Stikkertje erop:
Voldeed niet aan verwachting

Zou de rest van de doos dan eerst door een pro bedrijf laten desinfecteren

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Stikkertje erop:
Met de laptop wel een beetje ja maar die staat ook gewoon op marktplaats voor 450.EvolutionX schreef op donderdag 8 december 2016 @ 23:19:
[...]
Hehe, eindelijk een fatsoenlijke doos! Alleen ben je wel erg voorzichting geweest met de prijzen.
Die laptop brengt bijv. al makkelijk 550 euro op via MP.
Hetzelfde gewicht, maar hele andere dingenSnorlexxx schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 00:01:
Zo de vrouw is naar bed nu even het volledige lijstje
iPhone 5s 32gb spacegrey (helaas ook met simlock)
Beats by dre studio (1.0) refurb werkend in nieuwstaat
Belkin tunebase handsfree fm iphone 5
Philips problend 4 hr2100
Greenpan frypan 20cm
Philips ecohalo spotjes gu10 3x35w
jax sol republic i2 oortjes
Amiibo ganondorf
Xsight lite one for all afstandsbediening
Lenovo s6000 bluetooth keyboard cover
Seagate ultra slim portable storage 1tb
Senseo ontkalker
Swiss koffiepad ontkalker
Philips value charger AA
PS4 vertical stand wit
Samsung galaxy s7 edge sview cover
Philips actionfit airborn wireless koptelefoon
Dekbed overtrek nightlife
Hama speakerkabel 2 meter
[Voor 25% gewijzigd door RubenWwijk op 09-12-2016 09:00]
Niet om het een of ander, maar dat Mrs right dekbed is all over the internet te vinden voor €20.RubenWwijk schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 08:41:
Helaas had ik ook geen knaller in mijn box, nieuwprijs van de producten ligt rond de €700,- Verkoopwaarde schat ik in rond de €250-300,-
[afbeelding]
Edit: was toch benieuwd naar de prijzen die Ibood hanteerde.
[afbeelding]
Soms wil het lot je iets vertellenObsidianPrime schreef op donderdag 8 december 2016 @ 22:01:
Ik sta een beetje te kijken van de inhoud hier:
Pebble Time
Pebble (tot nu toe defect)
Greenman Frypan
Nomad laptop tas
Rode badjas
AKG Harman N20 in-ears
SMS Audio wireless sport in-ears
Fischer Audio Consonance in-ears
Sol Republic koptelefoon
Thule Macbook sleeve
Lenovo S6000
Superdry polo maat S
Amiibo van Mario & Inkling boy
Lytro camera hoesje
Dekbed 180x240
en als klap op de vuurpijl: een buttplug. Serieus...
Als ik nou geen schurfthekel had aan in-ears had ik tenminste voorlopig een voorraad. Marktplaats it is. Nog iemand in de markt voor een buttplug?
Denk dat ik maar even doe of ik doof ben dan
Anoniem: 401782
Nice! Alleen je 5s is zeer waarschijnlijk simlockedAnoniem: 401782 schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 10:17:
Ik heb een dikke doos!
[afbeelding]
Beste spullen:
Surface Pro 4
Iphone 5s 32GB
Harde Schijf 1TB
Krultang Carmen
Soldeerbout Dremel.
Zeer tevreden!
Mooie inhoud, iets mis met de pro 4?Anoniem: 401782 schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 10:17:
Ik heb een dikke doos!
[afbeelding]
Beste spullen:
Surface Pro 4
Iphone 5s 32GB
Harde Schijf 1TB
Krultang Carmen
Soldeerbout Dremel.
Zeer tevreden!
Huidige setup : I5-4460 @ 3.2GHz -ASRock B85M Pro4 - MSI Radeon R9 280 Gaming 3G - Crucial MX100 256GB SSD - Crucial Ballistix 8GB 1600mhz - CoolerMaster N300 - Gelid Solutions Tranquillo Rev.2
Gratz! Met die Surface kan je zeker blij zijnAnoniem: 401782 schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 10:17:
Ik heb een dikke doos!
[afbeelding]
Beste spullen:
Surface Pro 4
Iphone 5s 32GB
Harde Schijf 1TB
Krultang Carmen
Soldeerbout Dremel.
Zeer tevreden!
Pro 4 lijkt in orde.piqueno11 schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 10:23:
[...]
Mooie inhoud, iets mis met de pro 4?
En is de Iphone 5s ook locked net als de rest of niet?
Item | Waarde |
Oehlbach Speaker Wire SP-25 - Dure kabel, maar heb er niks aan | 40 |
Sol Republic Tracks HD v10 | 30 |
Wii U Splatoon | 20 |
3DS Zelda Triforce Heroes | 15 |
Fischer Consonance Mini | 15 |
2x Nightlife dekbedovertrekken | 15 |
3x Amiibo | 15 |
Sol Republic JAX In-ear | 15 |
Lenovo BT cover/toetsenbord | 10 |
HP 90W Smart Adapter | 10 |
D-sign Talking Glove | 10 |
Greenpan Koekenpan | 10 |
Animal Crossing Collectors Album | 5 |
Toshiba 16GB USB Stick | 5 |
Medisana Airfilter... voor op een apparaat dat ik niet heb | 0 |
Doos met 6 flessen strijkspray... ![]() ![]() | 0 |
Stofzuigerzak ![]() ![]() | 0 |
Powerpro vaatwasmachine ontkalker ![]() | 0 |
Blomus isolatie condoom | 0 |
3x Brita filter | 0 |
HDMI kabel | 0 |
USB kabel | 0 |
Philips batterij lader | 0 |
GP XID vage controller voor pc | 0 |
Zwemshort | 0 |
3x Armani boxers - dure dingen, maar niet nodig/verkoopbaar | 0 |
Hoe zwaar was jouw box?Jerry2215 schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 11:39:
Zwaar teleurgesteld met mijn box.... denk dat dit de eerste box wordt die ik retour ga sturen.
*knip*
Die hp 90w oplader is niet toevallig op een usb-c apparaat aan te sluiten hé? Anders een leuke voor mijn MacbookJerry2215 schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 11:39:
Zwaar teleurgesteld met mijn box.... denk dat dit de eerste box wordt die ik retour ga sturen.
[afbeelding]
Item Waarde Oehlbach Speaker Wire SP-25 - Dure kabel, maar heb er niks aan 40 Sol Republic Tracks HD v10 30 Wii U Splatoon 20 3DS Zelda Triforce Heroes 15 Fischer Consonance Mini 15 2x Nightlife dekbedovertrekken 15 3x Amiibo 15 Sol Republic JAX In-ear 15 Lenovo BT cover/toetsenbord 10 HP 90W Smart Adapter 10 D-sign Talking Glove 10 Greenpan Koekenpan 10 Animal Crossing Collectors Album 5 Toshiba 16GB USB Stick 5 Medisana Airfilter... voor op een apparaat dat ik niet heb 0 Doos met 6 flessen strijkspray... ![]()
![]()
0 Stofzuigerzak ![]()
![]()
0 Powerpro vaatwasmachine ontkalker ![]()
0 Blomus isolatie condoom 0 3x Brita filter 0 HDMI kabel 0 USB kabel 0 Philips batterij lader 0 GP XID vage controller voor pc 0 Zwemshort 0 3x Armani boxers - dure dingen, maar niet nodig/verkoopbaar 0
[Voor 90% gewijzigd door Yorinn op 09-12-2016 15:28]
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Anoniem: 851363
Nou, netjes toch? Mag je best trots/blij mee zijn.Anoniem: 851363 schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 16:21:
Eindelijk ontvangen, zelfde meuk als de rest. Wel de 4 poort nas van seagate met 4 2tb schijven.
Ik heb 2 prachtige kunstwerken hangen waar zij met een bepaald orgaan wel wat lekkers mee kunnen. Net genoeg?Ample Energy schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 14:27:
[mbr]*knip* Ik snap dat je boos bent op iBood, maar tel eerst tot 10 en post je bericht daarna opnieuw op een nette manier.[/]
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Gewoon geluk hebben en je best doen. (Heb er geen btw)Qweridee schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 18:04:
Hoe krijgen jullie de dozen eigenlijk? Hoop tweakers die er 1 hebben? Scriptje oid?
[Voor 3% gewijzigd door coyote1980 op 09-12-2016 18:09]
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Kijken bij de Flash actiesQweridee schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 18:04:
Hoe krijgen jullie de dozen eigenlijk? Hoop tweakers die er 1 hebben? Scriptje oid?
Meevaller? Gast, doe is niet zo nonchalant en wees tevreden met wat je hebt.Anoniem: 851363 schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 21:47:
HIerbij de volledige inhoud :
[url="27733ae9bd70daedf9a88fac465a55b0"]Seagate 4 bay nas met 4 discs van 2tb[/url] 980€
2 dekbed overtrek van nightlife 50€
kleine steelpan 10€
kousen 0€
onderbroeken 0€
fietsslot 10€
axa deurklink met losse vijzen 25€
nintendo poppetje 15€
oortjes fischer 30
oortjes sol 30€
blue tooth speaker sol revolution punk 70€
thule hoesje iphone 6plus 10€
ipad 1 cover met keybord 20€
lenovo cover s6000 20€
blomus jas voor een fles 0€
blomus theelightvaas 18€
philips batterijlader 10€
voor een eerste box vond ik het een meevaller ivg met alles wat al voorbij gekomen is. Altijd leuk een laptop of een surface te kunnen scoren, dat zal voor volgende keer zijn. Stiekem hoopte ik op een synology nas. Zal het maar met de seagate moeten doen. Leuke specs overig lijkt een bedrijfsmodel te zien met dual 1.7ghz proc en 2gb ram. De extra discs maken het af. Ik probeer hem hier aan de praat te krijgen.
samen toch 1300€ aan value
Jochemd13 schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 18:42:
[...]
Kijken bij de Flash acties
Er stonden daar gewoon een paar voor een kwartier totdat het werd opgemerkt...
Zoals jij nu zegt, stonden er dozen in de Flash Sales tijdens de Hunt1989Willem schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 23:14:
Kan je dit eens uitleggen? Er waren ibood boxes in de flash sales tijdens de hunt ofzo?
[...]
Er dook er inderdaad 1 op bij de flash sale. Heeft er gewoon 3 minuten gestaan.1989Willem schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 23:14:
Kan je dit eens uitleggen? Er waren ibood boxes in de flash sales tijdens de hunt ofzo?
[...]
Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022
[Voor 19% gewijzigd door Unknown90 op 10-12-2016 16:21]
1) Letterlijk? Je blijft er letterlijk mee zitten? Op een bank of stoel?KilianS schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 16:03:
Mijn box is ook binnen, afgezien van de Medion vind ik 'm persoonlijk tegenvallen. Met de Medion haal ik mijn aanschafkosten eruit, maar grote kans dat ik met de rest letterlijk blijf zitten.
De lijst der lijsten:
[afbeelding]
[Voor 6% gewijzigd door beke69 op 11-12-2016 04:52]
1) Boxers zit ik op toch?coyote1980 schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 16:20:
[...]
1) Letterlijk? Je blijft er letterlijk mee zitten? Op een bank of stoel?![]()
2) Ik snap overigens niet waarom je hem vindt tegenvallen, aan de box kan het niet liggen. Wat had je voor verwachtingen bij de box dan?
[Voor 8% gewijzigd door Newtequser op 11-12-2016 01:17]
Not bad!Newtequser schreef op zondag 11 december 2016 @ 01:14:
[afbeelding]
Leuke box met grotendeels bruikbare spullen
iPhone 5 refurb (met password erop, geen idee hoeveel GB en of er simlock op zit, zwart toestel in een ander witte doos zonder accessoires)
Pebble Time steel refurb
Seagate 1TB externe HD
Lenovo S6000 bluetooth keyboard
Amiibo Link
Amiibo Zelda met spel
Wii U Remote Bowser Edition
Carmen krultang
Blaupunkt Sport 111 oordopjes
SOL oordopjes geel
SOL oordopjes roze
Oral B doos zonder apparaat, alleen een plasticetui erin
Oral B opzetborstel
Trust PS4 cooling fan
Samsung Galaxy S7 backcover
Samsung Galaxy S7 Edgde Led View Cover
Philips lamp
Senheiser internet headset
Polaroid zonnebril
Bezzer Wizzer bordspel (zwaar, wel 2KG)
Playbulb garden ledlicht
Pan
Boxers 3 pakken
Kabels 3x
Wasmachine tabletten
USB lader met slijtageplekken
Koffieapparaat filters
Verbatim led lamp
Philips batterijlader
Dekbedovertrek
Voor het ontgrendelen van de telefoon is al een apart topic: iPhone 5S in iBood Box gesimlocked op provider van AnatelAnoniem: 401782 schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 10:58:
Iemand een idee hoe we de Iphone 5S 32GB simlockvrij kunnen maken?
| After Hours | Dawn FM | After Life | Tweakers Discord |
Bedankt!Yorinn schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 10:59:
[...]
Voor het ontgrendelen van de telefoon is al een apart topic: iPhone 5S in iBood Box gesimlocked op provider van Anatel
Zie product pagina van de box.Zspirit schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 18:14:
Ibood geeft niet echt garantie op de spullen die je uit een box krijgt toch?
Ik ga mijn Acer F5-573G-55Y0 verkopen en wil dat er wel even duidelijk vermelden in de advertentie.
Moet zeggen dat ik me toch wel een geluksvogel voel die laptop is toch meer waard dan ik dacht.
huh... dit is op de duitse website, ben al te laat maar leveren ze naar nederland dan?Waah schreef op woensdag 14 december 2016 @ 13:50:
Ja ongeveer wel ja.
Voor wie nog een box wil scoren vandaag:
http://www.ibood.com/de/d...0343/43560/ibood-box.html
Huidige setup : I5-4460 @ 3.2GHz -ASRock B85M Pro4 - MSI Radeon R9 280 Gaming 3G - Crucial MX100 256GB SSD - Crucial Ballistix 8GB 1600mhz - CoolerMaster N300 - Gelid Solutions Tranquillo Rev.2
Nee was ook meer een grapjepiqueno11 schreef op woensdag 14 december 2016 @ 14:09:
[...]
huh... dit is op de duitse website, ben al te laat maar leveren ze naar nederland dan?
[Voor 5% gewijzigd door Waah op 14-12-2016 14:27]
Gezien het feit dat de iPhones buitenlandse simlock hebben moeten we juist niet onze boxes uit het buitenland halen om de kans op nederlandse producten te vergroten?Waah schreef op woensdag 14 december 2016 @ 14:18:
[...]
Nee was ook meer een grapje
De duitse hunt is vandaag
Ik had vanochtend ook al gekeken, maar ze verzenden alleen naar Duitse adressenWaah schreef op woensdag 14 december 2016 @ 13:50:
Ja ongeveer wel ja.
piqueno11 schreef op woensdag 14 december 2016 @ 14:09:
huh... dit is op de duitse website, ben al te laat maar leveren ze naar nederland dan?
Correct:Titus schreef op woensdag 14 december 2016 @ 14:48:
Ik had vanochtend ook al gekeken, maar ze verzenden alleen naar Duitse adressen
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Vroeger (ik geloof 5 edities terug) bestond de 50 euro en 100 euro iBood Box. Sinds dien is er maar één variant en dat is de 100 euro box.Jelmer93 schreef op woensdag 14 december 2016 @ 15:36:
Ik vraag mij af wat een box eigenlijk kost? 50 tot 100 euro? Wellicht een poging wagen volgend jaar!
Laat ik net een maatje net over de grens in duitsland hebben wonenNnoitra schreef op woensdag 14 december 2016 @ 15:25:
[...]
[...]
Correct:
Sie können jede beliebige Adresse als Lieferanschrift angeben. Die Adresse muss in dem Land liegen, aus dem Sie Ihre Bestellung getätigt haben. Somit ist es nicht möglich, sich ein Paket nach Belgien liefern zu lassen, wenn Sie über ibood.de bestellt haben.
Zo ben ik nu ook bezig. Kijken of het werkt.pvnzoest schreef op woensdag 14 december 2016 @ 20:38:
[...]
Laat ik net een maatje net over de grens in duitsland hebben wonen
dus iig al vast zijn adres ingevuld als "leveradres"
Haha, ik klik, meteen een plaatje van een Box! Helaas al Ausverkauft, dus kon hem niet meer bestellen.Waah schreef op woensdag 14 december 2016 @ 13:50:
Ja ongeveer wel ja.
Niet alle dozen zijn tot aan de nok toe gevuld; die van mij had ook nog aardig wat 'vrije' ruimte.iladriel schreef op donderdag 15 december 2016 @ 03:15:
Deze lijkt mij alsnog erg leeg. Is dit normaal?
Het klopt dat de box alsnog meer dan 100 euro waard is, maar als ik de boxen van andere zie, dan lijkt het alsof ibood niet alleen naar waarde kijkt, maar er ook voor zorgt dat de boxen goed vol zitten.
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Vorige hunt was die van mij nog bijgevuld met heel veel verpakkingsmateriaal. Deze keer ook niet.iladriel schreef op donderdag 15 december 2016 @ 03:15:
Ok, donderdag avond laat kreeg ik eindelijk mijn doos binnen.
[afbeelding]
Het klopt dat de box alsnog meer dan 100 euro waard is, maar als ik de boxen van andere zie, dan lijkt het alsof ibood niet alleen naar waarde kijkt, maar er ook voor zorgt dat de boxen goed vol zitten.
Ze zitten niet altijd helemaal vol, dus dat is ok en ook de waarde is zo te zien niet verkeerd. In ieder geval beter dan sommige andere boxen deze ronde inderdaad, inclusief de mijne.iladriel schreef op donderdag 15 december 2016 @ 03:15:
Ok, donderdag avond laat kreeg ik eindelijk mijn doos binnen.
I feel ya...Yahiko750 schreef op donderdag 15 december 2016 @ 11:56:
Pfft, op de hunt een Samsung SD kaart gekocht welke verzenddatum 5 december zou hebben. Deze is nog steeds niet verzonden en zag vanmorgen een e-mail van Paypal dat ik een terugbetaling van iBood had.
Gecheckt en nu blijkt ibood de SD kaart zonder enige communicatie geannuleerd te hebben ... Mooie service weer. Ik vraag me ook af of iBood uberhaupt dit wel zo mag doen ...
http://www.ibood.com/nl/n...-geheugenkaart-64-gb.html
Jup op de hunt en box na vind ik het ook eigenlijk maar een rot bedrijf geworden. Bestel er af en toe nog wel wat maar tegenwoordig is het voordeel ook ver te zoeken.Ample Energy schreef op donderdag 15 december 2016 @ 14:43:
[...]
I feel ya...
Ik was er al achter dat iBood dingen ging annuleren voordat ze het zelf wisten. Ze zullen inderdaad niks communiceren. Ook op e-mails reageren ze niet, op berichten via Mijn iBood niet, aan de telefoon moet het worden nagevraagd en wordt er belooft dat je 4 dagen later wat te horen gaat krijgen, wat natuurlijk ook niet gebeurt.
Echt een ballentent die zich diep moet schamen. Heel vreemd dat dit soort praktijken legaal zijn in Nederland. Ik moet nu ook nog weken wachten voordat het geld voor een paar producten terug is en 1 van de producten was onvolledig. Moet je weer uren contact in steken natuurlijk... Ik ga vandaag nog 1 bericht op dat forum plaatsen (dat is de enige manier om contact te krijgen) en anders gaat het lekker door naar rechtsbijstand. Doodzonde dat ik niet met PayPal of creditcard heb betaald.
Daarom had ik zelf nog wel een beetje vertrouwen gekregen om eerlijk te zijn. Neem bijvoorbeeld de SD-kaarten van Yahiko750 en mij. Je zou er toch vanuit gaan dat de Media Markt met hun inkoopkanalen wel aan SD-kaarten kan komen, maar of iBood en Media Markt hebben totaal geen band of er zijn geen SD-kaarten meer te vinden in Nederland...Zspirit schreef op donderdag 15 december 2016 @ 15:29:
[...]
Hoe dan ook, is het niet overgenomen door de mediamarkt ofzo?
Wellicht dat dat een verklaring is.
Ja ze zijn daar zo laks dat ik er fanatiek achteraan moet. Dat is heel het probleem want daar heb ik geen zin in.Ample Energy schreef op donderdag 15 december 2016 @ 15:54:
[...]
Daarom had ik zelf nog wel een beetje vertrouwen gekregen om eerlijk te zijn. Neem bijvoorbeeld de SD-kaarten van Yahiko750 en mij. Je zou er toch vanuit gaan dat de Media Markt met hun inkoopkanalen wel aan SD-kaarten kan komen, maar of iBood en Media Markt hebben totaal geen band of er zijn geen SD-kaarten meer te vinden in Nederland...![]()
En 2 Hunts geleden is wel héél lang. Ik wil je adviseren duidelijk te communiceren met iBood, een redelijke termijn tot je een oplossing krijgt aangeboden te vermelden en anders even op ConsuWijzer.nl te kijken (je kunt ze ook bellen trouwens). Alleen als we allemaal doorzetten krijgen we dit soort bedrijven wel offline.
Wat ik onder andere probeerde te zeggen met dat verhaal is dat we inderdaad moeten doorzetten en het niet allemaal moeten laten varen. Het kost veel tijd, soms geld, maar samen staan we sterkZspirit schreef op donderdag 15 december 2016 @ 15:58:
[...]
Ja ze zijn daar zo laks dat ik er fanatiek achteraan moet. Dat is heel het probleem want daar heb ik geen zin in.
Zo verkopen dan als nog 2x64Gb terwijl ik eigenlijk 2X128Gb had moeten krijgen.
Maarja uiteindelijk komt het gewoon omdat ik te lam ben het te regelen.
[Voor 8% gewijzigd door Ample Energy op 15-12-2016 16:03]
Oh, jou SD kaarten zijn ook geannuleerd dan? Al wat vernomen van de CS? Ik nog niks in ieder geval ...Ample Energy schreef op donderdag 15 december 2016 @ 15:54:
[...]
Daarom had ik zelf nog wel een beetje vertrouwen gekregen om eerlijk te zijn. Neem bijvoorbeeld de SD-kaarten van Yahiko750 en mij. Je zou er toch vanuit gaan dat de Media Markt met hun inkoopkanalen wel aan SD-kaarten kan komen, maar of iBood en Media Markt hebben totaal geen band of er zijn geen SD-kaarten meer te vinden in Nederland...![]()
En 2 Hunts geleden is wel héél lang. Ik wil je adviseren duidelijk te communiceren met iBood, een redelijke termijn tot je een oplossing krijgt aangeboden te vermelden en anders even op ConsuWijzer.nl te kijken (je kunt ze ook bellen trouwens). Alleen als we allemaal doorzetten krijgen we dit soort bedrijven wel offline.
Ja, in mijn geval een triple pack Sandisks. En ik denk ook niet dat je nog een reactie van ze gaat krijgen. Je kunt bij de aanbieding van de dag wel een reactie plaatsen, dan zet een moderator de vraag door naar de klantenservice. Maar ook dan krijg je een standaard e-mailtje, geen inhoudelijke reactie. Je geld terug is bij iBood het beste waar je op kunt hopen, dus in jouw geval zou ik er ook niet te veel tijd in steken. Stel je krijgt een verkeerd of defect product geleverd of het kaartje gaat na een maand stuk. Dan ben je je geld gewoon kwijt.Yahiko750 schreef op donderdag 15 december 2016 @ 18:41:
[...]
Oh, jou SD kaarten zijn ook geannuleerd dan? Al wat vernomen van de CS? Ik nog niks in ieder geval ...
[Voor 8% gewijzigd door martijnkoevoets op 25-12-2016 19:36. Reden: rest van spullen toegevoegd!]
En dat hoeft niet in het oude topic gemeld te worden als er al een nieuw topic voor is. Daarom gaan we ook in [Actie] iBOOD Hunt 21 en 22 maart 2017 verder.
Dit topic is gesloten.
Google Pixel 7 Macbook Pro 2023 16" Apple iPhone 14 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 LG G2 OLED evo Gallery Edition Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details