ik zowiezo terug over naar de honor 😀👍
Waar lees je dit? De meeste apps staan tegenwoordig standaard juist ingesteld, zoals Whatsapp en Gmail. Als je andere apps niet meteen push meldingen door geven zul je even in de app settings moeten rommelen maar het is zeker werkend te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philtjens
Dit lees ik niet maar heb ik zelf ondervonden heb al meermaals telefoon herstart en alle instellingen nagekeken .
Heb ook contact gehad met de ambassadeurs van honor en ze zeiden dat dit weleens een bug zou kunnen zijn want heb ook alles met hun overlopen en zij konden het probleem ook nergens plaatsen.
Vandaar dat mijn honor ook de verkoop in gaat 😰
Spijtig want verder altijd heel veel plezier van het toestel gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Ik heb de Honor 8 nu een aantal dagen, maar ik ontvang alle notificaties. Heb hier iets voor in moeten stellen. Zit nog wel op Emui 4.1 . Emui 5 hopelijk binnenkort.

Edit: voor Homewizard, Slack en Afval app wel bij apps handmatig aangepast.
Whatsapp, Telegram en Gmail stonden al goed.

[ Voor 41% gewijzigd door DeBaroN op 15-02-2017 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philtjens
Niet iedere telefoon heeft er last van.
Maar op meerdere reviews staat het probleem vaak vermeld waar het aan ligt is nog steeds niet duidelijk voor vele helaas 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Heb na het kopen van een Honor 8 ook zelf 1 gekocht. Ben alleen benieuwd wanneer ik nou de update naar Nougat kan verwachten. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Christiano007 schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 16:35:
Heb na het kopen van een Honor 8 ook zelf 1 gekocht. Ben alleen benieuwd wanneer ik nou de update naar Nougat kan verwachten. Iemand een idee?
Via de Hicare app en dan naar updates zoeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Albert020 schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 17:06:
[...]

Via de Hicare app en dan naar updates zoeken ;)
Hij zegt dat hij de laatste update al heeft :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Christiano007 schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 17:16:
[...]

Vaag, bij de meesten heeft hij op deze manier geüpdatet..... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• machlo
[...]

Wat is het buildnummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

FRD-L09C432B131

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Bij mij alles het zelfde alleen heb ik B360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• machlo
Ik heb ook de 360 versie en dat is vlg mij de EMUI 5.0 / Nougatversie. Ook via de Hicare app binnengehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilfamo
[...]

Via HiCare en os update pionier gebruik onder de knop dienst. Als je gewoon bij update kijkt vindt hij niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

ilfamo schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 20:30:
[...]

Via HiCare en os update pionier gebruik onder de knop dienst. Als je gewoon bij update kijkt vindt hij niks
Nee helemaal niets, allemaal up-to-date volgens het programma. Heb hem ook al eens geforceerd stopgezet en weer ingeschakeld. Telefoon uit en weer aan. Noppes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

hardware-lover in "[Honor 8] Ervaringen & Discussie"

De update werd spontaan aangeboden, zonder er actief naar te zoeken, en dit dan binnen een paar dagen na ingebruikname. Mogelijk heeft het land van herkomst (Duitsland in dit geval), daar ook nog enige invloed op?

Zoals ik updates op mijn in Italië aangekocht toestel (niet Android), bijna een maand eerder kreeg dan toestellen die origineel uit Nederland afkomstig waren.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Christiano007 schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 21:02:
[...]

Nee helemaal niets, allemaal up-to-date volgens het programma. Heb hem ook al eens geforceerd stopgezet en weer ingeschakeld. Telefoon uit en weer aan. Noppes :)
In de hicare app onder service aanmelden als early adopter OS oid. Dan krijg je hem wel meteen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Flagg schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 22:45:
[...]

In de hicare app onder service aanmelden als early adopter OS oid. Dan krijg je hem wel meteen. :)
Ook al op andere landen gezet, maar krijg die optie niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• machlo
Christiano007 schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 23:51:
[...]

Ook al op andere landen gezet, maar krijg die optie niet
Als je de hicareapp opent staat er bovenin "dienst". Als je daar naar toe gaat krijg je de mogelijkheid "OS update pionier-gebruiker . Als je dan op updat drukt zou je de laatste update moeten krijgen.

Anders de app eens uit en weer aanzetten (weet even niet of die te verwijderen is en weer te installeren)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilfamo
machlo schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 10:13:
[...]

Als je de hicareapp opent staat er bovenin "dienst". Als je daar naar toe gaat krijg je de mogelijkheid "OS update pionier-gebruiker . Als je dan op updat drukt zou je de laatste update moeten krijgen.

Anders de app eens uit en weer aanzetten (weet even niet of die te verwijderen is en weer te installeren)?
Kan wel herinneren dat daar een gelimiteerd aantal plaatsen voor waren, misschien zijn die nu allemaal vergeven.

Ik moet naar carglass ben ik bang, ik heb een sterretje 😢, gelukkig helemaal bovenin dus niet zichtbaar op het beeldscherm maar ik baal wel. Maar eens van kijken of ze hem ergens kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuota
ilfamo schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 12:21:
[...]

Kan wel herinneren dat daar een gelimiteerd aantal plaatsen voor waren, misschien zijn die nu allemaal vergeven.

Ik moet naar carglass ben ik bang, ik heb een sterretje 😢, gelukkig helemaal bovenin dus niet zichtbaar op het beeldscherm maar ik baal wel. Maar eens van kijken of ze hem ergens kunnen maken.
Ik heb de update inmiddels al een week binnen.
Gewoon via de update op de telefoon zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolledriesnl
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10-09 12:00
Gisteravond popte de update bij mij ook eindelijk op, ook via de telefoon zelf.
Via de HiCare-app kreeg ik hem niet, ook niet na update van deze HiCare-app zelf (wat nog wel eens een oplossing leek). De pioniers-versie was al enige tijd niet meer beschikbaar...

Dus voor diegene(n) die nog geen update hebben denk ik dat wachten de enige optie is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Is er trouwens een instelling om mail notificaties te veranderen? Zo wil ik gewoon bij het mail icoontje het aantal mailtjes zien wat nog niet gelezen zijn (net zoals een gemiste oproep)

Nu moet ik het notificatiebalkje naar beneden doen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb altijd Samsung gehad en twijfel nu toch om deze te halen of de Samsung Galaxy A5 (2017) aangezien ik de Galaxy S7 te duur vind. nou moet ik nog even wachten tot ik over kan gaan maar ben al beetje aan het orienteren.

geen idee hoe belangrijk het is maar de honor ondersteund de 800 Mhz frequentie niet. heb begrepen dat deze frequenties nog wel gebruikt worden maar kan er verder niet heel veel over vinden

andere vraag is hoe zit het met de garantie als je hem zelf upgrade met custom rom (wil geen bloatware) bij Samsung is dit geen probleem meer echter weet ik niet hoe dat met dit toestel zit. Tevens is het wel jammer dat er geen AMOLED scherm inzit maar he kan niet alles hebben he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
Christiano007 schreef op maandag 20 februari 2017 @ 19:57:
Is er trouwens een instelling om mail notificaties te veranderen? Zo wil ik gewoon bij het mail icoontje het aantal mailtjes zien wat nog niet gelezen zijn (net zoals een gemiste oproep)

Nu moet ik het notificatiebalkje naar beneden doen .
Als je op je homescreen je vingers naar elkaar toe beweegt, krijg je het scherm wat over de achtergronden/widgets gaat. Hierbij staat ook instellingen -> badge app-pictogrammen. Hier kan je dat instellen.

Heb hier nog steeds ruzie met Netflix via Chromecast, verliest de verbinding af en toe nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

vuurtjih schreef op maandag 20 februari 2017 @ 20:45:
[...]

Als je op je homescreen je vingers naar elkaar toe beweegt, krijg je het scherm wat over de achtergronden/widgets gaat. Hierbij staat ook instellingen -> badge app-pictogrammen. Hier kan je dat instellen.

Heb hier nog steeds ruzie met Netflix via Chromecast, verliest de verbinding af en toe nog.
Top dank je wel.

Helaas staat het andere mail programma er weer niet bij :')

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tigerblood
Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2017 @ 20:41:
heb altijd Samsung gehad en twijfel nu toch om deze te halen of de Samsung Galaxy A5 (2017) aangezien ik de Galaxy S7 te duur vind. nou moet ik nog even wachten tot ik over kan gaan maar ben al beetje aan het orienteren.

geen idee hoe belangrijk het is maar de honor ondersteund de 800 Mhz frequentie niet. heb begrepen dat deze frequenties nog wel gebruikt worden maar kan er verder niet heel veel over vinden

andere vraag is hoe zit het met de garantie als je hem zelf upgrade met custom rom (wil geen bloatware) bij Samsung is dit geen probleem meer echter weet ik niet hoe dat met dit toestel zit. Tevens is het wel jammer dat er geen AMOLED scherm inzit maar he kan niet alles hebben he
Hij ondersteunt wel 800 MHz maar het wordt aangegeven als 850 MHz. Ik weet niet waarom dit is, maar dit was bij bijvoorbeeld de LG Nexus 5X ook het geval. Als je bij de specificaties kijkt naar de ondersteunde FDD-LTE banden zie je gewoon dat B20 (=800 MHz band in NL) er tussen staat.

Aangezien ze de Honor 8 op XDA stevig hebben gepromoot onder developers zou ik verwachten dat ze over garantie niet moeilijk zullen doen als je hem unlocked, root of voorziet van custom ROM. Maar dat kan natuurlijk per land verschillen. Het aantal custom ROMs voor de Honor 8 is sowieso nog erg beperkt. Je kunt echter wel 90% van alle meegeleverde 'bloat' die in de stock ROM aanweizg is, verwijderen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

cool dan staat deze telefoon ineens aan de top van de lijst. helaas moet ik nog wachten tot mn abonnement afloopt. Zit nu bij KPN maar daar betaal ik meer dan ik wil betalen dus ga sowieso overstappen nu is dit de eerste keer met nummer portering (dat gelukt is) nu is de vraag wanneer kan ik het beste aanvragen zonder gedoe met nr portering. mijn abo loopt af op 07-05-2017 eventueel een maandje dubbel is niet echt een probleem. zeker niet als ik beide sims kan gebruiken moet ik alleen even wachten met mijn SD kaart maar dat is wel te overleven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berndw
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-09 16:16
Ik heb hem sinds de kerst ongeveer. Ben er tot nu toe super tevreden over. Heeft alles wat ik in een telefoon zoek. Goede accu, snel, geen vastlopers en beetje betaalbaar (lees: geen Galaxy S).
Heb sinds vorige week de update naar nougat binnen met EMUI 5.0. Ik gebruikte al Novalauncher en doe dat nog steeds. Heb hem wel even opnieuw moeten installeren want hij liep vast na de update.

Het enige grote nadeel is dat ik na de update van vorige week een stuk korter met mijn accu doe. Normaal haalde ik met 40% de avond, nu is dat nog maar 20. Als het dan een keer laat wordt, wordt het krap. Heeft iemand een idee wat dat zou kunnen zijn? ik heb zelf niks veranderd, maar zou het kunnen dat bepaalde instellingen na de update veranderd zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilfamo
berndw schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 15:46:
Ik heb hem sinds de kerst ongeveer. Ben er tot nu toe super tevreden over. Heeft alles wat ik in een telefoon zoek. Goede accu, snel, geen vastlopers en beetje betaalbaar (lees: geen Galaxy S).
Heb sinds vorige week de update naar nougat binnen met EMUI 5.0. Ik gebruikte al Novalauncher en doe dat nog steeds. Heb hem wel even opnieuw moeten installeren want hij liep vast na de update.

Het enige grote nadeel is dat ik na de update van vorige week een stuk korter met mijn accu doe. Normaal haalde ik met 40% de avond, nu is dat nog maar 20. Als het dan een keer laat wordt, wordt het krap. Heeft iemand een idee wat dat zou kunnen zijn? ik heb zelf niks veranderd, maar zou het kunnen dat bepaalde instellingen na de update veranderd zijn?
Ik gebruik hem gewoon stock, en bij mij is er niks veranderd in batterij verbruik sinds de update. Soms nog beter dan voor de update, maar 's avonds tegen de 40% aan met gemiddeld gebruik.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen voor ervaringen, levertijd en prijzen horen in:
[Honor 8] Levertijden & Prijzen