Toon posts:

[Actie] iBOOD Hunt 1 & 2 September 2016 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 19 Laatste
Acties:
  • 79.439 views

Onderwerpen

• DivZero
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-11-2021

iBOOD hunt topic

iBOOD hunt?

Voor de enkele mensen die geen idee hebben wat een iBOOD hunt is, even de volgende uitleg:
Wat is de iBOOD Hunt?

Normaal gesproken heeft iBOOD slechts 1 super aanbieding per dag.
Tijdens de iBOOD Hunt echter, volgen de aanbiedingen elkaar in hoog tempo op! Zodra een product is uitverkocht verschijnt direct de volgende aanbieding op de website. Dus voor de producten die tijdens de iBOOD Hunt worden aangeboden geldt nog meer dan voor de andere iBOOD aanbiedingen, je moet er heel snel bij zijn want op is op! De producten die tijdens de iBOOD Hunt worden verkocht kunnen wellicht in een lichtbeschadigde verpakking arriveren en het is mogelijk dat de verpakking al eens open is geweest. De producten zijn echter perfect in orde en ook voor deze producten geldt de volledige fabrieksgarantie.

Tijdens de Hunt komen zowel oude als nieuwe aanbiedingen in hoog tempo voorbij. De producten die al eens op iBOOD zijn aangeboden worden tijdens de Hunt vaak nÛg goedkoper aangeboden dan voorheen. Dus als jij je favoriete iBOOD aanbieding gemist hebt dan heb je in de Hunt misschien nog een nieuwe kans.

Hoe weet ik wanneer de iBOOD hunt bezig is?

We kondigen een iBOOD Hunt niet altijd van te voren aan, maar je kunt de iBOOD Hunt eenvoudig herkennen aan de blauwe zwaailichten op de website!
Als de Hunt is afgelopen dan verdwijnen deze vanzelf weer en komt het normale ritme van 1 aanbieding per dag weer terug. Je kunt de hunt regelmatig verwachten op iBOOD, dus houd de site goed in de gaten!
Goed, er staat iets in over zwaailichten. Die zien er zo uit:
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/img/sirenes.gif

Waarom een iBOOD hunt topic

Tijdens een iBOOD hunt zit half Nederland al dan niet automatisch op de F5 knop te rammen. Helaas is de infrastructuur van iBOOD niet berekend op een dergelijk bezoekersaantal. Het gevolg is dat het forum van iBOOD er waarschijnlijk weer als eerste uitvliegt om capaciteit voor de hunt beschikbaar te maken. Bezoekers van iBOOD vonden in het verleden de servers van Tweakers een stabiele en prettige omgeving om te kunnen discussieren tijdens de iBOOD hunt. Om deze reden zijn dit en voorgaande topics ontstaan.

Handige linkjes voor tijdens de hunt

Natuurlijk kan het soms lastig zijn om je object van keuze in je begeerde hartje te krijgen.
Gebruik maken van de volgende links kan ervoor zorgen dat het hunten wat gemakkelijker is:Externe sites ter ondersteuning van de Hunt:

Vaak gestelde vragen

:? Wat is een box/ wat is die box waar jullie het over hebben?
De beruchte en befaamde iBOOD box, hier betaal je een X bedrag (30, 40, 50 euro) en dan krijg je een verrassingsdoos met producten ter waarde van het bedrag wat je hebt betaald of meer. Wat er in zit is altijd een verrassing, maar er zijn voorbeelden van te vinden op YouTube wat mensen in het verleden ontvangen hebben. Lees hier meer over de iBOOD BOX.

:? Moet ik voor elk product apart verzendkosten betalen?
Ja, helaas betaal je apart voor elk product de verzendkosten, zelfs bij een 1 euro product. Je moet alle producten ook apart afrekenen omdat de aanbiedingen elkaar zo snel opvolgen.

:? Is het echt zo goedkoop, die hunt?
Houd allereerst natuurlijk de pricewatch in de gaten ter vergelijking, maar vaak zijn de producten die vandaag worden aangeboden goedkoper dan toen iBOOD ze voor het eerst aanbood. Dat kan van 5 tot 50 euro goedkoper zijn ten opzichte van de eerste iBOOD dagaanbieding.

:? Wanneer is de hunt?
Vaak stuurt iBOOD een paar dagen van te voren een emailtje met "Pssst, de iBOOD HUNT komt er aan" en vaak kun je op de twitter van iBOOD (@ibood) ook hints vinden over de hunt. Als je dit leest is de hunt waarschijnlijk bezig, dus opletten geblazen! Dit keer is de Hunt woensdag op donderdagnacht op 1 & 2 september 2016!

:? Dit topic zit vol slowchatters, hoe zit dat?
Tijdens de hunt mag hier geslowchat worden, verder kun je op de IRC terecht: http://irc.tweakers.net/iboodhunt

:? Waar kan ik alle producten vinden die al geweest zijn?
Op de ibood website; http://nl-nl.forum.ibood.com/ of op http://producthistory.eu

:? Waar is die directe bestelpagina ook alweer?
Als je ingelogd bent bij iBOOD klik je hier: https://order.ibood.com/nl/nl/order_request/

:? Op welk moment is de aanbieding voor jou?
De aanbieding is voor jouw op het moment dat je op het betaal scherm komt; dan heb je 15 minuten de tijd.

:? Kun je in BelgiÎ/Nederland ook meedoen?
Je kan, net zoals bij de gewone iBOOD producten, enkel iets bestellen als je een geldig postadres hebt in het land waar de hunt bezig is.

Regeltjes om te reageren

Aangezien het discussiegehalte tijdens een hunt wat gevaar loopt en men halverwege de nacht nogal eens wil overgaan op een extreem slowchat gehalte, heeft de crew een paar duidelijke regels opgesteld.
  • Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
  • Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen direct bestraft worden met een dagban.
  • Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
  • De OP van dit topic kan direct gebruikt worden voor alle nieuwe hunts. De regeltjes gelden voor alle nieuwe hunts.
  • Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan even een TopicReport aan naast de titel van het topic
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/img/sirenes.gif Happy posting! http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/img/sirenes.gif

Bron: https://www.facebook.com/events/1153711181378466/

iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniël-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen

• DivZero
We gaan weer hunten :Y)

iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniël-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:48
Ik heb er weer zin in! Vorige Hunt heeft zeer goed uitgepakt (pun intended) :D

Mijn box van afgelopen hunt
Richh in "[Actie] iBOOD Hunt 6 & 7 juni 2016"

[Voor 54% gewijzigd door Richh op 22-08-2016 17:43]

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06:25
Crapbox gescoord vorige hunt, als de box weer voorbij komt bestel ik wel in de hoop eens een goeie box te scoren. Man wat een baggerboxen zaten er nog tussen!

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

• bryanvan
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-03 23:03
coyote1980 schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 22:28:
Crapbox gescoord vorige hunt, als de box weer voorbij komt bestel ik wel in de hoop eens een goeie box te scoren. Man wat een baggerboxen zaten er nog tussen!
Als je de box kan krijgen... ik heb de afgelopen 4 keer steeds geen box kunnen krijgen i.v.m. mooie gateway errors :).

PSN: bryanlost

• Valandin
  • Registratie: September 2011
Ik ben deze hunt nog vrij ook :D Goed getimede minibreak van werk dus.

[Voor 37% gewijzigd door Valandin op 23-08-2016 08:14]

• Jordyyyyy
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:22
Waar kan ik een script vinden voor het kopen van een box? Vorige keer als er een box voorbij kwam was ie al na 1 ms uitverkocht, lijkt me sterk dat die niet met behulp van scripts zijn gekocht...

• harmpie21
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08:30
*knip*

[Voor 96% gewijzigd door Perkouw op 27-08-2016 21:04]

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

• Tronic
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-03 12:54
Ik sta weer met de vroege te werken die week, dus voor mij zal er niet veel huntplezier in zitten vrees ik. Zou nog wel wat 'uitzet' kunnen gebruiken though.
NIEUW: Live chat & HUNT TV

Hunten in je eentje is leuk, maar samen wordt het nog veel leuker! Deze HUNT is het nog makkelijker om contact te leggen met onze community dankzij de Live Chat!
Bron
Oei Daniël, je krijgt concurrentie :P

• ITsEZ
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21-03 22:40

ITsEZ

parttime all-rounder

[...]

* Zucht *

Beginnen we weer... :(
Zucht in het algemeen ja, Afgelopen 5 hunts was het gewoon onmogelijk om een box te krijgen omdat de servers er uit vliegen, niet interessant meer als er 5 minuten een box beschikbaar is en 3 mensen tot de bestel pagina komen :O :O.
De overige deals zijn gewoon saaie mediamarkt dumpertjes -O-

What you see is always what you get.

• Jordyyyyy
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:22
Mijn vraag naar een script was dan ook meer sarcastisch, heel die hunt bestaat uit de hele dag onzinnige "aanbiedingen" en als er dan zo een box langs komt kan een normaal persoon niets bestellen.
Ik snap nog steeds niet, naast de gezelligheid van zo een live chat, waarom mensen mee doen aan deze poppenkast. 90% van de aanbiedingen is gewoon een slechte deal.

• DonkMatt
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-02 19:35
Jordyyyyy schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 08:15:Ik snap nog steeds niet, naast de gezelligheid van zo een live chat, waarom mensen mee doen aan deze poppenkast. 90% van de aanbiedingen is gewoon een slechte deal.
Voor mij begon de hunt ooit als een uitgelezen kans om een elektronicaproduct met grote korting te kunnen kopen. Toen ging het me ook niet alleen om de box en je zag ook dat veel items al snel uitverkocht waren. Nu is het meer de MediaMarkt outlet en dan nog scheelt het vaak erg weinig met de winkelprijs, zeker als je die belachelijke verzendkosten erbij rekent.
Ik zal af en toe eens kijken en mocht de box toevallig langskomen dan probeer ik het wel, maar ben al lang niet meer teleurgesteld als ik hem niet scoor. En dat zou niemand moeten zijn imho.

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:43

TommyGun

Stik er maar in!

Maar weer 's proberen een box te scoren, nog nooit gelukt :(

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• Richh
Jordyyyyy schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 08:15:
Mijn vraag naar een script was dan ook meer sarcastisch, heel die hunt bestaat uit de hele dag onzinnige "aanbiedingen" en als er dan zo een box langs komt kan een normaal persoon niets bestellen.
Ik snap nog steeds niet, naast de gezelligheid van zo een live chat, waarom mensen mee doen aan deze poppenkast. 90% van de aanbiedingen is gewoon een slechte deal.
Wat een onzin. Een box is niet te scripten, je moet nog altijd door die captcha. Ja, je zou het formulier in 1 klik in kunnen vullen, maar het is allemaal afhankelijk van geluk met de loadbalancer. Een normaal persoon heeft daar net zoveel kans mee dan een scripter, een scripter kan hooguit meer pogingen doen.
Mensen doen hier net alsof dat allemaal aan de servers en de scripters ligt. Die mensen mogen eerst eens over het volgende nadenken: hoeveel boxen heeft iBood en hoe werkt een loadbalancer -> hoe heeft iBood die combinatie ingericht? Logisch, toch?

Ik doe zelf mee voor de chat en die 10% van de aanbiedingen :)

• DivZero
Tronic schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 21:00:
Ik sta weer met de vroege te werken die week, dus voor mij zal er niet veel huntplezier in zitten vrees ik. Zou nog wel wat 'uitzet' kunnen gebruiken though.

[...]

Oei Daniël, je krijgt concurrentie :P
Haha ja, ze gaan ook een chat aanbieden, net als http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/

Ik ben benieuwd hoe ze dat vormgeven. Het is al snel een gekkenhuis in zo'n chat :9

• Tronic
DivZero schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 19:44:
[...] Het is al snel een gekkenhuis in zo'n chat :9
Haha, als iemand het kan weten ben jij het :Y)

• rookie no. 1
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22-03 09:53
Nee, ik kan niet en ik wil niet :p Succes, scoor mijn box maar lieve mensen :)

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Kak, net als ik een midweek weg ga komt er een hunt >.<

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:25
miicker schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 21:15:
Kak, net als ik een midweek weg ga komt er een hunt >.<
Heb je wat te doen tijdens de vakantie d:)b

Zelf sla ik hem over. Box hoef je het niet meer voor te doen (op een enkele box daargelaten, maar een loterij winnen is makkelijker tegenwoordig) en de aanbiedingen zijn ook niet zo sterk meer...

• Richh
DivZero schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 19:44:
[...]

Haha ja, ze gaan ook een chat aanbieden, net als http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/

Ik ben benieuwd hoe ze dat vormgeven. Het is al snel een gekkenhuis in zo'n chat :9
Ik ga gewoon naar 1DK hoor! _/-\o_

• Cidadao
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 01-01 18:52
Die 2 laptops van de laatste box alleen al waren een prachtige score. I'm in!

• DivZero
Richh schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 11:09:
[...]

Ik ga gewoon naar 1DK hoor! _/-\o_
Gezellig 8)

• van duin
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-11-2020
scriptjes klaar en hopelijk weer leuke boxjen scoren!!

• DonkMatt
van duin schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 16:22:

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:51
van duin schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 16:22:
Das toch niet eerlijk....
Hoe moet ik nu een box scoren als mensen zoals jij met scriptjes werken.
Een manier om op te lossen.

SHARE WITH ME! :D

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15:42
Wat toevallig. Net nu ik nieuwe sokken nodig heb. 12 paar voor €6 + €5.95 lijkt me wel wat.

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

• Thofie
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 15:35
Ample Energy schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 20:27:
Wat toevallig. Net nu ik nieuwe sokken nodig heb. 12 paar voor €6 + €5.95 lijkt me wel wat.
Bij de hema 10 voor €8 :X

• mrc4nl
  • Laatst online: 15:23

mrc4nl

Procrastinatie expert

Hunt gaat al jaren achteruit, ik volg de hunt al tijden niet meer voor de aanbiedening/box maar voor de gezelligheid in de chat/forum.

ora et labora

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15:42
Maat 44-46, zwart, niet te kort, niet te lang? Als je een linkje hebt zou ik dat op prijs stellen!
Scheelt me weer naar al die onzinnige zooi te moeten kijken :P

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

• R4m0n_46
  • Laatst online: 16:17
Ben nog op zoek naar een 7.2 receiver, toch de hunt maar ff in de gaten houden.

• Thofie
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 15:35
Ample Energy schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 21:10:
[...]

Maat 44-46, zwart, niet te kort, niet te lang? Als je een linkje hebt zou ik dat op prijs stellen!
Scheelt me weer naar al die onzinnige zooi te moeten kijken :P
Was een aanbieding die blijkbaar tot vorige week was (1+1 gratis)
Er is nu stapelkorting, dus als je nog 35 paar sokken nodig hebt, heb je alsnog 50% korting:
http://www.hema.nl/winkel...ak+herensokken+fresh+feet

• Richh
Ja, maar dat zijn natuurlijk geen echte Business sokken zoals Pierre Cardin die kan maken :9

• Tronic
mrc4nl schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 20:55:
Hunt gaat al jaren achteruit, ik volg de hunt al tijden niet meer voor de aanbiedening/box maar voor de gezelligheid in de chat/forum.
Ik denk dat de meeste die mentaliteit ondertussen hebben aangenomen, om niet teleurgesteld te zijn als het weer voorbij is.

Toch hoop je nog elke keer een beetje dat het weer eens een hunt zoals vroeger gaat worden. Ik vrees alleen dat het hele 'online shoppen' te fel veranderd is de laatste paar jaren om zoiets nog rendabel te houden...

• crunchytail
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-03 13:01
In mijn vorige Box zat een lege verpakking van een DJI OSMO. Verder was vrijwel alles defecte rotzooi. Ditmaal hopelijk meer geluk.

• Richh
crunchytail schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 18:17:
In mijn vorige Box zat een lege verpakking van een DJI OSMO. Verder was vrijwel alles defecte rotzooi. Ditmaal hopelijk meer geluk.
IBood stopt nooit lege verpakkingen in boxen. Contact opgenomen destijds? Klinkt als jatwerk.

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Dit jaar ga ik ook eens meedoen, hopelijk zit er wat moois tussen en ontvangen we geen replica zooi ;)

39

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:14

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Benieuwd wat er dit keer in de hunt zal zitten. Weer pallets vol afgeschreven Dora meuk en trolley-koffers of wat nuttigers spul?

Nog een paar uurtjes en we zullen het weten. :)

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:35

TheVMaster

Moderator WOS
Ik ben ook heel erg benieuwd...vorige box zat wel paar interessante items in, maar niet echt iets spectaculairs....behalve een JBL Synchros 400 nog wat.

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-11-2022
Misschien zitten er wel mooie head tennisrackets in - maandje geleden besteld, tot drie keer toe uitgesteld qua levering, en uiteindelijk zijn de verkeerde rackets geleverd.
als iemand Head Youtek Graphene Speed MP L3 voorbij ziet komen, laat het me weten ;)

• DonkMatt
Net begonnen en de app van iBood ligt er nu al uit.

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:02
Maar de hunt op 1 gedeelte? Jammer...

-

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
Gaan we weer

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

• Cevie
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-03 21:01
veel hunt plezier

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Chat van 1dagskoopjes werkt niet voor me. Kan niet inloggen?

| After Hours | Dawn FM | After Life | Tweakers Discord |

• Richh
Succes iedereen :)

In de iBood chat maken ze van 'kopen', 'k**pen' - wtf :P

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Is er een manier om die "BOING" uit te zetten?

Edit:
lol, staat gewoon een button, en ik zit in settings te zoeken 8)7

[Voor 45% gewijzigd door Fietsbel op 01-09-2016 00:12]

39

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

stiekem ben ik meer in de stemming voor keukenaccesoires dan electronica. misschiern ga ik nog een snijplankset scoren

ora et labora

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:12

Wildfire

Joy to the world!

Ik ben momenteel (nog) werkloos en kan dus maar beter wegblijven bij de Hunt... ook al komt er de laatste paar hunts niet veel soeps meer voorbij, je zult altijd zien dat ik toch iets tegenkom wat ik niet aan me kan voorbij laten gaan... :P

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• IJS-T
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11:34
Hoop dit keer toch eindelijk een box te scoren maar acht de kans klein. Vorige hunt tot einde doorgegaan, maar geen box meer. Erg teleurstellend.

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

IJS-T schreef op donderdag 01 september 2016 @ 00:17:
Hoop dit keer toch eindelijk een box te scoren maar acht de kans klein. Vorige hunt tot einde doorgegaan, maar geen box meer. Erg teleurstellend.
Pffft... elke keer als ik de box een keer zag, lukte het me niet te bestellen. Of meteen serverfouten, of in het bestelproces (als ik zover al kwam) time-outs, serverfouten en melding dat mijn juist ingevulde captcha verkeerd was.... Al een keer of tien meegemaakt, dus heb weinig hoop ooit een box te kunnen scoren. Bij voorbaat een kansloze exercitie... :(

[Voor 5% gewijzigd door Wildfire op 01-09-2016 00:19]

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

3 kleuren iphones, je kan slechts uit 2 kiezen, het gaat alweer lekekr bij ibood :')

ora et labora

• Edd
De hunt is nog maar 20 minuten oud en ik vind hem nu al saai... :Z

-

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:14

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Veel plezier allemaal! :)
Ik ga de komende paar dagen zo nu en dan even kijken of er nog wat spannend voorbij komt. Zag net al een hangmat voorbijkomen. Helaas is de zomer al voorbij, maar het is weer een leuk productje tussen de refurbs door...

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

• Edd
Daarom komt ie nu ook bij de Hunt langs, de fabrikant moet er vanaf ;)

-

• paulus_01
AW_Bos schreef op donderdag 01 september 2016 @ 00:20:
Veel plezier allemaal! :)
Ik ga de komende paar dagen zo nu en dan even kijken of er nog wat spannend voorbij komt. Zag net al een hangmat voorbijkomen. Helaas is de zomer al voorbij, maar het is weer een leuk productje tussen de refurbs door...
Ach ja, echte aanbiedingen scoor je al lang niet meer bij Ibood.

Gelukkig zijn er genoeg alternatieven om je ook na, voor of tijdens de hunt mee bezig te houden die waarschijnlijk meer opleveren....

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Ik twijfelde voor de hangmat, in de serre komt het altijd wel van pas :)

39

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

Fietsbel schreef op donderdag 01 september 2016 @ 00:22:
Ik twijfelde voor de hangmat, in de serre komt het altijd wel van pas :)
Maar zoals altijd, ga eerst na of ie elders goedkoper is voordat je m koopt. ibood is niet altijd voordeliger

ora et labora

• paulus_01
mrc4nl schreef op donderdag 01 september 2016 @ 00:23:
[...]

Maar zoals altijd, ga eerst na of ie elders goedkoper is voordat je m koopt. ibood is niet altijd voordeliger
Da's het slechtste hunt advies ooit...tijdens de hunt gewoon kopen bij twijfel en daarna uitzoeken of je moet gaan annuleren, ja of nee ;)

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

mrc4nl schreef op donderdag 01 september 2016 @ 00:23:
[...]

Klopt, dat hield me ook tegen. En voor je het weet was het een replica :+

39

• PvT.Arj
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-03 00:50
Ik hoop vooral dat er een mooi 17" laptop voorbij komt voor een schappelijke prijs.. Maar dat zal wel weer niet.

Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

Ik ben een beetje traag met plaatjes maken, maar beter laat dan niet.

ora et labora

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

Hurr en ik faal ook nog eens met de upload :')

herkansing
https://imgflip.com/i/19u0qk

ora et labora

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

ok,ik geef het op

ora et labora

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Plaatje in je eerste post zie ik gewoon hoor. :)

Van die stomme "balance boards". :P

[Voor 9% gewijzigd door Wildfire op 01-09-2016 00:33]

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

Wildfire schreef op donderdag 01 september 2016 @ 00:32:
[...]

Plaatje in je eerste post zie ik gewoon hoor. :)
ik had er zo'n meme achtige caption bij. maar blijkbaar verkeerde plaatje geselecteerd ofzo.
deze dus:

volgend plaatje beter, of ik schakel over op mn anime-reactieplaatjes

[Voor 8% gewijzigd door mrc4nl op 01-09-2016 00:35]

ora et labora

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:19
Finlux FL3222 – 32 inch LED-TV met ingebouwde DVD-speler
van € 249 voor € 179,95 (+ 8,95)

Ouderwets. :)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

Jumpman schreef op donderdag 01 september 2016 @ 00:35:
Finlux FL3222 – 32 inch LED-TV met ingebouwde DVD-speler
van € 249 voor € 179,95 (+ 8,95)

Ouderwets. :)

ora et labora

• paulus_01
meh, nog geen eens een rand...of ja :P

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

ora et labora

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
De Media Markt Hunt is los.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:19
paulus_01 schreef op donderdag 01 september 2016 @ 00:38:
meh, nog geen eens een rand...of ja :P
Op het scherm en de bezel kan je een 40" beeld projecteren. ;)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

Hoor wie klopt daar kinderen?
-ooh dat is sinterklaas met zn nieuwe makita!

ora et labora

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
M'n Pierr Cardin sokken uit de hunt van juni 2013 beginnen nu achter elkaar kapot te gaan.

Mooi aan vervanging toe dus deze hunt!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

"Boren in steen, hout, metaal"
Damn, geen plastic

39

• DonkMatt
In het begin ging het even stroef met de website, vooral de mobiele versie. Nu laadt ie beter, al merk ik wel verschil in auto refresh bij mobiele versie en desktopversie.

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
Kan die boormachine worden gebruikt om slagroom te kloppen?

• DonkMatt
NotSoSteady schreef op donderdag 01 september 2016 @ 00:49:
Kan die boormachine worden gebruikt om slagroom te kloppen?
Klopt.

• paulus_01
b-o-(o)-r-i-n-g......

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

"Ultra fit"

word de dat ook als je ze eet?

ora et labora

• PvT.Arj
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-03 00:50
mrc4nl schreef op donderdag 01 september 2016 @ 00:46:
Hoor wie klopt daar kinderen?
-ooh dat is sinterklaas met zn nieuwe makita!
Dat was zowaar een keer een echt mooie aanbieding inderdaad. Ga je geen spijt van krijgen, fijn gereedschap van Makita!

Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan

• iamzero456
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-03 14:16
Die Makita (mijn eerste overigens) , kan je daar ook mee schroeven neem ik aan? :P

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

arjanpvt schreef op donderdag 01 september 2016 @ 00:56:
[...]

Dat was zowaar een keer een echt mooie aanbieding inderdaad. Ga je geen spijt van krijgen, fijn gereedschap van Makita!
mn vader heeft een hele coolectie makita voor zn werk , stuk beter dan het gemiddelde consumentenspul :Y

ora et labora

• Frozen
  • Laatst online: 22-03 15:57

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

arjanpvt schreef op donderdag 01 september 2016 @ 00:56:
[...]

is 20 euro goedkoper op een andere website

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• iamzero456
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-03 14:16
Frozen schreef op donderdag 01 september 2016 @ 01:01:
[...]

is 20 euro goedkoper op een andere website
Heb je een link?

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

ora et labora

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

is wel een ander typenummer

39

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

aan de foto te zien ook een een meer simpele uitvoering, jup minder koppel

[Voor 4% gewijzigd door mrc4nl op 01-09-2016 01:05]

ora et labora

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

65 inch Ultra HD Smart-TV met webOS 2.0 - Voor KI Tang

Is Ki Tang in da house? ibood heeft een tv voor je!

ora et labora

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:29

HaterFrame

Well... Poo came out!

Hopen dat ik dan deze keer mag betalen voor een doos, tot 3x toe een doos gehad maar daarna drama :(

I am the great Cornholio!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

WTF... Wie is Harmen Haan?

• Cidadao
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 01-01 18:52
dit begint al op een box te lijken...jammer van de straling

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

DJI Phantom 3 Professional drone met 4K-camera - Voor Cederique Maes

ora et labora

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

Ik ben weg hier, welterusten

ora et labora

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

doeiiiiiiiii

39

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Ik ga toch ook maar eens m'n nestje opzoeken. Kan m'n nachtrust goed gebruiken eigenlijk. :P

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Zo he, mooi plaatje van Parrot....

39

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Heel duidelijk wat het precies is idd... Ach ja, heb wat te doen in de nachtdienst :)

• DonkMatt
Mensen het is niet echt! Het is een box!!! Doe hem in je winkelwagen, dan afrekenen en je zult het zien: je krijgt een doos thuisgestuurd.
Pagina: 1 2 3 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op: Geen ruilhandel / V&A posts in dit topic!

Voor ruilen kan je hier terecht -> https://docs.google.com/s...IcfkBp227ncxtE/edit#gid=0
Let op: Let op, dit op eigen risico. Wij beheren deze lijst niet.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee