Toon posts:

[Actie] iBOOD Hunt 1 & 2 September 2016 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 18 19 Laatste
Acties:
  • 79.441 views

Onderwerpen

• Flamingo BB
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21-03 22:15
Hier ook het dekbedje en de kussens.... dekbedje zomer ligt tot nu toe heerlijk 😎.

Zo'n box tot op de dag van vandaag nog nooit kunnen bemachtigen en heb de hoop daar ook wel voor opgegeven.

• DonkMatt
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-02 19:35
Fietsbel schreef op donderdag 22 september 2016 @ 17:27:
[...]

Omdat?

Edit:
Jeetje, een typo, het moet 150 zijn ipv 250 :O
Gast, jij zegt eerst €250, dus daar reageer ik op 8)7 . Ik kan niet in jouw hoofd kijken of je iets anders bedoelt. Die dekens kosten vaak geen €250, behalve de grotere modellen met dons.

Neemt niet weg dat het een prima aanschaf is (want ik heb zelf ook Cinderella) voor €70, maar het ligt eraan welk type je hebt. Ik hoop voor je een Souplesse of Soul, bij voorkeur 200x200 of Lits-Jumeaux. Als het een Classic is, dan is het niet zo'n vette deal hoor.

Afijn, veel slaapplezier en succes met je typing skills :+ .

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-11-2022
Top service van Pebble.
Mijn pebble time uit de box deed het niet. Wat gemaild met pebble en wat foto's en filmpjes moeten sturen (bedankt voor de tip via DM overigens) en zojuist is een gloednieuwe afgeleverd. Heb zelfs een andere kleur kunnen kiezen;)

Top!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Hier vandaag de Lenovo laptop terug gekregen, ook erg goede service, werkt weer uitstekend dus meteen online gezet voor de verkoop.

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
niekvandermeer schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 13:19:
Hier vandaag de Lenovo laptop terug gekregen, ook erg goede service, werkt weer uitstekend dus meteen online gezet voor de verkoop.
meteen de hoofdprijs vragen oOo

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

• Homeland
  • Niet online
miicker schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 13:44:
[...]

meteen de hoofdprijs vragen oOo
Valt nog mee, nieuwprijs 950, vraagprijs 750, garantie tot begin 2018 en van die prijs kan eventueel nog wat af worden onderhandeld.

• miicker
  • Niet online
niekvandermeer schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 13:52:
[...]

Valt nog mee, nieuwprijs 950, vraagprijs 750, garantie tot begin 2018 en van die prijs kan eventueel nog wat af worden onderhandeld.
Ik bedoel er ook niets mee, het staat iedereen vrij z'n eigen prijs te bepalen natuurlijk :)

Ik bied in ieder geval 2 tientjes en een pakje shag :+

• Homeland
  • Niet online
miicker schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 13:58:
[...]

Ik bedoel er ook niets mee, het staat iedereen vrij z'n eigen prijs te bepalen natuurlijk :)

Ik bied in ieder geval 2 tientjes en een pakje shag :+
Dan ben je tot nu toe de hoogste bieder, het is dat ik niet rook dus ik noteer hem voor 2 tientjes :D

• miicker
  • Niet online
niekvandermeer schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 13:59:
[...]

Dan ben je tot nu toe de hoogste bieder, het is dat ik niet rook dus ik noteer hem voor 2 tientjes :D
gelukkig, anders moest ik shag gaan kopen, ik rook zelf namelijk ook niet :P

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:48
2 tientjes en een krat bier geboden hier!

• fvschie
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-03 12:16
Ter info voor geinteresseerden: Ik hoef geen gelockte Apple Watch te verpulveren met een hamer. Hij is weer in gebruik.

• Aksnes
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 16:49
fvschie schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 15:15:
Ter info voor geinteresseerden: Ik hoef geen gelockte Apple Watch te verpulveren met een hamer. Hij is weer in gebruik.
Jammer. :-(

Hoe is het je uiteindelijk gelukt?

• fvschie
Jij wil te graag. 8)7
Hoe is het je uiteindelijk gelukt?
Er mag van moderators niets meer gezegd worden over facturen die, conform de werkelijkheid, aangevuld worden. }:O

• Xephicon
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 06-12-2022
Ik kom een beetje laat met mijn box maar het was een gedoe om dingen met ibood te regelen.
Ik had geluk en kon door een fout bij ibood 2 boxen. Ik kreeg ook netjes 2 boxen binnen. De eerste box (zie box 1 hieronder) die ik opende was redelijk maar had geen "Top" product. 2e box was waardeloos maar er zat een defecte tablet (trekstor tablet van 60 euro). Na meerdere malen bellen en mailen (daarom dat ik zo laat ben) besloot ibood dat ik het om mocht ruilen voor een nieuwe box (zie box 2) en daar was ik heel blij mee (vooral de inhoud :D ). Dus hierbij mijn 2 boxen:

Box 1
http://imgur.com/a/vrgCz

cinderella Topmatras - 80
iconbit mediaplayer - 130
Bang & Olufsen BeoPlay S3 - 179
cortese c11008 - 130
Trekstor surface tab - 60
jbl tempo - 20
sog base camp - 90
Polaroid zonnebril - 20
Pogoplug personal cloud - 50
Overig (Chewbacca usb, batereijen, kabels enz.) 10

Totaal: 769

Box 2
http://imgur.com/a/QlB2v

Surface Pro 4 (i5 128GB Nieuw) - 900
2x Zeuss Easy Connect - 20
Everlast shirt - 20
Guitar Hero Live gitaar (zonder game) - 30
Premier WR04 repeater 25
MadCatz F.R.E.Q M wireless koptelefoon - 59
Trekstor Surftab wintron 7.0 - 60
Remington Tondeuse - 67
Joseph Joseph Elevate Messenset in Carrousel - 79
Flowermate V7.0s - 115
Belkin USB 3.0 Display Stand - 254
6X Osram Par16 dimbare led spots - 60
Polaroid zonnebril - 20
Overig (Chewbacca usb, batereijen, kabels enz.) 10

Totaal: 1719

Die surface was alleen de seal gebroken maar de tablet zelf was nieuw niet eens aan geweest zover ik het zie. Danku IBood!! :D :D :D

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-03 23:18
holy fak die surface tab Pro 4 ook echt nog. Grats!

• DonkMatt
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-02 19:35
Xephicon schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 15:04:Na meerdere malen bellen en mailen (daarom dat ik zo laat ben) besloot ibood dat ik het om mocht ruilen voor een nieuwe box (zie box 2) en daar was ik heel blij mee (vooral de inhoud :D ). Danku IBood!! :D :D :D
Dat is goed nieuws voor jou. Wel jammer dat iBood blijkbaar met 2 maten meet:
Sneakyman schreef op woensdag 21 september 2016 @ 17:39:
Had mijn box teruggestuurd met de melding dat ze ook nieuwe mochten sturen (nieuwprijs kwam onder de 100 euro door kapotte producten waar ik niks mee kon, dus zelfs nieuw minder waard) Vandaag mijn geld terug ontvangen op mijn rekening dus denk dat ze dat dit jaar niet doen.
Dus iemand met 2 boxen (foutje of niet) krijgt 1 compleet nieuwe, maar iemand met 1 box krijgt €100 terug. Ligt niet aan jullie 2, maar wel vage service.

Klant 1: "Mevrouw er zit een gaatje in 1 van mijn 2 blouses."
Winkelier: "Hier heeft u een gloednieuwe van een veel grotere waarde."
Klant 2: "Mevrouw er zit een gaatje in mijn blouse."
Winkelier: "Hier is uw geld terug."

iBood mag het in beide gevallen zelf bepalen, maar dat verschil in service (en wie er zeurt krijgt nog een beurt) vind ik wel dom.

• Titus
Wat mij ook opvalt is dat het lijkt alsof mensen die een nieuwe box toegestuurd krijgen er standaard een klapper in hebben zitten. Volgens mij was er vorige hunt iemand die er toen een nieuwe apple watch in had zitten ook.

• Snorlexxx
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 21-02 17:59
fvschie schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 15:22:
[...]

Jij wil te graag. 8)7

[...]

Er mag van moderators niets meer gezegd worden over facturen die, conform de werkelijkheid, aangevuld worden. }:O
Heb een mail laten opstellen door ibood met daarin het serienummer en imei nummer en dat deze officieel in de door mij aangekochte box zat en vanwege de ibood box zelf geen factuur opmaken van de ipad apart. Dit mailtje samen met de factuur naar apple gestuurd en is nu in behandeling. Zou gister al klaar moeten zijn maar een slimmerik bij de support was vergeten de factuur en mail door te zetten naar de andere afdeling :+

• Xephicon
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 06-12-2022
DonkMatt schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 20:41:
[...]

Dat is goed nieuws voor jou. Wel jammer dat iBood blijkbaar met 2 maten meet:
[...]

Dus iemand met 2 boxen (foutje of niet) krijgt 1 compleet nieuwe, maar iemand met 1 box krijgt €100 terug. Ligt niet aan jullie 2, maar wel vage service.

Klant 1: "Mevrouw er zit een gaatje in 1 van mijn 2 blouses."
Winkelier: "Hier heeft u een gloednieuwe van een veel grotere waarde."
Klant 2: "Mevrouw er zit een gaatje in mijn blouse."
Winkelier: "Hier is uw geld terug."

iBood mag het in beide gevallen zelf bepalen, maar dat verschil in service (en wie er zeurt krijgt nog een beurt) vind ik wel dom.
Bij iBood is het meer WIE je aan de telefoon krijgt. De eerste paar keer vertelden ze me ook dat de box terug kan sturen en dat ik dan geld zou krijgen of dat ik 15 euro ibood bon zou krijgen voor de defecte tablet. Dus vertelde ik ze dat ze een lijst moesten sturen met wat er exact in de box zat (aangezien ik er 2 had) elke keer kreeg ik te horen dat ze dat zouden regelen maar uiteindelijk kreeg je dan weer niks van ze te horen. De laatste keer dat ik belde kreeg ik iemand die meer begrip toonde en die zorgde ervoor dat ik de box mocht ruilen terwijl de andere juist vertelden dat dat onmogelijk was.
Titus schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 21:02:
Wat mij ook opvalt is dat het lijkt alsof mensen die een nieuwe box toegestuurd krijgen er standaard een klapper in hebben zitten. Volgens mij was er vorige hunt iemand die er toen een nieuwe apple watch in had zitten ook.
Dat heb ik inderdaad ook gemerkt. Ik heb tot nu toe nooit een "nieuwe" box hier gezien waar geen klapper in zat.

• RubenWwijk
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 14:43
Ik had vrijdag ook contact opgenomen met Ibood, omdat de waarde van de doos niet boven de €200,- kwam. Helaas kon ik deze niet omruilen voor een nieuwe doos, maar krijg ik mijn geld terug.

Toen ik de doos had ingeleverd op het postkantoor, zag ik dat het totale gewicht 7,5 kg was. Dit vond ik al aan de lage kant en op de track en trace van Ibood stond dat het gewicht 8,36 kg moest zijn.

Heb daardoor ook contact opgenomen met Ibood, maar die konden mij niet vertellen welke spullen erin zaten. Anders kon ik PostNL benaderen en zeggen dat er iets ontbreekt, maar dat lijkt me nu ook best lastig.

Hebben jullie nog tips wat ik kan doen?

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-04-2021
RubenWwijk schreef op maandag 26 september 2016 @ 08:58:
Ik had vrijdag ook contact opgenomen met Ibood, omdat de waarde van de doos niet boven de €200,- kwam. Helaas kon ik deze niet omruilen voor een nieuwe doos, maar krijg ik mijn geld terug.

Toen ik de doos had ingeleverd op het postkantoor, zag ik dat het totale gewicht 7,5 kg was. Dit vond ik al aan de lage kant en op de track en trace van Ibood stond dat het gewicht 8,36 kg moest zijn.

Heb daardoor ook contact opgenomen met Ibood, maar die konden mij niet vertellen welke spullen erin zaten. Anders kon ik PostNL benaderen en zeggen dat er iets ontbreekt, maar dat lijkt me nu ook best lastig.

Lijkt me sterk dat ze geen lijst hebben waar de inhoud van de doos op staat.
Anders kan iedereen gewoon het duurste product zelf houden en de rest van de doos voor een refund terug sturen.

• fvschie
Bron schreef op maandag 26 september 2016 @ 09:03:
[...]
Lijkt me sterk dat ze geen lijst hebben waar de inhoud van de doos op staat.
Anders kan iedereen gewoon het duurste product zelf houden en de rest van de doos voor een refund terug sturen.
Ze hebben inderdaad lijsten van wat er in welke box zit. Daarom zijn ze ook genummerd. Alleen ze geven die lijsten niet.

Ik kan me twee redenen voorstellen:
  • Ze zijn bang dat ze verplicht worden tot garantie o.i.d. op individuele producten. nu kunnen ze makkelijk claimen dat de box retour moet voor service omdat dat het enige is dat op de factuur staat;
  • Als ik in mijn best fantastische box had gezien dat er ook nog een laptop bij had moeten zitten, dan had ik alsnog kunnen klagen (en er zouden mensen zijn die dat zouden doen)

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Nog meer mensen ineens 2 ibood emails betreffende rekeningnummer voor terugstorten aankoopbedrag?

Ik zou niet weten welk aankoopbedrag ik zou moeten terugkrijgen namelijk :P

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:42

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Viper® schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 13:41:
Nog meer mensen ineens 2 ibood emails betreffende rekeningnummer voor terugstorten aankoopbedrag?

Ik zou niet weten welk aankoopbedrag ik zou moeten terugkrijgen namelijk :P
Die van de box die je gemist hebt? :?

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

• Titus
Good Job Activision! Had een RMA achtige aanvraag gedaan voor die guitar hero gitaar die kapot was. Kon alleen onder het kopje dongle iets insturen. Vandaag een nieuwe dongle in de post -_- Dat was dus niet wat er kapot was...

• RubenWwijk
  • Laatst online: 14:43
RubenWwijk schreef op maandag 26 september 2016 @ 08:58:

Heel vreemd dit, net gekeken op mijn track en trace en het gewicht is 8,34 kg. Terwijl op de papieren bon van PostNL een gewicht staat van 7610 gram.

Ik ga er vanuit dat het dan wel klopt en wacht op de betaling van Ibood af. :)

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:12

Wildfire

Joy to the world!

<knip>
Foutje, bedankt. Hier stond iets wat achteraf niet klopte over de Philips 9V batterijen uit de box. Ik had gewoon iets niet goed begrepen bij het nameten.
</knip>

[Voor 94% gewijzigd door Wildfire op 29-09-2016 17:55]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Rightdevil
  • Laatst online: 21-01 20:09
RubenWwijk schreef op donderdag 15 september 2016 @ 09:15:
Mijn box viel echt zwaar tegen.
  • Lege doos LG Music flow P5
  • Amazon Fire 32GB
  • LIFX Wifi Lamp
  • Monstertronic Star Runner (Drone)
  • Cityline Zilverwit 18-10 bestek
  • JBL Tempo koptelefoon
  • Philips Action fit Airbon
  • 2x Poloriod Zonnebril
  • Sokken
  • HDMI Kabel
  • Handschoenen
  • USB Stick
  • Nog paar andere kleine dingen, wat vermelden niet waard is.
Waarde rond de 200-250 euro.

Drone is niet compleet, zit geen oplader en accu bij.
Lege Music Flow Box.

Heb IBood gemaild of dit alles was, want met de rest vergeleken viel dit zwaar tegen. ;(
*knip* Dit is geen V&A. Handel kan via DM of V&A. Mijn box viel ook tegen navraag gedaan en ze kon alleen kijken aan de hand van een foto wat er eventueel in zou zitten er was geen lijst gemaakt met wat er allemaal in de box behoorde te zitten

[Voor 4% gewijzigd door Yorinn op 03-10-2016 12:35]

• Snorlexxx
Vandaag bij de Apple store Mn iPad 4 laten unlocken. Helemaal tevreden nu! _/-\o_ _/-\o_ O+

• crunchytail
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-03 13:01
Snorlexxx schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 19:00:
Vandaag bij de Apple store Mn iPad 4 laten unlocken. Helemaal tevreden nu! _/-\o_ _/-\o_ O+
Hoe heb je dit voor elkaar gekregen? Factuur met serienummer van iBood gehad?

• Snorlexxx
crunchytail schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 23:14:
[...]

Nou van ibood moet je niets verwachten... zelf maar iets ondernomen... d:)b

• fvschie
crunchytail schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 23:14:
[...]

Je moet een factuur met serienummer hebben. Die krijg je niet van iBood. Maar daar heb je natuurlijk niet per se iBood voor nodig. Werkte ook voor m'n Apple Watch uit de box.

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Modbreak:En hier stopt het verhaal over aanpassen van facturen. Dit valt onder fraude, waar we op Tweakers niet aan mee willen werken.

| After Hours | Dawn FM | After Life | Tweakers Discord |

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-03 07:43
Op naar de volgende hunt.
Pagina: 1 ... 17 18 19 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op: Geen ruilhandel / V&A posts in dit topic!

Voor ruilen kan je hier terecht -> https://docs.google.com/s...IcfkBp227ncxtE/edit#gid=0
Let op: Let op, dit op eigen risico. Wij beheren deze lijst niet.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee