Dat is de vraag!outlandos schreef op donderdag 01 september 2016 @ 11:06:
Wat zit er in zo'n doos dan?

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Dat is de vraag!outlandos schreef op donderdag 01 september 2016 @ 11:06:
Gebakken lucht en dooie mussen.outlandos schreef op donderdag 01 september 2016 @ 11:06:
https://www.1dagskoopjes....tijd-al-hebt-willen-wetenoutlandos schreef op donderdag 01 september 2016 @ 11:06:
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
* Saffie_time geeft outlandos een voorzichtig duwtje richting TS.outlandos schreef op donderdag 01 september 2016 @ 11:06:
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Wat kostte dat short?Arunia schreef op donderdag 01 september 2016 @ 10:58:
Mijn vrouw net via whatsapp: "Ibood!!!! nu!!!!".
En ik zie alleen een buffellederen schort. Ofwel, box gemist.
uhh, druk dan volgende keer op "ik wil er eentje" ipv mij te vertellen dat ik moet kijken. Zucht, vrouwen.
Mensen, lees de topicstart eens.... http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis
Zou handiger zijn als de linkjes naar de geschiedenis + boxuitleg gewoon in een topicwarning stondenTommyGun schreef op donderdag 01 september 2016 @ 11:13:
[...]
Mensen, lees de topicstart eens.... http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis
[Voor 31% gewijzigd door Audiowaste op 01-09-2016 11:23]
Gefeliciteerd (hoop ik voor je). Ik heb exact hetzelfde gedaan als jij, maar bij mij ging ie toch telkens terug naar de errorpagina. Eenmaal kon ik tot de betaalknop komen, maar toen weer error. Daarna winkelmandje leeg en verder met dat lelijke BBQ schort.Jovano schreef op donderdag 01 september 2016 @ 11:16:
Ik heb de box van zonet, maar dit is ook mijn eerste box sinds ik ibood ken (en dat ik al wel even). En nee ik gebruik geen script, heel vaak de F5 knop gebruiken en als je ziet dat Google Chrome de pagina laad dan wachten.
Niet echt goedkoper?Waah schreef op donderdag 01 september 2016 @ 11:28:
oeh vive! twijfel twijfel!
[Voor 17% gewijzigd door TommyGun op 01-09-2016 11:31]
€379,95 (excl. verzendkosten)I_am_akira schreef op donderdag 01 september 2016 @ 10:57:
weet iemand hoe duur de HP Pavilion 15-bj000nd was?
800 euro bij iBood en vanaf 960 euro in de PW. Is dus wel flink goedkoper.
| After Hours | Dawn FM | After Life | Tweakers Discord |
Ik zag 'tYorinn schreef op donderdag 01 september 2016 @ 11:31:
[...]
800 euro bij iBood en vanaf 960 euro in de PW. Is dus wel flink goedkoper.
Dankje! Dat gebeurde mij ook vaak, maar ik kwam er gelukkig door. Geef de hoop niet op iig, het kan dus wel. Rond 12 uur kwam er weer een boxDonkMatt schreef op donderdag 01 september 2016 @ 11:21:
[...]
Gefeliciteerd (hoop ik voor je). Ik heb exact hetzelfde gedaan als jij, maar bij mij ging ie toch telkens terug naar de errorpagina. Eenmaal kon ik tot de betaalknop komen, maar toen weer error.
Ben wel benieuwd waar je dat vandaan hebt dat er rond 12 uur weer een komt?Jovano schreef op donderdag 01 september 2016 @ 11:31:
[...]
Dankje! Dat gebeurde mij ook vaak, maar ik kwam er gelukkig door. Geef de hoop niet op iig, het kan dus wel. Rond 12 uur kwam er weer een box
Zou wel gaaf zijn nu met nuka world!Waah schreef op donderdag 01 september 2016 @ 11:33:
Ben bang dat ik snel uitgekeken ben op de HTC vive... maar lijkt me zeker wel vet. Misschien eerst maar wachten op Fallout 4 voor de Vivedat zijn meer de games die ik zou willen spelen op de Vive
Dat was de vorige keer denk ik?Muuh87 schreef op donderdag 01 september 2016 @ 11:35:
[...]
Ben wel benieuwd waar je dat vandaan hebt dat er rond 12 uur weer een komt?
Inderdaad ja, er zijn namelijk maar 2 mensen bij iBood die de volgorde van de hunt kennen. En die delen die informatie niet. Als je het van "horen zeggen" hebt, dan is dat niet betrouwbaar.Muuh87 schreef op donderdag 01 september 2016 @ 11:35:
[...]
Ben wel benieuwd waar je dat vandaan hebt dat er rond 12 uur weer een komt?
Ik denk rond 17u weerAudiowaste schreef op donderdag 01 september 2016 @ 11:37:
Meestal komt er 2 keer per dag een box voorbij, denk dat je weer ergens tot vanavond moet wachten.
[Voor 91% gewijzigd door mindcre8r op 01-09-2016 11:44]
Tameguchi kitten ja ney o
XBOX Live Gamertag: PerfektOne
I am not a number, I am a free man! Kecin's tweakblog! - Kecin.com!
799Audiowaste schreef op donderdag 01 september 2016 @ 11:47:
Wat was de prijs van de HTC Vive?
troll mode activated? http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenisAudiowaste schreef op donderdag 01 september 2016 @ 11:47:
trollAudiowaste schreef op donderdag 01 september 2016 @ 11:47:
ora et labora
excuus geaccepteerd
ora et labora
per keer of per uur?
ora et labora
gratis bij aankoop van een pak boter
[Voor 9% gewijzigd door marineII7 op 01-09-2016 11:53]
5 minuten is zat
Ik kom d'r wel halenAudiowaste schreef op donderdag 01 september 2016 @ 11:51:
[...]
Inclusief of exclusief verzendkosten?
Chromecast 2 (niet die audio-versie) voor max. €30.Avance schreef op donderdag 01 september 2016 @ 11:55:
zit iedereen te wachten op de box, of zijn er nog mensen die serieus op zoek zijn naar iets anders?
Ja ik ook wel eigenlijk, en een 'mooie' ipad mini cover.DonkMatt schreef op donderdag 01 september 2016 @ 11:59:
[...]
Chromecast 2 (niet die audio-versie) voor max. €30.
Wordt goed beoordeeld,Kecin schreef op donderdag 01 september 2016 @ 11:59:
Die Denon lijkt me eigenlijk wel wat...
Prima instap versterker, al klopt er geen drol van de IBOOD specs. Die 130w is eerder 70w, al zegt het vermogen eigenlijk niet heel veel natuurlijkKecin schreef op donderdag 01 september 2016 @ 11:59:
Ja, heb even snel gespiekt hier en daar, mijn huidige Onkyo is op veel vlakken beter. Dus maar lekker die laten staan danstin00 schreef op donderdag 01 september 2016 @ 12:01:
[...]
Prima instap versterker, al klopt er geen drol van de IBOOD specs. Die 130w is eerder 70w, al zegt het vermogen eigenlijk niet heel veel natuurlijk
Mooi ding, ik heb een Sony met DTS-HD en Dolby True-HD support. Dat is echt geweldig. Maar als ik een nieuwe receiver ga kopen, moet er toch echt Dolby Atmos op zitten. Dat vind ik nu nog te duur en die 4K support hoeft van mij nog niet.Kecin schreef op donderdag 01 september 2016 @ 11:59:
Nee, ze weet hoe het zit. En ze stuurde mij er een berichtje over.Krilo_89 schreef op donderdag 01 september 2016 @ 11:00:
[...]
Jaa hallo, ik ga toch geen 100 euro betalen voor een doos waarvan ik niet weet wat erin zit?
Mja, zal ook komen doordat de aanbiedingen (naar mijn idee) minder scherp zijn dan eerder. Ook is er steeds vaker en langer een hunt. Wellicht heeft dat ermee te maken?TommyGun schreef op donderdag 01 september 2016 @ 12:57:
Dood topic...
OngetwijfeldKecin schreef op donderdag 01 september 2016 @ 12:59:
[...]
Mja, zal ook komen doordat de aanbiedingen (naar mijn idee) minder scherp zijn dan eerder. Ook is er steeds vaker en langer een hunt. Wellicht heeft dat ermee te maken?
De hunt is doodTommyGun schreef op donderdag 01 september 2016 @ 12:57:
Dood topic...
Zelfs die was niet goedkoopZspirit schreef op donderdag 01 september 2016 @ 13:00:
Ik weet niet hoe anderen er hier over denken maar ik ben wel klaar met de hunt.
Nu in 8 jaar tijd toch behoorlijk vaak gevolgd maar tegenwoordig heb ik het idee dat het enkel zooi is waar ze van af moeten. De vorige hunt heb ik nauwelijks goede aanbiedingen gezien. Deze hunt enkel een ipad ofzo die goedkoop was.
Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4
En toch kijken we allemaalWaah schreef op donderdag 01 september 2016 @ 13:02:
[...]
Zelfs die was niet goedkoop![]()
De boxen vallen steeds meer tegen
Service is downhill
Aanbiedingen stellen niks voor.
iBOOD is dead
18% chroom en 10% nikkel.
Arrne schreef op donderdag 01 september 2016 @ 13:12:
[...]
Samenstelling.
Wikipedia: Roestvast staal
Als het verzonden wordt. Heb toevallig vorige week mijn bestelling geannuleerd van een Superdry Hoodie. Deze had ik in maart 2015!! besteld. Die was ik al weer helemaal vergeten en was nooit geleverd....
SamuraiP1zzaCat schreef op donderdag 01 september 2016 @ 13:14:
[...]
Als het verzonden wordt. Heb toevallig vorige week mijn bestelling geannuleerd van een Superdry Hoodie. Deze had ik in maart 2015!! besteld. Die was ik al weer helemaal vergeten en was nooit geleverd....
Dus ik was ineens weer 40 euro rijker
en de hoodie dan ineens wel geleverd krijgenSamuraiP1zzaCat schreef op donderdag 01 september 2016 @ 13:14:
[...]
Dus ik was ineens weer 40 euro rijker
[Voor 4% gewijzigd door marineII7 op 01-09-2016 13:21]
haha ik dacht er ook al aan, kan niet vinden wie het nou wasrookie no. 1 schreef op donderdag 01 september 2016 @ 13:19:
WOKPAN!!! Voor degene die er 1 wilde hebben
lorddrune schreef op donderdag 01 september 2016 @ 13:21:
Hoppa wokpannetje gescoord!
Error: One does not simply go outside during Hunt.DonkMatt schreef op donderdag 01 september 2016 @ 13:21:
Moet je wel €26 betalen voor deze wok. Kun je net zo goed eentje kopen bij de Lidl, die zijn goedkoper en minstens zo goed als deze.
https://www.lidl-shop.nl/ERNESTO-Wok-28-cm/p100194480FlyEragon schreef op donderdag 01 september 2016 @ 13:24:
[...]
Error: One does not simply go outside during Hunt.
[Voor 4% gewijzigd door Nogne op 01-09-2016 13:26]
XBL: Nogne
Tsja, dan moet je wel het huis uit.DonkMatt schreef op donderdag 01 september 2016 @ 13:21:
Moet je wel €26 betalen voor deze wok. Kun je net zo goed eentje kopen bij de Lidl, die zijn goedkoper en minstens zo goed als deze.
Ik had geen idee dat Lidl ook een webshop hadFlyEragon schreef op donderdag 01 september 2016 @ 13:27:
[...]
Niceee, LIDL webshop.. One does not have to go ever outside!
Dat is het type staal
[Voor 14% gewijzigd door Krilo_89 op 01-09-2016 13:32]
OhKrilo_89 schreef op donderdag 01 september 2016 @ 13:32:
[...]
Dat is het type staal. Dus de verhoudingen van elementen die erin zitten.
De voucher wordt gratis verstuurd, maar de canvas ook?garriej schreef op donderdag 01 september 2016 @ 13:32:
Gratis ophang systeem. Dat kan ik wel voor mezelf gebruiken met deze hunt...
Nee, komt vaak 7,95 bij.SamuraiP1zzaCat schreef op donderdag 01 september 2016 @ 13:33:
[...]
De voucher wordt gratis verstuurd, maar de canvas ook?
Dit topic is gesloten.
Google Pixel 7a Macbook Pro 2023 16" LG OLED evo C3 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 Apple iPhone 14 Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details