Toon posts:

[Actie] iBOOD Hunt 22 & 23 November 2016 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 18 Laatste
Acties:
  • 69.747 views

Onderwerpen

• DivZero
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-11-2021

iBOOD hunt topic

iBOOD hunt?

Voor de enkele mensen die geen idee hebben wat een iBOOD hunt is, even de volgende uitleg:
Wat is de iBOOD Hunt?

Normaal gesproken heeft iBOOD slechts 1 super aanbieding per dag.
Tijdens de iBOOD Hunt echter, volgen de aanbiedingen elkaar in hoog tempo op! Zodra een product is uitverkocht verschijnt direct de volgende aanbieding op de website. Dus voor de producten die tijdens de iBOOD Hunt worden aangeboden geldt nog meer dan voor de andere iBOOD aanbiedingen, je moet er heel snel bij zijn want op is op! De producten die tijdens de iBOOD Hunt worden verkocht kunnen wellicht in een lichtbeschadigde verpakking arriveren en het is mogelijk dat de verpakking al eens open is geweest. De producten zijn echter perfect in orde en ook voor deze producten geldt de volledige fabrieksgarantie.

Tijdens de Hunt komen zowel oude als nieuwe aanbiedingen in hoog tempo voorbij. De producten die al eens op iBOOD zijn aangeboden worden tijdens de Hunt vaak nÛg goedkoper aangeboden dan voorheen. Dus als jij je favoriete iBOOD aanbieding gemist hebt dan heb je in de Hunt misschien nog een nieuwe kans.

Hoe weet ik wanneer de iBOOD hunt bezig is?

We kondigen een iBOOD Hunt niet altijd van te voren aan, maar je kunt de iBOOD Hunt eenvoudig herkennen aan de blauwe zwaailichten op de website!
Als de Hunt is afgelopen dan verdwijnen deze vanzelf weer en komt het normale ritme van 1 aanbieding per dag weer terug. Je kunt de hunt regelmatig verwachten op iBOOD, dus houd de site goed in de gaten!
Goed, er staat iets in over zwaailichten. Die zien er zo uit:
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/img/sirenes.gif

Waarom een iBOOD hunt topic

Tijdens een iBOOD hunt zit half Nederland al dan niet automatisch op de F5 knop te rammen. Helaas is de infrastructuur van iBOOD niet berekend op een dergelijk bezoekersaantal. Het gevolg is dat het forum van iBOOD er waarschijnlijk weer als eerste uitvliegt om capaciteit voor de hunt beschikbaar te maken. Bezoekers van iBOOD vonden in het verleden de servers van Tweakers een stabiele en prettige omgeving om te kunnen discussieren tijdens de iBOOD hunt. Om deze reden zijn dit en voorgaande topics ontstaan.

Handige linkjes voor tijdens de hunt

Natuurlijk kan het soms lastig zijn om je object van keuze in je begeerde hartje te krijgen.
Gebruik maken van de volgende links kan ervoor zorgen dat het hunten wat gemakkelijker is:Externe sites ter ondersteuning van de Hunt:

Vaak gestelde vragen

:? Wat is een box/ wat is die box waar jullie het over hebben?
De beruchte en befaamde iBOOD box, hier betaal je een X bedrag (30, 40, 50 euro) en dan krijg je een verrassingsdoos met producten ter waarde van het bedrag wat je hebt betaald of meer. Wat er in zit is altijd een verrassing, maar er zijn voorbeelden van te vinden op YouTube wat mensen in het verleden ontvangen hebben. Lees hier meer over de iBOOD BOX.

:? Moet ik voor elk product apart verzendkosten betalen?
Ja, helaas betaal je apart voor elk product de verzendkosten, zelfs bij een 1 euro product. Je moet alle producten ook apart afrekenen omdat de aanbiedingen elkaar zo snel opvolgen.

:? Is het echt zo goedkoop, die hunt?
Houd allereerst natuurlijk de pricewatch in de gaten ter vergelijking, maar vaak zijn de producten die vandaag worden aangeboden goedkoper dan toen iBOOD ze voor het eerst aanbood. Dat kan van 5 tot 50 euro goedkoper zijn ten opzichte van de eerste iBOOD dagaanbieding.

:? Wanneer is de hunt?
Vaak stuurt iBOOD een paar dagen van te voren een emailtje met "Pssst, de iBOOD HUNT komt er aan" en vaak kun je op de twitter van iBOOD (@ibood) ook hints vinden over de hunt. Als je dit leest is de hunt waarschijnlijk bezig, dus opletten geblazen! Dit keer is de Hunt maandag op dinsdagnacht op 22 & 23 november 2016!

:? Dit topic zit vol slowchatters, hoe zit dat?
Tijdens de hunt mag hier geslowchat worden, verder kun je op de IRC terecht: http://irc.tweakers.net/iboodhunt

:? Waar kan ik alle producten vinden die al geweest zijn?
Op de ibood website; http://nl-nl.forum.ibood.com/ of op http://producthistory.eu

:? Waar is die directe bestelpagina ook alweer?
Als je ingelogd bent bij iBOOD klik je hier: https://order.ibood.com/nl/nl/order_request/

:? Op welk moment is de aanbieding voor jou?
De aanbieding is voor jouw op het moment dat je op het betaal scherm komt; dan heb je 15 minuten de tijd.

:? Kun je in BelgiÎ/Nederland ook meedoen?
Je kan, net zoals bij de gewone iBOOD producten, enkel iets bestellen als je een geldig postadres hebt in het land waar de hunt bezig is.

Regeltjes om te reageren

Aangezien het discussiegehalte tijdens een hunt wat gevaar loopt en men halverwege de nacht nogal eens wil overgaan op een extreem slowchat gehalte, heeft de crew een paar duidelijke regels opgesteld.
  • Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
  • Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen direct bestraft worden met een dagban.
  • Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
  • De OP van dit topic kan direct gebruikt worden voor alle nieuwe hunts. De regeltjes gelden voor alle nieuwe hunts.
  • Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan even een TopicReport aan naast de titel van het topic
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/img/sirenes.gif Happy posting! http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/img/sirenes.gif

Bron: https://www.facebook.com/...360625271/?type=3&theater

iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniël-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen

• piqueno11
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 28-04 09:01
Mooi! Hopen dat ik weer een mooie box kan bemachtigen ( of een paar :D )

Huidige setup : I5-4460 @ 3.2GHz -ASRock B85M Pro4 - MSI Radeon R9 280 Gaming 3G - Crucial MX100 256GB SSD - Crucial Ballistix 8GB 1600mhz - CoolerMaster N300 - Gelid Solutions Tranquillo Rev.2

• jesse111
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14:10
Vorige keer kwam ik tot mijn winkelmandje maar werd niet door gereferred naar mn betaalscherm :/

Dit keer maar weer proberen om een box te halen! Heb er vertrouwen in :D

• boymen35
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 28-05 20:24
Nog nooit hieraan mee gedaan. Maar die boxen zien er wel erg aantrekkelijk uit. Misschien een poging doen dan om zo'n box te kopen :D

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20:47
DivZero schreef op donderdag 17 november 2016 @ 12:31:
Tijdens een iBOOD hunt zit half Nederland bijna niemand meer al dan niet automatisch op de F5 knop te rammen.
FTFY :)

Na een aantal jaar te hebben ge-F5'd, heb ik de laatste paar hunts overgeslagen. Ik zal deze hunt zo nu en dan kijken, maar de laatste paar keer was het 3x niets helaas.

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 00:12
Yes! Ik heb nog steeds sokken, kussenslopen en een dekbedovertrek nodig!
Die Box mogen jullie houden :P Als ik hem zie klik ik er misschien wel op, maar de vorige keer dat ik meedeed leverde dat te veel stress op :P Maar dan zie je de laptops en Surfaces verschijnen in het uitpaktopic en dan denk je toch wel 'hmm, volgende keer...'.

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

• egbert-jan
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 31-05 12:19
kan je zo'n box nou altijd retourneren wanneer het echt niets voorstelt?

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:58
egbert-jan schreef op donderdag 17 november 2016 @ 13:57:
kan je zo'n box nou altijd retourneren wanneer het echt niets voorstelt?
jep, kan gewoon.

Al zou ik me niet te rijk rekenen. Ja er zijn boxen met laptops en smartphones....
maar er zijn mee rdan genoeg boxen met oude kleding en sokken. :+

Zelf ga ik niet eens meer voor boxen. Teveel stress, te weinig reward. Ik denk dat ik zo nu en dan een blik werp.... maar heb niks nodig eigenlijk, en de deals zijn vrij waardeloos de laatste jaren

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Waah schreef op donderdag 17 november 2016 @ 14:12:
[...]
maar heb niks nodig eigenlijk
Dat is toch geen reden om niks te kopen als Tweaker.

Ik ga hem even in de gaten houden of ik een mooie 55 inch TV kan scoren.

• sw1ss
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-05 18:14
Als iedereen enkel iets moest kopen als hij het nodig had zouden veel van die Chinese webshops al lang failliet zijn.. :D

• Waah
Ik heb juist veel van dat spul wel nodig.... kabels, stofzuigrobots, soldeerkitjes.... :+
Maar ik heb een prima TV, dus nee hoef geen nieuwe 55 inch... Zeker niet als ik hem niet vooraf kan bekijken.

• tweakertjee
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 31-05 22:04
Klopt het dat de hunt ( ben geintereseerd in de box) begint op 22-11 om 24:00 / 23-11 0:00 ?

• Waah
tweakertjee schreef op donderdag 17 november 2016 @ 15:56:
Klopt het dat de hunt ( ben geintereseerd in de box) begint op 22-11 om 24:00 / 23-11 0:00 ?
Maandag op dinsdagnacht. (dus 21-11 op 22-11 om 0:00).
Het is namelijk de 22e (de hele dag) en de 23e (de hele dag)

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-04 21:16
Ik zit eindelijk niet meer achter een proxy dus ik kan nu misschien wel snel die box scoren...

Yavu Steam Profile Lanithro

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Deze hunt proberen eindelijk m'n eerste box te scoren :D

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

• donaldk
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-04 09:17
Dit topic is niet bedoeld voor aankoopadvies. Wij weten ook niet van te voren wie/wat/wanneer er langs komt.

[Voor 84% gewijzigd door Yorinn op 17-11-2016 23:49]

• Murrays
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-06 07:45
Bookmarked. Ik zal de hunt proberen in de gaten te houden!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:31

TommyGun

Stik er maar in!

sw1ss schreef op donderdag 17 november 2016 @ 15:04:
Als iedereen enkel iets moest kopen als hij het nodig had zouden veel van die Chinese webshops al lang failliet zijn.. :D
So true :D

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• Saitek
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16:29
Aanwezig, ben benieuwd wat langs komt.

• Cevie
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 24-05 22:55
nog een uurtje en dan kunnen we weer starten

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:57
Ik ga hem ook weer volgen, maar niet al te die-hard. Dit jaar al 2 boxen weten te bemachtigen, daar mag ik voor 2016 ook wel tevreden mee zijn :P De tweede box was ook beduidend minder waard dan de eerste die ik dit jaar had (netto opbrengst 800 vs 200). Ook had de eerste wat meer prullaria wat ik zelf kon gebruiken.
Jammer genoeg nog geen box gehad met een stuk dure elektronica wat ik zelf wil blijven gebruiken...

Maar mocht ik toevallig op het juiste moment kijken.. dan ga ik het natuurlijk wel proberen :)

Ben benieuwd wat er dit maal langs gaat komen!

[Voor 16% gewijzigd door Richh op 21-11-2016 23:10]

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Nog 3 kwartier mensen, dan start de hunt weer.

de ibood hunt, 48 hours of your life wasted while watching old crap nobody needs being sold for 1 buck less then retail :')

Count me in

• Cevie
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 24-05 22:55
happy hunting!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:54

mrc4nl

Procrastinatie expert

begint deze onzin weer :')

ora et labora

• Webcare iBOOD
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-10-2021

Webcare iBOOD

Bedrijfsaccount iBOOD
Zo Tweakers. De HUNT is begonnen en we gunnen jullie een bliksemstart!

We hebben 10 Free Shipping vouchers voor jullie klaar liggen. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt!

Voor Nederlandse HUNT'ers:
6LGW6GCCXURHBA6
PU6K6GCCXHCQUYF
D4PK6GCCXQ6Z3VF
NGZ66GCCX95RUUH
J8D26GCCXZJT44K

Voor Belgische HUNT'ers:
CS9K6G3YYJBFXMF
39GC6G3YYXG9UGB
Q9LQ6G3YYX5EAV5
35QV6G3YYNGM5EE
VH826G3YYSES4LK

Happy Hunting :)

• Saitek
zin in
waarom is de chat er nog niet

• Twiekkers
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 22:08
De eerste vleesmes is in de aanbieding!

• Ample Energy
Thank you! Jullie zijn wel zo verstandig om even uit dit topic weg te blijven wanneer de box is geweest, toch? Anders namens mijn medetweakers bij voorbaat excuses voor alle verwensingen richting de arme servers :P

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

van pricewatch: Edifier R1700BT

van 160 naar 100, redelijke deal

ora et labora

• Amsterdamn
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 31-05 22:48
Hmm ligt het aan mij of tript de hele website? Om de 5 seconden springt het naar de vorige aanbieding en weer terug.

edit:

:+

[Voor 23% gewijzigd door Amsterdamn op 22-11-2016 00:16]

"Dont believe everything you read on the Internet just because there's a picture with a quote next to it." - Abraham Licoln, 1904.

• Twiekkers
Krijgen jullie ook opeens veel vleesmessen in de aanbieding?

No joke, hij switchte bij mij van vleesmes naar een andere aanbieding een paar keer. :p

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:08
Moet zeggen dat alle deals tot nu toe best netjes zijn zeg!

Signature

• Amsterdamn
product: Sony Xperia Z5 Compact voor €359,95... meh

"Dont believe everything you read on the Internet just because there's a picture with a quote next to it." - Abraham Licoln, 1904.

• Tronic
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 31-05 21:38
Webcare iBOOD schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 00:08:
Zo Tweakers. De HUNT is begonnen en we gunnen jullie een bliksemstart!

We hebben 10 Free Shipping vouchers voor jullie klaar liggen. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt!

Voor Nederlandse HUNT'ers:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Voor Belgische HUNT'ers:[mo]
CS9K6G3YYJBFXMF
39GC6G3YYXG9UGB
Q9LQ6G3YYX5EAV5
35QV6G3YYNGM5EE
VH826G3YYSES4LK */]

Happy Hunting :)
Tof initiatief, maar zet ze volgende keer tussen de [mo]-tag :Y)

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

1dk lijkt er mee te willen stoppen:
Alles komt tot een einde. En nu is het voor 1dagskoopjes.nl ook tijd om te stoppen met de iBOOD Hunt. Zeven jaar lang was deze website the place to be voor alles rondom de iBOOD Hunt. We hebben het vanaf het begin meegemaakt en de iBOOD Hunt uit zien groeien van een kleinschalig evenement dat enkele uren duurde voor iBOODs trouwste klanten tot een groot commercieel succes voor de massa. Tijden veranderen echter.

Ons doel was altijd om de Hunt, ooit het beste online shopping event, makkelijker, leuker en gezelliger te maken. Dat is ons gelukt: een beetje chat, gekke Duitse muziek over ananassen (bedankt Ferdy!), ronddraaiende pizza's en dansende bananen waardoor honderdduizenden mensen samen met ons wakker bleven tijdens de vele hunts.

We waren er om jou een betere Hunt ervaring te geven. Maar de Hunt zelf stond natuurlijk altijd voorop. Helaas is de Hunt niet meer wat het ooit geweest is. Mensen blijven er niet meer voor wakker, mensen durven weer naar het toilet te gaan en het is niet meer iets wat je dagen lang volgt, maar je komt af en toe even kijken. Waar dat precies aan ligt is lastig te zeggen, maar dat dit zo is zien we o.a. terug op Tweakers, Fok, iBOOD Forum en natuurlijk hier.

Er komt dan een punt dat je ermee moet stoppen. Het heeft geen zin om vol te blijven houden dat de Hunt een episch evenement is, terwijl het voor ons vergane glorie is. Als we door zouden blijven gaan zouden we ons doel voorbij schieten. We proberen dan de Hunt zoals wij die gekend hebben in leven te houden in plaats er een episch event van te maken. Die taak ligt bij iBOOD zelf.

ora et labora

• Richh
  • Laatst online: 23:57
Jammer DivZero! De 1dk chat was (naast een mogelijke box) toch wel hetgene waarom ik de hunt volg. Maar ik snap het wel volledig. Het is allang niet meer wat het geweest was.

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

iemand Toilette Spray - 50 ml kopen? :P

ora et labora

• Ample Energy
Holy crap, een voetballende robotdino. Awesome...

• Saitek
die deken is €25,85 L

• rolandos582
  • Laatst online: 20:18
Zon playbar van 800 naar 600 is toch wel een leuke aanbieding. Leuk spul dat Sonos.

• PerfektOne
  • Laatst online: 28-05 23:26

PerfektOne

Striving for Perfektion

Ben benieuwd of er deze keer wel aantrekkelijke aanbiedingen bij zitten. Meestal net 20 euro korting per product hmm :F

XBOX Live Gamertag: PerfektOne

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-05 20:47
Avance schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 00:47:
Ben benieuwd of er deze keer wel aantrekkelijke aanbiedingen bij zitten. Meestal net 20 euro korting per product hmm :F
Doe mij maar een geheugenkaartje dan :P

• PerfektOne

PerfektOne

Striving for Perfektion

paulus_01 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 00:50:
[...]

Doe mij maar een geheugenkaartje dan :P
Haha ja maar los daarvan..

• Amsterdamn
De oude prijzen die ze aangeven dat zijn adviesprijzen toch?

Ik vind het horloge wel netjes eruit zien.

• paulus_01
Lekker druk hier overigens haha, dat en de 1dk boodschap - Ibood nu echt bijna @#(*

Heb zo hetidee dat je nagenoeg alles rond black friday goedkoper gaat vinden...

[Voor 33% gewijzigd door paulus_01 op 22-11-2016 01:03]

• Twiekkers
Tis dat ik geen 500 euro kan uitgeven.... :D

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-05 06:46

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Het is wel maandagavond hé. Niet iedereen heeft morgen een vrije dag / ochtend oid ;)

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

• PerfektOne

PerfektOne

Striving for Perfektion

Ja dat zijn zeker adviesprijzen. Die 2DS was bijvoorbeeld geen 129,- maar 88,- bij Bol.com

• PerfektOne

PerfektOne

Striving for Perfektion

Dat invicta uurwerk is zelfs voor 62,- te krijgen :) :z

• Saitek
pohhh lelijk horloge

• Amsterdamn
Ah oke, goed om te weten zodat ik geen impulsaankopen doe.

Lol het Invicta horloge binnen 10 seconden weg 8)7

[Voor 35% gewijzigd door Amsterdamn op 22-11-2016 01:05]

• PerfektOne

PerfektOne

Striving for Perfektion

Gewoon een venster met google shopping openhouden en nog een venster met tweakers pricewatch >:)

• paulus_01
Hamza schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 01:04:
Ah oke, goed om te weten zodat ik geen impulsaankopen doe.
Daar is de annuleer knop voor....

• Saitek
dikke weegschaal jonge

• rolandos582
Het verbaast me hoevaak de pagina vastloopt. Dan ververs ik en heb ik 3 deals gemist.

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:37
rolandos582 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 01:35:
Het verbaast me hoevaak de pagina vastloopt. Dan ververs ik en heb ik 3 deals gemist.
Geen last van.

PSN ID: Beest41

• rolandos582
ibood site of extern

• SCARfaceE
iBood en 1dk lopen tegelijk hier zonder vastlopers.

• rolandos582
SCARfaceE schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 01:37:
[...]

iBood en 1dk lopen tegelijk hier zonder vastlopers.
Zie wel meer chromegebruikers met klachten. Idk wat het is. Heb het open op 2e scherm tijdens film/gamen oid en hangt hij op oude pagina.

• Frolow
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 30-05 19:52
Zowel met Edge Als Chrome heb ik de Panasonic TV niet langs zien komen...

• SCARfaceE
rolandos582 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 01:39:
[...]

Zie wel meer chromegebruikers met klachten. Idk wat het is. Heb het open op 2e scherm tijdens film/gamen oid en hangt hij op oude pagina.
Wel vreemd ja. Zit ook te gamen en te hunten tegelijk, Hearthstone&Hunt :p.

• Twiekkers
Duuzond eurie!! :D:D:D

Ik gebruik Firefox zonder problemen, nou ja wel 1 probleempje. Geen box. :p

• Saitek
best leuk horloge nog

• rolandos582
te klein voor mij mja :X

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:07

FlyEragon

Alien Monkeys

Damn, nog nooit eerder Hunt topic zo rustig gezien.

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
FlyEragon schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 02:42:
Damn, nog nooit eerder Hunt topic zo rustig gezien.
Laatste jaren valt er ook niet zoveel te beleven.. Als het nog interessant was, zou ik het zeker nog volgen..

Desktop: NZXT H1 2022 (AMD Ryzen 7 5700X / AMD 7900 XTX) -  MBP 16 2021 (M1 Max//64GB/8TB) - S23 Ultra White -  iPad Pro 2021 12.9

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:07

FlyEragon

Alien Monkeys

RWK__ schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 02:48:
[...]

Laatste jaren valt er ook niet zoveel te beleven.. Als het nog interessant was, zou ik het zeker nog volgen..
De boxen val vorige keer waren best wel OK.

• PerfektOne

PerfektOne

Striving for Perfektion

Wil ik eindelijk eens iets bestellen, zit ik in de checkout en wil ik betalen is het product opeens niet meer op voorraad! Was Mortal Kombat X :(

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Mogguh. Damn, 4u lang geen posts.
De hunt is dood :p

Niet gek met een divider voor 3,50 met 7 euro verzendkosten

[Voor 37% gewijzigd door Viper® op 22-11-2016 07:41]

• prld
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01-06 16:28
Hunt is inderdaad dood, weet zelf ook niet of ik wat ga bestellen. Met blackfriday en cybermonday zag ik al betere prijzen voorbij komen

• Twiekkers
Gaat zo'n box het nog waard zijn eigenlijk? Straks krijg ik nog een deken, mes en een kinderdrinkfles erin....

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:55
Ik kan me geen hunt herinneren waar de producten zo langzaam gingen :+
De dozen voor de boxen zullen groter moeten, ze gaan meer overhouden dit jaar >:)

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:56
Ik gluur ook weer even mee :)

• Twiekkers
Kan een IP ban in de chat ervoor zorgen dat je de bel niet meer hoort? :p

• marrik
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-05 12:54

marrik

Live long and prosper

Ik blijf me verbazen over de slechte bereikbaarheid van de site tijdens een hunt.
Auto refresh werkt niet (goed), stomme chat staat op homepage met elke keer de melding dat het max aantal chatters is bereikt, bekijken van eigen profiel werkt zelfs niet! :(
Hoe kan het dat deze site al zo veel keer website van het jaar is? 8)7

Marrik

• Rutix
  • Laatst online: 25-05 12:42
Twiekkers schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 07:43:
Gaat zo'n box het nog waard zijn eigenlijk? Straks krijg ik nog een deken, mes en een kinderdrinkfles erin....
Vorige box was het zeker waard :).

Nothing to see here!

• Lanithro
pfff Bij mij ververst Ibood de pagina niet. Gelukkig heb ik 1dk nog, maar die gaan er ook mee stoppen -O-
Maar an sich snap ik dat wel. Het is niet heel spannend meer, maar toch blijf ik hopen op die box.

• Lanithro
marrik schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 08:31:
Ik blijf me verbazen over de slechte bereikbaarheid van de site tijdens een hunt.
Auto refresh werkt niet (goed), stomme chat staat op homepage met elke keer de melding dat het max aantal chatters is bereikt, bekijken van eigen profiel werkt zelfs niet! :(
Hoe kan het dat deze site al zo veel keer website van het jaar is? 8)7
Doordat ze elke keer een mega box weg geven.

• HomePlayer
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 31-08-2022
Omg net wakker om eens te gaan hunten,
wil inloggen op ibood,

De reis van het leven zit vol teleurstellingen en dit is er één van...
Druk op F5 of probeer het snel nog een keer!

nu al plat die server

• Suicyder
HomePlayer schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 08:33:
Omg net wakker om eens te gaan hunten,
wil inloggen op ibood,

De reis van het leven zit vol teleurstellingen en dit is er één van...
Druk op F5 of probeer het snel nog een keer!

nu al plat die server
En dan is er nog niet eens een box. Zo kom je er ook niet als inloggen al een drama is :+

• Electromonkey
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-06 10:51
Als zelfs die gasten van 1dk ermee gaan stoppen dan is het voor ons ook de hoogste tijd denk ik :'(
Leuke en vermoeiende dagen meegemaakt maar de laatste keren is gewoon dikke ruk! :(

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:56
Die pagina wilt niet automatisch verversen bij mij - Iemand anders ook last van?

• Suicyder
Valandin schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 08:44:
Die pagina wilt niet automatisch verversen bij mij - Iemand anders ook last van?
Iedereen denk ik. Volgens mij hebben ze het zelf ook opgegeven :P

• Koffie-Verkeerd
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Koffie-Verkeerd

Kiss my rusty sheriff's badge

Valandin schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 08:44:
Yep, er gebeurt nog vrij weinig op die site en nu heeft ie al grote problemen.....
Gaat leuk worden als er een box voorbij komt.

Inloggen op de iboodsite is al problematisch.......

Never, under any circumstances, take a sleeping pill and a laxative on the same night.

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 30-05 17:36

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Mijn vriendin is wel blij dat de hunt niet meer zo populair is. Ik koop nu veel minder troep via iBood :+

Last.fm | Code Talks

• Krilo_89
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 31-05 15:41
Electromonkey schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 08:44:
Als zelfs die gasten van 1dk ermee gaan stoppen dan is het voor ons ook de hoogste tijd denk ik :'(
Leuke en vermoeiende dagen meegemaakt maar de laatste keren is gewoon dikke ruk! :(
Jah idd, ik lees het net :o . Opzich wel logisch, het gadget gehalte is gewoon erg laag.

Sites lopen niet vast bij mij trouwens.

-edit-

Sites lopen nu vast :+ . Flash sale pagina laad helemaal niet meer zelfs.

[Voor 9% gewijzigd door Krilo_89 op 22-11-2016 08:50]

• Lanithro
Waarbij je vroeger soms echt exclusieve deals had bij Ibood die echt concurerende prijzen hadden is het steeds minder. Ja het is leuk als je op jezelf gaat wonen en uitzet nodig hebt, maar daar blijft het bij.

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-05 12:43

OmeJoyo

This is me

Er is dan ook dagelijks veels te veel aanbod op andere sites met scherpe prijzen, veel China shopper, dus het is ook lang niet zo makkelijk meer om concurrerend te zijn. Ook zijn we een beetje te veel verwend met gadgets tegenwoordig. Vroeger was iets van iBood al gauw uniek of bijzonder. Tegnewoordige om bovenstaande ook niet meer.

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

• Krilo_89
Dit is geen slechte deal toch?

• Lanithro
zal wel refurb zijn... Kan het ook niet lezen want de site laadt alsof het gehost wordt achter een 56k modem.

[Voor 66% gewijzigd door Lanithro op 22-11-2016 09:02]

• Krilo_89
Lanithro schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 09:02:
zal wel refurb zijn... Kan het ook niet lezen want de site laadt alsof het gehost wordt achter een 56k modem.
Ik wilde meer info zien, maar die iBood site is zo onwijs verschrikkelijk p**ptraag, dat ik dat niet eens kan zien. Hij staat nu nog op laden...

Toch raar dat de animo onwijs is afgenomen, maar de site nu eigenlijk nog slechter draait.

• Suicyder
Krilo_89 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 09:04:
[...]

Ik wilde meer info zien, maar die iBood site is zo onwijs verschrikkelijk p**ptraag, dat ik dat niet eens kan zien. Hij staat nu nog op laden...

Toch raar dat de animo onwijs is afgenomen, maar de site nu eigenlijk nog slechter draait.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
Merk: Microsoft
Type: Surface 3 Full HD 10.8” Tablet - 128 GB (7G6-00017)
Kleur: zwart
Garantie: 2 jaar (op de hardware)

Krachtige 10.8” Full HD tablet m/ laptop capaciteiten
Quad core processor, 128GB, Windows 10
Top voor zowel werk als ontspanning

Scherm: 10,8” Clear Type Full HD Plus
Resolutie: 1920 x 1280
Aspect ratio: 3:2
10-punts Multi-Touch
Ondersteuning voor Surface-pen (niet meegeleverd)
Opslag: 128 GB
RAM: 4 GB
Processor: Quad-core Intel Atom x7-Z8700 processor (2 MB Cache, 1,6 GHz met Intel Burst technologie tot max 2,4 GHz)
Netwerk: Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac
Bluetooth 4.0
Aansluitingen: Full-size USB 3.0, Mini-Display Poort, microSD Kaartlezer, Micro USB Oplaadpoort,   Hoofdtelefoonaansluiting, Coverpoort
Besturingssysteem: Windows 10
Software: 1 jaar Office 365 Personal met OneDrive opslag in de cloud
Camera voor: 3,5 megapixel
Camera achter: 8,0 megapixel met auto focus
Microfoon
Stereo speakers met Dolby audio
Sensoren: omgevingslichtsensor, nabijheidssensor, snelheidsmeter, gyroscoop, magnetometer
Afmetingen: 267 x 187 x 8,7 mm
Gewicht: 622 gram
Let op:
Deze Surface 3 tablets starten op in het Spaans. Het is natuurlijk wel mogelijk om ze in een andere taal in te stellen zoals Engels, Nederlands of Duits. Download daarvoor dit stappenplan. Hierin wordt stap voor stap uitgelegd hoe dit werkt.

[Voor 8% gewijzigd door Suicyder op 22-11-2016 09:05]

• Twiekkers
Tis dat het geen Pro versie was...

• Lanithro
zal me niets verbazen dat ze een lichte DDOS aanval aan het verduren hebben. Site net bereikbaar maar ontzettend traag.

• Krilo_89
Thanks. Maar hij was al weg en geen pro versie. Andere keer maar weer.

• Lanithro
Kan iemand mij het nut geven van een weegschaal met Wifi?

• jay123
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23-05 21:24
Lanithro schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 09:17:
Te koppelen aan je FitBit-diagnose. Voor de health-hipsters onder ons.

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-05 12:43

OmeJoyo

This is me

Lanithro schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 09:17:
Zodat als jij laat uit bed komt en op de weegschaal stapt, je vrouw kan zien dat ze geen chips mee moet nemen :+

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

• GRUMBLER
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-05 11:13
LOL alle flash sales zijn plots uitverkocht....gaat niet helemaal goed daar....

http://www.ibood.com/nl/n...9316/1431/hunt-flashsale/

[Voor 30% gewijzigd door GRUMBLER op 22-11-2016 09:20. Reden: link]

• miicker
  • Niet online
die hele website ligt plat zonder dat er iets boeiends op is, lekker bezig ibood..

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Pagina: 1 2 3 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Ruilen/verkopen is niet de bedoeling in het topic. Wil je toch dingen verkopen/ruilen uit je box gebruik dan V&A of het spreadsheet.
Voor de gelockte iPhone 5S'en is een apart topic: iPhone 5S in iBood Box gesimlocked op provider van Anatel

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee