‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Welke undercut? Zowat iedereen zit op frisse banden. Een undercut haal je als je met enkele ronden verschil gaat pitten.Badeend schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 14:57:
Undercut pakken ten opzichte van het groepje dat er vlak voor zat
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Dat zou wel heel erg knap zijn, ik geloof er eigenlijk niet in.groggy schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 14:57:
mag gaat de race met dit setje uitrijden
no offense Maar wat ben je nou voor race fan als je hoopt dat iemand zich van de baan rijdrolandos582 schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 14:57:
Hopelijk rijd die zichzelf eraf. Gun ik hem nu wel. Belachelijk gereden
Ik kan mij echt verbazen over hoe persoonlijk mensen hier soms reageren..rolandos582 schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 14:57:
Flickr PSN ID= cheironnl
39
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
En iedereen reageert / hapt er weer op. Het is zo makkelijk..cheiron schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 14:58:
[...]
Ik kan mij echt verbazen over hoe persoonlijk mensen hier soms reageren..
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Livetiming op tfeed loopt wel constant vast

[ Voor 34% gewijzigd door MikeyMan op 28-08-2016 15:01 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Voetbal fan zekerrolandos582 schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 14:57:

Channel 4 (Karun Chandok): Op vrijdag reden ze 20 ronden op softs. Ze kunnen de race vanaf nu bijna uitrijden op een set softs.Dennism schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 14:58:
[...]
Dat zou wel heel erg knap zijn, ik geloof er eigenlijk niet in.
+: Iets meer rubber op baan
-: Gewicht van auto
Twijfelt of VES dat gaat halen (geeft wel aan dat zijn tire management goed is)
Sneue race voor Max. Knap van Mercedes toch weer.
Sommige mensen kijken liever naar een optocht dan naar een race waarbij coureurs acties maken.cheiron schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 14:58:
[...]
Zolang Whiting niet reageert is er niets aan de hand. Volgens mij is het voor een aantal gewoon even wennen dat er iemand is die wel voor een positie wil vechten in plaats van standaard de auto opzij zet zodat een ander er langs kan.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
HAM en ROS schakelen elkaar uit :-PVerwijderd schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 15:00:
Hoe laat is het Hammertime deze zondag ?
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Racefan, kijk al jaren f1 en niet alleen omdat er nu een Nederlander in zit.
Ach, dan heb je Stoffel die voor extra bezoekers zal zorgen.Cubic X schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 15:01:
Iets zegt me dat het volgend jaar niet weer zo druk zal zijn op Spa.
Sneue race voor Max. Knap van Mercedes toch weer.
stomme mazzel bedoel je .. iets met cadeau enzoCubic X schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 15:01:
Knap van Mercedes toch weer.
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
max kachelt wel door!
Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'
[ Voor 21% gewijzigd door alwaysleft op 28-08-2016 15:02 ]
Maar je kan de race moeilijk saai noemen.alwaysleft schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 15:02:
Gaat gewoon een Mercedes 1-2 worden. Wie had dat gedacht?
Of het is een troll of hij is gewoon niet helemaal lekker in z'n bovenkamer (zo'n "wens" is gewoon idioot...). Either way: beter gewoon geen aandacht aan schenken.cheiron schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 14:58:
[...]
Nou maar hopen dat Max nog in de punten gaat rijden.

En RIC z'n 2e plek weet te handhaven....
Jammer.. Schadd beperken en race uitrijden. En daar moet red bull Verstappen wat beter in coachen misschien
DUGG
heb jij hem al zien inhalen!?Bartske schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 15:02:
Top 10 zal er nog wel inzitten voor max toch?
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Misschien.Bartske schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 15:02:
De jankerd van daarnet rijdt daarnet zijn voorband lek op een Haas, gaan we nu ook zeuren dat de Haas daar niet had mogen rijden?
Echt jammer, heb heel veel plezier van de diverse race fora hier gehad, maar begint steeds minder tof hier te worden.
Zou moeten kunnen, het verschil tussen P8 en P17 is niet zo heel groot.Bartske schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 15:02:
"When you grow up your heart dies"
RAI rijd ook als een malloot vandaag.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Klopt. Maar de Mercedes dominantie is in racetrim nog groot.Blokker_1999 schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 15:02:
[...]
Maar je kan de race moeilijk saai noemen.
Maar jij bent dan een racefan die ervan geniet als ze achter de pacecar rijden zodat er geen actie is? Want voor acties ben je wel behoorlijk allergisch geloof ik, gezien jouw reactie.rolandos582 schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 15:01:
[...]
Racefan, kijk al jaren f1 en niet alleen omdat er nu een Nederlander in zit.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
De FIA raceleiding is een toonbeeld van objectiviteit.Lekker Ventje schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 15:01:
[...]
Sommige mensen kijken liever naar een optocht dan naar een race waarbij coureurs acties maken.
Zolang Whiting niet reageert is er niets aan de hand. Volgens mij is het voor een aantal gewoon even wennen dat er iemand is die wel voor een positie wil vechten in plaats van standaard de auto opzij zet zodat een ander er langs kan.
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Dat is het interessantste ja. Onbeschadigde auto (c.f. VES). Rijd op softs net zoals Hamilton, maar waarschijnlijk in schonere lucht geredenSuBBaSS schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 15:02:
[...]
Nou maar hopen dat Max nog in de punten gaat rijden.![]()
En RIC z'n 2e plek weet te handhaven....
Vond die situatie toch niet echt helemaal vergelijkbaar, Kimi laat daar veel ruimte voor Grossjean dan dat Max daar voor Kimi liet.Juncto schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 15:03:
Idd, wees blij dat er iemand is die vecht voor zijn positie.
De jankerd van daarnet rijdt daarnet zijn voorband lek op een Haas, gaan we nu ook zeuren dat de Haas daar niet had mogen rijden?
Echt jammer, heb heel veel plezier van de diverse race fora hier gehad, maar begint steeds minder tof hier te worden.
Verwijderd
Ben ik het wel mee eens, maar Verstappen heeft nog geen echte tegenslagen gehad in de F1 zoals deze. Dit jaar wordt ie toch geen wereldkampioen meer dus een goed leermoment om mee te nemen naar volgend jaarMach schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 15:03:
Grootste probleem voor Verstappen en Red Bull is dat ze vanaf het moment van de voorvleugel achter de feiten aan rijden. Zo is de bandenstrategie achterhaald. Max lijkt dat gelet op zijn jeugdige leeftijd wat te agressief te willen herstellen. En dan lijkt het nu van kwaad tot erger te gaan.
Jammer.. Schadd beperken en race uitrijden. En daar moet red bull Verstappen wat beter in coachen misschien
Dat wordt straks pruilend op het asfalt liggen en met de vuistjes trommelen. Pruilend en schuimbekkend.Mach schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 15:03:
Max lijkt dat gelet op zijn jeugdige leeftijd wat te agressief te willen herstellen. En dan lijkt het nu van kwaad tot erger te gaan.
Laten we lekker F1 kijken ipv op de man gaan spelen. De 'analyses' die hier er in geslingerd worden hebben geen van alle enige waarde.Lekker Ventje schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 15:04:
[...]
Maar jij bent dan een racefan die ervan geniet als ze achter de pacecar rijden zodat er geen actie is? Want voor acties ben je wel behoorlijk allergisch geloof ik, gezien jouw reactie.
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Verwijderd
Pff daar zat ie op te wachtenPaulus07 schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 15:06:
geen echt lekkere pits voor HAM volgens mij
Een wagenbreedte ruimte is meer dan voldoende. Je hoeft de deur nu ook weer niet open te zetten.Dennism schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 15:05:
[...]
Vond die situatie toch niet echt helemaal vergelijkbaar, Kimi laat daar veel ruimte voor Grossjean dan dat Max daar voor Kimi liet.
Je hoort het publiek gelijk juichen, mooi om te horen
[ Voor 37% gewijzigd door Hupske op 28-08-2016 15:09 ]
hier is ruimte voor schaamteloze zelf promotie
Klopt. En misschien moet Nederland als collectief eens stoppen om Verstappen als de nieuwe Messias te bestempelen. Dan hoeft het collectief hem ook niet direct zo neer te sabelen als hij eens een keer niet aan de (onrealistische) verwachtingen kan voldoen.Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 15:05:
[...]
Ben ik het wel mee eens, maar Verstappen heeft nog geen echte tegenslagen gehad in de F1 zoals deze. Dit jaar wordt ie toch geen wereldkampioen meer dus een goed leermoment om mee te nemen naar volgend jaar
Al heb ik daar weinig vertrouwen in. Lijkt Hollandsch grootstr nationale hobby te zijn

DUGG
Lachen als hij straks bij Raikonen komt...
Dan rijden ze elkaar er zeker af.
Ik zou nog eens een herhaling van dat moment moeten zien, maar ik twijfelde er live aan of die wagenbreedte er wel was bij Max vs Kimi toen Kimi rechtdoor moest.sjaool schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 15:07:
[...]
Een wagenbreedte ruimte is meer dan voldoende. Je hoeft de deur nu ook weer niet open te zetten.
[ Voor 3% gewijzigd door Dennism op 28-08-2016 15:10 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
unsafe release imho
Sjaggie pielengambieter schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 15:10:
Hulkenberg was lekker aan het slingeren op dat rechte stuk
Wie gaat er zo goed op medium? Max is toch over op soft?ANdrode schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 15:10:
interpretatie: Medium werkt en is onverwacht toch een gewilde race-band?
Flickr PSN ID= cheironnl
[ Voor 23% gewijzigd door Alfa Novanta op 28-08-2016 15:12 ]
Een unsafe release is toch als er een auto voor je langs kruist en je die in de weg zit?
C4 commentatoren zeggen iets over de tweede 'baan' van de pitlane & dat de pit onderdeel is van de baan (je mag er inhalen)
Mee eens, maar had juist van een ervaren rijder als Alonso wel verwacht dat hij wat meer zou inhouden.
39
Volgens mij zijn er ook een boel die geen banden meer hebben anders dan Medium of Supersoft, en als je nu wil uitrijden lijkt SS niet de keuze.ANdrode schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 15:10:
interpretatie: Medium werkt en is onverwacht toch een gewilde race-band?
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Of NASCAR modusGoron schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 15:13:
Verstappen zit nog in botsauto modus
Het was Vettel...v8power67 schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 15:13:
Hopa doet ves weer iemand eraf Douwen... Dit keer Perez... Waar blijven de straffen ??
Nee, hij had een touché met Perez.
[ Voor 31% gewijzigd door RoD op 28-08-2016 15:15 ]
Hij wint er ook niets mee, want hij moet toch nog de pit in. Alleen ferrari wat terughouden.
[ Voor 32% gewijzigd door aicaramba op 28-08-2016 15:15 ]
Goede opmerkingcheiron schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 15:11:
[...]
Wie gaat er zo goed op medium? Max is toch over op soft?
En andere coureurs kiezen er voor terwijl ze ook voor een andere strategie hadden kunnen kiezen
Verwijderd
VES zit er toch voor? De regels zijn dan duidelijk, Perez had moeten aansluiten.v8power67 schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 15:13:
Hopa doet ves weer iemand eraf Douwen... Dit keer Perez... Waar blijven de straffen ??
Herhaling gemist dat Perez Verstappen pakt ? Daar duwde ves Perez eraf zoals hij Kimi eraf duwde.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit de woensdag na de race. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 2 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1