Precies dit.
Afgelopen zaterdag naar Q geweest. half 6 vertrokken, stonden om 7 uur voor de poort te wachten om binnen te komen. Prima plekje gevonden langs Kemmel Straight op de heuvel.
Op de zaterdag het enige probleem dat we hadden, was de hitte.
De zondag. Dat was een heel ander verhaal. We wisten dat het drukker zou worden, maar besloten toch om half 6 uur te vertrekken aangezien het zaterdag heel goed ging. inderdaad, 1 grote puinhoop met het rijden naar de parkeerplekken, uiteraard veroorzaakt door alle nederlanders die naar het circuit gingen. Iedereen had lekker ingevoegd op de vluchtstrook, maar je houd altijd een hele hoop grapjassen over die dan helemaal doorrijden tot het einde om daar vooraan in te voegen(EIKELS).
Eenmaal op je parkeerplek, even in de rij moeten staan om binnen te komen, ook dit verwacht je met de verwachtte drukte. Inderdaad de controle liet te wensen over, maargoed, kwam de snelheid ten goede dus mij hoor je niet klagen.
Wat betreft het eten, hadden we gelukkig geleerd van de eerste dag, en zelf maar wat meer meegenomen waardoor we het bovenstaande probleem niet hadden.
Driver parade: Max die bijna recht voor onze neus stopt en een interview heeft MACHTIG
Race, teleurstellend, maar ach, mag de pret niet drukken.
Na afloop van de race nog even de mensen bekeken die een poging waagde om over het hekje te klimmen het circuit op, af en toe goed kunnen lachen als weer iemand op zijn bek ging. HEERLIJK.
Toen toch maar terug naar de auto gelopen om weg te komen. Stipt om 1700 stapte we de auto in. Om 7 uur hadden we welgeteld 400 meter afgelegd. Er was inderdaad geen doorkomen aan, ik vraag me af of de belgen dit niet beter opgelost kunnen krijgen. Wat een hopeloze situatie om misschien wel 2000 auto's over 1 klein weggetje omlaag te sturen zonder ergens ook maar verkeershulpen neer te zetten. DAMN zo slecht had ik het niet verwacht haha.
Al met al, een heel fijn weekend gehad, met uitzondering van de rotzooi na afloop van de race. Veel geleerd iig mocht ik ooit nog een keer gaan.