Mijn boefje is liev!
Dus is het er eerder dan met ibood
Via Pepper mijn halve kledingkast bij elkaar gesprokkeld
[ Voor 15% gewijzigd door Waah op 02-09-2016 14:50 ]
Dat ie incl verzendkosten niet goedkoper is? Mijn Frans is niet zo goed Paulus
Mijn boefje is liev!
Livraison Gratuite...JB schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 14:50:
[...]
Dat ie incl verzendkosten niet goedkoper is? Mijn Frans is niet zo goed Paulus
gratis levering
totaalprijs zit op 130,98 (btw verschil)
dus goedkoper
En google translate FTW
[ Voor 3% gewijzigd door Waah op 02-09-2016 14:53 ]
De URL bleef netjes staan haha!Waah schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 14:52:
[...]
Livraison Gratuite...
gratis levering
dus goedkopersneller in huis
betere garantievoorwaarden dan bij iBOOD...
En google translate FTW
Mijn boefje is liev!
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
niet helemaal waar, levering is gratis, binnen Frankrijk. Uiteindelijk ben je 136,90 kwijt, nog steeds goedkoper, betere voorwaarden en snellerWaah schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 14:52:
[...]
Livraison Gratuite...
gratis levering
dus goedkopersneller in huis
betere garantievoorwaarden dan bij iBOOD...
En google translate FTW
Chrome voor alles. Liefde voor Chrome.Ample Energy schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 14:55:
Welke browser gebruiken jullie voor iBood? Gister ging het perfect met Edge, maar vandaag ververst hij bijna niks automatisch.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
-
Thanks, zet ik die er wel naast.Edd schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 14:56:
Maakt volgens mij niet uit. Die iBood-site is gewoon brak. Zelfde met Chrome en Opera. 1dagkoopjes ernaast helpt. Die geeft ook eerder het nieuwe product.

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Ik kreeg na het kiezen van mijn adres gewoon gratis verzending?paulus_01 schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 14:56:
[...]
niet helemaal waar, levering is gratis, binnen Frankrijk. Uiteindelijk ben je 136,90 kwijt, nog steeds goedkoper, betere voorwaarden en sneller

Ben je helemaal tot het laatste scherm doorgegaan, tot net voor de werkelijke betaling? Verandert pas op de voorlaatste stap.Waah schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 14:58:
[...]
Ik kreeg na het kiezen van mijn adres gewoon gratis verzending?
Of, woon je in Frankrijk
You're rightpaulus_01 schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 14:59:
[...]
Ben je helemaal tot het laatste scherm doorgegaan, tot net voor de werkelijke betaling? Verandert pas op de voorlaatste stap.
Of, woon je in Frankrijk
Een Nederlander uit Frankrijk die reageert in het Engels, het moet niet gekker worden
Dat schijnt niet te werken, hè
Zal gerust, maar het is het mij niet waard
Erg fijn dat amazon, levert tenminste nog eens prijsfouten uit.
Ik vind er ook zat, alleen jammer dat er ook een boel zijn die alleen naar DE versturen
Anders had het hier echt tjokvol gelegen
Moet wel, want alle software op het werk is weer voor een andere browser geoptimaliseerd

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Chrome kost namelijk heel veelAmple Energy schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 15:01:
[...]
Dat schijnt niet te werken, hè![]()
[...]
Zal gerust, maar het is het mij niet waard
babyfoon gemist. "niet meer beschikbaar" in de winkelwagen
Dit is trouwens ook niet duur IMHO.
[ Voor 22% gewijzigd door Waah op 02-09-2016 15:06 ]
Dat was best een mooie voor die prijsWaah schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 15:05:
FUCK!
babyfoon gemist. "niet meer beschikbaar" in de winkelwagen
Dit is trouwens ook niet duur IMHO.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Moet alleen iets anders dan de 'main' gebruiken voor iBood, omdat ik volgens mij regelmatig de browser opnieuw moet starten om iBood aan de praat te houden.
Ik wil gewoon geen Google-producten gebruiken. Wat jij doet moet je zelf weten, maar mijn leven verloopt nog prima zonder Google
iBOOD marketing is ook aanwezig.TF schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 15:08:
die Hue lampen zijn in Frankrijk 189 euro als je de e27 fitting wilt hebben. Bij ibood dus 140 euro vor die e27...
Maar leuk geprobeerd:
https://www.amazon.es/dp/B016151IRQ/
Nouja, je hebt nu wel wat producten gemistAmple Energy schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 15:07:
Ik wil gewoon geen Google-producten gebruiken. Wat jij doet moet je zelf weten, maar mijn leven verloopt nog prima zonder Google
Zonder gekheid, ik zou dan voor Opera kiezen.
Ik vraag mijzelf af wat je bereikt met je opmerking over marketing. Hele topic is toch over iBood anyway?Waah schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 15:10:
[...]
iBOOD marketing is ook aanwezig.
Maar leuk geprobeerd:
https://www.amazon.es/dp/B016151IRQ/
ah ja, ik klinkte in diezelfde advertentie op amazon op de andere 'versie edison'.
Maar prima toch!.
[ Voor 14% gewijzigd door TF op 02-09-2016 15:12 ]
Is dat niet die spacende browser waarbij je gestures of zo hebt? Maar sowieso leuke tip! Altijd al eens willen proberen en om een of andere reden nooit gedaan.Richh schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 15:10:
[...]
Nouja, je hebt nu wel wat producten gemist![]()
Zonder gekheid, ik zou dan voor Opera kiezen.
Interessant, maar een google search levert vrij weinig op. Heb je een uitleg?Waah schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 14:24:
[...]
En daarvoor install je Telegram met de Pepperbot
ben je altijd de eerste (sort of).
En zeker verslavend ja
https://pepperbot.nl/MeltedForest schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 15:18:
[...]
Interessant, maar een google search levert vrij weinig op. Heb je een uitleg?
Hoe moeilijk kan het zijn
moest zelf ook flink zoeken voor ik het vond
[ Voor 16% gewijzigd door Waah op 02-09-2016 15:27 ]
En mocht je toch die bench overwegen, koop hem dan zonder meuktools voor heel weinig (goedkoop of niet op voorraad boek erbij pakken voor gratis verzending)
https://www.amazon.de/Tec...sr=8-8&keywords=workbench
Thanks, nu nog een ibood hunt botWaah schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 15:27:
[...]
https://pepperbot.nl/
Hoe moeilijk kan het zijn
moest zelf ook flink zoeken voor ik het vond
Beter dan in je...Viper® schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 15:42:
Lekker, twee van die pluggen in je neus
Laat maar

Verre va smakelijk inderdaad, maar ik ken mensen die het gebruiken waar het daadwerkelijk een verschil maakt.Viper® schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 15:42:
Lekker, twee van die pluggen in je neus
Me2Deadsy schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 15:43:
[...]
Verre va smakelijk inderdaad, maar ik ken mensen die het gebruiken waar het daadwerkelijk een verschil maakt.
Ik heb het dit jaar niet meer gebruikt omdat ik gek werd van 3x per dag afzonderen met dat ding...FlyEragon schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 15:50:
Wacht even, er is dus toch een soort oplossing voor ellendige hooikoorts? Heeft iemand het ding al meer powah gegeven ?
Idiocracy: it is real!
Een echte oplossing is het niet, maar veel mensen die het gebruiken geven aan dat ze flink minder last hebben.FlyEragon schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 15:50:
Wacht even, er is dus toch een soort oplossing voor ellendige hooikoorts? Heeft iemand het ding al meer powah gegeven ?
Mijn zus heeft er bv wel nog last van maar vergeleken tot voorheen is het bijna niets.
@TommyGun
Ja dat is het enige nadeel, het ziet er idioot uit.
[ Voor 7% gewijzigd door Deadsy op 02-09-2016 15:52 ]
Tja, je lichaam blijft natuurlijk nog steeds allergisch. Ben benieuwd naar hoe het ding werkt. Zelf schrijven ze bloeddoorstroming bevorderend. Is het niet gewoon simpel het compleet oversturen/ongevoelig maken van de receptoren. Dit vraagt om een tweakblog voor volgend hooikoorts seizoen.Deadsy schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 15:52:
[...]
Een echte oplossing is het niet, maar veel mensen die het gebruiken geven aan dat ze flink minder last hebben.
Mijn zus heeft er bv wel nog last van maar vergeleken tot voorheen is het bijna niets.
Nou geloof me, als je hevig last hebt van hooikoorts. Ik heb het er graag voor over, zelf als het langer dan 12 minuten was, en zelfs als je er nog een maf dansje bij moest doen.TommyGun schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 15:51:
[...]
Ik heb het dit jaar niet meer gebruikt omdat ik gek werd van 3x per dag afzonderen met dat ding...
Ik heb me helemaal ingelezen in het ding toen ik het als cadeau kocht voor mijn zus maar ben zo ongeveer alles alweer vergeten.FlyEragon schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 15:53:
[...]
Tja, je lichaam blijft natuurlijk nog steeds allergisch. Ben benieuwd naar hoe het ding werkt. Zelf schrijven ze bloeddoorstroming bevorderend. Is het niet gewoon simpel het compleet oversturen/ongevoelig maken van de receptoren. Dit vraagt om een tweakblog voor volgens hooikoorts seizoen.
Dacht dat het inderdaad werkt door de neus minder gevoelig te maken via rood licht.
Toen ik het aan mijn zus gaf was ze verheugd, tot ze zag wat het was. Wat een dom cadeau, moet ik met die troep etc.
En toen ging ze het gebruiken
True ik ken 't, maar kan het redelijk onderdrukken met pilletjes en rommelFlyEragon schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 15:54:
[...]
Nou geloof me, als je hevig last hebt van hooikoorts. Ik heb het er graag voor over, zelf als het langer dan 12 minuten was, en zelfs als je er nog een maf dansje bij moest doen.
Meh pricewatch: Huawei P8 16GB Grijs4-systeembeheer schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 15:56:
Collega heeft de p8 besteld. Goed gedaan?
Idiocracy: it is real!
voor de garantie had je hem beter bij belsimpel kunnen kopen en dan had je hem morgen ook nog binnen gehad
Lenovo Legion Y720-15IKB // Logitech G510 // Logitech G35 // Logitech G Pro X // PS 5 // Nintendo Switch
Iphone hoesje, oude tablet en kleding in maat S
Van die medicijnen wordt ik niet goed, vergeetachtig en extreem suf. Bovendien alles beter dan rotzooi slikken waar je volgens de bijsluiten helemaal stuk van gaat. Voorbeeld: volgens bijsluiter 1 op 10.000 mensen suf, in praktijk, iedereen die ik ken met hooikoorts wordt er suf van. Stuk of 6 mensen. Ook hartkloppingen etc komen vaker voor dan in de bijsluiter. Vertrouw dat spul voor geen ene meter.TommyGun schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 15:56:
[...]
True ik ken 't, maar kan het redelijk onderdrukken met pilletjes en rommel

Surfin' paradise!
iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9
haha
Lenovo Legion Y720-15IKB // Logitech G510 // Logitech G35 // Logitech G Pro X // PS 5 // Nintendo Switch
deze zin begint me behoorlijk te irriteren....
ora et labora
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Bears and Bulls
heb 4x paypal gekozenrobben19 schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 16:03:
had alles al ingevuld zelfs al ideal aangeklikt en daarna was hij weer weg
En hij blijft dan ook nu staan bij je "gemiste deals"
Komt er GVEWOHIFEHJOEI net een collega aanlopen
ik klikte maar kreeg het leven zit vol ellende
Dat is de normaalste gang van zaken, de keren dat ik een box heb gehaald ben ik al 3x bij dat scherm gekomen.robben19 schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 16:03:
had alles al ingevuld zelfs al ideal aangeklikt en daarna was hij weer weg
Iedere keer dat je op een knop op de site klikt, is de kans 1/100 (?) dat het werkt, dat de loadbalancers je doorlaten. Ook die laatste keer
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
[ Voor 18% gewijzigd door Jumpman op 02-09-2016 16:06 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
om er lekker ff in te wrijvenWaah schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 16:04:
[...]
heb 4x paypal gekozenmaar helpt niks.
En hij blijft dan ook nu staan bij je "gemiste deals"

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ik vind overigens dat ze een zeer interessant concept hebben met deze RNG box. Doet me denken aan het computerspel archeage waar je ook deze boxen kan kopen met een willekeurige inhoud die soms veel meer waard is dan wat je er voor betaald
Ik ken trouwens iemand die de eerste box van deze hunt heeft besteld, die krijgt 'ie morgen al binnen.
Nee hoor. 75" televisie heeft meer.Ample Energy schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 16:09:
Overigens wel grappig dat de box de hoogste verzendkosten heeft.
Athletic schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 16:10:
Ik werd verwezen naar Paypal maar heb dan geannuleerd

dan had je hem eigenlijkAthletic schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 16:10:
Ik werd verwezen naar Paypal maar heb dan geannuleerd
Ja oké, maar die komt op een blokpallet 40 voet zeecontainer
[ Voor 6% gewijzigd door Ample Energy op 02-09-2016 16:12 ]
Die rooie lampjes shit geloof ik voor geen meter in... geef mij maar m'n loratadine-tabletjes. Geen enkele bijwerking hier, alleen de gewenste werking. Cetirizine geeft bij mij ook geen bijwerkingen.FlyEragon schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 15:59:
[...]
Van die medicijnen wordt ik niet goed, vergeetachtig en extreem suf. Bovendien alles beter dan rotzooi slikken waar je volgens de bijsluiten helemaal stuk van gaat. Voorbeeld: volgens bijsluiter 1 op 10.000 mensen suf, in praktijk, iedereen die ik ken met hooikoorts wordt er suf van. Stuk of 6 mensen. Ook hartkloppingen etc komen vaker voor dan in de bijsluiter. Vertrouw dat spul voor geen ene meter.
---
Leuk, tegen vieren dus weer de €100 box. Gelukkig had ik 'm vannacht al weten te bestellen. Eerste gelukte box-aankoop ooit
[ Voor 8% gewijzigd door Wildfire op 02-09-2016 16:17 ]
Dit was de derde box gister ochtend rond 11 uur en vannacht iets over 12 en dan die van net.Ninaomi schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 16:13:
waren maar 1 of 2 boxen deze keer denk ik
Hij bedoelt denk ik deze ronde van de boxrobben19 schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 16:15:
[...]
Dit was de derde box gister ochtend rond 11 uur en vannacht iets over 12 en dan die van net.
Dit topic is gesloten.
Let op: Geen ruilhandel / V&A posts in dit topic!
Voor ruilen kan je hier terecht -> https://docs.google.com/s...IcfkBp227ncxtE/edit#gid=0
Let op: Let op, dit op eigen risico. Wij beheren deze lijst niet.