I am the great Cornholio!
[Voor 15% gewijzigd door Fietsbel op 01-09-2016 02:35]
39
Wel troep, maar een BOEL ????MetaFrame schreef op donderdag 01 september 2016 @ 01:47:
Komt echt wel een boel troep voorbij zeg...

I am the great Cornholio!
De box was ongeopend. iBood heeft bevestigd dat er een fout gemaakt moet zijn. Kreeg enkel mijn geld terug bij retourzenden van de box, wat ik ook heb gedaan.Richh schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 19:38:
[...]
IBood stopt nooit lege verpakkingen in boxen. Contact opgenomen destijds? Klinkt als jatwerk.
Das met veel drones toch? dat je langer laad dan vliegt?DonkMatt schreef op donderdag 01 september 2016 @ 08:05:
Kleine drone; 60 minuten opladen en 6 minuten vliegen.

De ratio bij deze is wel heel nadelig vind ik.Waah schreef op donderdag 01 september 2016 @ 08:06:
[...]
Das met veel drones toch? dat je langer laad dan vliegt?
True. Zelf zou ik dan eerder voor de Lidl-versie gaan nuDonkMatt schreef op donderdag 01 september 2016 @ 08:08:
[...]
De ratio bij deze is wel heel nadelig vind ik.

Maar ik ken mezelf. Ik film 3 leuke dingen met zo'n drone en dan is de lol er wel af
Dan is het inderdaad zonde van je geld.Waah schreef op donderdag 01 september 2016 @ 08:10:
[...]
True. Zelf zou ik dan eerder voor de Lidl-versie gaan nuFull HD drone voor 299
![]()
Maar ik ken mezelf. Ik film 3 leuke dingen met zo'n drone en dan is de lol er wel af
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Het is verdomd rustigharmpie21 schreef op donderdag 01 september 2016 @ 08:30:
Ik zie het al... Heb vannacht gelukkig niks gemist! Ik ben weer present!

Tja het beste is er wel vanaf bij iBood. Beetje goed shoppen en je kunt vaak een beter product kopen voor minder of dezelfde prijs.Waah schreef op donderdag 01 september 2016 @ 08:31:
[...]
Het is verdomd rustiglijkt erop dat de tweakers dit keer echt doorzetten en de hunt echt niet volgen

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Action!TommyGun schreef op donderdag 01 september 2016 @ 08:45:
Enig idee of er meuk langs komt van Axe (deo en zo, je kent het wel) of vaatwastabletten?
.... en Action!
I know, maar vorig jaar was er toch ook een hunt voor Home & Living of niet?
Dat klopt. maar volgens mij gooien ze dat nu gewoon allemaal door elkaarTommyGun schreef op donderdag 01 september 2016 @ 08:46:
[...]
I know, maar vorig jaar was er toch ook een hunt voor Home & Living of niet?

Heb al genoeg stofzuigers, mixers etc langs zien komen

nog geen deo-pakket. Maar vaak hebben ze wel zoiets ja.
Genoeg meuk dus, we zien 't welWaah schreef op donderdag 01 september 2016 @ 08:48:
[...]
Dat klopt. maar volgens mij gooien ze dat nu gewoon allemaal door elkaar![]()
Heb al genoeg stofzuigers, mixers etc langs zien komen![]()
nog geen deo-pakket. Maar vaak hebben ze wel zoiets ja.

Laten we het hopen... Des te meer kans voor de box voor ons!Waah schreef op donderdag 01 september 2016 @ 08:31:
[...]
Het is verdomd rustiglijkt erop dat de tweakers dit keer echt doorzetten en de hunt echt niet volgen
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

Ik klik niet eens meer voor de box TBH. iedereen moet dat natuurlijk gewoon doen... maar vroeger was het een loterij of je een box kreeg.harmpie21 schreef op donderdag 01 september 2016 @ 08:55:
[...]
Laten we het hopen... Des te meer kans voor de box voor ons!
Nu is het een loterij of je een box hebt, het niet enkel kleding is. Of het niet allemaal defect is en of het nog waarde heeft....
Das mij de moeite niet meer waard. Leuk voor die paar die er een laptop in pakken enzo. Maar ik neem de gok niet meer.
FS19 server info http://des-clan.nl
Heb nog niet 1 product voorbij zien komen dat werkelijk goedkoop was. Meestal niet meer dan 5-10% onder "marktprijs" (marktprijs is vaak zonder verzendkosten, dus daar gaat het prijsverschil al...)
kid1988 wijzigde deze reactie 26-11-1998 04:19 (101%)
vermoedelijk vanmiddag dus al. mediamarkt start om 12 uur ook een soort huntTarabass schreef op donderdag 01 september 2016 @ 09:25:
Sinds de overname van mediamarkt. Wat je ook ziet is dat de "aanbiedingen" later op redcoon (ook van mediamarkt) voorbij komen.
https://www.facebook.com/...0129147&sc_uid=9Ti0X3Lqmu
Die dali centerspeaker was wel een stukje goedkoper (99 ipv 200). Maar dat was ook het enige volgens mij.kid1988 schreef op donderdag 01 september 2016 @ 09:25:
Het valt me echt op dat de prijzen zo slecht zijn. De adviesprijzen zijn volgens mij de hoogste die ze hebben kunnen vinden sinds introductie van het product (soms meer dan 3 jaar geleden).
Heb nog niet 1 product voorbij zien komen dat werkelijk goedkoop was. Meestal niet meer dan 5-10% onder "marktprijs" (marktprijs is vaak zonder verzendkosten, dus daar gaat het prijsverschil al...)
Tja, het is triest. Sinds de overname zie je dat het vooral oudere producten zijn die wellicht over zijn bij mediamarkt/redcoon. Of refurbished. Het zijn geen dagaanbiedingen meer, maar eerder het dumpen van producten die niet verkocht zijn in de hoop dat mensen ondoordacht zich laten verleiden door iBood..hjvg schreef op donderdag 01 september 2016 @ 09:29:
[...]
vermoedelijk vanmiddag dus al. mediamarkt start om 12 uur ook een soort hunt
https://www.facebook.com/...0129147&sc_uid=9Ti0X3Lqmu

iBOOD: LiFX The Original Wi-Fi LED Smart Lamp – 1000 Lm, 16 Miljoen Kleuren voor €29.95
(09:50:43)
iBOOD: Sony Playstation 4 (incl. controller) voor €299.95
(09:50:45)
Ligt niet perse aan iBood denk ik, meer aan de pan zelflorddrune schreef op donderdag 01 september 2016 @ 10:07:
Iemand al een keer pannen gekocht hier? Ik zoek eigenlijk nog een wokpan, zijn ze bij iBood kwalitatief in orde?

het is zo rustig, het ontbreekt zelfs aan slowchat hier

ora et labora
Zo erg nog niet meegemaakt inderdaad....mrc4nl schreef op donderdag 01 september 2016 @ 10:17:
[afbeelding]
het is zo rustig, het ontbreekt zelfs aan slowchat hier

Al doende leert men, al draaiende keert men.

Maar kan je dan met een ibood product naar de helpdesk van MM lopen?

Weet ik. Maar voor die vijf euro verschil koop ik het liever bij de MediaMarkt zelf, zoals ik al zei bij garantiekwesties kun je dan iig naar een fysieke winkel.
MM en GarantieWildfire schreef op donderdag 01 september 2016 @ 10:27:
Een WD Elements portable 1.5TB HDD, type WDBU6Y0015BBK. €59,95 + €5,95 verzending. Sorry, maar dan koop ik het wel bij de MediaMarkt voor €69,95. Voor die vijf euro meer wel een fysieke winkel waar ik terecht kan bij garantiekwesties.

Alhoewel het soms erg lang duurt met support bij ibood tijdens de hunts heb ik altijd positieve ervaringen het hun support. Daarintegen ben ik niet altijd te spreken over de mensen die bij mediamarkt die ik vaak moet uitleggen wat hun product hoort te doen en wat het niet doet. Puur persoonlijke ervaring maar alsnog, trouwens zijn de artikelen op ibood vaak bstock of refurb dus nieuw bij de mediamarkt halen snap ik welWildfire schreef op donderdag 01 september 2016 @ 10:29:
[...]
Weet ik. Maar voor die vijf euro verschil koop ik het liever bij de MediaMarkt zelf, zoals ik al zei bij garantiekwesties kun je dan iig naar een fysieke winkel.
Tuurlijk kan dat, maar of ze je helpen is een tweedefreddy0519 schreef op donderdag 01 september 2016 @ 10:29:
[...]
Maar kan je dan met een ibood product naar de helpdesk van MM lopen?

[Voor 15% gewijzigd door marineII7 op 01-09-2016 10:36]

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!
Als dit lelijk ding in je interieur past dan heb je echt geen smaak hahamarineII7 schreef op donderdag 01 september 2016 @ 10:39:
Deze bar globe zie ik nu ook al een aantal hunts voorbij komen, zien ze ibood hunters aan voor alcoholisten toevallig?
Waarschijnlijk een combinatie van chipsGerjannn schreef op donderdag 01 september 2016 @ 10:43:
Precies 200GB? Hoe kan dit? Het was toch altijd 128 of 256?

Overprovisioned?Gerjannn schreef op donderdag 01 september 2016 @ 10:43:
http://wiert.wordpress.com
128+64+8 gb chips denk ikGerjannn schreef op donderdag 01 september 2016 @ 10:43:

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Tameguchi kitten ja ney o
Zo even gefixtNIMIC schreef op donderdag 01 september 2016 @ 10:52:
Toch jammer:
De reis server van het leven iBood zit vol teleurstellingen en dit is er één van...
Tameguchi kitten ja ney o
Tot in betaalscherm komen en dan klapt dat ding er weer uit
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Zullen wel weer dezelfde zijnDonkMatt schreef op donderdag 01 september 2016 @ 10:57:
Heeft IEMAND dan een box? Bij mij ging het direct mis. Of hebben weer dezelfde mensen als altijd een box te pakken?

329 dacht ikI_am_akira schreef op donderdag 01 september 2016 @ 10:57:
weet iemand hoe duur de HP Pavilion 15-bj000nd was?

Ik geloof er al niet meer in. Tot vijf keer kwam ik verder en elke keer klapt de server eruit. Wat een onzin. Views verzamelen, meer is het niet volgens mij.
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenisDonkMatt schreef op donderdag 01 september 2016 @ 10:57:
Heeft IEMAND dan een box? Bij mij ging het direct mis. Of hebben weer dezelfde mensen als altijd een box te pakken?
En ik zie alleen een buffellederen schort. Ofwel, box gemist.
uhh, druk dan volgende keer op "ik wil er eentje" ipv mij te vertellen dat ik moet kijken. Zucht, vrouwen.
€ 349 dacht ik.I_am_akira schreef op donderdag 01 september 2016 @ 10:57:
Het valt mij wel op dat vaak dezelfde mensen een box of 2 kunnen krijgen terwijl de rest er nooit door heen komt, hoe kan dat toch?DonkMatt schreef op donderdag 01 september 2016 @ 10:57:
"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius
Zover ik weet heb je met IDEAL de hoogste kans van slagen.
380 euro, 50 euro goedkoper dan op pricewatchI_am_akira schreef op donderdag 01 september 2016 @ 10:57:
scriptje die ze niet delen met ons?gielie schreef op donderdag 01 september 2016 @ 10:58:
[...]
Het valt mij wel op dat vaak dezelfde mensen een box of 2 kunnen krijgen terwijl de rest er nooit door heen komt, hoe kan dat toch?

379,95 euro, als je in google intypt ibood hunt geschiedenis dan kan je alle prijzen zienI_am_akira schreef op donderdag 01 september 2016 @ 10:57:
http://img.producthistory.eu/producten/33330-160901-mid.jpgI_am_akira schreef op donderdag 01 september 2016 @ 10:57:
Never, under any circumstances, take a sleeping pill and a laxative on the same night.
HP Pavilion 15-bj000nd 15,6” Full HD/i3 6th gen/Intel® RealSense™ 3D-cameraI_am_akira schreef op donderdag 01 september 2016 @ 10:57:
Velen hebben een script, weinigen geven het toe.gielie schreef op donderdag 01 september 2016 @ 10:58:
[...]
Het valt mij wel op dat vaak dezelfde mensen een box of 2 kunnen krijgen terwijl de rest er nooit door heen komt, hoe kan dat toch?
Heb ooit bij de oude site ook met script gewerkt, en toen wel 2 hunts een box bemachtigd. Maar toen ging de kwaliteit van de box al achteruit...
dus voor de nieuwe site niet de moeite gedaan voor een script. Of moeite voor de box....
Jaa hallo, ik ga toch geen 100 euro betalen voor een doos waarvan ik niet weet wat erin zit?Arunia schreef op donderdag 01 september 2016 @ 10:58:
Mijn vrouw net via whatsapp: "Ibood!!!! nu!!!!".
En ik zie alleen een buffellederen schort. Ofwel, box gemist.
uhh, druk dan volgende keer op "ik wil er eentje" ipv mij te vertellen dat ik moet kijken. Zucht, vrouwen.

2 boxen kan al een hele tijd niet meer. Je mag maar één box per adres/account.gielie schreef op donderdag 01 september 2016 @ 10:58:
[...]
Met scripts moet je tegenwoordig ook mazzel hebben hoor. Volgens mij scheelt het jezelf alleen tijd in de zin van, niet de hele tijd op f5 rammen, gegevens invullen, klikken op het scherm etc.
Vorige keer zijn er ook dubbele boxen uitgeleverd en de keer daarvoor had ik er zelf 2.Krilo_89 schreef op donderdag 01 september 2016 @ 11:02:
[...]
2 boxen kan al een hele tijd niet meer. Je mag maar één box per adres/account.
Met scripts moet je tegenwoordig ook mazzel hebben hoor. Volgens mij scheelt het jezelf alleen tijd in de zin van, niet de hele tijd op f5 rammen, gegevens invullen, klikken op het scherm etc.
FlyEragon schreef op donderdag 01 september 2016 @ 11:03:
[...]
Vorige keer zijn er ook dubbele boxen uitgeleverd en de keer daarvoor had ik er zelf 2.

Dit topic is gesloten.
Let op: Geen ruilhandel / V&A posts in dit topic!
Voor ruilen kan je hier terecht -> https://docs.google.com/s...IcfkBp227ncxtE/edit#gid=0
Let op: Let op, dit op eigen risico. Wij beheren deze lijst niet.