Waarom? Omdat het kan!!
"When you grow up your heart dies"
[ Voor 4% gewijzigd door SuBBaSS op 28-08-2016 14:44 ]
Neuh
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Verwijderd
Whahaha en dan vanaf nu een megasaaie race, dan ben je f******ckedLolhozer schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 14:43:
Is die bus er al?
Waiting on the world to change
Was bijna 20 minuten.
[ Voor 39% gewijzigd door sjaool op 28-08-2016 14:47 ]
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Van mij mag er iets gebreuren met zn wagenpinda powerrr schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 14:45:
Hoe groot zal de grijns bij HAM zijn? Wat een mazzel weer...
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets
Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'
Omdat hij met de hardste compounds van nog maar 7 rondjes oud rijdt.Lasmibalsingh schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 14:46:
Iemand een idee waarom Verstappen geen banden heeft gewisseld?
Belachelijk actie van Max, hij haalde de bocht niet eens
alles kan off-topic

O o, Raikonen da's wat te dramatisch hoor, queentje....
Flickr PSN ID= cheironnl

soft lijkt de betere racebandaicaramba schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 14:47:
[...]
Omdat hij met de hardste compounds van nog maar 7 rondjes oud rijdt.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Verwijderd
Dat zal VES zijn bedoeling zijnalwaysleft schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 14:51:
Kimi vreet zichzelf op.
Daarna wegrijden op de medium die langer meegaat.
Waiting on the world to change
Dit mistten we dus met de radio ban
[ Voor 48% gewijzigd door ANdrode op 28-08-2016 14:52 ]
Jup. En levensgevaarlijk.creapYYY schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 14:51:
Rechte stuk was een prima actie toch? Wijkt eenmaal van zijn lijn af, simpel is that
[ Voor 44% gewijzigd door PjotrStroganov op 28-08-2016 14:53 ]
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Zet die oranje bril af manBarfman schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 14:52:
Jongens, ga lekker naar golf kijken als je niet van racen houd, alles wat max doet is gewoon binnen de regels.
Ik ben een Max-liefhebber, maar die actie op Kimi was over de limiet, hij haalde zelf de bocht niet eens.PjotrStroganov schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 14:52:
Klotemoves van Max. Rempunt dik gemist in het eerste geval en dan zo gevaarlijk uitwijken. Maar ik zie dat iedereen hier de roze bril op heeft.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Rempunt gemist? Hoe weet je dat? Ik heb geen doorschieten wagen gezien en zeker geen rokende remmen. Als je je rempunt mist schiet je geheit door en Max haalde netjes de bocht.PjotrStroganov schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 14:52:
Klotemoves van Max. Rempunt dik gemist in het eerste geval en dan zo gevaarlijk uitwijken. Maar ik zie dat iedereen hier de roze bril op heeft.
Verwijderd
Oranje bril kapot?sjaool schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 14:53:
[...]
Rempunt gemist? Hoe weet je dat? Ik heb geen doorschieten wagen gezien en zeker geen rokende remmen. Als je je rempunt mist schiet je geheit door en Max haalde netjes de bocht.
Verwijderd
Dit is gewoon racen, niks mis meeVerwijderd schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 14:54:
Ach Schumacher had ook zijn "rijstijl", imho wordt je alleen wereldkampioen als je zo'n mentaliteit hebt.
Dat is niet de normale lijn door die bocht. Zeker niet als je weet als er een andere auto naast zit.sjaool schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 14:53:
[...]
Rempunt gemist? Hoe weet je dat? Ik heb geen doorschieten wagen gezien en zeker geen rokende remmen. Als je je rempunt mist schiet je geheit door en Max haalde netjes de bocht.
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Hm... geen idee... ik zie geen vreemde kleuren maar wel een leuke en enerverende race.
Chill het is al warm zat.
Als VES fout zat zal die vast bestraft worden.
Wat betreft Max: ik denk dat hij echt moet oppassen. Beide acties erg op het randje, zo niet erover. Feitelijk is die tweede gewoon OK: 1x van je lijn en dat nog voor het remmen volgens mij. Nu verder op softs, ben benieuwd...
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Dat is tactisch racen, elkaar geen ruimte gunnen. Ga eens motor race kijken, daar komt dit elke bocht zo een beetje voor.NickThissen schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 14:55:
Maar goed, helaas is een actie als dit (op de exit iemand buiten de baan drukken) geheel toegestaan in de regels. Het slaat nergens op maar het is zo.
I am the great Cornholio!
Ach; ik snap de onduidelijkheid en het gevoel van willekeur; De FIA lijkt op de FIFA als het gaat om het consequent toepassen van regels…
[ Voor 3% gewijzigd door Badeend op 28-08-2016 14:57 ]
[ Voor 7% gewijzigd door groggy op 28-08-2016 14:58 ]
Van Schumacher accepteerde iedereen dat maar omdat Max een Nederlander is ligt dat wat anders en dan krijg je azijndrinkers. Niet voor niets dat ze vroeger een actie hadden "Koopt Nederlandsche waar".Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 14:54:
Ach Schumacher had ook zijn "rijstijl", imho wordt je alleen wereldkampioen als je zo'n mentaliteit hebt.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Horner ontwijkt de vraag en geeft geen echt antwoord. Max heeft schade aan vloer van auto, invloed op airflow rondom auto.
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit de woensdag na de race. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 2 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1